NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تجربة (من يقبل يعمل سويت لمراته ومين عملها)

أنا أقبل عادي!! 🙋🏻‍♂️

• عجبني
التفاعلات: White_Wolf، الصقر_الجارح و AMG.
تيجى انا اعملك لطيزك وانيكك بعدها
لأ صعب تنيكني بعد السويت. طيزي بتكون لسه مولعة. نسيبها تبرد يوم، وبعدين تيجي تنيكها براحتك

• معجبنيش
  • عجبني
  • يالهوي هي وصلت لكده
عبيطة انا عشان اوافق على حاجه زى كده

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح، White_Wolf و AMG.
المشاركه واجب في كل شئ للتعبير عن الحب

• عجبني
التفاعلات: White_Wolf و AMG.
بامانه
لو ما اتكسفناش من بعض هعملها
كونها تعملى مش هبقي مرتاح بصراحه

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح و White_Wolf
مش ليها لازمة حاجة عادي
لكن يستحسن بلاش عشان يفضل شوية سر

• عجبني
لأ صعب تنيكني بعد السويت. طيزي بتكون لسه مولعة. نسيبها تبرد يوم، وبعدين تيجي تنيكها براحتك
اتفقنى تعال خاص او ابعتيلى الكيك

• معجبنيش
التفاعلات: White_Wolf و الصقر_الجارح
انا غييييور اوى. لو بت تعملها سويت انا موافق لكن لو راجل الكلام دا عمره ما هيحصل الا على جثتى انا اتجننت عشان امتع الناس بلحم مراتى ملكى الى هيا تخصنا انا ولا ايه دا هحميها من الهوا الى هو حوالينا دا

• عجبني
التفاعلات: AMG.، الصقر_الجارح و White_Wolf
انا غييييور اوى. لو بت تعملها سويت انا موافق لكن لو راجل الكلام دا عمره ما هيحصل الا على جثتى انا اتجننت عشان امتع الناس بلحم مراتى ملكى الى هيا تخصنا انا ولا ايه دا هحميها من الهوا الى هو حوالينا دا
بالراحة ياعم. مراتك مش ملكك، مراتك ملك نفسها. لو هي حابة اي حد يعملها سويت، دا قرارها هي.

• معجبنيش
من يقبل يعمل سويت لمراته أو حبيبته ومن تقبل ان زوجها أو حبيبها يعمل ليها سويت وهل احد عملها
عن نفسي اقبل ولكني لم أفعلها
اقبل اعملها لمراتي المستقبليه لو اتجوزت تاني

• عجبني
  • محزن
التفاعلات: 𝓜 𝓞 𝓓 𝓨 𝓶𝓸𝓱𝓼𝓮𝓷، الصقر_الجارح و White_Wolf
بالراحة ياعم. مراتك مش ملكك، مراتك ملك نفسها. لو هي حابة اي حد يعملها سويت، دا قرارها هي.
يبق تطلق بلا نقاش الى بيتاجر فلحم مراتو دا ديوث وانا عندى نيك الطيز ارحم من الدياثه اوسخ اختراع وانا لا احترم هذا الميول المقرف البشع يعنى ايه اتاجر بلحم مراتى ليه ولما تيجى تمارس معاها وتقول جاتنى امراض وبتاع وحورات وتقولها انت السبب نصيحه بلاش ميول الدياثه دا ومش ملك نفسها لا اسمو قصدك يا اما ديوث او راجل دكر يغير عليها يحسسها انها ملكو وبس مش يحسسها انها شرموطه ويقلها انا ميولى كدا جوزك وبقولك اتناكى قدامى انا بنصح النساء الى هيا جوزها بيخليها تعمل كدا تتطلق لان كدا غلط بقى

• عجبني
من يقبل يعمل سويت لمراته أو حبيبته ومن تقبل ان زوجها أو حبيبها يعمل ليها سويت وهل احد عملها
عن نفسي اقبل ولكني لم أفعلها
اذا طلبت مراتى اى المشكل

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح
يبق تطلق بلا نقاش الى بيتاجر فلحم مراتو دا ديوث وانا عندى نيك الطيز ارحم من الدياثه اوسخ اختراع وانا لا احترم هذا الميول المقرف البشع يعنى ايه اتاجر بلحم مراتى ليه ولما تيجى تمارس معاها وتقول جاتنى امراض وبتاع وحورات وتقولها انت السبب نصيحه بلاش ميول الدياثه دا ومش ملك نفسها لا اسمو قصدك يا اما ديوث او راجل دكر يغير عليها يحسسها انها ملكو وبس مش يحسسها انها شرموطه ويقلها انا ميولى كدا جوزك وبقولك اتناكى قدامى انا بنصح النساء الى هيا جوزها بيخليها تعمل كدا تتطلق لان كدا غلط بقى

انت بتقول كده عشان لسه ماجربتش. لو جربت مرة وشوفتها بتتناك قدامك حاتغير رأيك، ولو بتحبها بصحيح، حاتنبسط انها مستمتعة بالزوبر اللي داخل خارج ف كسها.

• معجبنيش
  • الكلام ده مش عجبني
  • عجبني
التفاعلات: White_Wolf
  • عجبني
انت بتقول كده عشان لسه ماجربتش. لو جربت مرة وشوفتها بتتناك قدامك حاتغير رأيك، ولو بتحبها بصحيح، حاتنبسط انها مستمتعة بالزوبر اللي داخل خارج ف كسها.

لو سمحت وبعد إذنك​

معذرة هذا الموضوع غير منشور في قسم السوالب او الميول الشاذخ ...شرفني مرورك​

• عجبني
  • عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

تحياتي ليك ..وشرفني مرورك​

• عجبني
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: White_Wolf و مصطفى مصطفى

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%