NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

يا جماعة احنا فى موقع سكس و بنقول اللى بنحب نقولو بدون قيود فلية نعكر مزاجنا شكرا ليكو انتم الاتنين كل واحد فيكو انسان محترم بس ساعة الخناق بيبقى الواحد عصبى بكرر شكرى و احترامى ليكو
مافيش اي مشكله ياعم خالد

• حبيته
التفاعلات: خالد هزمى
اية الحاجة اللى انت بتتكسف تعملها مع مراتك فى الجنس
اكيد كلنا بنتفرج على سكس و نفسنا نعمل حاجات زيهم للمتعة
و هتبقى فى الحلال لانها مع مراتك بس اكيد فى كسوف انك تطلب منها
كدا لاننا بنخاف مثلا تروح تقول لامها او اختها او صحبتها او فى خناقة تروح
جايبة سيرة الموضوع دا فالواحد ممكن يحس انو محرج او مكسوف
ياترى السؤال هنا نفسك تعمل اية و مكسوف تعملو مع مراتك فى الجنس

نقاش جاد جدا جدا جدا و ياريت للمتزوجين او للى مش متجوز و حابب يشارك يقولنا
نفسي اعمل تبادل زوجات مع زوجيين يكونوا جاديين اللي جاد يكلمني كيك

HanyKhaled2000

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: elpos
خلاص يا غالي..
الراجل احترم صاحب البوست.
وسكت...مفيش داعي للغلط تاني..

واللي حصل بنكم نرفزه ملعب بس
انا مدوستش عله طرف حد انا اسمي كده وصفتي كده الي عجبو اهلا و سهلا والي ميعجبوش مع الف سلامه مع الود والاحترام بس يجي اي حد يوجه اهانه ليا او لغيري بدون اي سبب دي حاجه انا مفهمهاش

• حبيته
نفسي اعمل تبادل زوجات مع زوجيين يكونوا جاديين اللي جاد يكلمني كيك

HanyKhaled2000
خلى بالك مش هتلاقى على الموقع هتلاقى بالتعارف اما هنا مش هتلاقى كلو بيخاف

انا مدوستش عله طرف حد انا اسمي كده وصفتي كده الي عجبو اهلا و سهلا والي ميعجبوش مع الف سلامه مع الود والاحترام بس يجي اي حد يوجه اهانه ليا او لغيري بدون اي سبب دي حاجه انا مفهمهاش
اسمك و انت على راسنا من فوق و لعلمك مفيش عيب فى المتعة بجد و اللى بيعشق المتعة يعرف ان مفيش عيب و بيحترم اى حد مهما كان

• عجبني
التفاعلات: ديوث مراتي حبيبتي
حصل خير..

ثواني اطلبلكم اتنين عناب

• بيضحكني
  • عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
في الحقيقة انا مش متجوز بس انا لو كنت متزوج و مراتي طلعت كلمة برة . هطلقها. اممال. انا متجوزها لية ؟
--عشان تفضحني برة

• عجبني
اى حاجة فمراتك مقبولة يعنى لحس كسها وطيزها وهى تمص زوبرك كلة مقبولة للمتعة وحب الجنس الا نيك الطيز لانة حرررام دينيا وبعدين أنا نفسى تمصلى فزوبرى زى مانا بالحس كسها ودى متعة وااااااو تحفة وهى بتنبسط جدا منها

• حبيته
في الحقيقة انا مش متجوز بس انا لو كنت متزوج و مراتي طلعت كلمة برة . هطلقها. اممال. انا متجوزها لية ؟
--عشان تفضحني برة
عندك حق لاكن هل لما تقول لامها او اختها او صحبتها هما هيجو و يقولولك اكيد لا و كمان هى هتقولهم قدامك طبعا لا هتقول من وراك فاهم الموضوع عشان كدا النقاش ان الواحد ممكن يتكسف يعمل حاجة مع مراتة مختلفة و هى تفضحو من وراة منغير ميعرف

اى حاجة فمراتك مقبولة يعنى لحس كسها وطيزها وهى تمص زوبرك كلة مقبولة للمتعة وحب الجنس الا نيك الطيز لانة حرررام دينيا وبعدين أنا نفسى تمصلى فزوبرى زى مانا بالحس كسها ودى متعة وااااااو تحفة وهى بتنبسط جدا منها
ستات و بنات كتير بتقرف تمص و تقول هرجع لا مش قادرة و فعلا نفسهم و معدتهم بتقلب و تقول عليك انت مش انسان انت حيوان كل اللى همك القرف دا و انا مش هعملو لانو مقرف اوى _ و بعدين نيك الطيز دا متعة مختلفة بعيدا عن الحرام و الحلال حاجة تانيا خالص خالص خالص ليك و ليها

• عجبني
التفاعلات: النمر المقنع
ستات و بنات كتير بتقرف تمص و تقول هرجع لا مش قادرة و فعلا نفسهم و معدتهم بتقلب و تقول عليك انت مش انسان انت حيوان كل اللى همك القرف دا و انا مش هعملو لانو مقرف اوى _ و بعدين نيك الطيز دا متعة مختلفة بعيدا عن الحرام و الحلال حاجة تانيا خالص خالص خالص ليك و ليها
طبعا عندك حق فى كتير جدا جدا بيقرف بس مايعرفوش المتعة الحقيقية فى المص وعلى فكرة أنا بأعشق نيك الطيز ولكن لم اجربة ونفسى اجربة

• حبيته
طبعا عندك حق فى كتير جدا جدا بيقرف بس مايعرفوش المتعة الحقيقية فى المص وعلى فكرة أنا بأعشق نيك الطيز ولكن لم اجربة ونفسى اجربة
فايتك كتيييييييييير اوى نيك الطيز متعة وهم

• محزن
  • بيضحكني
  • حبيته

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%