NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انت مستني ايه،،، هات المأذون حالا و يكتب عليها وقتي و كام شهر و يطلقها و خلص الحوار،، دا رأيي و اتمني اكون افدتك

• عجبني
التفاعلات: mrwan tawfik rabia
انا ياسر 28 سنة بشتغل مهندس وعندى اختى يارا 23 سنة انا ابويا رجل أعمال ومنفصل عن امى من زمان جدا وانا من زمان عايش مع امى ويارا عايشة مع ابويا ومكناش بنتاقبل كتير وفى يوم بابا اتصل عليا وقال انو هيسافر وعايزنى اروح البيت اقعد مع اختى عشان بتتضايق لما تقعد لوحده قولت له حاضر وطلعت الى البيت وانا كان معايا المفاتيح ودخلت واول سمعت صوت فى الدور التانى طلعت وكان الصوت جاى من أوضة اختى فتحت لقيتها بتتناك من واحد واول ما شافتنى اتخضيت وانا اول ما شوفت المنظر اتصدمت ومدريتش بنفسى غير وانا خابط دماغ الشب الى معاه فى الحيطة ونازل فيه ضرب و ورمت له وشه وجربته على تحت وحبسته فى البدروم وقفلت عليه وطلعت لا اختى وعدمتها ضرب وحبستها ودلوقتي مش عارف اعمل ايه بابا هيسافر 10 ايام بس وانا مش عارف اعمل ايه فى الكارثة الى اختى عملتها
تصور اختك عريانة جنب الشاب. بعدين تنيكو وتسيبو. تهدد اختك لو كررتها تاني تفضحها مع ابوك. وكده تكسب هدفين. تصون سمعة العيلة وتبعد الشاب للابد عنها.

• عجبني
التفاعلات: mrwan tawfik rabia
تصور اختك عريانة جنب الشاب. بعدين تنيكو وتسيبو. تهدد اختك لو كررتها تاني تفضحها مع ابوك. وكده تكسب هدفين. تصون سمعة العيلة وتبعد الشاب للابد عنها.
ايه يا عم ده لا مينفعش

ايه يا عم ده لا مينفعش
تصورهم وتاخذ وعد من الشاب عشان يطلب ايدها رسمي من ابوك.. وتفضل الصور والفيديو فايدك عشان يبقى حلو لغاية ميجيبو اولاد.. كده ماشي؟

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا ياسر 28 سنة بشتغل مهندس وعندى اختى يارا 23 سنة انا ابويا رجل أعمال ومنفصل عن امى من زمان جدا وانا من زمان عايش مع امى ويارا عايشة مع ابويا ومكناش بنتاقبل كتير وفى يوم بابا اتصل عليا وقال انو هيسافر وعايزنى اروح البيت اقعد مع اختى عشان بتتضايق لما تقعد لوحده قولت له حاضر وطلعت الى البيت وانا كان معايا المفاتيح ودخلت واول سمعت صوت فى الدور التانى طلعت وكان الصوت جاى من أوضة اختى فتحت لقيتها بتتناك من واحد واول ما شافتنى اتخضيت وانا اول ما شوفت المنظر اتصدمت ومدريتش بنفسى غير وانا خابط دماغ الشب الى معاه فى الحيطة ونازل فيه ضرب و ورمت له وشه وجربته على تحت وحبسته فى البدروم وقفلت عليه وطلعت لا اختى وعدمتها ضرب وحبستها ودلوقتي مش عارف اعمل ايه بابا هيسافر 10 ايام بس وانا مش عارف اعمل ايه فى الكارثة الى اختى عملتها
انت مهندس ولا محامي ولا شغال ايه

فض عذريتها ولا ؟

يا باشا انت تجيب ماذون واتنين شهود وجوزهم ويطلقها في نفس اللحظة وكدا الفضيحة أدارت خلاص وبعد كدا يبقي في كلام مع اختك بينك وبينها
مينفعش طبعا الكلام ده الناس هيقولو اتجوزو فين وامته وازاي لازمه خطوبه رسمي وبعد كده كتب كتاب وبعد كده جواز ... والواد ميسبش الڤيلا لحد اما الكتاب يتكتب

بص هوا كدا تصرف رجوله وغشميه شوايا
اولا اختك خدت جزاها
ثاني الواد اللي تحت دا لو فايق وا لسه بخير
الحل انك لو معاك فلوس وا ممكن تجيب جاردات وا توقفهم برا يعملو للواد دا رعب وا الواد دا تحاول تربيه بطرقتك يعني مثلا تاخد منه مبلغ كبير يقرص ودنه
وا تخوفه وا تسيبه

+ لو بقا مش عاوز اختك تتفضح طبعا وا سمعه ابوك

لو مش فارق معاك فضيحه يبقي بلغ عنهم واخلص

اختك بقا المفروض متقولش لحد علي الموضوع دا اصلا وا يفضل سر. وا تشوف دكتوره تتعالجح عندها وا تعرف قصتها

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%