NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

BlͥacͣkͫLord

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
  • عجبني
التفاعلات: @The GodFather@, mazen_, كريم سعد مكرم و شخص آخر
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
  • أتفق
التفاعلات: mor2010 و BlͥacͣkͫLord
دى غريزه مطلوبه ومهمه للجميع بلا استثناء
اكيك بس اكيد كل شخص لي متعته الخاصه ب الجنس وليه اهميه لشئ معين جواه

اكيك بس اكيد كل شخص لي متعته الخاصه ب الجنس وليه اهميه لشئ معين جواه
الى انا شايفه انه كل واحد بس فيه ناس بتطلع منها ب مشاعر بس و دا الى بيتحكم ف شهوته و بيبقى مع مراته ومش عاوز يخونها و العكس طبعا
وفيه الى مع اي حاجه حلوه و فرصه مناسبه شغال حتا لو متجوز او متجوزه و دا الى شهوته سايقاها سواء راجل او بت
و دا راى 🤷🌹

• عجبني
الى انا شايفه انه كل واحد بس فيه ناس بتطلع منها ب مشاعر بس و دا الى بيتحكم ف شهوته و بيبقى مع مراته ومش عاوز يخونها و العكس طبعا
وفيه الى مع اي حاجه حلوه و فرصه مناسبه شغال حتا لو متجوز او متجوزه و دا الى شهوته سايقاها سواء راجل او بت
و دا راى 🤷🌹
وطبعا رائيك يحترم جدا شكرا لمشاركتك 🤍

• عجبني
التفاعلات: وهم الأقنعه
غريزة أساسية حياتية زيها زي الاكل و الشرب
نكرانها و كبتها يعمل تناقض يؤدي الى معضلة أخلاقية

• عجبني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: mor2010، BlͥacͣkͫLord و مرحب
حاجة زي الاكل والشرب لازم تتعمل ولو ماتعملتش هبقى مشوه حتى لو هتدفع فلوس زيها زي ما تدفع تمن الاكل

• عجبني
التفاعلات: BlͥacͣkͫLord
حاجة زي الاكل والشرب لازم تتعمل ولو ماتعملتش هبقى مشوه حتى لو هتدفع فلوس زيها زي ما تدفع تمن الاكل
مش تقليل ف الفعل او الشخص الي يدفع ماديات مقابل متعه زاييفه واحيانا بتضر الطرف الاخر
ورائيك يحترم طبعا🤍

مش تقليل ف الفعل او الشخص الي يدفع ماديات مقابل متعه زاييفه واحيانا بتضر الطرف الاخر
ورائيك يحترم طبعا🤍
اللي جرب مش بيبطل سواء بمقابل او لا انا هنا مش بقنعك برأي انا بس بوضح الرأي
وانا من اللي شوفتهم هنا ان في ناس كتير ماعملتش وعندها كبت ودده مسببلهم اكتئاب وخنقة

• عجبني
اللي جرب مش بيبطل سواء بمقابل او لا انا هنا مش بقنعك برأي انا بس بوضح الرأي
وانا من اللي شوفتهم هنا ان في ناس كتير ماعملتش وعندها كبت ودده مسببلهم اكتئاب وخنقة
انا فاهم وجهه نظرك انك بتدي رائي وانا برضو عامل موضوع عن علاقه الجنس ب الاكتئاب

الجنس بالنسبة لي ... الملجاء لتفريغ شحنات الضغط وتغير المود ... مش اهم حاجة في حياتي ... بس حاجة أساسية ... لتلبية احتياجات الجسد

• عجبني
الجنس بالنسبة لي ... الملجاء لتفريغ شحنات الضغط وتغير المود ... مش اهم حاجة في حياتي ... بس حاجة أساسية ... لتلبية احتياجات الجسد
با ويحااه واخيرا كلام جد😂
هو فعلا كلام مظبوط جداا وان الجنس من الاساسيات للراحه

• حبيته
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
الجنس مهم جدا بالنسبة لي يشغل الكثير من تفكيري
امارس الجنس كثرا مع زوجتي ودائما ما اتخيله مع اخرين

• عجبني
الجنس مهم جدا بالنسبة لي يشغل الكثير من تفكيري
امارس الجنس كثرا مع زوجتي ودائما ما اتخيله مع اخرين
بس مبنفعش نخلي شهوتنا هي محور الاساس ف الحياه

• عجبني
التفاعلات: espresso
باختصار بهيج بتعب ، وبحتاج اخرج الطاقة دي ولما بخرجها بخرج معاها الشهوة والحياة والضغط وكل الازمات
كمان بتبقا علاقتك مع اللي بتمارس معاهاصحبتك وصديقتك لو مش مجرد علاقة قايمة ع الجنس بس لا الموضوع بيبقا مختلف
والعلاقة دي بتبقا حلوة ك صحاب وبتفهمك

• عجبني
متابع في صمت

• عجبني
ما هي أهمية الجنس بالنسبة لك؟
ممكن نعرف لي ونفتح باب النقاش✨
الجنس ساعات حميميه انسجام تناغم تبادل مشاعر جميله لحظات معبره عن الشوق والحنين . الجنس تفريغ ضغوطات الحياه واستراحه للعقل في التفكير باشياء جميله . الجنس متعه جمعت متعه اللذه والنشوه والاسترخاء . الجنس راحه لأعصاب الجسم . بصراحه لا يوجد وصف كامل يعطي حقه لموضوعك .
ولا يكون جميلآ فعلآ الا مع من نحب تلك المرأه التي احبها القلب واختارها العقل فأن المتعه هنا تختلف عن متعه العلاقات الجنسيه المتنوعه من امرأه الى اخرئ

• عجبني
باختصار بهيج بتعب ، وبحتاج اخرج الطاقة دي ولما بخرجها بخرج معاها الشهوة والحياة والضغط وكل الازمات
كمان بتبقا علاقتك مع اللي بتمارس معاهاصحبتك وصديقتك لو مش مجرد علاقة قايمة ع الجنس بس لا الموضوع بيبقا مختلف
والعلاقة دي بتبقا حلوة ك صحاب وبتفهمك
فهمان 😂🤍

وهنا
الجنس ساعات حميميه انسجام تناغم تبادل مشاعر جميله لحظات معبره عن الشوق والحنين . الجنس تفريغ ضغوطات الحياه واستراحه للعقل في التفكير باشياء جميله . الجنس متعه جمعت متعه اللذه والنشوه والاسترخاء . الجنس راحه لأعصاب الجسم . بصراحه لا يوجد وصف كامل يعطي حقه لموضوعك .
ولا يكون جميلآ فعلآ الا مع من نحب تلك المرأه التي احبها القلب واختارها العقل فأن المتعه هنا تختلف عن متعه العلاقات الجنسيه المتنوعه من امرأه الى اخرئ
سوف اسكت قليلا من جمال الوصف😍🤍

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: mor2010 و كريم سعد مكرم

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%