NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

هل اللي بحس بيه ده طبيعي؟

لا مش طبيعى

نصيحتي المشكله مشكله نفسيه حاولي تشوفي اي الي ناقصك وتعوضيه بعيد عن الغلط

انا ابني عنده ١٩ سنه و لما بشوفة لابس شورت ضيق و من غير تيشرت بحس انا عايزاه اوووي و كل حته فيا بتنبض و مش عارفه ده طبيعي ولا ايه ياريت حد يجاوبني
بصى يا ست الكل اولا ده شئ مش طبيعى طبعا
مش محتاج كلام
حاولى تريحى نفسك بعيد عن ابنك او التفكير فيه لان لو حصل حاجه ممكن تندمى عليها قدام
وسيبك من الى بيقول على الموقع هنا الى هنا على الموقع بيطلع خيالاته مش حقيقى

• عجبني
التفاعلات: الساحر الجبار
انا ابني عنده ١٩ سنه و لما بشوفة لابس شورت ضيق و من غير تيشرت بحس انا عايزاه اوووي و كل حته فيا بتنبض و مش عارفه ده طبيعي ولا ايه ياريت حد يجاوبني
جربي ونامي معه

• أتفق
التفاعلات: Omar26637
انتي ارمله ولا مطلقه

مش طبيعي اكيد حاولي تبعدي عن الكلام ده

الرد علي سؤالك محتاج تفاصيل
لو حابه نتكلم

طب وابنك حاسه انه لي اي ميول ليكي

لا طبعا مش طبيعي انتي امه ازاي تتخيلي اصلا انك تعملي علاقه مع ابنك ده محارم مينفعش احتياجكك كأنثي يطغي علي امومتك واضح انك محرومه انتي متجوزه مطلقه ارمله يا ريت توضحي اكتر ولو عايزه حل لمشكلتك ممكن تكلميني خاص لو تحبي ... طيب انتي بتحسي من نظرات ابنك بإيه

بطلي تقرئي القصص بتاعتي :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:

الموضوع منفر لدرجة تؤكد لك بالدرجة القاطعة انه صاحب الموضوع هو الابن و خياله محتاج يكون مطرح أمه ليشتهي أكثر
لأنه ببساطة الولد يشتهي أمه منطقي في حالات معينة يدفعها أولا و أخيرا المراهقة و انحراف الرغبات باتجاه الأقذر
أما الأم فهي بعمر لا تسمح لها هرموناتها مهما بلغت شهوتها أن تخوض المضمار اياه

• عجبني
التفاعلات: E.mo7awailed، الــــــعَــــــربــــــى و Adam Afndena
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الموضوع منفر لدرجة تؤكد لك بالدرجة القاطعة انه صاحب الموضوع هو الابن و خياله محتاج يكون مطرح أمه ليشتهي أكثر
لأنه ببساطة الولد يشتهي أمه منطقي في حالات معينة يدفعها أولا و أخيرا المراهقة و انحراف الرغبات باتجاه الأقذر
أما الأم فهي بعمر لا تسمح لها هرموناتها مهما بلغت شهوتها أن تخوض المضمار اياه
اتفق معاكي

الممنوع عند البشر دائما مرغوب بس مينفعش ليكي هتخسري ابنك سواء عملت علاقة أو لاءة لو جوزك مش معاك او مطلقة اتجوزي فورا لو جوزك معاك خليه يشبعك علشان متفكريش وخلي ابنك يلتزم باللبس الواسع ويبقي محترم علشان حتي ميبقاش فيه ثغرة تغريم الخسارة مش هتبقي ام وابنها دي أسرة كاملة انهيار بعد كل ده تربية وتعب أن يبقي في السن ده وتيجي في الآخر تضيعي مجهودك علشان أيه نزوة ياستي حتي لو مفيش راجل اعملي العادة مرة واتنين وثلاثة عمر الأفكار ما هتبقي في دامغك زي الجهات لما بيشبع مش ممكن يأكل بعد ما شبع

الامور ما اجت فجاه اكيد ف مقدمات وتلصص هو ابنك كم عمره

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%