NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

حب و عطاء بدون حسابات

مهلبية

نسوانجى شايف نفسة
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
جميلة مكلبظة شوية طيبة خجولة منعزله فى الثانوية لاحظت مجدى زميلى شبهى جدا خدوده تفاح عليه نمش خفيف و شفايفه جميلة مثيرة و عيونه ناعسة رموشه تقيلة طويلة بنى و هانش مجدى تقيل عريض مرتفع كبير و خصره رفيع و لما يلبس واسع هانشه يجنن أكثر، و لاحظت الاولاد و البنات دايما تحب مجدى و الاولاد تحب تاخده بعيد و يدخلوا وراه التواليت و يقعدوه على افخاذهم فى الأتوبيس و شاطر جدا فى اللغات و الرياضيات و الطبيعة و الكيمياء و منافس جميل لى لأنى تقريبا اشطر منه ، لاحظت مدرس معين دايما يوشوشه و يدخل معاه حجرة و يقفل عليهم من جوة و بعد ساعة يطلع مجدى مفرهد خالص وتعبان موش قادر يقف و لا يمشى على رجليه و يتسند عليا او على ولد تانى طخين شبهه علشان يقدر يروح بيته بعد المدرسة و الولد التانى مشمش كان برضه يدخل الأوضة مع المدرس و يغيب و يطلع تعبان قوى مفرهد و واقع من طوله و حاجة توجعه من ورا بين اردافه و كنت اساعدهم الاثنين يرجعوا بيوتهم بعد المدرسة .. ام مجدى و ام مشمش قالوا لى لازم أجى اذاكر مع مجدى و مع مشمش فعملنا جروب نذاكر عند مجدى .. و زاد حب ماما مجدى لى قوى و الاكل والهدايا و كمان القبلات بالشفايف و الاحضان و بقيت احس ان ام مجدى بتعصر طياظى كثير و تحسس كثير بحنية على بزازى و قبة بتاعى و شفايفه وهى ب تبوسني و تحضنى وقت طويل و تدعك بزازها فى بزازى و تطلب ارضع منها و تقول لى ما تخافيش احنا بنات زى بعض و تقلعنى الكلوت و تبوس فخاذى وبطنى و تلحس لى بتاعى و من ورا بين اردافى و تعشق تبوس رقبتى و تمص حلمة ودنى و ايديها تدعك بزازى و بطنى و بقت تدخل صباعين وثلاثة جوايا من ورا كثير قوى وانا حبيت ده و اتعودت عليه و بقيت ابات معاها كثير و ماما بقيت صديقتها وعارفة ، و فى مرة كنت انا ومجدي لوحدنا و رحنا سينما و مسكت ايديه وصوابعه و قبلت شفايفه كثير قوى فى السينما و مسكت ايده حطتها على بزازى و على بتاعى بين فخاذى و هو حسس عليا و قضيبه منتصب قوى طخين قوى بس قصير خالص ، و فى اليوم ده نمت مع مجدى و عمل لى جنس من ورا و قال لى انت طيظك حلوة قوى بس واسعة شوية و جاب جوايا لبن كثير قوى سخن ولذيذ .. و بعد شهرين ثلاثة سألت مجدى عن المدرس الذى بياخده جوة الحجرة المغلقة فى المدرسة ، و بعد كسوف وخجل و محايلات حكى لى مجدى ان المدرس بيعمل له جنس من ورا و يدخل قضيبه الكبير قوى جوة بطن مجدى و ان مجدى بيحب ده قوى و هو اللى بيطلب من المدرس يعمل له كدة و قال ان المدرس بيعمل كدة مع زميلنا صديقنا مشمش كمان و مشمش عاشق قضيب المدرس ، فقلت ل مجدى طيب الأحسن ان انت ومشمش تعملوا مع بعض و انتم الاثنين تعملوا لى انا كمان ، و مجدى وافق بس قال ان قضيبه هو ومشمش صغيرين قصيرين قوى موش ح يخش فيه جوة قوى و موش طخين زى بتاع المدرس . بتاع المدرس ٣٠ سم و طخين قوى ممتع محشور بالعافية يوجع شوية بس لذيذ .. و قال لى مجدى ان المدرس عاشق لأمه و دايما ييجى ينام مع أمه او ماما تروح للمدرس فى بيته ينام معاها . بعدين بدأنا انا ومجدى و مشمش ننام مع بعض كلنا و الاثنين يناموا معايا يعملوا لى و كمان ام مجدى تعمل لى حلو قوى .. لغاية مرة عرفت بيت المدرس و رحت له و نمت معاه من ورا و بعدين قلت له انا عاوزة من قدام زى ام مجدى فى بتاعها الكبير الحلو و حكيت للمدرس علاقتى بأم مجدى و هو باة هايج قوى و عمل لى جامد قوى من قدام ليلتين كاملين ورا بعض .. و بقيت اتمتع مع مجدى و مع مامته و مع مشمش كل يوم و اروح للمدرس يعمل لى حلو قوى و يشبعني و يبهدلنى خالص من قدام و من ورا و انا طالبة فى كلية الطب و ما اقدرش استغنى عن حد فيهم ابدأ

• عجبني
التفاعلات: محب الك، ديوث ممحون و White_Wolf
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%