NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

هل انا تصرفت صح واللا غلط جاوبونى بصراحة مطلقة

zazaty

نسوانجى شايف نفسة
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
انا كنت على علاقة بانثى جميلة و مثيرة جدا و من اول مرة فى السرير وجدت انها مدام مخروقة و مستعملة كثير قبلى و طوال سنوات علاقتنا كنت متأكد بالأدلة و الضبط انها تخونني و تنام مع ذكور و ستات كثيرة و تاخد منهم هدايا وفلوس لكن انا كنت فاتح بيتى و خزانتى و فلوسى وكل شىء ليها تحت أمرها تاخد وتعبى وتوزع على اخوتها و أهلها.. و كنت عارف انها كدابة تقول لى انها تحبنى فقط علشان تاخد منى كثير فلوس وهدايا غير الجنس. و هى سرقت من دولابى ذهب و فلوس كثير فبدات انسحب و ابعد عنها و لم أسلمها للشرطة لان سمعتى و أسمى و وظيفتى و مكانتى كل ده ح يضيع ، و انفصلت عنها ، لكن نتكلم من بعيد فى التليفون كل كام اسبوع او كام شهر، و كانت دايما أودى لها هدايا فى الأعياد و المناسبات طبقا للعادات المصريين، زى اللحمة والبسكوت و فوانيس رمضان و و و مع فلوس كثير ، و بما انى بقيت بعيد و موش عاوز اقابلها تانى بدأت اصارحها بحياتي الجنسية السرية و اننى كنت سالب على علاقة بحبيب أو اثنين يمارسون معى الجنس وانا متمتع و مبسوط. و جاءت مناسبة دينية و اثنين و وجدت انها تتهرب منى موش بتحب تتكلم معايا وتشكى لى حياتها زى الأول، فبدات انا كمان ابعد ولا اتصل بيها، و اليوم كنت اوزع صناديق مناسبة دينية حلاوة المولد .. و كان معايا صناديق زيادة كثيرة و غالية ، قلت اعدى عليها اعطيها صندوق و فلوس عيدية ، فى الطريق قرب بيتها نفسيتي اتغيرت و قلت لنفسى سيبك منها ، ما تسالش عليها تانى خالص و كفاية اللى هى اخدته من ايديك و اللى سرقته من وراك و انت شفت الفيديو و الذهب المسروق معاها تفرجه لزميلاتها .. كفاية عليها .. و أنساها.. ومشيت على طول رحت لناس تانية اعطيتهم الصناديق و الفلوس .
كده انا صح و اللا انا غلطان ؟؟ جاوب بامانة

• عجبني
التفاعلات: maya2030
هو ليه الصور مش ظاهرة عندي؟.

"اهداف العلاقات"
-كرجل ، لما افكر ابدأ علاقة ، احاول افتح حوار لبداية علاقة مع واحدة ست ، بكون عارف انا عاوز ايه من العلاقة دي ،،، وأظن الهدف من علاقتك بالست دي كان جنسي ،،، فالمفروض انك بمجرد ماخدت غرضك (بالتراضي مابينكم) وهي خدت مقابل هدايا/فلوس اي كان المقابل المهم كان بيرضيها ،، فكنت لازم تقطع علاقتك
انما شغل تتواصل معاها رغم ان الهدف (الجنس) مبقاش موجود او انت مبقيش دة يشغلك معاها ،، فالعلاقة من هنا اخدت منحني تاني خلال المنحني دة هي فضلت انها متكونش علي علاقة بواحد (سالب) او بالنسبالها مش راجل

• عجبني
التفاعلات: zazaty
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%