NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ثقافة مشكلة معايا علاج لأى حد عنده مشكلة مع العادة السرية وعايز يبطل او يقلل

ElProfesor

نسوانجى متقحرط
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
ادخل على صفحة واعى على يوتيوب هتلاقيهم عاملين معسكر تحدى امتناع عن العادة السرية والاباحية لمدة 30 يوم .. المعسكر ده بيتعمل كل كام شهر وبينقسم لمعسكر للولاد ومعسكر للبنات ,بيبقى اونلاين زى اوتوماتيك كده و بتشترك فيه عن طريق موقعهم .. بيبقى هدفه تغيير العادات اليومية, بيشتغل على الجزء التوعوى وجزء التدين وحاجات كتير , بيديك زى اهداف تحققها كل يوم وبتبعت كل يوم انك حققت كذا وكذا ومحققتش كذا وكذا , المعسكر ده حرفيا بيشترك فيه الألاف من الوطن العربى.

وعلى حسب اللى حققته يوميا بتوصل لعدد نقط معين وبتدخل ترتيب الاوائل فى المعسكر .. التحدى مع المنافسة مع العادات الجديدة اللى بتتكون مع التوعية بتقدر تغيرك .. طبعا هيكون فيه انتكاسات بس فى الاخر هيحصل تغيير فى حياتك للأفضل .. اهم حاجة متكسلش .. واهم حاجة تتجنب المثيرات, اى حاجة بتغذى الموضوع جواك لازم تتجنبها .. واعمل خطة هروب بأنك لما تتضايق من حاجة متهربش للعادة لأ فكر فى حاجات تانية تعملها بمجرد ما تحس انك عايز .

شتتى تفكيرك خد دش انزل امشى اقعد مع اهلك ابدأ اعمل اى حاجة تانية بتحبها او هواية عندك .. اقتل الفراغ وساعتها كل حاجة هتتغير.

فيه ابليكيشن لواعى موجود على جوجل ستور كمان .. نزله هتلاقى فيه عداد بيحسب الايام اللى معملتش فيها وبيحفزك .. وهتلاقيه متروس مواضيع عن كيفية التعافى.

بالتوفيق..

• عجبني
التفاعلات: قاتل الأساطير و ميرو سالب
تقريبا سمعت عن الابلكيشن دا وكنت واخد قرار استخدمه بس نسيت خالص

تقريبا سمعت عن الابلكيشن دا وكنت واخد قرار استخدمه بس نسيت خالص
انا استعملته, ومدة الاقلاع طولت معايا من يومين لحوالى 16 يوم .. وده لسه فى الاول .. بيحصل انتكاس اه بس الوقت بين الانتكاسات بيزيد لحد ما تبطل .. كمان صحيا ونفسيا اتحسنت كتير عن الاول

• أتفق
التفاعلات: Aymanx123
انا استعملته, ومدة الاقلاع طولت معايا من يومين لحوالى 16 يوم .. وده لسه فى الاول .. بيحصل انتكاس اه بس الوقت بين الانتكاسات بيزيد لحد ما تبطل .. كمان صحيا ونفسيا اتحسنت كتير عن الاول
دى حقيقه فعلا
انا قدرت اتحمل بنفسى 20 يوم
وبقدر اتحمل اسبوع بمداعبات من غير تنزيل (تعتبر متتحسبش)
و 5 ايام من غير مداعبات

بس طبعا الفترات القصيره دى مش هتحسن صحتى بسرعه وكمان التغذيه ضعيفه

**** يوفقك انت وتقدر تتخلص منها مهما كانت المغريات حولك

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
دى حقيقه فعلا
انا قدرت اتحمل بنفسى 20 يوم
وبقدر اتحمل اسبوع بمداعبات من غير تنزيل (تعتبر متتحسبش)
و 5 ايام من غير مداعبات

بس طبعا الفترات القصيره دى مش هتحسن صحتى بسرعه وكمان التغذيه ضعيفه

**** يوفقك انت وتقدر تتخلص منها مهما كانت المغريات حولك
حاول تبعد عن المثيرات وبلاش مداعبات عشان ميحصلش احتقان دون تنزيل فا ده بيبقى خطير .. مش مهم تحسن كامل مرة واحدة لكن كل خطوة بتتحسب فى طريق العلاج .. امين انا وانتا

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%