NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع محتاج فلوس يغالى انت بتقول بيزنس🥲
انا زمان بدأت بصيانة الكمبيوتر و بعد بالضبط ١٣ سنه بقيت موزع انترنت علي مستوي الجمهورية بدأت بولا حاجه حرفينا بس الكلام ده كان سنه ١٩٩٥ اه عارف ان الزمن اتغير بس الفكره متغيرتش ممكن تبدأ بالولاحاجه برده بس شوف حواليك ايه اللي مطلوب

• حبيته
التفاعلات: هيجان نار
من ساعة م الواحد ارتبط و مبقاش عنده صحاب بنات وانا قصدى صحاب عادى مش اكتر ولا اقل ف ازاى الواحد يقدر يكون صداقات جديده خارج زمالة الكليه وكده
يا عم قدر الي انت مرتبط بيها
هتكلم غيرها هتقصر معاها ف هتسيبو بعض و بعدي شوويه هتزهق من غيرها لانها مش بتحبك ف هتلاقي نفسك خسرت كل حاجه

• عجبني
التفاعلات: هيجان نار
هتكلم غيرها هتقصر معاها ف هتسيبو بعض و بعدي شوويه هتزهق من غيرها لانها مش بتحبك ف هتلاقي نفسك خسرت كل حاجه
ياسلام على كلام الناس العقله ياجدعان ٠😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: 👑 مــلــک الـــروقـــان 👑
يا ناس صداقة عاديه مش هخونها مثلا

انا زمان بدأت بصيانة الكمبيوتر و بعد بالضبط ١٣ سنه بقيت موزع انترنت علي مستوي الجمهورية بدأت بولا حاجه حرفينا بس الكلام ده كان سنه ١٩٩٥ اه عارف ان الزمن اتغير بس الفكره متغيرتش ممكن تبدأ بالولاحاجه برده بس شوف حواليك ايه اللي مطلوب
كلام سليم

• عجبني
التفاعلات: Mr. Cock
  • حبيته
التفاعلات: 👑 مــلــک الـــروقـــان 👑
من ساعة م الواحد ارتبط و مبقاش عنده صحاب بنات وانا قصدى صحاب عادى مش اكتر ولا اقل ف ازاى الواحد يقدر يكون صداقات جديده خارج زمالة الكليه وكده
شوف ناس متجوزين وصاحب نسوانهم انت ومراتك

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%