NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بعد كشف المستور عمر ما يكون للكسوف دور ،،،ده حكمة اتعلمتها في حياتي من راجل قديم فمفيش حاجة اسمها راجل بيتكسف من مراته،،،لاكن الحياء في الست مطلوب و سمه من سمات العفة،،،،

انا شخصيا عمري ما اتكسفت بس مش معنى كده انك تكلب الي انت عايزه بغشومية،، اصل الواحد مش داخل مطعم كل شئ لو اطلب بالشكل المناسب في الوقت المناسب ففسوف يجاب بطلبه.
لاكن الانسان لازم يفهم انه بيعامل انسانه زيو في كده حاحات بديهية تجربتها حتادي لاذي سواء نفسي او جسدي
كلام سليم يحترم شكرا لكرورك الكريم

• عجبني
التفاعلات: Life selector
  • حبيته
التفاعلات: خالد هزمى
مفيش كسوف بينك وبين مراتك انا ومراتي جه علينا فتره ملل وزهق لغايه مافتحنا قلوبنا لبعض ودخلنا الخيال في علاقتنا وبقينا بنتبسط ببعض اكتر من الاول
جميل كدا

بالنسبة الي انا عملت كل شي انا ومرتي
يعني شي بيخطر عالبال وشي مابيخطر😊😊😊

• حبيته
هو حلو الخلفى و مدام بتتمتع انت و مراتك خلاص كتجربة عادى حتى لو طول النهار عريانين و يتمارسو الجنس بس نصيحة من حد متعرفوش و انت حر مجرد رأى جرب خلفى الاول بالزيت جونسون و بالراحة مع مداعبة الكس و مش هتبطلوة هههههههه
بصراحه ان اتفرج عليه بيثيرني لكن لما بفكر فيه بقرف

• عجبني
بالنسبة الي انا عملت كل شي انا ومرتي
يعني شي بيخطر عالبال وشي مابيخطر😊😊😊
حلو اوى استمر

• عجبني
التفاعلات: Jimmi
الطبع يغلب التطبع
لكن بايد اي انسان معي زوجته..
انه يطبعها علي فكره..
لو هو ليه شخصيه معاها..

يعني كل انسان حسب قوه شخصيته..

بحييك على جرأتك ناس كتير بتتكسف
الموضوع مالوش دعوه بالجرأة لان دي مراتك بتفهمك وتعمل الي يريحك من ذاتها بس تتمنع وترفض بعض الامور الي مش حتتقبلها نفسياً اما بالنسبة للي يقول ان مراته ممكن تفضحه فدا وحد من اثنين يامش متجوز وميعرفش عمق العلاقة الزوجية او شخص فشل في انه يثبت وجوده في وجدان زوجته

• عجبني
ديوث مراته ده يبقي ايه ندوله نيشان عليه مثلا
اسم شبهه ولا لاء
انا فعلاً اسمي شبهه وبنفس الوقت انته انسان مشبوه لانك دخلت على ردي وعلقت عليه وتفاعلت وكل حاجة فعلى قدر نا اسمي مشبوه انته كمان مشبوه بس انته تستاهل نيشان مش زيي ماستهلش النيشان دا

• جامد
انا فعلاً اسمي شبهه وبنفس الوقت انته انسان مشبوه لانك دخلت على ردي وعلقت عليه وتفاعلت وكل حاجة فعلى قدر نا اسمي مشبوه انته كمان مشبوه بس انته تستاهل نيشان مش زيي ماستهلش النيشان دا
لا يا ديوث.انا دخلت علي رد خالد صاحب الموضوع
انما انت بصراحه اقرف اقرب من ردك مش اعمله لايك

• جامد
لا يا ديوث.انا دخلت علي رد خالد صاحب الموضوع
انما انت بصراحه اقرف اقرب من ردك مش اعمله لايك
علشان كده دخلتي خاص وتكلمت معايا لانك تحب القرف الي زايك

• جامد
  • جامد
الشات موجود يا اهبل وممكن تنشره
يا مقرف
يا جماعة مفيش لزوم للختاق الموضوع ميستاهلش ل دا كلو احنا بنتناقش بس

• عجبني
التفاعلات: elpos
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
الشات موجود يا اهبل وممكن تنشره
يا مقرف
لا وعله ايه القرف الي زيك اما اني ادعسو بجزمتي او ارفسو بعيد وامشي وبكل الاحوال مش حرد عليك بعد كده مهما كتبت لان الزيك ميستاهلش اني ارد عليه فخذ راحتك بالكلام يا قرف

• جامد
لا وعله ايه القرف الي زيك اما اني ادعسو بجزمتي او ارفسو بعيد وامشي وبكل الاحوال مش حرد عليك بعد كده مهما كتبت لان الزيك ميستاهلش اني ارد عليه فخذ راحتك بالكلام يا قرف
شكرا لذوقك

بصراحه ان اتفرج عليه بيثيرني لكن لما بفكر فيه بقرف
كل واحد و حسب رغبتة انا عن نفسى بستمتع بية اوى و اللى بتتناك خلفى بتجيبهم من قدام و شهوتها بتبقى اكتر لانك بتعمل احتكاك عكسى لمنطقة الجى سبوت عند المرأة و هى بتجبهم دا غير اهاتها الجميلة و الخلفى اسخن و اديق و امتع

• عجبني
التفاعلات: Jimmi
خلاص يا غالي..
الراجل احترم صاحب البوست.
وسكت...مفيش داعي للغلط تاني..

واللي حصل بنكم نرفزه ملعب بس

• عجبني
شكرا لذوقك
يا جماعة احنا فى موقع سكس و بنقول اللى بنحب نقولو بدون قيود فلية نعكر مزاجنا شكرا ليكو انتم الاتنين كل واحد فيكو انسان محترم بس ساعة الخناق بيبقى الواحد عصبى بكرر شكرى و احترامى ليكو

• عجبني
خلاص يا غالي..
الراجل احترم صاحب البوست.
وسكت...مفيش داعي للغلط تاني..

واللي حصل بنكم نرفزه ملعب بس
كل الناس علي راسي وسكوتي عن الغلط مش ضعف للعلم

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل