NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

لؤلؤه سوداء 🪆🌚 بدِٖٓۆيَّہ

لا تستمعوا للنصيحه بل استمتعوا بها وتأملوها كالباق
نسوانجي متفاعل
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
لا انجذب جنسيا
عندي مشكله في ترتيب الأفكار ...
ولكن باختصار كام حد هنا بالفعل وقع في علاقه مع والدته أو أخته أيا كان السبب هو أو هن ؟؟

.........
انا شايفه ده فضاااااا رهيب وانصياع لبعض الميول والرغبات ع المواقع كلها
وده طبعا في صناعة السكس مربح لانه خدمه (رغبه) جديده في السوق ومكتسحه زي الدياثه كده لكن بقي اللي شوفته حقيقي وقع في علاقه كانت جحيم عليهم رغم السريه 😔...
وانا حاله واحده لصديق قديم ولولا ثقته مكنش حكالي ع مراحل وأوقات متباعده لانه بالفعل تأثر من ده جدا بالاخص في وقت ما كان بيكون اسره وعايز يبتدي حياته وربنا يقويه لغاية الآن انا متاكده رغم صحة اللي عمله وبعده عنها فتره كويسه واحترام الامومه حتي لو بصديقه بزوجه تراعي وتطمن
.....
فا يا جماعة الخييييير
😌
افتوني بارائكم لعل أحد ما يستفيد ع الأقل أو ياخد قرار صح
ومش قصدي من كل كلامي شئ سئ
احترامي لكل الاعضاء والناس اللي هنا برغباتهم ادام لا تؤذيني أو تؤذي أحد ما وفيها تراضي
لكن اشوف كل شويه
" عايز منوم جيد وسني صغير مش عارف اشتري ومش عارف ايه عشان انيم امي ولا اختي واصور واعمل "
احيييييه ايه ده وآسفه ع الاطناب أو التطويل ولكن موضوع مهم جدااااا

• عجبني
التفاعلات: ديابلوو، Memo144 و ابن متحرر
ناس كتير تفعل هي الأشياء

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: ابن متحرر و حسن٩٤
  • عجبني
التفاعلات: ابن متحرر
امممممم هنا يعني ولا المعتاد وانا اللي غريبه 🤣🤣
لك في مره شاب ارسل لي فديوهات كتير وهو يفعل هيك ما خته لك ما صدقت حتي سجل لي وهم يتكلمون في الفديو انا قرفت و كنت اريد اكسر الههاتف

هههههه و عملت بلوك قلت يلعنك ابن كلب 😂😂😂

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: gasser selim، ابن متحرر و لؤلؤه سوداء 🪆🌚 بدِٖٓۆيَّہ
لك في مره شاب ارسل لي فديوهات كتير وهو يفعل هيك ما خته لك ما صدقت حتي سجل لي وهم يتكلمون في الفديو انا قرفت و كنت اريد اكسر الههاتف

هههههه و عملت بلوك قلت يلعنك ابن كلب 😂😂😂
بالفعل فيه حاجات رخمه اوي انا حصل معايا موقف مش هينفع أقوله نهائي لحد تقيل هنا شويه
المهم دلالة الأمر أن المواضيع دي كبيره اوي وان كل اللي بيعمله الشاب وفاكر أنه يا سلام واد لعيب جنس كده ما هو إلا حاجه وسخه وهو لا يفهم
انا اصلا بقي بتكلم ع الواقع و**** واول مره احكي ده
جارتي في منزلي القديم استنجدت بي في مره بسبب اخوها رغم غلطها اصلا بردو في رأيي
ومش هقول ده كان نتيجته ايه عليهم الاثنين
حاجه سيئه واضطرت معظم الوقت تبات عندنا بحجة التركيز والمذاكرة مثلا واقولك الالعن رغم كل ده هي نفسها كانت بتحبه أو تشتاقله وافوقها
فيارب قرب العقل لعبادك
شباب صغيرين وو**** بيعملوا مصايب اكبر من الكل 😔

• عجبني
التفاعلات: ابن متحرر
بالفعل فيه حاجات رخمه اوي انا حصل معايا موقف مش هينفع أقوله نهائي لحد تقيل هنا شويه
المهم دلالة الأمر أن المواضيع دي كبيره اوي وان كل اللي بيعمله الشاب وفاكر أنه يا سلام واد لعيب جنس كده ما هو إلا حاجه وسخه وهو لا يفهم
انا اصلا بقي بتكلم ع الواقع و**** واول مره احكي ده
جارتي في منزلي القديم استنجدت بي في مره بسبب اخوها رغم غلطها اصلا بردو في رأيي
ومش هقول ده كان نتيجته ايه عليهم الاثنين
حاجه سيئه واضطرت معظم الوقت تبات عندنا بحجة التركيز والمذاكرة مثلا واقولك الالعن رغم كل ده هي نفسها كانت بتحبه أو تشتاقله وافوقها
فيارب قرب العقل لعبادك
شباب صغيرين وو**** بيعملوا مصايب اكبر من الكل 😔
العيب بيكون من الاب والام

يعني ان الاولد بتنام مع بعض لي بعد ١٤ سنة

عندك لما الأخ و الأخت يتصرفون عادي مع بعضهم

غير ان الأخت تلبس ملابس خفيفية في البيت

و كمان الاخوت الكبيرة البنات ما تهتم لي إخوته الصغيرين فا بيطلع ملوث الافكار

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: ديابلوو، gasser selim و ابن متحرر
ولكن باختصار كام حد هنا بالفعل وقع في علاقه مع والدته أو أخته أيا كان السبب هو أو هن ؟؟

.........
وده طبعا في صناعة السكس مربح لانه خدمه (رغبه) جديده في السوق ومكتسحه زي الدياثه كده لكن بقي اللي شوفته حقيقي وقع في علاقه كانت جحيم عليهم رغم السريه 😔...
وانا حاله واحده لصديق قديم ولولا ثقته مكنش حكالي ع مراحل وأوقات متباعده لانه بالفعل تأثر من ده جدا بالاخص في وقت ما كان بيكون اسره وعايز يبتدي حياته وربنا يقويه لغاية الآن انا متاكده رغم صحة اللي عمله وبعده عنها فتره كويسه واحترام الامومه حتي لو بصديقه بزوجه تراعي وتطمن
.....
فا يا جماعة الخييييير
😌
احترامي لكل الاعضاء والناس اللي هنا برغباتهم ادام لا تؤذيني أو تؤذي أحد ما وفيها تراضي
لكن اشوف كل شويه

" عايز منوم جيد وسني صغير مش عارف اشتري ومش عارف ايه عشان انيم امي ولا اختي واصور واعمل "
الصراحة ده كله بسبب اللي بتصدره لينا الافلام دلوقتي
ويتصور أن الفكرة دي حاجه قمة في الإثارة والمتعه
بس الحقيقه بيفكك الروابط الاسريه بلا رجعه
لحظة متعه يتبعها عمر من الحسره والندم

والصراحة ده فكره الفطرة السليمه عمرها متقبلها
الموضوع التفكير فيه بس مقزز جدا.

• عجبني
التفاعلات: ديابلوو
انا ٣٢ متحرر مع اختي الشقيقه ٤٠

• عجبني
المسلسلات هاذي اكيد لو حد عملها تبقى جريمة و ليها تواقب

• عجبني

.........
.....
فا يا جماعة الخييييير
😌
لكن اشوف كل شويه

اقعدي فتره تركيز

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

.........
.....
فا يا جماعة الخييييير
😌
لكن اشوف كل شويه

موضوع الدياثة ع الاهل أسوأ حاجه ممكن حد يعملها وهيندم اوي عليها قدام

• عجبني
التفاعلات: In the world

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%