NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• بيضحكني
التفاعلات: BABA YAGA
الرجالة في مصر بيبص غالبا للسكس على انه اهانه وكسر عين وده بيوصل دايما لانه يشوف الست كائن اقل دورها اشباع رغبته مع ان السكس عملية تبادلية والاتنين بيحتاجوها بنفس المقدار
في اجيال كامله حاليا عندها مشاكل مع الجنس ومع الستات عموما بسبب الافكار المختلفة دي
ممكن
بس كل واحد وليه فكرة
انا فكرتى ان ده إحساس متبادل انا لو مش لقيت الإحساس ده بقرف جدا وبكون مش عايز اكمل او اشوف الشخصية دى تانى

انا على أول القايمه وتعمل شات مخصوص للخناق العايز يدخل ويتخانق ويطلع😂
جيت في ملعبي 😂
عاشقة للخناقات

• بيضحكني
التفاعلات: Adam Afndena
جيت في ملعبي 😂
عاشقة للخناقات
ده كده هيحصل تقطيع القاء للاقوى بقي😂😂
و لما جيت فى ملعبك يبقى اشوف لعبك😂

ده كده هيحصل تقطيع القاء للاقوى بقي😂😂
و لما جيت فى ملعبك يبقى اشوف لعبك😂
الخناقة الجاية هتشوف التركات والمهارات والحركات 😂

• بيضحكني
التفاعلات: Adam Afndena
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الرجالة في مصر بيبص غالبا للسكس على انه اهانه وكسر عين وده بيوصل دايما لانه يشوف الست كائن اقل دورها اشباع رغبته مع ان السكس عملية تبادلية والاتنين بيحتاجوها بنفس المقدار
في اجيال كامله حاليا عندها مشاكل مع الجنس ومع الستات عموما بسبب الافكار المختلفة دي
كلامك صح بس للاسف الجنس كل طرف مفروض يفهم التانى طبيعة احتياجه للاسف في كسوف من طرف الست أنها تحكى بوضوح احتياجها ليقول عليها شمال او خبره وبرغم ثقته فيها لو فكرت تقول بيقل من ثقته فيها بالرغم من أسلوب نقاش قائم على أن كل طرف يوصل لاقصي درجة إثارة ومتعه

• عجبني
التفاعلات: The Woman Who Wasnt There
اكيد صح و مفيش اي اختلاف علي ده

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: The Woman Who Wasnt There و Adam Afndena
خلاص متشيليش الذنب انا هخلص شغل وابقى اتخانق معاهم كلهم مرة واحدة
خلصي واعملي لياا منشن عااووز اتخاانق انا🙂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: The Woman Who Wasnt There
تعالا شرفنى فالصعيد هتندم عالكلمتين الى قلتهم دول
الست عندينا قايمه بالبيت زى الراجل وزرع وبهايم وحجات انا عن نفسى مقدرش عليها ولا مش قدها وفالجنس مفيش اى حاجه من الى فبالك دا نيك على قديمو تنام على ضهرها هب يدخل يطلع يجيبهم تحمل تخلف خلصنا على كدا دا كدا كتير اوووى كمان انما انا طالع فلته فلت منيهم محدش يعرف دماغى ولا انى فالمنتدى هنا ولا خبره دا لو عرفو يقتلونى ويعتزو ويفتخرو انا فلت منيهم 🙂

نفسي في بنت جاده بتحب السيطره تنيكني

• أتفق
التفاعلات: ابو اسكندر السندباد
ده افتراض حضرتك جبتيه منين يعنى عملتى احصائية مثلا
كلامها صح يا كبير
في رجالة موجودة كده فعلا
أعرف ستات متجوزة ومخلفة وقالت بالحرف كده انا نفسي اتباس 😂😂
وواحدة تانية معاها عيال كبيرة وقالت انها ماجربتش نيكة عدلة من ساعة مع اتجوزت 😂😂
تحس انهم بيعاملوا الست معاملة الحمام ، يدخل يطرطر ويطلع 😂

في بس مش كلهم
وفي ستات برضوا تشل في نقطة الجنس وبتستخدموا انها تسيطر ع الراجل وده بيخرب بيوت كتير

كلامها صح يا كبير
في رجالة موجودة كده فعلا
أعرف ستات متجوزة ومخلفة وقالت بالحرف كده انا نفسي اتباس 😂😂
وواحدة تانية معاها عيال كبيرة وقالت انها ماجربتش نيكة عدلة من ساعة مع اتجوزت 😂😂
تحس انهم بيعاملوا الست معاملة الحمام ، يدخل يطرطر ويطلع 😂
لا فى كلامك ده متفق
بس هى تقصد لو انا فاهم انها اخنا بالنسبة لينا الجنس اذلال للمرأة كأن دى حاجة احنا شايفنها مهينة او انها بتتهان بيها المرأة و ده بيخلينا ننظر للستات نظرة دونية فعشان كدة استغربت من التصور ده الى عمرى ما فى راجل فكر فيه و لا طرحه ادامى على الاقل ..انت شفت حد كدة 😅😅

• بيضحكني
التفاعلات: fighter10
لا فى كلامك ده متفق
بس هى تقصد لو انا فاهم انها اخنا بالنسبة لينا الجنس اذلال للمرأة كأن دى حاجة احنا شايفنها مهينة او انها بتتهان بيها المرأة و ده بيخلينا ننظر للستات نظرة دونية فعشان كدة استغربت من التصور ده الى عمرى ما فى راجل فكر فيه و لا طرحه ادامى على الاقل ..انت شفت حد كدة 😅😅
هسألك سؤال
انت شايف انه مش مهين ليك لما تحب تنبسط تقول انا عاوز اتناك ؟ 😂😂
كفاية تنمر ع الستات بأه 😂😂

هسألك سؤال
انت شايف انه مش مهين ليك لما تحب تنبسط تقول انا عاوز اتناك ؟ 😂😂
كفاية تنمر ع الستات بأه 😂😂
😅😅😅😅
لأ ممكن تقوله تعالى فى حضنى يا واد 🤣🤣

• بيضحكني
التفاعلات: fighter10
  • بيضحكني
التفاعلات: ابو اسكندر السندباد
تعالا شرفنى فالصعيد هتندم عالكلمتين الى قلتهم دول
الست عندينا قايمه بالبيت زى الراجل وزرع وبهايم وحجات انا عن نفسى مقدرش عليها ولا مش قدها وفالجنس مفيش اى حاجه من الى فبالك دا نيك على قديمو تنام على ضهرها هب يدخل يطلع يجيبهم تحمل تخلف خلصنا على كدا دا كدا كتير اوووى كمان انما انا طالع فلته فلت منيهم محدش يعرف دماغى ولا انى فالمنتدى هنا ولا خبره دا لو عرفو يقتلونى ويعتزو ويفتخرو انا فلت منيهم 🙂
كلامك اكد كلامي 🤦‍♀️

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%