NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه نفسي نعمل تجمع لكل اعضاء المنتدي

• حبيته
التفاعلات: Mr. Berlin
الفكره انه لازم يكون مكان امان وسري وبرضو يبقى ناس راقيه مش الناس بتاعت ده زبي وجاد للتعارف والجو ده لانهم هيعملوا مشاكل
يا ريت بس صعب كل واحد أو واحدة هيخاف

• عجبني
التفاعلات: mondy_2
مش كله هيخاف
انا عن نفسي مش بخاف بس انا من المنصوره ومفتكرش حد من المنصوره هنا وطبيعه شغلي مش تسمحلي اني اكون موجود

• عجبني
فكره حلوه بس عشان تتنفذ لازم يكون ليها شروط أولهم واهمهم أن أي راجل وهو جاي يكون سايب زبره فالبيت 😂

• بيضحكني
نفسي نعمل تجمع لكل اعضاء المنتدي زي حفلة تنكرية كدا زي نظام حفلات امريكا كله يدخل بقناع ونعرف نفسنا بالاسم اللي علي المنتدي ❤
اتفق جدا

• حبيته
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
موضوعك مخالف.
من قواعد المنتدى اخفاء الهوية..

نفسي نعمل تجمع لكل اعضاء المنتدي زي حفلة تنكرية كدا زي نظام حفلات امريكا كله يدخل بقناع ونعرف نفسنا بالاسم اللي علي المنتدي ❤
يا راجل قناع ايه بس انا قولت قبل كده نعمل حفله عادي في مكان عام بس إلي ييجي ميكونش اقل من عشره افراد

هي كانت ف
انا عن نفسي مش بخاف بس انا من المنصوره ومفتكرش حد من المنصوره هنا وطبيعه شغلي مش تسمحلي اني اكون موجود
هي كانت فكرة في خاطري

يا راجل قناع ايه بس انا قولت قبل كده نعمل حفله عادي في مكان عام بس إلي ييجي ميكونش اقل من عشره افراد
هي كانت فكره في خاطري حاجه كدا راقيه اوي بحب المزاج فكرتك بردو حلوة

جامد دا بس معتقدش الناس هتقضي فية

• عجبني
دي كارثه وش 😂

• بيضحكني
منعمل جروبات واتس أو ماسنجر
او نتقابل كل محافظة مع بعض فمكان معين
هى مش اكتر من تعارف عالواقع

فكره حلوه و في نفس الوقت وحشه حلوه ف أن اننا هنتجمع ونتعرف علي بعض و نقضي وقت حلو سوا وحشه ف أن مش كل الي هيجي هيكون بنفس التفكير وجاي شايل بتاعه علي كتفه وعاوز ينيك وبس و وقتها الموضوع ده هيعمل مشاكل كتير و الموضوع ممكن يكبر لكن لو انت ضامن الناس الي هتيجي ومعتقدش ده تقدر تعملها و انت مطمن ومش شرط تبقي حفله جنسيه عادي يبقا تجمع ضحك وهزار و فرفشه و وقتها محدش يقدر يعملك حاجه ولا شرطه ولا حاجة

• عجبني
جميلة حسب رغبة الجميع

فكرة حلوة بس تنفيذها صعب جدا أغلب الناس هنا هتخاف وخاصة البنات بس ممكن نعمل لكل منطقة مشرف والمشرف ده ينظم يوم للمقابلات منطقته واللى عاوز يروح تمام واللى مش عاوز براحته

• حبيته
فكرة حلوة بس تنفيذها صعب جدا أغلب الناس هنا هتخاف وخاصة البنات بس ممكن نعمل لكل منطقة مشرف والمشرف ده ينظم يوم للمقابلات منطقته واللى عاوز يروح تمام واللى مش عاوز براحته
حلوة دي

• حبيته
التفاعلات: بلا عنوان
فكره حلوه و في نفس الوقت وحشه حلوه ف أن اننا هنتجمع ونتعرف علي بعض و نقضي وقت حلو سوا وحشه ف أن مش كل الي هيجي هيكون بنفس التفكير وجاي شايل بتاعه علي كتفه وعاوز ينيك وبس و وقتها الموضوع ده هيعمل مشاكل كتير و الموضوع ممكن يكبر لكن لو انت ضامن الناس الي هتيجي ومعتقدش ده تقدر تعملها و انت مطمن ومش شرط تبقي حفله جنسيه عادي يبقا تجمع ضحك وهزار و فرفشه و وقتها محدش يقدر يعملك حاجه ولا شرطه ولا حاجة
ياعمنا هي مش جنسية اصلا

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%