NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

زوج مبيعرفش

نسوانجى مبتدأ
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا عندي ٤٧ سنه وزوجتي ٣٦ سنه..متزوجين من ١٣ سنه وعندنا ٣ *****..اخر ٣ سنين مفيش انتصاب خالص..كانت بتعايرني وتلقح كلام..وصممت اروح اتعالج وجت معايا كمان عشان تضمن اني هاروح..بس مفيش فايده..الاخر طفشت وسافرت بلد عربي عشان منظري بقا وحش اوي..ايه الحل؟؟؟

• عجبني
  • جامد
التفاعلات: الصقر (الصياد)، Bebo Tigher و ماستر احمد
انت فاكر أن بسفرك دا حليت المشكلة

ب سافرك دا هيا ممكن تشوف غيرك ولو حابب تتوصل معايا هدخلك بيدج هتفيدك كتير فيًالموضوع دا

انا عندي ٤٧ سنه وزوجتي ٣٦ سنه..متزوجين من ١٣ سنه وعندنا ٣ *****..اخر ٣ سنين مفيش انتصاب خالص..كانت بتعايرني وتلقح كلام..وصممت اروح اتعالج وجت معايا كمان عشان تضمن اني هاروح..بس مفيش فايده..الاخر طفشت وسافرت بلد عربي عشان منظري بقا وحش اوي..ايه الحل؟؟؟
اولا نفيش حاجه اسمها
مفيش فايده ف العلاج لكل شي علاج
ثانيا عايز تهرب طلقها واديها حقوقها وامشي براحتك انت حر
لكن تسيبها وتسيب عيالك وتمشي زنبهم ف رقبتك
مراتك اللي ممكن تروح للسكه الشمال عيالك اللي هيتبهدلو منغيرك ومستقبلهم هيضيع

• عجبني
التفاعلات: HunterXHunter
ب سافرك دا هيا ممكن تشوف غيرك ولو حابب تتوصل معايا هدخلك بيدج هتفيدك كتير فيًالموضوع دا
ممكن اسالك ايهزالبيدج اللي ممكن تفيدو ف الموضوع دا
من باب الفضول بس 😊

ممكن اسالك ايهزالبيدج اللي ممكن تفيدو ف الموضوع دا
من باب الفضول بس 😊
هيا بيدج عباره ع نصايح واوضاع وحجات زي دي كلها بتتكلم عن الجنس +فيها دكاتره وفيها شركة مقويات جنسيه وحجات من دي

• عجبني
التفاعلات: قاذف اللهب
بابا كدا بقاله سنين وماما ساكته عادي

• عجبني
التفاعلات: ماستر احمد
هيا بيدج عباره ع نصايح واوضاع وحجات زي دي كلها بتتكلم عن الجنس +فيها دكاتره وفيها شركة مقويات جنسيه وحجات من دي
ممكن ادخلها
نزود الثقافه الجنسيه عندنا شويه 🤣

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اولا نفيش حاجه اسمها
مفيش فايده ف العلاج لكل شي علاج
ثانيا عايز تهرب طلقها واديها حقوقها وامشي براحتك انت حر
لكن تسيبها وتسيب عيالك وتمشي زنبهم ف رقبتك
مراتك اللي ممكن تروح للسكه الشمال عيالك اللي هيتبهدلو منغيرك ومستقبلهم هيضيع
صدقت فعلا ف كل اللي انت قولته إضافة لو مراتك اتجهت السكه اشمال واتفضحت هيكون منظر اولادك ايه مش هقول منظرك انت اللي بيهرب دا بيبقي جبان واجه ومتخفشي حاول مع دكتور واتنين وتلاته الهرب مش حل

• عجبني
التفاعلات: قاذف اللهب
صدقت فعلا ف كل اللي انت قولته إضافة لو مراتك اتجهت السكه اشمال واتفضحت هيكون منظر اولادك ايه مش هقول منظرك انت اللي بيهرب دا بيبقي جبان واجه ومتخفشي حاول مع دكتور واتنين وتلاته الهرب مش حل
بالظبط ماهو دا قصدي ان عيالو مستقبلهم هيضيع

يا راحل دا لو مفيش علاج دوائي ممكن تلجأ للدعامه
دايما ف حل غير الهروب

• عجبني
التفاعلات: hamona75
ركب دعامه وانجززززززززز

• عجبني
التفاعلات: hamona75 و قاذف اللهب
شكت دبوس يابوب

• عجبني
التفاعلات: HunterXHunter
يعنى سبتها للضياع

• عجبني
التفاعلات: hamona75
يا راحل دا لو مفيش علاج دوائي ممكن تلجأ للدعامه
دايما ف حل غير الهروب
انا بقالي فترة كبيرة بسمع عن الدعامة بس مش عارف وظيفتها ايه

انا بقالي فترة كبيرة بسمع عن الدعامة بس مش عارف وظيفتها ايه
هو يتحكم ف الأنتصاب
يرفع الدعامه ينيك
يخلص ينزلها

المواضيع المشابهة

عودة