NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه نظرتنا لبعض ازاي؟ وجهه نظر

الـ مجتاو

نسوانجي الأصلي
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
يمكن الكلام دا كلاكيت للمره المليون او المليون و واحد بس نخش ف المفيد

نظرتنا لبعض ازاي؟
انا مش هثق في حد هنا ( شاب بيقول كدا)
انا مش واثقه في الاندر بتاعي هنا (بنوته بتقول كدا)

كتير مننا كشباب بيشوفوا الستات و البنات هنا في موقع زي دا منحرفات و سهله المنال، و ف الوجه المقابل الستات و البنات شايفانا ذئاب متوحشه جعانه و المنتدي جمعهم مع بعض.

للكن اللي شايفه من وجهه نظري المتوضعه ان الستات و البنات (سهله المنال / المنحرفه) و الشباب (الذئاب) دول مش هيحتاجوا لمنتدي جنسي عشان يلاقوا بعض و لا هيخشوا علي منتدي جنسي اساسا

ليييييييه ؟؟
- عشان بيطبقوا عملي برا منتدي نسونجي 😂

و اغلب الاعضاء هنا تجاربهم من جواز او شويه شقاوة ع الهادي يا زبادي بمعني علاقات عابره هاديه، بالبلدي الناس هنا بيدور علي شهوة ناقصاه او خبره مفتقدها او خيال مش هينفذه في الحقيقه، و لاقي مجال للكلام مع ناس هتشاركه نفس الفكر او التوجه الجنسي. مثقف فشخ عارف نفسي

باختصار

شايف أن معظم اللي هنا ناس محترمين ومؤدبين جدا في حياتهم الواقعية وهنا هو مكان اظهار وجه لن يستطيع إظهاره في الواقع وقد لا يقبل حتى اظهاره إن استطاع.

طبعا ممكن اكون غلطان وبالتأكيد مش بعمم على كل الناس ، وأكيد في ناس مقطعة السمكة وديلها (ميزعلوش مني)

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: موجب و تبادل، the1255 و محمد ايزل

نظرتنا لبعض ازاي؟

كتير مننا كشباب بيشوفوا الستات و البنات هنا في موقع زي دا منحرفات و سهله المنال، و ف الوجه المقابل الستات و البنات شايفانا ذئاب متوحشه جعانه و المنتدي جمعهم مع بعض.

للكن اللي شايفه من وجهه نظري المتوضعه ان الستات و البنات (سهله المنال / المنحرفه) و الشباب (الذئاب) دول مش هيحتاجوا لمنتدي جنسي عشان يلاقوا بعض و لا هيخشوا علي منتدي جنسي اساسا

ليييييييه ؟؟

و اغلب الاعضاء هنا تجاربهم من جواز او شويه شقاوة ع الهادي يا زبادي بمعني علاقات عابره هاديه، بالبلدي الناس هنا بيدور علي شهوة ناقصاه او خبره مفتقدها او خيال مش هينفذه في الحقيقه، و لاقي مجال للكلام مع ناس هتشاركه نفس الفكر او التوجه الجنسي. مثقف فشخ عارف نفسي

باختصار

شايف أن معظم اللي هنا ناس محترمين ومؤدبين جدا في حياتهم الواقعية وهنا هو مكان اظهار وجه لن يستطيع إظهاره في الواقع وقد لا يقبل حتى اظهاره إن استطاع.

طبعا ممكن اكون غلطان وبالتأكيد مش بعمم على كل الناس ، وأكيد في ناس مقطعة السمكة وديلها (ميزعلوش مني)
اتفق وبشدة 🤝😂

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: موجب و تبادل و الـ مجتاو
  • بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: موجب و تبادل و وهم الأقنعه

نظرتنا لبعض ازاي؟

ليييييييه ؟؟

باختصار

فعلا تقدر تقول الأغلب كده بيتكلم في حاجات صعب يتكلم فيها بره و بنسبة كبيرة مش بيعمل حاجة برة قد ما هو بيدخل يرفه عن نفسه شويه 👍👍

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: موجب و تبادل و الـ مجتاو
فعلا تقدر تقول الأغلب كده بيتكلم في حاجات صعب يتكلم فيها بره و بنسبة كبيرة مش بيعمل حاجة برة قد ما هو بيدخل يرفه عن نفسه شويه 👍👍
انا سابق عصري و بجيب من الاخر انا 😂😂
شكرا للمرور الحلو يا عم محمد 🌹

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: موجب و تبادل و محمد ايزل
معاك حق جدا

• حبيته
التفاعلات: الـ مجتاو
  • بيضحكني
  • بيضحكني
التفاعلات: محمد ايزل
مختصر كلام حضرتك .. اننا محتاجين نتعالج نفسيآ ... صح ولا انا غلطان

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مختصر كلام حضرتك .. اننا محتاجين نتعالج نفسيآ ... صح ولا انا غلطان
المختصر المفيد
الصوابع مش زي بعض
أخبث الافكار تكمن جوا وشوش ملائكييه
اللي عنده تجارب حياه و بيعرف يصنع مغامراته مش هيجري ورا رسائل او Social Media Apps عشان يشقط

ده انت فاتح عيادة بقى وبتروج هههههههههه برضو مش هكشف عندك
المختصر المفيد
الصوابع مش زي بعض
أخبث الافكار تكمن جوا وشوش ملائكييه
اللي عنده تجارب حياه و بيعرف يصنع مغامراته مش هيجري ورا رسائل او Social Media Apps عشان يشقط

• بيضحكني
  • بيضحكني
التفاعلات: 𝒜𝒟𝒜ℳ_777

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%