NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

كل شيءمباح تبادل وسحاق ومحارم وشذوذ

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

جميز افندي

نسوانجى شايف نفسة
عضو
إنضم
28 نوفمبر 2023
المشاركات
65
مستوى التفاعل
74
نقاط
386
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
ثنائي الميل
مرة تانية نتقابل أصدقائي الأعزاء لسرد الجزء الثاني من قصتنا. وقد توفقنا عندما قرر شكري وزوجته هانم الاشتراك مع وجدي و رشيد وزوجاتهم في جنس التبادل ولكن قررا أيضا عدم البوح برغبتهما الا بعد يومين كما اقترحت زوجة شكري هانم ان تعيش هي وزوجها يومين عرايا تماما وعدم الخروج أو التعامل مع أي إنسان خلال اليومين حتي يستمتعا ويتمتعا بجسديهما سويا وكل منهما يفعل ما يشاء ووقتما يشاء بجسد الآخر ووافقها زوجها علي ذلك . الجزء الثاني : - يبدأ الجزء الثاني بدعوة الزوج شكري لزوجته هانم بدخول الحمام سويا حتي ينظفا جسديهما من الشعر تحت الباط والعانة وحول فتحة الشرج بإستعمال كريمات إزالة الشعر لكل منهما خلاف ما يوجد علي سيقان وسواعد الزوجة هانم ودخلت الحمام وبدأ شكري بوضع الكريم علي منطقة العانة والباط له ثم لزوجته وايضا حول فتحة الشرج لزوجته ثم استدار وفتحت الزوجة ارداف زوجها ووضعت الكريم حول فتحة شرجه ولكن قبل ذلك أدخلت اصبعها داخل خرمه بمنتهي الهدوء وببطء وراحت تبعبصه وهو مستمتع وينتهي ويفتح اردافه لها اححححححححح اوفففففففف كمان ياهانم كمان ياحبيبتي زودي البعبصة اووووووووووه كمان صوبع يا لبوة فقالت مين فينا اللبوة دلوقت يا خول طيب حشيل صوابعي وخليك علي نارك فقال لا لا لا انا اللبوة زالشرموطة والمومس والخول وكل حاجة بس كملي ارجوكي انا تعباااااااااان عايز اتناك فقالت له متزعلش يا حبيبي بس نخلص نظافة ونستحما وبعد كده حترتاح...فاكر الزب المطاط هديتي ليك في عيد جوازنا من عشرين سنة تقريبا فقال ..اه هوه عندك فقالت له طبعا شايلاه وعارفة آنك حتحن له ..بعد الاستحمام حريحك بيه يا خولي بس المهم تشرمط طيزي أنا كمان فقال لها ريحيني وكل اللي تتمنيه وما تتمناهوش حيكون وتحول يزيل الكريم والشعر عن كسها ويشطف بالملء ثم يبوس ويلحس شفراتها وزنبورها ويدخل أصبعه وياتي بعسلها ثم يمتص أصبعه في شهوة وظل هكذا حتي أتت بشهوتها مرتين متتاليتين فلحس عسلها في الاولي وفي الثانية وضع وجهه كاملا ملتصقا بكسها واستقبل شهوتها ودهن وجهه كله بعسلها ثم ادخل لسانه بداخل كسها يلحس ويمتص ما بقي وحاولت زوجته ان تغسل وجهه من عسلها ولكنه رفض وقال انا طاير من الفرحة وعايزه ينشف علي وشي واستمر يلحس ويبوس كل جزء من جسمها بعد إزالة الشعر والشطف بالماء وكذلك فعل في خرمها وجاء الدور عليها فبدأت بالباط ثم العانة والبيضان ثم استدار حتي تنتهي من طيزه ثم عادت مرة اخري الي زبه ومسكته وتذهب بيدها صعودا وهبوط وتضع لسانها علي الرإس تبوسه وتمره حتي انتصب زب شكري فوضعته في فمها حتي وصل الي زورها وراحت تمرجحه وتلفه بلسانها وهكذا حتي افرغ شهوته بفمها وبلعته كاملا وكان كمية كبيرة ثم استمرا في الاستحمام حتي انتهيا من الاستحمام وخرجا عرايا تماما وجلس شكري بحجرةالاستقبال يقرأ الاخبار حتي تنتهي زوجته من تحضير الغذاء واستمرت المغازلات واللمسات والبعبصة طوال اليوم حتي جاء الليل ودخل شكري لحجرة فوجد زوجته تلبس الحزام حول وسطها والزب المطاطي الاسود يتوسط بطنها وفوق كسها فما كان منه إلا إن ذهب تحت إقدام زوجته يقبلها ويلحس أصابع أقدامها ثم يستمر صعودا الي ساقها يبوس ويلحس حتي وصل الي الزب المطاطي ووضعه في فمه يلحسه بينما إصابة يده تلعب داخل كسها ثم يخرج أصابعه حاملة لعسلها فيمسح اصابعه علي سطح الزب المطاطي ثم يدخله في فمه ويمصه واستمر في إدخال اصابعه وإخراج العسل ولحسه ثم مسكته من شعره وقالت له بلهجة آمرة لف وهات طيزك يا متناكوقام ووجدها علي ركبتيها وتهز الزب بيدها وتدهنه بجيل يساعد علي الادخال وجلس علي ركبتيه وظهره لها وأصبح خرم طيزه مقابلا للزب الاسود المطاطي فوضت قليلا من الجيل علي خرم طيزه وعلي اصبعها وأدخلت اصبعها فدخل بكل سهولة فوضعت اصبعين فثلاثة حتي اصبح خرمه مستعدا لإدخال الزب فعدلت نفسها ووضعت كمية من الجيل علي رأس الزب وإقتربت وبدإت في آدخال الزب داخل فتحته ببطء مع الضغط الخفيف حتي دخل الراس وجزء من الزب وسمعت اااااااااااااااااااااه كمان كمان براحة ايوة ايوة ايوة تمام حلو قوي دخليه كله ما تخافيش انامبسوط يللا يللا نيكني نيكني نيكني بكل قوة وبكل عنف انا خول انا متناك انا شرموط فظلت هانم تنيك طيز شكري وتضربه علي طيزه بكف يديها وتقوله اتكيفت يا خول ولا لسه ..انطق يا متناك يا ابن المرة المتناكة فندق آآآآآآه طيزي ملكك وانت ستي ودكري وكل حاجة ثم أخرجت هانم الزب المطاطي وقالت له كفاية كده النهاردة عشان طيزك ترتاح وخللي طيزي انا بكرة وبرضه حنفضل عريانين طول اليوم زي ما اتفقنا فرد عليها ما اتحرمش منك يا أرق واحن زوجة علي وجه الأرض فردت عليه وقالت له المهم ما تزعلش مني من الشتيمة انا ما بحسش باللي بقوله وانا معاك انيكك أو تنيكني فقال....أنا عارف وأنا زيك وكمان بأستمتع بالشتيمة وبهيج اكثر ي**** قومي حنتعشي لاني جعان جدا وقاموا من السرير ودخلوا للاستحمام سويا وخرجت هانم وحضرت العشاء وبعد تناول العشاء وشرب الشاي ارتموا علي السرير حاضنين بعضهما واستغرقا في النوم . وآستمرا علي هذا الوضع طوال اليوم الثاني من تحسيس وبعبصة وقبلات ونيك وفي صباح اليوم الثالث استيقظا ودخل شكري للاستحمام وارتدي ملابسه استعدادا للخروج لقضاء بعض المصالح وبعد الإفطار تحدث مع زوجته وقال...بقول لك ايه يا هانم أكلم وجدي قبل ما أنزل ولا بعد ما إرجع بس إنا تقريبا حا أرجع متأخر فقالت هانم خير البر عاجله ..زمانهم علي نار فرد عليها مبتسما باين عليكي انتي اللي علي نار يا شرموطة ..قوليلي عينك رايحة علي زب مين وجدي وللا رشيد قولي مفيش كسوف فنظرت إليه وهي تبتسم وقالت بصراحة هما الاتنين وآنت عينك من مين فقال بصراحة همة الأربعة وضحك وضحكت هانم وقالت انت بقيت خول فشخ خصوصا ما نيكتك مش كده ..فقال آه كده ي**** نكلمهم بس ما تضحكنيش وانا بتكلم ومسك التليفون وطلب رقم تليفون وجدي ار الحديث كالآتي؛---شكري...الوه صباح الخير صديقي العزيز ازيك . وجدي.....صباح الخير حبيبي الغالي انا قولت انك نسيتني ده بقالك يومين لا حس ولا خبر ..ده انا كنت ناوي إمر عليك النهارده لاني قلقت عليك جدا طمني عليك وعلي مدام هانم شكري .....كلنا بخير وعلي فكرة اسمها هانم مش مدام هانم ما تكررهاش تاني ولا عايزني ازعل منك يا وجدي وممكن كمان تقول لها هنومة وتدلعها بإي اسم دلع يعجبك ولا ايه رايك وجدي .....معني كده انك وهنومة موافقين علي الموضوع اياه شكري .....تقصد التبادل ..مش كده ..اه طبعا موافقين واهه تجربة ونلاقي مين احب لينا منك ومن شوشو وطبعا رشيد وايناس ولا اقول لها نوسة العسولة وجدي ....انت تقول لها اللي يعجبك دي ح تطير من الفرحة لما تعرف انك وهنومة حتكونوا معانا علي سرير واحد ما تعرفش قد ايه هيه معجبة بيك وبهنومة وما استبعدش انها تكلمك اول ما تعرف ...يوه استني يا شوشو لسة ما كلمتش هنومة اخلص واديكي التليفون أو كلميه برحتك في اي وقت ..بقول لك ايه اديني هنومة عايز اكلمها واشكرها ... هانم .....الوه ازيك يا وجدي وازاي حبيبتي شوشو وجدي .....اهلا هانم احنا كويسين ومشتاقين ليكي ول شكري وأنا بوضع خاص في غاية السعادة وبشكرك جدا علي قرارك واوعدك انك لن تندمي عليه بالعكس حتعيشي حياتك بعد الخطوة دي في سعادة وانتعاش بلا حدود وانا كمان حكون خدام تحت رجليكي انا حاسس بكلام كتير جوايا مش عارف اقول ايه ولا ايه إنما الايام بينا وحتشعري بكل اللي جوايا ..شوشو عايزة تكلم شكري الاول قبل ما ترغو سوي مع بعض شكري .....اهلا شوشو ولا اقول شهيرة شهيرة .....انت تقول اللي يعجبك ..ايه رايك تقوللي يابت يا شوشو الشرموطة أو اللبوة..انت وضعك جوه قلبي يسمحلك بكل شيء وعلي فكرة إيناس بتحبك جدا وحتلاقيني انا وهية عبيد تحت رجليك ..مالك ما بتردش ليه ..انت رحت فين ؟؟ شكري .....انا معاكي لكن دخت من كتر كلامك الحلو ومش عارف اقول ايه لكن الأكيد انا سعيد جدا ولو بأيدي كنت حضنتك من اول يوم شفتك فيه وعمري ما كنت اتخيل كل الاحاسيس الحلوة اللي جواكي انا رجل محظوظ جدا وعموما الايام اللي جاية حتعرفك ان اللي جوايا مش جنس وبس لا ده اكتر من كده كتير جدا انا انا انا ...خدي كلمي هانم شهيرة ......حبيبة قلبي هنومة وحشاني قوي قوي ومش ح ارغي معاكي كتير في التليفون انا ح اجيلك لما ينزل شكري عشان فيه حاجات عايزة اعرفهالك وشوية ترتيبات نرتبها سوي قبل ميعاد تجمعنا فلما يبقي ألقت مناسب كلميني اجيلك هانم .....عموما اهلا وسهلا بيكي وشكري نازل دلوقت وكمان ح يرجع متأخر لو ده يناسبك بس حنتغدي سوي ماشي الكلام شهيرة.....طبعا ماشي نص ساعة واكون عندك يا روح قلبي . نزل شكري ودخلت هانم تتزين واختارت فستان شيك تستقبل به صديقتها شهيرة وتبقي تطلب اكل دليفري من مطعم......للمشويات لما تيجي شهيرة وتفهم ايه اللي في دماغها ومر الوقت سريعا ودق جرس الباب فوجدت شهيرة ومعها إيناس واسرعت إيناس واخدت هانم في حضنها وتقبلها وهي في سعادة غامرة وتقول...حبيبتي هانم انا سعيدة جدا اننا حنكون مع بعض علي طول في كل وقت ونعيش مع بعض احلي ايام ..انا مش عارفة كنت حاعمل ايه لو رفضتم ما كنتش قادرة اتخيل اننا ما نشاركش بعض كل حاجة حلوة...وهنا تدخلت شهيرة وقالت....ايه ما تديني فرصة انا كمان ابوس واحضن القمر العسل ده ولا ناوية تلهطي العسل لوحدك ثم اخذت هانم تبوسها وتحضنها في سعادة وحب وود ثم قالت ..القمر عنده بن ولا ننزل نشوف كافيه ..فردت هانم
.لا طبعا احلي فنجان قهوة لأحلي هوانم فردت إيناس لأ انتي بس الهانم ..انتي نسيتي اسامينا ولا ايه فنظرت إليها هانم وانفجرت في الضحك وكذلك إيناس وشهيرة ثم قالت هانم ....انا هانم بالاسم لكن انتم الهوانم اللي بحق فحضنتها شهيرة وقالت انت هانم الهوانم وكفاية فين القهوة يا هانم الهوانم فردت هانم وقالت فرريرة يا حبايب قلبي ، وبعد فترة وجيزة أحضرت هانم القهوة ولكن تسمرت وهي تشاهد شهيرة في قبلة شفايف مع وتحسيس علي الكس والطيز فنظرت إليها شهيرة وقالت وهي مازالت في قبلة مع إيناس..دي حاجة من اللي كنت عايزة اعرفهالك ثم التفتت ونظرت ال هانم وقالت انا وايناس نحب نتساحق مع بعض لكن انتي براحتك ومش ملزمة فجلست هانم ونظرت طويلا نحوهما ثم قالت بكل جدية ازاي تبدإوا من غيري يا سفلة ثم انفجرت ضاحكة وهي تتابع تعابير وجه إيناس وشهيرة ثم ضحكوا جميع وقامت إيناس بتقييد هانم بيديها كما قامت شهيرة ونزلت عن هانم ملابسها حتي صارت عارية وكذلك نزعت كل من إيناس وشهيرة ملابسهما واصبحتا أيضا عاريتين ثم هجما علي هانم ودخلوا معها ال حجرة النوم ورمياها علي السرير فبسطت هانم يديها وفتحت ساقيها وهي علي ظهرها وهي تنظر لهما بابتسامة فيها الشقاوة أما شهيرة وايناس فكانا ينظران الي جسدها بزهول ثم نطقت إيناس وقالت ...ايه الجسم الجامد ده ، انا عارفة ان جسمك جميل لكن ده يهوس وردت شهيرة وقالت انا كسي مش ملاحق وعسلي مغرقني ولسه ما بديناش فردت هانم وقالت انا كده ح استني كتير ..ياللا يا ام كس غرقان هاتيه في بقي الحق ارتوي بعسلك وانتي يا شرموطة خشي علي كسي بهدليه فجلست شهيرة ووضعت كسها في فم هانم وظهرها ل إيناس التي ارتحت علي أصابع قدم هانم تبوس وتلحس كل اصبع علي حدة ثم وضعت صدرها بين قدمي هانم وضغطت بيديها علي قدمي هانم حتي تعتصر كل بز علي حدة ثم مررت أصابع قدم هانم علي حلماتها مرة تلو المرة وصيحات الشهوة تملأ الغرفة من الجميع اححححححححححححح اوووووووووووف اااااااااه وتاتي شهيرة بشهوتها ثلاث مرات متتالية وهانم لا ترحمها مابين لحس وشفط عسلها وشفرات كسها ومص زنبورها في حين ترتفع إيناس بوجهها ببطء شديد تقبل وتلحس ساقي هانم واصابع يدها تداعب كس هانم فدفعت هانم بشهوتها فأسرعت إيناس لإلتقاط عسلها بلسانها ووجدت أمامها خرم طيز شهيرة فسحبت اصبعها من كس هانم وهو مغطي بالعسل ووجهته الي خرم طيز شهيرة فدخل بسهولة فصرخت شهيرة طييييييظيييييي كمان يا إيناس احححححححح اوووووووف اوووووووووو بعبصيني بعبصيني اححححححح ثم أخرجت إيناس اصبعها ووضعته في فمها تلحس ثم تعيد الكرة ثم قامت شهيرة تقبل إيناس وتمص حلمات بزازها بينما هانم ترقد بوجهها فوق كس إيناس تتمتع بلحس وشفط عسلها واستمر تداول الاكساس وبوس ولحس الاجساد وإخراج الشهوات والبعبصة ولحس الاخرام والطياز ثم دعك الاكساس بعضها ببعض وصاحت إيناس عايزة انزل مية عايزة ابول مين عايز ميتي فصرخت هانم لا لا مش هنا غرقني ببولك وارويني بيه بس في الحمام ودخلوا الحمام فجلست هانم علي طرف البانيو وفتحت فمها ويديها وقدميها وصاحت اللي عايز يبول تعالوا يا شراميط بولوا علي جسمي ووشي وما تنسوش اشرب من بولكم فبدأت إيناس وفتحت كسها أمام وجه وجسد كل من هانم وشهيرة ثم تلتها شهيرة واخرجت بولها في فم وعلي جسد كل من إيناس وهانم وشربت هانم كمية كبيرة من بول شهيرة ثم تحضرت كل من إيناس وشهيرة لاستقبال بول هانم وقد كان غزيرا ثم لحست كل واحدة كس وجسد الاخري وبعد ذلك بدا الاستحمام للتأكد من إتمام نظافة إجسادهن وخرجن وكل منهن تحيط الاخري بيديها وتوجه الي غرفة النوم لآرتداء ملابسهن وطلبت هانم مطعم......للمشويات حتي يتناولن الطعام قبل خروجهن للتسوق وفي انتظار الدليفري نظرت شهيرة الي هانم وسألتها عن سبب قبولها وزوجها للتبادل ..فردت هانم انها بعد ان عادت للمنزل كانت في حالة من الهياج ثم حكت لهما ما حدث من هياج جنسي بينها وزوجها وكم المتعة التي شعرا بها كلاهما ولم يحدث ان تمتعا بالجنس هكذا من فترة طويلة فكانت هذه هي الشرارة الاولي للموافقة فردت عليها إيناس وقالت فلما انتظرتما هذه الفترة لإخبارنا فردت هانم وقالت انا وشكري متعودين علي عدم إتخاذ القرارات الهامة بالعاطفة إو إي تأثيرات اخري بل نأخذ وقتنا وكمان جاتلي فكرة ووافقني بها شكري فردت إيناس...ما هي فقالت هانم وهي تنظر اليهما بدلع ...حبينا نقضي يومين مع بعض عرايا تماما ..لا نخرج ولا نستقبل اي آنسان أيا كان ويفعل كل منا بالآخر ما يشاء ووقتما يشاء وقد كانا أروع يومين عشناهما سويا من فترة طويلة جدا وإستعدنا حيويتنا الجنسية وده طبعا في مصلحتكم يا شراميط وضجوا جميعا بالضحك وردت شهيرة وقالت ...واضح جدا من اللي عملتيه معانا النهارده ..انا وايناس تمتعنا بالسحاق معاكي يا اروع واحلي هانم علي مستوي الهوانم ، وعندها دق جرس الباب فكانت المشويات الشهية وجلسوا لتناول الطعام . وأثناء تناول الطعام سألت هانم شهيرة عن فيه ايه تاني عايزة تعرفهولي غير موضوع السحاق اللذيذ فردت إيناس ...يعني..هوة موضوع مش مضايقنا وبالنسبة لنا عادي لكن بالنسبة لشكري هوه حر في اللي يناسبه ونظرت الي شهيرة وهي تبتسم فردت هانم وقالت ..هوه فيه اي بالضبط ما تتكلموا بصراحة هوة فيه خطورة علينا ....فردت إيناس بسرعة ....لا يا حبيبتي مش كده خالص الموضوع ان احنا قبل انضمامكم كان فيه اربع اطياز بيتناكوا خصوصا طيز جوزي حبيبي رشيد..طيزه احلي طيز فينا كلنا وضحكت هي وشهيرة بقهقهة فقالت هانم ...يعني رشيد و وجدي خولات ؟؟ فردت شهيرة ...مش بالضبط..احنا لما بدينا التبادل وجدي وجد رشيد بيتمتع لما انا إو إيناس بنبعبصه فقام وهمس في اذن رشيد ..تحب تجرب انيكك بزبي فهز رشيد راسه بالايجاب فوضع وجدي زبه أمام فم رشيد وقال له تحب تمص الاول فهجم رشيد علي زب وجدي يمصه بنهم ثم استدار ليعطي طيزه ل وجدي فتح وجدي علي خرم رش واصبع ياعبه باصبع ثم الثاني ثم اخذ بعض من زيت ******* ووضع علي زبه وبداخل شرج رشيد ثم ادخل ثلاثة أصابع وظل يداعب طيز صديقه حتي صرخ رشيد نيكنيييييارجوج دخل زبك ونيك الخول ابن اللبوة صديق عمرك ..نيك يا وجدي ارجوك انا مش قادر ..
فدخل وجدي زبه داخل طيز رشيد الذي اشتد هيجانه احححححححححححح اوففففففففففف حرااااااق نيييييك يا حبيبي انا لبوتك وانت دكري عشرني يا اسدي نيك جامد جامد حتي اتي وجدي شهوته داخل طيز رشيد واتجهت إيناس إليهم ومسكت زب وجدي واخرجته من طيز زوجها ووضعت في فمها أما أنا فنزلت بفمي ولساني الي خرط طيز رشيد الحس وامتص لبن زوجي المنطلق من طيز رشيد وكنا جميعا في غاية السعادة والنشوة بهذه الخطوة ثم استمر الحال وتم نيك طيز وجدي بزب وجدي وهكذا ...فهي المتعة لا غير ولا علاقة لها ب خول إو خلافه بالرغم من ان طيز رشيد وبزازه احلي من نسوان كتير ولم تشأ هانم ان تخبرهم ان زوجها شكري يستمتع بنيك طيزه وتركت هذا الموضوع للظروف ثم ردت عليهم وقالت لا أظن أن هذا الوضع يغير قرارنا وللا بينا نلحق وقتنا نجيب طلباتنا. والي هنا ينتهي الجزء الثاني واتمني ان يحوز رضاكم حتي نلتقي في الجزء الثالث الأكثر إثارة وتشويق...قبلاتي وتحياتي
 
  • عجبني
التفاعلات: البرنس احمد و ليلي احمددد
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
تنشر الأجزاء في تعليق علي قصتك وتبلغنا للدمج
 
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%