NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

حنفي الونش

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
جاء في كتاب (الاخبار الموفقيات ) للزبير بن بكار الذي عاش في القرن الثالث الهجري أن موسي بن مصعب رأي إمرأة بارعة الجمال تمشي في السوق ومعها شاب دميم يأمر وينهي فسألها عنه فقالت : هو بعلي وأنا له الفداء .

فقال : مصيبة ما أعظمها .. هذا الجمال وهذه الهيئة لهذا الرجل الذي أرى ؟

فقالت يا إبن أم : أما واللله لو إستدبرك بما يستقبلني به لبعت طارفك وتليدك عليه ( بعت اللي وراك واللي قدامك عليه ) ولعظم في عينك وصار في عينك حسنا !

فقال لها : إذهبي لابارك اللله لكي فيه 🤣

لو أن الأمر كذلك وهو كذلك 🤣.. ليه بتلوموا علي الشباب الصغير اللي مصورين أزبارهم هنا علشان يغروا بها سيدات المنتدي يمكن السنارة تغمز ؟! 😃

بهزر طبعا .. لكن كنت دائما فاهم أن الجنس مش بطول العضو لكن بحسن الأداء ، لكن الكلام ده خلاني أراجع أفكارى عن أهمية طول العضو الذكرى في الجنس ، والسؤال هنا للسيدات خاصة : هل طول العضو وقوته ومتانته بيفرق معاكم ؟ يعني ممكن تختارى رجل لعلاقة وتفضلينه عن رجل أخر بسبب طول العضو ؟!

وشاكر مقدما لحسن تفهمكم 🌹

• عجبني
التفاعلات: K!NG
طبيا طول العضو مالوش اى لازمه لان مراز الاحساس بالمتعه موجوده فى بدايه المهبل فقط والباقى مراكز احساس عاديه مجرد تحصيل حاصل
اما على ارض الواقع قصر القضيب ممكن يتعوض بالاداء الكويس مع بعض الاوضاع المناسبه

• عجبني
  • أتفق
  • حبيته
التفاعلات: Y0unes, Moataz mez, Capo2022 و 8 آخرين
طبيا طول العضو مالوش اى لازمه لان مراز الاحساس بالمتعه موجوده فى بدايه المهبل فقط والباقى مراكز احساس عاديه مجرد تحصيل حاصل
طيب الطول الطبيعي لمتعة بنت البنوت قد اي وا لي الست قد اي

صحيح أن قصر القضيب ممكن يتعوض بحسن الأداء ، لكن هل المرأة تفضل القضيب الطويل أم التعويض بحسن الأداء ؟

يعني الأولوية لإيه ؟

• عجبني
التفاعلات: مدام دعاء
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
صحيح أن قصر القضيب ممكن يتعوض بحسن الأداء ، لكن هل المرأة تفضل القضيب الطويل أم التعويض بحسن الأداء ؟

يعني الأولوية لإيه ؟
كلو بيحب الطويل والتخين

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: adel adel, madmar000, أّلَسِـأّحًر و شخص آخر
كلو بيحب الطويل والتخين

يعني الست كان معاها حق تحب الشخص الدميم صاحب القضيب الطويل العريض وتسمحله يشخط وينطر ويأمر وينهي ! 😃

• ايه ده
التفاعلات: مدام دعاء
يعني الست كان معاها حق تحب الشخص الدميم صاحب القضيب الطويل العريض وتسمحله يشخط وينطر ويأمر وينهي ! 😃
دا فين الكلام دا؟؟

• عجبني
التفاعلات: حنفي الونش
ليس بالطول أو القصر ولكن بالعمل

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: Hany767 و حنفي الونش
دا فين الكلام دا؟؟

الست اللي في الموضوع فوق .. اللي كانت ماشية مع الراجل الدميم اللي بيامر وينهي وقالت للي بيسألها عنه أنه لو ظرفك واحد من ورا هتبيع اللي وراك واللي أدامك عليه وهتشوفه ألان ديلون 🤣

الست اللي في الموضوع فوق .. اللي كانت ماشية مع الراجل الدميم اللي بيامر وينهي وقالت للي بيسألها عنه أنه لو ظرفك واحد من ورا هتبيع اللي وراك واللي أدامك عليه وهتشوفه ألان ديلو
مش كل الستات كدا

• عجبني
مش كل الستات كدا

صحيح .. وكنت عاوز أكتب موضوع عن (الذائقة الجنسية ) وأنه إزاي أن الجنس أزواق وأن الزوق ده بيختلف من شخص للتاني ومن سيدة لأخرى .. لكن لسة الموضوع مختمرش في دماغي 😃

هو ده الكلام المظبوط بس اهم حاجه الثقه فالنفس مش نقارن بالاحجام وننسى المتعه

خبيرة النيك في المنتدي

يسطا احا انت سايب زورو وسانچي مطحونين وانت فاتح نسوانجي هنا روح يعم شوف باقي كسم الوان بيس فين
طيب الطول الطبيعي لمتعة بنت البنوت قد اي وا لي الست قد اي

انا ما عنديش راي يا حبيبي
العروسة للعريس و الجري للمتاعيس

• بيضحكني
التفاعلات: حنفي الونش و مصطفى مصطفى
كلو بيحب الطويل والتخين
ملهاش علاقه بالحجم لانه في ستات كتير جدا بتجيب شهوتها بصباعها اللي هو طوله اقل من، 6سم

الجنس مسألة معقدة وأمزجة متباينة فلا نستطيع أن نقول كل النساء يهمها هذا أو ذاك. مثلا هناك نساء يهمها أن تضرب شريكها وتهينه وهو يستمتع بذلك. هذا بالنسبة لهم أهم من طول العضو وعرضه، وهناك أمزجة أخرى.

وقد يكون الرجل عضوه كبير لكن يقذف بسرعة أو يؤذي شريكته إلخ، لكن لا شك أن السلفي مع عضو كبير أوجه.

• عجبني
نكلم بصراحه بما انى جربت الكبير و الصغير و الوسط

انا ممكن اقولك كمجامله ان الحجم مش مهم و اهم حاجه الاداء بس مهو ممكن برضو واحد يبقى كبير و عنده اداء و هيبقى احسن بكتير اوى من الصغير و لو ليا اختيار اكيد اختار الكبير او حتى الوسط كل مره عشان راحتى و متعتى

بس الكلام دا كله عن الجنس فقط لكن لو هنتكلم بواقعيه اكتر اللى بتحب واحد هتشوف بتاعه احلى و انسب حجم ليها خصوصا لو هو ادائه كويس و بيبزل مجهود مضاعف فى المداعبات و الحاجات التانيه دى و بيمتعها و بيوصلها للنشوه

• عجبني
  • أتفق
  • حبيته
التفاعلات: Hany767, iLOveKisSing, adel adel و 4 آخرين
نكلم بصراحه بما انى جربت الكبير و الصغير و الوسط

انا ممكن اقولك كمجامله ان الحجم مش مهم و اهم حاجه الاداء بس مهو ممكن برضو واحد يبقى كبير و عنده اداء و هيبقى احسن بكتير اوى من الصغير و لو ليا اختيار اكيد اختار الكبير او حتى الوسط كل مره عشان راحتى و متعتى

بس الكلام دا كله عن الجنس فقط لكن لو هنتكلم بواقعيه اكتر اللى بتحب واحد هتشوف بتاعه احلى و انسب حجم ليها خصوصا لو هو ادائه كويس و بيبزل مجهود مضاعف فى المداعبات و الحاجات التانيه دى و بيمتعها و بيوصلها للنشوه
بجد انتي اكتر واحده بتفهمي وقولتي الصح ودا عن تجربه فعلا بس انا عندي سؤال مش عارف إجابته لحد دلوقتي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%