NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

لا فى كلامك ده متفق
بس هى تقصد لو انا فاهم انها اخنا بالنسبة لينا الجنس اذلال للمرأة كأن دى حاجة احنا شايفنها مهينة او انها بتتهان بيها المرأة و ده بيخلينا ننظر للستات نظرة دونية فعشان كدة استغربت من التصور ده الى عمرى ما فى راجل فكر فيه و لا طرحه ادامى على الاقل ..انت شفت حد كدة 😅😅
احا بجد 😂😂😂😂
لو حد حب يشتم حد او يكسر عينه بيقوله هنيكك واقلبك مرة وانت بتقولي مفيش حد دماغه كده 😂😂😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: fighter10
احا بجد 😂😂😂😂
لو حد حب يشتم حد او يكسر عينه بيقوله هنيكك واقلبك مرة وانت بتقولي مفيش حد دماغه كده 😂😂😂😂😂
لأ صدقينى مش زى ما انتى متخيلاها برضو 😅😅😅
مفيش حد شوفته فكر ان كونه بنيك الست فيبصلها انها حاجة قليلة عشان ركبها 😅😅
انتى جيبتى الكلام ده منين 😁😁😊😊

احا بجد 😂😂😂😂
ده غير ان طبيعى ان الراجل ميبقاش مرا يعنى 😅😅

لأ صدقينى مش زى ما انتى متخيلاها برضو 😅😅😅
مفيش حد شوفته فكر ان كونه بنيك الست فيبصلها انها حاجة قليلة عشان ركبها 😅😅
انتى جيبتى الكلام ده منين 😁😁😊😊
كلامك غلط 100%
ممكن تقول انك مش كده بس موضوع ان محدش بيفكر في كده دي اكتر نكتة سمعتها اخر شهر 😅

• بيضحكني
التفاعلات: ابو اسكندر السندباد
اختلف معك.
ده تعميم من غير دليل.

كلامك اكد كلامي 🤦‍♀️
انا قاعد وسطيكم فلت منيهم محدش يعرف من اهلى انى فالمنتدى هنا ولا خبره فالجنس انا لما اتجوز مراتى هتشك فيا اصلا لانى طبعا هعمل حجات مكانتش تتوقعها بنت صعيديه من واحد صعيدى زى الى هتتوقعو اقلع دخل طلع جيبهم نام انما عكس كدا خالص انا الى هتتجوزنى يبختها3مرات هتتمتع متعه عمرها ما اتوقعتها انا بحسد زوجتى المستقبليه عليا لان انا الوحيد الى بتفرج واقرا وخبره ولو اهلى عرفو انى بتفرج على سيكو هيقتلونى ويعتزو بقتلى ويفرحو 🙂

كلامك غلط 100%
ممكن تقول انك مش كده بس موضوع ان محدش بيفكر في كده دي اكتر نكتة سمعتها اخر شهر 😅
طيب انتى ادرى بقى مع انى راجل و اغلب صحابى رجالة و بتعامل كع ناس كتير و من جنسيات عمر ما شفت حد قال كدة
يمكن لسة ماقبلتش حد كدة 😅

انا قاعد وسطيكم فلت منيهم محدش يعرف من اهلى انى فالمنتدى هنا ولا خبره فالجنس انا لما اتجوز مراتى هتشك فيا اصلا لانى طبعا هعمل حجات مكانتش تتوقعها بنت صعيديه من واحد صعيدى زى الى هتتوقعو اقلع دخل طلع جيبهم نام انما عكس كدا خالص انا الى هتتجوزنى يبختها3مرات هتتمتع متعه عمرها ما اتوقعتها انا بحسد زوجتى المستقبليه عليا لان انا الوحيد الى بتفرج واقرا وخبره ولو اهلى عرفو انى بتفرج على سيكو هيقتلونى ويعتزو بقتلى ويفرحو 🙂
بالتوفيق واتمنالك السعادة والسلامة

• حبيته
التفاعلات: 卍 فرعون卍
الرجالة في مصر بيبص غالبا للسكس على انه اهانه وكسر عين وده بيوصل دايما لانه يشوف الست كائن اقل دورها اشباع رغبته مع ان السكس عملية تبادلية والاتنين بيحتاجوها بنفس المقدار
في اجيال كامله حاليا عندها مشاكل مع الجنس ومع الستات عموما بسبب الافكار المختلفة دي
يا سحر بلاش وانبي صيغة التعميم دي انا عارف ان الوحش بس هو الي بارز بس فيه مننا رجالة كتير كويسة مش اكوام زبالة😂

طيب انتى ادرى بقى مع انى راجل و اغلب صحابى رجالة و بتعامل كع ناس كتير و من جنسيات عمر ما شفت حد قال كدة
يمكن لسة ماقبلتش حد كدة 😅
لا دول الغالبية اصلاً
وموجودين في كل مكان وكل البلاد وممكن تقرا عن الفراجيل ماسكولانتي بس المشكلة عندنا ان الجهل زيادة فانتشارهم عندنا اكتر

يا سحر بلاش وانبي صيغة التعميم دي انا عارف ان الوحش بس هو الي بارز بس فيه مننا رجالة كتير كويسة مش اكوام زبالة😂
تمام بالتوفيق

لا دول الغالبية اصلاً
وموجودين في كل مكان وكل البلاد وممكن تقرا عن الفراجيل ماسكولانتي بس المشكلة عندنا ان الجهل زيادة فانتشارهم عندنا اكتر
عموما لو فى حد بيفكر كدة فهو فعلا جاهل لان الجنس علاقة تكاملية الطرفين بيشبعو رغبات بعض و لازم يكون الموضوع فاعل و مفعول و اى حد يفكر غير كدة عايز يتركب هو

عموما لو فى حد بيفكر كدة فهو فعلا جاهل لان الجنس علاقة تكاملية الطرفين بيشبعو رغبات بعض و لازم يكون الموضوع فاعل و مفعول و اى حد يفكر غير كدة عايز يتركب هو
تمام

الرجالة في مصر بيبص غالبا للسكس على انه اهانه وكسر عين وده بيوصل دايما لانه يشوف الست كائن اقل دورها اشباع رغبته مع ان السكس عملية تبادلية والاتنين بيحتاجوها بنفس المقدار
في اجيال كامله حاليا عندها مشاكل مع الجنس ومع الستات عموما بسبب الافكار المختلفة دي
متحدديش ف مصر بس وبرضه مش كل الرجالة وعلفكرة ف بعض الستات بتبص للراجل ع انه زب وف بعضهم باصص للراجل ع انه atm

متحدديش ف مصر بس وبرضه مش كل الرجالة وعلفكرة ف بعض الستات بتبص للراجل ع انه زب وف بعضهم باصص للراجل ع انه atm
تمام

دا راجل لامؤاخذه ويستاهل يتقرطس😂

• عجبني
التفاعلات: The Woman Who Wasnt There
بصي هو النظرة للجنس على أنه كسر عين ده مش صح بس المشكلة أننا اتربينا أن الجنس عيب وده عامل مشكلة جوانا
ومن ناحية مين بيحتاج الجنس اكتر فعلميا الانثى بتحتاجة اكتر وتقدر توصل لرعشات اكتر
يمكن الختان بياثر أحيانا على ده
بس عامة الجنس جيم زوجي لازم الاتنين يشاركوا والاتنين يتبسطوا

انا عن نفسي اول حاجة بتشدنى للبنت هو طموحها فى حياتها وشغلها و اسرارها على العمل والنجاح و ومحولتها للنجاح وتانى نضرة ليها طبعا جسمها

احا بجد 😂😂😂😂
ما هو طبيعي يقوله كده لانه راجل وكراجل ما ينفعش يتناك
انما مافيش راجل بيبص للست انها اقل منه عشان هي بتتناك لان ده الطبيعي بالنسبة لها ك ست
انما في رجالة بتبص للست على انها مجرد متنفس له لقضاء شهوته وشكرا بغض النظر بقى عن انها اتبسطت او اخدت متعتها من العلاقة ، فاهماني ؟!
مجرد مكان بيريح فيه نفسه وخلاص

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ما هو طبيعي يقوله كده لانه راجل وكراجل ما ينفعش يتناك
انما مافيش راجل بيبص للست انها اقل منه عشان هي بتتناك لان ده الطبيعي بالنسبة لها ك ست
انما في رجالة بتبص للست على انها مجرد متنفس له لقضاء شهوته وشكرا بغض النظر بقى عن انها اتبسطت او اخدت متعتها من العلاقة ، فاهماني ؟!
مجرد مكان بيريح فيه نفسه وخلاص
تمام

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%