NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الـ مجتاو

نسوانجي الأصلي
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
‏مش مطلوب منك تفضل متمسك بشخص وهو دماغه ضايعه ومش مستوعب حجم تعبك معاه، مش مطلوب تفضل تشرح وتبرر وتاخد من صحتك ونفسيتك ومفيش خطوه جد أساساً من اللِ قصادك، مش مطلوب ده يحصل علشان تبقي قصاده بتعمل مجهود وتراضيه وهو مبيعملش ربع الجهد ده

فكك و امضي قدما

• أتفق
  • عجبني
  • محزن
التفاعلات: Maxxx_PlayerxXx, Hard man, زبارتكوس و 2 آخرين
‏مش مطلوب منك تفضل متمسك بشخص وهو دماغه ضايعه ومش مستوعب حجم تعبك معاه، مش مطلوب تفضل تشرح وتبرر وتاخد من صحتك ونفسيتك ومفيش خطوه جد أساساً من اللِ قصادك، مش مطلوب ده يحصل علشان تبقي قصاده بتعمل مجهود وتراضيه وهو مبيعملش ربع الجهد ده

فكك و امضي قدما
مجرد راي يا نوبي ده اختلاف في طريقه التفكير والاهتمام مش معنى كده ان احنا نسيبه تفضل معاه لغايه الاخر سواء حبيب او صاحب او اخ ايا كان

حته بقى امضي قدما انا معاك فيها بس في نفس الوقت اوزع مجهودي هنا وهنا عشان ما اجيش في يوم اندم او احس ان انا قصرت معاه

• حبيته
التفاعلات: الـ مجتاو
مجرد راي يا نوبي ده اختلاف في طريقه التفكير والاهتمام مش معنى كده ان احنا نسيبه تفضل معاه لغايه الاخر سواء حبيب او صاحب او اخ ايا كان

حته بقى امضي قدما انا معاك فيها بس في نفس الوقت اوزع مجهودي هنا وهنا عشان ما اجيش في يوم اندم او احس ان انا قصرت معاه.
تعرف هكلمك بصراحه، انت ممكن تفضل مع حد و تبقي من جواك حاسس بنغز ف القلب بسبب تصرفاته و مهما تنصح و تقوم و تتكلم و متلاقيش استجابه او تغيير طفيف ساعتها من جواك بتزهق و بترمي طوبته.
و مهما حاولت و متلاقيش نتيجه بتضطر تمشي و متبصش وراك.

لكن لو أخ او أبن متعرفش تمشي و تستغني عنه

سيبك انا مبسوط بكلامك اوي و عجبني

• حبيته
التفاعلات: ميدو ابن عز

فكك و امضي قدما
طب افرض هو مثلا دماغه على قده .. أو قدراته مش زى قدراتك .. ومش فاهم فى الدنيا .. أو معكوك فى دراويل .. هتسيبه ؟؟

طب افرض هو مثلا دماغه على قده .. أو قدراته مش زى قدراتك .. ومش فاهم فى الدنيا .. أو معكوك فى دراويل .. هتسيبه ؟؟
هتحاول معاه لحد متوصل لمرحله لا كفايه و قطوعه

• عجبني
التفاعلات: زبارتكوس
هتحاول معاه لحد متوصل لمرحله لا كفايه و قطوعه
تمام نحاول معاه
لكن لو هيبدأ يئذينى أكيد دى مرحلة قطوعة

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

فكك و امضي قدما
حعمل كدهً خلاص

• حبيته

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%