NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تجربة (من يقبل يعمل سويت لمراته ومين عملها)

على فكرة لازم أي حد ينضف من ورا زي من قدام .. دي من سنن الفطرة في الا سلام
انا اعرف من ادام يحلق للرجل
من وري دي جديده

• عجبني
التفاعلات: AMG. و White_Wolf
  • عجبني
التفاعلات: AMG.، الصقر_الجارح و White_Wolf
  • عجبني
انا عملته لواحده انجليزيه كانت تعمل في مصر في نفس الشركه التي اعمل بها وعلمتها تعمل الحلاوه اذاي وعجبها جدا بس كنت حاطط ليها مخدر قبل ما اعمل السويت وكان احساس رائع انك تشوف الكس وهو بيبرق ادامك بعد السويت خاصه لو عمرها ما عملته

• عجبني
التفاعلات: AMG. و الصقر_الجارح
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا عملت سويت ل حبيبتي كذا مرة

• عجبني
من يقبل يعمل سويت لمراته أو حبيبته ومن تقبل ان زوجها أو حبيبها يعمل ليها سويت وهل احد عملها
عن نفسي اقبل ولكني لم أفعلها
انا عملتها لمراتي قبل كده ولمراتي التانيه لانها كانت صغيره في السن ومتعرفش اي حاجه ومحدش قال لها ايه بتعمل قبل الدخله فعملت ليها سويت جسمها كله وكملت عليه بالدخله

• عجبني
عملناها مرات عديدة

• عجبني
  • عجبني
  • الكلام ده مش عجبني
مراتي عملتلي باطي مرة او اتنين .. بس مع الوقت احنا الاتنين بطلنا السويت و بقينا بنحلق بالمكنة و خلاص

مفيش وقت ولا خلق

المواضيع دي لازم تتعمل بمزاج وعالي جدا​

• عجبني
التفاعلات: White_Wolf و AMG.
  • عجبني
مش بفهم اوي الاسئلة اللي زي دي لان اي اثنين بينهم علاقه ساعات كتير بيعملوا حاجات عمرهم ما هيقولوا اننا بنعملها ادام الناس و دي اذواق و خد بالك ممكن نفس الشخص يحب يعمل كدا مع واحده و ميعملش مع واحده تانيه

• عجبني
التفاعلات: White_Wolf، AMG. و الصقر_الجارح
انا عملتها لمراتي قبل كده ولمراتي التانيه لانها كانت صغيره في السن ومتعرفش اي حاجه ومحدش قال لها ايه بتعمل قبل الدخله فعملت ليها سويت جسمها كله وكملت عليه بالدخله

رائع جدا​

• عجبني
مش بفهم اوي الاسئلة اللي زي دي لان اي اثنين بينهم علاقه ساعات كتير بيعملوا حاجات عمرهم ما هيقولوا اننا بنعملها ادام الناس و دي اذواق و خد بالك ممكن نفس الشخص يحب يعمل كدا مع واحده و ميعملش مع واحده تانيه

احنا هنا بنقول كل شيء براحتنا وذي ما نحب لان محدش يعرف احد ..فلو حابب تتكلم اهلا بيك ولو مش عاوز فبرتحتك​

• عجبني

احنا هنا بنقول كل شيء براحتنا وذي ما نحب لان محدش يعرف احد ..فلو حابب تتكلم اهلا بيك ولو مش عاوز فبرتحتك​

عن نفسي اقبل عادي

اقصد بتعليقي اللي فات ان فيه حد ممكن يقول لاء ما احبش اعمل كدا بس يقع مع واحده يبقي حابب يعمل معاها اي حاجه لان رايي ان الحب بيفرق اوي في انك تقبل تعمل حاجه او لاء

• عجبني
عن نفسي اقبل عادي

اقصد بتعليقي اللي فات ان فيه حد ممكن يقول لاء ما احبش اعمل كدا بس يقع مع واحده يبقي حابب يعمل معاها اي حاجه لان رايي ان الحب بيفرق اوي في انك تقبل تعمل حاجه او لاء

ده صحيح ....شرفني مرورك​

• عجبني
علي ما اظن ان الموضوع هيكون مثيير جدا لو انا اللي بعملها بس مش عارف انا متعود علي مكنة الحلاقة معرفش السويت هيكون عامل ازاي هوا او الكريم

• عجبني
عملت الصح

• عجبني
  • عجبني
من يقبل يعمل سويت لمراته أو حبيبته ومن تقبل ان زوجها أو حبيبها يعمل ليها سويت وهل احد عملها
عن نفسي اقبل ولكني لم أفعلها
عادي انا ممكن اعملها عادي انا احب في العلاقة دي نمو ليمت يعني اللي تحس انه هيمتعك اعمله و اللي ممكن يبسط شريكتك اعمله لانها كل ما صولت لزروة استمتاعها امتعتك بجسد متناغم وليونة ورطوبة و هيااااااااااااج ثأثيره اروع من اي احساس احساسها اذا كان حقيقي وصدق عليه جسمها عشت علاقة ناجحة ممتعه
وحصل اني عملتها لواحدة قبل كده

• عجبني
عادي انا ممكن اعملها عادي انا احب في العلاقة دي نمو ليمت يعني اللي تحس انه هيمتعك اعمله و اللي ممكن يبسط شريكتك اعمله لانها كل ما صولت لزروة استمتاعها امتعتك بجسد متناغم وليونة ورطوبة و هيااااااااااااج ثأثيره اروع من اي احساس احساسها اذا كان حقيقي وصدق عليه جسمها عشت علاقة ناجحة ممتعه
وحصل اني عملتها لواحدة قبل كده

تحياتي ليك علي ردك​

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%