NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

mrwan tawfik rabia

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
سلام عليكم واحد صاحبى نصحنى انزل مشكلتى على موقع علشان الناس تنصحني اعمل فيها ايه ف انا أسمى هانى عندى 28 سنة ونص هحكيلكو الحكاية من الاول انا كنت عايش مع أهلى فى البلد وعندى ٣ اخوات ولاد واخت بنت هما محمد اخويا الكبير 30 سنة وعندى رامى29 سنة بعد كدا انا وبعد منى اختى ريهام 24 ثم احمد اخويا الصغير وكمان ابويا راجل عصبى جدا وتقريبا مش بيتفاهم وظالم جدا فى قرارته وامى طيبة متقدرش تعمل حاجة اما احنا ف اخويا محمد ظالم زى ابويا بالظبط اما رامى واختى وانا ف احنا غالية المهم الموضوع ابتدى ان فى راجل اعمل خليجى جه عندنا البلد لما كنت فى الاعدادى وكان عايز يعلم ابنه عندنا هنا لان المحافظة بتاعتنا مستوى التعليم فيها كويس قوى ويا زين مختار صحيح جاى يعلم ابنه عندنا هنا فى مصر يلا على وقتى كان فى تعليم اما دلوقتى ما فيش المهم ابنه كان جارنا وانا وهو اتصاحبنا ف اول ترم لينا ابنه كان ساقط فى كله وانا كنت الاول على المدرسة ف كنت بساعده فى المذاكرة ولما ساعدته ابنه اتحسن ومستواه على ف الراجل كان بيهتم بيا علشان اساعد ابنه ومع كل سنة ابنه كان مستواه بيعلم فى الدراسة يوم عن لدرجة ان الراجل كان بيشتري الكتب الخارجية لابنه وليا علشان كنت بساعده وفضلنا على كده والراجل كان بيعتبرنى كنز وكان بيجيب ليا هدايا علشان بساعد ابنهوكان الموضوع بالنسبة ل اهلى عادى جدا لحد ما جينا ل تالتة ثانوى وابنه جاب مجموع عالى جدا وانا كمان كا واحد فينا جاب 97 فى المية ف الراجل دخل ابنه نفس الكلية بتاعتى وهى كلية طب الأسنان ف كنا ساكنين مع بعض فى شقة ايجار الراجل كان مشتريها لينا بجانب الكلية عدت او سنة وتانى سنة والراجل فجأة قرر انو يرجع على قطر وقبل ما يمشى قعد معايا ومع ابويا وقال ليا انو كان اشترى ارض كده على مساحة نص فدان كده او اقل هيتانازل عنها ليا طبعا محدش ممكن يكون مصدق لكن و لله هو ده الى حصل المهم قال انو هيتنازل عن الأرض ل ابويا ولكن قال لو الأرض دى بتاعتى هو كان فاكر انو ابويا مش هيسرقنى لكن الراجل مشى من هنا وابويا سرقنى من هنا انا بعد ما الراجل مشى رجعت الكليو وانا قبلها كنت بشتغل فى ماركت فى مول قبل كده وكان عندى قناة على اليوتيوب بنزل عليها قصص ***** وكده كان ساعتها حوار اليوتيوب ده جديد المهم انا كنت بكسب كتير جدا جدا جدا الحمد**** يعنى المهم خلصت الى سنين وكان معايا فلوس كتير جدا ولما رجعت كنت ناوى اشغل فلوس وابيع ارضى وافتح عيادة طب أسنان كبيرة مع العلم انى ابويا مكنش بيصرف عليا لما كنت طالب لكن لما جيت اتكلم مع ابويا لقيت انو تقريبا كده سرقني وباع الأرض وعمل مشاريع وكتابها باسم ت خويا الكبير كل ده من ورايا ولما جيت اتكلم ابويا اتخانق معايا وطردني وامى بتعيط واخويا رامى بيترجى ابويا انو يخليني صعبت عليا نفسى وخدت هدومى و فلوسى ورجعت القاهرة وقعدت فى شقة إيجار الفلوس الى كانت معايا تكفى تفتح عيادة ف اشتغلت فى شغلانة واتنين ده غير انى كنت برجع اعمل فديوهات على اليوتيوب ودى كانت بتنجح ده غير اعلانات اليوتيوب لغاية ما قدرت اجمع مبلغ ضخم جدا وبدأت ومشيت فى التراخيص وفعلا فتحت العيادة وخلال سنة قدرت اتميز واشتهرت فى منطقتى كل ده وانا عندى 26 سنة نص لكن الحمد**** **** عوضني وقدرت افتح عيادة واشترى شقة واتنين وجيبت عربية من فلوس اليوتيوب وفلوس العيادة و اتجوزت من دكتورة كانت زميلتى واتجوزت من غير أهلى لانها هى كمان مكنش ليها حد هى كانت وحيدة برضو وو بس عشنا قصة حب جامدة جدا وهى الحمد**** دلوقتى حامل كل الى حصل ده حصل وانا بعيد عن أهلى كل ده حصل وانا مش على اتصال لا ابويا ولا ب امى ولا اخواتى هما حاولو يوصلو ليا لكن معرفوش لغاية تقريبا ما يأسو انهم يلاقونى وانا كمان حتى كنت نسيتهم لحد ما فى يوم كنت فى المول مع مراتى وكنت بشترى لبس ******* ف سيبتها كده وروحت اجيب حاجة ورجعت لقيتها كنت بتتكلم مع واحدة وجوزها وجوزها ده كان رامى اخويا صدفة جميلة صح هو شافنى من هنا راح واخدنى فى حضنه من هنا وهو كمان كان واحشني جدا وفضل يعاتب فيا وانا مكنتش قادر ف روحنا على بيتى وهو كان معايا هو ومراته قعدنا وتكلمنا وقال ليا انو امى تعبت جدا من بعد ما سيبتها وانو الفرح ما دخلت عليهم من بعد ما سيبتهم ومشيت وانا ابوهم جوز اخويا احمد واختى ريهام بفلوس ما عدا رامى مقبلش ياخد حاجة من فلوسى وقعد يترجاني ان ارجع ل امى الى تعبت جدا ف طلبت منو انى اكلمها ف لما كلمتها فى التليفون وسمعت صوتها تعبت جدا وفضلت اعيط ومكنتش قادر واخويا اغانى رقمه وطلب منى انى اكلمه كل شوية حتى اقل حاجة علشان امى وبعد ما مشى مراتى جت وقالت ليا ارجع ل اهلى ف انا فى حيرة ارجع ل اهلى الى سرقونى وخدت حاجة مس ملكهم لا واتصرفو فيها كمان ارجع للناس الى كنت بسببهم كنت بعانى علشان اجمع الفلوس واشتغل شغلانة واتنين وهما هناك بيوزع فى فلوس ارجع للناس الى بسبهم حصلت ليا حاجات كتير وحشة مش عارف اسامحهم وارجع ولا افضل زى ما انا هى ردت عليا وقالت علشان ابننا يكون عنده اهل الكلمة وجعتني شوية ف انا بسأل الناس الى هنا ممكن تساعدوني علشان انا فى حيرة

• عجبني
التفاعلات: VANDETTAA
هوا انت صاحب المشكلة دى ولا حد تبعك مش فاهم

هوا انت صاحب المشكلة دى ولا حد تبعك مش فاهم
المشكلة دى تبعى بس انا مش صاحب الصفحة صاحب الاكونت ده عرض عليا أعرض مشكلتى هنا ولما اعرف الجواب هيمسحها على طول

انت كذاب اوى ودماغك سايحة خالص وبتعانى من انفصام فى الشخصية حاد
وانا صدقنى منبهر انك عندك الصبر تعصر نفسك فى كل الخيال دا انت رهيب
راجع طبيب نفسي وحاول تفوق لنفسك حبتين يا صاح

ايه ايه ايه ايه ياعم رايح على فين انت لو سمحت حضرتك انا عندى مشكلة وبعرضها هنا من على صفحة صاحبى هنا بس مش اكتر ما هو انا هعمل اكونت على منتدى جنسى ليه وبعدين حضرتك ارجوك لو مش مصدقني ارجوك متسخرش منى.

حاول انت تراجع طبيب نفسي هو بيسأل معندكش جواب يبقي تسكت لو الكلام اللي بيقولو صح فا
دا لنفسو ولو غلط فا لنفسو انت مش خسران حاجه بلاش الاسلوب دا مع الناس خليك راقي شوي انت عقلك صغير اوي **** يهديك

ايه ايه ايه ايه ياعم رايح على فين انت لو سمحت حضرتك انا عندى مشكلة وبعرضها هنا من على صفحة صاحبى هنا بس مش اكتر ما هو انا هعمل اكونت على منتدى جنسى ليه وبعدين حضرتك ارجوك لو مش مصدقني ارجوك متسخرش منى.
صدقنى انا مش بسخر منك انا بحاول افوقك واساعدك
انا شوفت ليك اكتر من موضوع بنفس طريقة السرد ونفس الاخطاء الاملائية وحتى المواضيع الخرافية وتقريبا كل مرة بأسم جديد ووظيفة جديدة وزوجة جديدة
عمتا انا تعليقي مش ليك انا بحاول انصح الناس اللى هتقري كل الهري دى وتاخده بجدية حرام عليك
انا عيني تعبت وللاسف قريت الخرافات دى كاملة ،
بقولك ايه انا اسف ، ارجع لاهلك اخووك لقي مقبرة وفيها اثار وبتاع انزل عشان يبوعوها ويدولك نصيبك

حاول انت تراجع طبيب نفسي هو بيسأل معندكش جواب يبقي تسكت لو الكلام اللي بيقولو صح فا
دا لنفسو ولو غلط فا لنفسو انت مش خسران حاجه بلاش الاسلوب دا مع الناس خليك راقي شوي انت عقلك صغير اوي **** يهديك
حاضر ، انا ااسف على اسلوبي الفظ الغير راقي وحاضر هراجع مجمع اطبة
اتفضل ساعده :D

صدقنى انا مش بسخر منك انا بحاول افوقك واساعدك
انا شوفت ليك اكتر من موضوع بنفس طريقة السرد ونفس الاخطاء الاملائية وحتى المواضيع الخرافية وتقريبا كل مرة بأسم جديد ووظيفة جديدة وزوجة جديدة
عمتا انا تعليقي مش ليك انا بحاول انصح الناس اللى هتقري كل الهري دى وتاخده بجدية حرام عليك
انا عيني تعبت وللاسف قريت الخرافات دى كاملة ،
بقولك ايه انا اسف ، ارجع لاهلك اخووك لقي مقبرة وفيها اثار وبتاع انزل عشان يبوعوها ويدولك نصيبك
ههه :ROFLMAO: حلوة حكاية الآثار دى بس يا فندم انا عارف ان مروان بينزل مشاكل لناس تانية انا معرفش ايه المشاكل لكن الى اعرفه انها حقيقة والى اعرفه كمان انو بيغير من الأسماء علشان محدش يعرف اصحابه وانو كمان بيغير أحداث بسيطة فى مشاكل الناس دى وكمان اعرف انى مش اول واحد يكون عنده مشكلة ويعوضها هنا ويلاقي حد يساعده وينصره ومشكلته بتنحل لكن انا حظى جه على حضرتك مش مصدقني ده بس كل الى اعرف اما بالنسبة للاخطاء ف انا مش عارف كل ما اكتب كلمة تظهر كلمة تانية

يجبر بخاطرك ****

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
حاضر ، انا ااسف على اسلوبي الفظ الغير راقي وحاضر هراجع مجمع اطبة
اتفضل ساعده :D
هو حضرتك انا زعلتك قبل كده

ارجع زيارة يومين كل شهر عشان والدتك على الاقل ومعاملة رسمية مع الباقي

سلام عليكم واحد صاحبى نصحنى انزل مشكلتى على موقع علشان الناس تنصحني اعمل فيها ايه ف انا أسمى هانى عندى 28 سنة ونص هحكيلكو الحكاية من الاول انا كنت عايش مع أهلى فى البلد وعندى ٣ اخوات ولاد واخت بنت هما محمد اخويا الكبير 30 سنة وعندى رامى29 سنة بعد كدا انا وبعد منى اختى ريهام 24 ثم احمد اخويا الصغير وكمان ابويا راجل عصبى جدا وتقريبا مش بيتفاهم وظالم جدا فى قرارته وامى طيبة متقدرش تعمل حاجة اما احنا ف اخويا محمد ظالم زى ابويا بالظبط اما رامى واختى وانا ف احنا غالية المهم الموضوع ابتدى ان فى راجل اعمل خليجى جه عندنا البلد لما كنت فى الاعدادى وكان عايز يعلم ابنه عندنا هنا لان المحافظة بتاعتنا مستوى التعليم فيها كويس قوى ويا زين مختار صحيح جاى يعلم ابنه عندنا هنا فى مصر يلا على وقتى كان فى تعليم اما دلوقتى ما فيش المهم ابنه كان جارنا وانا وهو اتصاحبنا ف اول ترم لينا ابنه كان ساقط فى كله وانا كنت الاول على المدرسة ف كنت بساعده فى المذاكرة ولما ساعدته ابنه اتحسن ومستواه على ف الراجل كان بيهتم بيا علشان اساعد ابنه ومع كل سنة ابنه كان مستواه بيعلم فى الدراسة يوم عن لدرجة ان الراجل كان بيشتري الكتب الخارجية لابنه وليا علشان كنت بساعده وفضلنا على كده والراجل كان بيعتبرنى كنز وكان بيجيب ليا هدايا علشان بساعد ابنهوكان الموضوع بالنسبة ل اهلى عادى جدا لحد ما جينا ل تالتة ثانوى وابنه جاب مجموع عالى جدا وانا كمان كا واحد فينا جاب 97 فى المية ف الراجل دخل ابنه نفس الكلية بتاعتى وهى كلية طب الأسنان ف كنا ساكنين مع بعض فى شقة ايجار الراجل كان مشتريها لينا بجانب الكلية عدت او سنة وتانى سنة والراجل فجأة قرر انو يرجع على قطر وقبل ما يمشى قعد معايا ومع ابويا وقال ليا انو كان اشترى ارض كده على مساحة نص فدان كده او اقل هيتانازل عنها ليا طبعا محدش ممكن يكون مصدق لكن و لله هو ده الى حصل المهم قال انو هيتنازل عن الأرض ل ابويا ولكن قال لو الأرض دى بتاعتى هو كان فاكر انو ابويا مش هيسرقنى لكن الراجل مشى من هنا وابويا سرقنى من هنا انا بعد ما الراجل مشى رجعت الكليو وانا قبلها كنت بشتغل فى ماركت فى مول قبل كده وكان عندى قناة على اليوتيوب بنزل عليها قصص ***** وكده كان ساعتها حوار اليوتيوب ده جديد المهم انا كنت بكسب كتير جدا جدا جدا الحمد** يعنى المهم خلصت الى سنين وكان معايا فلوس كتير جدا ولما رجعت كنت ناوى اشغل فلوس وابيع ارضى وافتح عيادة طب أسنان كبيرة مع العلم انى ابويا مكنش بيصرف عليا لما كنت طالب لكن لما جيت اتكلم مع ابويا لقيت انو تقريبا كده سرقني وباع الأرض وعمل مشاريع وكتابها باسم ت خويا الكبير كل ده من ورايا ولما جيت اتكلم ابويا اتخانق معايا وطردني وامى بتعيط واخويا رامى بيترجى ابويا انو يخليني صعبت عليا نفسى وخدت هدومى و فلوسى ورجعت القاهرة وقعدت فى شقة إيجار الفلوس الى كانت معايا تكفى تفتح عيادة ف اشتغلت فى شغلانة واتنين ده غير انى كنت برجع اعمل فديوهات على اليوتيوب ودى كانت بتنجح ده غير اعلانات اليوتيوب لغاية ما قدرت اجمع مبلغ ضخم جدا وبدأت ومشيت فى التراخيص وفعلا فتحت العيادة وخلال سنة قدرت اتميز واشتهرت فى منطقتى كل ده وانا عندى 26 سنة نص لكن الحمد** ** عوضني وقدرت افتح عيادة واشترى شقة واتنين وجيبت عربية من فلوس اليوتيوب وفلوس العيادة و اتجوزت من دكتورة كانت زميلتى واتجوزت من غير أهلى لانها هى كمان مكنش ليها حد هى كانت وحيدة برضو وو بس عشنا قصة حب جامدة جدا وهى الحمد** دلوقتى حامل كل الى حصل ده حصل وانا بعيد عن أهلى كل ده حصل وانا مش على اتصال لا ابويا ولا ب امى ولا اخواتى هما حاولو يوصلو ليا لكن معرفوش لغاية تقريبا ما يأسو انهم يلاقونى وانا كمان حتى كنت نسيتهم لحد ما فى يوم كنت فى المول مع مراتى وكنت بشترى لبس ******* ف سيبتها كده وروحت اجيب حاجة ورجعت لقيتها كنت بتتكلم مع واحدة وجوزها وجوزها ده كان رامى اخويا صدفة جميلة صح هو شافنى من هنا راح واخدنى فى حضنه من هنا وهو كمان كان واحشني جدا وفضل يعاتب فيا وانا مكنتش قادر ف روحنا على بيتى وهو كان معايا هو ومراته قعدنا وتكلمنا وقال ليا انو امى تعبت جدا من بعد ما سيبتها وانو الفرح ما دخلت عليهم من بعد ما سيبتهم ومشيت وانا ابوهم جوز اخويا احمد واختى ريهام بفلوس ما عدا رامى مقبلش ياخد حاجة من فلوسى وقعد يترجاني ان ارجع ل امى الى تعبت جدا ف طلبت منو انى اكلمها ف لما كلمتها فى التليفون وسمعت صوتها تعبت جدا وفضلت اعيط ومكنتش قادر واخويا اغانى رقمه وطلب منى انى اكلمه كل شوية حتى اقل حاجة علشان امى وبعد ما مشى مراتى جت وقالت ليا ارجع ل اهلى ف انا فى حيرة ارجع ل اهلى الى سرقونى وخدت حاجة مس ملكهم لا واتصرفو فيها كمان ارجع للناس الى كنت بسببهم كنت بعانى علشان اجمع الفلوس واشتغل شغلانة واتنين وهما هناك بيوزع فى فلوس ارجع للناس الى بسبهم حصلت ليا حاجات كتير وحشة مش عارف اسامحهم وارجع ولا افضل زى ما انا هى ردت عليا وقالت علشان ابننا يكون عنده اهل الكلمة وجعتني شوية ف انا بسأل الناس الى هنا ممكن تساعدوني علشان انا فى حيرة
شوف حوال توصل الرحم بس خليك مع نفسك زور وتواصل ولكن مش بعمق لان الاب طالما غير عادل مش هيتغير لان قلبه قريب من حد معين وطالما أنه مش شايفك ولا هيشوف ولادك ولا زوجتك الا من اتجاه المصلحه اوصل صله الرحم بس بحدود عشان تحمي اولادك وزوجتك من بعدك

شوف حوال توصل الرحم بس خليك مع نفسك زور وتواصل ولكن مش بعمق لان الاب طالما غير عادل مش هيتغير لان قلبه قريب من حد معين وطالما أنه مش شايفك ولا هيشوف ولادك ولا زوجتك الا من اتجاه المصلحه اوصل صله الرحم بس بحدود عشان تحمي اولادك وزوجتك من بعدك
انا لو على الاب ف انا مش عايز اعرفه تانى بس المشكلة عندى هى امى عايز اكون معاها على طول بس للأسف هى مش هتقدر تسيبه

انا لو على الاب ف انا مش عايز اعرفه تانى بس المشكلة عندى هى امى عايز اكون معاها على طول بس للأسف هى مش هتقدر تسيبه
لا عادي تواصل مع امك واهلك من أجل صله الرحم وعشان كمان انك بتقوال أن الزوجه وحيده علي الاقل تعرف أهل جوزها وأولادك يعرفوا اهلهم بس خليك بنطاق الحدود وسر بحياتك لحالك مالك وشؤونك الخاصه وتعامل عادي ك نطاق صله راحم لا تداخل زياده عن اللزوم ولا هم كمان

لا عادي تواصل مع امك واهلك من أجل صله الرحم وعشان كمان انك بتقوال أن الزوجه وحيده علي الاقل تعرف أهل جوزها وأولادك يعرفوا اهلهم بس خليك بنطاق الحدود وسر بحياتك لحالك مالك وشؤونك الخاصه وتعامل عادي ك نطاق صله راحم لا تداخل زياده عن اللزوم ولا هم كمان
طيب تمام بس اتواصل ب حدود ازاى يعنى لو مشكلة ل اختى ما اتدخلش فيها مثلا

طيب تمام بس اتواصل ب حدود ازاى يعنى لو مشكلة ل اختى ما اتدخلش فيها مثلا
لا تدخل طبعا انما أسرارك ومشاكل حياتك وخصوصيتك وظروفك الماديه معك ايه اشتريت ايه وضعك ايه خليه لنفسك مش علي العام لانك بالنسبه لناس فيهم هيكون منظور ليك نظره طمع وتدخلهم بحياتك هيخربها انما لو تقدر تساعد حد فيهم بشيء أو مشكله متتاخرش ولو مش عشنهم يبقي عشان ****

لا تدخل طبعا انما أسرارك ومشاكل حياتك وخصوصيتك وظروفك الماديه معك ايه اشتريت ايه وضعك ايه خليه لنفسك مش علي العام لانك بالنسبه لناس فيهم هيكون منظور ليك نظره طمع وتدخلهم بحياتك هيخربها انما لو تقدر تساعد حد فيهم بشيء أو مشكله متتاخرش ولو مش عشنهم يبقي عشان ****
شكرا جدا ليك كلامك مريح جدا شكرا لمصلحتك و وقتك

• عجبني
التفاعلات: mrwan tawfik rabia
سلام عليكم واحد صاحبى نصحنى انزل مشكلتى على موقع علشان الناس تنصحني اعمل فيها ايه ف انا أسمى هانى عندى 28 سنة ونص هحكيلكو الحكاية من الاول انا كنت عايش مع أهلى فى البلد وعندى ٣ اخوات ولاد واخت بنت هما محمد اخويا الكبير 30 سنة وعندى رامى29 سنة بعد كدا انا وبعد منى اختى ريهام 24 ثم احمد اخويا الصغير وكمان ابويا راجل عصبى جدا وتقريبا مش بيتفاهم وظالم جدا فى قرارته وامى طيبة متقدرش تعمل حاجة اما احنا ف اخويا محمد ظالم زى ابويا بالظبط اما رامى واختى وانا ف احنا غالية المهم الموضوع ابتدى ان فى راجل اعمل خليجى جه عندنا البلد لما كنت فى الاعدادى وكان عايز يعلم ابنه عندنا هنا لان المحافظة بتاعتنا مستوى التعليم فيها كويس قوى ويا زين مختار صحيح جاى يعلم ابنه عندنا هنا فى مصر يلا على وقتى كان فى تعليم اما دلوقتى ما فيش المهم ابنه كان جارنا وانا وهو اتصاحبنا ف اول ترم لينا ابنه كان ساقط فى كله وانا كنت الاول على المدرسة ف كنت بساعده فى المذاكرة ولما ساعدته ابنه اتحسن ومستواه على ف الراجل كان بيهتم بيا علشان اساعد ابنه ومع كل سنة ابنه كان مستواه بيعلم فى الدراسة يوم عن لدرجة ان الراجل كان بيشتري الكتب الخارجية لابنه وليا علشان كنت بساعده وفضلنا على كده والراجل كان بيعتبرنى كنز وكان بيجيب ليا هدايا علشان بساعد ابنهوكان الموضوع بالنسبة ل اهلى عادى جدا لحد ما جينا ل تالتة ثانوى وابنه جاب مجموع عالى جدا وانا كمان كا واحد فينا جاب 97 فى المية ف الراجل دخل ابنه نفس الكلية بتاعتى وهى كلية طب الأسنان ف كنا ساكنين مع بعض فى شقة ايجار الراجل كان مشتريها لينا بجانب الكلية عدت او سنة وتانى سنة والراجل فجأة قرر انو يرجع على قطر وقبل ما يمشى قعد معايا ومع ابويا وقال ليا انو كان اشترى ارض كده على مساحة نص فدان كده او اقل هيتانازل عنها ليا طبعا محدش ممكن يكون مصدق لكن و لله هو ده الى حصل المهم قال انو هيتنازل عن الأرض ل ابويا ولكن قال لو الأرض دى بتاعتى هو كان فاكر انو ابويا مش هيسرقنى لكن الراجل مشى من هنا وابويا سرقنى من هنا انا بعد ما الراجل مشى رجعت الكليو وانا قبلها كنت بشتغل فى ماركت فى مول قبل كده وكان عندى قناة على اليوتيوب بنزل عليها قصص ***** وكده كان ساعتها حوار اليوتيوب ده جديد المهم انا كنت بكسب كتير جدا جدا جدا الحمد** يعنى المهم خلصت الى سنين وكان معايا فلوس كتير جدا ولما رجعت كنت ناوى اشغل فلوس وابيع ارضى وافتح عيادة طب أسنان كبيرة مع العلم انى ابويا مكنش بيصرف عليا لما كنت طالب لكن لما جيت اتكلم مع ابويا لقيت انو تقريبا كده سرقني وباع الأرض وعمل مشاريع وكتابها باسم ت خويا الكبير كل ده من ورايا ولما جيت اتكلم ابويا اتخانق معايا وطردني وامى بتعيط واخويا رامى بيترجى ابويا انو يخليني صعبت عليا نفسى وخدت هدومى و فلوسى ورجعت القاهرة وقعدت فى شقة إيجار الفلوس الى كانت معايا تكفى تفتح عيادة ف اشتغلت فى شغلانة واتنين ده غير انى كنت برجع اعمل فديوهات على اليوتيوب ودى كانت بتنجح ده غير اعلانات اليوتيوب لغاية ما قدرت اجمع مبلغ ضخم جدا وبدأت ومشيت فى التراخيص وفعلا فتحت العيادة وخلال سنة قدرت اتميز واشتهرت فى منطقتى كل ده وانا عندى 26 سنة نص لكن الحمد** ** عوضني وقدرت افتح عيادة واشترى شقة واتنين وجيبت عربية من فلوس اليوتيوب وفلوس العيادة و اتجوزت من دكتورة كانت زميلتى واتجوزت من غير أهلى لانها هى كمان مكنش ليها حد هى كانت وحيدة برضو وو بس عشنا قصة حب جامدة جدا وهى الحمد** دلوقتى حامل كل الى حصل ده حصل وانا بعيد عن أهلى كل ده حصل وانا مش على اتصال لا ابويا ولا ب امى ولا اخواتى هما حاولو يوصلو ليا لكن معرفوش لغاية تقريبا ما يأسو انهم يلاقونى وانا كمان حتى كنت نسيتهم لحد ما فى يوم كنت فى المول مع مراتى وكنت بشترى لبس ******* ف سيبتها كده وروحت اجيب حاجة ورجعت لقيتها كنت بتتكلم مع واحدة وجوزها وجوزها ده كان رامى اخويا صدفة جميلة صح هو شافنى من هنا راح واخدنى فى حضنه من هنا وهو كمان كان واحشني جدا وفضل يعاتب فيا وانا مكنتش قادر ف روحنا على بيتى وهو كان معايا هو ومراته قعدنا وتكلمنا وقال ليا انو امى تعبت جدا من بعد ما سيبتها وانو الفرح ما دخلت عليهم من بعد ما سيبتهم ومشيت وانا ابوهم جوز اخويا احمد واختى ريهام بفلوس ما عدا رامى مقبلش ياخد حاجة من فلوسى وقعد يترجاني ان ارجع ل امى الى تعبت جدا ف طلبت منو انى اكلمها ف لما كلمتها فى التليفون وسمعت صوتها تعبت جدا وفضلت اعيط ومكنتش قادر واخويا اغانى رقمه وطلب منى انى اكلمه كل شوية حتى اقل حاجة علشان امى وبعد ما مشى مراتى جت وقالت ليا ارجع ل اهلى ف انا فى حيرة ارجع ل اهلى الى سرقونى وخدت حاجة مس ملكهم لا واتصرفو فيها كمان ارجع للناس الى كنت بسببهم كنت بعانى علشان اجمع الفلوس واشتغل شغلانة واتنين وهما هناك بيوزع فى فلوس ارجع للناس الى بسبهم حصلت ليا حاجات كتير وحشة مش عارف اسامحهم وارجع ولا افضل زى ما انا هى ردت عليا وقالت علشان ابننا يكون عنده اهل الكلمة وجعتني شوية ف انا بسأل الناس الى هنا ممكن تساعدوني علشان انا فى حيرة
هو انا بعيد عن قصة شهريار دي عايزة اقول بس حاجة بجد يعني يجدعان للدرجة دي احنا بقينا اغبيا فيةالتصرف يعني مثلا مثلا انت دلوقتي عندك القلب هل هتنزل على المواقع والفيس بوك تستشير الناس اعمل ايه يجدعان ولا بتروح تدور على احسن دكتور تتعالج عنده ؟
اكيد هتدور على دكتور واحسن دكتور كمان مش هتمشي ورا كلام الناس طبعا طب ليه مشاكل حياتنا بنعاملها بنفس الطريقة دي يا اخى دا ربك بيقول اسألو اهل الذكر ان كنتم لا تعلومن لما تحتاج مساعدة اسأل فيها اللى يفهمك ويساعدك واللى هو اهل لكدا اصلا ولو انى شايفة ان دا موضوع مفهوش جدال ولو عصرت على نفسي لمونه وقولت ان قصتك حقيقة طب مسمعتش عن حاجة قبل كدا اسمها صلة رحم ؟
اظن جوابي وصل

• الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: mrwan tawfik rabia

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%