NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ااحمد ..

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
لما بتبقا مخنوقين اي اول حاجه بتعملوها عشان تهدوا لاني عصبي بزياده وانفعالي دايما بيخسرني اللي حواليا أو دايما بكسر وانفعل بزياده حتي لو الموضوع مش مستاهل

• عجبني
التفاعلات: Adam Afndena
الوضوء بيهدي الغضب

اعمل رياضاه او جيب بوكسينق bag و فرغ فيه غضبك

• عجبني
التفاعلات: reere
لما بتبقا مخنوقين اي اول حاجه بتعملوها عشان تهدوا لاني عصبي بزياده وانفعالي دايما بيخسرني اللي حواليا أو دايما بكسر وانفعل بزياده حتي لو الموضوع مش مستاهل
شغل اغاني مثلا واقعد اتحرك العب رياضه وبلاش تتكلم مع حد لغاية متخلص طاقه الغضب عشان ممكن تأذي الي قدامك لو مش بالفعل بالقول

• عجبني
التفاعلات: 𝕸𝖊 𝖉𝖔𝖔
العب رياضه هتفرق معاك كتير بجد

اسمع نصيحتي انت ادرى بنفسك اكيد في حاجة انت بتحبها او بتهديك .. اعملها
لان الموضوع مختلف من شخص للتاني

أول لما تحس أنك مخنوق انسحب علي طول وابعد لأنك لو فضلت مكانك هاتوصل لمرحله الغضب وعدم السيطرة علي تصرفاتك

شغل اغاني مثلا واقعد اتحرك العب رياضه وبلاش تتكلم مع حد لغاية متخلص طاقه الغضب عشان ممكن تأذي الي قدامك لو مش بالفعل بالقول
المشكله ان معظم اللي قدامي وقتها لو حاولت اتجنبهم بيستفزوني ونا اساسا بكون في قمه غضبي

اسمع نصيحتي انت ادرى بنفسك اكيد في حاجة انت بتحبها او بتهديك .. اعملها
لان الموضوع مختلف من شخص للتاني
كنت بشرب سجاير بس بحاول ابطل ومش عايز ارجع ليها

المشكله ان معظم اللي قدامي وقتها لو حاولت اتجنبهم بيستفزوني ونا اساسا بكون في قمه غضبي
🙂 لا مايبقى البسو بقى

كنت بشرب سجاير بس بحاول ابطل ومش عايز ارجع ليها

لو بتبطل سجاير تجنب التعامل مع الناس وبعد فترة هتلاقي نفسك بتهدا عادي

@🐣xx_nour_xx🐣 اشتغل

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%