NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

卍 فرعون卍

نسوانجى الاصلى
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
عنوان الموضوع("الجنس الشرجى"):
[1] تناقش باحترام وعدم الغلط في احد
[2]» الاضرار»
بص زى ما الجنس الشرجى لي اضرار الجنس المهبلى ليه اضرار الاتنين فأوقات معينه:
*عندما يتوسع المهبل مع مرور الزمن هتحس بفراغ لانو عضله زي الشرج والامراض بتبق فوقت الحيض او لو حد بينيك مكانك او انت او زوجتك عندها مرض جنسى فا لازم يبق الجنس بينك انت وزوجتك بس عشان الامراض الجنسيه
*يتوسع الشرج زى المهبل لانو عضله قابله للانقباض والانبساط زى المهبل بينقبض وينبسط لاستقبال حجم القضيب والشرج زيو ولازم يكون الطرفين نضاف ومش بيمارسو جنس خارجى غير مع بعض فقط
[3]» النظافه»
الى هيقلى الشرج وسخ يبق المهبل وسخ!!! اه لان المهبل وقت الحيض دا اوسخ ضرر ليك ولزوجتك بعد الحيض خلاص المهبل نضف وبقى تمام الشرج زى كدا لازم يبق نضيف قبل الجماع فيه لتجنب الامراض الجنسيه هتقلى الشرج مكان قذاره اصلا هقلك يعنى المهبل حتى بعد الحيض والغسيل والنضيف هيقعد وسخ ولا ايه والشرج برضو هيقعد وسخ زى ما هو حتى لو اتنضف يبق لازم نفهم ان النضافه شئ مهم فالمهبل والشرج قبل الشبس مباشره
[4]» استمتاع المرآه»
تستمع المرآه فى المهبل عن طريق "البظر" وعن طريق الشرج تستمتع عن طريق احتكاك القضيب دخولا وخروجا لان هذه المنطقه تنتهى بكتله عصبيه حساسه جدا
[5]» الالم»
المراه او الزوجه بترفض لى ممكن عشان الالم عشان الى اتعامل دا ان كان متخلف وماشى ورا شهوتو هيضرها بجد ويوجعها يبق لازم يكون خبره وصبوووور جدا فالتعامل معاها وفاقل من مهلو عشان انت وهى تبقو متمتعين وبنصح عدم استخدام مزلقات لانها فالاول وفالاخر مصنوعه يعنى اكيد فيها نسبه ضرر احنا بغنى عنها يبق لازم تستخدم السائل اللزج الى بيخرج من المهبل استخدمو كمزلق اهو طبيعى ولا اى ضرر منو
[6]•الاقناع•
بص لازم تبق المراه مقتنعه اولا ازاى بقى دا انت وشطارتك لكن مش معنى انها توافق تبق متخلف وتوجعها لا اتعامل بكل حب وبساطه عشان متتقفلش من الموضوع دا
[7]المنى♕
المنى نفسو مش مضر ولا بيسبب ضرر سواء فى الشرج او المهبل لكن مضر فى حاله انك لو جرحتها فالشرج لو المنى نفسو دخل فالشرج جسمها هيعمل مناعه ضدو على انو جسم غريب وهيتعامل معاه على انو بكتريا ومش هتحمل خالص او هتحمل بصعوبه عشان كدا بقولك اتعامل بالراحه وبالهداوه ومتتغاشمش عشان متجرحهاش
[8]مش معنى انى منزل موضوع عن الجنس الشرجى ابق. بشجع الناس تعملو او افرض راى على حد دى حريه شخصيه ولكم الاختيار لازم لما تقول لحد على اى حاجه تقلو على مميزتها وعيوبها حتى لو بتكره الحاجه دى

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: 𝗟𝗘𝗚𝗘𝗡𝗗 𝗞𝗬𝗦𝗘𝗥 و ✨ᎷᎯᎶᎥᏨ✨
:rolleyes:

• بيضحكني
التفاعلات: EVILL KING و Life Arch
بص جربوا و ابقى انقلنا تجربتك

عارف ان راى وكلامى دايقك ومعجبكيش بس شرفنى مرورك واى راى تقوليه يحترم وفوق راسى من فوق وشكرا
لا ضرر من الاختلاف في الراي بل الضرر في الاختلاف في الثوابت ..

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الايموجي في الموضوعات ممنوع

ذكر الاديان في موضوعات ممنوع

ايه الثوابت المضره الى مختلف فيها انا. صححهالى وقوليلى انا عشان ابق عارفها لو انا مش عارفها
مش عارفة ومش مهتمة اعرف حد .. تحياتي

• حبيته
التفاعلات: 卍 فرعون卍
انا عايز اتكلم معاكى خاص بس اسالك فحاجه مش هتنفع هنا لانه هتحظرنى بس فا انا مش حكاك ولا بقرب منك عشان الناس الروشه المحنكه بس
مدام هتجظرك على العام يبقي هتحظرك على الخاص .. القوانين كلها واحده + مش بكلم حد خاص

شكرا بس هو موضوع دينى مش هينفع هنا عالعام
عالعموم تمام
القوانين اللى بتتطبق على العام بتتطبق على الخاص ..اتمني انك تكون فهمت كلامي

• عجبني
التفاعلات: 卍 فرعون卍
  • بيضحكني
التفاعلات: ⍥ ȷබᓄ.
علامة البحث في محركات البحث هي عبارة عن كلمات يتم كتابتها في مربع البحث للعثور على معلومات محددة على الانترنت مثل صور او موضوع هنا يتم البحث عنها اذا موضوع في ايموجي لا يظهر في نتيج البحث لذلك ممنوع الإيموجي مثلا قصتك التي كنت تتكلم عنها اذا وضعت فيه أموجي وشخض بحث عنها في جوجل لن تظهر لان الجوجل لا يتعرف على الرموز ^^ << ?_?
قول مش فهم

• بيضحكني
التفاعلات: EVILL KING

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%