NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة واقعية بنت عمى وامها وبدايتى مع الجنس الجزء التانى

خالد_الزبير

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
إنضم
8 سبتمبر 2023
المشاركات
7
مستوى التفاعل
53
نقاط
27
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
الجزء التانى
نكمل بعد ما وقفنا ف الجزء الأول واحمد رجع من برا
ان شاء **** هحاول انزلكم باستمرار
نكمل باقى القصة
وقفنا بعد ما احمد رجع من برا وهى دخلت الاوضة تغير و كدا
خرجت قعدنا نتفرج ع فيلم انا وريهام واحمد مفيش ساعة عمى و مراته دخلوا البيت
وكملنا الفيلم وعمى ومراته قعدوا كملوه معانا وامى ندهت قولت لمرات عمى انا عاوز ابات هنا قولى لماما انى نمت وعملت كدا فعلا وعمى دخل ينام ومراته حصلته
احمد قال عاوز انام ودخل اوضته فضلت انا وريهام قالت يلا عشان ننام وهى قايمة قمت ماسكها من طيزها بصلى باصة كلها محن قالتلى بلاش ومش هينفع هنا ودخلت اوضتها بتجرى دخلت وراه بس طفيت التلفزيون الاول دخلت بتسحب عشان كنت خايف حد يسمعنى او يشوفنى وقفلت الباب ورايا
لقيتها نايمة ع السرير وبصالى روحت قعدت جنبها وقربت شفايفى من شفايفها ودخلنا ف بوسة قعدنا يجى ربع ساعة بعدها نزلت شوية بشوية لتحت لحد م وصلت لبزازها قمت مقلعها التيشيرت ومكنتش لابسة برا وهى متعوده ع كدا طول م هى ف البيت نزلت اكلت بزازها حرفيا وصوتها على جامد كتمت بقها ب ايدى اليمين وبوقي على بزها الشمال وايدى الشمال ع بزها اليمين قعدت يجى نص ساعة افرشها واطلع لبوقها ابوسها وارجع تانى ل بزازها بدأت انزل شوية لحد م وصلت لكسها وقمت مقلعها الاسترتش اللى لبساه والبانتى وهجمت على كسها لحس ومص ف زنبورها لحد م جابتهم مرتين ع وشى وبوقى قمت وقفت وقلعت البنطلون و البوكسر وبتاعى كان واقف وشادد وعروقه كانت باينة لقيتها هجمت عليه لحد و مص لحد م جبتهم ف بوقها ونامت ونمت فوقها رجعت اقفش ف بزازها وروحت عند ودنها وقولتلها عاوز انيكك وافتحك لقيتها خافت منى قولتلها و*** عمرى م اضرك انا بحبك اوى وشوية كلام حلو قالتلى ماشى موافقة انك تنيكني بس مش من كسى من طيزي وانا قولتلها ماشى ولقيت زبى بدأ يشد تانى قمت مصته مرتين كدا غ السريع وقامت نازلة وضعية السجود وانا وقفت على ركبتي وراها وخرمها كان وردى ونضيف اوى وريحته حلوة اوى نزلت لحس فيه واهاتها بدأت تعلى بليت صباعى من بوقى وحطيته ف خرمها وقعدت داخل خارج وهى اااه ايييي طيزى ي خالد براحة وانا بسرع اوى ودخلت صوباعين مع بعض وهى كتمت وشها ف المخدة خرجت صوابعي وتفيت ع بتاعى وقربته من طيزها كان خرمها وسع شوية بدأت ادخل زبى لحد م راسه دخلت وهى قعدت تصوت بصوت مكتوم وتقولى طلعه عشان خاطرى وانا مش سائل فيها ودخلته حتة بحته لحد م دخلته كله وهى بتعيط من الوجع وبتقولى فشخت طيزى سيبته جوه شوية لحد م اتعودت وبعد شوية قعت أخرجه وادخله بس براحة وهى بتوجع بس وجعها اتحول من وجع وجع ل وجع متعة وسمعت اوى لحد بعد اكتر م ربع ساعة جبتهم ف طيزها وهى قعدت توحوح وتقولى لبنك نار جويا ونامت ع وضعها وانا فوقها وبتاع لسه جوه بعد ساعتين كدا هى فاقت وخدت بالها من الوضع اللى احنا فيه وصحتنى قالتلى قوم هنتفضح كانت الساعة بقت حوالى ٤ او ٥ كدا قمت ليست وخرجت من اوضتها بس وانا خارج قولتلها انا بحبك وهفضل جنبك وحضنتها وبوستها بوسه طمنتها انى معاها وانى بحبها وعمرى م اسيبها وانا خرج لقيت الباب مفتوح مش مقفول ولقيت ع الارض بقعة زي م يكون عسل ونزلت شميته وبالفعل كان عسل اتارى مرات عمى كان بتتفرج علينا واحنا محسناش لان احنا كنا غ عالم تانى بجد دخلت اوضة احمد ولزقت زبى ف طيزه ونمت وربى بين فلقته صحيت بعد الضهر كان يوم متعب صحيت لقيت عمى ومراته ف الشغل وابن عمى بيلعب ف الشارع واخته ف المطبخ دخلت عليها حضنتها من ورا وبوستها ع خدها كدا وربى كان شادد ولازق ف يهل فوق طيزها بشوية عشان هى كنت اقصر منى وقولتلها صباح الخير ي قمر قالتلى صباح النور ي حبيبى انت فشختنى امبارح انا مش عارفة امشى بجد وقايمة حاسه ان طيزى مقسومة اتنين بجد وقولتلها ولسه اللى جاى احلى ي حبيبى وخدت بوسة من شفايفها قالتلى اطلع برا اقعد هعملك تفطر ي روحى خرجت وجابتلى الفطار وكانت بتأكلنى ف بوق اجمد طلع قعدنا نلعب شوية عدى يجى ساعة ونص لحد م الساعة جت ٣ عمى ومراته رجعوا من الشغل نزلت انا بقا بيتنا واتغديت واحمد نزل قعدنا نلعب عندنا ف البيت كان عندى بلايستيشن تو كان بابا جايبه من الكويت ولعبنا شوية لحد م الليل دخل علينا احمد طلع وانا فضلت قاعد وكنت عاوز اطلع فوق ابات هنام وانيك ريهام بس ماما قالتلى لا مش هتنام فوق تانى عملت نفسى زعلان وكنت فعلا زعلان وقومت ودخلت اوضتى وانا مضايق وبدب ف الارض برجلى وبكدا يكون الجزء التانى خلص الجزء الجاى هيبقى ازاى علاقتى ب ريهام اتطورت وبقيت بنيكها كل يوم تقريبا ومرات عمى بتراقبنا وانا شايف وواخد بالى بس سيبها لحد م تجيب آخرها وتتكلم او انا اتكلم معاها وده اللى هنشوفه الأجزاء الجاية
 
  • عجبني
التفاعلات: الشبكشى و Aol
ياريت الادمن يدمج الجزئين عشان مش عارف
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%