NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

موضوع للناقاش الجاد الراقي

aser el bahar

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
اولا احب اشكر كل اللي فى المنتدي
بصراحه متابع المنتدي من زمان وكنت بتابع القديم من سنين بس مكنش عندى القرار انى اعمل عضويه يمكن حظي الوحش لكن دلوقتى خدت القرار وسعيد بعضويتى لانى بين اشخاص راقيين بالفكر غير الفيس وكدبه المهم علشان مطولش عليكم انا انسان عادي عشق للاهلي وللقصص القراءه عموما احساس وسعاده لا توصف انا طبيعي بميل للاناث ولكن صداقة حقيقيه بجد التعلم من الانثي اجمل تعلم فى كل شئ وكللامى مش مجاملة ولكنه دليل ومش لكل الستات ولا كل البنات
قليل منهم يفهموا معنى وجمال الانثي اغلبهم فاكرين ان الانوثه مجرد ست بشكل معين للجسم غلط الست حاجه تانيه كبيره ومش بقول كده مجامله او كدب لا حقيقة بالواقع المهم الست طريقتها حبها واقتناعها بالمتعه كبيره ومختلفه لو فهمت وحست صح اى راجل هيحسدها على السعادة اللى جواها وبتخرج منها زي نسمه دفا ببرد الشتاء متعه الست اهم عندنا ولا متعتنا احنا والاجابه على السؤال هيبين رقي وعمق تفكيرنا كرجاله والست نفس السؤال متعتك انتى ولا متعه الراجل وعارف هتقولى ان اغلب الرجاله بتنزل قبل الست وبعد ردك هقولك الغلط فين
وفي النهايه بجد مبسوط بوجودي بينكم لانكم عندكم رقي وصدق مع الذات

اولا احب اشكر كل اللي فى المنتدي
بصراحه متابع المنتدي من زمان وكنت بتابع القديم من سنين بس مكنش عندى القرار انى اعمل عضويه يمكن حظي الوحش لكن دلوقتى خدت القرار وسعيد بعضويتى لانى بين اشخاص راقيين بالفكر غير الفيس وكدبه المهم علشان مطولش عليكم انا انسان عادي عشق للاهلي وللقصص القراءه عموما احساس وسعاده لا توصف انا طبيعي بميل للاناث ولكن صداقة حقيقيه بجد التعلم من الانثي اجمل تعلم فى كل شئ وكللامى مش مجاملة ولكنه دليل ومش لكل الستات ولا كل البنات
قليل منهم يفهموا معنى وجمال الانثي اغلبهم فاكرين ان الانوثه مجرد ست بشكل معين للجسم غلط الست حاجه تانيه كبيره ومش بقول كده مجامله او كدب لا حقيقة بالواقع المهم الست طريقتها حبها واقتناعها بالمتعه كبيره ومختلفه لو فهمت وحست صح اى راجل هيحسدها على السعادة اللى جواها وبتخرج منها زي نسمه دفا ببرد الشتاء متعه الست اهم عندنا ولا متعتنا احنا والاجابه على السؤال هيبين رقي وعمق تفكيرنا كرجاله والست نفس السؤال متعتك انتى ولا متعه الراجل وعارف هتقولى ان اغلب الرجاله بتنزل قبل الست وبعد ردك هقولك الغلط فين
وفي النهايه بجد مبسوط بوجودي بينكم لانكم عندكم رقي وصدق مع الذات
اولا اهلا بيك ثانيا احيك على كلامك الراقي وفعلا الانثي اجمل شئ لو راقية وبتفهم بتقدر تخلي اللى معاها سعيد ومتفق جدا مع كلامك الست احساس قبل ما تكون واحدة بتخلص طاقتك فيها وخلاص في كل الاحوال سواء في الحياة تخلص فيها عصبيتك او جنسيا بتخلص شهوتك بدون احساس وبدون احتواء

• أتفق
التفاعلات: aser el bahar
منور

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اولا اهلا بيك ثانيا احيك على كلامك الراقي وفعلا الانثي اجمل شئ لو راقية وبتفهم بتقدر تخلي اللى معاها سعيد ومتفق جدا مع كلامك الست احساس قبل ما تكون واحدة بتخلص طاقتك فيها وخلاص في كل الاحوال سواء في الحياة تخلص فيها عصبيتك او جنسيا بتخلص شهوتك بدون احساس وبدون احتواء
اشكرك كنت متأكد ان هنا افضل من الفيس هنا بالمنتدي هنلاقي اصحاب العقول الراقيه سواء ستات او رجال والجميل الاستفاده لان فى بعض الاشخاص مالهمش اصدقاء بجد لان المعنى الحقيقي للصداقة بقت قليله بمجتمع اغلبه متدنى الفكر واغلبه همه على شهوته وقليل من لهم عقل راقي يحب الخير للناس وصادق وصادقه بصداقتهم ببعض وعارفين ان الصداقة مشاعر راقيه مبنيه على ثقه وامان وصدق وترفض ان يكون بداخل الصداقة علاقة المصلحه بمعنى انا صاحبك كست او انثس عموما ليه بدون اى مصلحه او متطلبات الا للصداقة الحقيقية وهي اسعاد اصدقائي بجد
شكرا لك مرة تانيه

• عجبني
التفاعلات: Newyaso
اهلا بحضرتك معانا هنا نورتنا و شرفتنا بكلامك الجميل و طبعك و نتعلم من حضرتك
من البوستات الجاية متحرمناش منها و بالنسبة للموضوع بتاع حضرتك
انا احب طبع المرأة اكتر من شكلها و جسمها يعنى بالبلدى قرد يسلينى ولا غزال يغمنى
احب الطبع و الاخلاق و احب انى احبها لطبعها و شخصيتها و حيويتها و حبها ليا

مش عشان الجسم ولا الشكل

هلا 🌹

• عجبني

المواضيع المشابهة