NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة عيون الشيطان ـ حتي الجزء الرابع 23/6/2023

فات اوانه

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
إنضم
19 يونيو 2023
المشاركات
9
مستوى التفاعل
106
نقاط
260
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
عيون الشيطان
الجزء الاول
انا شاب عندي 18سنه ومن وانا *** وعندي مشاكل بالكوم مخلياني دايما مهموم مشاكلي كلها نفسيه مش ماديه ومشاكلي بدئت من يوم ما اتولدت اتولدت ولاده مبكره طبعا حضانه ومشاكل كتير ياخوانا
المشكله الاهم كانت (اعتلال الشبكيه الخداجي)
اتعرف المرض وانا عندي سنتين دي مشكله في العين سببها الولاده المبكره سبهها عدم اكتمال الاوعيه الدمويه للشبكيه في العين ودي للي ما يعرفهاش بتسبب ضعف كبير جدا في العين ووممكن توصل صاحبها للعمي ومالهاش علاج لكن تمام هاعمل ايه
والدي محمد العدوي رجل اعمال ميسور الحال شغال في الاستيراد والتصدير ومن ضمن الاشياء الي بيستوردها الاجهزه الطبيه وبحكم معرفته بمستشفيات واطباء حاول كتير بصراحه لكن دون جدوي مافيش امل المهم عيشت بالنظارات لدرجة اني بقيت محتاج البس مكان النظاره الطبيه تليسكوب علشان اشوف
انا شخص ذكي جدا جدا بفكر في كل حاجه وعندي رد لكل شئ ممكن تتوقعه لكن الناس مالهاش غير المظهر الخارجي
ومن ضمن الباقه الشامله للحظ العسر عندي مشكله هي اكبر من مشكلة النظر نفسه الا وهي ضعف البنيان الهيكلي للجسم انا طولي كويس جدا 180سم وده طول جيد بس طول علي ضعف عام ملازمني بيخلي شكلي مهزء قوي زي ما بيقولو جلد علي عظم والمشكله دي مخلي زبري طوييييييييل جدا طبعا حوالي 4سم كاملين طبعا من كتر ما هو كبير بحاول اجيب ملقاط علشان اخرجه من جوه البيضان وفي مره وانا بستحمي طبعا من غير النظاره ومع صوت الدش وانا واقف بغني سمعت صوت ضحك مكتوم طبعا مش شايف حاجه ولازم اشوف مين دورت علي النظاره ولبستها ولقيت ماما الست الكافره وده هاتعرفو بعدين سببه لقيتها بصالي وكتمه ضحكتها وبتقولي هو فين مجاش معاك ليه انا بخاف منها ومن لسانها وايدها لكنها كده معايا انا بس لا بتعامل اختي سما كده ولا اخي عادل لكنها بتعاملني انا بس كده واحيانا بتعاملني بوحشيه كبيره هي بطل كقوام عود منحوت شبه مريام فارس في الجسم والشكل وكانت بطلة سباحه وحاليا قاعده بتصرف من فلوس والدي علي اللبس والميكاب والخروجات ده وصفها المهم قالتلي هو مجاش معاك ليه افتكرت اني واقف عريان وطبعا زبري مش باين اصلا فقررت احط ايدي علي بضاني اداريها محلتيش غيرها اصلا وهنا كان ميعاد خروج ضحكه رقيعه منها بصوت اشبه بصوت المومسات في بيوت الدعاره لما الراجل يطلع مابيعرفش
طبعا و كاعادته الدنيئه اخي العزيز عادل داخل علينا الحمام عادي جدا وبيقول
عادل. فيه ايه ياقمر بتضحكي علي ايه وشافني لقيته بيقولي انته واقف هنا بتعمل ايه وعريان كده بصوت فيه نبرة تهكم
انا ..فيه انته ياكسمك انته واللبوه بنت المتناكه امك ياعالم ياوسخه واحد من غير كسم هدوم وواحده شرموطه داخله عليه وهدومها عليها يبقي يابن المتناكه ياخول وهو فعلا خول مين الي دخل علي التاني ياقحايب طبعا الرد ده كان جوايا لكن خارجيا والي خرج من فمي ولا شئ كعادتي المحببه اسكت واجلطهم
لقيته بيقولي
عادل. ما ترد ياعرص انته فيه ايه
طبعا لاقاني ساكت خالص لف للشرموطه امه وهي فعلا شرموطه وقالها
عادل. فيه ايه يامامي حكتله علي الي حصل بصلي بدونيه وقال عادي ياما ده عيل خول انا سمعت كده وقولت لا مش هاسكت انا مش خول انته الي خول ومصاحب عيال رينبو وكمان فيه بنات بتنيكك ياخول يامتناك يابن المتناكه بس طبعا الكلام ده كان داخلي جوايا لكن الي خرج من فمي جمله واحده
انا. ابقي سلملي علي تامر ودخلت اكمل الشاور تحت الدش
وهو شاط من الغضب ومامي المتناكه قالتله يلا بينا نخرج بره وسابوني مع نفسي وافتكرت لما عرفته علي حقيقته هو وامه النجسه فلاش باك من ست شهور
صحيت الصبح بدري كالعاده مسكت موبايلي وقربته جدا من النظاره الي علي عيني اشوف الساعه كام لقيتها سبعه الصبح طبعا هاخرج مش هالاقي غير بابا واختي الملاك سما سما حته من مي عز الدين في الطول والشبه وعندها 25سنه خرجت بره لقيت بابا موجود علي السفره وبجواره الملاك سما بيفطرو علشان يخرجو علي الشركه سما شغاله مع بابا في الشركه وماسكه معاه الشغل وهي شخصيه قويه جدا في شغلها شبه بابا في التعامل الرسمي لكنها في البيت حتة سكر وبابا بيعاملني بحب كبير جدا اول ما شافوني بابا قالي يلا ياحبيبي علشان تفطر وسما قالتلي
ياقلبي هاتروح جامعتك انهارده ولا off
انا كان عندي مشاكل كتير في الجامعه مع زمايلي المتنمرين علي شكلي ونظارتي وانعدام لياقتي فقلتلها مش رايح الجامعه
بابا. ياحبيبي شوف مستقبلك وسيبك من الناس وكلامهم وتريقتهم انته شخص ذكي وهايكون ليك مستقبل باهر
يام دينا حطي لمدحت يفطر
ام دينا الست الي بتساعدنا في البيت وجوزها يبقي عم رجب الجنايني وعندها بنتين دينا 22 سنه وهدي 20 سنه وعايشين في ملحق صغير في الجنينه جنب الفيلا وعايشين معانا بقالهم سنين كتير تقريبا 15سنه
حطتلي ام دينا الاكل وبعدين بابا وسما ودعوني بقبله علي الخد الايمن والايسر وقولت تمام اشوف انهارده الكليه اخبارها ايه واروح واهو يمكن ما الاقيش شوية المعاتيه قدامي المهم طلعت غيرت ونزلت روحت جامعتي واول حاجه شوفتها اسراء فبالي قولت ده شكله يوم عسل قوي وروحت عليها لقيتها بنقولي ازيك ياعم المهم
انا. ازيك انتي باقلبي من جوه انتي عارفه الشريان الاورطي انتي الي بتضخيله الدم انتي عارفه لما بشوفك بنضات قلبي بتزيد لدرجة اني بسمع النبض كلام
اسراء . وياتري بيقول ايه
انا . بيقول ا س ر ا ء
اسراء . مع الضحكه الجميله انته انته بتكسفني
اسراء شبه عايشه ال احمد الممثله
انا . طيب ياقمر خلاص هاسكت انتي وراكي محاضرات ايه انهارده
اسراء. ورايا محاضرتين
وفي اثناء اجابتها علي السؤال حضرت شلة التنمر
امجد ورامي وعلي
امجد بدون اسئذان ازيك ياسلاكه اخبار الاسنان ايه معاك
رامي . اوعي تتحشر في مره مش هانعرف نطلعك
علي . ماتقلقوش ياجماعه الي فحجمه مستحيل يتحشر
وبكمالة الرزاله جات صافي صاحبة اسراء شخص بيدلدق سماجه وصاحبة علي بتشوفني احس انها عايزه تسكعني كفين بتكرهني بصوره كبيره جدا
صافي. يلا الشباب علشان المحاضره علشان دكتور مروان رخم اوي ووجهت كلامها ليا انته ايه الي جابك هنا يامريض
روح شوفلك مستشفي ادرس فيها انا بدون رد علي حد فيهم لفيت وشي ومشيت ووانا ماشي
اسراء . يامدحت هاتصل بيك رد عليا هاه
لفيت وشي وشاورت ليها بتمام ماشي ورجعت البيت ببص علي الجنينه مالقيتش حد ولا حتي عم رجب غريبه دخلت الفيلا مالقيتش حد بردو فين ام دينا مش مهم هاطلع غرفتي اغير واحاول اذاكر اي حاجه طلعت السلم بقيت في الكوريدور سمعت صوت صيفي بيتوجع بستوعب الصوت خارج منين لقيت الصوت خارج من غرفة عادل
قولت اشوفه بيعمل ايه والباب كان موارب شوفت منظر خلاني اتسمرت مكاني عادل نايم علي بطنه وفوقيه حد بيرقعه وهو بيتوجع ويقوله كمان وكلام قذر بيقولهوله
قولت بس فرصتي وجات هاروح اصحي ماما واعرفها ان البيه الي دايما بتكبره خول ونايم علي بطنه وانتقم منه ومنها في ان واحد وطبعا جري علي غرفة ماما شوفت اوسخ من الي شوفته فغرفة عادل شوفت ام دينا وماما وعم رجب الجنايني ملط وماما رابطه ام دينا في السرير وبتخلي عم رجب يمارس عليها الساديه وهي بتلعب فكسها وبتقولهم دينا جايه ايمتي انا تعبانه قوي
عم رجب . ياهانم جوزها بيروح الشغل بعد الساعه 11 وهاتكون موجوده تحت رجلين حضرتك كمان شويه كلها دقايق وتكون هنا
ماما . طب روح انده عادل ومروان يجولي هنا
رجب اتسمر مكانه ومش عايز يتحرك
ماما يلا ياحيوان
رجب . ياهانم عادل بيه هايبقي عاوز
ماما . عاوز ينيكها صح ما انته بتنيكه هو وصاحبه ايه المشكله يعني خليها. تتتكيف .
رجب . امرك ياهانم
انا اتحركت بسرعه واستخبيت وهو خارج ملط ونده لعادل والي معاه الي عرفت انه اسمه مروان وجابهم عم رجب ودخلو فغرفة ماما وام دينا مربوطه في السرير وعادل راح لام دينا وبدء يلعب في بزازها وماما ندهت علي عادل
ماما . تعالي هنا الاول ياحبيبي الحس كسي وانته يامورو ارضع من بزازي
وفعلا بدئو حفلت اللحس والمص وسمعت صوت باب الفيلا بيتفتح استخبيت بسرعه لحد صوت الخطوات ما اختفي استنتجت ان دي اكيد دينا لكن بقي فيه مشكله انهم سابو الباب مفتوح علي اخره مش موارب فامعرفتش اشوف حاجه روحت غرفتي وقعدت اتحايل علي زبري علشان يطلع من مخبأه واضرب عشره لكنه رفض بصراحه وقالي لا ياعم انا كده مستريح فتخيلت ام دينا علي زبري وكان نفسي اشوف دينا الي شبه رضوي الشربيني وهي ملط لكن ما شوفتهاش
وامي ايه ده ده جسمها فاجر اخر فيصل ولا عم رجب الطيب الغلبان يطلع زبير وكمان بينيك عادل وصاحبه وفجأة فوقت من الغيبوبه اللذيذه دي علي صوت العقل بيقولي ايه ياعم مالك حتي لو كلهم جم تحت زبك هاتعمل ايه ولا حاجه هاتتناك زي اخوك الي عنده زبر بهد حيطه انته بقي بزبرك ده هاتعمل ايه اقلب مره يلا احسنلك
انا . كسمك ياعقلي فصلتني خلاص مش هافكر بس ممكن اخد حقي منهم كلهم وافضحهم واقول لبابا الي بيحصل من وراه وفعلا اخدت قراري واتصلت ببابا وقولتله الحقني في كذا وكذا وكذا لقيته بمنتهي البرود بيقولي انا اخلص شغلي هابقي اجيلك ونتكلم مع بعض
استنتجت وقتها ان بابا معرص وعارف كل حاجه وانه راجل علي الورق واني لازم انتقم من بابا كمان بس فكرت انته كده هاتخسر الكل انته خسران ماماتك واخوك وكمان باباك كده غلط اهدي كده واسمعه لما يجي واي ما يكون الموضوع مشيه واوعي تهد المعبد علي دماغك خليك ناصح تمام اخدت قراري في اقل من ساعه لقيت بابا جه وداخل عليا غرفتي
بابا. حبيبي ازيك عامل ايه
انا …….. سكووووت
بابا. اسمعني طيب انا كنت متجوز مامتك وانا عارف انها مياله لللساديه وانا بتحب تتناك من اكتر من راجل في وقت واحد وانها كمان بتحب تنيك الرجاله قبل ما اتجوزها كنت عارف ده كله لكني قولت ما انا كمان كنت بحب النيك والنسوان وكمان احيانا كنت بنيك رجاله عادي ايه المشكله اما احنا الاتنين نشوف نفسنا وبس ونبطل اي حاجه غلط كنا بنعملها ونعيش حياه نضيفه من غير وساخه
واتفقنا فعلا وخلفنا سما وبعدين عادل وبعدين انته ومنا زي الفل وحصلت حجات بتحصل عادي بين زوجين اسمها الفتور وده كان بعد مرور 15 سنه علي جوازنا فقولنا نغير ونحاول ندخل عناصر تصنع الاثاره الجنسيه بينا مره تاني
وانتهي الحال زي ما انته شوفت بره كده
انا في عقلي
احا دي حكايه كبيره اوي واول سؤال جه فبالي
انا . بابا هي سمي تعرف حاجه عن الي بيحصل ده
بابا . لا وارجوك ماتقولهاش
عقلي . فكك من الحوار ده انته كده هاتكون ملك في وسط الناس دي ومعاك سرهم ولسه في حد مش وسخ سما يبقي خلاص سيبك منهم
انا . بابا انا ماشوفتش حاجه اصلا وماعرفش حاجه اصلا
بابا . حبيبي انته هايكون ليك عندي هديه في خلال اسبوع
انا. هدية ايه يابابا
بابا . هاتعرفها كمان اسبوع
انا . تمام مستني الهديه
عوده من الفلاش باك
خلصت الشاور وطلعت غيرت هدومي ودماغي فيها مليون حاجه نفسي اعملها ومش قادر قولت اتفرج علي التليفزيون اي حاجه مالقيتش حاجه عدله فتحت يوتيوب وقولت اتفرج علي حاجه تافهه تخرجني من مود المطالبات الموجوده فعقلي فاتفرجت علي فيلم تافهه اسمه الحاسه السابعه ونمت وانا بتفرج علي الفيلم وحلمت وكأني بقي عندي الحاسه السابعه وبقيت اقدر اقرا افكار الناس كلها وفوسط الحلم لقيت شخص بيكلمني وبيقولي نفسك فإيه تاني غير قراية الافكار ولسه هاجاوب عليه وانتهي الجزء الاول

الجزء الثاني

المعجزه
خلصت الشاور وطلعت غيرت هدومي ودماغي فيها مليون حاجه نفسي اعملها ومش قادر قولت اتفرج علي التليفزيون اي حاجه مالقيتش حاجه عدله فتحت يوتيوب وقولت اتفرج علي حاجه تافهه تخرجني من مود المطالبات الموجوده فعقلي فاتفرجت علي فيلم تافهه اسمه الحاسه السابعه ونمت وانا بتفرج علي الفيلم وحلمت وكأني بقي عندي الحاسه السابعه وبقيت اقدر اقرا افكار الناس كلها وفوسط الحلم لقيت شخص بيكلمني وبيقولي نفسك فإيه تاني غير قراية الافكار
انا . بسخريه نفسي في ايه وحياة كسمك سيبني فحالي لو علي الي نفسي فيه سيبني اكمل الحلم واكيد هاعيش لحظات اجمل من واقعي الاليم
الشخص . اسمعني طيب شهر من دلوقتي وهاجيلك تاني في الحلم وساعتها هايكون عليا تنفيذ طلبين وهايكون عليك تنفيذ طلب الطلب انته كده كده هاتنفذه لانك فعلا اخدت عطيه من عطاياي وهي انك تقدر تقرا افكار الناس بس لما تحب
انا . بطل هجص ياعم كسمك بقي مش ناقصه منيكه ناشفه
الشخص . منيكه انته عيل خول ياض واخر مره هاقولك لما تحب تقرأ افكار الناس كل الي عليك انك تبص ناحية الشخص وتقول في عقلك سمعني
انا . حاضر ياعم شمهورش ممكن بقي تعرفني بكسمك قصدي بيك
الشخص . انا العاطي لكل شخص تناسته الحياه وسلبت منه حقوق العيش ولكل ثلاث عطايا يعطيني الشخص لحظة استمتاع بإن يتخلي عن الحب والروابط الزائفه
انا . كسمك اتلهي واشمعنا انا يعني
العاطي . انا لا اعطي لغبي ولا لحاقد اعطي لمنتقم اعطي ذكي لماح يفهم ويعرف كيف تسير الحياه
انا . انته عارف لو عندي زبر كنت نيكتك لكن للاسف بيستخبي اما احتاجه
العاطي . سيكون ان اردت انته ذلك الي اللقاء في الحلم القادم بعد شهر من الان
صحيت من النوم لقيت النظاره واقعه مني دورت عليها قعدت احسس لحد اما لقيتها ولبستها لقيت الفيلم بيخلص وافتكرت الحلم وطبعا قولت كان حلم جميل وياريته يتحقق خرجت بره غرفتي كانت تقريبا الساعه 2 لقيت عادل ودينا صوتهم طالع بينيكو بعض قولت اروح اتفرج عليهم اصل دينا دي بطل فرنساوي مظبوط بتخليني احس اني بضاني واقفه
روحت عليهم ودخلت وقعدت وشافوني وكأنهم مش شايفيني اصلا
البت دينا لابسه صناعي وهاريه عادل نيك
وانا بتفرج كده قولك حاول تحلم تاني كده او اعمل الي قالك عليه العاطي وفعلا بصيت ناحية دينا وقولت فسري سمعني
سمعت دينا بتقول
دينا . بقي يابن المتناكه تفتحني وماتتجوزنيش وتجوزني لواحد خول زيك وتكدب علي الكل وتقولهم انو راجل وانا ساكته علشان الفلوس الي بتديهاني وانته بتيجي تتناك عندي باليل انته واصحابك واديك مذلول تحت مني اهو زي اللبوه وانا الي بنيكك وحياة كسمك لأخلي طيزك تجيب ددمم
في عقلي . ايه ده فعلا انا سمعت كل حاجه ازاي مستحيل اكيد انا لسه في الحلم لا مش حلم ده حقيقه ازاي ازاي ماتيجي نجرب اخوك الخول كده
وبصيت ناحية عادل وقولت فسري سمعني
عادل . اه علي المتعه جوانب طيزي بحس بيها بتدليك جمييل ياريت افضل اتناك علي طول اه لو مدحت ده راجل بجد كنت حبلت منه وكنت هاكون عبد تحت رجليه
انا فعقلي . احا ده نفسه فيا انا كسمه سيبه بالي نفسه فيه مش هايطوله ابدا وافتكرت كلام العاطي لما قال اني ممكن يبقي عندي لو انا عايز وانه فعلا خلاني اقرا افكار الناس بدليل اني قريت افكارهم انا خايف اكون اتجننت وتكون كل الحجات تهيئات اعمل ايه مش عارف اطلع بره واستني لما بابا يجي واحاول اقرا افكاره وافكار ماما وعم رجب ومراته ومروان ده كمان وكل الناس ولا انا كده بزود فجناني انا عندي فكره وهابدئها دلوقتي
انا . عادل نفسي اعرف ازاي نفسك فيا وانا بحس انك بتكرهني
عادل. انته سمعتني ازاي ازاي وقام بسرعه من تحت دينا وبصلي وقالي قولي ازاي
في الوقت ده اتاكدت اني مش مجنون وكنت واثق ان عادل تحت تأثير الاثاره الجنسسيه هايقول الحقيقه وقد كان
انا . سمعتك وانته بتتكلم وقولت حجات تانيه ودينا كمان الظاهر انكم مندمجين اوي مع بعض
وسيبتهم بيكلمو نفسهم ومشيت وتأكدت اني بقي عندي حاجه مهمه جدا وان خيال الفيلم تحول الي واقع ولازم استغله
عدت الساعات وبابا وسالي اختي جم من الشغل علي الساعه خمسه وكلنا قاعدين علي السفره عادي جدا قولت اقرا افكار بابا
(سمعني)
افكار بابا ياه ياشرموطه لو تيجي تحت مني ماكنتش عتقتك كنت هانيك فيكي ليل ونهار وبدل ما انتي عايشه غي الشاويش عطيه فالشغل كنت هاتعيشي دور القحبه تحت زبري
انا ، احا بابا بيفكر فبنته بس عارف انو مايقدرش يتكلم معاها فكده حتي انته يابابا

فجأه لف وبصلي وكمل كلام فعقله وقال حتي انته قولت عليك هاتطلع راجل بجد طلعت مريض وصحتك علي قدك وحتي زبرك مش طالع من مكانه اعمل ايه بت مسترجله وعيل مريض تعبان وعيل خول وانا عارف وسايبه وزوجه متناكه بتتناك من الكل واحيانا انا الي بجيبلها الزبير بنفسي مش عارف بس بستمتع وانا بشوفها بتتناك وهي بتصوت وبنيكها وانا بتفرج علي الفيديوهات الي بتصورها للي بينيكوها
انا . كسم دي دماغ احا ياعم انا لو بحلم بأوسخ حاجه مش ممكن تكون اوسخ من الي انا فيه حاليا
قولت احول الدفه واشوف ماما لتفكر فإيه
(سمعني)
ماما ياه عايزه اتناك من ثلاثه مره واحده احط زبري فكسي وزبر فطيزي وزبر فبقي واتناك بقي واعيش
انا . احا انتي كل همك انك تتناكي وبس
حوار السفره
بابا . عادل ممكن اعرف هاتقعد فجامعتك لحد ايمته بقالك سنين ولو جامعتك مش خاصه كان زمانك بره الكليه فوق شويه لنفسك وخلص جامعتك مدحت
انا . نعم يابابا
بابا . انته لازم تروح جامعتك
انا . بابا انته الي يهم حضرتك اني اخلص كليتي ومادبلرش سنه صح وهايكون ماتقلقش عليا انا اقلق علي صحتك
فجأه لقيته زور واللقمه وقفت فزوره وطبعا شربناه مياه ولحقناه
سالي ضحكت وضحكتها ملت الدنيا طبعا بعد الخضه علي بابا
وفكرت اسمع افكار اختي بس قولت لا بلاش دي البريئه الوحيده هنا

بابا. ياسالي الراجل ده الي اسمه علي الفولي لازم تكوني بكره. صاحيه معاه علشان الصفقه بتاعته مهمه جدا والمره دي عايز اكسب منه علشان كل مره الصفقه معاه يدوب بتجيب تكاليفها والمره دي حرام تجيب تكاليفها بس علشان الصفقه كبيره فعلا
سالي. عارفه يابابا بس حضرتك عارف انك مستحيل تعرف هو بيفكر ازاي حضرتك بتكون موجود كل مره وبتشوفه بيعمل ايه
بابا . لازم نشوفله حل الراجل ده
مع ان دي مش عوايد بابا وسالي انهم يتكلمو فشغل في البيت الا ان دي المره الوحيده الي اكون بستمع ليهم بتركيز وعايز ادخل معاهم في الحوار وفعلا
انا . بابا ممكن اكون موجود في الميتنج ده بكره
بابا. ليه؟
انا. حاسس اني هاقدر اعمل حاجه بكره وعمة هاتلاقيني قاعد ساكت ولما احب اتكلم هكلمك او سالي بهمس وكأني مش موجود
بابا. بيفكر ولسه هايتكلم
سالي . خلاص يابابا مش مشكله هو اصلا فتجاره فأكيد هايكون فاهم
بابا . الي تشوفيه وانته اياك تتكلم معاه ببرود يجلطه
انا. حاضر يابابا
انا استنتجت من كلام سالي ان الفولي بيلعب عليهم العاب ذهنيه تخليهم مشتتين مش عارفين هما هايخسرو ولا هايكسبو وفي النهايه بيقبلو بعروضه لكن طبعا انا بقي معايا سلاح فتاك اقدر اعرف الفولي او غيره بيفكر ازاي
مشهد الميتينج
دخلت انا وبابا وسالي غرفة الاجتماعات والمهندس المسؤل عن المكن والمستشار القانوني المسؤل بالشركه وكان فاضل علي ميعاد وصول الفولي تقريبا ساعه
قولت احاول افهم الدنيا ماشيه ازاي من خلال قراية افكار المهندس والمستشار وبابا وسالي وبكده هاقدر اخش الاجتماع فعلا وانا جاهز
بدئت بالمستشار القانوني العامري محسن
(سمعني)
انا الصفقه دي تخلص وابقي تمام ويكون معايا ملايين من الفولي واظبط نفسي وبعدين اسيب الشركه وافتح واحده خاصه بيا ملاكي وابقي ساعتها المستشار العامري بيه
انا جوه عقلي . احا انته الي بتبيع المعلومات للفولي واسعار المكن وحكايته وكل حاجه عنه جميل انته كده معلم دي معلومه هاتخليني اعلم في الميتينج صبرك عليا ياعالمي
دخلت علي المهندس (سمعني )
انا اول ما الفولي بيه يجي هاخلع انا اروح للبطه البلدي الي مستنياني دي وارقعها جدر تمام يعوضني الكام يوم الي فاتو في الهم بتاع الاوراق والفحص بتاع المكن
انا. لا كده انته طبق بليله ومن غير لبن
الفولي بيه حضر ومعاه اتنين رجاله محترمين جدا واول ما قعد المهندس بدء يشرح في المكن وامكانياته
الفولي . فيه ايه ياباشمهندس انا عارف المكن وعارف امكانياته ولولا انكم الي واخدين توكيله من الشركه المصنعه في المانيا كنت اشتريته من هناك اقعد ياراجل
المهندس . اسف ياباشا بس ده شغلي وانا كده اصبح مالوش لزوم وجودي استأذنكم
المهندس مشي وفضلنا احنا
بدون اي مقدمات دخلت لدماغ الفولي علي طول
(سمعني)
انا عارف سعر المكن وعارف طل حاجه عنه جايبين مهندس خايبان يعرفهوني انا المستشار المعرص بتاعكم ده باعتلي ملف كامل وشامل ومن علي سييتم الشركه بتاعتكم كمان ياشوية بهايم
انا . تمام كده بانت جدا الروؤيا وشكرا علي المعلومات يابشا
ودار الحوار كالأتي
الفولي . اهلا يامحمد بيه ازيك اخبارك
بابا . تمام ياعلي بيه زي الفل ومش هاتعرف تضحك عليا المره دي
الفولي . هههههههههههه هانشوف ياباشا الاسعار ايه
سالي . الاسعار كذا وكذا وكذا علي حسب مواصفات المكن طبعا حضرتك لسه قايل من شويه انك عارف المكن كويس
الفولي . ضحك بسخريه مين الشاب ده يامحمد بيه
بابا . ده ابني مدحت
الفولي . ياراجل ابقي اكله كويس شكل اكلته ضعيفه
وفوسط الحوار القائم بينهم والي طبعا الفولي قلبه عليا بسخريه كنت بقرء افكار احد الرجال المحترمين الجالسين بجواره
(سمعني )
الناس دي هبل والنعمه لو يعرفو انهم يقدرو يبيعو المكن بنسبه اعلا من كده 100/25 وده الي هايعملو الفولي ولسه هاينزل 25 في الميه تاني يعني مكسبه من مجرد النقل بس لمصانع التركي هايكون 100/50 الناس دي عبط ولا ايه
انا . الف شكرياكبير علي المعلومه الحرير
رجعت للميتينج تاني بس كان لجام الكلام كله بقي معايا
انا . ضحكت بسخريه انا طبعا يافولي باشا مقدر هوف حضرتك عليا وعلشان خوفك عليا انا هادفعك حق عرب في السخريه مني زياده عشره في الميه في ثمن الصفقه
الفولي . انته بتقول ايه انته اتجننت
بابا . اهدي يافولي بيع انته بتقول ايه يامدحت
انا. بقول الي حضرتك سمعته يابابا وخليني بعد اذن حضرتك اكمل كلامي ووقفت انا قبل ما اجي هنا واقعد مع الكبار كنت لازم اكون دارس السوق كويس واحتياجاته طبعا واسعار كل قطعه في المكن واحتياج الفولي باشا للمكن كمان
ممكن اسأل حضرتك يافولي باشا سؤال
الفولي . بغيظ اسأل
انا . حضرتك اصلا عندك مصنع لسحب سبائك النحاس وخصوصا النوعيه دي الي المكن ده بيطلعها
الفولي . ببرود مايخصكش
انا . فعلا مايخصنيش بس الي يخصني ان حضرتك مبعوتلك فايل كامل من علي سيستم الشركه الخاص صح
الفولي ……….. سكوت تام
انا. واكيد طبعا حضرتك عارف انا قصدي علي مين ده ذائد اني كمان عارف حضرتك هاتبيع لمين تحب حضرتك اقولك هاتروح انهي مخازن بالظبط وعلشان حضرتك تكون مقدر اني تعبت قوي في المعلومات هاخد من حضرتك اتنين في الميه من اجمالي ثمن الصفقه وهاخد من بابا زيهم وكده اكون عامل مع حضرتك واجب وسايبلك 13في الميه مكسب صافي لحضرتك هاتاخدهم من عملية النقل، انا لسالي يلا ياسالي غيري العقود قصدي خلي المستشار يغير العقود ويحط نسبتي تمام يافولي باشا
الفولي . بغيظ تمام موافق بس يكون فعلمك ده هايكون اخر تعامل مع شركتكم
انا . ببرودي المعهود حضرتك مش مضطر تتعامل معانا غير لما ما تلاقيش طلبك في السوق فساعتها هاتضطر اسفا تتعامل معانا
الكل بيبصلي كل واحد بطريقته بابا بإعجاب شديد سالي بحب واعجاب وانبهار المستشار بحرقه وقهر علي العموله الي راحت وكشف خيانته للشركه الفولي بيه كان عايز يقتلني اكيد
الفولي بيه مضي العقود مع بابا وانتهي الميتينج بعد الميتينج مباشرة
بابا . مدحت مين الخاين
انا . مش مهم يابابا هو اخد جزائه خلاص
وكان غرضي وقتها ان الفولي هو الي ينتقم من العامري لأنه مستحيل يصدق ان فيه خاين بيفضل شغال فنفس الشركه بعد خيانته يبفي اكيد خانه
رجعت البيت ومعايا في حسابي عشره مليون جنيه من صفقه ب250مليون جنيه
انا بقيت رجل اعمال بقي وانا ما اعرفش

تاني يوم قولت اروح الجامعه اشوف شلة المتنمرين واسراء قمري واشوف دماغهم كلهم فيها ايه
دخلت الجامعه سألت عليهم في الكافيه الويتر قالي قدامك اهم ياستاذ طبعا حسيت اني في الا لا لاند خالص وعلي غير العاده انا الي روحتلهم وسحبت كرسي وقعدت عليه
انا . ازيكم ياشباب
طبعا الكل مستغربني انته ازاي كده وجبت منين القلب ده يامهزء وانا ولا علي بالي قررت اقرا افكارهم
الاول امجد .
(سمعني)
انا مش عارف ايه خلاني ارضي انو يصورني وانا تحت منه بس هو صاحبي واكيد مش هايفضحني وبعدين ما هو كمان خول بس مش متصور مش متصور وهو بيقول حطه جامد ياعلي اعمل ايه هاطلع غلي في الخول الي اسمه مدحت ده
انا . ايه ده انتو طلعتو خولات بقي وانا ما اعرفش
سيبك من علي طلع خول وقبل ما امشي هاوقعهم فبعض
خش علي رامي
(سمعني )
البت اسراء جامده نيك وصافي جامده نيك وفيه بت في السيكشن جامده نيك انا نفسي انيكهم كلهم بس انا زبري صغير اوي واخاف احاول اعمل علاقه مع واحده فيهم وتفضحني وابقي عامل سبع رجاله علي جوز الخولات الي معايا ويكتشفو اني مش بنيكهم علشان بتاعي صغير اصلا
انا. احا دي البلد كلها نجسه كفايه كده انهارده مش هاقرا افكار حد تاني بس قبل ما امشي هاوقعهم فبعض واضحكهم علي بعض
البنات جات وقعدت وشويه وكانو هايمشو قولتلهم استنو واسراء استنت وصافي بتقولي عايز ايه يابضان
انا . البيضان لو عايزه تمشي تتفضل
صافي قعدت وحست بإحراج
انا . انا شوفت فيديو انبارح عذرا يعني فيديو جنسي مبعوتلي من واحد بيحبني وبيقولي شوف ياعم صحابك في الكليه بيعملو ايه فتحت الفيديو لقيت اتنين شباب مع بعض وواحد نايم تحت واحد وبيقوله حطه جامد يا عالمي ومش هاقول الاسم علشان الفضيحه وفي الاخر طلعو الاتنين خولات فجأه امجد قام مسك فخناق علي وعمال يضرب فيه وانا سيبتهم ومشيت ماليش دعوه جوز خولات بس رجعت تاني وقولت لرامي بقولك يارامي في حجات بتتجاب علشان تكبر الصغير فاهمني انته هاه وكملت مشي خارج من كافتيريا الكليه وخرجت من الجامعه كلها لقيت بابا بيكلمني علي التليفون
بابا . ايه يابطل بطلت تيجي الشركه
انا . بطلت ايه يابابا هي مره واحده خلصت مصلحه وخلصنا
بابا . انا محتاجك معايا في الشركه جنب اختك تشيل الشركه معانا
انا . طيب هافكر في العرض وارد عليك يامحمد بيه بس اصبر عليا كمان شهر
بابا . حاضر يامدحت بيه تؤمرني
انا . باي يابابا
رجعت البيت طبعا لقيت حفلة نبك كالعاده بس فيه مزه زياده هدي اخت البطل بنت عم رجب التانيه كانت متجوزه بردو بس بصراحه ماحبتش اتفرج كنت بفكر في حجات تانيه اهم
هاقابل العاطي تاني ايمته الايام بتمر اصعب من الاول نفسي اتحول ابقي وحش كاسر يوم ورا يوم ورا يوم وانا مستني مرور الثلاثين يوم بفارغ الصبر وبفكر هاطلب ايه
ياتري اطلب قوه خارقه تخليني سوبر مان
ولا اطلب ان زبري يبقي طوله مترين
بس ده كده يبقي خيال علمي ولازم انيك مزه من زحل مش الارض ولا اطلب فلوس ودهب وياقوت ومرجان اطلب ايه مش عارف كل تفكيري بقي منصب علي انا هاطلب ايه حتي اني مابقتش برزح الكليه ولا بخرج من غرفتي اصلا
مابعملش حاجه غير اني افكر في الطلبين وجه اليوم الموعود والمره دي هاتفرج علي فيلم سوبر مان وياريت انام
وانا بتفرج علي الفيلم نمت وحلمت
وهاتعرفو حلمت بإيه وطلبت ايه الجزء الجاي باي باي





الجزء الثالث
نمت وانا بتفرج علي فيلم سوبر مان قولت يمكن ابقي الرجل الخارق
بداية الحلم
العاطي . ازيك
انا . تمام يابو التفانين ياعالمي
العاطي . ايه رئيك في الشهر الي فات وفي العطيه الاولي
انا. بصراحه انته عالمي اوي انا حسيت اني ملك زماني وبقال فتره كل تفكيري في العطايا الي جايه
العاطي. طب قبل ما نتكلم في العطايا ملاحظتش تغير في سلوكك في خلال الشهر
انا. تغير ازاي انا زيي ما انا كل الي جد اني بقيت بعرف اتصرف لأني بقيت عارف ايه الي فدماغ الناس
العاطي. مافيش اي ملاحظه
انا. بعد تفكير عميق جدا اه في ملاحظه انا حاسس اني بقيت اقرب لشيطان بيستغل افكار الناس ويقلبها عليهم ويخليهم يندمو انهم بيفكرو في الأذيه لغيرهم
العاطي . تفتكر انك في الاصل شيطان
انا . لا طبعا انا انسان بيحاول ياخد جزء من حقوقه المسلوبه بسبب حجات مالوش ذنب فيها زي الشكل والهيئه والنظر تريقة الناس وسخريتهم خلتني عندي نوع من انواع الاستمتاع وانا بأذيهم وبكون مبسوط علشان باخد حقي
العاطي . والفولي اذاك فإيه
انا. الفولي شخص عايز يكسب من الهوا الطاير وبالعوملات والرشاوي وشخص شايف نفسه
العاطي . بس كفايه كده انته جاهز لبقيت العطايا لكن قبل العطايا انته اصبحت تملك فكر شيطاني بداخلك ولو ماتحكمتش فيه ممكن يتسبب في خسارتك لنفسك
انا. انا مش مقتنع بس شكرا علي النصيحه ممكن اطلب العطايا
العاطي. لكنك لازم تكون فاكر ان فيه طلب هايطلب منك
انته فكرت فعطايا كتير اكثر من اتنين وانا هاقولك علي عطيه واحده هاتحللك كتير من مشاكلك انته لما اتولدت كان عندك مشكله كبيره وهي نقصان في الاوعيه الدمويه سببلك مشاكل كتير واهمها عنيك والي بين رجليك ده مع ضعف جسمك وانعدام عضلاتك الحاجه الوحيده المظبوطه عندك هي عظامك
انا . ماتخلص ياعم انته هاتقرفني
العاطي. اصبر علشان تاخد عطيه مظبوطه مشكلتك اتحلت ومبقاش عندك مشاكل في الاوعيه الدمويه ولا الشرايين وعنيك هاتكون تابعه لجسمك وهاتتحسن معاه لازم تاكل كويس وتمارس رياضه وكل يوم تمرين واكل يساوي شهر
فاهمني
انا . ياعم ماتخلصني انته من الحوار ده وخليها مره واحده
العاطي. مش ممكن الناس تصدق انك اتحسنت من تلقاء نفسك لازم يشوفو دليل ملموس يكون بالنسبالهم منطقي
انا. تمام اهم حاجه البلبل يكون مسمار و كده لسه ليا طلب
العاطي .اطلب طلبك الاخير
انا. مش عارف الصراحه بس بما انك قولت اني بملك افكار شيطان جوايا عايز اعرف الشيطان بيشوف ازاي
العاطي . الشيطان بيشوف بكل الجوانب بيشوف الظاهر والباطن المستور والعريان بيشوف النس والجان
انا . يعني لو عايز اشوف ايه الي بيحصل بعد شارعين اشوف
العاطي. تشوف لو طلبت وتقدر تسمع لو حبيت
انا .اسمع ازاي ياعم
العاطي . انته ناسي انك بتسمع الافكار والكلام قبل ما يخرج بيكون افكار
انا . ياحلاوتك يابرنس وملك الاناناس خلاص عايز املك عيون الشيطان
العاطي . لعلمك عيون الشيطان قادره انها توسوس للناس وتخليهم يعملو حجات مايقدروش يعملوها من غير وسوسة الشيطان
انا. وده ازاي
العاطي. بص علي ضحيتك وفكر وفكرك هايوصله وهاتسمع افكاره وترد عليها وتحاول تغويه
انا . انا كده هاكون الشيطان نفسه
العاطي. انا كنت عارف طلبك وعلشان كده حذرتك
انا . وانا موافق اكون عيون الشيطان
العاطي . ليك الي حبيته لكن خليك فاكر ليا طلب رفضه هايكلفك عذابك بقيت سنين عمرك روح لك ما اردت
فوقت من الحلم علي صوت سالي
سالي . ياحبيبي مالك فيك ايه بقالي كتير بحاول افوقك وانته مش بتفوق وعمال تخترف وتقول حجات غريبه
انا. مافيش حاجه ياقلبي المهم انتي اخبارك ايه
سالي . تمام قولي بقي وافقت
انا. علي ايه وافقت
سالي . علي العرض بتاع بابا
انا . قبل العرض بتاع بابا انا جعان جدا ايه رئيك نتغدي انا وانتي انهارده وانتي تعزميني طبعا
سالي . انا الي اعزمك يابني انته بقيت من اصحاب الملايين خلاص
انا. استنيني بره اغير واجيلك
سالي. ماتغير قدامي
انا. نعم لا مش هاغير قدامك ويلا استنيني بره وبكلي دلع
فبالي ايه؟ دي انا اول مره تكلمني كده هو فيه ايه انا هاقوم اغير وابقي اشوف الحكايه دي بعدين غيرت ونزلت مع سالي وانا كل تفكيري في العطايا والاهم اني اكل والعب رياضه علشان اتحول لشخص تاني
في المطعم
سالي . فكرت فعرض بابا
انا. لا لسه مافكرتش
سالي . يابني انته عملت في اجتماع واحد الي بابا ماقدرش يعملو فسنين
انا . اطلبي الاكل بقي جعان
سالي. لو سمحت عايزه كذا وكذا
الويتر ليا وحضرتك
انا . انا عايز حمام محشي ٢ وفرخه كامله تمام
الويتر باستغراب حاضر يافندم
سالي. انته بتهزر صح
انا . لا مش بهزر انا هاكل كده فعلا
سالي . باحبيبي انته في البيت بتكمل نص اكلك بالعافيه جاي هنا ونفسك تتفتح عمة هانشوف الاكل يكذب الغطاس ياعم الاكيل
الاكل وصل وفعلا كنت حاسس اني جعان جدا واكلت وخلصت الاكل كله وسالي ماخلصتش اكلها وكانت بصالي باستغراب
سالي. انته اكلت الاكل فعلا
انا . اه تمام خلصت حاسبي بقي وتعالي نروح الجيم مش معادك هناك تقريبا ٩
سالي . فعلا ٩ بس انته هاتروح الجيم انته ؟
انا . ايوه ياسالي هاروح الجيم وفخلال عشر ايام بس هابقي فورمه رهيبه
سالي . هههههههههههه انته ادري يلا بينا
ومشينا وروحنا علي الجيم وطبعا كعادتي اخدت شوية تنمر عداله لكن الكابتن سألني انته كنت بتلعب قبل كده قولتله بصراحه كنت بلعب فمناخييري هههههههههههه
الكابتن . لا التهريج لا
اسف ياكابتن انا عايز اتمرن واوعدك فخلال فتره وجيزه هاكون وحش
قالي اعمل كذا وكذا
وكل اما ابدء علي جهاز اشوف الناس ملمومه حواليه وكأني رقاصه واقفه فصلاح سالم فعز زحمته
وفعلا اتمرنت وشديت وقعدت عشر ايام فعلا مختفي تماما مافيش حد بيشوفني غير سالي بخرج وادخل في صمت وكل واحد مشغول بحاله الي بكسها والي بتعريصه والي بطيزه وبعد العشر ايام فعلا بقيت شخص تاني قلعت النظاره جسمي بقي شبه رونالدو واخدت سالي من الجيم وروحت وكانت ليلة خميس الكل قاعد مستني سالي تيجي تخش تنام علشان بيدؤو حفلتهم الجنسيه ودخلت انا وسالي
بابا . اهلا ياسالي مين الشاب ده
سالي . ده حبيبي يابابا
بابا . نعم انتي بتقولي ايه
ماما . كانت مسهمه فوشي وعماله تعض فشفتها لا اراديا
وعادل تقريبا طيزه كلته
وبابا بيكلم فسالي
انا . اهلا محمد بيه انته مش عارفني
بابا. لا ما اعرفكش ايه ده صوتك ده انا اعرفه
انا . انا مدحت يابابا
بابا تنح وماما تقريبا عنيها هاتفع من التبريق وعادل في حالة زهول وام دينا الشغاله واقفه مسبهله
وانا واقف بلف بجسمي وبقولهم
ايه رئيكم في النيولوك ده شكل ومضمون مش كده
الكل من الصدمه مش عارف ينطق وسالي متشعلقه فدراعي الي بقي قوي وفوسط الصدمه دي اخيرا بابا نطق
حبيبي انته ازاي اتحولت كده
قولت اركب حوار عليهم
انا . دكتور كلمته الماني قولتله مشكلتي كذا كذا بعتلي علاج وقالي اتمرن كويس والعلاج ده هايحل مشكلتك تماما وقد كان
ايه رئيكم
بابا . انا فرحان جدا بيك انته مش عارف مقدار فرحتي وطبعا فوسط الفرحه دي كلها لقيت ماما بتحضني جامد جدا فهمست فودنها وقولتلها علي فكره لسه مجاش قالتلي مين ده قولتلها زبري
لقيتها اتنفضت وكأن الكهربا مسكتها وبعدت عني وجه عادل حضني وحضنته جامد جدا كنت عايز اكسر ضلوعه لكن مسكت اعصابي الايام لسه جايه وهاعرف اسويهم علي نار هاديه
طبعا عزيزي القارئ انته علي نار عايز تعرف زبري بقي قد ايه تقريبا بقي ٢٠سم وانا نفسي مش مصدق التحول الرهيب الي حصل فحياتي دلوقتي بس اقدر انيك اي حد فيهم بمزاجي واعذبهم بزبري الي لسه ممكن يكبر عن كده .
اليوم التالي
صحيت من نومي كان يوم جمعه قولت اروح النادي واول ما دخلت من البوابه لمحت عيون الستات بتبصلي بعهر افتكرت العطيه الاخيره عيون الشيطان واخترت الضحيه ست في الثلاثين حتة ست زي الكتاب ما قال شبه رانيا يوسف في الجسم وقمر بجد واختياري ليها مكانش عشوائي لكنها ليها تاريخ معايا
فلاش باك
داخل النادي عادي
روحت قعدت فمكان لوحدي لقيتها جايه وجايبه معاها اتنين صاحباتها وقعدو من غير اسئذان حتي وبتقول
انا اميره ودول منال وعليا
انا . اتشرفت بمعرفتكم
اميره . انا عجباني قوي ثقتك فنسك بشكلك ده
انا . مالو شكلي يافندم
اميره . ضحكه رقيعه انته معندكمش مراية فبيتكم يلا تشوف شكلك الصديان ده
ولا اخواتك بياكلو اكلك
وطبعا ضحك من جوز الشراميط الي معاها وعملو عليا حفله
وطبعا بسرعه اخدت بعضي ومشيت واختفيت
عوده من الفلاش باك
حددت هدفي وفعلا بدئت ابص كويس عليها لقيتها بقت ملط قدامي وكأنها مش لابسه حاجه ورسمه تاتو علي وركها من جوه لثعبان ورأس الثعبان علي حافة كسها وكسها مافيهوش شعرايه وبيلمع وبدئت اقرا افكارها
افكار اميره
ياه الواد ده موز قوي نفسي اركب علي زبره وتخليه يدلعني واخلي الخول جوزي يمصلو زبره وهوه خارج من كسي اه هاموت واقوم اخده واجري بيه علي الفيلا بس اخاف يعملي فضيحه
بدئت اوسوسلها
قومي اتحلحي قبل ما واحده من الشراميط دول ياخده منك
هي . لا بس ممكن يفضحني ويطلع غشيم
انا. قومي روحيله واتعرفي عليه عادي جدا شاب جديد ماحدش يعرفه اسئليه اسمه سنه وكده
هي. صح كده صح ادخل التويلت الاول اظبط الميك اب
انا. ميك اب ايه قومي الحقيه ولا كسك مش عايزه
وفعلا لقيتها جايه عليا وعملت نفسي بلعب في التليفون
اميره . صباح الخير ممكن اقعد معاك شويه
انا. صباح الجمال ممكن طبعا
اميره . انا اميره عضوه هنا في النادي من زمان ومتجوزه كمال بيه العجاتي
انا . حضرتك غنيه عن التعريف
وانا مدحت محمد العدوي
اميره . مدحت بجد
انا. اها مدحت بس بعد التظبيط ايه رئيك في التظبيط
اميره . نعم بتقول ايه

انا . قصدي لما ظبط جسمي ولعب رياضه مش كده احلا بردو
اميره . حست بارتباك ايوه طبعا انته كنت دافن نفسك
انا . بس انتي طول عمرك ظاهره للنور وقمر وجامده اوي بصراحه
اميره . ميرسي علي زوقك عجباك قوي للدرجه دي
انا . عجباني جدا ونفسي اتغدا معاكي انهارده في البيت عندك
اميره . انته جرئ قوي كظه ليه انته ماكنتش كده خالص
انا . كله بيتغير يامورو ده حتي التاتو لازم كل فتره يتغير او يتدق مكانه واحد جديد مش كده ولا ايه الا صحيح اكيد واحده فجمالك عامله تاتو انتي رسماه فين وشكله ايه
اميره . احساسها انها بقت هي الفريسه خلاها مرتبكه
اكيد وانته بتتغدا عندي هاقولك
انا. وتوريهوني
اميره . انته طلعت داهيه سوده انا تعبت
انا . انا اريحك يلا بينا
واخدت اديها وروحت علي ترابيزتها واخدت مفتاح العربيه وقولتلها اتصلي علي كمال بيه وخليه يحصلنا علي الفيلا
وفعلا اتصلت وقالتله انها عازمه حد عندها ولازم يكون موجود وانها هاتسبقه علي الفيلا
وركبت العربيه وسوقتها علي وصفها واول ما دخلنا الفيلا بدون مقدمات اخدت شفايفها فبوسه كانت قويه جدا لدرجة ان لساني اشتبك مع لسانها ووانا ببوسها لقيتها بتقلع هدومها لوحدها فسيبت شفايفها وقولتلها
انا . انتي انهارده ملكي انتي والخول جوزك وانتم الاتنين عبيد عندي موافقه
اميره . موافقه بس نيكني نيكني
انا. مش دلوقتي اقعلي هدومك كلها
فعلا قلعت كل هدومها
انا خشي خدش دش جميل بسرعه
ؤاحت علي الحمام وقتها حسيت انها ممكن تبقي كلبتي فعلا واعرف انتقم منها بإنها تبقي تحت جزمتي
خرجت من الحمام
انا. شوفي جوزك اتأخر ليه عايزه يمص زبري قبل منك
اميره. جوزي اهو بيتغرج علينا
بصيت علي طرابزين السلم لقيته واقف وبيلعب فزبه شاورتله يجي وجه قولتلهم انتم من انهارده عبيدي تمام
الاتنين تمام تعالي قلعيني البنطلون فعلا فكت السوسته وشدت البنطلون وبتشد البوكسر زبري طلع من مخبأه شافته عضت علي شفتها
انا. انته ياخول تعالي مص زبري
وكان فنان حسيت اني فعالم تاني من مصه لزبري وانتي يالبوه تعالي علي ايدك ورجلك زي الكلبه اول ما جات قولتلها الحسي صواع رجلي وانته ياعرص قوم الحس كس مراتك وهو بيلحسلها انا اصلا مش عارف هاعمل ايه
تعالي ياشرموطه اقعدي علي زبري وجات وكانت موهوبه كسها ضيق او انا الي زبي عريض عليه وهي تأن من الوجع والمتعه وانا زبي بقي جواه نار اول مره اعمل كده فحياتي
اقعدي بطيزك عليه
اميره . اتعور
انا. يلا يابنت المتناكه بسرعه وفعلا اول ما لمست طيزها حسيت اني عرفت طريقي قومت ورميتها علي الارض فوضع الدوجي
ورشقت زبري مره واحده فطيزها صوتت واغمي عليها ومع ذلك كملت نيك حتي لو ميته هاكمل نيك ووانا بنيكها فاقت تاني وبدئت تصوت
اميره . اه اهاه ابوس اه ايدك يالهوي سيبني ها اه موت
وانا مش سائل لحد ما اغمي عليها تاني سيبتها ورحت لجوزها الخول وهو بدون مقدمات لقيته لف واخد وضع الدوجي لوحده وفاشخ طيزه وطيزه منوره ورشقته فطيزه وهو بيصوت زي النسوان لكنه مستمتع بالي بيحصل مش زيها خالص صويته تحسه متعه مش الم ابدا لقيتها فاقت وبتعيط جامد وماسكه خرم طيزها قافله عليه سيبت الخول جوزها وروحت عليها قلبتها علي ضهرها ورشقته فكسها لقيت دموعها جفت وكسها شغال شلال وانا اهرز اكتر واكتر وهي تصوت وتقول اه اح اوف براحه براحه علي كلبتك ياسيدي انا خدامتك عبدتك كلبة زبرك اه اه وتغرقني وخلاص حسيت اني هاجيبهم وزودت جامد قوي وجيبت فكسها غرقتها ونمت فوقها هلكان تقريبا بقالي ساعه بنيك فيهم لقيته جوزها قام دخل الحمام وخرج بيقولي الحمام جاهز ياسيدي دخلت الحمام لقيتهم جم ورايا الاتنين بيحموني وانا قاعد ملك
خلصت لبس هدومي وقولتهم انا ماشي لقيت جوزها بيقولي هات رقم تليفون
انا. لا لما احب انيكم هاجيلكم
وسيبتهم ومشيت
رجعت البيت وكانت تقريبا الساعه بقت اربعه طبعا اليوم اجازه فمافيش نيك طول ما سالي موجود
دخلت الفيلا لقيت فوشي سالي
سالي. اخبارك ايه وكنت عايزه اقعد معاك شويه
انا. نقعد مانقعدش ليه
سالي. تعالي نطلع الجنينه علشان عايزاك فموضوع سر

انا. يلا بينا
طلعنا قعدنا في الجنينه
انا. انا سامع القمر
سالي . اسمعني انته عارف اني بحبك قد ايه وطبعا عارف انك بالنسبه ليا حاجه جميله طاهره ماوسخهاش الزمن بس الي هاتسمعه انهارده لازم اصارحك بيه علشان تكون بتتعامل بحذر فكل مكان
انا. سامعك .لكني استنتجت من كلامها انها عارفه الوساخه الي بتحصل فالبيت
سالي. بص البيت هنا كل الي فيه شمال ومتسألنيش ازاي
انا. البيت كله شمال علشان امك لبوه وابوكي معرص واخوكي خول مش كده
سالي. نعم انته عرفت منين
انا. انا الي عايز اعرف ازاي انتي عارفه وهما مايعرفوش انك عارفه
سالي. انته عارف دي كمان
انا. عارف كل حاجه انتي بقي ازاي عرفتي
سالي. كنت فيوم في الشركه وبابا مشي بدري جدا تقريبا قبل ميعاده بخمس ساعات وانا بعدها بساعه كنت خلصت كل الشغل وكنت ناسيه هدية عيد ميلاد صاحبتي رضوي في البيت قولت يابت ياسالي روحي البيت غيري هدومك وهاتي الهديه وارجعي علي الشركه ومن الشركه لعيد الميلاد علي طول وفعلا طلعت علي الفيلا مالقيتش رجب الجنايني ولا مراته بره في الجنينه استغربت دخلت اافيلا مالقيتش حد موجود قولت مش مهم طلعت غرفتي قولت اغير هدومي واظبط دنيتي واخد هديتي وقربت من باب الغرفه سمعت اصوات غريبه والباب شبه موارب ببص من الفتحه بتاعة الباب لقيت بابا فحضن ام دينا ورجب الجنايني بيعمل حاجه لعادل وعادل قدامه بيعمل حاجه لماما انا زوهلت من الموقف وماكنتش عارفه اتصرف ازاي لقيت نفسي رجعت نزلت وروحت علي الشركه وقعدت افكر ايه ده وليه بيحصل كده وعرفت بالطريقه دي وماحدش يعرف اني عرفت اي حاجه
انا. بس حكايتك ناقصه حاجه
سالي. قصدك هدي ودينا واصحاب عادل
انا. اها تبقي كده شوفتي اكتر من مره يامزه
سالي. بصراحه انا زرعت كاميرات في غرفتي
انا. فدماغي علشان كده ماعرفتش اني عرفت
طيب ياسالي وبيحصل كل قد ايه
سالي. ماعرفش بس بيحصل في غرفتي كل اما بابا يمشي يوم بدري بكون متأكده انهم فغرفتي وبيلبس ماما وام دينا ودينا وهدي من هدومي
انا . شكله عينه منك
سالي . اتلم وبعدين ده بعينه انته بقي عرفت ازاي
انا . قفشتهم وبقيت بتفرج عليهم كمان مش من الكاميرا لا من الايف ياحلوه
سالي . واكيد عملت معاهم
انا. لا ماحصلش ابدا بس هايحصل اكيد وهازلهم وهافرجك عليهم كمان
سالي. مش عايزه اتفرج انا كنت عايزه اعرفك بس
انا. خلاص تمام عمة لما اجي ازلهم هاخدهم عندك في الغرفه وانتي وشوقك بقي عايزه تتفرجي ترجعلك انتي مش عايزه براحتك يلا سلام هاطلع اخد دش علي السريع كده
سيبهتا وطلعت علي غرفتي اخدت دش سريع وغيرت وقبل ما اطلع من الغرفه لقيت ماما جايه بتخبط علي الغرفه قلت ادخل
ماما . ازيك ياحبيبي اخبارك
انا. انتي بتخبطي مش عوايدك يعني ومسكت تليفوني وكلمت سالي وسالس فتحت الخط وانا كلمت كلامي ياماما بقولك مش عوايدك انك تخبطي انتي سخنه ولا حاجه
ماما . انته حبيبي ونور عيني وابني الراجل الي بجد
انا. وهو الخول مش مكيفك ولا ايه ولا رجب ولا بابا ولا مروان ولا مين تاني ماعرفش
ماما. حست بارتباك انته زعلاني مني علشان كنت بعاملك بقسوه ده علشان تطلع ناشف ماتطلعش خول زي اخوك
انا. وانتي شايفه ايه وايه قميص النوم الي انتي لابساه ده انا قولتلك هو مجاش معايا قصدي زبري مجاش معايا ازاي ماما. ازاي مجاش معاك ده فيه ناس بتحلف بيه
انا. اها يبقي انتي بتتناكي مع اميره كمان ومن ورا جوزك
وتلاقي جوزها الخول بينيكك
ماما . لا الخول ده طبعا لا ولو انته وافقت علي عرضي ليك هاخليك كل يوم تنيك واحده وانا ماحدش هايلمسني الا انته وبس
انا. وبعد ماتاخدي غرضك مني وتطوليني هاترجعي تتناكي من طوب الارض تاني ياشرموطه
ماما. لا انته بس اميره بتقولي انك وحش وانك من واحد بس موتها وموت جوزها
انا. طيب اطلعي بره وانا هافكر وارد عليكي وماتخليش حد يلمسك الا بإذني حتي لو كان بابا وبعد كده هنا او في اي مكان اقولك يامها تكوني تحت رجلي ماتخافيش مش قدام حد غريب مش هاقولك ياماما تاني اتفقنا تحت رجلي لو قدام اي حد من لمسوك او الخدامين اخويا بابا حتي سالي
ماما. بلاش سالي ماتعرفش حاجه
انا. خلاص ماشي يلا بره
طلعت مها بره وانا رفعت التليفون علي ودني ايه رئيك يكون في غرفتك ولا فمكان بعيد عن غرفتك
سالي . نفسي اشوف زلتها زي ماكانت بتزلك
انا. خلاص فغرفتك بس مش دلوقتي خليها كمان كام يوم يلا سلام
بصراحه كنت عارف ان ماما هاتكون تحت طوعي بس الي ماكنتش اعرفه ان اميره هاتسهل الموضوع قوي كده
كده بدئت مرحلة الزل لمها ماما العاهره ولازم او حد ازلها قدامه يكون بابا وفعلا روحت علي غرفتهم
وخبط
بابا . ادخل
دخلت وقعدت علي كرسي وكنت متأكد ان ماما حكتله لأني لقيت زبره واقف
انا بصوت فيه قوه . يامها
لقيتها في لحظه نطت من علي السرير وجات قعدت تحت رجلي
انا . خلاص يامها روحي فحضن جوزك واياكي يلمسك غير بإذني
بابا. انته كده مزودها اوي احنا بنستمتع مش بنزل بعض
انا ببرود . اسئلها وحط ايدك علي كسها هاتلاقيها مستمتعه جدا وهاتحس ببللها
وسيبتهم وخرجت
ولسه مكمل سيطره عليهم واحد ورا التاني والجزء الجاي هاتعرفو هازل مين تاني

الجزء الرابع

بعد ما شربت بابا تعريصه بالمعلقه علي ماما

حسيت ان الحكايه لازم تتاخد اهدي من كده ايوه بمجرد ما شكل جسمي اتغير وبقيت شبه رونالدو في الجسم وعنيا اصبحت تمام وبشوف بيها تحت الهدوم واقدر اغري كمان بيها لكن فيه مشكله انا كده هاخلي الكل عبيد عندي وده مش كويس لازم يكون اختلافات ومقامات وحب ودلع الجنس كان نفسي فيه لأني مجربتوش ولما جربته كنت حاسس بإستمتاع لممارسة الساديه علي الغير بس ده مش صح لازم احس بالمتعه الحقيقيه للحياه ما عايز اكون شيطان بجد عايز استمتع انا ١٨ سنه وده سن اني اعيش واحب وامارس الجنس للجنس يعني لو واحده عجبتني اغويها واحاول اوقعها فغرامي لازم اتغير شويه للافضل لنفسي احسن ما الغل والحقد يقتلني انا بنتقم بس انتقامي مش لازم يكون من الكل ولازم يكون بالميزان واستغل القوه الخارقه الي عندي في اني انجح وانجح وانجح مش اني اكون منتقم فقط لا غير

مرت ايام وانا شايل ايدي عن الناس ولا بغوي ولا بسمع افكار وماما تجيني اصدها كنت برتب افكاري واشوف هاكون ايه واخدت القرار هاشتغل مع بابا وهامتع نفسي وهامتع الي انا عايزهم يتمتعو بزبري مش اي حد والسلام لا لازم يكون علي هوايه

بعد مرور ايام

صاحي الصبح بدري نزلت فطرت مع بابا وسالي

انا. صباح الفل يابابا

بابا. صباح النور

سالي . وانا مافيش صباح الفل

انا. صباح الفل والجمال والحلاوه ياقمر . بابا العرض لسه موجود

بابا. موجود طبعا انته مكسب كبير لشركتي مش مجرد ابن وخلاص لا انته لو كنت فعلا نظامك زي يوم الفولي هاسيبلك الشركه تحت ادارتك واعتقد ان اختك اكيد موافقاني

سالي. بصراحه موافقه جدا رغم ان كلامك يقلل مني ومن شغلي لكنه في ميتينج واحد وصفقه واحده قدر يكسب قد الي احنا كسبناه من الفولي فسنين فمافيش كلام ممكن يتقال

انا. ليا شرط والشرط علي الملأ كده ماما ماحدش يلمسها تاني غيرك وعادل وانا لو اذنتلي

بابا ارتبك ارتباك كبير جدا وكان لسه هايتكلم

انا. بابا انا فهمتها وهي تفهمت الوضع سالي عارفه ايه بيحصل بالظبط واتمني كمان من حضرتك ان مافيش حد يعرف ان سالي عرفت الكلام بينا وتفهم ماما اني موافق علي عرضها لكن شرطي ان الجنايني ولا غيره يلمسها واتمني ان حضرتك يكون كفايه قوي بالنسبه ليك انا وعادل وبنات الجنايني علشان مايكونش فيه ملل موافق علي شرطي

بابا. اعتقد مامتك هاتوافق من وقت ما انته قولتلها ماحدش يلمسك وفعلا ماحدش لمسها وهي الي رافضه ولو انته الي قولتلها كده هايكون الكلام خلصان

انا. تمام يعني حضرتك موافق يبقي تمام هاعمل مكالمه صغيره وبعد كده اجي معاكم الشركه

مسكت تليفوني واتصلت بإسراء

انا. الو ياقمر

اسراء . الو ازيك عامل ايه بقالك تقريبا داخل فشهر مش بترد عليا

انا. معلش اسف حقك عليا وبعدين انتي ليكي هديه كبيره اوي عندي

اسراء بدلع . ايه هي

انا. مش هاقولك عليها او هاديكي نبذه عنها انا الهديه

اسراء. نعم

انا. انا الهديه يابت مالك فيكي ايه اقولك انتي لما تشوفيني هاتعرفي اني فعلا بقيت بالنسبه ليكي هديه وهاتعملي زي حسن شحاته مع ميدو انا صح انا صح

اسراء. صح فإيه

انا. فحبك ليا . بقولك ايه انا ورايا شركه شغاله فبها وكمان شويه هاكون مديرها ماتعطلينبش ارجوكي وبخلص شغلي الساعه خمسه لو تحبي تعدي عليا تاخديني من الشركه الساعه خمسه تعزميني ماعنديش مانع عارفه عنوان الشركه عنوانها كذا كذا باي

يلا بينا علي الشركه وعايزكم تفهموني احنا بنستورد ايه وليه وارباحنا ايه وعايز فخلال ايام اكون عملت مقابلات مع كل رؤساء اقسام الشركه والمهندسين المسؤلين عن المكن والبضائع واظن عندنا دكاتره علشان الاجهزه الطبيه صح

سالي. لا ماعندناش احنا بنستورد مكن واجهزه فيها اجهزه طبيه فعلا لكن وقتها بنجيب متخصصين بيشوفو الاجهزه هناك قبل ما نستوردها اصلا لانها بتيجي بالطلب احنا مجرد حد بيسهل دخول الحاجه البلد وبيكون مسؤل عن شحنها وامانها وبيدفع فلوسها وبياخد عموله علي ده كله

بص الاجهزه الطبيه مش هي قاعدة الهرم عندنا

انا. تمام انا بقي عايز قاعد ة الهرم تتوسع اكبر من كده

بابا. بقولك ايه انته لسه ماشوفتش حاجه وماتعاملتش اما تشوف وتعرف تقولنا افكارك وساعتها هاناقشها معاك اتفقنا يلا بينا

روحنا علي الشركه وبدئت اخش واشوف الدنيا ماشيه ازاي من حيث الطلبيات للمكن والاجهزه واننا بنشتغل تقريبا في ٩٠/ في المئه من شغلنا علي مكن التصنيع نفسه للمصانع الكبيره بالبلدي مابنعتمدش علي استيراد حجات تخص الناس فعلا استخدامها مباشر ليهم والاهم اننا بنجيب الحجات بناءا علي طلب العميل لإن العميل عارف اننا الوكيل لبعض شركات المكن والاجهزه في مصر احنا اه طبار بس شغلنا محدود قوي ولو حد نخرب وراح للناس الي بره وقدر يقدم عروض افضل اكيد هايكون هو الوكيل انا دماغي اشتغلت ولازم اغير من نظام الشركه اليوم خلص وفهمت حجات كتير وعايز اغير حجات اكتر من الي فهمتها بس لسه بدري انا مدي لنفسي مهله اسبوع واحد علشان افهم تليفوني رن وكانت اسراء

انا. الو ياقمر الليالي وحلو وعلي بالي غني

اسراء. اغني انته رايق قوي بقي

طبعا لازم اكون رايق مش انتي مستنياني تحت فعربيتك

اسراء . لا طبعا انا بتصل اقولك اني مش جايه

انا. خلاص مش مهم عادي جدا انا شايف عربيه ذهبي موديل السنه تقريبا مركتها معفنه شويه بس مش مهم عادي هانزل اركبها تقريبا راكباها حتة بنت فرسه شقيه من الي هي

اسراء. احترم نفسك ايه فرسه دي وبعدين دي مش ماركه معفنه دي عامله 300الف جنيه ياجعان

انا. خلاص انا غلطان دي مرسيدس فبي ام دبليو ففورد

يعني الماني امريكاني بيرقع بالصوت الحياني ويقول اني فلا جعان وعايز اكل انزل اركب ولا ايه

اسرا. انزل ياجعان

نزلت وركبت ونسيت ان شكلي اختلف كتير جدا

اسراء . لو سمحت حضرتك بتعمل ايه وازاي تركب العربيه كده هي حتي باب العربيه هانجيبله امن يحرسه واحنا جواها انزل يافندم انا خطيبي جاي حالا ولو شافك في العربيه مش هايحصل كويس

انا. انتي خلصتي ولا لسه وبعدين خطيبك ايه يابايره هو انا لسه قولتلك اصلا كلمة بحبك

اسراء . مش ممكن ماتقولش ولو قولت مش هاصدقك انته مدحت

انا. ايوه مدحت يابايره

اسراء. ازاي مدحت هو الصوت هوه بس انته والعيون هي بس انته ازاي اتحولت كده انته بقيت شخص تاني

انا. مش قولتلك اني هاكون هديتك ايه رئيك

اسراء . انا صح انا صح

انا. هاه صح علي ايه بقي

اسراء . زي ما انته قولت انبارح في التليفون

انا. انا كان قصدي انك صح انك حبتيني وكنتي مش شايفه غيري بالرغم من كم المشاكل الي عندي وبالرغم انك طول الوقت شايافاني تريقة الناس كلها الا انك بتحبيني

اسراء. مين قالك اني بحبك

انا. يابايره انتي لسه قايله خطيبي لو جه مش عارف هايعمل ايه

اسراء بكسوف. كنت بحاول اهدده قصدي اهددك

انا. خلاص انا دلوقتي الف واحده تتمناني اروح اشوفلي واحده طالما مش بتحبيني

اسراء. تبقي اتجننت ياحبيبي . بتقولها بس بغيظ

انا. يعني طلعت حبيبك اهو اطلعي بقي بينا علي مطعم شيك واعزميني يلا

وروحنا المطعم واكلنا اكله جميله وانا طول القعده بأكلها بأيدي لأنها ليها فقلبي مكانه كحبيبه غير مكانتها كانسانه ماحاولتش فمره تشترك في التنمر الي كان دايما موجود عليا

وطول القعده ضحك وهزار وافتكرت لما كنت اخر مره في الكليه وكنت هاسألها حصل بس مارضيتش قولت خليها قعده حلوه وجميله

خلصنا اكل وقومنا وخليتها حاسبت بصراحه ما اعرفش بستمتع لما بخلي الي معايا يدفع مع اني معايا فلوس لكن فيه استمتاع غريب وصلتني الفيلا طلعت فوق لقيت بابا مستنيني ومعاه عادل وماما

بابا . تعال اقعد معانا

انا. حاضر ازيك ياماما ازيك ياعادل

بابا. كلهم تمام انا قلتلهم الي انته قولته واحنا كلنا موافقينبس عادل ليه طلب

انا. عارفه مش هاعمله وزياده علي شرطي الصبح في شرط تاني عادل مايجيبش حد هنا من صحابه واصحابه حضرتك عارف معناها ولو عايز يبقي بره في غرفة الجنايني

بابا. اهدي بس كده ايه الي انته بتقولو ده عمة مش اشكال انا هاتصرف وهاجيبله شقه يعمل فيها الي هو عايزه هو واصحابه

انا. تمام

ماما. بس انا عايزاك ليا لوحدي انهارده

انا. موافق

بابا . وانا ايه

ماما. انته تتفرج بس

انا. طب ثواني

كلمت سالي تسيب غرفتها وسالي نزلت وقالت انها رايحه الجيم

انا. سالي خرجت انا عايز المره دي تكون فغرفتها

ماما. ايه حكايتك انته وباباك في غرفة سالي

انا. ده شرطي ومش عايز مناقشه فيه

وصف ماما

بيضه وجميله وشبه مريام فارس في الجسم وتقريبا في الشكل كل حته فجسم ماما فحته لوحده كل جزء بيتكلم ويقول انا موجود اما بتمشي كله بيلعب بطنها مش موجود منها غير السوه بزازها مش كبار ومش صغيرين كل بز قد كف الايد يملاه خرم طيزها مرسوم ومكانه معلوم ومن بياض جسمها كسها اخد احمراره شفتين وكل شفه واقفه بخفه وزنبورها قد زبري قبل ما اتحول للي انا فيه دلوقتي

طلعنا للغرفه وطبعا لقيتها راحت غرفتها ورجعت وهي لابسه بيبي دول واصل لحد طيزها لونه احمر ونوعه حرير ومجسم علي جسمها انا شوفتها بلمت فرسه فرسه بجد مسكت ايدها ولفيتها لفتين قولتلها

انا . انته جميله اوي وجامده اوي

ماما . يعني فعلا عجبتك

انا. انتي تعجبي الي مايعجبوش العجب بقولك ايه انا بصراحه عايز اعرف الاول انتي بتحبي الساديه ولا الرومانسيه

ماما. شوف انته عايز ايه والي انته عايزه اعمله انا تحت امرك وامر زبرك

بتقولها بلبونه رهيبه خلت جسمي قشعر

انا. انتي لبوه قوي

ماما. وانته اسدي وراجل ودكري

بدئت المعركه زقتني علي السرير وفكت الحزام والسوسته وشدت البنطلون والبوكسر وقلعتني القميص

ماما. زبرك كبر قوي ده انا هاتكيف انهارده

وبدئت تمشي لسانها عليه من فوق لتحت وتلخس فبضاني ومره واحده حطت الراس في بوقها وبتحاول تدخل اكتر لحد ما تقريبا دخل نصه فبقها وفضلت حوالي عشر دقايق مص وانا حاسس اني فدنيا تانيه خالص قومتها بقي زبري فبوقها وبوقي فكسها واول مره اعرف طعم مية الست ايه مش حلو لكنه فيه لذه غريبه ولحست كسها لحد ما خلاص حاسس اني مندمج لدرجة الغيبوبه فوقت نفسي من الغيبوبه اللذيذه وخرجت زبري من بقها ولفيت اخدتها فبوسه جميله واول مره اعرف طعم البوس انا مسحور بيها وبجمالها ازاي واحده عندها ٤٦ سنه بالجمال ده والحلاوه دي وشدة الجسم ده وانا ببوسها لمحت بابا بيلعب فزبره ومغرق الارض ولسه زبه واقف ماحبتش اسيب اللحظه دي من ايدي وكملة البوسه ونزلت بيها علي السرير ولسه ببوسها ومشيت زبري علي كسها ومع اول لمسه منه لقيتها غرقتني جابت ماهتميتش وكملت تفريش فكسها وبدئت اكلمها

انا. بتحبي زبري

ماما . انا بعشقه وعشقتك انته حنين اوي كده ازاي بعد كل الي عملته فيك

انا. سيبك من الي كان خلينا فالي احنا فيه زبري عجبك

ماما يعجب البطل

انا. عايزاه

ماما . حطه فكسي وطفي ناري انا حاسه بنار انا طول عمري نفسي فثلاثه ينكوني لكن ماحدش عرف يكيفني عايزاك تكيفني

انا. هاكيفك

ودخلت الراس لقيتها بتزوم اوي

ماما. اه اه ايوه ده تخين اوي ملاني كمل دخله كله عايزاه كله

وكملت تدخيل فيه بهدوؤ وهي بتوحوح وتزوم

ماما. اح حبيبي انته راجلي انته اسدي انته دكري اح اوف جميل ماليني عايزاه يوصل للرحم ويشق ظهري دخله كله وقوي

وفعلا دخلته كله وقوي لقيتها شهقت وعنيها بتلف وظهرها تقوس وغرقتني انا هديت عليها شويه انا مش فاهم قوي

ماما . سرع بقي عايزه اصوت من المتعه

فعلا سرعت وهي تقريبا كل خمس دقايق ظهرها يقوس وتجيب وانا فدنيا ممتعه بجد لحد مالقيت نفسي هاجيب

انا. ماما انا هاجيب

ماما . هاتهم فطيزي

افتكرت اميره والي عملته فيها واميره حكتلها اكيد عايزه زي اميره

طلعت زبري من كسها وقلبتها علي بطنها واخدت من بلل كسها ودهنت خرمها الواسع ورشقت زبي مره واحده شهقت وكنت حاسس انها بتموت بس مستلذه وتحولت لطور مش عارف انا بعمل كده ازاي بحرك زبري فطيزها دخول وخروج بمنتهي السرعه

انا. خلاص بيجيب بجيب وهي بتصوت وانا جيبت وخرجته من طيزها لقيت بابا جاي بيلحس خرم طيزها وبيشرب لبني من طيزها بعد ما نضف طيزها لفت وبصتلي وقالتلي ا

ماما.انته فعلا ماحدش يستاهل يلمسني بعدك

انا انهارده اتكيفت

انا. بجد انته ممكن تكيف بلد مش واحده انا كده مش هتناك لاسبوع قدام

انا. طب يلا علشان سالي ممكن تيجي فإي لحظه وفعلا رتبنا الغرفه واول ما خرجنا منها لقينا سالي جايه وباين عليها الارهاق والتعب

انا. مالك

سالي. التمرين كان جامد انهارده

اخدتها من ايدها وطلعت بيها الجنينه

انا. شوفتي الفيديو

سالي. هو ده الي انته هاتزلها

انا. بصراحه هي جامده اوي وعامله ازاي علي السرير كرباك

سالي. بس ايه الحجات الجامده دي تخلي ماما الي كان بابا ورجب وعادل بيبدلو عليها وكمان صحاب مروان وماحدش محوق معاها تخليها انته تقولانها اتكيفت لإسبوع انته جامد بقي

انا. المهم عايز ابقي اشوف الفيديو عايز اشوف بابا كان بيعمل ايه

سالي حاضر هايقي ابعتهولك

انا. انتي بقي تعبانه ليه اوي كده كنتي بتعملي ايه في العربيه

سالي . ولا حاجه كنت بتفرج بس

انا . ماشي خلاص انتي عارفه بقي نفسي فمين

سالي. فمين. بس حسيتها هيجانه بس قولت من الفيديو عادي

انا . البت دينا

سالي . انا طالعه انام وطلعت وسايتني

وبطرف عيني لمحت هدي بنت رجب الجنايني جايه من البوابه ومعاها شنطه لقيت نفسي رايحلها ودخلت وراها الملحق وابوها كان جاي وراها ومعاه شنطه كمان

انا. خير في ايه ياعم رجب مالك ياهدي

هدي بتعيط . مين حضرتك

انا. انا مش مهم دلوقتي الشنط دي ودموعك وحطيت ايدي تحت عنيها بشيل الدموع من علي وشها لقيتها بصتلي وحسيت انها كانت مستنيه حد يحن عليها

هدي. جوزي ضربني وطردني بره الشقه

انا. ليه

هدي. لقيته بيخوني صوت ولميت عليه الناس قام ممشي الشرموطه بسرعه ولملي هدومي في الشنط وقالي اطلعي بره

واما تبت ضربني

انا . اخدتها فحضني وقولتلها معلش كل ده وهي قاعده علي كنبه وانا بقيت جنبها وكل شويه احط ايدي اشيل دموعها وابص فعنيها وامها وابوها بيبصولي اوي

هدي . مين حضرتك

انا. مدحت ياستي استريحتي

هدي . مدحت نظاره

انا. نظاره تصدقي كان ليه حق يكسر دماغك

هدي. بس انته احلويت قوي كده ازاي وجسمك بقي كده ازاي

دي حكايه طويله مش وقتها اقعدي انتي بس وريحي وسيبتهم وخرجت قعدت في الجنينه البت جامده اوي جسمها عامل زي صافيناز الرقاصه ولما حضنتها لقيتها طريه موت وحسيت انها هايجانه علي نفسها دماغي وزتني اروح اشوفهم

واتحجج بأي حاجه واحضنها تاني وممكن انيكها قدام ابوها عادي وفعلا روحت هناك في شباك وانا رايح علي الباب وسمعت طخ طخ طخ طخ ودققت وسمعت صوت اهات مكتومه بصراحه لقيتها فرصه روحت فتحت الباب ولقيت رجب راكب بنته والبت جسمها جيلي وام دينا حطه خياره فطيز جوزها

انا. زي ما انتم وقلعت هدومي

هدي اول ماشافتني بقلع هدومي لقيتها جات عليا جري وبتساعدني قفشت بزها وطلعتها ناحية بوقي وبقيت بافترسها جامد قوي ورميتها علي الارض ودخلت زبري فكسها وهاتك يانيك والبت كل الي عليها بتأن لكنه عنيه هي الي بتقول كل حاجه تقريبا قعدت حوالي نص ساعه نيك متواصل وكنت هاجيب مسكت نفسي وقولت لابوها تعالي جاني قولتله اديني طيزك لفلي ووطي وانا رشقت زبري مره واحده فطيزه كان هايجري مسكته وكملت نيك وجبت فطيزه

انا. حتي انته يارجب تطلع خول

رجب . يابيه ماحدش يعرف ابوس ايدك ماحدش من الباشا اوالهانم يعرف قوتله ماتخافش

انا. ياهدي الحمار ده ازاي يخونك ده انتي بطل

هدي . عايز واحده تقول اه حطه جامد اح اوف يالهوي ياخرابي

انا. طب ما تقولي

هدي . الراجل لازم يمتع الحرمه ويعرف انها مستمتعه من غير ما تقول كلمه واقولك علي حاجه هوه مش ربع وانته بتقول عليا بطل انا كنت بموت تحت منك بس استمتاعي مخلينا متحمله الالم

انا . وانا شوفت فعنيكي كل الهياج الي كان جواكي

هدي . علشان انته راجل بجد لو عايزني اقول اه اوف اح هاقول

انا. لا انا كده تمام وانا اما يهفني الشوق هاجيلك يامكنه

ام دينا . وانا يابيه ماليش نصيب

انا. لا مش دلوقتي

وسيبتهم وخرجت وطلعت نمت وجاني العاطي في المنام
 
  • عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Vampire Dark, Gattuso, Mostafa_55 و 88 آخرين
بص هى بدايه جاامده بس حاول تطول الجزء شويه وياريت متتاخرش فى تنزيل الاجزاء وعاااش استمر
 
  • عجبني
التفاعلات: Gattuso, Sgr, Hayde و شخص آخر
بدايه ممتازه استمر و حاول تطول الجزء شويه عن كده و قسم الحوار احسن شويه
 
  • عجبني
  • أتفق
التفاعلات: عبده ؤبشن، Hayde و فات اوانه
بدايه حلوه وسرد جميل لانك كاتب جديد نتغاضا من قصر الجزء حلو القصه عندما تتحول من المضلوم الى الانتقام او التسيد على الضالمينه او تحول من عجز الى شيئ الكل يتمناء عكس العجز
 
  • عجبني
  • أتفق
التفاعلات: عبده ؤبشن، Hayde و فات اوانه
جامد كمل
 
  • عجبني
  • أتفق
التفاعلات: عبده ؤبشن، Hayde و فات اوانه
بداية حلوة لقصة حلوة . المهم الأحداث الجاية تكون متسقة مع البداية . يعني تمشي علي نفس المنوال والوتيرة
 
  • عجبني
  • أتفق
التفاعلات: عبده ؤبشن، Hayde و فات اوانه
جميلة
 
  • عجبني
  • أتفق
التفاعلات: عبده ؤبشن، Hayde و فات اوانه
عيون الشيطان
الجزء الاول
انا شاب عندي 18سنه ومن وانا *** وعندي مشاكل بالكوم مخلياني دايما مهموم مشاكلي كلها نفسيه مش ماديه ومشاكلي بدئت من يوم ما اتولدت اتولدت ولاده مبكره طبعا حضانه ومشاكل كتير ياخوانا
المشكله الاهم كانت (اعتلال الشبكيه الخداجي)
اتعرف المرض وانا عندي سنتين دي مشكله في العين سببها الولاده المبكره سبهها عدم اكتمال الاوعيه الدمويه للشبكيه في العين ودي للي ما يعرفهاش بتسبب ضعف كبير جدا في العين ووممكن توصل صاحبها للعمي ومالهاش علاج لكن تمام هاعمل ايه
والدي محمد العدوي رجل اعمال ميسور الحال شغال في الاستيراد والتصدير ومن ضمن الاشياء الي بيستوردها الاجهزه الطبيه وبحكم معرفته بمستشفيات واطباء حاول كتير بصراحه لكن دون جدوي مافيش امل المهم عيشت بالنظارات لدرجة اني بقيت محتاج البس مكان النظاره الطبيه تليسكوب علشان اشوف
انا شخص ذكي جدا جدا بفكر في كل حاجه وعندي رد لكل شئ ممكن تتوقعه لكن الناس مالهاش غير المظهر الخارجي
ومن ضمن الباقه الشامله للحظ العسر عندي مشكله هي اكبر من مشكلة النظر نفسه الا وهي ضعف البنيان الهيكلي للجسم انا طولي كويس جدا 180سم وده طول جيد بس طول علي ضعف عام ملازمني بيخلي شكلي مهزء قوي زي ما بيقولو جلد علي عظم والمشكله دي مخلي زبري طوييييييييل جدا طبعا حوالي 4سم كاملين طبعا من كتر ما هو كبير بحاول اجيب ملقاط علشان اخرجه من جوه البيضان وفي مره وانا بستحمي طبعا من غير النظاره ومع صوت الدش وانا واقف بغني سمعت صوت ضحك مكتوم طبعا مش شايف حاجه ولازم اشوف مين دورت علي النظاره ولبستها ولقيت ماما الست الكافره وده هاتعرفو بعدين سببه لقيتها بصالي وكتمه ضحكتها وبتقولي هو فين مجاش معاك ليه انا بخاف منها ومن لسانها وايدها لكنها كده معايا انا بس لا بتعامل اختي سما كده ولا اخي عادل لكنها بتعاملني انا بس كده واحيانا بتعاملني بوحشيه كبيره هي بطل كقوام عود منحوت شبه مريام فارس في الجسم والشكل وكانت بطلة سباحه وحاليا قاعده بتصرف من فلوس والدي علي اللبس والميكاب والخروجات ده وصفها المهم قالتلي هو مجاش معاك ليه افتكرت اني واقف عريان وطبعا زبري مش باين اصلا فقررت احط ايدي علي بضاني اداريها محلتيش غيرها اصلا وهنا كان ميعاد خروج ضحكه رقيعه منها بصوت اشبه بصوت المومسات في بيوت الدعاره لما الراجل يطلع مابيعرفش
طبعا و كاعادته الدنيئه اخي العزيز عادل داخل علينا الحمام عادي جدا وبيقول
عادل. فيه ايه ياقمر بتضحكي علي ايه وشافني لقيته بيقولي انته واقف هنا بتعمل ايه وعريان كده بصوت فيه نبرة تهكم
انا ..فيه انته ياكسمك انته واللبوه بنت المتناكه امك ياعالم ياوسخه واحد من غير كسم هدوم وواحده شرموطه داخله عليه وهدومها عليها يبقي يابن المتناكه ياخول وهو فعلا خول مين الي دخل علي التاني ياقحايب طبعا الرد ده كان جوايا لكن خارجيا والي خرج من فمي ولا شئ كعادتي المحببه اسكت واجلطهم
لقيته بيقولي
عادل. ما ترد ياعرص انته فيه ايه
طبعا لاقاني ساكت خالص لف للشرموطه امه وهي فعلا شرموطه وقالها
عادل. فيه ايه يامامي حكتله علي الي حصل بصلي بدونيه وقال عادي ياما ده عيل خول انا سمعت كده وقولت لا مش هاسكت انا مش خول انته الي خول ومصاحب عيال رينبو وكمان فيه بنات بتنيكك ياخول يامتناك يابن المتناكه بس طبعا الكلام ده كان داخلي جوايا لكن الي خرج من فمي جمله واحده
انا. ابقي سلملي علي تامر ودخلت اكمل الشاور تحت الدش
وهو شاط من الغضب ومامي المتناكه قالتله يلا بينا نخرج بره وسابوني مع نفسي وافتكرت لما عرفته علي حقيقته هو وامه النجسه فلاش باك من ست شهور
صحيت الصبح بدري كالعاده مسكت موبايلي وقربته جدا من النظاره الي علي عيني اشوف الساعه كام لقيتها سبعه الصبح طبعا هاخرج مش هالاقي غير بابا واختي الملاك سما سما حته من مي عز الدين في الطول والشبه وعندها 25سنه خرجت بره لقيت بابا موجود علي السفره وبجواره الملاك سما بيفطرو علشان يخرجو علي الشركه سما شغاله مع بابا في الشركه وماسكه معاه الشغل وهي شخصيه قويه جدا في شغلها شبه بابا في التعامل الرسمي لكنها في البيت حتة سكر وبابا بيعاملني بحب كبير جدا اول ما شافوني بابا قالي يلا ياحبيبي علشان تفطر وسما قالتلي
ياقلبي هاتروح جامعتك انهارده ولا off
انا كان عندي مشاكل كتير في الجامعه مع زمايلي المتنمرين علي شكلي ونظارتي وانعدام لياقتي فقلتلها مش رايح الجامعه
بابا. ياحبيبي شوف مستقبلك وسيبك من الناس وكلامهم وتريقتهم انته شخص ذكي وهايكون ليك مستقبل باهر
يام دينا حطي لمدحت يفطر
ام دينا الست الي بتساعدنا في البيت وجوزها يبقي عم رجب الجنايني وعندها بنتين دينا 22 سنه وهدي 20 سنه وعايشين في ملحق صغير في الجنينه جنب الفيلا وعايشين معانا بقالهم سنين كتير تقريبا 15سنه
حطتلي ام دينا الاكل وبعدين بابا وسما ودعوني بقبله علي الخد الايمن والايسر وقولت تمام اشوف انهارده الكليه اخبارها ايه واروح واهو يمكن ما الاقيش شوية المعاتيه قدامي المهم طلعت غيرت ونزلت روحت جامعتي واول حاجه شوفتها اسراء فبالي قولت ده شكله يوم عسل قوي وروحت عليها لقيتها بنقولي ازيك ياعم المهم
انا. ازيك انتي باقلبي من جوه انتي عارفه الشريان الاورطي انتي الي بتضخيله الدم انتي عارفه لما بشوفك بنضات قلبي بتزيد لدرجة اني بسمع النبض كلام
اسراء . وياتري بيقول ايه
انا . بيقول ا س ر ا ء
اسراء . مع الضحكه الجميله انته انته بتكسفني
اسراء شبه عايشه ال احمد الممثله
انا . طيب ياقمر خلاص هاسكت انتي وراكي محاضرات ايه انهارده
اسراء. ورايا محاضرتين
وفي اثناء اجابتها علي السؤال حضرت شلة التنمر
امجد ورامي وعلي
امجد بدون اسئذان ازيك ياسلاكه اخبار الاسنان ايه معاك
رامي . اوعي تتحشر في مره مش هانعرف نطلعك
علي . ماتقلقوش ياجماعه الي فحجمه مستحيل يتحشر
وبكمالة الرزاله جات صافي صاحبة اسراء شخص بيدلدق سماجه وصاحبة علي بتشوفني احس انها عايزه تسكعني كفين بتكرهني بصوره كبيره جدا
صافي. يلا الشباب علشان المحاضره علشان دكتور مروان رخم اوي ووجهت كلامها ليا انته ايه الي جابك هنا يامريض
روح شوفلك مستشفي ادرس فيها انا بدون رد علي حد فيهم لفيت وشي ومشيت ووانا ماشي
اسراء . يامدحت هاتصل بيك رد عليا هاه
لفيت وشي وشاورت ليها بتمام ماشي ورجعت البيت ببص علي الجنينه مالقيتش حد ولا حتي عم رجب غريبه دخلت الفيلا مالقيتش حد بردو فين ام دينا مش مهم هاطلع غرفتي اغير واحاول اذاكر اي حاجه طلعت السلم بقيت في الكوريدور سمعت صوت صيفي بيتوجع بستوعب الصوت خارج منين لقيت الصوت خارج من غرفة عادل
قولت اشوفه بيعمل ايه والباب كان موارب شوفت منظر خلاني اتسمرت مكاني عادل نايم علي بطنه وفوقيه حد بيرقعه وهو بيتوجع ويقوله كمان وكلام قذر بيقولهوله
قولت بس فرصتي وجات هاروح اصحي ماما واعرفها ان البيه الي دايما بتكبره خول ونايم علي بطنه وانتقم منه ومنها في ان واحد وطبعا جري علي غرفة ماما شوفت اوسخ من الي شوفته فغرفة عادل شوفت ام دينا وماما وعم رجب الجنايني ملط وماما رابطه ام دينا في السرير وبتخلي عم رجب يمارس عليها الساديه وهي بتلعب فكسها وبتقولهم دينا جايه ايمتي انا تعبانه قوي
عم رجب . ياهانم جوزها بيروح الشغل بعد الساعه 11 وهاتكون موجوده تحت رجلين حضرتك كمان شويه كلها دقايق وتكون هنا
ماما . طب روح انده عادل ومروان يجولي هنا
رجب اتسمر مكانه ومش عايز يتحرك
ماما يلا ياحيوان
رجب . ياهانم عادل بيه هايبقي عاوز
ماما . عاوز ينيكها صح ما انته بتنيكه هو وصاحبه ايه المشكله يعني خليها. تتتكيف .
رجب . امرك ياهانم
انا اتحركت بسرعه واستخبيت وهو خارج ملط ونده لعادل والي معاه الي عرفت انه اسمه مروان وجابهم عم رجب ودخلو فغرفة ماما وام دينا مربوطه في السرير وعادل راح لام دينا وبدء يلعب في بزازها وماما ندهت علي عادل
ماما . تعالي هنا الاول ياحبيبي الحس كسي وانته يامورو ارضع من بزازي
وفعلا بدئو حفلت اللحس والمص وسمعت صوت باب الفيلا بيتفتح استخبيت بسرعه لحد صوت الخطوات ما اختفي استنتجت ان دي اكيد دينا لكن بقي فيه مشكله انهم سابو الباب مفتوح علي اخره مش موارب فامعرفتش اشوف حاجه روحت غرفتي وقعدت اتحايل علي زبري علشان يطلع من مخبأه واضرب عشره لكنه رفض بصراحه وقالي لا ياعم انا كده مستريح فتخيلت ام دينا علي زبري وكان نفسي اشوف دينا الي شبه رضوي الشربيني وهي ملط لكن ما شوفتهاش
وامي ايه ده ده جسمها فاجر اخر فيصل ولا عم رجب الطيب الغلبان يطلع زبير وكمان بينيك عادل وصاحبه وفجأة فوقت من الغيبوبه اللذيذه دي علي صوت العقل بيقولي ايه ياعم مالك حتي لو كلهم جم تحت زبك هاتعمل ايه ولا حاجه هاتتناك زي اخوك الي عنده زبر بهد حيطه انته بقي بزبرك ده هاتعمل ايه اقلب مره يلا احسنلك
انا . كسمك ياعقلي فصلتني خلاص مش هافكر بس ممكن اخد حقي منهم كلهم وافضحهم واقول لبابا الي بيحصل من وراه وفعلا اخدت قراري واتصلت ببابا وقولتله الحقني في كذا وكذا وكذا لقيته بمنتهي البرود بيقولي انا اخلص شغلي هابقي اجيلك ونتكلم مع بعض
استنتجت وقتها ان بابا معرص وعارف كل حاجه وانه راجل علي الورق واني لازم انتقم من بابا كمان بس فكرت انته كده هاتخسر الكل انته خسران ماماتك واخوك وكمان باباك كده غلط اهدي كده واسمعه لما يجي واي ما يكون الموضوع مشيه واوعي تهد المعبد علي دماغك خليك ناصح تمام اخدت قراري في اقل من ساعه لقيت بابا جه وداخل عليا غرفتي
بابا. حبيبي ازيك عامل ايه
انا …….. سكووووت
بابا. اسمعني طيب انا كنت متجوز مامتك وانا عارف انها مياله لللساديه وانا بتحب تتناك من اكتر من راجل في وقت واحد وانها كمان بتحب تنيك الرجاله قبل ما اتجوزها كنت عارف ده كله لكني قولت ما انا كمان كنت بحب النيك والنسوان وكمان احيانا كنت بنيك رجاله عادي ايه المشكله اما احنا الاتنين نشوف نفسنا وبس ونبطل اي حاجه غلط كنا بنعملها ونعيش حياه نضيفه من غير وساخه
واتفقنا فعلا وخلفنا سما وبعدين عادل وبعدين انته ومنا زي الفل وحصلت حجات بتحصل عادي بين زوجين اسمها الفتور وده كان بعد مرور 15 سنه علي جوازنا فقولنا نغير ونحاول ندخل عناصر تصنع الاثاره الجنسيه بينا مره تاني
وانتهي الحال زي ما انته شوفت بره كده
انا في عقلي
احا دي حكايه كبيره اوي واول سؤال جه فبالي
انا . بابا هي سمي تعرف حاجه عن الي بيحصل ده
بابا . لا وارجوك ماتقولهاش
عقلي . فكك من الحوار ده انته كده هاتكون ملك في وسط الناس دي ومعاك سرهم ولسه في حد مش وسخ سما يبقي خلاص سيبك منهم
انا . بابا انا ماشوفتش حاجه اصلا وماعرفش حاجه اصلا
بابا . حبيبي انته هايكون ليك عندي هديه في خلال اسبوع
انا. هدية ايه يابابا
بابا . هاتعرفها كمان اسبوع
انا . تمام مستني الهديه
عوده من الفلاش باك
خلصت الشاور وطلعت غيرت هدومي ودماغي فيها مليون حاجه نفسي اعملها ومش قادر قولت اتفرج علي التليفزيون اي حاجه مالقيتش حاجه عدله فتحت يوتيوب وقولت اتفرج علي حاجه تافهه تخرجني من مود المطالبات الموجوده فعقلي فاتفرجت علي فيلم تافهه اسمه الحاسه السابعه ونمت وانا بتفرج علي الفيلم وحلمت وكأني بقي عندي الحاسه السابعه وبقيت اقدر اقرا افكار الناس كلها وفوسط الحلم لقيت شخص بيكلمني وبيقولي نفسك فإيه تاني غير قراية الافكار ولسه هاجاوب عليه وانتهي الجزء الاول
حلوة كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: نياك البنات الجامده، Hayde و فات اوانه
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

بص هى بدايه جاامده بس حاول تطول الجزء شويه وياريت متتاخرش فى تنزيل الاجزاء وعاااش استمر
بص هى بدايه جاامده بس حاول تطول الجزء شويه وياريت متتاخرش فى تنزيل الاجزاء وعاااش استمر
شكرا لمرورك الكريم وهاحاول احسن واطول الجزء
 
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: Hayde و Magdy66
بدايه ممتازه استمر و حاول تطول الجزء شويه عن كده و قسم الحوار احسن شويه
يسعدني مرورك وتعليقك وهاحاول اكون افضل فيما هو قادم
 
  • عجبني
التفاعلات: Hayde
بدايه حلوه وسرد جميل لانك كاتب جديد نتغاضا من قصر الجزء حلو القصه عندما تتحول من المضلوم الى الانتقام او التسيد على الضالمينه او تحول من عجز الى شيئ الكل يتمناء عكس العجز
تؤمرني
 
  • عجبني
التفاعلات: Hayde
استمر
 
  • عجبني
التفاعلات: Hayde و فات اوانه
بدايه جميله استمر
 
  • عجبني
التفاعلات: Hayde و فات اوانه
عيون الشيطان
الجزء الاول
انا شاب عندي 18سنه ومن وانا *** وعندي مشاكل بالكوم مخلياني دايما مهموم مشاكلي كلها نفسيه مش ماديه ومشاكلي بدئت من يوم ما اتولدت اتولدت ولاده مبكره طبعا حضانه ومشاكل كتير ياخوانا
المشكله الاهم كانت (اعتلال الشبكيه الخداجي)
اتعرف المرض وانا عندي سنتين دي مشكله في العين سببها الولاده المبكره سبهها عدم اكتمال الاوعيه الدمويه للشبكيه في العين ودي للي ما يعرفهاش بتسبب ضعف كبير جدا في العين ووممكن توصل صاحبها للعمي ومالهاش علاج لكن تمام هاعمل ايه
والدي محمد العدوي رجل اعمال ميسور الحال شغال في الاستيراد والتصدير ومن ضمن الاشياء الي بيستوردها الاجهزه الطبيه وبحكم معرفته بمستشفيات واطباء حاول كتير بصراحه لكن دون جدوي مافيش امل المهم عيشت بالنظارات لدرجة اني بقيت محتاج البس مكان النظاره الطبيه تليسكوب علشان اشوف
انا شخص ذكي جدا جدا بفكر في كل حاجه وعندي رد لكل شئ ممكن تتوقعه لكن الناس مالهاش غير المظهر الخارجي
ومن ضمن الباقه الشامله للحظ العسر عندي مشكله هي اكبر من مشكلة النظر نفسه الا وهي ضعف البنيان الهيكلي للجسم انا طولي كويس جدا 180سم وده طول جيد بس طول علي ضعف عام ملازمني بيخلي شكلي مهزء قوي زي ما بيقولو جلد علي عظم والمشكله دي مخلي زبري طوييييييييل جدا طبعا حوالي 4سم كاملين طبعا من كتر ما هو كبير بحاول اجيب ملقاط علشان اخرجه من جوه البيضان وفي مره وانا بستحمي طبعا من غير النظاره ومع صوت الدش وانا واقف بغني سمعت صوت ضحك مكتوم طبعا مش شايف حاجه ولازم اشوف مين دورت علي النظاره ولبستها ولقيت ماما الست الكافره وده هاتعرفو بعدين سببه لقيتها بصالي وكتمه ضحكتها وبتقولي هو فين مجاش معاك ليه انا بخاف منها ومن لسانها وايدها لكنها كده معايا انا بس لا بتعامل اختي سما كده ولا اخي عادل لكنها بتعاملني انا بس كده واحيانا بتعاملني بوحشيه كبيره هي بطل كقوام عود منحوت شبه مريام فارس في الجسم والشكل وكانت بطلة سباحه وحاليا قاعده بتصرف من فلوس والدي علي اللبس والميكاب والخروجات ده وصفها المهم قالتلي هو مجاش معاك ليه افتكرت اني واقف عريان وطبعا زبري مش باين اصلا فقررت احط ايدي علي بضاني اداريها محلتيش غيرها اصلا وهنا كان ميعاد خروج ضحكه رقيعه منها بصوت اشبه بصوت المومسات في بيوت الدعاره لما الراجل يطلع مابيعرفش
طبعا و كاعادته الدنيئه اخي العزيز عادل داخل علينا الحمام عادي جدا وبيقول
عادل. فيه ايه ياقمر بتضحكي علي ايه وشافني لقيته بيقولي انته واقف هنا بتعمل ايه وعريان كده بصوت فيه نبرة تهكم
انا ..فيه انته ياكسمك انته واللبوه بنت المتناكه امك ياعالم ياوسخه واحد من غير كسم هدوم وواحده شرموطه داخله عليه وهدومها عليها يبقي يابن المتناكه ياخول وهو فعلا خول مين الي دخل علي التاني ياقحايب طبعا الرد ده كان جوايا لكن خارجيا والي خرج من فمي ولا شئ كعادتي المحببه اسكت واجلطهم
لقيته بيقولي
عادل. ما ترد ياعرص انته فيه ايه
طبعا لاقاني ساكت خالص لف للشرموطه امه وهي فعلا شرموطه وقالها
عادل. فيه ايه يامامي حكتله علي الي حصل بصلي بدونيه وقال عادي ياما ده عيل خول انا سمعت كده وقولت لا مش هاسكت انا مش خول انته الي خول ومصاحب عيال رينبو وكمان فيه بنات بتنيكك ياخول يامتناك يابن المتناكه بس طبعا الكلام ده كان داخلي جوايا لكن الي خرج من فمي جمله واحده
انا. ابقي سلملي علي تامر ودخلت اكمل الشاور تحت الدش
وهو شاط من الغضب ومامي المتناكه قالتله يلا بينا نخرج بره وسابوني مع نفسي وافتكرت لما عرفته علي حقيقته هو وامه النجسه فلاش باك من ست شهور
صحيت الصبح بدري كالعاده مسكت موبايلي وقربته جدا من النظاره الي علي عيني اشوف الساعه كام لقيتها سبعه الصبح طبعا هاخرج مش هالاقي غير بابا واختي الملاك سما سما حته من مي عز الدين في الطول والشبه وعندها 25سنه خرجت بره لقيت بابا موجود علي السفره وبجواره الملاك سما بيفطرو علشان يخرجو علي الشركه سما شغاله مع بابا في الشركه وماسكه معاه الشغل وهي شخصيه قويه جدا في شغلها شبه بابا في التعامل الرسمي لكنها في البيت حتة سكر وبابا بيعاملني بحب كبير جدا اول ما شافوني بابا قالي يلا ياحبيبي علشان تفطر وسما قالتلي
ياقلبي هاتروح جامعتك انهارده ولا off
انا كان عندي مشاكل كتير في الجامعه مع زمايلي المتنمرين علي شكلي ونظارتي وانعدام لياقتي فقلتلها مش رايح الجامعه
بابا. ياحبيبي شوف مستقبلك وسيبك من الناس وكلامهم وتريقتهم انته شخص ذكي وهايكون ليك مستقبل باهر
يام دينا حطي لمدحت يفطر
ام دينا الست الي بتساعدنا في البيت وجوزها يبقي عم رجب الجنايني وعندها بنتين دينا 22 سنه وهدي 20 سنه وعايشين في ملحق صغير في الجنينه جنب الفيلا وعايشين معانا بقالهم سنين كتير تقريبا 15سنه
حطتلي ام دينا الاكل وبعدين بابا وسما ودعوني بقبله علي الخد الايمن والايسر وقولت تمام اشوف انهارده الكليه اخبارها ايه واروح واهو يمكن ما الاقيش شوية المعاتيه قدامي المهم طلعت غيرت ونزلت روحت جامعتي واول حاجه شوفتها اسراء فبالي قولت ده شكله يوم عسل قوي وروحت عليها لقيتها بنقولي ازيك ياعم المهم
انا. ازيك انتي باقلبي من جوه انتي عارفه الشريان الاورطي انتي الي بتضخيله الدم انتي عارفه لما بشوفك بنضات قلبي بتزيد لدرجة اني بسمع النبض كلام
اسراء . وياتري بيقول ايه
انا . بيقول ا س ر ا ء
اسراء . مع الضحكه الجميله انته انته بتكسفني
اسراء شبه عايشه ال احمد الممثله
انا . طيب ياقمر خلاص هاسكت انتي وراكي محاضرات ايه انهارده
اسراء. ورايا محاضرتين
وفي اثناء اجابتها علي السؤال حضرت شلة التنمر
امجد ورامي وعلي
امجد بدون اسئذان ازيك ياسلاكه اخبار الاسنان ايه معاك
رامي . اوعي تتحشر في مره مش هانعرف نطلعك
علي . ماتقلقوش ياجماعه الي فحجمه مستحيل يتحشر
وبكمالة الرزاله جات صافي صاحبة اسراء شخص بيدلدق سماجه وصاحبة علي بتشوفني احس انها عايزه تسكعني كفين بتكرهني بصوره كبيره جدا
صافي. يلا الشباب علشان المحاضره علشان دكتور مروان رخم اوي ووجهت كلامها ليا انته ايه الي جابك هنا يامريض
روح شوفلك مستشفي ادرس فيها انا بدون رد علي حد فيهم لفيت وشي ومشيت ووانا ماشي
اسراء . يامدحت هاتصل بيك رد عليا هاه
لفيت وشي وشاورت ليها بتمام ماشي ورجعت البيت ببص علي الجنينه مالقيتش حد ولا حتي عم رجب غريبه دخلت الفيلا مالقيتش حد بردو فين ام دينا مش مهم هاطلع غرفتي اغير واحاول اذاكر اي حاجه طلعت السلم بقيت في الكوريدور سمعت صوت صيفي بيتوجع بستوعب الصوت خارج منين لقيت الصوت خارج من غرفة عادل
قولت اشوفه بيعمل ايه والباب كان موارب شوفت منظر خلاني اتسمرت مكاني عادل نايم علي بطنه وفوقيه حد بيرقعه وهو بيتوجع ويقوله كمان وكلام قذر بيقولهوله
قولت بس فرصتي وجات هاروح اصحي ماما واعرفها ان البيه الي دايما بتكبره خول ونايم علي بطنه وانتقم منه ومنها في ان واحد وطبعا جري علي غرفة ماما شوفت اوسخ من الي شوفته فغرفة عادل شوفت ام دينا وماما وعم رجب الجنايني ملط وماما رابطه ام دينا في السرير وبتخلي عم رجب يمارس عليها الساديه وهي بتلعب فكسها وبتقولهم دينا جايه ايمتي انا تعبانه قوي
عم رجب . ياهانم جوزها بيروح الشغل بعد الساعه 11 وهاتكون موجوده تحت رجلين حضرتك كمان شويه كلها دقايق وتكون هنا
ماما . طب روح انده عادل ومروان يجولي هنا
رجب اتسمر مكانه ومش عايز يتحرك
ماما يلا ياحيوان
رجب . ياهانم عادل بيه هايبقي عاوز
ماما . عاوز ينيكها صح ما انته بتنيكه هو وصاحبه ايه المشكله يعني خليها. تتتكيف .
رجب . امرك ياهانم
انا اتحركت بسرعه واستخبيت وهو خارج ملط ونده لعادل والي معاه الي عرفت انه اسمه مروان وجابهم عم رجب ودخلو فغرفة ماما وام دينا مربوطه في السرير وعادل راح لام دينا وبدء يلعب في بزازها وماما ندهت علي عادل
ماما . تعالي هنا الاول ياحبيبي الحس كسي وانته يامورو ارضع من بزازي
وفعلا بدئو حفلت اللحس والمص وسمعت صوت باب الفيلا بيتفتح استخبيت بسرعه لحد صوت الخطوات ما اختفي استنتجت ان دي اكيد دينا لكن بقي فيه مشكله انهم سابو الباب مفتوح علي اخره مش موارب فامعرفتش اشوف حاجه روحت غرفتي وقعدت اتحايل علي زبري علشان يطلع من مخبأه واضرب عشره لكنه رفض بصراحه وقالي لا ياعم انا كده مستريح فتخيلت ام دينا علي زبري وكان نفسي اشوف دينا الي شبه رضوي الشربيني وهي ملط لكن ما شوفتهاش
وامي ايه ده ده جسمها فاجر اخر فيصل ولا عم رجب الطيب الغلبان يطلع زبير وكمان بينيك عادل وصاحبه وفجأة فوقت من الغيبوبه اللذيذه دي علي صوت العقل بيقولي ايه ياعم مالك حتي لو كلهم جم تحت زبك هاتعمل ايه ولا حاجه هاتتناك زي اخوك الي عنده زبر بهد حيطه انته بقي بزبرك ده هاتعمل ايه اقلب مره يلا احسنلك
انا . كسمك ياعقلي فصلتني خلاص مش هافكر بس ممكن اخد حقي منهم كلهم وافضحهم واقول لبابا الي بيحصل من وراه وفعلا اخدت قراري واتصلت ببابا وقولتله الحقني في كذا وكذا وكذا لقيته بمنتهي البرود بيقولي انا اخلص شغلي هابقي اجيلك ونتكلم مع بعض
استنتجت وقتها ان بابا معرص وعارف كل حاجه وانه راجل علي الورق واني لازم انتقم من بابا كمان بس فكرت انته كده هاتخسر الكل انته خسران ماماتك واخوك وكمان باباك كده غلط اهدي كده واسمعه لما يجي واي ما يكون الموضوع مشيه واوعي تهد المعبد علي دماغك خليك ناصح تمام اخدت قراري في اقل من ساعه لقيت بابا جه وداخل عليا غرفتي
بابا. حبيبي ازيك عامل ايه
انا …….. سكووووت
بابا. اسمعني طيب انا كنت متجوز مامتك وانا عارف انها مياله لللساديه وانا بتحب تتناك من اكتر من راجل في وقت واحد وانها كمان بتحب تنيك الرجاله قبل ما اتجوزها كنت عارف ده كله لكني قولت ما انا كمان كنت بحب النيك والنسوان وكمان احيانا كنت بنيك رجاله عادي ايه المشكله اما احنا الاتنين نشوف نفسنا وبس ونبطل اي حاجه غلط كنا بنعملها ونعيش حياه نضيفه من غير وساخه
واتفقنا فعلا وخلفنا سما وبعدين عادل وبعدين انته ومنا زي الفل وحصلت حجات بتحصل عادي بين زوجين اسمها الفتور وده كان بعد مرور 15 سنه علي جوازنا فقولنا نغير ونحاول ندخل عناصر تصنع الاثاره الجنسيه بينا مره تاني
وانتهي الحال زي ما انته شوفت بره كده
انا في عقلي
احا دي حكايه كبيره اوي واول سؤال جه فبالي
انا . بابا هي سمي تعرف حاجه عن الي بيحصل ده
بابا . لا وارجوك ماتقولهاش
عقلي . فكك من الحوار ده انته كده هاتكون ملك في وسط الناس دي ومعاك سرهم ولسه في حد مش وسخ سما يبقي خلاص سيبك منهم
انا . بابا انا ماشوفتش حاجه اصلا وماعرفش حاجه اصلا
بابا . حبيبي انته هايكون ليك عندي هديه في خلال اسبوع
انا. هدية ايه يابابا
بابا . هاتعرفها كمان اسبوع
انا . تمام مستني الهديه
عوده من الفلاش باك
خلصت الشاور وطلعت غيرت هدومي ودماغي فيها مليون حاجه نفسي اعملها ومش قادر قولت اتفرج علي التليفزيون اي حاجه مالقيتش حاجه عدله فتحت يوتيوب وقولت اتفرج علي حاجه تافهه تخرجني من مود المطالبات الموجوده فعقلي فاتفرجت علي فيلم تافهه اسمه الحاسه السابعه ونمت وانا بتفرج علي الفيلم وحلمت وكأني بقي عندي الحاسه السابعه وبقيت اقدر اقرا افكار الناس كلها وفوسط الحلم لقيت شخص بيكلمني وبيقولي نفسك فإيه تاني غير قراية الافكار ولسه هاجاوب عليه وانتهي الجزء الاول
جميله جدا استمر
 
  • عجبني
التفاعلات: Hayde و فات اوانه
جميلة
 
  • عجبني
التفاعلات: Hayde و فات اوانه
اسلوب جميل وبداية جميلة
 
  • عجبني
التفاعلات: Hayde و فات اوانه
بدايه جميله
منتظرينك متتأخرش
 
  • عجبني
التفاعلات: فات اوانه و Hayde
اسلوبك حلو كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: Hayde و فات اوانه
بداية جميلة بانتظار باقي الاجزاء
 
  • عجبني
التفاعلات: عبده ؤبشن، Hayde و فات اوانه
عيون الشيطان
الجزء الاول
انا شاب عندي 18سنه ومن وانا *** وعندي مشاكل بالكوم مخلياني دايما مهموم مشاكلي كلها نفسيه مش ماديه ومشاكلي بدئت من يوم ما اتولدت اتولدت ولاده مبكره طبعا حضانه ومشاكل كتير ياخوانا
المشكله الاهم كانت (اعتلال الشبكيه الخداجي)
اتعرف المرض وانا عندي سنتين دي مشكله في العين سببها الولاده المبكره سبهها عدم اكتمال الاوعيه الدمويه للشبكيه في العين ودي للي ما يعرفهاش بتسبب ضعف كبير جدا في العين ووممكن توصل صاحبها للعمي ومالهاش علاج لكن تمام هاعمل ايه
والدي محمد العدوي رجل اعمال ميسور الحال شغال في الاستيراد والتصدير ومن ضمن الاشياء الي بيستوردها الاجهزه الطبيه وبحكم معرفته بمستشفيات واطباء حاول كتير بصراحه لكن دون جدوي مافيش امل المهم عيشت بالنظارات لدرجة اني بقيت محتاج البس مكان النظاره الطبيه تليسكوب علشان اشوف
انا شخص ذكي جدا جدا بفكر في كل حاجه وعندي رد لكل شئ ممكن تتوقعه لكن الناس مالهاش غير المظهر الخارجي
ومن ضمن الباقه الشامله للحظ العسر عندي مشكله هي اكبر من مشكلة النظر نفسه الا وهي ضعف البنيان الهيكلي للجسم انا طولي كويس جدا 180سم وده طول جيد بس طول علي ضعف عام ملازمني بيخلي شكلي مهزء قوي زي ما بيقولو جلد علي عظم والمشكله دي مخلي زبري طوييييييييل جدا طبعا حوالي 4سم كاملين طبعا من كتر ما هو كبير بحاول اجيب ملقاط علشان اخرجه من جوه البيضان وفي مره وانا بستحمي طبعا من غير النظاره ومع صوت الدش وانا واقف بغني سمعت صوت ضحك مكتوم طبعا مش شايف حاجه ولازم اشوف مين دورت علي النظاره ولبستها ولقيت ماما الست الكافره وده هاتعرفو بعدين سببه لقيتها بصالي وكتمه ضحكتها وبتقولي هو فين مجاش معاك ليه انا بخاف منها ومن لسانها وايدها لكنها كده معايا انا بس لا بتعامل اختي سما كده ولا اخي عادل لكنها بتعاملني انا بس كده واحيانا بتعاملني بوحشيه كبيره هي بطل كقوام عود منحوت شبه مريام فارس في الجسم والشكل وكانت بطلة سباحه وحاليا قاعده بتصرف من فلوس والدي علي اللبس والميكاب والخروجات ده وصفها المهم قالتلي هو مجاش معاك ليه افتكرت اني واقف عريان وطبعا زبري مش باين اصلا فقررت احط ايدي علي بضاني اداريها محلتيش غيرها اصلا وهنا كان ميعاد خروج ضحكه رقيعه منها بصوت اشبه بصوت المومسات في بيوت الدعاره لما الراجل يطلع مابيعرفش
طبعا و كاعادته الدنيئه اخي العزيز عادل داخل علينا الحمام عادي جدا وبيقول
عادل. فيه ايه ياقمر بتضحكي علي ايه وشافني لقيته بيقولي انته واقف هنا بتعمل ايه وعريان كده بصوت فيه نبرة تهكم
انا ..فيه انته ياكسمك انته واللبوه بنت المتناكه امك ياعالم ياوسخه واحد من غير كسم هدوم وواحده شرموطه داخله عليه وهدومها عليها يبقي يابن المتناكه ياخول وهو فعلا خول مين الي دخل علي التاني ياقحايب طبعا الرد ده كان جوايا لكن خارجيا والي خرج من فمي ولا شئ كعادتي المحببه اسكت واجلطهم
لقيته بيقولي
عادل. ما ترد ياعرص انته فيه ايه
طبعا لاقاني ساكت خالص لف للشرموطه امه وهي فعلا شرموطه وقالها
عادل. فيه ايه يامامي حكتله علي الي حصل بصلي بدونيه وقال عادي ياما ده عيل خول انا سمعت كده وقولت لا مش هاسكت انا مش خول انته الي خول ومصاحب عيال رينبو وكمان فيه بنات بتنيكك ياخول يامتناك يابن المتناكه بس طبعا الكلام ده كان داخلي جوايا لكن الي خرج من فمي جمله واحده
انا. ابقي سلملي علي تامر ودخلت اكمل الشاور تحت الدش
وهو شاط من الغضب ومامي المتناكه قالتله يلا بينا نخرج بره وسابوني مع نفسي وافتكرت لما عرفته علي حقيقته هو وامه النجسه فلاش باك من ست شهور
صحيت الصبح بدري كالعاده مسكت موبايلي وقربته جدا من النظاره الي علي عيني اشوف الساعه كام لقيتها سبعه الصبح طبعا هاخرج مش هالاقي غير بابا واختي الملاك سما سما حته من مي عز الدين في الطول والشبه وعندها 25سنه خرجت بره لقيت بابا موجود علي السفره وبجواره الملاك سما بيفطرو علشان يخرجو علي الشركه سما شغاله مع بابا في الشركه وماسكه معاه الشغل وهي شخصيه قويه جدا في شغلها شبه بابا في التعامل الرسمي لكنها في البيت حتة سكر وبابا بيعاملني بحب كبير جدا اول ما شافوني بابا قالي يلا ياحبيبي علشان تفطر وسما قالتلي
ياقلبي هاتروح جامعتك انهارده ولا off
انا كان عندي مشاكل كتير في الجامعه مع زمايلي المتنمرين علي شكلي ونظارتي وانعدام لياقتي فقلتلها مش رايح الجامعه
بابا. ياحبيبي شوف مستقبلك وسيبك من الناس وكلامهم وتريقتهم انته شخص ذكي وهايكون ليك مستقبل باهر
يام دينا حطي لمدحت يفطر
ام دينا الست الي بتساعدنا في البيت وجوزها يبقي عم رجب الجنايني وعندها بنتين دينا 22 سنه وهدي 20 سنه وعايشين في ملحق صغير في الجنينه جنب الفيلا وعايشين معانا بقالهم سنين كتير تقريبا 15سنه
حطتلي ام دينا الاكل وبعدين بابا وسما ودعوني بقبله علي الخد الايمن والايسر وقولت تمام اشوف انهارده الكليه اخبارها ايه واروح واهو يمكن ما الاقيش شوية المعاتيه قدامي المهم طلعت غيرت ونزلت روحت جامعتي واول حاجه شوفتها اسراء فبالي قولت ده شكله يوم عسل قوي وروحت عليها لقيتها بنقولي ازيك ياعم المهم
انا. ازيك انتي باقلبي من جوه انتي عارفه الشريان الاورطي انتي الي بتضخيله الدم انتي عارفه لما بشوفك بنضات قلبي بتزيد لدرجة اني بسمع النبض كلام
اسراء . وياتري بيقول ايه
انا . بيقول ا س ر ا ء
اسراء . مع الضحكه الجميله انته انته بتكسفني
اسراء شبه عايشه ال احمد الممثله
انا . طيب ياقمر خلاص هاسكت انتي وراكي محاضرات ايه انهارده
اسراء. ورايا محاضرتين
وفي اثناء اجابتها علي السؤال حضرت شلة التنمر
امجد ورامي وعلي
امجد بدون اسئذان ازيك ياسلاكه اخبار الاسنان ايه معاك
رامي . اوعي تتحشر في مره مش هانعرف نطلعك
علي . ماتقلقوش ياجماعه الي فحجمه مستحيل يتحشر
وبكمالة الرزاله جات صافي صاحبة اسراء شخص بيدلدق سماجه وصاحبة علي بتشوفني احس انها عايزه تسكعني كفين بتكرهني بصوره كبيره جدا
صافي. يلا الشباب علشان المحاضره علشان دكتور مروان رخم اوي ووجهت كلامها ليا انته ايه الي جابك هنا يامريض
روح شوفلك مستشفي ادرس فيها انا بدون رد علي حد فيهم لفيت وشي ومشيت ووانا ماشي
اسراء . يامدحت هاتصل بيك رد عليا هاه
لفيت وشي وشاورت ليها بتمام ماشي ورجعت البيت ببص علي الجنينه مالقيتش حد ولا حتي عم رجب غريبه دخلت الفيلا مالقيتش حد بردو فين ام دينا مش مهم هاطلع غرفتي اغير واحاول اذاكر اي حاجه طلعت السلم بقيت في الكوريدور سمعت صوت صيفي بيتوجع بستوعب الصوت خارج منين لقيت الصوت خارج من غرفة عادل
قولت اشوفه بيعمل ايه والباب كان موارب شوفت منظر خلاني اتسمرت مكاني عادل نايم علي بطنه وفوقيه حد بيرقعه وهو بيتوجع ويقوله كمان وكلام قذر بيقولهوله
قولت بس فرصتي وجات هاروح اصحي ماما واعرفها ان البيه الي دايما بتكبره خول ونايم علي بطنه وانتقم منه ومنها في ان واحد وطبعا جري علي غرفة ماما شوفت اوسخ من الي شوفته فغرفة عادل شوفت ام دينا وماما وعم رجب الجنايني ملط وماما رابطه ام دينا في السرير وبتخلي عم رجب يمارس عليها الساديه وهي بتلعب فكسها وبتقولهم دينا جايه ايمتي انا تعبانه قوي
عم رجب . ياهانم جوزها بيروح الشغل بعد الساعه 11 وهاتكون موجوده تحت رجلين حضرتك كمان شويه كلها دقايق وتكون هنا
ماما . طب روح انده عادل ومروان يجولي هنا
رجب اتسمر مكانه ومش عايز يتحرك
ماما يلا ياحيوان
رجب . ياهانم عادل بيه هايبقي عاوز
ماما . عاوز ينيكها صح ما انته بتنيكه هو وصاحبه ايه المشكله يعني خليها. تتتكيف .
رجب . امرك ياهانم
انا اتحركت بسرعه واستخبيت وهو خارج ملط ونده لعادل والي معاه الي عرفت انه اسمه مروان وجابهم عم رجب ودخلو فغرفة ماما وام دينا مربوطه في السرير وعادل راح لام دينا وبدء يلعب في بزازها وماما ندهت علي عادل
ماما . تعالي هنا الاول ياحبيبي الحس كسي وانته يامورو ارضع من بزازي
وفعلا بدئو حفلت اللحس والمص وسمعت صوت باب الفيلا بيتفتح استخبيت بسرعه لحد صوت الخطوات ما اختفي استنتجت ان دي اكيد دينا لكن بقي فيه مشكله انهم سابو الباب مفتوح علي اخره مش موارب فامعرفتش اشوف حاجه روحت غرفتي وقعدت اتحايل علي زبري علشان يطلع من مخبأه واضرب عشره لكنه رفض بصراحه وقالي لا ياعم انا كده مستريح فتخيلت ام دينا علي زبري وكان نفسي اشوف دينا الي شبه رضوي الشربيني وهي ملط لكن ما شوفتهاش
وامي ايه ده ده جسمها فاجر اخر فيصل ولا عم رجب الطيب الغلبان يطلع زبير وكمان بينيك عادل وصاحبه وفجأة فوقت من الغيبوبه اللذيذه دي علي صوت العقل بيقولي ايه ياعم مالك حتي لو كلهم جم تحت زبك هاتعمل ايه ولا حاجه هاتتناك زي اخوك الي عنده زبر بهد حيطه انته بقي بزبرك ده هاتعمل ايه اقلب مره يلا احسنلك
انا . كسمك ياعقلي فصلتني خلاص مش هافكر بس ممكن اخد حقي منهم كلهم وافضحهم واقول لبابا الي بيحصل من وراه وفعلا اخدت قراري واتصلت ببابا وقولتله الحقني في كذا وكذا وكذا لقيته بمنتهي البرود بيقولي انا اخلص شغلي هابقي اجيلك ونتكلم مع بعض
استنتجت وقتها ان بابا معرص وعارف كل حاجه وانه راجل علي الورق واني لازم انتقم من بابا كمان بس فكرت انته كده هاتخسر الكل انته خسران ماماتك واخوك وكمان باباك كده غلط اهدي كده واسمعه لما يجي واي ما يكون الموضوع مشيه واوعي تهد المعبد علي دماغك خليك ناصح تمام اخدت قراري في اقل من ساعه لقيت بابا جه وداخل عليا غرفتي
بابا. حبيبي ازيك عامل ايه
انا …….. سكووووت
بابا. اسمعني طيب انا كنت متجوز مامتك وانا عارف انها مياله لللساديه وانا بتحب تتناك من اكتر من راجل في وقت واحد وانها كمان بتحب تنيك الرجاله قبل ما اتجوزها كنت عارف ده كله لكني قولت ما انا كمان كنت بحب النيك والنسوان وكمان احيانا كنت بنيك رجاله عادي ايه المشكله اما احنا الاتنين نشوف نفسنا وبس ونبطل اي حاجه غلط كنا بنعملها ونعيش حياه نضيفه من غير وساخه
واتفقنا فعلا وخلفنا سما وبعدين عادل وبعدين انته ومنا زي الفل وحصلت حجات بتحصل عادي بين زوجين اسمها الفتور وده كان بعد مرور 15 سنه علي جوازنا فقولنا نغير ونحاول ندخل عناصر تصنع الاثاره الجنسيه بينا مره تاني
وانتهي الحال زي ما انته شوفت بره كده
انا في عقلي
احا دي حكايه كبيره اوي واول سؤال جه فبالي
انا . بابا هي سمي تعرف حاجه عن الي بيحصل ده
بابا . لا وارجوك ماتقولهاش
عقلي . فكك من الحوار ده انته كده هاتكون ملك في وسط الناس دي ومعاك سرهم ولسه في حد مش وسخ سما يبقي خلاص سيبك منهم
انا . بابا انا ماشوفتش حاجه اصلا وماعرفش حاجه اصلا
بابا . حبيبي انته هايكون ليك عندي هديه في خلال اسبوع
انا. هدية ايه يابابا
بابا . هاتعرفها كمان اسبوع
انا . تمام مستني الهديه
عوده من الفلاش باك
خلصت الشاور وطلعت غيرت هدومي ودماغي فيها مليون حاجه نفسي اعملها ومش قادر قولت اتفرج علي التليفزيون اي حاجه مالقيتش حاجه عدله فتحت يوتيوب وقولت اتفرج علي حاجه تافهه تخرجني من مود المطالبات الموجوده فعقلي فاتفرجت علي فيلم تافهه اسمه الحاسه السابعه ونمت وانا بتفرج علي الفيلم وحلمت وكأني بقي عندي الحاسه السابعه وبقيت اقدر اقرا افكار الناس كلها وفوسط الحلم لقيت شخص بيكلمني وبيقولي نفسك فإيه تاني غير قراية الافكار ولسه هاجاوب عليه وانتهي الجزء الاول
نصيحة
عاوز كومنتات ومتابعة طول الجزء بشكل واضح .. ماتشتغلش بنظام التشويق
ماتخليش الناس تنتظرك كتير
هيبقى عندك متابعين كتيررررر جدااااا والتعليقات هتبقى نار
غير كده محدش هيعبرك واللي هيكتبلك كومنت هيبقى بيكتبهولك بغيظ .
وانت حر ....
 
  • عجبني
التفاعلات: Hayde و فات اوانه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%