NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

هل انا غلطانة فى حق حد منهم

مهلبية

نسوانجى شايف نفسة
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
فى رحلة للساحل الشمالى مع مامتى و الاستاذ سامى مدرسنا السابق بتاع العربى و مجدى زميلى وأمه و مشمش و أمه و ابوه فى الفيلا الفاخرة بتاعة ام مجدى . انا شبعت بهدلة جامدة قوى و اتنكت لما عدمت العافية خالص و اتكسرت و اتفشخت اسبوع بحاله ليل ونهار من الاستاذ سامى و ابو مشمش و مجدى و مشمش و من ام مجدى ، كلهم ناكونى فردى و ثنائي و جماعى و بقيت مفشوخة و موجوعة و مكسرة موش قادرة حتى اتنفس و آخد نفس .. طلعت قعدت على شاطيء البحر فى حتة معزولة وراء صخرة أقرأ قصة واريح طياظى وكسى شوية و جاء مجدى نزل الماية شوية وطلع نام على بطنه جنب الكرسى بتاعى و حطيت رجلى على رقبته و أدلك له ظهره بكف رجلى و احسس له على طياظه بشويش و مزاج قوى و نزلت له المايوه الفتلة وحطيت صباعى فى خرم طيزه و بعد شوية نزلت ابوس طياظه والحسها واعضها وهو يغنج و مبسوط قوى رحت فاشخة طياظه و حطيت صباع رجلى الكبير فى خرم طيزه وهو يتدلع عليا .. جاء شاب جميل قوى و عدى و وقف جنب مجدى يتفرج عليه و انا انيكه بصباع رجلى و لقط صور و فيلم فيديو لى وانا انيك مجدى بصباع رجلى .. ضحكت وقلت له مفيش حاجة ببلاش .. احنا ناس متكلفة كثير .. قال لى عاوزة كام ؟ قلت له شخشخ جيوبك .. قال لى الف جنيه .. قلت له خلليهم الفين و خد مجدى نيكه انت وانا اصوركم.. وافق على طول و قلع طلع قضيبه الرهيب و نام على مجدى ينيكه و مجدى بيضحك مبسوط و يغنج و انا اصورهم
و الشاب قذف جوة مجدى و قام بس مجدى قال عاوز كمان مرة لو سمحت ، الشاب اخد مجدى معاه فى سيارته و اعطانى الفين جنيه و غاب طول الليل و تانى يوم مجدى رجع مدشدش خالص من النيك فيه وقال خمسة شباب ناكوه ليلة دى .. و نام عيان فى الفيلا لكن انا طلعت قعدت فى نفس المكان و جاء مشمش نام جنبى على بطنه و نكته بصباع رجلى و عدى الشاب بتاع امبارح و اخد مشمش يبات معاه و دفع لى فيه الفين جنيه، ثالث يوم جاء الشاب و اشترى منى ام مجدى بخمسة آلاف جنيه. و فى اليوم السادس بعت ابو مشمش للشاب نفسه بالف جنيه .. المفاجأة ان فى اليوم الثامن الاستاذ سامى قال لى انا رايح مع الشاب ببلاش انا نفسى اتناك زيهم جامد

• عجبني
  • يالهوي هي وصلت لكده
  • ماااشي
التفاعلات: ديوث ممحون, الصقر_الجارح, 𝑱.𝐀𝐋𝐕𝐀𝐑𝐄𝐙 و 6 آخرين
فى رحلة للساحل الشمالى مع مامتى و الاستاذ سامى مدرسنا السابق بتاع العربى و مجدى زميلى وأمه و مشمش و أمه و ابوه فى الفيلا الفاخرة بتاعة ام مجدى . انا شبعت بهدلة جامدة قوى و اتنكت لما عدمت العافية خالص و اتكسرت و اتفشخت اسبوع بحاله ليل ونهار من الاستاذ سامى و ابو مشمش و مجدى و مشمش و من ام مجدى ، كلهم ناكونى فردى و ثنائي و جماعى و بقيت مفشوخة و موجوعة و مكسرة موش قادرة حتى اتنفس و آخد نفس .. طلعت قعدت على شاطيء البحر فى حتة معزولة وراء صخرة أقرأ قصة واريح طياظى وكسى شوية و جاء مجدى نزل الماية شوية وطلع نام على بطنه جنب الكرسى بتاعى و حطيت رجلى على رقبته و أدلك له ظهره بكف رجلى و احسس له على طياظه بشويش و مزاج قوى و نزلت له المايوه الفتلة وحطيت صباعى فى خرم طيزه و بعد شوية نزلت ابوس طياظه والحسها واعضها وهو يغنج و مبسوط قوى رحت فاشخة طياظه و حطيت صباع رجلى الكبير فى خرم طيزه وهو يتدلع عليا .. جاء شاب جميل قوى و عدى و وقف جنب مجدى يتفرج عليه و انا انيكه بصباع رجلى و لقط صور و فيلم فيديو لى وانا انيك مجدى بصباع رجلى .. ضحكت وقلت له مفيش حاجة ببلاش .. احنا ناس متكلفة كثير .. قال لى عاوزة كام ؟ قلت له شخشخ جيوبك .. قال لى الف جنيه .. قلت له خلليهم الفين و خد مجدى نيكه انت وانا اصوركم.. وافق على طول و قلع طلع قضيبه الرهيب و نام على مجدى ينيكه و مجدى بيضحك مبسوط و يغنج و انا اصورهم
و الشاب قذف جوة مجدى و قام بس مجدى قال عاوز كمان مرة لو سمحت ، الشاب اخد مجدى معاه فى سيارته و اعطانى الفين جنيه و غاب طول الليل و تانى يوم مجدى رجع مدشدش خالص من النيك فيه وقال خمسة شباب ناكوه ليلة دى .. و نام عيان فى الفيلا لكن انا طلعت قعدت فى نفس المكان و جاء مشمش نام جنبى على بطنه و نكته بصباع رجلى و عدى الشاب بتاع امبارح و اخد مشمش يبات معاه و دفع لى فيه الفين جنيه، ثالث يوم جاء الشاب و اشترى منى ام مجدى بخمسة آلاف جنيه. و فى اليوم السادس بعت ابو مشمش للشاب نفسه بالف جنيه .. المفاجأة ان فى اليوم الثامن الاستاذ سامى قال لى انا رايح مع الشاب ببلاش انا نفسى اتناك زيهم جامد
اي القصه دي 🙂

يعني هما عيله خولات ولبواي

• عجبني
التفاعلات: العاشق المغامر و مهلبية
خلاص اي الي مزعل عيشي كسمهم

• عجبني
التفاعلات: العاشق المغامر
  • عجبني
@مشرف قصص
تنقل لقسم القصص القصيرة

• عجبني
جميله

• يالهوي هي وصلت لكده
  • عجبني
  • ايه ده
التفاعلات: الصقر_الجارح، 𝑱.𝐀𝐋𝐕𝐀𝐑𝐄𝐙 و Abo hassan
  • عجبني
التفاعلات: BASM17 اسطورة القصص
انتي سريعه قوي في سرد الاحداث

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ى رحلة للساحل الشمالى مع مامتى و الاستاذ سامى مدرسنا السابق بتاع العربى و مجدى زميلى وأمه و مشمش و أمه و ابوه فى الفيلا الفاخرة بتاعة ام مجدى . انا شبعت بهدلة جامدة قوى و اتنكت لما عدمت العافية خالص و اتكسرت و اتفشخت اسبوع بحاله ليل ونهار من الاستاذ سامى و ابو مشمش و مجدى و مشمش و من ام مجدى ، كلهم ناكونى فردى و ثنائي و جماعى و بقيت مفشوخة و موجوعة و مكسرة موش قادرة حتى اتنفس و آخد نفس .. طلعت قعدت على شاطيء البحر فى حتة معزولة وراء صخرة أقرأ قصة واريح طياظى وكسى شوية و جاء مجدى نزل الماية شوية وطلع نام على بطنه جنب الكرسى بتاعى و حطيت رجلى على رقبته و أدلك له ظهره بكف رجلى و احسس له على طياظه بشويش و مزاج قوى و نزلت له المايوه الفتلة وحطيت صباعى فى خرم طيزه و بعد شوية نزلت ابوس طياظه والحسها واعضها وهو يغنج و مبسوط قوى رحت فاشخة طياظه و حطيت صباع رجلى الكبير فى خرم طيزه وهو يتدلع عليا .. جاء شاب جميل قوى و عدى و وقف جنب مجدى يتفرج عليه و انا انيكه بصباع رجلى و لقط صور و فيلم فيديو لى وانا انيك مجدى بصباع رجلى .. ضحكت وقلت له مفيش حاجة ببلاش .. احنا ناس متكلفة كثير .. قال لى عاوزة كام ؟ قلت له شخشخ جيوبك .. قال لى الف جنيه .. قلت له خلليهم الفين و خد مجدى نيكه انت وانا اصوركم.. وافق على طول و قلع طلع قضيبه الرهيب و نام على مجدى ينيكه و مجدى بيضحك مبسوط و يغنج و انا اصورهم
مش غلطانه

خخخخخخخع

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%