NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

The Woman Who Wasnt There

نسوانجى مخضرم
العضوية الذهبيه
نسوانجية كيوت
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر مجلة
توجه جنسي
انجذب للذكور
الرجالة في مصر بيبص غالبا للسكس على انه اهانه وكسر عين وده بيوصل دايما لانه يشوف الست كائن اقل دورها اشباع رغبته مع ان السكس عملية تبادلية والاتنين بيحتاجوها بنفس المقدار
في اجيال كامله حاليا عندها مشاكل مع الجنس ومع الستات عموما بسبب الافكار المختلفة دي

• عجبني
  • أتفق
  • بيضحكني
التفاعلات: The unique, Anas868, mo.Ibrahi02 و 23 آخرين
الرجالة في مصر بيبص غالبا للسكس على انه اهانه وكسر عين وده بيوصل دايما لانه يشوف الست كائن اقل دورها اشباع رغبته مع ان السكس عملية تبادلية والاتنين بيحتاجوها بنفس المقدار
في اجيال كامله حاليا عندها مشاكل مع الجنس ومع الستات عموما بسبب الافكار المختلفة دي
ده افتراض حضرتك جبتيه منين يعنى عملتى احصائية مثلا

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: Life Arch، الختيار السوري و The Sub
ده افتراض حضرتك جبتيه منين يعنى عملتى احصائية مثلا
من اللي بتعرضله وبشوفه سواء هنا او في الشارع او في المنصات الاخري واللي هو بيتعرضله كل الستات اللي اعرفهم

من اللي بتعرضله وبشوفه سواء هنا او في الشارع او في المنصات الاخري واللي هو بيتعرضله كل الستات اللي اعرفهم
حضرتك بتتعرضي لقلة ادب وسفالة اجيال اتربت على افلام السبكي ومحمد رمضان
وده مالوش علاقه بنظرة الرجاله للست

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: الختيار السوري، Flyer و gasser selim
مش كل الرجالة
والست هي اللي بتوصل الراجل ياخد الفكرة دي بأنها ديما خايفة
لكن في ستات بتوصل الراجل أنها لتتمتع زي ما هو ب يتمتع و لما يجي يتفارقه بيكون تفكيرها أنها عاشت لحظات سعادة و بتشكره كمان و يمكن هو اللي يندم و يحس أنه غلط
الستات دي دماغهم حلوة اوي مش الستات اللي روحها انهزمية اللي بيكون تفكيرها اخدي و رماني و سابني ....مع أن اللي زيه كتير

• عجبني
التفاعلات: الختيار السوري
لا اعتقد ذلك و كل الاحترام لكى
الا لو كان قصدك الجنس خارج اطار الزواج فعلا نظرة الراجل للست بتكون مختلفة بيعتبرها فرطت فى نفسها و ليس ان احتياجها للحنس فى حد ذاته اهانة

• عجبني
التفاعلات: الختيار السوري
حضرتك بتتعرضي لقلة ادب وسفالة اجيال اتربت على افلام السبكي ومحمد رمضان
وده مالوش علاقه بنظرة الرجاله للست
اومال ليه علاقة بايه 😂

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مش كل الرجالة
والست هي اللي بتوصل الراجل ياخد الفكرة دي بأنها ديما خايفة
لكن في ستات بتوصل الراجل أنها لتتمتع زي ما هو ب يتمتع و لما يجي يتفارقه بيكون تفكيرها أنها عاشت لحظات سعادة و بتشكره كمان و يمكن هو اللي يندم و يحس أنه غلط
الستات دي دماغهم حلوة اوي مش الستات اللي روحها انهزمية اللي بيكون تفكيرها اخدي و رماني و سابني ....مع أن اللي زيه كتير
طبعا الراجل *** ومبيفهمش ولازم حد ياخده من ايده يوريه الطريق

لا اعتقد ذلك و كل الاحترام لكى
الا لو كان قصدك الجنس خارج اطار الزواج فعلا نظرة الراجل للست بتكون مختلفة بيعتبرها فرطت فى نفسها و ليس ان احتياجها للحنس فى حد ذاته اهانة
لا انا قصدي الجنس عموما
وانا معممتش فمتاخدش الموضوع بشخصن

• عجبني
التفاعلات: sexypump
تمام لان عنا بسوريا الوضع غير 😅

ليه علاقه بالسفاله وقلت الربايه وانعدام الوازع سواء الاخلاقي او الديني
لا اتفق بالكليه مع كلامك
والوازع الديني والخلقي ملوش اي تاثير
وانا بتكلم عن الجنس عموما سواء في داخل اطار الزواج او خارجه

لا انا قصدي الجنس عموما
وانا معممتش فمتاخدش الموضوع بشخصن
اى شخصنة .. انا برد عادى جدا
انتى بس متعصبة فمتخيلة ان كلنا داخلين نتعارك 😅😅😅
و عشان كدة بقولك اعتقادك خاطئ بكل تأكيد مفيش حد بيشوف احتياج الست للجنس او دورها فى العلاقة على انه شئ مهين ده افتراض خاطئ

لا اتفق بالكليه مع كلامك
والوازع الديني والخلقي ملوش اي تاثير
وانا بتكلم عن الجنس عموما سواء في داخل اطار الزواج او خارجه
حضرتك لو هنتكلم عن الجنس في إطار الزواج فاحترام الزوج لزوجته من إحترامه لنفسه
أما بقا خارج إطار الزواج فده شيء بيكون راجع لكل واحد عاوز ايه من التاني

اى شخصنة .. انا برد عادى جدا
انتى بس متعصبة فمتخيلة ان كلنا داخلين نتعارك 😅😅😅
و عشان كدة بقولك اعتقادك خاطئ بكل تأكيد مفيش حد بيشوف احتياج الست للجنس او دورها فى العلاقة على انه شئ مهين ده افتراض خاطئ
حصل ويشهد على كلامك الرسايل اللي لسه وصلالي 😂
وطبعا افتراض اني متعصبه ده بلح
واخيرا ممكن تفسروا ليه الرجاله بتتقبل السحاق بس مش بتتقبل الشذوذ الجنسي في الرجاله ؟

ايه الوضع
الوضع انه البنت مقدسه
بكافه الاشكال والانواع
للبنت حقوق وليا حقوق بس طبعا برضا الطرفين
ولا بد من الشذوذ بكل المجتمعات
ف بتلاقي اللي بيعاكس واللي يتحرش واللي شايف زي ما حضرتك حكيتي انو العلاقه هي اهانه للمرأه
بس عندنا بالعكس بتلاقي نسوان بيفتخرو بين بعض باللي جوازهم عاملينو ..😅

شوفى انا بنت زيك والمنطق بيقول انى اقول زيك بس لازم لما نتكلم عن موضوع بيخص فكر فئة معينة او مجتمع معين اه انا معاكى ان في رجالة كدا فعلا وكتير بس اختلف معاكي في فكرة انه كله كدا او على فكره الرجل المصري عموما لا اكيد ر بنا مخلقناش على شكل واحد ولا على مشاعر وفكر واحد 🤍

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: khaledd0، The Sub و sexypump

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%