NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

كل انسان ليه حياته وفكره
وتربيته

• عجبني
التفاعلات: The Woman Who Wasnt There
الرجالة في مصر بيبص غالبا للسكس على انه اهانه وكسر عين وده بيوصل دايما لانه يشوف الست كائن اقل دورها اشباع رغبته مع ان السكس عملية تبادلية والاتنين بيحتاجوها بنفس المقدار
في اجيال كامله حاليا عندها مشاكل مع الجنس ومع الستات عموما بسبب الافكار المختلفة دي
مش بالظبط يا حبيبتي في ستات كتيرة مش بتشغلها موضوع السكس مع الرجل

• عجبني
ايه اللي يجبر ست تتعمل كده
العلاقة تبادلية زي ما هي محتاجة الراجل هو كمان محتاجلها
سيطرة الرجل على الست خاصة الرجال الشرقين

الموضوع بقي كلو عبارة عن عقليات الرجالة وزي ما في رجالة بتحب السيطرة عشان اطفاء شهوتهم فقط ومش مهم بالنسبالو الطرف التاني فهو مش هيكون راجل اصلا في نظرها انما في رجالة بتهتم بتبادل كل حاجة في الجنس بينو وبين اللي بيعمل معاها علاقة انما متحكميش ع الكل عشان ده بس اللي شوفتيه

• عجبني
اولا اشكرك على موضوعك وكلامك
ثانيا اعترض على الفكرة اللى واصله ليكى لأن كل الناس بتختلف سواء رجاله او ستات كل العقليات موجودة بمختلف انواعها فأعتقد الحكم على الكل نظرة خاطئه من وجهه نظرى

• عجبني
الرجالة في مصر بيبص غالبا للسكس على انه اهانه وكسر عين وده بيوصل دايما لانه يشوف الست كائن اقل دورها اشباع رغبته مع ان السكس عملية تبادلية والاتنين بيحتاجوها بنفس المقدار
في اجيال كامله حاليا عندها مشاكل مع الجنس ومع الستات عموما بسبب الافكار المختلفة دي
برافو عليكي
كل كلمه قلتيها مظبوطة حبيبتي

معممممممممتش و**** ماعممت 😂
انا حبيبي فله ومبسوطين وكله تمام
بس انا بتكلم علي فئه كبيره وتفكيرهم كارثه
منا بقولك كدا انا معترضتش فعلا في فئة كبيرة منهم كدا وربنا يهدى بقا

• أتفق
كل الحكايه بس أن الراجل وقت الشهوة بينسي نفسه و نصيحتي ليكي متعملش سكس غير مع واحد بيحبك عشان السكس عبارة عن أداة لترجمة الحب بالافعال يعني بمعني اللي بحبها عمري ما هقرف منها وهبقي عاوز اعمل كل اللي في خيالي معاها ويزيد طبعا هيجاني عليها غير واحده عاوز انام معاها عشان شرقان بصي انا نمت مع 3 منهم واحده بحبها الاتنين اللي نمت معاهم عشان كنت عاوز انام معاهم معملتش معاهم زي اللي بحبها مع العلم أن تمام وهيجاني تمام بس اللي فعلا فرق معايا هي شبعت مني ولا لا اللي انا حبتها انما التانين حتي مفرقش معايا هي جبتهم ولا لا وخلي في بالك مش اي حد يقدر يعترف باللي بقوله دا و ممكن اللي يعارض يكون ممارسش ولا مرة غير مع مراته

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بصي الي يبص للست في الجنس انه يكسر عينها ده عنده عقده نقص وعاوز علاج
الجنس ده متعه متبادله لا غني عنه للطرفين

• عجبني
دول خولات يارايق وميتسموش رجاله اصلنا

بص هقولك علي حاجه
انت ف مجتمع الشرق اي حاجه غير معتاد بيتقلب ضده
حتي لو ذات ميول ثنائيه
فالي انت عايزه أو هما عايزينه ده عند الغرب مش في بلاد الشرق ابدا

دا حقيقي جزء سبب مشاكل وعقد كتير

بالعكس الست ليها كل تقدير واحترام ومشاعرها واحتيجاتها اهم حاجه
انا شايف الست ملكه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%