NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

sexypump

نسوانجى الاصلى
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
سؤال محيرني جدا و مش لاقي اي تفسير أو إجابة ؟
هو احنا لية كرجالة بنحب نجدد الستات يعني بنحب نعرف جديد ..مع أن العلاقة بتاخد وقت عقبال ما بتوصل للاتفاق و التكامل و معرفة كل طرف لشريكه (بتكلم عن العلاقة الجنسية) يعني اية اللي بيخلينا نزهق و عايزين نعرف جديد و نام مع واحدة جديدة .
الترجمه
اول اي علاقة الراجل بيكون هايج على الموزة اللي معاه و مشتاق ديما و بيجيب عليها كتير و بسرعة و ممكن مايخدش وقت و هي برضو في الاول مش بتكون عارفة انت بتحب اية و بتيجي ازاي فترة كدا تعارف ...و بعد الفترة دي بظبط الأداء و بيكون النيكة أو الواحد اصلي جامد ..بتكون نيكت عناتيل ..وهو دا اللي كان مطلوب في الاول ..لية أنا كراجل بحب اعيد الكلام دا كله اية بيخليني ازهقو مش دا اللي كنت عايزه ؟
و الستات يا ريت يشاركو و يقولو ليه بتوصيل للزهق مش كنتي بتموتي علية و كسك بيريل على زبه ؟؟

• عجبني
التفاعلات: Abo hassan و روها
سؤال محيرني جدا و مش لاقي اي تفسير أو إجابة ؟
هو احنا لية كرجالة بنحب نجدد الستات يعني بنحب نعرف جديد ..مع أن العلاقة بتاخد وقت عقبال ما بتوصل للاتفاق و التكامل و معرفة كل طرف لشريكه (بتكلم عن العلاقة الجنسية) يعني اية اللي بيخلينا نزهق و عايزين نعرف جديد و نام مع واحدة جديدة .
الترجمه
اول اي علاقة الراجل بيكون هايج على الموزة اللي معاه و مشتاق ديما و بيجيب عليها كتير و بسرعة و ممكن مايخدش وقت و هي برضو في الاول مش بتكون عارفة انت بتحب اية و بتيجي ازاي فترة كدا تعارف ...و بعد الفترة دي بظبط الأداء و بيكون النيكة أو الواحد اصلي جامد ..بتكون نيكت عناتيل ..وهو دا اللي كان مطلوب في الاول ..لية أنا كراجل بحب اعيد الكلام دا كله اية بيخليني ازهقو مش دا اللي كنت عايزه ؟
و الستات يا ريت يشاركو و يقولو ليه بتوصيل للزهق مش كنتي بتموتي علية و كسك بيريل على زبه ؟؟
التنوع ف الافكار والكلام
اللبس الشكل حجم الجسم
البدايه دايما ف كل حاجه ممتعه

• عجبني
التفاعلات: روها و sexypump
التنوع ف الافكار والكلام
اللبس الشكل حجم الجسم
البدايه دايما ف كل حاجه ممتعه
اكيد
بس انا بتكلم أننا في الاول عايزين نوصل أننا نعمل واحد ممتع يكيف واول ما نوصل نعيده من الاول مع موزة جديدة 😂😂 مستغرب حالنا يا صديق وجع دماغ اوي
بتكلم على الموزز اللي بتكون صحاب معانا ديما رفق يعني ...مش ناطة و اجري و شغل الحمامات دا 😁

• بيضحكني
التفاعلات: متحرش تويتر
مطلعين علينا اشاعات أننا مش بيماى عنينا الا التراب 🥹
و هما النسوان قادرة و عيب يقولو علينا كدا اكيد في حاجة بيعملوها تخلينا نعمل كدا

• عجبني
التفاعلات: روها
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
فهماك جدا وحقيقي انا كمان مش لاقية تفسير كلمت رجالة كتير جدا ورغم ان بنكون عارفين انها هتكون مكالمة عشان جنس ومتعة لكن بحب جو الاستعباط اللى ف الاول ولو قال كلمة اعمل زعلانة وعيب وهقفل وبتاع واول م نخلص ببعد رغم ان ممكن يكون عجبنى وكيفنا بعض بس احساس البدايات والاستعباط حلو وممتع

• بيضحكني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: AndyCat، Teeetoooo و 𝗟𝗘𝗚𝗘𝗡𝗗 𝗞𝗬𝗦𝗘𝗥
اكيد
بس انا بتكلم أننا في الاول عايزين نوصل أننا نعمل واحد ممتع يكيف واول ما نوصل نعيده من الاول مع موزة جديدة 😂😂 مستغرب حالنا يا صديق وجع دماغ اوي
بتكلم على الموزز اللي بتكون صحاب معانا ديما رفق يعني ...مش ناطة و اجري و شغل الحمامات دا 😁
ماهو طالما مزه جديدة يعني شكل جديد اسلوب مختلف وهي هي نفس النطه وبتجري تشوف غيرها 😁🫠

الأمر غريزي. انا قرأت مقالات في علم النفس لفرويد .. الأمر غريزي .. ولكن البشر لما تقدمو في الفكر والعلم وتطورو جينيا ايضا .. اصبح الالتزام بأنثى واحدة امر مفروض ومتعارف عليه من باب حفظ النسب او عدم اختلاط الانساب.
الكلام ليس كلامي . لكني اعتقد في صحته..

شوف ياكبير... الانسان بطبيعته ملول بيزهق بسرعة... اشتهاء الرجل للمرأة فى البدايات بيكون شديد نظرا لانه بيكون عايز يمتلك جسد المراة اللى قدامه يشوف مفاتنها... بزازها.. طيزها... كسها... يستكشفها وبيتخيل علاقة حميمة متقدة نااار.... بعد مابيوصل للى عايزه ويشوف كل حاجة... تيجى بقى الخبرة من الطرفين ممكن يكون هو خبرة فى النيك وهى لا.... او العكس.... عادة فى العلاقات العابرة دايما بتبقى حلوة قوى فى الأول وبعد كدة يبقى تعود..... لكن لو فيه حب بقى تبقى المسألة مختلفة لان الشعور بالجنس عمره مابيبقى طعمه حلو من غير عاطفة.... وعشان كدة الشراميط مابترضاش توقع نفسها فى اى علاقة حب..... باختصار طول مافيه حب بتبقى العلاقة جمييلة ومتجددة وبيصبر كل طرف على التانى لغاية مابيوصله للى هو عايزه..... الخلاصة.... النيك من غير حب بيزهق بسرعة..... مجرد رأى

• عجبني
التفاعلات: الباحـــث
التنوع والتعدد

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%