NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

The architect 10

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
فيه حاجة ملاحظها في المنتدي و مش عارف صح و لا انا غلطان
ليه الستات بس تقريباً اللي بيحكوا عن تجاربهم الجنسية خارج الزواج و فيه منهن اللي بتحكي عن علاقات متعددة و متهورة جدا
الرجالة اللي في المنتدي هنا ملهمش علاقات ؟!
اتمني تشاركوني رأيكم لاني مستغرب جدا

• عجبني
  • بيضحكني
  • حبيته
التفاعلات: أموت فى الجنس, نسوانجي إسكندراني, Savvy و 10 آخرين
ليه الستات بس تقريباً اللي بيحكوا عن تجاربهم الجنسية خارج الزواج و فيه منهن اللي بتحكي عن علاقات متعددة و متهورة جدا
علي حسب ظني و رأي متواضع ان موضوع مختلف بين ان واحده تحكي انها اتناكت او عملت علاقه او ان واحد يحكي تفاصيل علاقته مع مراته او حتى طليقته موضوع مختلف تماما الا لو هو دي ميوله ف دي حريته شخصيه بس انا رأي موضوع مختلف يعني عمرك ما تلاقي راجل بيحكي عن عمل ايه مع مراته علي القهوه او مثلا جسمها لكن تلاقي بنت قاعده مع أصحابها البنات بعد ليله دخله تحكي عن فحولة جوزها و بينش و عضلات بتاعته لو موجوده و قد ايه متعها ف عندي احساس ان موضوع غير

• عجبني
التفاعلات: Abo elezz و بنوتي اسمر
علي حسب ظني و رأي متواضع ان موضوع مختلف بين ان واحده تحكي انها اتناكت او عملت علاقه او ان واحد يحكي تفاصيل علاقته مع مراته او حتى طليقته موضوع مختلف تماما الا لو هو دي ميوله ف دي حريته شخصيه بس انا رأي موضوع مختلف يعني عمرك ما تلاقي راجل بيحكي عن عمل ايه مع مراته علي القهوه او مثلا جسمها لكن تلاقي بنت قاعده مع أصحابها البنات بعد ليله دخله تحكي عن فحولة جوزها و بينش و عضلات بتاعته لو موجوده و قد ايه متعها ف عندي احساس ان موضوع غير
يمكن العلاقات اللي بقولوها البنات مجرد قصص من الخيال مش معقوله بنت تجيلها الجرأه وتتكلم عن علاقه جنسيه حقيقيه وممكن الرجاله بيعملو علاقات جنسيه بس ليه يتكلمو عنها ده ليهم هما

يمكن العلاقات اللي بقولوها البنات مجرد قصص من الخيال مش معقوله بنت تجيلها الجرأه وتتكلم عن علاقه جنسيه حقيقيه وممكن الرجاله بيعملو علاقات جنسيه بس ليه يتكلمو عنها ده ليهم هما
ممكن برضوا

لأ أنا بتكلم عن العلاقات خارج الزواج
اللي هي نزوة شقة دعارة
حتي لو حبيبة بس برا الجواز

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بس دول بنات كتير و ستات كتير
كل دول بيتخيلوا

• عجبني
التفاعلات: بنوتي اسمر
بس دول بنات كتير و ستات كتير
كل دول بيتخيلوا
طيب ليه هما لو شب دخل عليهم على الخاص مابيتعرفوش عليه طالما بيعملو علاقات جنسيه ممكن يعملو سكس فون مثلا

طيب ليه هما لو شب دخل عليهم على الخاص مابيتعرفوش عليه طالما بيعملو علاقات جنسيه ممكن يعملو سكس فون مثلا
علشان الأمان جائز بيبقوا خايفين او مش عاجبهم

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: بنوتي اسمر و أنثى مجنونه
ايوه عشان هما داخلين يتسلو بس
طيب مااحنا كرجالة داخلين نتسلي
اه عايزين جنس حقيقي بس أنا عن نفسي الأمان و الثقة أولا

• عجبني
ع فكره مش كل ست بتعمل علاقه خارج اطار الزواج يبقا هتتعرف ع اي حد عادي وتعمل معاه سكس...جايز اللي اتعرفت عليه دا..شافت فيه حاجه مش موجوده ف شريك حياتها ف طبعا مش كل واحده...هتكلم واحد وهيا متجوزه ف تكلم عشره غيرو عادي..لا مش صح.....دا غير ان الواحده بتخاف وهنا شخصيات مجهوله ف صعب الواحده تآمن لاي حد

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: 111111, بنوتي اسمر, غدر الناس و 2 آخرين
أنا علفكرة مستغرب من الرجالة مش الستات

• عجبني
ع فكره مش كل ست بتعمل علاقه خارج اطار الزواج يبقا هتتعرف ع اي حد عادي وتعمل معاه سكس...جايز اللي اتعرفت عليه دا..شافت فيه حاجه مش موجوده ف شريك حياتها ف طبعا مش كل واحده...هتكلم واحد وهيا متجوزه ف تكلم عشره غيرو عادي..لا مش صح.....دا غير ان الواحده بتخاف وهنا شخصيات مجهوله ف صعب الواحده تآمن لاي حد
صح وخصوصا ان ده عالم افتراض المعظم مش على حقيقته

• أتفق
التفاعلات: أنثى مجنونه
  • عجبني
التفاعلات: Adam Afndena
كلامك صح جدآ كل ست بيبقي فيه رجالة كتير بيبعتوا ليها فبيبقي ليها الاختيار سهل
و بعدين أنا عن اتكلمت مع كذا ست هنا في المنتدى منهم بنت استمرت علاقتنا تلات سنين سوشيال لأنها كانت مش من مصر
و علفكرة أنا مستغرب من الرجالة أنهم مبيقولوش مش الستات أنهم بيتكلموا

• أتفق
التفاعلات: أنثى مجنونه
صعب ست تحكي عن تجربه لا في الزواج و لا خارج زواج الامور مش بسيطه لاي ست زي الراجل اللي بالنسباله انه يحكي متعه حتي لو الشخصيات مجهوله برده دايما في خوف و خجل معين بيمنع ده

• الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: The architect 10
الي بيعمل دايما مبيقولش

• جامد
لأ أنا بتكلم عن العلاقات خارج الزواج
اللي هي نزوة شقة دعارة
حتي لو حبيبة بس برا الجواز
حتى و لو صعب انه يحكي عنها

• عجبني
صعب ست تحكي عن تجربه لا في الزواج و لا خارج زواج الامور مش بسيطه لاي ست زي الراجل اللي بالنسباله انه يحكي متعه حتي لو الشخصيات مجهوله برده دايما في خوف و خجل معين بيمنع ده
بس الستات هنا يا استاذة روني لو لاحظتي بيتكلموا عن علاقاتهم كتير و مش واحدة مثلاً لا كتير
و الرجالة مفيش تقريباً

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: واحد فايق و J U B A

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%