NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش مين زيي كل ما ينام مع مراته بيتخيل حد معاهم وبيهيج قوي وهوا كده ؟

زوج متحرر على زوجتي

نسوانجى مبتدأ
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
انا متزوج وعملت كل حاجة مع زوجتي ونكتها كتير من ورا واخيرا كنت اكلمها وانا بنيكها كانت تزعل شويا ومع الوقت اصبحت تقزلي كلمني. وانت بتنيك كنت اقول لها كل حاجة زي اتخيلي معنا راجلاسمر زبه كبير او تتناكي وانا الحس كسك ولما اروح لشغل ابعت لها صور ازبار واقول لها اختاري

y5tc-Ze1r-DNA

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: الجوكر المصري, عاشق المتعه بكل انواعها, Mirogogo و شخص آخر
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا متزوج وعملت كل حاجة مع زوجتي ونكتها كتير من ورا واخيرا كنت اكلمها وانا بنيكها كانت تزعل شويا ومع الوقت اصبحت تقزلي كلمني. وانت بتنيك كنت اقول لها كل حاجة زي اتخيلي معنا راجلاسمر زبه كبير او تتناكي وانا الحس كسك ولما اروح لشغل ابعت لها صور ازبار واقول لها اختاري

y5tc-Ze1r-DNA
متيجي كيك vgA0

y5tc-Ze1r-DNA
الكلام اللي تحت الصوره صح

التخيلات ف النيك والكلام الجنسي بتهيج كتير

• عجبني
التفاعلات: عاشق المتعه بكل انواعها
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%