NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

vampir man

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
اي اكتر موقف جنسي محرج حصلك ؟

الموقف المحرج الي حصل معايا ان صاحبتي كانت تعبانة و لما اتاخرت عليها استخدمت رجل الكرسي كبديل ليا 😂انا مفرقش معايا الصراحة غير ان عنتر يبقي بديله رجل كرسي 😂😂😂

• عجبني
  • بيضحكني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: Kimo119, أموت فى الجنس, Vampire Dark و 2 آخرين
مره كان عندى ميعاد مع صديق والمشكله انى كنت باجل فيه اكتر من مره لظروف عندى وهوا كان فاكرنى بتهرب منو
ولما خلاص ظروفى سمحت وبقينا فى الشقه وبغير هدومى الاقى البيريود جتلى مبقتش عارفو اقولو ايه ساعتها 🥶🥶🥶

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: عارف سكتى, zeenelomar, Kimo119 و 7 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مره كان عندى ميعاد مع صديق والمشكله انى كنت باجل فيه اكتر من مره لظروف عندى وهوا كان فاكرنى بتهرب منو
ولما خلاص ظروفى سمحت وبقينا فى الشقه وبغير هدومى الاقى البيريود جتلى مبقتش عارفو اقولو ايه ساعتها 🥶🥶🥶
البيريود ديه بتيجي في اوقات بايخة اوي😂😂
طب اقولك فيه بنت كلمتها فترة كاصدقاء و كدا المهم كانت قاعدة لوحدها ومعظم الوقت زقهانة و كنا بنقنعها تخلف علشان تلاقي حاجة تشغلها كلمتها يوم السبت جت يوم الاتنين قالت انا سافرت الجونة مع جوزي و انا طلعت حامل في الشهر الاول و جاتلي البيريود 😂😂😂😂😂

• عجبني
التفاعلات: أموت فى الجنس
اي اكتر موقف جنسي محرج حصلك ؟

الموقف المحرج الي حصل معايا ان صاحبتي كانت تعبانة و لما اتاخرت عليها استخدمت رجل الكرسي كبديل ليا 😂انا مفرقش معايا الصراحة غير ان عنتر يبقي بديله رجل كرسي 😂😂😂
هو مش ليا ل واحد ف القريه النتنه اللي عايش فيها هو كان غشيم شويه معندوش خبره يوم جوازه فشخ مراته حرفيا و راحوا بها لدكتور وخيط لها وقاله ابعد عنها فتره وبراحه وطبعا اهلها واهله كانوا موجودين وبعد كام يوم دخل عليها تاني فشخها تاني نفس الفشخه و راحوا تاني للدكتور ابوها شخرله عند الدكتور وقاله ف ايه يا عم انت اول مره تنيك ما كلنا نيكنا معملناش زيك كدا وكانت فضيحه

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: أموت فى الجنس, ALbrens, elshbelsakt و 2 آخرين
هو مش ليا ل واحد ف القريه النتنه اللي عايش فيها هو كان غشيم شويه معندوش خبره يوم جوازه فشخ مراته حرفيا و راحوا بها لدكتور وخيط لها وقاله ابعد عنها فتره وبراحه وطبعا اهلها واهله كانوا موجودين وبعد كام يوم دخل عليها تاني فشخها تاني نفس الفشخه و راحوا تاني للدكتور ابوها شخرله عند الدكتور وقاله ف ايه يا عم انت اول مره تنيك ما كلنا نيكنا معملناش زيك كدا وكانت فضيحه
الواحد لو واقف هيضحك فشخ علي الموقف 😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: الأستااذ
احا 😂😂😂😂😂

• بيضحكني
  • بيضحكني
التفاعلات: بحاول اتعلم
حاجه تكسف البت جالها فوبيا من النيك كل ماتتناك تتخيط 😂😂
عشان لما نقول إننا محتاجين الثقافة الجنسية ماحدش يتريق

مره كانت خطبيتي بيتمص ليا حبت تجرب تبلع رجعت كان موقف مقرف

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: zeenelomar، أموت فى الجنس و تيتو٩٥
😂😂😂😂😂😂😂

• بيضحكني
البيريود ديه بتيجي في اوقات بايخة اوي😂😂
طب اقولك فيه بنت كلمتها فترة كاصدقاء و كدا المهم كانت قاعدة لوحدها ومعظم الوقت زقهانة و كنا بنقنعها تخلف علشان تلاقي حاجة تشغلها كلمتها يوم السبت جت يوم الاتنين قالت انا سافرت الجونة مع جوزي و انا طلعت حامل في الشهر الاول و جاتلي البيريود 😂😂😂😂😂
ازاي حامل و جتلها البيريود

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%