NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

sexypump

نسوانجى الاصلى
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
مجرد فضفضة و كلام
كان في مثل على الفيس بوك من كام يوم معنى محتواه أن البنت الحلوة حظها في الارتباط وحش و البنت الحلوة على طول مخطوبة و بتتجوز .
و كانت التعليقات كلها مش فاهمين السبب اية و اللي بيتريق و اللي يقول الرجالة بتحب الوحشة علشان مايكنش حد بصلها و كدا ..أنا فكرت و تقريبا كنت عارف السبب

افتكرت أني عرفت بنات جمالها شرس جدا صارخ و البنات اللي زي كدا بيكون معندهمش سقف لاحلامهم معتمدين أن جمالهم يقدر يحقق اي حاجة و تلاقيهم ماعندهمش رضا بحاجة يعني
عايزين الحب و الخبرة و الفلوس و الصحة و الثقافة و السلطة و كل واحد مميز ..وتلاقي مصاحبة كتير علشان تقارن و تثبت لنفسها أن في الاحسن ديما و هي تقدر تاخد كل حاجة و احسن حاجة و بتكون النتيجة أنها أما الوقت بيسرقها أما ليتعرف أنها شخصية مغرورة
لكن البنت العادية في الجمال أو اللي حاسة نفسها كدا بيكون عندها هدف اللي هو لو رجل كويس و مثقف و عنده قدرة العيشة الكويسة اوك مش هتعضرت ..و بردو بتكون ليها أصحاب و علاقات لكن بتكون ذو شخصية و فكر
وفي حلوين و عادين و وحشين وتافهين اخر حاجة ولا بيسألو في الارتباط من الأساس و عايشنها كدا و خلاص .
انت موافقتي ولا اية؟
و من الاول أنا قولت مجرد فضفضة و حكي غير المقصود منه أي شيء غير أنه مثل لفت انتباهي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%