NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

لا مش هو السبب ده بتبقى طبع
كمان مش شرط اكون بتفرج على بورن عشان يبقى عندى ميول معينه مثلا
معظم البنات و الأخص إلى علاقتهم اصحبهم كبير مش بيتفرجوا على سكس و لا يعرفوا اسماء الممثلين على عكس الرجالة و مع ذلك ممكن تلقى ميلهم سحق او سادية
العكس صحيح شخصيتك وميولك بتكون من خلال تجاربك اللي تشوفها وتمري بها

• عجبني
التفاعلات: أحمد عمار
انا بشوف أن جزء كبير بيبقا كبت جنسي

• عجبني
الرغبات دى طول عمرها موجودة فى البشر من قبل البورن

• عجبني
هل البورن هو السبب في انتشار الميول الشاذة زي السحاق و اللوط و الدياثة و السادية

ولا هي بتكون راغبة جوا كل واحد بس مش بيكون عارف انه بيحب كدا غير لما يشوف بورن ليها
اكيد لي تأثير عندك الناس الي بتحب سكس الكارتون و الانمي هل في طبيعة الإنسان أنه يهيج علي كارتون مثلاً الي يقولك ده حاجة عادية ودي ميولك ده جزء مش كل حاجة

• عجبني
البورن صور الحاجات دى علشان الناس بتحبها و بتحب تتفرج عليها ، مش الناس عملت الحاجات دى علشان شافتها فى البورن...البورن رد فعل مش فعل

• عجبني
الفضول هو السبب الافلام منتشره من زمان
الفضول انك عايز تجرب دا وتشوف هتتبسط ولا لا
معاك حق الفضول اغلب الاحيان بيكون سبب المشاكل في اي حاجة عمتآ

انا بشوف أن جزء كبير بيبقا كبت جنسي
يعني لو مكانش في كبت
مكانش هيبقي في ميول مختلفة كتير زي دلوقتي ؟

الرغبات دى طول عمرها موجودة فى البشر من قبل البورن
معاك حق زي الاجانب مثلا كانت دي رغبة عندهم قبل ما يصنفوها و تبقي مثلية و دياثة و كدا

اكيد لي تأثير عندك الناس الي بتحب سكس الكارتون و الانمي هل في طبيعة الإنسان أنه يهيج علي كارتون مثلاً الي يقولك ده حاجة عادية ودي ميولك ده جزء مش كل حاجة
معاك حق بس انا شايف ان الناس اللي بتحب سكس الانمي دول اكيد من صغرهم و هما عندهم شهوة و من كتر تعلقهم بالروسومات المتحركة اتخيلوها في السكس

• عجبني
التفاعلات: Just Mahmoud
البورن صور الحاجات دى علشان الناس بتحبها و بتحب تتفرج عليها ، مش الناس عملت الحاجات دى علشان شافتها فى البورن...البورن رد فعل مش فعل
فعلا الميول دي كانت من زمان من قبل ما تتصنف في البورن و يبقلها نوع معين

لا مش هو السبب ده بتبقى طبع
كمان مش شرط اكون بتفرج على بورن عشان يبقى عندى ميول معينه مثلا
معظم البنات و الأخص إلى علاقتهم اصحبهم كبير مش بيتفرجوا على سكس و لا يعرفوا اسماء الممثلين على عكس الرجالة و مع ذلك ممكن تلقى ميلهم سحق او سادية
اتفق

هل البورن هو السبب في انتشار الميول الشاذة زي السحاق و اللوط و الدياثة و السادية

ولا هي بتكون راغبة جوا كل واحد بس مش بيكون عارف انه بيحب كدا غير لما يشوف بورن ليها
البورن طبعا سبب الاول لان الفرجة بتخش علي مصادر التحسسية و الخلاية العصبية في عقلك و بتبعت اشارات لجسمك بلمتعة اما الشذوذ ده ليه اكتر من عامل منهم نفسي و جسدي و عامل تهيج بلمستشعرات الخارجية و الفضول الجنسي لو انتا سايب نفسك لشهوتك هتشدك للميول مع تجربتها بطبيع الحال جسم الراجل قابل للتغير و لو فحل فحل و اجبرته و لو عودته علي حاجة هيبقي كدة و في تجارب اتعملت بس في الديب ويب علي الحاجات ديه و انا شوفتها بنفسي تثبت كلامي و تجارب بلاجبار و غظب في كيفية تحويل الميول

اظن انه سبب في الاول

• عجبني

السؤال الفيصلي ..
هل كان موجود قبل البوورون وهذه الاختراعات .. اذ مش هو سبب رغبات
طب هل نسب زادت محدش يقدر يقول دا لانه مكناش نعرف الخفاء ولكن الي حصل انه بقي ظاهؤ للعلن
هل نسب المعلنه لوجوده في اعتي الحريات مقلقه لا خالص بالعكس بيعانو وبيحاولو ومعرفوش يرفعو نسب بالعكس من كتره اتاحته بقي ممل وفقد عناصر مهمه لعشقه وهو سريه والاختلاف ولذلك بيحاولو يجدو تعليه وبدائل زي شيميل والغاب جنسيه وغيره

• عجبني
البورن طبعا سبب الاول لان الفرجة بتخش علي مصادر التحسسية و الخلاية العصبية في عقلك و بتبعت اشارات لجسمك بلمتعة اما الشذوذ ده ليه اكتر من عامل منهم نفسي و جسدي و عامل تهيج بلمستشعرات الخارجية و الفضول الجنسي لو انتا سايب نفسك لشهوتك هتشدك للميول مع تجربتها بطبيع الحال جسم الراجل قابل للتغير و لو فحل فحل و اجبرته و لو عودته علي حاجة هيبقي كدة و في تجارب اتعملت بس في الديب ويب علي الحاجات ديه و انا شوفتها بنفسي تثبت كلامي و تجارب بلاجبار و غظب في كيفية تحويل الميول
كلامك في حاجات علمية عميقة جدآ

السؤال الفيصلي ..
هل كان موجود قبل البوورون وهذه الاختراعات .. اذ مش هو سبب رغبات
طب هل نسب زادت محدش يقدر يقول دا لانه مكناش نعرف الخفاء ولكن الي حصل انه بقي ظاهؤ للعلن
هل نسب المعلنه لوجوده في اعتي الحريات مقلقه لا خالص بالعكس بيعانو وبيحاولو ومعرفوش يرفعو نسب بالعكس من كتره اتاحته بقي ممل وفقد عناصر مهمه لعشقه وهو سريه والاختلاف ولذلك بيحاولو يجدو تعليه وبدائل زي شيميل والغاب جنسيه وغيره
كلامك منطقي بعض الشئ

طبعا مش هي السبب، الدليل هو الماضي البعيد.. لو حضرتك قريت كتاب "نزهة الخاطر في الروض العاطر" وكتاب " رجوع الشيخ إلى صباه" وكتاب " ألف ليلة وليلة" وغيرها من الكتب القديييييمة هل ساعتها كانت الأفلام موجودة؟ يا عم أجدادنا كانوا بينيكو علنا الغلمان، ومنهم ملوك وأمراء وقضاة، وعلماء، وحتى في الحضارة اليونانية كان علية القوم من الأسياد وأهل الحكم كل واحد عندو 5 غلمان خصوصي، ومن غير ما نتحدث عن الستات والجواري الملاح..

• عجبني
التفاعلات: جينجر
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
البورن بيسبب ادمان للجنس
مش بيخلق ميول

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%