NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• عجبني
التفاعلات: زوقة الجن
بص يا برنس لو اعتبرنا ان اللي بيحكوا دول بنات اصلا لان الموضوع مش مضمون والكلام اللي بيقولوه ده حقيقي ف مثل بيقول البلد اللي محدش يعرفك فيها شلح واجري فيها وف بنات بتقول بغرض الشو وتلاقي تعليقات والخاص مولع رسايل وف بيقول اللي نفسه يعيشه ف الحقيقه ف متركزش وخد كل واحد ع قد عقله و ريحه
طيب الراجل مبيحكيش ليه عن مغامراته يفتخر بنفسه أنه عنده مقومات مادية و بدنية و ذكاء يخليه ينام مع ستات كتير و أظن دي حاجة فطرية في الرجل

وهحكي لية ؟؟ لو اقنعتني هحكيلك
ممكن مثلاً لمجرد الفضفضة أو علشان تفتخر بنفسك و قدراتك المادية و البدنية و صفاتك الجذابة أو علشان تجذب إناث تانية لما يحسوا انك خبرة و مجرب و يعتمد عليك
أنا مثلاً عن نفسي برا الجنس فيه حاجات بحب احكيها علشان احطها قدامي و اشوف أنا انصرفت صح و لا غلط و كمان علشان افضل فاكرها متمرش كأنها حدث عادي
بس عموماً هتبقي حاجة حلوة لو سمعنا حكايات من راجل موثوق زي حضرتك
تحياتي ليك

طيب الراجل مبيحكيش ليه عن مغامراته يفتخر بنفسه أنه عنده مقومات مادية و بدنية و ذكاء يخليه ينام مع ستات كتير و أظن دي حاجة فطرية في الرجل
مش عارف ف متير بيحكوا ف التعليقات بتاعت بوستات البنات الفكره ان بوستات البنات عليها تفاعل وتعليقات ف بتفضل موجوده انما الراجل بوستات كتير محدش بيعلق عليها وبتختفي

• حبيته
التفاعلات: The architect 10
مش عارف ف متير بيحكوا ف التعليقات بتاعت بوستات البنات الفكره ان بوستات البنات عليها تفاعل وتعليقات ف بتفضل موجوده انما الراجل بوستات كتير محدش بيعلق عليها وبتختفي
اهو ده تفسير حلو جدا
يعني المشكلة في السيمبات اللي بيعرصوا للبنات صح؟؟

انت مش متابع كويس بس 😂
لأ أنا بتكلم عن ناس كبيرة و عاقلة و موثوقين و كلامهم يتصدق
مليش دعوة بقا باللي بتاعه ٤٠ متر و بيخلي الي معاه تجيب ألف مرة😂

• بيضحكني
التفاعلات: المايستروووو
اهو ده تفسير حلو جدا
يعني المشكلة في السيمبات اللي بيعرصوا للبنات صح؟؟
ده العادي ف اي مكان م بالك هنا وهما اساسا داخلين قالعين وموقفينه 😂😂

• أتفق
هوة انا لا مع ولا ضد
لاكن من اللى بشوفه هنا يا ***** وكلام فالهوا وبيكون غالبا مفضوح فا مش بتتكرر كتير
يا رجاله بتحكى وبتتعرض لانتقاد وتكذيب وغيره
يا اصلا نوع من النقص والتفاخر لاكن مفهوش اى اساس من الصحه.
والعكس رايى مش مختلف إلا ستات نادره ممكن تكون صادقه فحاجات لاكن مش كله.
الفكره مش فالنوع لاكن النوعيه
فى حابب التفاخر وفى حابب يظهر نفسه كده ولو بالخيال لانه مفتقده فالواقع
حضرتك أنا بتكلم كنسبة و تناسب
المنتدي جزء من المجتمع و المجتمع نسبة الرجال متعددي العلاقات أكبر
فالمفروض ده ينعكس علي المنتدي حتي لو قصصهم مش مشهورة أو منتشرة بس تبقي عدد أكبر

يمكن انته حدودك الشات بس هايكون كله شات بس واذا عايز تقابل قابل من بره المنتدا
شات أو video calls فعلاً محاولتش اطلب اكتر من كده بصراحة

• عجبني
التفاعلات: بنوتي اسمر
لان الستات هنا علشان تخرج مشعرها الرجل هنا علشان ولو ناقح عليه كلام من الدغري
يعني مفيش رجالة كبيرة داخلة تتسلي و تفتخر او تحكي الماضي أو حتي يجذبوا الستات بما انهم خبرة و مجربين مثلاً
و الست بتحب الراجل الخبرة اللي عنده موارد كافية أنه يجذب ستات كتير بتحس بزهو في نفسها انها قدرت تجذبه

اه انا مليش اى علاقه مجربتش ومجتليش فرصه انى اجرب اصلا
الجواز أحلي من أي علاقة برا
لأن الجنس نفسه علي حسب خبرتي البسيطة مش ممتع أوي عن ضرب العشرة بس الفكرة في المشاعر و الحالة و دي بتبقي أحسن ما تكون مع مراتك منتهي الأمان و في اي وقت و اي عدد مرات

• حبيته
التفاعلات: 卍 فرعون卍
مش اى حد عندو الجرأة انو يحكى
يعني الستات أجرا من الرجالة؟!
و بعدين دا منتدي جنسي محدش يعرف فيه حد علي الحقيقة يعني مش محتاج جرأة كبيرة و لا حاجة
أنا عندي تفسير بسيط أن الرجالة أصلا مبيحبوش يحكوا اي حاجة و بينسوا التفاصيل 😂
حضرتك اي رأيك في التفسير ده؟؟

الست لو قررت تعمل علاقه هتعملها وهتلاقى الف واحد غير الراجل لو قرر يعمل علاقه هتلاقى الدنيا متعقده وتلخبطه واتسدت فى وشه

مالم يحالفه الحظ
لأ أنا مختلف مع حضرتك
الست عموما في العالم العربي مش حرة في حركتها و عيون كتير شيفاها و لو عملت حاجة غلط بتبقي نهايتها في الغالب فهي بتخاطر جدا و اللي أنا مستغرب منه المخاطرة اللي الستات هنا بيحكوها من تجاربهم اللي هو انتي يا ست بتعملي كده ازاي انتي مجنونة
أما الراجل اه مش سهل يلاقي ست يقدر يجذبها و تعجبه بجد بس وقت الجد فعلا هو معندوش كتير يخاف منه عادي
و كمان في الواقع الرجالة ليها علاقات متعددة اكتر

فى على فكره بس المشكله حضرتك لو راجل حكى عن حاجه هيكدبوه ويقولو بيحور لكن لو بنت هى اللى حكت هتلاقى فيه تفاعل
ما عادي يعم اللي يقول يقول المهم اكون فضفضت و شيلت مع علي دماغي

مش اى حد عندو الجرأة انو يحكى
و كمان الجرأة و المخاطرة عند الستات أكتر في الواقع عكس الراجل حتي لو اتقفش مش هتبقي وصمة طول العمر
بشوف هنا ستات بتحكي حاجات تجنن
اللي هو انتي كنتي بتفكري ازاي قبل ما تعملي كده انتي عندك كتير جدآ تخسريه و تحكي كأنه عادي مش أنها كانت قلقانة أو بتتنفس الصعداء أن محصلش حاجه تضرها لأ عادي
أنا مستغرب من العادي ده
و ان الرجالة مش عادي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • بيضحكني
طيب الرجالة مبتحكيش ليه يا استاذ؟!
كل حد له وجهة نظر انا مثلا ف حاجات محبش احكيها من باب المجاهره بالمعصيه ومش هي الحاجه اللي هتخلى الناس تقول عليا اللي مفيش مني بس كدا

• أتفق
لان الانثى مطلوبة جدا
لكن الراجل موش مطلوب
اكيد الست هيا اللي مطلوبه عشان المرأه خلقت لكي تركب

لأ أنا بتكلم عن ناس كبيرة و عاقلة و موثوقين و كلامهم يتصدق
مليش دعوة بقا باللي بتاعه ٤٠ متر و بيخلي الي معاه تجيب ألف مرة😂
اصل هقولك حاجه انا مش كل م اروح انيك هاجي ي جدعان انا نيكت 😂 مهو مش طبيعي اعمل كده اصل الموضوع عادي ب النسبالي هما الستات عشان الموضوع مختلف وجديد ف بيحكو من باب انهم يعرفوكو انهم بيتجننو زينا وبيتحررو ويعملو اللي هما عيزينه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%