NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

استغلال صاحب بابا

salma55

نسوانجى مبتدأ
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
هاي دي أول مرة ليا انشر بوست هنا بس حبيت احكي موقف بيحصل معايا

انا اصغر واحدة في عيلتنا وعندي اختي اكبر مني وبابا وماما
ودي حاجة جامدة جدا😂 لان بابا بيجيبلي دايما اللي انا عايزاه وبيدلعني وكدة
بس بصراحة عيب بابا الوحيد انه شخصيته ضعيفة جدا مع الناس الغريبة وبحسه بيتكسف كدة
والعيب ده استغله واحد صاحبه
هو بصراحة دمه خفيف جدا وبيهزر معايا انا واختي وعلطول يقولي يا كتكوتة😂
ويجيبلنا هدايا وكدة ونعرفه من واحنا صغيرين وبقوله يا عمو وكدة وهو عنده ولدين ومنفصل عن مراته

بس تصرفاته بدات تتغير لما رحنا المصيف هو كان رايح هو وولاده واقترح علي بابا نروح معاه وبابا وافق
وهناك بقي لما كنا بننزل البحر كان بيجي يساعدنا واحنا بنعوم كان بيلزق في ماما بالذات فكانت تبص علي بابا ولما متلاقيش رد فعل تكمل معاه وتضحك واختي بردو بيلزق فيها ويمسك جسمها وكدة
انا بقي😂 كان بيشيلني ويجري بيا في المية وساعات يرميني علي اختي وكدة وكنت حاسة بتاعه واقف جدا وبقي كدة طول المصيف مقضيها معانا وبابا ولا قال اي حاجة وكان بيضحك

بعدها بقي دايما يجيلنا البيت كل يوم تقريبا حتي وبابا مش موجود وكان بيسال عني انا بالذات لما كان يقعد مع بابا يقوله فين الكتكوتة ويناديني في الاول كان يقعدني جنبه ويحط ايه علي كتفي ويلمس بزازي من الجنب وبعدها بفترة بدا يمسك بزازي وبابا عادي وبعدها بقي دايما يقعدني علي حجره ويلزق بتاعه في طيزي و انا بقيت احب دة جدا وبقيت لما يجيلنا ويقعد مع بابا اروحله لوحدي اقعد علي حجره وبقيت ساعات من غير كلوت ولالسة بنطلون خفيف بس🥵
وبيبقي احساس جااامد❤❤
وحبيت دة لدرجة بقيت بهز نفسي علي بتاعة وهو يمسك طيزي ويقعد يزنق بتاعه فيا وكل دا وهو بيكلم بابا😂😂😂
وبصراحة انا شاكة انو ليه علاقة مع ماما لاني شفته بيقربلها كتير وهي بتحب تكلمه
اختي بقي مش عارفة بيعمل معاها ايه لانها بتتكسف عني شوية
ومن الاخر كدة هو بقي يجيلنا عشان يمتع نفسه عندنا عشان عارف انه بابا مش هيتكلم🥺🥺
حابة اعرف هل اوقف دة ولا اكمل لان برغم اني مستمتعة لكن حاسة ان دة بياءى عيلتنا لكن للاسف مشكلة بابا ملهاش حل😢😢

• عجبني
  • يالهوي هي وصلت لكده
  • ايه ده
التفاعلات: Khaled6, ابراهيم علي احمد, khaswa و 40 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%