NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دول الديرتي المنتنين يا سطي 😂😂
منتنين بس فيه منهم جامدين و بعدين بصراحة أنا في الجنس بدوس في أغلب الحاجات و الخيالات 😂

• بيضحكني
التفاعلات: المايستروووو
أنا مش املس وشعر الي حد ما بس حاجه زفت يعني
الصراحة بالذات الرجل عرق و بتلسع في الصيف كده و تشد في البنطلون😂
بس هي صفة ذكورية فطرية علشان كده البنات بتحبها😂

يا عم مش كل البنات بتحب ابو الليف ده صلاح شال شعره بالليزر ولا انت مش متابع
أنا شايف اي انثي طبيعية هتحب الشعر و الراجل المشعر دي طبيعية فطرية
و أسأل كمان

الرجاله ملهاش متابعين وبتتكدب بسرعه عكس الستات

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: The architect 10، الصقر_الجارح و Moheb sex
منتنين بس فيه منهم جامدين و بعدين بصراحة أنا في الجنس بدوس في أغلب الحاجات و الخيالات 😂
مش محتاج تقول انت بتدوس ف الرجاله تبقي عديت الحدود 😂🤣

• ماااشي
التفاعلات: The architect 10
الصراحة بالذات الرجل عرق و بتلسع في الصيف كده و تشد في البنطلون😂
بس هي صفة ذكورية فطرية علشان كده البنات بتحبها😂
معاك بس الأوڤر زفت انا كنت شغال ف المساج وحمام تركي وكنا بنبقي قالعين من فوق ف الحمام كان ف بنات من اللي شغالين معانا وزباين بتركز ف الشعر والكلام ده بس انا بزهق من امه

• بيضحكني
  • بيضحكني
معاك بس الأوڤر زفت انا كنت شغال ف المساج وحمام تركي وكنا بنبقي قالعين من فوق ف الحمام كان ف بنات من اللي شغالين معانا وزباين بتركز ف الشعر والكلام ده بس انا بزهق من امه
اديك اعترفت اهو البنات أغلبهم بيحبوا الشعر و يركزوا فيه 😂
أنت اللي مش بتحبه

• بيضحكني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لأ يا باشا أنا معرفهاش مش اول المعرفة هيبقي سؤال في حاجة زي دي😂
دي هرم من اهرام المنتدي ومن اكتر المزز اللي انت بتتكلم عنهم ف موضوعك أصلا هي ودعاء اكتر اتنين بيحكوا مغامراتهم الجنسيه الجميله 😂😂

• بيضحكني
اديك اعترفت اهو البنات أغلبهم بيحبوا الشعر و يركزوا فيه 😂
أنت اللي مش بتحبه
يا سطي الي حد ما مش يبقي اوڤر انا مختلفتش خالص ومش كل البنات برضه انا قابلت بنات ف تقولي متحلقش دقنك وحددها وظبطها وف تقولي لاء شكلك من غير دقن احلي وشيلها خالص هي أذواق و دماغ تعبانه ف الاخر 😂😂

• بيضحكني
دي هرم من اهرام المنتدي ومن اكتر المزز اللي انت بتتكلم عنهم ف موضوعك أصلا هي ودعاء اكتر اتنين بيحكوا مغامراتهم الجنسيه الجميله 😂😂
نتشرف بيها طبعاً بس بصراحة أنا معرفهاش و مش بتكلم عليها
مدام دعاء أنا عارفها من أيام المنتدي القديم و كان بينا سجالات كتيرة و خناقات أنا فاكر 😂
بس حالياً أنا كبرت و بقيت في حالي و قليل لما ادخل في نقاش طويل في الحقيقة أو هنا بس دماغي معدتش شغالة في المناظرات و في اي حاجة عموماً فقولت اشغلها شوية😂

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: الصقر_الجارح و المايستروووو
  • بيضحكني
يا سطي الي حد ما مش يبقي اوڤر انا مختلفتش خالص ومش كل البنات برضه انا قابلت بنات ف تقولي متحلقش دقنك وحددها وظبطها وف تقولي لاء شكلك من غير دقن احلي وشيلها خالص هي أذواق و دماغ تعبانه ف الاخر 😂😂
لما تيجي تحضن هتبقي عايزة الشعر و بعدين طبعا اي حاجه تزيد عن حدها تتقلب ضدها معروفة😂

لما تيجي تحضن هتبقي عايزة الشعر و بعدين طبعا اي حاجه تزيد عن حدها تتقلب ضدها معروفة😂
يا عم كسم الشعر هو كفايه شعر الراس بس ولا الدقن ولا الجسم لهم لازمه يا عم انت 😂😂

• بيضحكني
فيه حاجة ملاحظها في المنتدي و مش عارف صح و لا انا غلطان
ليه الستات بس تقريباً اللي بيحكوا عن تجاربهم الجنسية خارج الزواج و فيه منهن اللي بتحكي عن علاقات متعددة و متهورة جدا
الرجالة اللي في المنتدي هنا ملهمش علاقات ؟!
اتمني تشاركوني رأيكم لاني مستغرب جدا

لا فيه رجاله بتحكي عادي بس الاهتمام بحكايات الرجاله بسيط والمتابعين ليهم اقل​

• عجبني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: واحد فايق و The architect 10
الرجاله ملهاش متابعين وبتتكدب بسرعه عكس الستات

متفق معاكي واضيف الرجاله في المنتدي اكثر من النساء والرجال الي عاملين نسوان اكثر والرجل غالبا يتابع النساء فقط​

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%