NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

koko1972

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
26 مايو 2022
المشاركات
220
مستوى التفاعل
96
نقاط
1,548
الجنس
ذكر
الدولة
egypt
توجه جنسي
عدم الإفصاح
قصة سلمى


العمدة ( الجزء الأول )
الأشخاص :


عماد ٢٧ سنة مهندس ناجح جدا ف شغله وعنده مشاريعه في مجال الهندسة الميكانيكية ف كل شبر ف المحافظة وعنده كمان ميول خضوع للمرأة بس محدش يعرف عنها حاجة حتى حبيبته سلمى نفسها ماتعرفش .


سلمى 23 سنة بنت مدير بنك اسكندرية وأجمل بنت ف الشلة كلها ، بتمشي وسط اصحابها كأنها الشمس وهما مجرد كواكب من شدة جمالها وجاذبيتها اللي تسحر قلب وعقل اي حد


الأحداث :
بعد الخطوبة وتحديداً يوم فرحهم قاعدين ع الكوشة عماد طاير م الفرحة اخيرا حب عمره هيجمعو بيها اوضة واحدة وهيتقفل بابها عليهم لوحدهم خلاص ومش مصدق نفسه أنه فاز بملكة جمال الدفعة


فجأة وهما ع الكوشة سلمى ابتسمت ابتسامة فيها مكر وكلها ثقة ف النفس وقالتلو كلمة ف ودنو خلت وشه قلب الوان والمعازيم كلهم استغربوا ياترى سلمى شتمت عماد ولا قالتلو ايه خلى وشه كده يحمر لدرجة أن الناس افتكرت عماد خلاص هيرفع أيده ويضرب سلمى ع وشها من شدة الغضب اللي كانو شايفينو ع وشه


لكن عماد حكم عقله بسرعة واتمالك أعصابه واتظاهر وكأن مفيش حاجه رغم صدمته من جواه اللي اي حد غيره كان هيطلق سلمى فورا لكن العمدة خاف لسلمى تفضحو فقرر أنه يتمالك أعصابه ويحكم عقله ويشوف شروط حبيبته ايه ويحل معاها الموضوع بشكل ودي احسن


يا ترى سلمى قالت ايه لعماد خلاه يتوتر كده ف ليلة العمر فجأة وياترى عماد مستعد يعمل ايه لسلمى عشان ماتفضحوش ويفضل سر بينهم وياترى سلمى ناوية تعمل ايه ؟؟


ده بقى اللي هنعرفو ف الجزء التاني من قصتنا


------------------------------------------------


العمدة ( الجزء التاني )


وهما ع الكوشة سلمى قالت لعماد ف ودنه انت مش متخيل انا مبسوطة قد ايه بالهدية اللي جبتهالي اخر مرة اتقابلنا رغم بساطتها ،، بس انت ليه سبت موبايلك مفتوح لما قومت تجيبلي الهدية ولا انت نسيته وايه الحاجات اللي انا شوفتها ع موبايلك دي


ف اللحظة دي عماد عرف أن سلمى شافت الصور والفيديوهات السادية اللي هو محملها ع موبايلو وحس أنه خلاص كده هيتفضح وأنها ممكن تطلب الطلاق ، عشان كده وشه احمر واتوتر وهو ع الكوشة لكن سلمى لحقت الموقف بسرعة وقالتلو ماتقلقش ياحبيبي انا مش هفضحك وليك عندي مفاجأة لما الفرح يخلص ونطلع على شقتنا .


خلص الفرح وطلعو الشقة خلاص


عماد : قوليلي بقى يا روحي ايه المفاجأة اللي شايلهالي رغم كل اللي انتي شوفتيه على موبايلي ده


سلمى : بص يا عمدة انا مش مصدومة باللي شوفته بالعكس انا مبسوطة بيك اوي كمان عارف ليه ؟


عماد : ليه يا روحي


سلمى : انا مش جاهلة باللي شوفته ع موبايلك انا اصلا عندي ميول مكملة لميولك انا ميسترس بس كنت خايفة احكيلك من زمان قبل مااعرف انك خاضع انا مبسوطة اصلا أننا هنكمل بعض وهنعيش حياتنا كلها نعمل الحاجة اللي بحبها وهي السادية و التحكم ف الرجالة ومش اي راجل ده جوزي حبيبي يابختي بيك بجد 😁😚


عماد : سلمى انا مش هنكر حاجة بما انك شوفتي كل حاجة للأسف بس انا مش موافق اعيش حياتي خاضع ليكي دي ميولي اه بس مستحيل اعمل كده على أرض الواقع لأ يا سلمى مستحيل يا سلمى مستحيل .


سلمى : ششششششش ولا كلمة زيادة 🤫


عماد بنبرة كلها خوف : يعني ايه يا سلمى


سلمى بنبرة كلها استعلاء وسخرية : يعني اختار , الاستسلام لستك سلمى ولا نتطلق وافضحك ؟ دانت سيديهاتك معايا 😅


يا ترى العمدة هيختار ايه وايه اللي هيحصللو بعد كده ف الشقة ده بقى اللي هنعرفو سوا ف الجزء التالت .


----------------------------------------------


العمدة ( الجزء التالت )


عماد يا عيني اتصدم واتحول تفكيره ١٨٠ درجة بعد ماكان بيفكر ف ليلة العمر الجميلة واللحظة اللي هيركب فيها الفرسة الشقية أصبح كل تفكيره دلوقتي ازاي يقاوم جبروت الأميرة المتسلطة عليه وازاي هيسمح للفرسة أنها هي اللي تركبه نفسيا وجسديا لنهاية العمر كله .


دقيقتين كاملين من صمت سلمى وذهول وصدمة عماد قطعهم صوت كف سلمى وهو بيرن على وش عماد وهي بتقوللو كل ده بتفكر ف الاختيار اخلص يلا
تخضعلي ولا افضحك 😎


عماد : طيب ممكن يا سلمى تديني يومين افكر واقرر بعد اذنك طبعا 🙏


سلمى بضحكة خبيثة كده وبصوت عالي : يومين 😂🤣🤣🤣 ؟!! دانت طيب اوي 😂😂😂
بص هو كرم مني عليك هديلك نص ساعة تفكر


عماد طيب خليها نص يوم 🥺


سلمى : باقيلك خمس دقايق ولو زودت كلمة كمان هيبقو دقيقة واحدة بس


عماد بكل استسلام : حاضر


دخل العمدة اوضته وطلع بعد ٥ دقايق راح لسلمى اوضتها وشه أحمر زي الشربات وباصص ف الأرض وساكت عشان يتفاجأ بسلمى قاعدة لابسة تاج كان مشتريهولها عماد هدية وقالعة فستان الفرح ولابسة بنطلون ضيق وكت مبين دراعاتها ذات الجمال الملكي الفرعوني وقاعدة حاطة رجل فوق رجل وباصة لعماد وهو داخل وكلها ثقة انه مفيش قدامه اختيار غير الانصياع لإرادتها ورغبتها الكاملة في امتلاكه كما يمتلك الطفل لعبة او تمتلك الطفلة عروسة باربي للتسلية


سلمى : مالك ياعمدة وشك احمر ومتوتر اوي كده ليه مالك ياابني ساكت مابتتكلمش يعني 🤔


عماد بكل كسوف وتوتر : انا موافق يا سلمى هكون لعبتك وهخضعلك لكن بشروط 🥺


سلمى : شروط دي يابيبي عند امك هنا في نعم وحاضر وتحت امرك يا سلمى وبس ،، وممكن ابقى اتكرم عليك واخصصلك ١٠ دقايق كل اسبوع ف يوم الحساب تطلب فيهم اي طلب وانا بقى افكر إذا كان مزاجي يسمح أو مايسمحش اني اوافقلك عليه 😎🤷


ويوم الحساب ده هيبقى كل يوم سبت من كل اسبوع هتتحاسب فيه على كل حاجة حصلت خلال الأسبوع اللي خلص كل حاجة عملتها وكل كلمة نطقتها ، اسمع منك بقى كلمة تحت امرك عشان اقولك يوم الحساب ده هيمشي ازاي وايه اللي هيحصل فيه وهتعمل ايه وهتلبسلي ايه وانت بتتحاسب بس بعد كلمة تحت امرك يا سلمى


عماد وعروقه هتنفجر من الغيظ والتوتر ووشه مش مفارق الأرض وبصوت واطي خالص : تحت امرك يا سلمى 😔


سلمى بضحكة ساخرة ولسانها طالع كأنه بيتلعق لعماد : مش سامعاكي يا عمدة 😅


عماد بصوت واضح وجسم بيتهز من الرعشة : تحت امرك يا سلمى تحت امرك يا سلمى 🥺


سلمى انفجرت من الضحك وبصوت عالي فشخ 😂😂😂😂😂


سلمى : نثبت بقى انك خضعت بجد تعالى قلعني الشوز ده كده وخد شراباتي عشان تغسلها وخد كمان الكرسي ده وديه اوضتك عشان تعبني وهاتلي الكرسي اللي بحبه من اوضتك انت وتعالى 😎


عماد قلع سلمى الشوز ولسا هيقلعها الشراب اتفاجأ بكف خماسي على وشه وصوت سلمى وهي بتصرخ فيه وبتقول هو انت حمار مابتفهمش 🤔😡 فين تحت امرك يا سلمى وفين حاضر ونعم ولا انت زيك زي الحيطة عبارة عن كائن صامت 🤔 يلا نفذ اوامري ، اتفووووه 😏💦


عماد : تحت امرك يا سلمى


دخل عماد غسل الشرابات بتوع سلمى ورجع غيرلها الكرسي اللي قاعدة عليه وجابلها الكرسي المريح عشان تقدر تريح ضهرها وتسند دراعاتها الجميلة عليه


قعدت سلمى ع الكرسي مريحة ضهرها لورا وساندة دراعاتها على اجناب الكرسي وحاطة رجل على رجل وبصت لعماد وهو قاعد قدامها ع الأرض بابتسامة ساخرة متكبرة بصتلو من فوق لتحت وقالتلو قوم فقام بسرعة البرق


سلمى : ماتبصش ف الأرض بص ف عيني مباشرة


عماد : حاضر يا سلمى


فضلت سلمى عينها ف عين عماد لمدة خمس دقايق بدون ماتنطق كلمة مجرد بس عينه ف عينها وقاعدة بتضحك عليه وهو واقف ومش قادر حتى يشيل عينه من عينها رغم أنه هيموت من الكسوف .


سلمى بعد صمت 5 دقايق وبنبرة كلها سخرية : اركع يا عمدة 😅😎


عماد : نعم 🤔 انتي بتقولي ايه 🥺


سلمى : اركعلي ياعمدة عشان اشرحلك يوم السبت من كل اسبوع هتتحاسب فين وازاي وهتستعد ازاي لليوم ده قبل مايبدأ يلا اركع كده قدامي واديني ودنك يا بيبي .


وأخيراً ركع عماد بينه وبين سلمى متر ووشه فوق رجلها بخمسة سنتيمتر .


ايه اللي حصل بعد كده وايه تفاصيل يوم السبت الأحمر من كل اسبوع اللي هتحكيها سلمى لعماد وهو راكع قدامها ده اللي هنعرفه ف الجزء الرابع ،، انتظرونا 😊😎


--------------------------------------------


العمدة ( الجزء الرابع )


بعد ٥ دقايق من الاتصال المباشر من سلمى بعينها ف عين عماد وهي قاصدة كده عشان تكسره نفسياً أمرته يركع قدامها عشان تحكيله تفاصيل السبت الأحمر من كل اسبوع هتتم ازاي وهيحصل ايه لكن عماد طبعا رفض وحس أن سلمى زودتها اوي معاه قام نزل عينه من عينها وفضل واقف قدامها ورافض انه يركع لحد ماسلمى جات وقفت قدامه وفتحت موبايلها وسمعته تسجيل كلامه وهو بيتذل ليها عشان ماتفضحوش وكمان خلتو يتفرج ع نفسه فيديو وهو بيتضرب ع وشه بالقلم ومش قادر حتى يعترض .
عماد اتصدم لما عرف أن سلمى كانت بتصورو ومسجلاله بكاميرا جوه الشقة كل حاجة حصلت وخاف بجد المرادي لانها مش مجرد ميول دي سلمى كده تقدر باللي معاها تخليه ينتحر لو حد شاف الفيديوهات فقرر يسمع صوت العقل ويركع


واخيرا ركع العمدة بينه وبين سلمى متر ووشه فوق رجلها بخمسة سنتيمتر بس .


سلمى رفعت رجلها وضربت وش عماد نزلت نقط ددمم من مناخيره عشان يبطل يجادل بعد كده وينفذ أوامرها بدون نقاش وبدأت بقى تشرح لجوزها تفاصيل السبت الأحمر


بص يا روحي كل يوم سبت تستعد ليه اكتر من يوم فرحنا لان ده هيبقى يوم تصفية حسابات الأسبوع اللي خلص كله 😌
الساعة 12:00 بالليل كده خلص يوم الجمعة وبدأ يوم السبت يعني حتى لو نعسان مفيش حاجه اسمها نوم لو بتعمل اي حاجه تلغيها عندك مشوار يتكنسل وتتفرغ للي هيحصل بس
الساعة 12 بالدقيقة تكون دخلت الحمام تاخد شاور حلو وتحلق شعر جسمك كله وتعمل حسابك شعر راسك يكون محلوق من يوم الجمعة يعني قبل السبت بيوم .
هتخلص شاور تحلق دقنك وشعر جسمك كله وتقص ضوافرك وتسرح شعرك وتحط احلى برفان موجود ع جسمك كله .
بعده ماتتشيك وتجهزلي نفسك تفضل مستني لحد الساعة ماتيجي 2:00
الساعة 2:00 بالدقيقة تخرج من اوضتك وتطلع ع الصالة تقفل باب الصالة كويس وتقفل كل الشبابيك عشان محدش يشوف اللي هيتعمل فيك وتنور النور و تقلع كل هدومك حتى ملابسك الداخليه وتقف قدام الكرسي بتاعي تستناني اطلع من اوضتي .


هتقف انتباه قدام الكرسي ملط زي ماولدتك امك بالظبط ايديك الاتنين جنبك مايتحركوش ، عينك ف الأرض ماتفارقش البلاطة اللي قدام رجلك ، ورجليك الاتنين لازقين ف بعض مايمتلكوش حيز اكتر من مساحة بلاطة واحدة بس ، وتفضل ع الوضع ده لحد مانا اطلع من اوضتي واجيلك ومتنساش تنضفلي الكرسي اللي هقعد عليه ملكة وانت واقف قدامي بحاسبك .


عماد : وانتي بقى هتطلعي من اوضتك الساعة كام عشان انا بزهق بسرعة ومش بحب الملل ياريت تطلعي بسرعة وتحاسبيني بسرعة عشان اخش انام .


سلمى : بص يا عماد ، اليوم ده لازم تتعلم الصبر عشانه لأن انا ممكن اطلع بعد ساعة ممكن بعد ساعتين ممكن تفضل مستنيني ٢٤ ساعة كاملة لحد قبل اليوم مايخلص بساعة أو ساعتين عادي اجمد كده اومال 😅😂


عماد : مش هستحمل اقف يوم كامل يا سلمى وكمان من غير مااحرك ايدي ولا رجلي ولا حتى عيني كده كتير 🥺😓


سلمى : ارفع راسك يا عمدة وقرب كده وتعالى اقف قدامي


عماد رفع ضهره اخيرا بعد ماكاد يتكسر من الركوع قدام سلمى وقرب منها


سلمى بنبرة كلها حنية وطيبة وهي بتمشي أيدها ع وش عماد وراسه كأنه حيوانها المدلل الأليف : بص يا مودي انا مش قاسية وقلبي طيب انا ف الغالب بصحى من النوم الساعة ٧ الصبح أو ٨ يعني هتفضل واقف كلها ٥ أو ست ساعات بس مستنيني وان شاء**** مش هتوصل ابدا ل٢٠ أو ٢٤ ساعة كده متذنب إلا لو انا مشغولة وكمان ياعم لو انا سهرانة يوم الجمعة لنص الليل هطلع احاسبك اول ماتيجي الساعة 2:00 علطول مش هسيبك واقف كده كتير ، أما بقى لو كنت نمت فمعلش بقى حظك كده لازم تفضل واقف مستنيني اصحى من النوم.


عماد بنبرة مكسورة ونفس مذلولة وحيلة مشلولة : حاضر يا سلمى .


سلمى : انسى سلمى خالص
من دلوقتي انا ستك سلمى 😌😎 ويلا قوم نام ريح جسمك شوية عشان انهارده الجمعة الساعة دلوقتي ٥ المغرب واليوم قرب يخلص باقي ع الساعة 12 يدوب ٧ ساعات قوم نام عشان هتصحى الساعة 12 بالدقيقة ويومك بكره معايا طويل شوية ولذيذ ومرهق يا لذيذ انت يا رايق 😍👄😌


عماد : تحت امرك يا ستي سلمى ، ودخل اوضته ينام وظبط المنبه ع الساعة 12 الا ربع عشان يقوم ينفذ أمر البرنسيسة.


ايه اللي حصل بعد ماالمنبه رن وعماد صحي من النوم ؟
ده اللي هنعرفه سوا ف الجزء الخامس ،، استنونا 😊😎


---------------------------------------------


العمدة ( الجزء الخامس )


الساعة ٥ المغرب عمدتنا ظبط المنبه ع الساعة 12 الا ربع زي ماسلمى أمرت بالحرف وحط راسه ع المخدة عشان ينام لكن الموضوع شاغل باله وعقله لأقصى حد لدرجة أن ماعرفش ينعس غير الساعة 10 قبل معاد صحيانه بأقل من ساعتين يعني يدوب هيلحق ينام ساعتين وكل ده لانه مش قادر يبطل تفكير ف اللي حصل معاه من لحظة حفل الزفاف لحد دلوقتي وكمان اللي هيحصل معاه بكره .


المنبه رن لكن عماد مش قادر يقوم مانامش غير ساعتين غير أن الدنيا شتى والجو برد فمش قادر يشيل البطانية اصلا من فوق جسمه فقرر غضب عنه يقفل المنبه ويكمل نوم مش قادر .


المنبه بطل يرن وعماد نام ونعس تاني لكن ماكملش دقيقة يدوب وكان في جردل مية بارد بيتكب ع راسه خلاه يقوم مفزوع من نومه كأنه لغم وحد داس عليه .


سلمى : **** اكبر عليك من اولها كده عصيان للأوامر دانت يومك اسود معايا انهارده قوم فذ يلا وقامت ضرباه شلوت برجلها خلاه يقوم يقف انتباه


عماد : انا اسف يا ستي سلمى


سلمى : بلا اسف بلا زفت ع دماغك سايباك ٧ ساعات تنام واخرتها اجي الاقيك نايم رغم ان المعاد اللي انا محددهولك عدى بقاله خمس دقايق كاملين 😡


عماد : سلمى انا اسف بجد غصب عني 😓


سلمى : شششششششش 🤫 ولا نفس ،، واجري بسرعة ع الحمام خد شاورك واحلق شعر جسمك كله واطلع اتشيكلي وحط برفان وقص ضوافرك وجهزلي نفسك كأنك عروسة بتتجهز يوم فرحها واخرك الساعة 2:00 تكون واقف قدام الكرسي بتاعي ف الصالة ومنضفلي الكرسي وعقابا ليك انا كنت ناوية احاسبك الساعة 2 بالظبط بس عشان أخرت ف نومك خمس دقايق انا داخلة أوضتي انام وهسيبك واقف زي الكلب ف الصالة كده لحد مااصحى من النوم وانت وحظك بقى ، كمان ماتحاولش تلعب بديلك وتقول ستي سلمى مش شايفاني هنام ، عشان انا مركبالك كاميرا ف السقف فوق الكرسي اللي ف الصالة هتصورك لحظة بلحظة 😊 ،
يلا غور من قدامي بسرعة ع الحمام ،، وضربته كف خماسي على وشه طير منه أي ذرة نوم .


دخل العمدة الحمام ودخلت سلمى تنام من غير ماتظبط منبه ولا ف دماغها اصلا أن في واحد هيفضل متذنب ومستنيها ف الصالة .


خرج عماد م الحمام ولبس هدومه ورش برفانه ودخل الصالة برنس وجنتل مان كده قفل الباب والشبابيك ورش الصالة أجمل معطر جو كلها ونضف كرسي الملكة سلمى ورش عليه كله برفان ده مكان ماهتقعد البرنسيسة يعني لازم يبقى نضيف ووقف انتباه قدام الكرسي أيديه الاتنين جنبه وعينه ف الأرض ورجليه الاتنين لازقين ف بعض وفضل متمسمر ع الوضع ده كده لحد الساعة ١٠ الصبح يعني اكتر من ٧ ساعات وكأن سلمى بتعاقبه ع ال٧ ساعات اللي سمحتلو ينامهم امبارح 😂


جات الساعة ٩ سلمى صحيت من النوم ولا ف دماغها ودخلت حمامها خدت شاور سريع وطلعت ع الصالة قعدت ع الكرسي بتاعها وقامت رافعة دقن عماد لفوق بصباع أيدها الصغير وامرته يرفع عينه من ع الأرض ويبص ف عينها .


عماد : شكرا يا ستي سلمى ده كرم منك يا سمو الأميرة


سلمى : اجري يلا جهزلي الفطار وتعالى اقف مكانك تاني


ربع ساعة بالظبط كان عماد مجهز لأميرته أحلى فطار وفارشلها السفرة وبيقوللها بكل خضوع استأذن سموك تتفضلي الفطار يا ستي سلمى ورجع تاني مكانه قدام الكرسي واقف انتباه .


سلمى فطرت ورجعت كرسي الملكة تاني وبصت لعماد وقالتلو ارفع راسك الحساب بدأ خلاص


عماد : تحت امرك يا ستي سلمى


سلمى : اقلع بدلة الشياكة دي واقلع قميصك وبنطلونك


عماد : تحت امرك يا سلمى هانم


سلمى : اقلع هدوك الداخلية واقف انتباه قدامي كما ولدتك أمك يا كسمك 😎😌


عماد : تحت امرك يا سلمى هانم


سلمى : ارفع عينك م ع الأرض وبصلي كده


خمس دقايق صمت بدون كلام عماد عينه ف عين سلمى اللي بتبصله بصة ترعب الحر فما بالك بالعبد
عماد وشه احمر وكان قرب يسيح من شدة وحدة نظرة سلمى ليه طول الخمس دقايق دول عشان تقطع سلمى الصمت ده بكف خماسي على وش عماد وهي بتقوللو روح هاتلي القماشة السمرا الجميلة اللي هتلاقيها ف تالت رف ف الدولاب .


دقيقة بالظبط عماد كان جابها ورجع وقف انتباه عينه ف عين الملكة


سلمى اخدتها منه وربطتها حوالين عينيه كذا لفة عشان مايقدرش يشوف ولا يتوقع أي حاجة هتحصللو لحد مايخلص حساب ورجعت قعدت تاني ع الكرسي وهي حاطة رجل على رجل وف إيدها فنجان القهوة وبتبص لعماد وهو واقف قدامها ملط لحد ماخلصت قهوتها وقامت تلف حوالين ضحيتها وهي بتحسس بإيدها ع جسمه كأن جزار بيتطمن ع العجل اللي دابحه قبل مايبتدي يبيع للناس .


سلمى : شايف ايه يا عماد


عماد : مش شايف أي حاجة هشوف ازاي وحضرتك مغمياني


سلمى : اممممم 🤔 طيب ايه رأيك ف وضعك كده وانت واقف قدامي ملط حاسس بايه غير البرد انا عارفة أن الجو شتا والدنيا تلج حاسس بايه نفسياً


عماد : حاسس بالقهر وندمان ع الحال اللي انا وصلت ليه بس تهديد حضرتك ليا وخوفي منك لاحسن تفضحيني .


سلمى : يوم ماعزمتني وسبت موبايلك مفتوح وانا شوفت فضايحك ، ليه أخرت عليا لما روحت تجيبلي هدية 🤔


عماد بيحاول يفكر ف رد مش لاقي لحد مااتفاجأ بصوت الكرباج بيرن ع جسمه العريان قبل مايحس بنار بتكوي بسبب الكرباج اللي سلمى لسعتهوله .


سلمى : رد يا كسمك انا بسألك ، وطاخ كرباج كمان .


عماد : هرد يا ستي سلمى حاضر أخرت عشان كنت بحاول اختارلك اجمل هدية موجودة و**** العظيم حاجة تليق بمكانتك جوه قلبي 🥺


سلمى : تصدق يلا صعبت عليا طيب هعديهالك دي ،، يوم الحد اللي فات يوم فرحنا ليه وشك احمر وانا بكلمك خليت شكلنا وحش قدام كل المعازيم 🤔


عماد : انا اسف يا سلمى هانم


سلمى : اسف 🤔 معندكش مبرر يعني يبقى تاخد جزاءك ٢٥ ضربة على قفا ايدك بالخرزانة افتح ايدك


عماد : ابوس ايدك يا سلمى بلاش والنبي يا سلمى عشان خاطري ياسلمى 🥺😓


سلمى : ال٢٥ بقو ٣٠ عايز تعترض تاني


عماد اضطر ينفذ ومد ايده لسلمى بالمقلوب وبدأت سلمى تنزل ع أيده كل خرزانة اجمد م اللي قبلها وهو مش شايف قدامه لأنها مغمية عينه مش بيحس بالضربة غير وهي بتكهربلو أيده من الوجع وعماد وسلمى مخلياه يعد الضربات بنفسه ف مشهد قمة في الإذلال والإهانة لعماد اللي كل ماتنزل الخرزانة ع أيده ينط تلقائي متر من ع الأرض من شدة الألم هو ينط وسلمى تتفلت ف الضحك وكأنها قاصدة تضرب جامد عشان تشوفه وهو بيتنطط كده وتفضل تضحك .


خلصت ال٣٠ خرزانة ورجعت سلمى تسأل : يوم الاتنين ليه جبتلي القهوة من غير وش 🤔


عماد : انا اسف يا ستي سلمى اصلي سبتها ع النار وروحت اغسلك الفنجان اللي هصبلك القهوة فيه لقيت القهوة بتفور غصب عني اقسم ب**** 🥺🥺


سلمى : غصب عنك وعن أهلك قهوتي تجيلي مظبوطة وعشان تظبطها المرة الجاية عقابك هيكون بالشمعة اللي ف إيدي دي حاول تثبت رجلك كويس وانت واقف عشان قررت اسيح الشمعة دي كلها عليها


ولعت سلمى الشمعة وربطت رجل عماد ف الكنبة عشان مايقدرش يتحرك ولا يتنطط وقامت مسيحة الشمعة كلها على رجل عماد لحد ماعماد خلاص بقا شبه ابو رجل مسلوخة وبعدها حلت رجله ورجع يقف انتباه قدامها تاني


سلمى : يوم التلات كنت ملاحظة انك بتقول يا سلمى حاف كده كتير كأني واحدة صاحبتك مش ستك وانت مجرد عبد مملوك عندي .


عماد : اسف يا سلمى هانم ماكنتش لسا عرفت مقامي ومقامك ولا اتعودت ع الوضع الجديد 🥺


سلمى : هعديهالك بمزاجي بس لو اتكررت ماتلومش الا نفسك ،، يوم الاربع أمرتك تجهزلي الحمام جهزتهولي ونضفته كويس ودخلت لقيتك ملمعو وريحته نضيفة وكل حاجة اه بس بعد مانا خرجت انت مارجعتش تشد السيفون ليه 🤔😃


عماد : انا اسف يا ستي سلمى نسيت وغلاوتك عندي نسيت 😓


سلمى : تاني ياعماد 🤔 تاني نسيت 🤔 هو انت مابتفتكرش حاجة خالص 🤔 طيب ايه رأيك بقا هتنام الاسبوع ده كله ف الحمام ملط وع الأرض كمان وراسك تبقى جنب قعدة الحمام ولو انا حبيت اعمل حمام بالليل هدخل اصحيك من احلى نومة ،، ومفيش ليك نوم على سراير نهائيا لحد ماذاكرة السمك بتاعتك دي تتحسن وتبقى تفتكر أوامري وتنفذها بالحرف الواحد.


عماد : بس يا سلمى ... 😓🥺


سلمى : ايه هتناقش اوامري 🤔


عماد : لأ يا ست الكل اللي تؤمري بيه هيتنفذ 😓


سلمى : يوم الخميس نزلت قابلت اصحابك من غير ماتستأذن مني ، انت مش عارف ان دي ف قاموسي جريمة 🤔
عماد : سلمى هانم انا اسف مكنتش اعرف 🥺🥺
سلمى : طيب انا هكتفي ب١٠ اقلام على وشك المرادي لكن بعد كده لو عملت اي حاجة بدون إذن مني مش هتكيف غير وانا مسيحة ددمم من جسمك كله قدامي ،، اعدل وشك بقى كده وثبت ايدك جنبك واقف انتباه كويس وعد الأقلام على وشك لحد ما توصل ١٠ انزل بوس رجلي وقول كفاية يا ستي سلمى


سلمى : امبارح الجمعة الساعة ٣ العصر شعرك كان مكندش ومش متسرح كويس ,, ازاي تبقى عبد عندي ومش مهتم بمنظرك واستايلك قدامي 🤔


عماد : كنت متوتر بس بسبب اللي هيحصل يوم السبت يا ست الناس فنسيت اهتم بمنظري 🥺🥺


سلمى : طيب انا عارفة انك مش شايف لأني مغمياك بس انزل ع الأرض زي الدودة ايدك ورا ضهرك ودور على رجلي بلسانك لحد ماتوصللها تقلعني فردة الشبشب وتقوم تناولهالي 😁


عماد : تحت امرك يا ستي 😓


نزل عماد لحس نص الأرض بلسانه لحد ماوصل اخيرا لرجل البرنسيسة وقلعها الشبشب ببوقه وقام والشبشب لسا ف بوقه وسلمى مش قادرة تبطل ضحك من منظره 😂😂😂


اخدت سلمى الشبشب وضربت بيه عماد ع وشه واحدة على خده اليمين والتانية على خده الشمال ورمت الشبشب ف اخر الصالة ورجعت عماد تاني ع الأرض يزحف على بطنه وأيده متكتفة ورا ضهره وبيدور بلسانه ع الشبشب زي الدودة بالظبط وهو متغمي وقالتلو لما تلاقي الشبشب هشيل الفوطة من على عينك وهخليك تشوف بس المرادي اصعب بكتير لأن الشبشب بعيد وعماد مسكين لحس الأرض كلها وسلمى مش قادرة تمسك نفسها من الضحك ع المنظر اللي قدامها لحد ماوصل العمدة اخيرا بلسانه لشبشب سلمى .


سلمى : يخربيتك كنت هتفطسني من الضحك قوم اقف قوم 🤣🤣


عماد : تحت امرك يا سلمى هانم


نزلت سلمى من على كرسي الملكة وراحت لحد عماد وفكت الربطة من على عينه وقالتلو بكل تكبر واستعلاء حسابك خلص يا عمدة البس هدومك وتعالى ورايا على اوضتي عشان هنكتب عقد امتلاك وهعرفك شروط وقوانين حياتك معايا ☺️


ياترى ايه الشروط والأحكام اللي هتفرضها سلمى على عماد في عقد امتلاكها ليه ده اللي هنعرفه ف الجزء السادس ،، استنونا 😊😎


---------------------------------------------


العمدة ( الجزء السادس ) ( الحلقة الأخيرة )


خلص الحساب والعقاب ولبس العمدة هدومه واتحركت سلمى ناحية اوضتها خلاص والعمدة ماشي جنبها بيتحرك حسب حركتها ويقف حسب وقفتها وكأنه نبات عباد الشمس وكأن سلمى هي الشمس
فجأة سلمى ضربته بالقلم على وشه
سلمى : تمشي ورايا مش جنبي يا حيوان
عماد : حاضر يا سلمى هانم اهو ،، ورجع عماد كام خطوة عشان يبقى ماشي ورا سلمى


دخلت سلمى الأوضة ودخل عماد وراها
سلمى رمت نفسها ع السرير ضهرها مستلقي ع السرير ودراعاتها الاتنين مفروشين جنبها ورجليها الملائكية متدلية ع الأرض كأنها حورية تنزلت وتنازلت فنزلت لكوكبنا لتتواضع وتعيش مثل عيشة باقي البشر .


عماد قاعد قدام السرير وشه ف وش رجل البرنسيسة سلمى ، والبرنسيسة نايمة على ضهرها وفاردة دراعاتها ع السرير ورجليها متدلية بره السرير وقاعدة بتلعب بيها ف وش عماد شوية ف بوقه شوية ف عينه شوية هو وحظه بقى حسب رجليها ماتختار


بعد ٥ دقايق بدأت سلمى تكلم عماد وهي مستلقية على سريرها مش مكلفة نفسها حتى تقوم تقعد وتبص ف وشه وبدأت بقى تتشرط عليه عشان تسيبه يعيش في سلام ومن حقها تتشرط طبعا دي ماسكة عليه بلاوي توديه ورا الشمس .


سلمى بصوت يملؤه الكسل المختلط بالدلع والكبرياء وهي نايمة ع السرير : يا عمدة .
عماد بصوت واضح ويقظان : نعم يا برنسيسة ؟


سلمى سمعته بس ولا كأنها سمعت حاجة فضلت ساكتة دقيقة صمت تام وقاعدة بس بتلعب برجلها ف وش عماد
قطع الصمت ده صوت عماد وهو بيكرر رده : سلمى هانم اؤمريني 🙏


برضو سلمى مطنشاه وكأن كلامه شفاف
نص دقيقة صمت قطعتها سلمى بكف خماسي من رجلها على وش عماد وهي بتقوللو: ورقة وقلم وتكون عندي هنا ف ظرف دقيقة ونص اجري بسرعة يا حيوان


دقيقة بالظبط عماد كان جاب كراسة الشروط اللي هتتفرض عليه طول حياته ومعاها قلم عشان يكتب شروط سلمى ورجع تاني جاثي على ركبته قدام رجل الملكة وسلمى لسا فاردة ضهرها ع السرير ورجلها ف وش عماد


عماد : انا جيت يا سلمى هانم 🙏


سلمى : ششششش 🤫 ولا نفس ،، انا بس اللي هتكلم وانت هتكتب اللي هقوله بالحرف .


عماد : أوامرك


سلمى : اكتب عنوان فوق الصفحة كده ( عقد عبودية وامتلاك : قوانين حياتنا الجديدة )


1 : مبدأيا كده انت مجرد عبد عندي هعمل بيك اللي مزاجي يهواه وبس ، غلطت هعاقبك ماغلطتش مش هعاقبك إلا لو مزاجي طلب اعاقبك لمجرد التسلية وكسر روتين الملل ف الحالة دي هعاقبك برضو عادي لكسر الروتين والزهق 😂😂


2: لو كنت قاعد أو نايم أو ايا كان وضعك حتى لو مشغول ف حاجة مهمة بتعملها مجرد ماتشوفني ماشية لازم تقوم تقف وتركعلي لحد مااختفي من قدامك بعدها ترجع لوضعك تاني حتى لو انا ظهرت واختفيت ف الدقيقة الواحدة 100 مرة انت هتقوم تركعلي 100 مرة عادي 😊


3 : طول مانا قاعدة ع الكرسي أو السرير وبكلمك تبقى قاعد تحت رجلي


4 : طول مانا واقفة ممنوع تبقى قاعد أو نايم لازم تقوم تقف احتراماً ليا


5 : لو انا قاعدة وقومت وقفت تقوم تقف تلقائي حتى لو انا واقفة بس افرد جسمي وهقعد تاني ف نفس اللحظة برضو تقوم تقف واول مانا اقعد ع الكرسي أو السرير ترجع تاني تقعد ع ركبتك تحت رجلي .


6 : ودي أهم حاجة وقت ماتطلب معاك جنس مش من حقك تطلب مني حاجة
حياتك الجنسية هتبقى متوقفة على شهوتي انا مش شهوتك انت يعني انت هتبقى مجرد أداة بستخدمها عشان اجيب شهوتي و اتكيف جنسيا وقت ماانا احب بدل ماكنت بضرب ٧.٥ قبل الجواز هستخدمك انت ف الموضوع ده بس عايزاك حصان .
وقت ماشهوتي تطلب هطلبك انا للجنس وممنوع ترفض لأي سبب تجيلي جري تحت أي ظرف مهما كنت مشغول ومهما كان مزاجك أو حالتك النفسية تجيلي مجهز نفسك كده عايزاك أسد 😂😎
تيجي تقلعني الشبشب أو الكوتشي والشرابات حسب مانا لابسة وبعدها تقلعني هدومي وبعدها تقلعني هدومي الداخلية وتقلع انت كمان وتطلعلي ع السرير تشتغل معايا لحد ماازهق منك واجيب شهوتي واتكيف وازقك برجلي ارميك تحت السرير كأنك حشرة ملهاش لازمة عشان تروح تجهزلي الحمام استحمي وانت تخش ورايا تستحمى انت كمان عشان ماتبقاش نجس .


7 : كل حاجة ف حياتك هتعملها لازم إذن مني هتتكلم ترفع ايدك كده 🙏
وانا بقى اقرر هسمحلك تتكلم ولا مااسمحلكش .
إلا ف حالة الهزار مسموحلك تهزر وتضحكني من غير إذن بس لو فشلت انك تضحكني فانا حرفيا هسففك التراب .


8 : أكلك وشربك هيبقى باستئذان حتى لو هتموت م العطش ومن الجوع
ومش هتاكل ولا هتشرب غير فضلات وبقايا الأكل بتاعي زيك زي القطط والكللابب بالظبط .


9 : خروجك من البيت لأي حاجة غير الشغل والصلاه والچيم هيبقى بإذن مني انا وبس .


10 : خروج ع القهوة أو لاصحابك ده ممنوع تماماً غير لو جالي مزاج اخليك تطلع وترجع ف المعاد اللي انا احدده ده بالنسبة ليك .
بالنسبالي بقا انا أخرج وقت مااحب ارجع وقت مااحب طول مانا بره البيت أو عند اهلي أو صاحباتي ممنوع ترن عليا ولا تسأل راجعة امتى
أخرج وقت مااحب وارجع وقت مااحب حسب مزاجي مايطلب انا حرة .


11 : موبايلك ممنوع يتقفل لحظة ولا حتى يبقى فاصل شحن موبايلك يبقى متاح طول الوقت ولما ارن عليك ف أي وقت وتحت أي ظرف لازم ترد تشوفني عايزة ايه


12 : زيارتك لأهلك مسموح بيها مرة كل اسبوع كحد أقصى .
وزيارة أهلك لينا لازم اكون عارفة قبلها بيوم أقل حاجة مينفعش يطبو علينا ف أي وقت غير مناسب.
وماتقلقش مش هفضحك ولا هبين انك عبد عندي ولا أي حاجة خالص قدام أهلك ولا أهلي ولا أي مخلوق ف الدنيا غيرنا هيعرف عن حياتنا حاجة .


13 : فيزة مرتبك الشهري هتبقى معايا وباسوورد الفيزا هغيره عشان يبقى انا بس اللي عارفاه واقدر اسحب منها فلوس
انت عبد عندي يعني عليك تشتغل وبس وانا عليا هقبض المرتب اخر الشهر وهديلك كل يوم مصروفك وفلوس المواصلات وهتكرم عليك واديلك اشتراك الچيم .
بس عشان اسمحلك تروح الچيم لازم اول ما ترجع من شغلك تكون ماسح الشقة وكانسها ومرتبها ومخلص كل شغل البيت إلا بس ف حالة لو انا جايلي مزاج ومش كسلانة ولقيتك راجع تعبان وقولتلك سيبه وانا هعملو .


14 : باسوورد موبايلك تكتبهولي ف ورقة لاني ممكن ف أي لحظة اقولك هات موبايلك افتشو
وانت ممنوع تمسك موبايلي لأي سبب من الأسباب ولا حتى تفكر تلمسه أو حتى تبص عليا من بعيد كده وانا ماسكاه


15 : باسوورد الفيس والواتس وانستا بتوعك كل ده هيبقى معايا ، لازم ابقى عارفة انت بتكلم مين وليه وامتى وفين
لازم تبقى كتاب مفتوح قدامي وابقى عارفة عنك كل حاجة
هتبقى عبد عندي بمعنى كلمة عبد .



16 : لو في ماتش كورة هتسمعه أو حجز كورة هتلعبه تعرفني قبلها بيومين أقل حاجة وانا هفكر اسمحلك أو امنعك حسب مزاجي بقا وقتها مش حسب أهمية الحدث بالنسبالك .


17 : نومك باستئذان ومفيش ليك مواعيد منتظمة هتنام وتصحى حسب مانا عايزاك طول مانا صاحية مفيش نوم ليك .
هتنام بعد مانا انام بنص ساعة وتصحى قبل مانا اصحى بساعتين عشان تنضفلي الحمام وتجهزلي فطاري وقهوتي وتكويلي الهدوم
وانا هصحى من النوم افطر وارميلك فضلاتي تاكلها وتلبس وتطلع على شغلك .


18 : من حقي اصحيك من نومك ف أي لحظة احتاجك فيها تعمللي شاي أو قهوة أو عصير او تحضرلي أكل أو تجيبلي إزازة مية أو تعمللي مساچ أو تعمللي حمام أو تسرحلي شعري أو تقصلي ضوافري أو تحطلي مونيكير أو تعملي مكياچ أو تغسللي رجلي أو تلمعلي الشوز بتاعي أو تلبسني الشرابات أو تغسللي هدوم أو تكويهالي أو تعملي أي حاجة أو اتسلى عليك واضربك شوية أو عايزاك عشان بتاعك امارس بيك الجنس وارميك أو احتجتك لأي سبب من حقي اصحيك من أحلى نومة برنة تليفون تسمعها تكون قدامي ف ظرف ثواني لأن زي مااتفقنا انت مش ملك نفسك انت ملك ليا وعبد عندي وبس


19 : اخر حاجة طول ماحنا لوحدنا من حقي اضربك بسبب وبدون سبب من حقي اشتمك واشتمك بأهلك كمان .
جسمك كله ملك ليا من حقي اعورك ف أي حتة ف جسمك بس ماتقلقش مش هسببلك عاهة أبداً ياد انت جوزي برضو 😅☺️


20 : حياتك نفسها متوقفة على مزاجي من حقي اربطك واموتك ف أي وقت بس ماتقلقش وعد مني هسيبك عايش مش هقتلك تكرماً مني عليك


سلمى : انا كده خلصت شروطي وانا عارفة أن شروطي صعبة وتعجيزية وهتخلي حياتك سجن بس معلش بقا مراتك ميسترس انت حظك كده لازم تستحملني وتستحمل تقلب مزاجي وهرموناتي الجنسية اللي حياتك كلها هتبقى متوقفة عليها مقابل اني هسيبك تعيش في سلام من غير ماافضحك 😌


موافق ع الشروط ولا اطلب الطلاق منك واخلي اهلي واهلك يشوفو فضيحتك ويتعاملو هما معاك بدالي 😂😂😂😂


عماد بعد صمت نص دقيقة بالظبط وبنفس مكسورة : انا موافق يا سلمى 😓


سلمى اخيرا رفعت ضهرها من ع السرير وقامت وقفت وطبعا عماد قام وقف تلقائيا كأنه متبرمج عشان مينفعش سلمى تبقى واقفة وهو مش واقف احتراما ليها .


سلمى وهي باصة ف وش عبدها : ف اخر الصفحة بقى من تحت ف نص السطر واكتب
توقيع :

وسيب سطر فاضي ليا واكتب تحته اسمك وابصم
مضى عماد وبصم كمان على عقد عبوديته لسلمى طول حياته واخدت منه سلمى عقد الامتلاك وكتبت اسمها ف السطر اللي فوق اسمه ومضت وبصمت هي كمان عشان تبقى اشترته رسمي كده خلاص وحرة التصرف فيه وف حياته كمان .


سلمى بصت ف وش عماد وضربته بالقلم وقالتلو شاطر يامودي روح بقا هاتلي القلم الحديد من درج الألعاب وتعالى .


راح عماد واتفاجأ بكمية ألعاب الرعب اللي سلمى شايلاها ف الدرج وجاب القلم اللي سنو أكتر حدة من شفرة الموس اللامع ورجع اداه لسلمى ووقف قدامها
سلمى اخدت منه القلم واتفلتت ف الضحك من مستوى الطاعة العمياء اللي وصلت جوزها ليه
ابتسمت البرنسيسة ابتسامة ملائكية استعداداً للوحة الفنية اللي هترسمها بالقلم الحديد على ضهر عماد عشان مايفكرش ف يوم يطلقها ويتجوز تاني او يتجوز واحدة غيرها .


سلمى بصوت متدلع اوي وكله أنوثة ورقة مع ضحكة كلها خبث وكبرياء : اقلعلي كل هدومك بقى يا حلو ولف كده واديني ضهرك عشان هرسم عليك لوحتي الجديدة الفريدة 👄.
اسمع منك كلمة تحت امرك يا فنانة 👄


عماد بصوت يرتعش من الرعب : تحت امرك يا فنانة 🥺🥺
وقلع العمدة كل هدومه


سلمى ضربت عماد قلمين وقالتلو بنبرة كلها سخرية واستهزاء : لف كده يا عمدة واديني ضهرك 😅😊


عماد بصوت كله خضوع واستسلام لقدره : تحت امرك يا برنسيسة سلمى


سلمى : يلا اتقدم ناحية الشباك وارفع ايديك الاتنين لفوق


اتقدم عماد خطوات لحد ماوصل للشباك ورفع ايديه الاتنين ع آخرهم مسكتهم سلمي وربطت كل ايد ف حديدة من الشباك وربطت رجليه الاتنين ف الأرض وقفلت بقه بكورة حطتها فيه عشان مايقدرش يصرخ خاصة وهي عارفة أنه مش هيستحمل الألم المرة دي بالذات وبدأت تنحت ع ضهره بالقلم والدم يسيل ووش عماد يحمر من شدة الألم مش فارق معاها لحد ما خلصت خالص وكتبت ع جسمه عبارة هتفضل منحوتة عليه العمر كله لحد مايموت .
كتبت ( عماد عبد سلمى )


خلصت سلمى وراحت جابت مطهر وضمادات وعملت اسعافات أولية للجروح ف ضهر عماد عشان مايحصللوش تسمم وفكت رجله من الأرض وفكت أيده من الشباك وقالتلو لف يا روحي كده واديني وشك .


لف عماد وهو خايف لاحسن سلمى تنحت جملة تاني ع صدره لكن سلمى بكل طيبة وحنية شالت الكورة من بقه وقامت واخداه ف حضنها وفضلت ٥ دقايق كاملين وهي حاضنة جوزها كأنها بتطمنو وتقوللو ماتقلقش انا مش وحشة انا بخاف عليك ويهمني وجودك معايا لاخر يوم ف عمري .


خلص الحضن وخلصت الحنية وجفت الدموع قامت سلمى شايلة الضمادات من ضهر عماد تاني عشان اللوحة الفنية اللي هي رسمتها وتعبت فيها تبان وجابت تليفونها وفتحت الكاميرا فيديو وبدأت تصور ضهر عماد فيديو وهو مكتوب عليه عماد عبد سلمى .


سلمى وهي لسا ماسكة الموبايل بتصور : لف يا بيبي وبص بعينك كده كويس للكاميرا عشان وشك يبان ف الفيديو 😅😊


بكل استسلام لف عماد وفضل باصص للكاميرا نص دقيقة لحد ماسلمى وقفت تصوير وقالتلو كفاية كده دلوقتي انت متصور فيديو يثبت انك عبد عندي رسمي لآخر العمر ده غير أن الفيديو لو ضاع الجملة دي عمرها ماهتتمسح من عليك مهما عملت عمليات تجميل .
عايزاك بقى تبقى تفكر كده مجرد تفكير تطلقني أو تتجوز عليا أو فكر كده مين هترضى تتجوزك وانت مطبوع على جسمك جملة زي دي 🤣🤣🤣🤣🤣 .


رجعت سلمى جابت الضمادات والمطهرات وعملت اسعافات أولية لجرح عماد تاني وقلعت هي كمان هدومها واخدت جوزها ف حضنها وفضلو يبوسو ف بعض من بقهم ١٠ دقايق كاملة وقالتلو دلوقتي تستحق مني حضن حب حقيقي بجد بعد مااطمنت خلاص انك هتفضل تحت طوعي لآخر يوم ف عمري يا حب عمري وأحلى حاجة حصلتلي ف حياتي 😘


خلص الحضن ورجعت البرنسيسة سلمى رمت نفسها ع السرير ونامت وشاورت لعماد بصباعها الصغير يرجع تاني للشباك .


قبل مايوصل عماد للشباك سمع سلمى بتنده عليه : ولا اقولك تعالى عايزاك كنت هنسى ، فرجع بسرعة عماد ووقف انتباه قدام سرير البرنسيسة .


سلمى : اجري هاتلي البطانية وغطيني بيها الجو برد وانا مش لابسة حاجة خالص
بعدها اقفل عليا باب الأوضة وطفي النور عشان انعس وارجع اقف تاني عند الشباك وشك للحيط وقفاك ليا وارفع ايديك الاتنين لفوق وممنوع تتكلم مااسمعلكش نفس عشان اعرف انام وممنوع تلبس هدومك مهما برودة الجو زادت لحد مانا اصحى من النوم واشوف هعمل بيك ايه وهستعملك ازاي يا حلو ف يوم حلو وجديد 🥰


عماد : حاضر يا سلمى هانم تصبحي على خير .


سلمى : وانت من أهل الخير يا روحي بحبك بحبك بحبك .


عماد طبع بوسة من بوقه على راس سلمى وهي نايمة وفرش عليها البطانية وقاللها : وانا كمان بحبك يا أميرتي 😘


وراح عماد ناحية الشباك زي ماسلمى أمرت ووقف وشه للحيط وأيديه الاتنين مرفوعة لحد ماسلمى تشبع نوم .
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: omarmagdy, ملبن, Slaf man و 6 آخرين
قصة سلمى


العمدة ( الجزء الأول )
الأشخاص :


عماد ٢٧ سنة مهندس ناجح جدا ف شغله وعنده مشاريعه في مجال الهندسة الميكانيكية ف كل شبر ف المحافظة وعنده كمان ميول خضوع للمرأة بس محدش يعرف عنها حاجة حتى حبيبته سلمى نفسها ماتعرفش .


سلمى 23 سنة بنت مدير بنك اسكندرية وأجمل بنت ف الشلة كلها ، بتمشي وسط اصحابها كأنها الشمس وهما مجرد كواكب من شدة جمالها وجاذبيتها اللي تسحر قلب وعقل اي حد


الأحداث :
بعد الخطوبة وتحديداً يوم فرحهم قاعدين ع الكوشة عماد طاير م الفرحة اخيرا حب عمره هيجمعو بيها اوضة واحدة وهيتقفل بابها عليهم لوحدهم خلاص ومش مصدق نفسه أنه فاز بملكة جمال الدفعة


فجأة وهما ع الكوشة سلمى ابتسمت ابتسامة فيها مكر وكلها ثقة ف النفس وقالتلو كلمة ف ودنو خلت وشه قلب الوان والمعازيم كلهم استغربوا ياترى سلمى شتمت عماد ولا قالتلو ايه خلى وشه كده يحمر لدرجة أن الناس افتكرت عماد خلاص هيرفع أيده ويضرب سلمى ع وشها من شدة الغضب اللي كانو شايفينو ع وشه


لكن عماد حكم عقله بسرعة واتمالك أعصابه واتظاهر وكأن مفيش حاجه رغم صدمته من جواه اللي اي حد غيره كان هيطلق سلمى فورا لكن العمدة خاف لسلمى تفضحو فقرر أنه يتمالك أعصابه ويحكم عقله ويشوف شروط حبيبته ايه ويحل معاها الموضوع بشكل ودي احسن


يا ترى سلمى قالت ايه لعماد خلاه يتوتر كده ف ليلة العمر فجأة وياترى عماد مستعد يعمل ايه لسلمى عشان ماتفضحوش ويفضل سر بينهم وياترى سلمى ناوية تعمل ايه ؟؟


ده بقى اللي هنعرفو ف الجزء التاني من قصتنا


------------------------------------------------


العمدة ( الجزء التاني )


وهما ع الكوشة سلمى قالت لعماد ف ودنه انت مش متخيل انا مبسوطة قد ايه بالهدية اللي جبتهالي اخر مرة اتقابلنا رغم بساطتها ،، بس انت ليه سبت موبايلك مفتوح لما قومت تجيبلي الهدية ولا انت نسيته وايه الحاجات اللي انا شوفتها ع موبايلك دي


ف اللحظة دي عماد عرف أن سلمى شافت الصور والفيديوهات السادية اللي هو محملها ع موبايلو وحس أنه خلاص كده هيتفضح وأنها ممكن تطلب الطلاق ، عشان كده وشه احمر واتوتر وهو ع الكوشة لكن سلمى لحقت الموقف بسرعة وقالتلو ماتقلقش ياحبيبي انا مش هفضحك وليك عندي مفاجأة لما الفرح يخلص ونطلع على شقتنا .


خلص الفرح وطلعو الشقة خلاص


عماد : قوليلي بقى يا روحي ايه المفاجأة اللي شايلهالي رغم كل اللي انتي شوفتيه على موبايلي ده


سلمى : بص يا عمدة انا مش مصدومة باللي شوفته بالعكس انا مبسوطة بيك اوي كمان عارف ليه ؟


عماد : ليه يا روحي


سلمى : انا مش جاهلة باللي شوفته ع موبايلك انا اصلا عندي ميول مكملة لميولك انا ميسترس بس كنت خايفة احكيلك من زمان قبل مااعرف انك خاضع انا مبسوطة اصلا أننا هنكمل بعض وهنعيش حياتنا كلها نعمل الحاجة اللي بحبها وهي السادية و التحكم ف الرجالة ومش اي راجل ده جوزي حبيبي يابختي بيك بجد 😁😚


عماد : سلمى انا مش هنكر حاجة بما انك شوفتي كل حاجة للأسف بس انا مش موافق اعيش حياتي خاضع ليكي دي ميولي اه بس مستحيل اعمل كده على أرض الواقع لأ يا سلمى مستحيل يا سلمى مستحيل .


سلمى : ششششششش ولا كلمة زيادة 🤫


عماد بنبرة كلها خوف : يعني ايه يا سلمى


سلمى بنبرة كلها استعلاء وسخرية : يعني اختار , الاستسلام لستك سلمى ولا نتطلق وافضحك ؟ دانت سيديهاتك معايا 😅


يا ترى العمدة هيختار ايه وايه اللي هيحصللو بعد كده ف الشقة ده بقى اللي هنعرفو سوا ف الجزء التالت .


----------------------------------------------


العمدة ( الجزء التالت )


عماد يا عيني اتصدم واتحول تفكيره ١٨٠ درجة بعد ماكان بيفكر ف ليلة العمر الجميلة واللحظة اللي هيركب فيها الفرسة الشقية أصبح كل تفكيره دلوقتي ازاي يقاوم جبروت الأميرة المتسلطة عليه وازاي هيسمح للفرسة أنها هي اللي تركبه نفسيا وجسديا لنهاية العمر كله .


دقيقتين كاملين من صمت سلمى وذهول وصدمة عماد قطعهم صوت كف سلمى وهو بيرن على وش عماد وهي بتقوللو كل ده بتفكر ف الاختيار اخلص يلا
تخضعلي ولا افضحك 😎


عماد : طيب ممكن يا سلمى تديني يومين افكر واقرر بعد اذنك طبعا 🙏


سلمى بضحكة خبيثة كده وبصوت عالي : يومين 😂🤣🤣🤣 ؟!! دانت طيب اوي 😂😂😂
بص هو كرم مني عليك هديلك نص ساعة تفكر


عماد طيب خليها نص يوم 🥺


سلمى : باقيلك خمس دقايق ولو زودت كلمة كمان هيبقو دقيقة واحدة بس


عماد بكل استسلام : حاضر


دخل العمدة اوضته وطلع بعد ٥ دقايق راح لسلمى اوضتها وشه أحمر زي الشربات وباصص ف الأرض وساكت عشان يتفاجأ بسلمى قاعدة لابسة تاج كان مشتريهولها عماد هدية وقالعة فستان الفرح ولابسة بنطلون ضيق وكت مبين دراعاتها ذات الجمال الملكي الفرعوني وقاعدة حاطة رجل فوق رجل وباصة لعماد وهو داخل وكلها ثقة انه مفيش قدامه اختيار غير الانصياع لإرادتها ورغبتها الكاملة في امتلاكه كما يمتلك الطفل لعبة او تمتلك الطفلة عروسة باربي للتسلية


سلمى : مالك ياعمدة وشك احمر ومتوتر اوي كده ليه مالك ياابني ساكت مابتتكلمش يعني 🤔


عماد بكل كسوف وتوتر : انا موافق يا سلمى هكون لعبتك وهخضعلك لكن بشروط 🥺


سلمى : شروط دي يابيبي عند امك هنا في نعم وحاضر وتحت امرك يا سلمى وبس ،، وممكن ابقى اتكرم عليك واخصصلك ١٠ دقايق كل اسبوع ف يوم الحساب تطلب فيهم اي طلب وانا بقى افكر إذا كان مزاجي يسمح أو مايسمحش اني اوافقلك عليه 😎🤷


ويوم الحساب ده هيبقى كل يوم سبت من كل اسبوع هتتحاسب فيه على كل حاجة حصلت خلال الأسبوع اللي خلص كل حاجة عملتها وكل كلمة نطقتها ، اسمع منك بقى كلمة تحت امرك عشان اقولك يوم الحساب ده هيمشي ازاي وايه اللي هيحصل فيه وهتعمل ايه وهتلبسلي ايه وانت بتتحاسب بس بعد كلمة تحت امرك يا سلمى


عماد وعروقه هتنفجر من الغيظ والتوتر ووشه مش مفارق الأرض وبصوت واطي خالص : تحت امرك يا سلمى 😔


سلمى بضحكة ساخرة ولسانها طالع كأنه بيتلعق لعماد : مش سامعاكي يا عمدة 😅


عماد بصوت واضح وجسم بيتهز من الرعشة : تحت امرك يا سلمى تحت امرك يا سلمى 🥺


سلمى انفجرت من الضحك وبصوت عالي فشخ 😂😂😂😂😂


سلمى : نثبت بقى انك خضعت بجد تعالى قلعني الشوز ده كده وخد شراباتي عشان تغسلها وخد كمان الكرسي ده وديه اوضتك عشان تعبني وهاتلي الكرسي اللي بحبه من اوضتك انت وتعالى 😎


عماد قلع سلمى الشوز ولسا هيقلعها الشراب اتفاجأ بكف خماسي على وشه وصوت سلمى وهي بتصرخ فيه وبتقول هو انت حمار مابتفهمش 🤔😡 فين تحت امرك يا سلمى وفين حاضر ونعم ولا انت زيك زي الحيطة عبارة عن كائن صامت 🤔 يلا نفذ اوامري ، اتفووووه 😏💦


عماد : تحت امرك يا سلمى


دخل عماد غسل الشرابات بتوع سلمى ورجع غيرلها الكرسي اللي قاعدة عليه وجابلها الكرسي المريح عشان تقدر تريح ضهرها وتسند دراعاتها الجميلة عليه


قعدت سلمى ع الكرسي مريحة ضهرها لورا وساندة دراعاتها على اجناب الكرسي وحاطة رجل على رجل وبصت لعماد وهو قاعد قدامها ع الأرض بابتسامة ساخرة متكبرة بصتلو من فوق لتحت وقالتلو قوم فقام بسرعة البرق


سلمى : ماتبصش ف الأرض بص ف عيني مباشرة


عماد : حاضر يا سلمى


فضلت سلمى عينها ف عين عماد لمدة خمس دقايق بدون ماتنطق كلمة مجرد بس عينه ف عينها وقاعدة بتضحك عليه وهو واقف ومش قادر حتى يشيل عينه من عينها رغم أنه هيموت من الكسوف .


سلمى بعد صمت 5 دقايق وبنبرة كلها سخرية : اركع يا عمدة 😅😎


عماد : نعم 🤔 انتي بتقولي ايه 🥺


سلمى : اركعلي ياعمدة عشان اشرحلك يوم السبت من كل اسبوع هتتحاسب فين وازاي وهتستعد ازاي لليوم ده قبل مايبدأ يلا اركع كده قدامي واديني ودنك يا بيبي .


وأخيراً ركع عماد بينه وبين سلمى متر ووشه فوق رجلها بخمسة سنتيمتر .


ايه اللي حصل بعد كده وايه تفاصيل يوم السبت الأحمر من كل اسبوع اللي هتحكيها سلمى لعماد وهو راكع قدامها ده اللي هنعرفه ف الجزء الرابع ،، انتظرونا 😊😎


--------------------------------------------


العمدة ( الجزء الرابع )


بعد ٥ دقايق من الاتصال المباشر من سلمى بعينها ف عين عماد وهي قاصدة كده عشان تكسره نفسياً أمرته يركع قدامها عشان تحكيله تفاصيل السبت الأحمر من كل اسبوع هتتم ازاي وهيحصل ايه لكن عماد طبعا رفض وحس أن سلمى زودتها اوي معاه قام نزل عينه من عينها وفضل واقف قدامها ورافض انه يركع لحد ماسلمى جات وقفت قدامه وفتحت موبايلها وسمعته تسجيل كلامه وهو بيتذل ليها عشان ماتفضحوش وكمان خلتو يتفرج ع نفسه فيديو وهو بيتضرب ع وشه بالقلم ومش قادر حتى يعترض .
عماد اتصدم لما عرف أن سلمى كانت بتصورو ومسجلاله بكاميرا جوه الشقة كل حاجة حصلت وخاف بجد المرادي لانها مش مجرد ميول دي سلمى كده تقدر باللي معاها تخليه ينتحر لو حد شاف الفيديوهات فقرر يسمع صوت العقل ويركع


واخيرا ركع العمدة بينه وبين سلمى متر ووشه فوق رجلها بخمسة سنتيمتر بس .


سلمى رفعت رجلها وضربت وش عماد نزلت نقط ددمم من مناخيره عشان يبطل يجادل بعد كده وينفذ أوامرها بدون نقاش وبدأت بقى تشرح لجوزها تفاصيل السبت الأحمر


بص يا روحي كل يوم سبت تستعد ليه اكتر من يوم فرحنا لان ده هيبقى يوم تصفية حسابات الأسبوع اللي خلص كله 😌
الساعة 12:00 بالليل كده خلص يوم الجمعة وبدأ يوم السبت يعني حتى لو نعسان مفيش حاجه اسمها نوم لو بتعمل اي حاجه تلغيها عندك مشوار يتكنسل وتتفرغ للي هيحصل بس
الساعة 12 بالدقيقة تكون دخلت الحمام تاخد شاور حلو وتحلق شعر جسمك كله وتعمل حسابك شعر راسك يكون محلوق من يوم الجمعة يعني قبل السبت بيوم .
هتخلص شاور تحلق دقنك وشعر جسمك كله وتقص ضوافرك وتسرح شعرك وتحط احلى برفان موجود ع جسمك كله .
بعده ماتتشيك وتجهزلي نفسك تفضل مستني لحد الساعة ماتيجي 2:00
الساعة 2:00 بالدقيقة تخرج من اوضتك وتطلع ع الصالة تقفل باب الصالة كويس وتقفل كل الشبابيك عشان محدش يشوف اللي هيتعمل فيك وتنور النور و تقلع كل هدومك حتى ملابسك الداخليه وتقف قدام الكرسي بتاعي تستناني اطلع من اوضتي .


هتقف انتباه قدام الكرسي ملط زي ماولدتك امك بالظبط ايديك الاتنين جنبك مايتحركوش ، عينك ف الأرض ماتفارقش البلاطة اللي قدام رجلك ، ورجليك الاتنين لازقين ف بعض مايمتلكوش حيز اكتر من مساحة بلاطة واحدة بس ، وتفضل ع الوضع ده لحد مانا اطلع من اوضتي واجيلك ومتنساش تنضفلي الكرسي اللي هقعد عليه ملكة وانت واقف قدامي بحاسبك .


عماد : وانتي بقى هتطلعي من اوضتك الساعة كام عشان انا بزهق بسرعة ومش بحب الملل ياريت تطلعي بسرعة وتحاسبيني بسرعة عشان اخش انام .


سلمى : بص يا عماد ، اليوم ده لازم تتعلم الصبر عشانه لأن انا ممكن اطلع بعد ساعة ممكن بعد ساعتين ممكن تفضل مستنيني ٢٤ ساعة كاملة لحد قبل اليوم مايخلص بساعة أو ساعتين عادي اجمد كده اومال 😅😂


عماد : مش هستحمل اقف يوم كامل يا سلمى وكمان من غير مااحرك ايدي ولا رجلي ولا حتى عيني كده كتير 🥺😓


سلمى : ارفع راسك يا عمدة وقرب كده وتعالى اقف قدامي


عماد رفع ضهره اخيرا بعد ماكاد يتكسر من الركوع قدام سلمى وقرب منها


سلمى بنبرة كلها حنية وطيبة وهي بتمشي أيدها ع وش عماد وراسه كأنه حيوانها المدلل الأليف : بص يا مودي انا مش قاسية وقلبي طيب انا ف الغالب بصحى من النوم الساعة ٧ الصبح أو ٨ يعني هتفضل واقف كلها ٥ أو ست ساعات بس مستنيني وان شاء**** مش هتوصل ابدا ل٢٠ أو ٢٤ ساعة كده متذنب إلا لو انا مشغولة وكمان ياعم لو انا سهرانة يوم الجمعة لنص الليل هطلع احاسبك اول ماتيجي الساعة 2:00 علطول مش هسيبك واقف كده كتير ، أما بقى لو كنت نمت فمعلش بقى حظك كده لازم تفضل واقف مستنيني اصحى من النوم.


عماد بنبرة مكسورة ونفس مذلولة وحيلة مشلولة : حاضر يا سلمى .


سلمى : انسى سلمى خالص
من دلوقتي انا ستك سلمى 😌😎 ويلا قوم نام ريح جسمك شوية عشان انهارده الجمعة الساعة دلوقتي ٥ المغرب واليوم قرب يخلص باقي ع الساعة 12 يدوب ٧ ساعات قوم نام عشان هتصحى الساعة 12 بالدقيقة ويومك بكره معايا طويل شوية ولذيذ ومرهق يا لذيذ انت يا رايق 😍👄😌


عماد : تحت امرك يا ستي سلمى ، ودخل اوضته ينام وظبط المنبه ع الساعة 12 الا ربع عشان يقوم ينفذ أمر البرنسيسة.


ايه اللي حصل بعد ماالمنبه رن وعماد صحي من النوم ؟
ده اللي هنعرفه سوا ف الجزء الخامس ،، استنونا 😊😎


---------------------------------------------


العمدة ( الجزء الخامس )


الساعة ٥ المغرب عمدتنا ظبط المنبه ع الساعة 12 الا ربع زي ماسلمى أمرت بالحرف وحط راسه ع المخدة عشان ينام لكن الموضوع شاغل باله وعقله لأقصى حد لدرجة أن ماعرفش ينعس غير الساعة 10 قبل معاد صحيانه بأقل من ساعتين يعني يدوب هيلحق ينام ساعتين وكل ده لانه مش قادر يبطل تفكير ف اللي حصل معاه من لحظة حفل الزفاف لحد دلوقتي وكمان اللي هيحصل معاه بكره .


المنبه رن لكن عماد مش قادر يقوم مانامش غير ساعتين غير أن الدنيا شتى والجو برد فمش قادر يشيل البطانية اصلا من فوق جسمه فقرر غضب عنه يقفل المنبه ويكمل نوم مش قادر .


المنبه بطل يرن وعماد نام ونعس تاني لكن ماكملش دقيقة يدوب وكان في جردل مية بارد بيتكب ع راسه خلاه يقوم مفزوع من نومه كأنه لغم وحد داس عليه .


سلمى : **** اكبر عليك من اولها كده عصيان للأوامر دانت يومك اسود معايا انهارده قوم فذ يلا وقامت ضرباه شلوت برجلها خلاه يقوم يقف انتباه


عماد : انا اسف يا ستي سلمى


سلمى : بلا اسف بلا زفت ع دماغك سايباك ٧ ساعات تنام واخرتها اجي الاقيك نايم رغم ان المعاد اللي انا محددهولك عدى بقاله خمس دقايق كاملين 😡


عماد : سلمى انا اسف بجد غصب عني 😓


سلمى : شششششششش 🤫 ولا نفس ،، واجري بسرعة ع الحمام خد شاورك واحلق شعر جسمك كله واطلع اتشيكلي وحط برفان وقص ضوافرك وجهزلي نفسك كأنك عروسة بتتجهز يوم فرحها واخرك الساعة 2:00 تكون واقف قدام الكرسي بتاعي ف الصالة ومنضفلي الكرسي وعقابا ليك انا كنت ناوية احاسبك الساعة 2 بالظبط بس عشان أخرت ف نومك خمس دقايق انا داخلة أوضتي انام وهسيبك واقف زي الكلب ف الصالة كده لحد مااصحى من النوم وانت وحظك بقى ، كمان ماتحاولش تلعب بديلك وتقول ستي سلمى مش شايفاني هنام ، عشان انا مركبالك كاميرا ف السقف فوق الكرسي اللي ف الصالة هتصورك لحظة بلحظة 😊 ،
يلا غور من قدامي بسرعة ع الحمام ،، وضربته كف خماسي على وشه طير منه أي ذرة نوم .


دخل العمدة الحمام ودخلت سلمى تنام من غير ماتظبط منبه ولا ف دماغها اصلا أن في واحد هيفضل متذنب ومستنيها ف الصالة .


خرج عماد م الحمام ولبس هدومه ورش برفانه ودخل الصالة برنس وجنتل مان كده قفل الباب والشبابيك ورش الصالة أجمل معطر جو كلها ونضف كرسي الملكة سلمى ورش عليه كله برفان ده مكان ماهتقعد البرنسيسة يعني لازم يبقى نضيف ووقف انتباه قدام الكرسي أيديه الاتنين جنبه وعينه ف الأرض ورجليه الاتنين لازقين ف بعض وفضل متمسمر ع الوضع ده كده لحد الساعة ١٠ الصبح يعني اكتر من ٧ ساعات وكأن سلمى بتعاقبه ع ال٧ ساعات اللي سمحتلو ينامهم امبارح 😂


جات الساعة ٩ سلمى صحيت من النوم ولا ف دماغها ودخلت حمامها خدت شاور سريع وطلعت ع الصالة قعدت ع الكرسي بتاعها وقامت رافعة دقن عماد لفوق بصباع أيدها الصغير وامرته يرفع عينه من ع الأرض ويبص ف عينها .


عماد : شكرا يا ستي سلمى ده كرم منك يا سمو الأميرة


سلمى : اجري يلا جهزلي الفطار وتعالى اقف مكانك تاني


ربع ساعة بالظبط كان عماد مجهز لأميرته أحلى فطار وفارشلها السفرة وبيقوللها بكل خضوع استأذن سموك تتفضلي الفطار يا ستي سلمى ورجع تاني مكانه قدام الكرسي واقف انتباه .


سلمى فطرت ورجعت كرسي الملكة تاني وبصت لعماد وقالتلو ارفع راسك الحساب بدأ خلاص


عماد : تحت امرك يا ستي سلمى


سلمى : اقلع بدلة الشياكة دي واقلع قميصك وبنطلونك


عماد : تحت امرك يا سلمى هانم


سلمى : اقلع هدوك الداخلية واقف انتباه قدامي كما ولدتك أمك يا كسمك 😎😌


عماد : تحت امرك يا سلمى هانم


سلمى : ارفع عينك م ع الأرض وبصلي كده


خمس دقايق صمت بدون كلام عماد عينه ف عين سلمى اللي بتبصله بصة ترعب الحر فما بالك بالعبد
عماد وشه احمر وكان قرب يسيح من شدة وحدة نظرة سلمى ليه طول الخمس دقايق دول عشان تقطع سلمى الصمت ده بكف خماسي على وش عماد وهي بتقوللو روح هاتلي القماشة السمرا الجميلة اللي هتلاقيها ف تالت رف ف الدولاب .


دقيقة بالظبط عماد كان جابها ورجع وقف انتباه عينه ف عين الملكة


سلمى اخدتها منه وربطتها حوالين عينيه كذا لفة عشان مايقدرش يشوف ولا يتوقع أي حاجة هتحصللو لحد مايخلص حساب ورجعت قعدت تاني ع الكرسي وهي حاطة رجل على رجل وف إيدها فنجان القهوة وبتبص لعماد وهو واقف قدامها ملط لحد ماخلصت قهوتها وقامت تلف حوالين ضحيتها وهي بتحسس بإيدها ع جسمه كأن جزار بيتطمن ع العجل اللي دابحه قبل مايبتدي يبيع للناس .


سلمى : شايف ايه يا عماد


عماد : مش شايف أي حاجة هشوف ازاي وحضرتك مغمياني


سلمى : اممممم 🤔 طيب ايه رأيك ف وضعك كده وانت واقف قدامي ملط حاسس بايه غير البرد انا عارفة أن الجو شتا والدنيا تلج حاسس بايه نفسياً


عماد : حاسس بالقهر وندمان ع الحال اللي انا وصلت ليه بس تهديد حضرتك ليا وخوفي منك لاحسن تفضحيني .


سلمى : يوم ماعزمتني وسبت موبايلك مفتوح وانا شوفت فضايحك ، ليه أخرت عليا لما روحت تجيبلي هدية 🤔


عماد بيحاول يفكر ف رد مش لاقي لحد مااتفاجأ بصوت الكرباج بيرن ع جسمه العريان قبل مايحس بنار بتكوي بسبب الكرباج اللي سلمى لسعتهوله .


سلمى : رد يا كسمك انا بسألك ، وطاخ كرباج كمان .


عماد : هرد يا ستي سلمى حاضر أخرت عشان كنت بحاول اختارلك اجمل هدية موجودة و**** العظيم حاجة تليق بمكانتك جوه قلبي 🥺


سلمى : تصدق يلا صعبت عليا طيب هعديهالك دي ،، يوم الحد اللي فات يوم فرحنا ليه وشك احمر وانا بكلمك خليت شكلنا وحش قدام كل المعازيم 🤔


عماد : انا اسف يا سلمى هانم


سلمى : اسف 🤔 معندكش مبرر يعني يبقى تاخد جزاءك ٢٥ ضربة على قفا ايدك بالخرزانة افتح ايدك


عماد : ابوس ايدك يا سلمى بلاش والنبي يا سلمى عشان خاطري ياسلمى 🥺😓


سلمى : ال٢٥ بقو ٣٠ عايز تعترض تاني


عماد اضطر ينفذ ومد ايده لسلمى بالمقلوب وبدأت سلمى تنزل ع أيده كل خرزانة اجمد م اللي قبلها وهو مش شايف قدامه لأنها مغمية عينه مش بيحس بالضربة غير وهي بتكهربلو أيده من الوجع وعماد وسلمى مخلياه يعد الضربات بنفسه ف مشهد قمة في الإذلال والإهانة لعماد اللي كل ماتنزل الخرزانة ع أيده ينط تلقائي متر من ع الأرض من شدة الألم هو ينط وسلمى تتفلت ف الضحك وكأنها قاصدة تضرب جامد عشان تشوفه وهو بيتنطط كده وتفضل تضحك .


خلصت ال٣٠ خرزانة ورجعت سلمى تسأل : يوم الاتنين ليه جبتلي القهوة من غير وش 🤔


عماد : انا اسف يا ستي سلمى اصلي سبتها ع النار وروحت اغسلك الفنجان اللي هصبلك القهوة فيه لقيت القهوة بتفور غصب عني اقسم ب**** 🥺🥺


سلمى : غصب عنك وعن أهلك قهوتي تجيلي مظبوطة وعشان تظبطها المرة الجاية عقابك هيكون بالشمعة اللي ف إيدي دي حاول تثبت رجلك كويس وانت واقف عشان قررت اسيح الشمعة دي كلها عليها


ولعت سلمى الشمعة وربطت رجل عماد ف الكنبة عشان مايقدرش يتحرك ولا يتنطط وقامت مسيحة الشمعة كلها على رجل عماد لحد ماعماد خلاص بقا شبه ابو رجل مسلوخة وبعدها حلت رجله ورجع يقف انتباه قدامها تاني


سلمى : يوم التلات كنت ملاحظة انك بتقول يا سلمى حاف كده كتير كأني واحدة صاحبتك مش ستك وانت مجرد عبد مملوك عندي .


عماد : اسف يا سلمى هانم ماكنتش لسا عرفت مقامي ومقامك ولا اتعودت ع الوضع الجديد 🥺


سلمى : هعديهالك بمزاجي بس لو اتكررت ماتلومش الا نفسك ،، يوم الاربع أمرتك تجهزلي الحمام جهزتهولي ونضفته كويس ودخلت لقيتك ملمعو وريحته نضيفة وكل حاجة اه بس بعد مانا خرجت انت مارجعتش تشد السيفون ليه 🤔😃


عماد : انا اسف يا ستي سلمى نسيت وغلاوتك عندي نسيت 😓


سلمى : تاني ياعماد 🤔 تاني نسيت 🤔 هو انت مابتفتكرش حاجة خالص 🤔 طيب ايه رأيك بقا هتنام الاسبوع ده كله ف الحمام ملط وع الأرض كمان وراسك تبقى جنب قعدة الحمام ولو انا حبيت اعمل حمام بالليل هدخل اصحيك من احلى نومة ،، ومفيش ليك نوم على سراير نهائيا لحد ماذاكرة السمك بتاعتك دي تتحسن وتبقى تفتكر أوامري وتنفذها بالحرف الواحد.


عماد : بس يا سلمى ... 😓🥺


سلمى : ايه هتناقش اوامري 🤔


عماد : لأ يا ست الكل اللي تؤمري بيه هيتنفذ 😓


سلمى : يوم الخميس نزلت قابلت اصحابك من غير ماتستأذن مني ، انت مش عارف ان دي ف قاموسي جريمة 🤔
عماد : سلمى هانم انا اسف مكنتش اعرف 🥺🥺
سلمى : طيب انا هكتفي ب١٠ اقلام على وشك المرادي لكن بعد كده لو عملت اي حاجة بدون إذن مني مش هتكيف غير وانا مسيحة ددمم من جسمك كله قدامي ،، اعدل وشك بقى كده وثبت ايدك جنبك واقف انتباه كويس وعد الأقلام على وشك لحد ما توصل ١٠ انزل بوس رجلي وقول كفاية يا ستي سلمى


سلمى : امبارح الجمعة الساعة ٣ العصر شعرك كان مكندش ومش متسرح كويس ,, ازاي تبقى عبد عندي ومش مهتم بمنظرك واستايلك قدامي 🤔


عماد : كنت متوتر بس بسبب اللي هيحصل يوم السبت يا ست الناس فنسيت اهتم بمنظري 🥺🥺


سلمى : طيب انا عارفة انك مش شايف لأني مغمياك بس انزل ع الأرض زي الدودة ايدك ورا ضهرك ودور على رجلي بلسانك لحد ماتوصللها تقلعني فردة الشبشب وتقوم تناولهالي 😁


عماد : تحت امرك يا ستي 😓


نزل عماد لحس نص الأرض بلسانه لحد ماوصل اخيرا لرجل البرنسيسة وقلعها الشبشب ببوقه وقام والشبشب لسا ف بوقه وسلمى مش قادرة تبطل ضحك من منظره 😂😂😂


اخدت سلمى الشبشب وضربت بيه عماد ع وشه واحدة على خده اليمين والتانية على خده الشمال ورمت الشبشب ف اخر الصالة ورجعت عماد تاني ع الأرض يزحف على بطنه وأيده متكتفة ورا ضهره وبيدور بلسانه ع الشبشب زي الدودة بالظبط وهو متغمي وقالتلو لما تلاقي الشبشب هشيل الفوطة من على عينك وهخليك تشوف بس المرادي اصعب بكتير لأن الشبشب بعيد وعماد مسكين لحس الأرض كلها وسلمى مش قادرة تمسك نفسها من الضحك ع المنظر اللي قدامها لحد ماوصل العمدة اخيرا بلسانه لشبشب سلمى .


سلمى : يخربيتك كنت هتفطسني من الضحك قوم اقف قوم 🤣🤣


عماد : تحت امرك يا سلمى هانم


نزلت سلمى من على كرسي الملكة وراحت لحد عماد وفكت الربطة من على عينه وقالتلو بكل تكبر واستعلاء حسابك خلص يا عمدة البس هدومك وتعالى ورايا على اوضتي عشان هنكتب عقد امتلاك وهعرفك شروط وقوانين حياتك معايا ☺️


ياترى ايه الشروط والأحكام اللي هتفرضها سلمى على عماد في عقد امتلاكها ليه ده اللي هنعرفه ف الجزء السادس ،، استنونا 😊😎


---------------------------------------------


العمدة ( الجزء السادس ) ( الحلقة الأخيرة )


خلص الحساب والعقاب ولبس العمدة هدومه واتحركت سلمى ناحية اوضتها خلاص والعمدة ماشي جنبها بيتحرك حسب حركتها ويقف حسب وقفتها وكأنه نبات عباد الشمس وكأن سلمى هي الشمس
فجأة سلمى ضربته بالقلم على وشه
سلمى : تمشي ورايا مش جنبي يا حيوان
عماد : حاضر يا سلمى هانم اهو ،، ورجع عماد كام خطوة عشان يبقى ماشي ورا سلمى


دخلت سلمى الأوضة ودخل عماد وراها
سلمى رمت نفسها ع السرير ضهرها مستلقي ع السرير ودراعاتها الاتنين مفروشين جنبها ورجليها الملائكية متدلية ع الأرض كأنها حورية تنزلت وتنازلت فنزلت لكوكبنا لتتواضع وتعيش مثل عيشة باقي البشر .


عماد قاعد قدام السرير وشه ف وش رجل البرنسيسة سلمى ، والبرنسيسة نايمة على ضهرها وفاردة دراعاتها ع السرير ورجليها متدلية بره السرير وقاعدة بتلعب بيها ف وش عماد شوية ف بوقه شوية ف عينه شوية هو وحظه بقى حسب رجليها ماتختار


بعد ٥ دقايق بدأت سلمى تكلم عماد وهي مستلقية على سريرها مش مكلفة نفسها حتى تقوم تقعد وتبص ف وشه وبدأت بقى تتشرط عليه عشان تسيبه يعيش في سلام ومن حقها تتشرط طبعا دي ماسكة عليه بلاوي توديه ورا الشمس .


سلمى بصوت يملؤه الكسل المختلط بالدلع والكبرياء وهي نايمة ع السرير : يا عمدة .
عماد بصوت واضح ويقظان : نعم يا برنسيسة ؟


سلمى سمعته بس ولا كأنها سمعت حاجة فضلت ساكتة دقيقة صمت تام وقاعدة بس بتلعب برجلها ف وش عماد
قطع الصمت ده صوت عماد وهو بيكرر رده : سلمى هانم اؤمريني 🙏


برضو سلمى مطنشاه وكأن كلامه شفاف
نص دقيقة صمت قطعتها سلمى بكف خماسي من رجلها على وش عماد وهي بتقوللو: ورقة وقلم وتكون عندي هنا ف ظرف دقيقة ونص اجري بسرعة يا حيوان


دقيقة بالظبط عماد كان جاب كراسة الشروط اللي هتتفرض عليه طول حياته ومعاها قلم عشان يكتب شروط سلمى ورجع تاني جاثي على ركبته قدام رجل الملكة وسلمى لسا فاردة ضهرها ع السرير ورجلها ف وش عماد


عماد : انا جيت يا سلمى هانم 🙏


سلمى : ششششش 🤫 ولا نفس ،، انا بس اللي هتكلم وانت هتكتب اللي هقوله بالحرف .


عماد : أوامرك


سلمى : اكتب عنوان فوق الصفحة كده ( عقد عبودية وامتلاك : قوانين حياتنا الجديدة )


1 : مبدأيا كده انت مجرد عبد عندي هعمل بيك اللي مزاجي يهواه وبس ، غلطت هعاقبك ماغلطتش مش هعاقبك إلا لو مزاجي طلب اعاقبك لمجرد التسلية وكسر روتين الملل ف الحالة دي هعاقبك برضو عادي لكسر الروتين والزهق 😂😂


2: لو كنت قاعد أو نايم أو ايا كان وضعك حتى لو مشغول ف حاجة مهمة بتعملها مجرد ماتشوفني ماشية لازم تقوم تقف وتركعلي لحد مااختفي من قدامك بعدها ترجع لوضعك تاني حتى لو انا ظهرت واختفيت ف الدقيقة الواحدة 100 مرة انت هتقوم تركعلي 100 مرة عادي 😊


3 : طول مانا قاعدة ع الكرسي أو السرير وبكلمك تبقى قاعد تحت رجلي


4 : طول مانا واقفة ممنوع تبقى قاعد أو نايم لازم تقوم تقف احتراماً ليا


5 : لو انا قاعدة وقومت وقفت تقوم تقف تلقائي حتى لو انا واقفة بس افرد جسمي وهقعد تاني ف نفس اللحظة برضو تقوم تقف واول مانا اقعد ع الكرسي أو السرير ترجع تاني تقعد ع ركبتك تحت رجلي .


6 : ودي أهم حاجة وقت ماتطلب معاك جنس مش من حقك تطلب مني حاجة
حياتك الجنسية هتبقى متوقفة على شهوتي انا مش شهوتك انت يعني انت هتبقى مجرد أداة بستخدمها عشان اجيب شهوتي و اتكيف جنسيا وقت ماانا احب بدل ماكنت بضرب ٧.٥ قبل الجواز هستخدمك انت ف الموضوع ده بس عايزاك حصان .
وقت ماشهوتي تطلب هطلبك انا للجنس وممنوع ترفض لأي سبب تجيلي جري تحت أي ظرف مهما كنت مشغول ومهما كان مزاجك أو حالتك النفسية تجيلي مجهز نفسك كده عايزاك أسد 😂😎
تيجي تقلعني الشبشب أو الكوتشي والشرابات حسب مانا لابسة وبعدها تقلعني هدومي وبعدها تقلعني هدومي الداخلية وتقلع انت كمان وتطلعلي ع السرير تشتغل معايا لحد ماازهق منك واجيب شهوتي واتكيف وازقك برجلي ارميك تحت السرير كأنك حشرة ملهاش لازمة عشان تروح تجهزلي الحمام استحمي وانت تخش ورايا تستحمى انت كمان عشان ماتبقاش نجس .


7 : كل حاجة ف حياتك هتعملها لازم إذن مني هتتكلم ترفع ايدك كده 🙏
وانا بقى اقرر هسمحلك تتكلم ولا مااسمحلكش .
إلا ف حالة الهزار مسموحلك تهزر وتضحكني من غير إذن بس لو فشلت انك تضحكني فانا حرفيا هسففك التراب .


8 : أكلك وشربك هيبقى باستئذان حتى لو هتموت م العطش ومن الجوع
ومش هتاكل ولا هتشرب غير فضلات وبقايا الأكل بتاعي زيك زي القطط والكللابب بالظبط .


9 : خروجك من البيت لأي حاجة غير الشغل والصلاه والچيم هيبقى بإذن مني انا وبس .


10 : خروج ع القهوة أو لاصحابك ده ممنوع تماماً غير لو جالي مزاج اخليك تطلع وترجع ف المعاد اللي انا احدده ده بالنسبة ليك .
بالنسبالي بقا انا أخرج وقت مااحب ارجع وقت مااحب طول مانا بره البيت أو عند اهلي أو صاحباتي ممنوع ترن عليا ولا تسأل راجعة امتى
أخرج وقت مااحب وارجع وقت مااحب حسب مزاجي مايطلب انا حرة .


11 : موبايلك ممنوع يتقفل لحظة ولا حتى يبقى فاصل شحن موبايلك يبقى متاح طول الوقت ولما ارن عليك ف أي وقت وتحت أي ظرف لازم ترد تشوفني عايزة ايه


12 : زيارتك لأهلك مسموح بيها مرة كل اسبوع كحد أقصى .
وزيارة أهلك لينا لازم اكون عارفة قبلها بيوم أقل حاجة مينفعش يطبو علينا ف أي وقت غير مناسب.
وماتقلقش مش هفضحك ولا هبين انك عبد عندي ولا أي حاجة خالص قدام أهلك ولا أهلي ولا أي مخلوق ف الدنيا غيرنا هيعرف عن حياتنا حاجة .


13 : فيزة مرتبك الشهري هتبقى معايا وباسوورد الفيزا هغيره عشان يبقى انا بس اللي عارفاه واقدر اسحب منها فلوس
انت عبد عندي يعني عليك تشتغل وبس وانا عليا هقبض المرتب اخر الشهر وهديلك كل يوم مصروفك وفلوس المواصلات وهتكرم عليك واديلك اشتراك الچيم .
بس عشان اسمحلك تروح الچيم لازم اول ما ترجع من شغلك تكون ماسح الشقة وكانسها ومرتبها ومخلص كل شغل البيت إلا بس ف حالة لو انا جايلي مزاج ومش كسلانة ولقيتك راجع تعبان وقولتلك سيبه وانا هعملو .


14 : باسوورد موبايلك تكتبهولي ف ورقة لاني ممكن ف أي لحظة اقولك هات موبايلك افتشو
وانت ممنوع تمسك موبايلي لأي سبب من الأسباب ولا حتى تفكر تلمسه أو حتى تبص عليا من بعيد كده وانا ماسكاه


15 : باسوورد الفيس والواتس وانستا بتوعك كل ده هيبقى معايا ، لازم ابقى عارفة انت بتكلم مين وليه وامتى وفين
لازم تبقى كتاب مفتوح قدامي وابقى عارفة عنك كل حاجة
هتبقى عبد عندي بمعنى كلمة عبد .



16 : لو في ماتش كورة هتسمعه أو حجز كورة هتلعبه تعرفني قبلها بيومين أقل حاجة وانا هفكر اسمحلك أو امنعك حسب مزاجي بقا وقتها مش حسب أهمية الحدث بالنسبالك .


17 : نومك باستئذان ومفيش ليك مواعيد منتظمة هتنام وتصحى حسب مانا عايزاك طول مانا صاحية مفيش نوم ليك .
هتنام بعد مانا انام بنص ساعة وتصحى قبل مانا اصحى بساعتين عشان تنضفلي الحمام وتجهزلي فطاري وقهوتي وتكويلي الهدوم
وانا هصحى من النوم افطر وارميلك فضلاتي تاكلها وتلبس وتطلع على شغلك .


18 : من حقي اصحيك من نومك ف أي لحظة احتاجك فيها تعمللي شاي أو قهوة أو عصير او تحضرلي أكل أو تجيبلي إزازة مية أو تعمللي مساچ أو تعمللي حمام أو تسرحلي شعري أو تقصلي ضوافري أو تحطلي مونيكير أو تعملي مكياچ أو تغسللي رجلي أو تلمعلي الشوز بتاعي أو تلبسني الشرابات أو تغسللي هدوم أو تكويهالي أو تعملي أي حاجة أو اتسلى عليك واضربك شوية أو عايزاك عشان بتاعك امارس بيك الجنس وارميك أو احتجتك لأي سبب من حقي اصحيك من أحلى نومة برنة تليفون تسمعها تكون قدامي ف ظرف ثواني لأن زي مااتفقنا انت مش ملك نفسك انت ملك ليا وعبد عندي وبس


19 : اخر حاجة طول ماحنا لوحدنا من حقي اضربك بسبب وبدون سبب من حقي اشتمك واشتمك بأهلك كمان .
جسمك كله ملك ليا من حقي اعورك ف أي حتة ف جسمك بس ماتقلقش مش هسببلك عاهة أبداً ياد انت جوزي برضو 😅☺️


20 : حياتك نفسها متوقفة على مزاجي من حقي اربطك واموتك ف أي وقت بس ماتقلقش وعد مني هسيبك عايش مش هقتلك تكرماً مني عليك


سلمى : انا كده خلصت شروطي وانا عارفة أن شروطي صعبة وتعجيزية وهتخلي حياتك سجن بس معلش بقا مراتك ميسترس انت حظك كده لازم تستحملني وتستحمل تقلب مزاجي وهرموناتي الجنسية اللي حياتك كلها هتبقى متوقفة عليها مقابل اني هسيبك تعيش في سلام من غير ماافضحك 😌


موافق ع الشروط ولا اطلب الطلاق منك واخلي اهلي واهلك يشوفو فضيحتك ويتعاملو هما معاك بدالي 😂😂😂😂


عماد بعد صمت نص دقيقة بالظبط وبنفس مكسورة : انا موافق يا سلمى 😓


سلمى اخيرا رفعت ضهرها من ع السرير وقامت وقفت وطبعا عماد قام وقف تلقائيا كأنه متبرمج عشان مينفعش سلمى تبقى واقفة وهو مش واقف احتراما ليها .


سلمى وهي باصة ف وش عبدها : ف اخر الصفحة بقى من تحت ف نص السطر واكتب
توقيع :

وسيب سطر فاضي ليا واكتب تحته اسمك وابصم
مضى عماد وبصم كمان على عقد عبوديته لسلمى طول حياته واخدت منه سلمى عقد الامتلاك وكتبت اسمها ف السطر اللي فوق اسمه ومضت وبصمت هي كمان عشان تبقى اشترته رسمي كده خلاص وحرة التصرف فيه وف حياته كمان .


سلمى بصت ف وش عماد وضربته بالقلم وقالتلو شاطر يامودي روح بقا هاتلي القلم الحديد من درج الألعاب وتعالى .


راح عماد واتفاجأ بكمية ألعاب الرعب اللي سلمى شايلاها ف الدرج وجاب القلم اللي سنو أكتر حدة من شفرة الموس اللامع ورجع اداه لسلمى ووقف قدامها
سلمى اخدت منه القلم واتفلتت ف الضحك من مستوى الطاعة العمياء اللي وصلت جوزها ليه
ابتسمت البرنسيسة ابتسامة ملائكية استعداداً للوحة الفنية اللي هترسمها بالقلم الحديد على ضهر عماد عشان مايفكرش ف يوم يطلقها ويتجوز تاني او يتجوز واحدة غيرها .


سلمى بصوت متدلع اوي وكله أنوثة ورقة مع ضحكة كلها خبث وكبرياء : اقلعلي كل هدومك بقى يا حلو ولف كده واديني ضهرك عشان هرسم عليك لوحتي الجديدة الفريدة 👄.
اسمع منك كلمة تحت امرك يا فنانة 👄


عماد بصوت يرتعش من الرعب : تحت امرك يا فنانة 🥺🥺
وقلع العمدة كل هدومه


سلمى ضربت عماد قلمين وقالتلو بنبرة كلها سخرية واستهزاء : لف كده يا عمدة واديني ضهرك 😅😊


عماد بصوت كله خضوع واستسلام لقدره : تحت امرك يا برنسيسة سلمى


سلمى : يلا اتقدم ناحية الشباك وارفع ايديك الاتنين لفوق


اتقدم عماد خطوات لحد ماوصل للشباك ورفع ايديه الاتنين ع آخرهم مسكتهم سلمي وربطت كل ايد ف حديدة من الشباك وربطت رجليه الاتنين ف الأرض وقفلت بقه بكورة حطتها فيه عشان مايقدرش يصرخ خاصة وهي عارفة أنه مش هيستحمل الألم المرة دي بالذات وبدأت تنحت ع ضهره بالقلم والدم يسيل ووش عماد يحمر من شدة الألم مش فارق معاها لحد ما خلصت خالص وكتبت ع جسمه عبارة هتفضل منحوتة عليه العمر كله لحد مايموت .
كتبت ( عماد عبد سلمى )


خلصت سلمى وراحت جابت مطهر وضمادات وعملت اسعافات أولية للجروح ف ضهر عماد عشان مايحصللوش تسمم وفكت رجله من الأرض وفكت أيده من الشباك وقالتلو لف يا روحي كده واديني وشك .


لف عماد وهو خايف لاحسن سلمى تنحت جملة تاني ع صدره لكن سلمى بكل طيبة وحنية شالت الكورة من بقه وقامت واخداه ف حضنها وفضلت ٥ دقايق كاملين وهي حاضنة جوزها كأنها بتطمنو وتقوللو ماتقلقش انا مش وحشة انا بخاف عليك ويهمني وجودك معايا لاخر يوم ف عمري .


خلص الحضن وخلصت الحنية وجفت الدموع قامت سلمى شايلة الضمادات من ضهر عماد تاني عشان اللوحة الفنية اللي هي رسمتها وتعبت فيها تبان وجابت تليفونها وفتحت الكاميرا فيديو وبدأت تصور ضهر عماد فيديو وهو مكتوب عليه عماد عبد سلمى .


سلمى وهي لسا ماسكة الموبايل بتصور : لف يا بيبي وبص بعينك كده كويس للكاميرا عشان وشك يبان ف الفيديو 😅😊


بكل استسلام لف عماد وفضل باصص للكاميرا نص دقيقة لحد ماسلمى وقفت تصوير وقالتلو كفاية كده دلوقتي انت متصور فيديو يثبت انك عبد عندي رسمي لآخر العمر ده غير أن الفيديو لو ضاع الجملة دي عمرها ماهتتمسح من عليك مهما عملت عمليات تجميل .
عايزاك بقى تبقى تفكر كده مجرد تفكير تطلقني أو تتجوز عليا أو فكر كده مين هترضى تتجوزك وانت مطبوع على جسمك جملة زي دي 🤣🤣🤣🤣🤣 .


رجعت سلمى جابت الضمادات والمطهرات وعملت اسعافات أولية لجرح عماد تاني وقلعت هي كمان هدومها واخدت جوزها ف حضنها وفضلو يبوسو ف بعض من بقهم ١٠ دقايق كاملة وقالتلو دلوقتي تستحق مني حضن حب حقيقي بجد بعد مااطمنت خلاص انك هتفضل تحت طوعي لآخر يوم ف عمري يا حب عمري وأحلى حاجة حصلتلي ف حياتي 😘


خلص الحضن ورجعت البرنسيسة سلمى رمت نفسها ع السرير ونامت وشاورت لعماد بصباعها الصغير يرجع تاني للشباك .


قبل مايوصل عماد للشباك سمع سلمى بتنده عليه : ولا اقولك تعالى عايزاك كنت هنسى ، فرجع بسرعة عماد ووقف انتباه قدام سرير البرنسيسة .


سلمى : اجري هاتلي البطانية وغطيني بيها الجو برد وانا مش لابسة حاجة خالص
بعدها اقفل عليا باب الأوضة وطفي النور عشان انعس وارجع اقف تاني عند الشباك وشك للحيط وقفاك ليا وارفع ايديك الاتنين لفوق وممنوع تتكلم مااسمعلكش نفس عشان اعرف انام وممنوع تلبس هدومك مهما برودة الجو زادت لحد مانا اصحى من النوم واشوف هعمل بيك ايه وهستعملك ازاي يا حلو ف يوم حلو وجديد 🥰


عماد : حاضر يا سلمى هانم تصبحي على خير .


سلمى : وانت من أهل الخير يا روحي بحبك بحبك بحبك .


عماد طبع بوسة من بوقه على راس سلمى وهي نايمة وفرش عليها البطانية وقاللها : وانا كمان بحبك يا أميرتي 😘


وراح عماد ناحية الشباك زي ماسلمى أمرت ووقف وشه للحيط وأيديه الاتنين مرفوعة لحد ماسلمى تشبع نوم .
امتي التكمله
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
قصة سلمى


العمدة ( الجزء الأول )
الأشخاص :


عماد ٢٧ سنة مهندس ناجح جدا ف شغله وعنده مشاريعه في مجال الهندسة الميكانيكية ف كل شبر ف المحافظة وعنده كمان ميول خضوع للمرأة بس محدش يعرف عنها حاجة حتى حبيبته سلمى نفسها ماتعرفش .


سلمى 23 سنة بنت مدير بنك اسكندرية وأجمل بنت ف الشلة كلها ، بتمشي وسط اصحابها كأنها الشمس وهما مجرد كواكب من شدة جمالها وجاذبيتها اللي تسحر قلب وعقل اي حد


الأحداث :
بعد الخطوبة وتحديداً يوم فرحهم قاعدين ع الكوشة عماد طاير م الفرحة اخيرا حب عمره هيجمعو بيها اوضة واحدة وهيتقفل بابها عليهم لوحدهم خلاص ومش مصدق نفسه أنه فاز بملكة جمال الدفعة


فجأة وهما ع الكوشة سلمى ابتسمت ابتسامة فيها مكر وكلها ثقة ف النفس وقالتلو كلمة ف ودنو خلت وشه قلب الوان والمعازيم كلهم استغربوا ياترى سلمى شتمت عماد ولا قالتلو ايه خلى وشه كده يحمر لدرجة أن الناس افتكرت عماد خلاص هيرفع أيده ويضرب سلمى ع وشها من شدة الغضب اللي كانو شايفينو ع وشه


لكن عماد حكم عقله بسرعة واتمالك أعصابه واتظاهر وكأن مفيش حاجه رغم صدمته من جواه اللي اي حد غيره كان هيطلق سلمى فورا لكن العمدة خاف لسلمى تفضحو فقرر أنه يتمالك أعصابه ويحكم عقله ويشوف شروط حبيبته ايه ويحل معاها الموضوع بشكل ودي احسن


يا ترى سلمى قالت ايه لعماد خلاه يتوتر كده ف ليلة العمر فجأة وياترى عماد مستعد يعمل ايه لسلمى عشان ماتفضحوش ويفضل سر بينهم وياترى سلمى ناوية تعمل ايه ؟؟


ده بقى اللي هنعرفو ف الجزء التاني من قصتنا


------------------------------------------------


العمدة ( الجزء التاني )


وهما ع الكوشة سلمى قالت لعماد ف ودنه انت مش متخيل انا مبسوطة قد ايه بالهدية اللي جبتهالي اخر مرة اتقابلنا رغم بساطتها ،، بس انت ليه سبت موبايلك مفتوح لما قومت تجيبلي الهدية ولا انت نسيته وايه الحاجات اللي انا شوفتها ع موبايلك دي


ف اللحظة دي عماد عرف أن سلمى شافت الصور والفيديوهات السادية اللي هو محملها ع موبايلو وحس أنه خلاص كده هيتفضح وأنها ممكن تطلب الطلاق ، عشان كده وشه احمر واتوتر وهو ع الكوشة لكن سلمى لحقت الموقف بسرعة وقالتلو ماتقلقش ياحبيبي انا مش هفضحك وليك عندي مفاجأة لما الفرح يخلص ونطلع على شقتنا .


خلص الفرح وطلعو الشقة خلاص


عماد : قوليلي بقى يا روحي ايه المفاجأة اللي شايلهالي رغم كل اللي انتي شوفتيه على موبايلي ده


سلمى : بص يا عمدة انا مش مصدومة باللي شوفته بالعكس انا مبسوطة بيك اوي كمان عارف ليه ؟


عماد : ليه يا روحي


سلمى : انا مش جاهلة باللي شوفته ع موبايلك انا اصلا عندي ميول مكملة لميولك انا ميسترس بس كنت خايفة احكيلك من زمان قبل مااعرف انك خاضع انا مبسوطة اصلا أننا هنكمل بعض وهنعيش حياتنا كلها نعمل الحاجة اللي بحبها وهي السادية و التحكم ف الرجالة ومش اي راجل ده جوزي حبيبي يابختي بيك بجد 😁😚


عماد : سلمى انا مش هنكر حاجة بما انك شوفتي كل حاجة للأسف بس انا مش موافق اعيش حياتي خاضع ليكي دي ميولي اه بس مستحيل اعمل كده على أرض الواقع لأ يا سلمى مستحيل يا سلمى مستحيل .


سلمى : ششششششش ولا كلمة زيادة 🤫


عماد بنبرة كلها خوف : يعني ايه يا سلمى


سلمى بنبرة كلها استعلاء وسخرية : يعني اختار , الاستسلام لستك سلمى ولا نتطلق وافضحك ؟ دانت سيديهاتك معايا 😅


يا ترى العمدة هيختار ايه وايه اللي هيحصللو بعد كده ف الشقة ده بقى اللي هنعرفو سوا ف الجزء التالت .


----------------------------------------------


العمدة ( الجزء التالت )


عماد يا عيني اتصدم واتحول تفكيره ١٨٠ درجة بعد ماكان بيفكر ف ليلة العمر الجميلة واللحظة اللي هيركب فيها الفرسة الشقية أصبح كل تفكيره دلوقتي ازاي يقاوم جبروت الأميرة المتسلطة عليه وازاي هيسمح للفرسة أنها هي اللي تركبه نفسيا وجسديا لنهاية العمر كله .


دقيقتين كاملين من صمت سلمى وذهول وصدمة عماد قطعهم صوت كف سلمى وهو بيرن على وش عماد وهي بتقوللو كل ده بتفكر ف الاختيار اخلص يلا
تخضعلي ولا افضحك 😎


عماد : طيب ممكن يا سلمى تديني يومين افكر واقرر بعد اذنك طبعا 🙏


سلمى بضحكة خبيثة كده وبصوت عالي : يومين 😂🤣🤣🤣 ؟!! دانت طيب اوي 😂😂😂
بص هو كرم مني عليك هديلك نص ساعة تفكر


عماد طيب خليها نص يوم 🥺


سلمى : باقيلك خمس دقايق ولو زودت كلمة كمان هيبقو دقيقة واحدة بس


عماد بكل استسلام : حاضر


دخل العمدة اوضته وطلع بعد ٥ دقايق راح لسلمى اوضتها وشه أحمر زي الشربات وباصص ف الأرض وساكت عشان يتفاجأ بسلمى قاعدة لابسة تاج كان مشتريهولها عماد هدية وقالعة فستان الفرح ولابسة بنطلون ضيق وكت مبين دراعاتها ذات الجمال الملكي الفرعوني وقاعدة حاطة رجل فوق رجل وباصة لعماد وهو داخل وكلها ثقة انه مفيش قدامه اختيار غير الانصياع لإرادتها ورغبتها الكاملة في امتلاكه كما يمتلك الطفل لعبة او تمتلك الطفلة عروسة باربي للتسلية


سلمى : مالك ياعمدة وشك احمر ومتوتر اوي كده ليه مالك ياابني ساكت مابتتكلمش يعني 🤔


عماد بكل كسوف وتوتر : انا موافق يا سلمى هكون لعبتك وهخضعلك لكن بشروط 🥺


سلمى : شروط دي يابيبي عند امك هنا في نعم وحاضر وتحت امرك يا سلمى وبس ،، وممكن ابقى اتكرم عليك واخصصلك ١٠ دقايق كل اسبوع ف يوم الحساب تطلب فيهم اي طلب وانا بقى افكر إذا كان مزاجي يسمح أو مايسمحش اني اوافقلك عليه 😎🤷


ويوم الحساب ده هيبقى كل يوم سبت من كل اسبوع هتتحاسب فيه على كل حاجة حصلت خلال الأسبوع اللي خلص كل حاجة عملتها وكل كلمة نطقتها ، اسمع منك بقى كلمة تحت امرك عشان اقولك يوم الحساب ده هيمشي ازاي وايه اللي هيحصل فيه وهتعمل ايه وهتلبسلي ايه وانت بتتحاسب بس بعد كلمة تحت امرك يا سلمى


عماد وعروقه هتنفجر من الغيظ والتوتر ووشه مش مفارق الأرض وبصوت واطي خالص : تحت امرك يا سلمى 😔


سلمى بضحكة ساخرة ولسانها طالع كأنه بيتلعق لعماد : مش سامعاكي يا عمدة 😅


عماد بصوت واضح وجسم بيتهز من الرعشة : تحت امرك يا سلمى تحت امرك يا سلمى 🥺


سلمى انفجرت من الضحك وبصوت عالي فشخ 😂😂😂😂😂


سلمى : نثبت بقى انك خضعت بجد تعالى قلعني الشوز ده كده وخد شراباتي عشان تغسلها وخد كمان الكرسي ده وديه اوضتك عشان تعبني وهاتلي الكرسي اللي بحبه من اوضتك انت وتعالى 😎


عماد قلع سلمى الشوز ولسا هيقلعها الشراب اتفاجأ بكف خماسي على وشه وصوت سلمى وهي بتصرخ فيه وبتقول هو انت حمار مابتفهمش 🤔😡 فين تحت امرك يا سلمى وفين حاضر ونعم ولا انت زيك زي الحيطة عبارة عن كائن صامت 🤔 يلا نفذ اوامري ، اتفووووه 😏💦


عماد : تحت امرك يا سلمى


دخل عماد غسل الشرابات بتوع سلمى ورجع غيرلها الكرسي اللي قاعدة عليه وجابلها الكرسي المريح عشان تقدر تريح ضهرها وتسند دراعاتها الجميلة عليه


قعدت سلمى ع الكرسي مريحة ضهرها لورا وساندة دراعاتها على اجناب الكرسي وحاطة رجل على رجل وبصت لعماد وهو قاعد قدامها ع الأرض بابتسامة ساخرة متكبرة بصتلو من فوق لتحت وقالتلو قوم فقام بسرعة البرق


سلمى : ماتبصش ف الأرض بص ف عيني مباشرة


عماد : حاضر يا سلمى


فضلت سلمى عينها ف عين عماد لمدة خمس دقايق بدون ماتنطق كلمة مجرد بس عينه ف عينها وقاعدة بتضحك عليه وهو واقف ومش قادر حتى يشيل عينه من عينها رغم أنه هيموت من الكسوف .


سلمى بعد صمت 5 دقايق وبنبرة كلها سخرية : اركع يا عمدة 😅😎


عماد : نعم 🤔 انتي بتقولي ايه 🥺


سلمى : اركعلي ياعمدة عشان اشرحلك يوم السبت من كل اسبوع هتتحاسب فين وازاي وهتستعد ازاي لليوم ده قبل مايبدأ يلا اركع كده قدامي واديني ودنك يا بيبي .


وأخيراً ركع عماد بينه وبين سلمى متر ووشه فوق رجلها بخمسة سنتيمتر .


ايه اللي حصل بعد كده وايه تفاصيل يوم السبت الأحمر من كل اسبوع اللي هتحكيها سلمى لعماد وهو راكع قدامها ده اللي هنعرفه ف الجزء الرابع ،، انتظرونا 😊😎


--------------------------------------------


العمدة ( الجزء الرابع )


بعد ٥ دقايق من الاتصال المباشر من سلمى بعينها ف عين عماد وهي قاصدة كده عشان تكسره نفسياً أمرته يركع قدامها عشان تحكيله تفاصيل السبت الأحمر من كل اسبوع هتتم ازاي وهيحصل ايه لكن عماد طبعا رفض وحس أن سلمى زودتها اوي معاه قام نزل عينه من عينها وفضل واقف قدامها ورافض انه يركع لحد ماسلمى جات وقفت قدامه وفتحت موبايلها وسمعته تسجيل كلامه وهو بيتذل ليها عشان ماتفضحوش وكمان خلتو يتفرج ع نفسه فيديو وهو بيتضرب ع وشه بالقلم ومش قادر حتى يعترض .
عماد اتصدم لما عرف أن سلمى كانت بتصورو ومسجلاله بكاميرا جوه الشقة كل حاجة حصلت وخاف بجد المرادي لانها مش مجرد ميول دي سلمى كده تقدر باللي معاها تخليه ينتحر لو حد شاف الفيديوهات فقرر يسمع صوت العقل ويركع


واخيرا ركع العمدة بينه وبين سلمى متر ووشه فوق رجلها بخمسة سنتيمتر بس .


سلمى رفعت رجلها وضربت وش عماد نزلت نقط ددمم من مناخيره عشان يبطل يجادل بعد كده وينفذ أوامرها بدون نقاش وبدأت بقى تشرح لجوزها تفاصيل السبت الأحمر


بص يا روحي كل يوم سبت تستعد ليه اكتر من يوم فرحنا لان ده هيبقى يوم تصفية حسابات الأسبوع اللي خلص كله 😌
الساعة 12:00 بالليل كده خلص يوم الجمعة وبدأ يوم السبت يعني حتى لو نعسان مفيش حاجه اسمها نوم لو بتعمل اي حاجه تلغيها عندك مشوار يتكنسل وتتفرغ للي هيحصل بس
الساعة 12 بالدقيقة تكون دخلت الحمام تاخد شاور حلو وتحلق شعر جسمك كله وتعمل حسابك شعر راسك يكون محلوق من يوم الجمعة يعني قبل السبت بيوم .
هتخلص شاور تحلق دقنك وشعر جسمك كله وتقص ضوافرك وتسرح شعرك وتحط احلى برفان موجود ع جسمك كله .
بعده ماتتشيك وتجهزلي نفسك تفضل مستني لحد الساعة ماتيجي 2:00
الساعة 2:00 بالدقيقة تخرج من اوضتك وتطلع ع الصالة تقفل باب الصالة كويس وتقفل كل الشبابيك عشان محدش يشوف اللي هيتعمل فيك وتنور النور و تقلع كل هدومك حتى ملابسك الداخليه وتقف قدام الكرسي بتاعي تستناني اطلع من اوضتي .


هتقف انتباه قدام الكرسي ملط زي ماولدتك امك بالظبط ايديك الاتنين جنبك مايتحركوش ، عينك ف الأرض ماتفارقش البلاطة اللي قدام رجلك ، ورجليك الاتنين لازقين ف بعض مايمتلكوش حيز اكتر من مساحة بلاطة واحدة بس ، وتفضل ع الوضع ده لحد مانا اطلع من اوضتي واجيلك ومتنساش تنضفلي الكرسي اللي هقعد عليه ملكة وانت واقف قدامي بحاسبك .


عماد : وانتي بقى هتطلعي من اوضتك الساعة كام عشان انا بزهق بسرعة ومش بحب الملل ياريت تطلعي بسرعة وتحاسبيني بسرعة عشان اخش انام .


سلمى : بص يا عماد ، اليوم ده لازم تتعلم الصبر عشانه لأن انا ممكن اطلع بعد ساعة ممكن بعد ساعتين ممكن تفضل مستنيني ٢٤ ساعة كاملة لحد قبل اليوم مايخلص بساعة أو ساعتين عادي اجمد كده اومال 😅😂


عماد : مش هستحمل اقف يوم كامل يا سلمى وكمان من غير مااحرك ايدي ولا رجلي ولا حتى عيني كده كتير 🥺😓


سلمى : ارفع راسك يا عمدة وقرب كده وتعالى اقف قدامي


عماد رفع ضهره اخيرا بعد ماكاد يتكسر من الركوع قدام سلمى وقرب منها


سلمى بنبرة كلها حنية وطيبة وهي بتمشي أيدها ع وش عماد وراسه كأنه حيوانها المدلل الأليف : بص يا مودي انا مش قاسية وقلبي طيب انا ف الغالب بصحى من النوم الساعة ٧ الصبح أو ٨ يعني هتفضل واقف كلها ٥ أو ست ساعات بس مستنيني وان شاء**** مش هتوصل ابدا ل٢٠ أو ٢٤ ساعة كده متذنب إلا لو انا مشغولة وكمان ياعم لو انا سهرانة يوم الجمعة لنص الليل هطلع احاسبك اول ماتيجي الساعة 2:00 علطول مش هسيبك واقف كده كتير ، أما بقى لو كنت نمت فمعلش بقى حظك كده لازم تفضل واقف مستنيني اصحى من النوم.


عماد بنبرة مكسورة ونفس مذلولة وحيلة مشلولة : حاضر يا سلمى .


سلمى : انسى سلمى خالص
من دلوقتي انا ستك سلمى 😌😎 ويلا قوم نام ريح جسمك شوية عشان انهارده الجمعة الساعة دلوقتي ٥ المغرب واليوم قرب يخلص باقي ع الساعة 12 يدوب ٧ ساعات قوم نام عشان هتصحى الساعة 12 بالدقيقة ويومك بكره معايا طويل شوية ولذيذ ومرهق يا لذيذ انت يا رايق 😍👄😌


عماد : تحت امرك يا ستي سلمى ، ودخل اوضته ينام وظبط المنبه ع الساعة 12 الا ربع عشان يقوم ينفذ أمر البرنسيسة.


ايه اللي حصل بعد ماالمنبه رن وعماد صحي من النوم ؟
ده اللي هنعرفه سوا ف الجزء الخامس ،، استنونا 😊😎


---------------------------------------------


العمدة ( الجزء الخامس )


الساعة ٥ المغرب عمدتنا ظبط المنبه ع الساعة 12 الا ربع زي ماسلمى أمرت بالحرف وحط راسه ع المخدة عشان ينام لكن الموضوع شاغل باله وعقله لأقصى حد لدرجة أن ماعرفش ينعس غير الساعة 10 قبل معاد صحيانه بأقل من ساعتين يعني يدوب هيلحق ينام ساعتين وكل ده لانه مش قادر يبطل تفكير ف اللي حصل معاه من لحظة حفل الزفاف لحد دلوقتي وكمان اللي هيحصل معاه بكره .


المنبه رن لكن عماد مش قادر يقوم مانامش غير ساعتين غير أن الدنيا شتى والجو برد فمش قادر يشيل البطانية اصلا من فوق جسمه فقرر غضب عنه يقفل المنبه ويكمل نوم مش قادر .


المنبه بطل يرن وعماد نام ونعس تاني لكن ماكملش دقيقة يدوب وكان في جردل مية بارد بيتكب ع راسه خلاه يقوم مفزوع من نومه كأنه لغم وحد داس عليه .


سلمى : **** اكبر عليك من اولها كده عصيان للأوامر دانت يومك اسود معايا انهارده قوم فذ يلا وقامت ضرباه شلوت برجلها خلاه يقوم يقف انتباه


عماد : انا اسف يا ستي سلمى


سلمى : بلا اسف بلا زفت ع دماغك سايباك ٧ ساعات تنام واخرتها اجي الاقيك نايم رغم ان المعاد اللي انا محددهولك عدى بقاله خمس دقايق كاملين 😡


عماد : سلمى انا اسف بجد غصب عني 😓


سلمى : شششششششش 🤫 ولا نفس ،، واجري بسرعة ع الحمام خد شاورك واحلق شعر جسمك كله واطلع اتشيكلي وحط برفان وقص ضوافرك وجهزلي نفسك كأنك عروسة بتتجهز يوم فرحها واخرك الساعة 2:00 تكون واقف قدام الكرسي بتاعي ف الصالة ومنضفلي الكرسي وعقابا ليك انا كنت ناوية احاسبك الساعة 2 بالظبط بس عشان أخرت ف نومك خمس دقايق انا داخلة أوضتي انام وهسيبك واقف زي الكلب ف الصالة كده لحد مااصحى من النوم وانت وحظك بقى ، كمان ماتحاولش تلعب بديلك وتقول ستي سلمى مش شايفاني هنام ، عشان انا مركبالك كاميرا ف السقف فوق الكرسي اللي ف الصالة هتصورك لحظة بلحظة 😊 ،
يلا غور من قدامي بسرعة ع الحمام ،، وضربته كف خماسي على وشه طير منه أي ذرة نوم .


دخل العمدة الحمام ودخلت سلمى تنام من غير ماتظبط منبه ولا ف دماغها اصلا أن في واحد هيفضل متذنب ومستنيها ف الصالة .


خرج عماد م الحمام ولبس هدومه ورش برفانه ودخل الصالة برنس وجنتل مان كده قفل الباب والشبابيك ورش الصالة أجمل معطر جو كلها ونضف كرسي الملكة سلمى ورش عليه كله برفان ده مكان ماهتقعد البرنسيسة يعني لازم يبقى نضيف ووقف انتباه قدام الكرسي أيديه الاتنين جنبه وعينه ف الأرض ورجليه الاتنين لازقين ف بعض وفضل متمسمر ع الوضع ده كده لحد الساعة ١٠ الصبح يعني اكتر من ٧ ساعات وكأن سلمى بتعاقبه ع ال٧ ساعات اللي سمحتلو ينامهم امبارح 😂


جات الساعة ٩ سلمى صحيت من النوم ولا ف دماغها ودخلت حمامها خدت شاور سريع وطلعت ع الصالة قعدت ع الكرسي بتاعها وقامت رافعة دقن عماد لفوق بصباع أيدها الصغير وامرته يرفع عينه من ع الأرض ويبص ف عينها .


عماد : شكرا يا ستي سلمى ده كرم منك يا سمو الأميرة


سلمى : اجري يلا جهزلي الفطار وتعالى اقف مكانك تاني


ربع ساعة بالظبط كان عماد مجهز لأميرته أحلى فطار وفارشلها السفرة وبيقوللها بكل خضوع استأذن سموك تتفضلي الفطار يا ستي سلمى ورجع تاني مكانه قدام الكرسي واقف انتباه .


سلمى فطرت ورجعت كرسي الملكة تاني وبصت لعماد وقالتلو ارفع راسك الحساب بدأ خلاص


عماد : تحت امرك يا ستي سلمى


سلمى : اقلع بدلة الشياكة دي واقلع قميصك وبنطلونك


عماد : تحت امرك يا سلمى هانم


سلمى : اقلع هدوك الداخلية واقف انتباه قدامي كما ولدتك أمك يا كسمك 😎😌


عماد : تحت امرك يا سلمى هانم


سلمى : ارفع عينك م ع الأرض وبصلي كده


خمس دقايق صمت بدون كلام عماد عينه ف عين سلمى اللي بتبصله بصة ترعب الحر فما بالك بالعبد
عماد وشه احمر وكان قرب يسيح من شدة وحدة نظرة سلمى ليه طول الخمس دقايق دول عشان تقطع سلمى الصمت ده بكف خماسي على وش عماد وهي بتقوللو روح هاتلي القماشة السمرا الجميلة اللي هتلاقيها ف تالت رف ف الدولاب .


دقيقة بالظبط عماد كان جابها ورجع وقف انتباه عينه ف عين الملكة


سلمى اخدتها منه وربطتها حوالين عينيه كذا لفة عشان مايقدرش يشوف ولا يتوقع أي حاجة هتحصللو لحد مايخلص حساب ورجعت قعدت تاني ع الكرسي وهي حاطة رجل على رجل وف إيدها فنجان القهوة وبتبص لعماد وهو واقف قدامها ملط لحد ماخلصت قهوتها وقامت تلف حوالين ضحيتها وهي بتحسس بإيدها ع جسمه كأن جزار بيتطمن ع العجل اللي دابحه قبل مايبتدي يبيع للناس .


سلمى : شايف ايه يا عماد


عماد : مش شايف أي حاجة هشوف ازاي وحضرتك مغمياني


سلمى : اممممم 🤔 طيب ايه رأيك ف وضعك كده وانت واقف قدامي ملط حاسس بايه غير البرد انا عارفة أن الجو شتا والدنيا تلج حاسس بايه نفسياً


عماد : حاسس بالقهر وندمان ع الحال اللي انا وصلت ليه بس تهديد حضرتك ليا وخوفي منك لاحسن تفضحيني .


سلمى : يوم ماعزمتني وسبت موبايلك مفتوح وانا شوفت فضايحك ، ليه أخرت عليا لما روحت تجيبلي هدية 🤔


عماد بيحاول يفكر ف رد مش لاقي لحد مااتفاجأ بصوت الكرباج بيرن ع جسمه العريان قبل مايحس بنار بتكوي بسبب الكرباج اللي سلمى لسعتهوله .


سلمى : رد يا كسمك انا بسألك ، وطاخ كرباج كمان .


عماد : هرد يا ستي سلمى حاضر أخرت عشان كنت بحاول اختارلك اجمل هدية موجودة و**** العظيم حاجة تليق بمكانتك جوه قلبي 🥺


سلمى : تصدق يلا صعبت عليا طيب هعديهالك دي ،، يوم الحد اللي فات يوم فرحنا ليه وشك احمر وانا بكلمك خليت شكلنا وحش قدام كل المعازيم 🤔


عماد : انا اسف يا سلمى هانم


سلمى : اسف 🤔 معندكش مبرر يعني يبقى تاخد جزاءك ٢٥ ضربة على قفا ايدك بالخرزانة افتح ايدك


عماد : ابوس ايدك يا سلمى بلاش والنبي يا سلمى عشان خاطري ياسلمى 🥺😓


سلمى : ال٢٥ بقو ٣٠ عايز تعترض تاني


عماد اضطر ينفذ ومد ايده لسلمى بالمقلوب وبدأت سلمى تنزل ع أيده كل خرزانة اجمد م اللي قبلها وهو مش شايف قدامه لأنها مغمية عينه مش بيحس بالضربة غير وهي بتكهربلو أيده من الوجع وعماد وسلمى مخلياه يعد الضربات بنفسه ف مشهد قمة في الإذلال والإهانة لعماد اللي كل ماتنزل الخرزانة ع أيده ينط تلقائي متر من ع الأرض من شدة الألم هو ينط وسلمى تتفلت ف الضحك وكأنها قاصدة تضرب جامد عشان تشوفه وهو بيتنطط كده وتفضل تضحك .


خلصت ال٣٠ خرزانة ورجعت سلمى تسأل : يوم الاتنين ليه جبتلي القهوة من غير وش 🤔


عماد : انا اسف يا ستي سلمى اصلي سبتها ع النار وروحت اغسلك الفنجان اللي هصبلك القهوة فيه لقيت القهوة بتفور غصب عني اقسم ب**** 🥺🥺


سلمى : غصب عنك وعن أهلك قهوتي تجيلي مظبوطة وعشان تظبطها المرة الجاية عقابك هيكون بالشمعة اللي ف إيدي دي حاول تثبت رجلك كويس وانت واقف عشان قررت اسيح الشمعة دي كلها عليها


ولعت سلمى الشمعة وربطت رجل عماد ف الكنبة عشان مايقدرش يتحرك ولا يتنطط وقامت مسيحة الشمعة كلها على رجل عماد لحد ماعماد خلاص بقا شبه ابو رجل مسلوخة وبعدها حلت رجله ورجع يقف انتباه قدامها تاني


سلمى : يوم التلات كنت ملاحظة انك بتقول يا سلمى حاف كده كتير كأني واحدة صاحبتك مش ستك وانت مجرد عبد مملوك عندي .


عماد : اسف يا سلمى هانم ماكنتش لسا عرفت مقامي ومقامك ولا اتعودت ع الوضع الجديد 🥺


سلمى : هعديهالك بمزاجي بس لو اتكررت ماتلومش الا نفسك ،، يوم الاربع أمرتك تجهزلي الحمام جهزتهولي ونضفته كويس ودخلت لقيتك ملمعو وريحته نضيفة وكل حاجة اه بس بعد مانا خرجت انت مارجعتش تشد السيفون ليه 🤔😃


عماد : انا اسف يا ستي سلمى نسيت وغلاوتك عندي نسيت 😓


سلمى : تاني ياعماد 🤔 تاني نسيت 🤔 هو انت مابتفتكرش حاجة خالص 🤔 طيب ايه رأيك بقا هتنام الاسبوع ده كله ف الحمام ملط وع الأرض كمان وراسك تبقى جنب قعدة الحمام ولو انا حبيت اعمل حمام بالليل هدخل اصحيك من احلى نومة ،، ومفيش ليك نوم على سراير نهائيا لحد ماذاكرة السمك بتاعتك دي تتحسن وتبقى تفتكر أوامري وتنفذها بالحرف الواحد.


عماد : بس يا سلمى ... 😓🥺


سلمى : ايه هتناقش اوامري 🤔


عماد : لأ يا ست الكل اللي تؤمري بيه هيتنفذ 😓


سلمى : يوم الخميس نزلت قابلت اصحابك من غير ماتستأذن مني ، انت مش عارف ان دي ف قاموسي جريمة 🤔
عماد : سلمى هانم انا اسف مكنتش اعرف 🥺🥺
سلمى : طيب انا هكتفي ب١٠ اقلام على وشك المرادي لكن بعد كده لو عملت اي حاجة بدون إذن مني مش هتكيف غير وانا مسيحة ددمم من جسمك كله قدامي ،، اعدل وشك بقى كده وثبت ايدك جنبك واقف انتباه كويس وعد الأقلام على وشك لحد ما توصل ١٠ انزل بوس رجلي وقول كفاية يا ستي سلمى


سلمى : امبارح الجمعة الساعة ٣ العصر شعرك كان مكندش ومش متسرح كويس ,, ازاي تبقى عبد عندي ومش مهتم بمنظرك واستايلك قدامي 🤔


عماد : كنت متوتر بس بسبب اللي هيحصل يوم السبت يا ست الناس فنسيت اهتم بمنظري 🥺🥺


سلمى : طيب انا عارفة انك مش شايف لأني مغمياك بس انزل ع الأرض زي الدودة ايدك ورا ضهرك ودور على رجلي بلسانك لحد ماتوصللها تقلعني فردة الشبشب وتقوم تناولهالي 😁


عماد : تحت امرك يا ستي 😓


نزل عماد لحس نص الأرض بلسانه لحد ماوصل اخيرا لرجل البرنسيسة وقلعها الشبشب ببوقه وقام والشبشب لسا ف بوقه وسلمى مش قادرة تبطل ضحك من منظره 😂😂😂


اخدت سلمى الشبشب وضربت بيه عماد ع وشه واحدة على خده اليمين والتانية على خده الشمال ورمت الشبشب ف اخر الصالة ورجعت عماد تاني ع الأرض يزحف على بطنه وأيده متكتفة ورا ضهره وبيدور بلسانه ع الشبشب زي الدودة بالظبط وهو متغمي وقالتلو لما تلاقي الشبشب هشيل الفوطة من على عينك وهخليك تشوف بس المرادي اصعب بكتير لأن الشبشب بعيد وعماد مسكين لحس الأرض كلها وسلمى مش قادرة تمسك نفسها من الضحك ع المنظر اللي قدامها لحد ماوصل العمدة اخيرا بلسانه لشبشب سلمى .


سلمى : يخربيتك كنت هتفطسني من الضحك قوم اقف قوم 🤣🤣


عماد : تحت امرك يا سلمى هانم


نزلت سلمى من على كرسي الملكة وراحت لحد عماد وفكت الربطة من على عينه وقالتلو بكل تكبر واستعلاء حسابك خلص يا عمدة البس هدومك وتعالى ورايا على اوضتي عشان هنكتب عقد امتلاك وهعرفك شروط وقوانين حياتك معايا ☺️


ياترى ايه الشروط والأحكام اللي هتفرضها سلمى على عماد في عقد امتلاكها ليه ده اللي هنعرفه ف الجزء السادس ،، استنونا 😊😎


---------------------------------------------


العمدة ( الجزء السادس ) ( الحلقة الأخيرة )


خلص الحساب والعقاب ولبس العمدة هدومه واتحركت سلمى ناحية اوضتها خلاص والعمدة ماشي جنبها بيتحرك حسب حركتها ويقف حسب وقفتها وكأنه نبات عباد الشمس وكأن سلمى هي الشمس
فجأة سلمى ضربته بالقلم على وشه
سلمى : تمشي ورايا مش جنبي يا حيوان
عماد : حاضر يا سلمى هانم اهو ،، ورجع عماد كام خطوة عشان يبقى ماشي ورا سلمى


دخلت سلمى الأوضة ودخل عماد وراها
سلمى رمت نفسها ع السرير ضهرها مستلقي ع السرير ودراعاتها الاتنين مفروشين جنبها ورجليها الملائكية متدلية ع الأرض كأنها حورية تنزلت وتنازلت فنزلت لكوكبنا لتتواضع وتعيش مثل عيشة باقي البشر .


عماد قاعد قدام السرير وشه ف وش رجل البرنسيسة سلمى ، والبرنسيسة نايمة على ضهرها وفاردة دراعاتها ع السرير ورجليها متدلية بره السرير وقاعدة بتلعب بيها ف وش عماد شوية ف بوقه شوية ف عينه شوية هو وحظه بقى حسب رجليها ماتختار


بعد ٥ دقايق بدأت سلمى تكلم عماد وهي مستلقية على سريرها مش مكلفة نفسها حتى تقوم تقعد وتبص ف وشه وبدأت بقى تتشرط عليه عشان تسيبه يعيش في سلام ومن حقها تتشرط طبعا دي ماسكة عليه بلاوي توديه ورا الشمس .


سلمى بصوت يملؤه الكسل المختلط بالدلع والكبرياء وهي نايمة ع السرير : يا عمدة .
عماد بصوت واضح ويقظان : نعم يا برنسيسة ؟


سلمى سمعته بس ولا كأنها سمعت حاجة فضلت ساكتة دقيقة صمت تام وقاعدة بس بتلعب برجلها ف وش عماد
قطع الصمت ده صوت عماد وهو بيكرر رده : سلمى هانم اؤمريني 🙏


برضو سلمى مطنشاه وكأن كلامه شفاف
نص دقيقة صمت قطعتها سلمى بكف خماسي من رجلها على وش عماد وهي بتقوللو: ورقة وقلم وتكون عندي هنا ف ظرف دقيقة ونص اجري بسرعة يا حيوان


دقيقة بالظبط عماد كان جاب كراسة الشروط اللي هتتفرض عليه طول حياته ومعاها قلم عشان يكتب شروط سلمى ورجع تاني جاثي على ركبته قدام رجل الملكة وسلمى لسا فاردة ضهرها ع السرير ورجلها ف وش عماد


عماد : انا جيت يا سلمى هانم 🙏


سلمى : ششششش 🤫 ولا نفس ،، انا بس اللي هتكلم وانت هتكتب اللي هقوله بالحرف .


عماد : أوامرك


سلمى : اكتب عنوان فوق الصفحة كده ( عقد عبودية وامتلاك : قوانين حياتنا الجديدة )


1 : مبدأيا كده انت مجرد عبد عندي هعمل بيك اللي مزاجي يهواه وبس ، غلطت هعاقبك ماغلطتش مش هعاقبك إلا لو مزاجي طلب اعاقبك لمجرد التسلية وكسر روتين الملل ف الحالة دي هعاقبك برضو عادي لكسر الروتين والزهق 😂😂


2: لو كنت قاعد أو نايم أو ايا كان وضعك حتى لو مشغول ف حاجة مهمة بتعملها مجرد ماتشوفني ماشية لازم تقوم تقف وتركعلي لحد مااختفي من قدامك بعدها ترجع لوضعك تاني حتى لو انا ظهرت واختفيت ف الدقيقة الواحدة 100 مرة انت هتقوم تركعلي 100 مرة عادي 😊


3 : طول مانا قاعدة ع الكرسي أو السرير وبكلمك تبقى قاعد تحت رجلي


4 : طول مانا واقفة ممنوع تبقى قاعد أو نايم لازم تقوم تقف احتراماً ليا


5 : لو انا قاعدة وقومت وقفت تقوم تقف تلقائي حتى لو انا واقفة بس افرد جسمي وهقعد تاني ف نفس اللحظة برضو تقوم تقف واول مانا اقعد ع الكرسي أو السرير ترجع تاني تقعد ع ركبتك تحت رجلي .


6 : ودي أهم حاجة وقت ماتطلب معاك جنس مش من حقك تطلب مني حاجة
حياتك الجنسية هتبقى متوقفة على شهوتي انا مش شهوتك انت يعني انت هتبقى مجرد أداة بستخدمها عشان اجيب شهوتي و اتكيف جنسيا وقت ماانا احب بدل ماكنت بضرب ٧.٥ قبل الجواز هستخدمك انت ف الموضوع ده بس عايزاك حصان .
وقت ماشهوتي تطلب هطلبك انا للجنس وممنوع ترفض لأي سبب تجيلي جري تحت أي ظرف مهما كنت مشغول ومهما كان مزاجك أو حالتك النفسية تجيلي مجهز نفسك كده عايزاك أسد 😂😎
تيجي تقلعني الشبشب أو الكوتشي والشرابات حسب مانا لابسة وبعدها تقلعني هدومي وبعدها تقلعني هدومي الداخلية وتقلع انت كمان وتطلعلي ع السرير تشتغل معايا لحد ماازهق منك واجيب شهوتي واتكيف وازقك برجلي ارميك تحت السرير كأنك حشرة ملهاش لازمة عشان تروح تجهزلي الحمام استحمي وانت تخش ورايا تستحمى انت كمان عشان ماتبقاش نجس .


7 : كل حاجة ف حياتك هتعملها لازم إذن مني هتتكلم ترفع ايدك كده 🙏
وانا بقى اقرر هسمحلك تتكلم ولا مااسمحلكش .
إلا ف حالة الهزار مسموحلك تهزر وتضحكني من غير إذن بس لو فشلت انك تضحكني فانا حرفيا هسففك التراب .


8 : أكلك وشربك هيبقى باستئذان حتى لو هتموت م العطش ومن الجوع
ومش هتاكل ولا هتشرب غير فضلات وبقايا الأكل بتاعي زيك زي القطط والكللابب بالظبط .


9 : خروجك من البيت لأي حاجة غير الشغل والصلاه والچيم هيبقى بإذن مني انا وبس .


10 : خروج ع القهوة أو لاصحابك ده ممنوع تماماً غير لو جالي مزاج اخليك تطلع وترجع ف المعاد اللي انا احدده ده بالنسبة ليك .
بالنسبالي بقا انا أخرج وقت مااحب ارجع وقت مااحب طول مانا بره البيت أو عند اهلي أو صاحباتي ممنوع ترن عليا ولا تسأل راجعة امتى
أخرج وقت مااحب وارجع وقت مااحب حسب مزاجي مايطلب انا حرة .


11 : موبايلك ممنوع يتقفل لحظة ولا حتى يبقى فاصل شحن موبايلك يبقى متاح طول الوقت ولما ارن عليك ف أي وقت وتحت أي ظرف لازم ترد تشوفني عايزة ايه


12 : زيارتك لأهلك مسموح بيها مرة كل اسبوع كحد أقصى .
وزيارة أهلك لينا لازم اكون عارفة قبلها بيوم أقل حاجة مينفعش يطبو علينا ف أي وقت غير مناسب.
وماتقلقش مش هفضحك ولا هبين انك عبد عندي ولا أي حاجة خالص قدام أهلك ولا أهلي ولا أي مخلوق ف الدنيا غيرنا هيعرف عن حياتنا حاجة .


13 : فيزة مرتبك الشهري هتبقى معايا وباسوورد الفيزا هغيره عشان يبقى انا بس اللي عارفاه واقدر اسحب منها فلوس
انت عبد عندي يعني عليك تشتغل وبس وانا عليا هقبض المرتب اخر الشهر وهديلك كل يوم مصروفك وفلوس المواصلات وهتكرم عليك واديلك اشتراك الچيم .
بس عشان اسمحلك تروح الچيم لازم اول ما ترجع من شغلك تكون ماسح الشقة وكانسها ومرتبها ومخلص كل شغل البيت إلا بس ف حالة لو انا جايلي مزاج ومش كسلانة ولقيتك راجع تعبان وقولتلك سيبه وانا هعملو .


14 : باسوورد موبايلك تكتبهولي ف ورقة لاني ممكن ف أي لحظة اقولك هات موبايلك افتشو
وانت ممنوع تمسك موبايلي لأي سبب من الأسباب ولا حتى تفكر تلمسه أو حتى تبص عليا من بعيد كده وانا ماسكاه


15 : باسوورد الفيس والواتس وانستا بتوعك كل ده هيبقى معايا ، لازم ابقى عارفة انت بتكلم مين وليه وامتى وفين
لازم تبقى كتاب مفتوح قدامي وابقى عارفة عنك كل حاجة
هتبقى عبد عندي بمعنى كلمة عبد .



16 : لو في ماتش كورة هتسمعه أو حجز كورة هتلعبه تعرفني قبلها بيومين أقل حاجة وانا هفكر اسمحلك أو امنعك حسب مزاجي بقا وقتها مش حسب أهمية الحدث بالنسبالك .


17 : نومك باستئذان ومفيش ليك مواعيد منتظمة هتنام وتصحى حسب مانا عايزاك طول مانا صاحية مفيش نوم ليك .
هتنام بعد مانا انام بنص ساعة وتصحى قبل مانا اصحى بساعتين عشان تنضفلي الحمام وتجهزلي فطاري وقهوتي وتكويلي الهدوم
وانا هصحى من النوم افطر وارميلك فضلاتي تاكلها وتلبس وتطلع على شغلك .


18 : من حقي اصحيك من نومك ف أي لحظة احتاجك فيها تعمللي شاي أو قهوة أو عصير او تحضرلي أكل أو تجيبلي إزازة مية أو تعمللي مساچ أو تعمللي حمام أو تسرحلي شعري أو تقصلي ضوافري أو تحطلي مونيكير أو تعملي مكياچ أو تغسللي رجلي أو تلمعلي الشوز بتاعي أو تلبسني الشرابات أو تغسللي هدوم أو تكويهالي أو تعملي أي حاجة أو اتسلى عليك واضربك شوية أو عايزاك عشان بتاعك امارس بيك الجنس وارميك أو احتجتك لأي سبب من حقي اصحيك من أحلى نومة برنة تليفون تسمعها تكون قدامي ف ظرف ثواني لأن زي مااتفقنا انت مش ملك نفسك انت ملك ليا وعبد عندي وبس


19 : اخر حاجة طول ماحنا لوحدنا من حقي اضربك بسبب وبدون سبب من حقي اشتمك واشتمك بأهلك كمان .
جسمك كله ملك ليا من حقي اعورك ف أي حتة ف جسمك بس ماتقلقش مش هسببلك عاهة أبداً ياد انت جوزي برضو 😅☺️


20 : حياتك نفسها متوقفة على مزاجي من حقي اربطك واموتك ف أي وقت بس ماتقلقش وعد مني هسيبك عايش مش هقتلك تكرماً مني عليك


سلمى : انا كده خلصت شروطي وانا عارفة أن شروطي صعبة وتعجيزية وهتخلي حياتك سجن بس معلش بقا مراتك ميسترس انت حظك كده لازم تستحملني وتستحمل تقلب مزاجي وهرموناتي الجنسية اللي حياتك كلها هتبقى متوقفة عليها مقابل اني هسيبك تعيش في سلام من غير ماافضحك 😌


موافق ع الشروط ولا اطلب الطلاق منك واخلي اهلي واهلك يشوفو فضيحتك ويتعاملو هما معاك بدالي 😂😂😂😂


عماد بعد صمت نص دقيقة بالظبط وبنفس مكسورة : انا موافق يا سلمى 😓


سلمى اخيرا رفعت ضهرها من ع السرير وقامت وقفت وطبعا عماد قام وقف تلقائيا كأنه متبرمج عشان مينفعش سلمى تبقى واقفة وهو مش واقف احتراما ليها .


سلمى وهي باصة ف وش عبدها : ف اخر الصفحة بقى من تحت ف نص السطر واكتب
توقيع :

وسيب سطر فاضي ليا واكتب تحته اسمك وابصم
مضى عماد وبصم كمان على عقد عبوديته لسلمى طول حياته واخدت منه سلمى عقد الامتلاك وكتبت اسمها ف السطر اللي فوق اسمه ومضت وبصمت هي كمان عشان تبقى اشترته رسمي كده خلاص وحرة التصرف فيه وف حياته كمان .


سلمى بصت ف وش عماد وضربته بالقلم وقالتلو شاطر يامودي روح بقا هاتلي القلم الحديد من درج الألعاب وتعالى .


راح عماد واتفاجأ بكمية ألعاب الرعب اللي سلمى شايلاها ف الدرج وجاب القلم اللي سنو أكتر حدة من شفرة الموس اللامع ورجع اداه لسلمى ووقف قدامها
سلمى اخدت منه القلم واتفلتت ف الضحك من مستوى الطاعة العمياء اللي وصلت جوزها ليه
ابتسمت البرنسيسة ابتسامة ملائكية استعداداً للوحة الفنية اللي هترسمها بالقلم الحديد على ضهر عماد عشان مايفكرش ف يوم يطلقها ويتجوز تاني او يتجوز واحدة غيرها .


سلمى بصوت متدلع اوي وكله أنوثة ورقة مع ضحكة كلها خبث وكبرياء : اقلعلي كل هدومك بقى يا حلو ولف كده واديني ضهرك عشان هرسم عليك لوحتي الجديدة الفريدة 👄.
اسمع منك كلمة تحت امرك يا فنانة 👄


عماد بصوت يرتعش من الرعب : تحت امرك يا فنانة 🥺🥺
وقلع العمدة كل هدومه


سلمى ضربت عماد قلمين وقالتلو بنبرة كلها سخرية واستهزاء : لف كده يا عمدة واديني ضهرك 😅😊


عماد بصوت كله خضوع واستسلام لقدره : تحت امرك يا برنسيسة سلمى


سلمى : يلا اتقدم ناحية الشباك وارفع ايديك الاتنين لفوق


اتقدم عماد خطوات لحد ماوصل للشباك ورفع ايديه الاتنين ع آخرهم مسكتهم سلمي وربطت كل ايد ف حديدة من الشباك وربطت رجليه الاتنين ف الأرض وقفلت بقه بكورة حطتها فيه عشان مايقدرش يصرخ خاصة وهي عارفة أنه مش هيستحمل الألم المرة دي بالذات وبدأت تنحت ع ضهره بالقلم والدم يسيل ووش عماد يحمر من شدة الألم مش فارق معاها لحد ما خلصت خالص وكتبت ع جسمه عبارة هتفضل منحوتة عليه العمر كله لحد مايموت .
كتبت ( عماد عبد سلمى )


خلصت سلمى وراحت جابت مطهر وضمادات وعملت اسعافات أولية للجروح ف ضهر عماد عشان مايحصللوش تسمم وفكت رجله من الأرض وفكت أيده من الشباك وقالتلو لف يا روحي كده واديني وشك .


لف عماد وهو خايف لاحسن سلمى تنحت جملة تاني ع صدره لكن سلمى بكل طيبة وحنية شالت الكورة من بقه وقامت واخداه ف حضنها وفضلت ٥ دقايق كاملين وهي حاضنة جوزها كأنها بتطمنو وتقوللو ماتقلقش انا مش وحشة انا بخاف عليك ويهمني وجودك معايا لاخر يوم ف عمري .


خلص الحضن وخلصت الحنية وجفت الدموع قامت سلمى شايلة الضمادات من ضهر عماد تاني عشان اللوحة الفنية اللي هي رسمتها وتعبت فيها تبان وجابت تليفونها وفتحت الكاميرا فيديو وبدأت تصور ضهر عماد فيديو وهو مكتوب عليه عماد عبد سلمى .


سلمى وهي لسا ماسكة الموبايل بتصور : لف يا بيبي وبص بعينك كده كويس للكاميرا عشان وشك يبان ف الفيديو 😅😊


بكل استسلام لف عماد وفضل باصص للكاميرا نص دقيقة لحد ماسلمى وقفت تصوير وقالتلو كفاية كده دلوقتي انت متصور فيديو يثبت انك عبد عندي رسمي لآخر العمر ده غير أن الفيديو لو ضاع الجملة دي عمرها ماهتتمسح من عليك مهما عملت عمليات تجميل .
عايزاك بقى تبقى تفكر كده مجرد تفكير تطلقني أو تتجوز عليا أو فكر كده مين هترضى تتجوزك وانت مطبوع على جسمك جملة زي دي 🤣🤣🤣🤣🤣 .


رجعت سلمى جابت الضمادات والمطهرات وعملت اسعافات أولية لجرح عماد تاني وقلعت هي كمان هدومها واخدت جوزها ف حضنها وفضلو يبوسو ف بعض من بقهم ١٠ دقايق كاملة وقالتلو دلوقتي تستحق مني حضن حب حقيقي بجد بعد مااطمنت خلاص انك هتفضل تحت طوعي لآخر يوم ف عمري يا حب عمري وأحلى حاجة حصلتلي ف حياتي 😘


خلص الحضن ورجعت البرنسيسة سلمى رمت نفسها ع السرير ونامت وشاورت لعماد بصباعها الصغير يرجع تاني للشباك .


قبل مايوصل عماد للشباك سمع سلمى بتنده عليه : ولا اقولك تعالى عايزاك كنت هنسى ، فرجع بسرعة عماد ووقف انتباه قدام سرير البرنسيسة .


سلمى : اجري هاتلي البطانية وغطيني بيها الجو برد وانا مش لابسة حاجة خالص
بعدها اقفل عليا باب الأوضة وطفي النور عشان انعس وارجع اقف تاني عند الشباك وشك للحيط وقفاك ليا وارفع ايديك الاتنين لفوق وممنوع تتكلم مااسمعلكش نفس عشان اعرف انام وممنوع تلبس هدومك مهما برودة الجو زادت لحد مانا اصحى من النوم واشوف هعمل بيك ايه وهستعملك ازاي يا حلو ف يوم حلو وجديد 🥰


عماد : حاضر يا سلمى هانم تصبحي على خير .


سلمى : وانت من أهل الخير يا روحي بحبك بحبك بحبك .


عماد طبع بوسة من بوقه على راس سلمى وهي نايمة وفرش عليها البطانية وقاللها : وانا كمان بحبك يا أميرتي 😘


وراح عماد ناحية الشباك زي ماسلمى أمرت ووقف وشه للحيط وأيديه الاتنين مرفوعة لحد ماسلمى تشبع نوم .
تحفه تسلم
 
مرحبا بكم جميعا من منكم يعطينا اسم مؤلف هذه القصة وأول شخص يعطيني اسم مؤلف هذه القصة له مني عشرة نقاط
 
يابختك يا عمده ياريت لو في تكمله
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%