NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة تحولي من فحل الى ديوث أختي وعشيقها- عشرة اجزاء 3/1/2024

عوز موجب يفشخنى

نسوانجى الاصلى
نسوانجي متفاعل
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
توجه جنسي
انجذب للذكور
الجزا الاول.............

🌹🌹🌹
اهلا بيكم فى قصه جديدة...

انا اسمى نادر 22 حصل على دوبلوم وشغال فى شركه..
اختى نادين 18سنه لسه بتدرس دلوعه وبابا مدلعها اوى
بابا محمود60سنه كان موظف فى شركه حكومه وطلع معاش
ماما تهانى 55سنه ست بيت درجه اولى واحن ام علينا ست طيبه
صحبى الوحيد يوسف 23سنه غنى ومتدلع بفلوسه بس جدع معيه اوى وبيعزنى
كدة كل عيلتى الى قولت عليهم لكن فى ناس هتظر فى اجزاء هنتعرف عليهم فى وقتهم
نخش فى القصه علشان مطولش عليكم .....
صحيت الصبح بدري ولقيت اختى جايه تصحينى وانا نايم على ضهرى

اختى.... اصحه يا نادر يلا هتتاخر على شغلك قوم خد دش وانا هجهز الفطار مع ماما...

انا.. ماشى يلا غورى من هنا وقفه ليه يابنت الجزمه..

اختى نادين.. كنت عوز منك طلب لان كل مقول لماما ترفض..

انا.. عوزة ايه اخلصى مش فضيلك وريه زفت شغل هتفضلى سكته وبصالى كدة..

اختى نادين... كنت عوزة فلوس علشان عيد ميلاد صحبتى بكرة وماما رفضه اروح لها لوحدى..

انا.. تمام الفلوس اهى ولما ارجع من الشغل هروح معكى رجلى على رجلك فهمه.

اختى نادين خرجت وشكلها مش مريحنى خرجت خت دش وطلعت بشوت بس وقعدت على السفرة بابا شفنى زعق فيه جامد..

بابا.. هو انت مفيش عند الى جيبنك ددمم مش قولتلك متطلعش كدة قدام اختك انت ايه حماررر

انا.. فى ايه يابابا انت عوز تزعق وخلاص يعنى اسبلك البيت هو حد غريب هنا دى امى واختى

بابا.. يبنى افهم انت بقيت مشاء **** شاب طول بعرض دة غير المسائل عندك كبيرة ووضحه.

انا.. بستعبط مسائل ايه يابا با منه خلصت تعليم لسه فى مسائل....

بابا.. 😡😡المسائل يعنى زبك يامتناك واختك ممكن تحظه ودى مرهقه والشطان شاطر..

انا... اختى امم والشطان شاطر بس عندى انا خيب لانى دى اختى ومش ممكن يحصل الى فى دماغك دة اوهام اولك انا مش فاطر وهسبلك ام البيت دة ..

ماما.. نادر نادر هو انت ديما كدة كاسر بخطرة ومدلع السنيوة بتاعتك

جرس الباب ضرب وكان يوسف صحبى منتظرنى طلعت ولقيت اختى وقفه معه ومبتسمه

انا.. وقفه هنا ليه يابت انتى انا مش قيلك متقبليش حد غورى من هنا يلا وانت ياخويه اتفضل

مشينا على الشركه وكل شويه يوسف يعندنى ويقولى اختك حلوة عليها جسم يجنن جوزهالى
وانا اتخانق معه واشتمه وكنت هضربه وخصمته وسبته ومشيت وروحت ضربت اختى علقه

امى.. طبعا مدة الى انت فالح فيه تضرب اختك وصايع طول اليل مع الصيع بتوعك

انا.. انا حر انا راجل اعمل الى اعمله لكن بنتك متبنش على حد مفهم والى هكسر رقبتها.

سوسف بيرن عليه بعد متخنقت معه وزعقت ليه مع انى حسيت بحاجه غريبه وهو بيتكلم عليها
فضل يرن مرتين تلاته اخر مزهقت فتحت عليه..

انا... نعم عوز ايه خلاص كل الى بنا انتها يايوسف انا ادخلك بيتى وتبص على حريمى ياكسمك

يوسف.. يابن الجزمه كنت بهزر معك ندين دى اختى عمرى مبصلها وحش

انا.. تمام يسطا خلاصنا انا فهمت غلط وعلشان كدة هتخرج معنا انا وهى اصلحها واجبلها كام طقم على زوقها ههههه منا الىهتدفع

يوسف تمام هستنه منك تلفون باى..

طلعت الصاله ملقتش نادين خبط عليها مردتش فتحت ودخلت وقفلت الباب..

انا.. بت ياندين انا اسف بغير عليكى ياقلبي مستحملت صحبك يتكلم عليكى كلام يهيج

نادين.. 😪😪😪😪😪لا ابعد عنى انا مش عوزة اكلمك تانى..

انا.. طب خصارة فيكى الكام طقم الى كنت هجبهمك يلا انا ماشى..

.... ندين.😳😳😳😳بتتكلم بجد.....

انا.. خلاص بقا فكك مدام مخصمانى مفيش هدوم اجيب لوحدة مخصمانى وضربتها

نادين... خلاص انا مش زعلانه هلبس وننل وحياتى يانادر هاا ماشى..

نزنا وكان يوسف وقف بعربيته واول نادين مشفته برقت وركبنه وانا حسس بحاجه وشايف نظرتهم لبعض وقولت عادى يمكن بيتهيالى وطنشت كل شويه يسوسف يبص فى الرايه
وصنا المول ونادين جابت كام طقم لها وانا بحسب لمحت يوسف بيحسس على طزها انا جسمى اتكهرب وحسيت برعشه وزبى وقف وحرشته وعملت انى مش واخد بالى ولقيته بيبوسها فى بقها
عملت صوت كدة بعد عنها وعدل نفسه وبصيت عليه لقيت زبه وقف وهى متلخبطه اوى

انا.. ايه يابنى مش يلا بينا ولا هنفضل هنا عوز امشى مش خلاص ياندين جبتى كل حاجه

نادين ايوة خلاص يلا بينا نروح..

يوسف.. ايه انت وهى اقسم ب**** محد ماشى غير لما ناكل حاجه ونشرب كمان..

انا.. يبنى بتحلف ليه هو احنه اغراب علشان تعزمنا..
المهم يوسف صمم وحلف وفى الاخر وفقت لانى كنت عوز اشوفه بيبسها تانى..

دخنه مطعم فخم على حساب يوسف وطلب لينا غدة انا وندين وهو وكنه بناكل وكنت حاسس
برجل يوسف بتحسس على رجل نادين لان شكلها كان هايج وانا طول عمرى فحل بس اول مرة

خلصنه اكل ونادين قالت عوزة اغسل ايدة ويوسف قلها تعالى اوديكى على منا اخلص اكل
غابوة شويه روحت ورهم شفت يوسف بيرضع بززها اااف اححح بززها قشطه وبعدها مص شفيفها وهى ااااه يايوسف كفايه اخويه هيققل يلا بينا دلوقتى انا زبى وقف لما لقيت يوسف مطلع زبه وندين بتمص فيه مقدرتش كنت عوز اخش اقتلهم بس مقدرتش فضلت العبةفى زبى لحد منزلت لبنى وسبتهم ورجعت خمس دقايق وجم

انا.. اتاخرتم كدة ليه كل دة بتغسلم ايدكم ولا بتغسلو كرشه

يوسف هههههههه لا حلو ياكسمك الحمام كان زحمه ومكنش ينفع اسبها لوحدها

انا.. لا كويس برافوا عليك راجل يلا يلا بقى نروح

ومشينا وانا زبى وقف كل مفتكر الى عملوا مع بعض نزنا ويوسف مشى وهو صمم انه هو الى هيحاسبى دخنا البيت وماما فتحت لينا واتعشينا وانا سرحت شويه وقولت ادخل لنديت

عند نادين فى الاوضه

اختى نادين نايمه على بطنها وبتتكلم وتس ومش شيفانى ولمحت كلمات عرفت انها بتكلم يوسف

انا.. نادين بتعملى ايه وبتكلمى مين..

نادين.. اتخضت وارتبكت ببببكلم صحبتى

انا.. اختها فى حضنى بصى ياروحي انا اخوكى مش عدوك يعنى ممكن تحكيلى عن اى حاجه
وانا هكون معكى وهسعدك يابت انت اختى وحببتى هتخافى منى انتى بتحبى صح

نادين.. بس بقى عيب لا مش بحب وانت عوز توقنى وخلاص ياخويه

انا... صدقينى محدش هيخاف عليكى قدى قولى بقى بتحبى ولا بتتشاقى

نادين.. بحب وبب بتشقى بس مش قولى.

انا.. بتتشقى مع صحباتك البنات ولا شباب ياشقيق انتى هههههههه

نادين لا مع صحبى يعنى بيمسك ايدى بيحسس عليه وبس كدة

انا.. امم اعرفه صحبك دة..

نادين.. هو يعرفك وانت لا هعرفك عليه فى مرة..

انا.. تمام المهم خلى بالك من نفسك اوعه تضيعى حاجه صعب ترجعو خالى بالك من نفسك

نادين.. حاضر وحضنتنى جامد وانا حضنتها ومحستش نفسى ولا هى الى منيمها على السرير ومص فى بززها ومسكت شفيفها. امص فيها وهى متجوبه معيه بعدين ايدها نزلت على زبى تلعب فيه وبعدين نزلت تمص زبى وانا بتاوى وحسس بمتعه وهى هيجه وبعدين افتكرت انها اختى سبتها ومشيت انا مش عرف عملت كدة ازى وزعلت من نفسى انى افكر فى اختىسبتها وجريت على برة واتصلت على يوسف يقبنى على القهوة وهناك لقيت اصحابى وقعت معهم

......... فى القهوة......

بعد موصلت القهوة يوسف كلمنى وجالى وبعدها تامر واحمد وعز اتجمعنه مع بعض

يوسف.. هو هنسهر فين اليله ياخولات.

انا.. عندك. ياتامر اليله عندك وبكرة عندة احمد.

واحنا بنشرب شاى لقيت اختى بتكلمنى فتحت عليه

نادين... انت فين ممكن اعرف هربت ليه

انا.. بعدين ياندين معيه صحابى لما اجى هنتكلم واعملك كل الى انتى عوزة يلا دلوقتى..

احمد.. متيلا ياجمعه عند تامر نكمل السحرة.

مشينا كلنا ورحنا عند تامر وقعدنا وجات اخته مكنه او صروخ وقعدنا نشرب لحد متسطلو
وانا كنت فايق ودخل على اخته انا ممكن اشرب وزنقتها وحضنتها وفضلت ابوس وقفش وابعبص وهى سيبه نفسها ليه وبعدين سبتها لاخويه يشفنا واخصرة ورجعت قعت معهم بفتح الوتس لقيت اختى فتحه ببس على يوسف لقيته مركز فى تلفونه قولت اة يبقه بيكلمها روحت بعت لها

انا.. رنيت عليها انتى ليه فتحه الوتس وصحيه لحد دلوقتى الساعه 2بليل مش وركه مدرسه
.
نادين.. بصوت خايفه.. احم حم احم بكلم صحابى بلاش

انا.. صحابك مين يابت الى بتكلميهم الساعه 2بليل ومالك خيفه ليه انطقى لاجى اكسر دماغك

نادين.. مفيش انا بس وخدة برد وتعبانه زوى تعبنى يانادر..

انا.. برد وزورك طب خش نامى واقفل الوتس دة بدل مجيلك اكسر كل عظمك فهمه يلا..

روحت من عند صحابى ودخلت الشقه وانا معدى لمحت اختى نيمه وطزها بينه تنحت شويه
وسبتها ونمت ومحستش غير الصبح وقمت غسلت وشى وبلبس وكنت قالع ملط واختى دخلت عليه نادر صباح الخير

انا.. صباح الزفت على دماغك مش فيه دين ام بابا تخبطى عليه..

نادين.. اسفه مختش بالى انا خرجه على متلبس....

كنت خلصت لبس وتلفونى رن وكانت لولو حببتى بترن عليه كلمتها وفضلت احب فيها شويه وفقلت معها وشويه تامر كلمنى ونزلت من البيت روحت لتامر وخبط وفتحت اخته لبسه قميص
سلمت عليه وجاب البستيشن نلعب عليه وبعدين استازنه اخش الحمام ودخلت الحمام اباااا
لقيت فيه قميص اخته وقلوت فتلا وايه دة تلفون فى الحمان يابن المتناكه دة تلفون تامر انا عرفه
وحافظ الرمز كمان فتحته ولقيته صح ولقيت فيه العب وحجات وقفت زبى تامر معرص على اخته وبينكها هو وصحابه فضلت اتفرج وكنت بتخيل نفسى تامر وحبيت اكون زيه معرص
نقلت كل حاجه فى التلفون معيه وفرمتله التلفون وتطلعت ليه ورميت التلفون ليه وقلتله

انا.... يسطا عيب لما تخفى تلفونك فى الحمام علشان تصورنى كنت عوز تشوف ايه قول وانا هوريك لكن تحطه وتصورنى من غير معرف لا انا من طريق وانت من طريق وخلى بالك انا رجل
اوى وانت عارف ومتخفش سرك فى بير كل حاجه فى التلفون انا حزفتها ليك وفرمته

تامر.. 😔😔😔اسف ياستا غلطه ومش هكررها تانى سمحنى يانادر.

انا.. هسمحك لو مقلتليش عملت كدة ليه..

تامر.. بصرحه بصرحه كنت عوز اشوف جسمك اوى بس انا اسف متزعلش منى..

انا.. اممم عوز تشوف جسمى ولا زبى ياتامر تامر انت شار صح وديويث انا شفت كل حاجه
ومعنديش مانع انكم مع بعض خش خلى اختك تجهز واجهز انت كمان تامر فرح وبسنى ومسكته فشخته نيك هو واخته وملتهم لبن وروحت مقتول عوز اكل وانام ههههه
بعد مروحت دخلت الحمام لقيت كولت اختى وقمصها فضلت اشم فيهم واحلب زبى عليهم لحد منزلن لبنى عليهم وكنت هحتهم فى الغساله لكن قولت اسبهم واشوف رد فعلها...
خرجت وقعت قدام التلفزيون شويه واختى جات ليه وبتتشرمط عليه نادر عوزة فلوس اجيب كتب ومحضرات وشويه طلبات كدة

انا.. اتفضلى ياقمر اى خدمه اى حاجه عوزها اتطلبيها وانا سداد

اختى مشيت وزبى وقم حديدة خشت تلبس ونسيت التلفون وزبى واقف هيموتى على شرمطت اختى اخخخخخخ احااااا وانت واقف ليه انت كامن بكسمك هو انا مقر معك فى نيك علشان تقف
على مجرد شويه شرمطه من اختى لالا مستحيل انا مش ديوث ولا عرص لالا ازى واحد فحل وزبى 22سمتى ونايك كام بنت قبل كدة ولسه من شويه نايك صحبى واخته وفشخهم نيك ومليهم لبن يبقه معرص ازى بس فوقت من التفكير على اختى لبسه 👗فستان ازرق نار وقالت نزله هتجيب حاجه ورجعه انا بلمت وسكت اول مرة متكلمش معها البت سحرتنى بين المهم
رجعت اختى من برة وانا كنت فى الصاله بتفرج على التلفزيون شويه واختى رجعت ندهت عليها
جات ليه ووقفت جمبى

انا.. نادين تعالى ورينى لبسك كدة ومسكت ايدها ولفتها وقولت لها محدش لمسك من وره ولا حسس عليك ولا حد عكسك قولى كام واحد اتحرش بيك يابت انتى بلفستان النار دة

نادين.. ايه ياندر الكلام دة اخويه بيقولى كدة الغريب هيقول ايه ههههههه

قفلت الباب وقربت منها وقولت لها ايه يابت الجمال دة كله قمر 🌗منور بيتنه انا كنت اعمه عنه

نادين.. اااف على كلامك عسل زيك ياقلبى...

انا. سمعت كلامها بشرمطه دى وزبى كان هيتفجر من الشرمطه بتعتها انا قمت مادد ايدى تحت رقبتها وقربت شفيفى من صدرها وبلسانى لحست قولت **** على العسل الى طالع منك

نادين.. ايه دة انت اول مرة تقول كلام حلو زيك منته بتعرف تتكلم اهو امال مالك..

انا.. بقيت مشعرى متلغبطه مش عارف افرح ولا احزن ولا متديق ان سبتها تنزل بلفستان وخليت الناس يكلوها بعنيهم وانا متمتع كدة انا عرص وديوث رسمى ايوة مدام سبت اختى تنزل كدة
ختها فى حضنى جامد كنت هعصرها بعضلاتى حضن مش حضن اخ لاخته لا حضن عشيق لعشقته وزبى وقف وهى حست بيه وحسيت بجسمها بيسخن جامد وانا كمان سخنت زيها قمت حطط ايدى على وسطها وشدتها عليه اوى ومن غير تفكير حطيت شفيفى على شفيفها وهى عنيها برقت
وفضلت ابوس فيهاوهى اتجوبت معيه وبقت تاكل شفيفى وتمشى ايدها على ضهرى انا قعد من غير فلنه وعضلاتى بينه منا بروح الجم ومحافظ على جسمى وفضنا نبوس بعض ومكنتش عوز اشيل شفيفى من شفيفها بس سمعت حركه من اوضه بابا كان حد طالع شلت شفيفى بسرعه وقولت لها خشى اوضتك ياحبيبتى وبعدين نتكلم علشان محدش يشفك معيه فى ساعه زى دى وانا كمان هخش اوتى نادين ابتسمت ودخلت اوضتها وانا كمان خشيت اوتى بسرعه والى طلع كان بابا وربنا سترا لو كان شفنا كنه زمنه ميتين هههههه دخلت اوضتى وانا بفكر...

انا.. انا مش مصدق نفسى ان حصل دة انا حضنت اختى وبستها ااااف جسمها مختلف وطعم شفيفها يجنن غير كل الى نكتهم انا لازم ادوق جسمها والى يحصل يحص بقى...
ننمت وصحييت الصبح اختى بتجهز الفطار ومكشرة فى وشى شدتها وقولتلها..

انا.. مالك يبت قلبه وشك عليه ليه هو حصل ايه لكل دة عادى حضنتك وبصتك ايه يعنى..

نادين.. يانادر مينفعش احنا اخوات ازى يحصل كدة بنا حرام..

انا.. يعنى علشان اخوات صعب يحصل مفى اخوات بيعشرو بعض زى المتجوزين ومحدش يعرف حاجه عنهم وقبل اخته متتجوز عمله وترجع زى مانت واحسن متكبريش الموضوع انتى كنتى متمتعه اكتر منى لو مكنتيش عوزة كنت رفضتى

نادين.. بس انا مش عرفه ازى هيحصل بنا انا مكسفه منك ولو حد عرف هنتفضح

انا.. متخفيش ياقلبي هتتكسفى منى والغريب لا يعنى مش بتعمل مع حد يابنت عينى فى عينك

نادين.. وشها احمر واتلغبتط فى الكلام ايه يانادر الى انت بتقوله دة لا طبعا محصلش

انا... نادين انا اخوكى وممكن تعتبرينى صحبك وتحكيلى وافهمك على الصح

نادين.. نادر افطر الاول وبعدين ممكن احكيلك لو حسيت بالامان معاك

انا.. ياندين ياحببتى لو خوفتى من العالم كله انا لا متخفيش منى وسبتها ورحت افطر..
وبعد مفطرت وقررتى ايه هتحكيلى يابت انتى قولتلك متخفيش منى تحب اسالك واسهلها ليكى
وانت لو السوال صح قولى تمام يلا..

انا.. السوال هو شاب بتكلميه علاقه بيك صدقه ولا يعنى جنس ولا بتحبوا بعض

نادين.. لا بنحب بعض من فترة قول سنه وشويه كدة

انا... طيب ياحببتى طلما بتحبوا بعض يتقدم لك وانا معاك وهخلى بابا يوفق

انا.. لما بتخرجوا مع بعض بتعملوا ايه بيمسك ايدك بيبوسك بيحضنك وبيقفش ليكى بتعملو جنس

نادين... بصت على زبى لقته واقف حديد وبصت فى الارض وقالت ايوة بسنى فى شفيفى كتير وقطع شفيفى حتى شوف الخربيش الى فى جسمى وشفيفى وقلعت البنطلون وفرجتنى على طزها وقالت بس يانادر عمل ايه فى طيزى نكنى فيها وفشخنى اااف مفترى ورجعت بطزها على وشى وخلتنى الحس طزها وخرمها المتناك من غير محس وقالت بس يانادر انا عرفه ميولك تعاله نلعب على المكشف ونحكى كل حاجه بصرحه انت عرفت انى اتفتحت من طيزى وانا عرفت انك ديوث وعرص يبقه نكون مع بعض

انا.. انتى السبب فى انا فيه دلوقتى ايوة لبسك العريان وطريقتتك فى الشرمطه

نادين.. يانادر دة كلام قصص وافلام دى ميولك ياقلبى وكنت حسس بيها ولو مطلعتهاش معيه هتطلعها على محرمك مع حد تانى زى ماما مثلا نادر انا عوزة امص زبك بجد ممكن ومن قبل متكلم نزلت الشوت وطلعت زبى وفضلت تمص فيه واختى قالت ليه ازى انت عرص وديوث وزبك 22سم خصارة تكون كدة زبك مكانه الكس وبس يابنى وانا هجت علشان بتكلمنى انى عرص وديوث اااف وفضلت تمص زبى وانا حسس بمتعه وبعد مخلصت ونزلت البن فى بقها شربته ونامت على السرير وفشخت رجليه وشورت ليه بصبعها الحس كسها ونزلت الحس كسها لحد منزلت عسلها وقالت كفايه كدة خلاص بس انا لا كنت هيجان قلبتها غصب عنها ودخلت زبى فى طزها وفضلت انيك فيها وهى تضرخ من كبر زبى وفضلت انيك لحد مبقت تقولى نيك اختك ياعرص ياديوث نيك طز اختك الى اتناكت امبارح ياعرص ياخول ياديوث اااف وانا اقولها خدى ياشرموطه يالبوة فى طيزكانا هفشخ كسمك يامتناكه اخوكى العرص الديوث اااة هنزل يابنت المتناكه ونزلت فى طزها لبن كتير ونزل على الملايه

انا.. نادين انا نفسى لسا مش مستوعب فكرة انى عرص وديوث المهم اتمتعتى ياريت الى حصل هنا واى حاجه تحل بنا متخرجش واى حاجه تحصل بقى معك تانى تيجى تعرفيهالاخوكى العرص الديوث كدة كل الحواز اتشالت بنا معتش فى حواجز ماشى ومتنسيش تعرصينى على لحمك يامتناكه اى حاجه تحصل بنكم تقوليلى وتكبرى قرونى ههههههه

نادين... تمام ميامعرص ياديوث يااحله ديوث اممموا

ودخلت اوضتى ونمت وهى نامت وانا مش مصدق انى بقيت عرص وديوث على لحم اختى المتناكه بعد معرفت ان عشقها فتح طزها بس لسه معرفتش مين عشقها بس لازم اعرف
خليتها نامت وفتحت التلفون ببصمه ايدها وفتشت فى الوتس شوفت محدثاته وصور لها ملط بعتهم للخول بتعها وهو بعت لها صور لزبه كتير وفشخين بعض ببصى وخت الرقم ولقيف المحدث

........ احاااااااا يوسف انت يايسف انا كنت حاسس من ساعه مشفتك بتحسس على طزها
وفشختها فى المطعم 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂ماشى يايوسف
وبكدة ينتهى الجزا بتعنا والى القاء فى الجزا الجديد وهنشوف نادر هيعمل ايه مع يوسف

تحياتى لكم جميعا 💋💋💋💋🌷🌷🌷🌷🌷♥♥♥♥♥

الجزا الثانى.........

وقفنه فى الجزا الى فات لما فتحت الوتس بتاع اختى وخت الرقم وعرفت انه بتاع يوسف..

انا.... احاااااا يوسف انت يايوسف انا كنت حاسس من ساعه مشفتك بتحسس على طزها
وفشختها فى المطعم 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂ماشى يايوسف...
وقعت افكر اعمل ايه معه اخصرة ولا اوجهه ولا اتفاهم معه ونتمتع مع بعض انا وهو وهى
لقيت جسمى بيترعش متعه لما فكرت نتمتع مع بعض ليه لا كدة كدة هيقبلها من ورانا
الاحسن نتمتع انا اعرص وانكها معه بس بحدود بدون اهانه ليه اى حد يهنى هفشخه...

بعد مفكرت قولت انام علشان شغلى والصبح اتفاهم مع يوسف ونعيش حياتنه وقررت افتح اختى
ونتمتع مع بعض ونعيش وساعه متتجوز هى عمليه وترجع تانى بنت اوووبا.. طب بابا وماما نصيبه لو عرفوا حاجه بابا يقتنى وايه الى هيعرفه عمرة مهيشك لما نخرج مع بعض اخ واخته..

نمت وصحيت على تلفون يوسف....

انا.. ايه خول بترن ليه لسه بدرى انت ديما رخم يلا بس لما اشوفك..

يوسف.. ههههه لازم ارخم على حبيبى وبعدين انا مش ههون عليك يلا مستنيك عوزك فى موضوع

انا.. كسمك موضيعك كلها زفت عرفها وديما انا الى فى الوش وبخد الصدمات مكانك ههههه

يوسف.... تعيش ليه وتاخد الصدمات وتخد زبى كمان ياقلبى..

انا.. اقفل يابن المتناكه ويحات كسمك لانيكك لما اقبل ك يلا هفطر وجاى على طول..

صحيت وقمت اخد دش وانا ماشى كنه لسه بدرى دخلت على اختى وقفلت ورايه الباب..
وقفت ابص عليها وعلى جملها واقول بقى الجمال دة يتمتع بيه يوسف لوحدة لالا انا لازم اتمتع انا كمان وامتع اصحابى كلهم بيها ههههه حرام الجمال دة كله يتساب كدة لازم يتناك ويشبع..
ونمت فوقها واختى فتحت عنيها وبرقت قمت واخد شفيفها وانا بعبص كسها بصبعى وهى هاجت
ونزلت على ايدى وانا بمص شفيفها واقفش بززها وقلبتها على بطنها وهى متمانع..

نادين.. نادر ننننادر حد يصحه ماما ممكن تخش او تلاقى اوضتك فضيه هنتفضح احححححح

انا.. كسمك هنيكك ولو بابا ولا ماما وقفين على دمغنا خلاص مش هرجع تانى هتتناكى يالبوة

نادين.... طب براحه اى اى اااااااه زبك فحل هههههه بحبك ياعرص ياديوث اختك بحبك

نادر... اااااح انا ديوث وعرص ليكى بس همتعك وهخلى كل الشباب ينكوك ياقلبى كلهم كسك
وطيزك وبقى لازم يتفشخوا من ازبار كتير وانا معهم طبعا هنيكك واعرص عليك ياقلبى..

نادين.. اااااف هتسبنى اتناك ياعرص برحتى ولا بتوقعنى فى الكلام..

نادر... يابنت المتناكه يعنى هوقعك وانا زبى فى طيزك وبكرة هيكون فى كسك...

نادين.... ااااح كسى هتناك فى كسى برحتى وانت معيه امته ياعرص امته وفين ومين الى هيفتحنى انت ولا مين انا بحبك اوى يانادر انت طلعت فعلا احن واجمل اخ بحبك بحبك ❤

انا.. وانا كلى ليكى ياقلبى زبى وجسمى ومليش غيرك وخلى بالك محدش هيشك لانى هكون معكى فى كل وقت هتتناكى فيه بس اهم حاجة منخبيش على بعض حاجه ماشى..

نادين... ماشى ياقلبى عمرى مخبى عليك حاجه من دلوقتى خلاص انا وانت بقينا متفهمين

انا... على فكرة زبى ولا زب يوسف انا ولا هو الى بيكيفك يالبوة ...

نادين.. 😱😱😱😱انت عرفت ازى انا مجبتش سيرة لحد وهو اكد عليه علشان متخصروش بعض نادر ب**** عليك متزعله هو بيعزك اوى وبيحبنى بجد عشان خاطري بلاش تزعله..

انا... ايييييه يابنت البوة فى ايه انا عارف من اول مشفته بيحسس على طيزك فى الصاله وفى المطعم فى الحمام لما كان فشخك هههههههههه والى عرفنى بعد منكتك بليل الوتس بتاعك يالبوة
متخفيش انا لايمكن ازعل من يوسف انا بعزة زيك اتطمنى ويلا عوز انزلهم هتاخر وحد يصحه
ونزلت نيك فيها وهى كانت سعيد جدا وفرحانه ومتمتعه تحتى ونزلت فى طزها وبستها وطلعت
متسحب على اوضتى وخت غيار وخت دش وجهزت وماما جت تصحينى..

ماما... نادر صباح الخير ياقلبى ايه دة انت صاحى وجاهز ههههه كويس ريحتنى

انا.. منا مش مهم عندك اهم حاجه جوزك يكل ويشرب وي بلاش

ماما... جوزى ياواطى مليش بركه الى هو بكرة تتجوز ياخويه وتاخدك منى..

انا.. ماشى ياماما منا مش مهم عندى اتحرق اولع اموت خلاص مبقتش ليه لازمه..

ماما... لا انت ابنى حته من قلبى وحبك غير حب ابوك انت واختك نور عينى ازى تقول كدة

ماما حضنتنى جامد وانا كمان حضنتها وزبى وقف وماما حست بيه وتكسفت وقالت الفطار جاهز
يلا علشان تفطر وانا هصى اختك ومشيت وانا بقول لزبى **** يخربيتك انت مش عاتق اختى ولا امى ناقص ابويه كمان هههههه ياعم ارحم انا مش حرمك كل يوم بتنيك فى لبوة بلاش تحرجنى

بابا.. صباح الخير ياشملول ايه دة 😂😂😂اول مرة القيكلبس على الفطار انت عيان يابنى هههه

انا... يعنى البس مش عجب ملبس اتهزق منك طب قولى اعمل ايه وكسمى بعد كدة هقعد ملط.

بابا... ههههههه طب اعملها وانا اقطعه ليك وخليك زى اختك ياعلق وبعدين لو مكنتش اهزقك ههزق مين يعنى يابنى انا مخلفك لكدة التهزيق وبس ههههههههه

ماما.. متبطل يارجل انت هو كل يوم تنكد عليه خليك كدة لحد متطفشه مننا افطر ياقلبى..

بابا... يوليه وانت مال اهلك ابنى ونخشه حد حشرك انا وهو حرين..

نادين.. ههههههه بابا وحياتى بلاش تزعل نادر ليطفش ومليش حد يدينى فلوس..

انا.... بقى كدة يانادين يعنى بتدفعى عنى علشان الفلوس وبس مش علاشان اخوك وحبيبك..

نادين... يالهووووى هو انا اقدر انا بحبك طبعا انت اخويه وحبيبى......

بابا... **** يخليكم لبعض ياحبيبى يلا افطرو علشان كل واحد يروح مشوارة..

فطرت وطلعت على الشركه ودخلت مكتبى وكان يوسف قعد على مكتبه واول مشفنى قام وجاب السندوتشات الى بحبها وعملى الشاى وقعد جمبى..

يوسف.. نادر حبيبى انت هادى كنت عوزك فى موضوع كدة بس خايف تزعل منى زى المرة الى فاتت اوعدنى انك متزعلش منى انت عارف مليش غيرك....

انا.... مالك ياعلق انت بتودع ولا ايه متجيب من الاخر ياخول وتقول انت عوز ايه.....

يوسف..... انا.. انا.. مش عارف اجبهالك ازى بس خايف ياعم.....

انا... يوسف انا عمرى زعلتك.. عمرك طلبت منى حاجه وقولتلك لا.... عمرك احتجتنى وملقتنيش جمبك... عمرى خنتك....

يوسف... لا انت اخ واعز صاحب ليه لا انت اخ ليه واكتر واحد بعزة ودة الى مكتفنى ومخوفنى

انا... يوسف انت عوز تقولى على موضوعك انت نادين صح انا شفتك فى البيت وفى المطعم..
وعرف انك فتحت طزها وبتنكها من فترة عارف كل دة من غير نتتعب نفسك وتقولى هااا
مش دة الى كنت عوز تقوله ليه ولا انا غلطان ياصحبى واخويه...

يوسف... 😱😱😱😱انت عارف كل دة وساكت محولتش تقتنى ولا تخصمنى ولا تبعد عنى يااااة

انا... علشان انت اعز صاحب ليه وعلشان انا متفتح ومتحرر انا موفق تنكها بس بشرط..

يوسف.... انت تامر ياصحبى واخويه وشرطك دة هعمله وموافق عليه وانا مغمض..

انا.. انا موفق تنكها وهجبها ليك وهعرص ليكم بس اول حاجه ممنوع تهنى فاهم تانى حاجه ودة الاهم ممنوع تتقبلو من غيرى لازم اكون موجود معكم فى كل مرة لو فى يوم عرفت انك نكتها من ورايه مش هتشفنى ولا هتشفها تانى وتنسه ان ليك صاحب ماشى ياصحبى ولو عوزها تقولى وانا هتصرف وابعتها ليك واغطى عليكم وكمان انت وبس اوعه اعرف انك جبت حد ينكها معك

يوسف.... موفق موفق ياقلبى وتحت امرك بس فى حاجه عوزك اقولك عليها ومشكله صعبه

انا... تقصد كسها ههههه هنفتحه واى وقت تتجوز العمليه على حسابك وعلشان موضوع العمليه تحط فلوس العمليه فى البنك باسمى علشان افرض انت مسافر وجلها خول يتجوزها اعملها العمليه والفلوس موجودة فى حاجه تانى ولا مشكله تانى...

يوسف... لا كدة تمام اوى مين الى هيفتح نادين انا ولا انت ولا مين..

انا... انا طبعا انت فتحت بنات كتير وانا نكتهم بعدك انا المرة دى افتح وانت تنيك بعدى هههههه

يوسف... تمام وانا موفق ياقلبى انا وانت واحد مفيش فرق بنا وكمان اى عريس هيجلها هساهم معكم فى جوزها علشان اكيد هنكها بعد الجواز يلا بقى هخرجك وهفسحك فسخه تجنن..

........ نرجع بتنا عند بابا وماما......

بابا... الواد كبر وبقه راجل ومش قادر يالبوة كل مشوفه قدامى وعضلته وجسمه مبقدرش اتلم على جسمى...

ماما... اسكت يارجل دة لما حضنى زبه وقف جامد عليه زب وحش يبخت الى هتتجوزة..

بابا... انا عارف انه بيحب لولو اخت صحبه بت يتيمه ومن توبه وانا بصرحه عوز اخبها ليه

ماما.. ياريت ياخويه بت قمر تستهله وكمان متحررة وهتريحه بس لو هو كمان متحررر شويه

بابا.... ياريت نعرف نحرررة بس خيف اتكلم معه نخصرة دة ابنى الوحيد واخاف اضيعه منى

ماما... نصبر شويه لحد منعرف ميته واهم حاجه البت عوزين نخلى بنا منها لحد متتجوز

.... نرجع عندى فى الشغل...

يوسف خدنى وطلع بعربيته وهو سعيد بيه انى متفهم وخلاص سمحت ليه انه ينيك اختى وانا معهم وهنيك كسها وعمال يجبنى حجات وانا ارفض وهو يحلف هههههه وانا اخدها مهو غنى بقى

انا... يوسف متيجى نروح عند تامر نفرفش شويه ونيكه ونيك اخته ايه رايك..

يوسف.. فكرة حلوة على منيك اختك ههههههه يلا طب اتصل عليه ليكون مش هناك

انا.. ماشى اتصلت وردت اخته الوووو يالولو ح ياحببتى عمله ياقلبى اخوك فى البت

لولو.. ايوة ياحبيبى وبعدين انت مختفى من اخر كنت معنا كنت فين الاول كدة ممكن اعرف

انا... يابنت المتناكه مش وقت تحقيق بكسمك لما اجى حققى معيه ياقلبى لكن بلاش فى التلفون معيه يوسف متشمتهوش فيه اهو بيضحك عليه عجبك كدة بقى..

لولو... مين دة الى يضحك على حبيبى بس اشوفه وانا اقطع بتاعه يصبر عليه ههه

يوسف.. اخخخخخ احاااااا انت هتسبها تقطعه ليه يانادر اهون عليك طب هنيك ازى ههههههن

انا..... هههههههه خلاص ياقلبى سماح المردى علشان خطرى هههههه بحبك يلا اجهزى انا جى مع يوسف وخلى الخول الى عندك يجهز طزة وحشتنى ياقلبى باى

يوسف... يخربتك انت وصلت لتامر ازى وايه عرفك انه بيتناك ومعرص احنه مردناش نقولك لانك

انا.. لانى ايه متكمل ... لانى بحب اخته وهخطبها ونتجوز وكانت هتعمل عمليه قبل منتجوز صح
وانت واحمد بتنكوها هى وتامر اخصةعليكم تانى حاجه تخبيها عليه يايوسف..

يوسف... 😒😒😒انا اسف وصدقنى خوفت عليك تتصدم علشان بتحبها طب انت عرف هتعمل ايه معها هتتجوزها ولا صرفت نظر عنها بعد الى عرفته عنها هى وتامر اخوها..

انا..... بلعكس انا حبتها هى وتامر اكتر من الاول هههههه جوزى منها متعه وهنعيش التحرر

يوسف.. طب ممكن اعرف عرفت ازى لو مش عوز تقول برحتك..

انا.. ههههه دخلت الحمام ولقيت كلوت وسنتيانه قدامى وانا بعمل حمام وفجاة عينى جات على
كامرة تافون ولقيت تلفون تامر فتحته وشفت الىةفيه مصورنى مرتين ومصوركم يامتنكين
وبيحط ملبس اخته علشان نقلع ونضرب عشرة ويشوف زب كل واحد فينا ههههه عرف ياخول

يوسف... يبن الزنيه انت دماغك سم طب يلا بينا عوز انيك زبى وجعنى ياعلق....

....... فى بيت تامر....

ضربنا الجرس ولولو فتحت لينا وحضنها وبسنها وقعدنا فى الصلون..

انا.. فين تامر ياقلبى ..

لولو جاى حلا على متشربوا الشاى بيجيب طلب من تحت وجاى..

يوسف... برحته ياجميل انت ايه الحلوة دى يبت احلوتى من كتر النيك..

تامر.. متلم نفسك ياخول انت احلوت من زبى مش النيك متقوله ياعم نادر هههه

انا... ههههه طب تعاله انت بس طيزك وحشتنى اوى ياحبى ومصك كمان....

يوسف... مع نفسيكم انا هخد لولو ونخش نزاكر جوة يلا يابت انتى سيبك منهم..

انا.. وحشتنى اوى اوى ياتامر بحبك اوى يلا وحضنته اوى لانى فعلا بحبه واد جدع اوى

تامر.. نادر حبيبى انت.. اممممم.. انت اححححح.. انت مش ندامان انت تعرفنى يعنى كمنى خول وبتنكنى انا واختى واهى بتتناك جوة من يوسف واحمد وبعرص عليها مش ندام يانادر

انا.. ششششششش اوعه اسمعك تقول كدة تانى فهم انا اسعد واحد انى صحبتك وهندم لو كنت سبتك واى خول من صحبنا يهينك كسمه دوس عليه بجزمتك دى ميولك وانت حر بحبك بجد..
وقمت وقلبته على ضهرة ورفعت رجليه ودخلت زبى براحه وفضلت انيك فيه برمنسيه لانه بيحب كدة مش بيحب العنف ولا الاهانه وانا بحترم دة فيه لانى زيه بردة وحسس بيه وبميوله..
تامر... ااااح.. امممم.. ااااف.. زبك يجنن يانادر بيمتعنى بجد بحبك يااحن صديق نكنى اوى...

انا.. بنيكك ياقلبى اهو بحبك وبحب المتعه الى بشفها فى عنيك بحب الرمنسيه الى مش بلقيها مع حد غيرك تامر انا قررت انسبك هتجوز اختك لولو هى فهمانى وانا فهمها وعلشان اكون قربت منك

تامر.. ااااح نادر انت بتتكلم جد ولا كلام ااااام شهوة اححححح. اختى بتتناك من يوسف جوة

انا.. عارف وعارف انك بتنكها وموفق تعيش التحرر قولت ايه رفضنى اكون جوز اختك..

تامر... انت بتقول ايه موفق طبعا هو انا اطول ياصحبى ان انت تسطر على اختى بعد منا فتحتها

انا.. متفكرش بقى وعيش المتعه وفضلت انيك فيه لحد منزلت البن فى طيزة ومحسناش ان لولو ويوسف قعدين يتفرجوا علينا هههه وقمت اخت نفسى ومسكنا لولو انا وتامر اخوها نكنها مع بعض
وتامر نزل فى كسها وانا فى طزها وبعدين انا ويوسف نكنها مع بعض وسبناهم وروحت..

فى البت عندى روحت وضربت الجرس وامى فتحت..

ماما... ايه يازفت انت فين مفتاحك ديما تعبنى كدة معاك

انا... اسف ياست الكل نستهم عند يوسف ماما كنت عوزك فى موضوع ممكن..

ماما... عنيه ياقلب ياماما خير قول ياقلبي.

انا... ماما انا عوز اخطب لولو بنت الحاج حمدى ابو صحبى تامر كلمى بابا وحولى تخليه يوفق

ماما... 😂😂😂😂بجد اخير يابيضه هتخطب وتتجوز واشوف احفدى هههههه

انا.. ايه ياوليه احلام اليقظه دى بقولك خطوبه بس لحقتى جوزتينى وخلفت كمان

بابا...ايه يابنت الجزمه بتزعق لمراتى ليه هى قالت جواز كلامه يمشى هههههه بلغ صحبك اننا هنروحله الخميس نخطبها مبسوط ياعم نادر هههههه

انا.. اوى يابابا **** ميحرمنى منك ابدا واتصلت وقولت لتامر وفرح او هو ولولو وعزمت صحابى

بليل بابا جاله تلفون ان عمى تعبان فى المستشفى وجرى هو وامى وقالو خليك انت هنا علشان اختك وبكرة ابقه روح انت ولو هيباتو هيتصلوا عليه مخرجش واسيب اختى ومشيوا

انا.. نادين انتى يابت يازفته انتى..

نادين... ايه بتزعق ليه مالك عوز حاجه اطلبها براحه انا مش طرشه علشان تزعق كدة

انا... يابنت البوة عوزين نستغل كل دقيقه ماما وبابا مش هنا ونتمتع شويه يلا خشى خدى دش وجهزى نفسك هفشخك ههههه

نادين.. حاضر ياحبيبي ثوانى واكون جهزة بس اقفل الباب من جوة

بعد شويه نادين ندهت عليه ودخلت الاوضه لقيت قمر بجد صفرت من جملها ايه الجمال دة كله
كبرتى وحلوتى يابت وانا كنت اعمه عنك كل دة ليه قلعت ملط ومسكت زبى تمص فيه وانا ارضع بززها واقفش فى لحم طزها وابعبص خرمها وهى هاجت ونزلت مرتين..

نادين... مش قدرة دخله يانادر علشان خاطري بجد هموت دخله بقى..

انا.. ادخل ايه ياروحى اسمه ايه وانا ادخله يانور عين قلب نادر...

نادين.. دخل زبك فى طيزى مش قدرة طيزى ناررر انت ولعت جسمى ااااااه.. اممممم. ااااححححح. مش قدرة بنزل يانادر حرام عليك

نزلت بسرعه على كسها الحس عسلها وهى ولعت اكتر وتشتم فيه وتهنى وانا الحس الحس لحد مخلصت على عسلها وهى ابوس رجلك نكنى بقى مش قدرة يانادر حرام عليك اهون عليك كدة

انا... لا ياقلبى متهونيش بس انتى مستعدة تتناكى وتبقى مدام نادر دلوقتى الفرصه جات لحد عندنا قولت ايه عوز افتحك وتكونى مراتى يانادين قلبى خدى قرارك ياقلبى انا جهز لاى حاجه

نادين... افتحنى يانادر مش قادرة كسى مولع بجد طفى كسى ايوة عوزة اكون مراتك انت وبس

انا... تمام ياروحي ونزلت الحس كسها تانى لحد ملين ومسكت زبى وقعت افرش لها على زمبورها وهى تتنفض وتصرخ وتترجانى ومش قدرة تتكلم حطيت راس زبى على كسها وهى مولعه وبتقولى دخله بقى وبيزقه حب حبه لحد مخبط فى الغشاء بتعها بصيت فى الى تسحر
وقولت لها جهزة ياقلبى هتكونى مدام ومراتى هزت راسها وقمت سحب زبى لحد نصه وحطط
شفيفى على شفيفها علشان متصوتش ومت زقق زبى بسرعه وافتحت كسها وهى صرخت بس
انا كنت كاتم بقها بشفيفى وسبت من غير معمل اى حركه وعمال ابوس وامص شفيفها لحد مهديت وهى الى بتتحرك وبتحرك كسها فوق وتحت عرفت انها خلاص نست الوجع وخلاص حست بلمتعه
شلت شفيفى وقلت لها اسف ياقلبى وجعتك بس وحياتك عندى ايامك كلها هتكون متعه ومفجات
وبقيت انيك فيها وبعدين ارزع جامد وهى متمتعه وانا كمان

انا.. مبسوطه ياقلبى انك اتفتحتى بزب اخوكى وجوزك..

نادين.. اوى اوى انا طيرة من السعادة مكنتش اعرف ان النيك حلو كدة وزبك ممتع اوى كدة

انا.. هخلى ايامك كلها متعه وهشبعك نيك وكسك دى هخليك متناك من ازبار مش هتعرفى تعديها
نادين.... انا ملكك وخدمتك وشرمطك اعمل الى انت عوزة ومتعنى ياعرص وديوث اختك

انا... كسك نار يالبوة مش هخليه يشبع من النيك يامتناكه هخليكى متناكه الشارع كله وهعرص

نادين... ايوة عرص عليه يامتناك ياخول ياديوت اختك نكنى كمان كمان جامد هنزل يابن المتناكه ياخول يديوث ياعرررررص بنزل كسى اففففففف بنززززززل يابن العرص..

انا... اااف كسك بيكل زبى يابنت المتناك هتقطعيه ااااه يازبى هنزل يالبوة عوزهم فين وطلعت زبى ونزلت فى بقها علشان مش عملين حسبنا ويحصل حمل ونمت جمبها نخد نفسنا مع بعض

نادين... منزلتش فى كسى ليه كسى لسه مولع يانادر حرام عليك البن كان هيبردة...

انا... مينفعش ياقلبى تحملى منى ونروح فى دهيه لما اجبلك حبوب هنزل فى كسك صدقينى
قومى متزعليش منى انا مقدرش على زعلك طب وحيات كسك دة لجبلك حبوب دلوقتى حلا
على متخدى دش هتصل اجبلك انضف واغله حبوب علشان خاطري متزعليش منى بقى 💋💋

نادين... 😒😒😒😒خلاص اتصل وهتها دلفرى متنزلش وتسبنى لوحدى عوزاك معيه فى الحمام ههههههه

انا.. عنيه ياقمر خشى وانا هتصل واجبها دلفرى وعلى ميوصل اكون معكى ياقمر وانا الى هجبها

نادين دخلت تاخد دش وانا اتصلت على يوسف..

انا.. الووو ياعلق بقلك عوزك تجبلى انف حبوب واغله حبوب منع الحمل لاختى يامتناك خلاص
فتحتها دلوقتى ولسه وخدة اجمل زب منى بس نزلت برة علشان خفت تحمل هات الحبوب وتعاله

يوسف.... اف يابن البوة مش بتضيع وقت هجيلك علطول الحق اضرب زب قبل اهلك ميجو ههه

دخلت خد دش مع نادين وطبعا مع شويه تحرشات وبس واحضان وكنت هنكها بس قولت لما تاخد الحبوب ويوسف ينيك معيه علشان اعرص بقى برحتى قبل ماما وبابا ميرجعو هههه
ضرب الجرس زونادين كانت بتسخن اكل ليه بعد المجهود دة علشان الشوط التانى متعرفش ان فى حكم جاى معنا ههههه قمت فتحت ودخلت يوسف وقعته فى اوضه النوم وروحت لنادين

انا... نادين حببتى الحبوب وصلت خدى منها حبايه دلوقتى علشان نلحق قبل الجماعه ميجو
نادين خدت الحبايه وقولت لها تجيب الاكل فى الاوضه علشان انكها بعد الاكل وفعلا جبته وتفجاة

نادين... يو. يو. يوسف بتعمل ايه هنا هو فى ايه يانادر يوسف بيعمل ايه..

انا.. هههههههه مالك يابت مش دة يوسف الى بتحبيه وكان بيقفش ليك هنا وفى المطعم وواكمل
يوسف هو الى جاب الحبوب انا الى اتصلت عليه عملت مفجاة ليك حلو ياقلبى صح تعالى متعى نفسك مع حبيبك يابت وانا هعرص بقى وهنيك معه هههه وفعلا يوسف نيم ندينوقعد يلحس كسها ويقول كان نفسى فيه اوى متحرمش منك ياصحبى وبعد مشبع لحس من عسل كسها نام على ضررة ونادين طلعت على زبه بكسها وفضل ينكها وانا دخلت زبى فى طزها وفضنا ننيك فيها وهى
متمتعه ويوسف يقولى كسها متعه اوى ياصحبى اموت فى كسها انت اجمل صاحب ابوس رجلك متحرمنيش من المتعه دى ولا من كسها وانا اقوله متخفش ياصحبى كسها لينا عمرى مهرمك عملت الى قلتلك عليه قالى ايوة ودة رقم الحساب باسمك انت تستاهل مال الدنيا على المتعه دىوبعد شويه يوسف نزل فى كسها وانا فى طزها واحنا بنبوس ونعض بززها وبنبعبصها وكل واحد واخد بز يرضع فيه وبنبعبصها مع بعض فى كسها مرة وطزها مرة واخر مته ااااف وفجاة جرس باب الشقه يضرب وخبط جامد على الباب انا ونادين ويوسف اترعبنا مييييين😱😱😱😱😱😱

... وبكدة انتها الجزا بتعنا واشفكم فى الجزا الجديد وهنعرف مين الى بيخبط .......

........ ملحوظه هامه......
الى الناس الى بتقول انى سارق القصه من قصه موجودة هنا احب اقولهم بكل احترام عادى
قصه عجبتنى واقتبست منها مشهد او اتنين او اكتر بس مش سرقتها زى مبتقوله لارسرقت الاسم ولا سرقت القصه كلها وحطيت اسمى عليها زى ناس تانيه ومع زلك محدش قلهم انتم سرقتم لكن انا علشان اقتبست من القصه لانى من اشد المعجبين بلقصه دى وكنت متبعا وكمان فى واحد كتبها بنفس الاسم واو نسخها كلها وكتب اسمه عليه مقلتلوش حاجه انا اقتبست الفكرة بس وخت كام حاجه عدلتها مش كتير يعنى وبقيت القصه كلها من تاليفى مش انا الى اسرق تعب غيرى وعندك الافلام الهندى والاجنبى اكتر الافلام العربى مقتبسه منهم وعندى استعداد اقلك على افلام عربى متخدة من هندى واجنى دة مش سرقه دة انت بتعجب بقه او فلم وبتعدلها على مزاجك وبتطريقتك انت وشكرا والى بيقولى بلاش تكتب قصص قصصك وحشه اقرا قصص احسن وبطل تكتب احب اقوله ريح نفسك انت ايه الى تعبك مش عجبك قصتى متقرهاش واقراة غرها او الى يعجبك بلاش تقرا ليه انا مجبرتكش انك تقرا ليه انت مفكر ان كلامك دة هيحبطنى ابدا دة بيقوينى وبيخلينى اكتب تانى وتالت لان دة حلمى وطاقه بطلعه لنفسى مش بجبر حد غصب عنه
او ياعم اكتب انت قصص وانا او المشجعين ليك انا مفيش بينى وبينك حاجه علشان عوز تحبطنى
واخيرا واسف انى طولت عليكم بشكر كل الى قرا ليه سواء عجبته قصتى وبشكر المشرفين العظماء الى وقفين معنا وفى ضهرنا وسندنا وبيدعمونا تحياتى لهم جميعا على وقفهم معنا وشكرا

.............. تحياتى لكم جميعا اعضاء ومشرفين🌷🌷🌷🌷🌹🌹🌹.......

الجزء الثالث........

وقفنا فى الجزا الى فات لما انا ويوسف كنه بنيك اختى ويوسف نزل فى كسها وانا فى طزها
وبعدين بنبوس ونعض بززها وبنبعبصها وكل واحد واخد بز بيرضع فيه وبنبعبصها مع بعض
فى كسها مرة وطزها مرة واخر متعه ااااف وفجاة جرس باب الشقه ضرب وخبط جامد على
الباب وانا ونادين ويوسف اترعبنا ميييييييين😱😱😱😱😱😱......

انا... زى منتم اوعه حد يتحرك من مكنكم انا هقفل الباب من برة مسمعش صوك حد فيكم مفهم وانا هتصرف ولا اوعه تستغل الدور وتنكها لوحدك فهم ياكسمك ولبست بسرعه وقفلت عليهم..
ايوة ايوة يالى بتخبط الواحد مش عرف ينام شويه اف وفتحت الباب لقيت امى وابويه...

بابا.. ايه نايم على ودانك بقنا ساعه بضرب الجرس ونخبط انت ميت وقفل ليه على نفسك واختك فين مترد يازفت انت ولا اخليك ترد بقلمين حلوين...

ماما... مبراحه يارجل هو عمل ايه لكل دة قالك نايم والنوم سلطان معلش ياقلب ماما ابوك عصبى من المشوار هد حنا انت كلت ياقلبى ولا اخش اجهز ليكم اكل...

انا. 😔😔😔😔كلت ياماما نادين عملت اكل قبل متخرج مع صحبتها وقالت هترجع المغرب وانا قولت هنام كام ساعه مدام هى مش هنا ومش هتغلس عليه معرفش ان بابا هيدايق منى لو تحب اشفلى سكن تانى معنديش مانع علشان تخدو راحتكم منى...

بابا.. يابن الكلب ياجزمه هو انا معرفش اهزر معك منته عرف انى بحب اهزاك عادى هى اول مرة

انا... تعيش وتهزق يابو نادر ممكن اخش انام سعتين قبل السلعوة بتعتك متيجى تقرفنى هههههه

بابا.. خش ياقلبى انا كمان هخش ومدام هى مش هنا هخد امك كدة عوزة فى موضوع خاص شويه بينى وبنها ولما البت اختك تيجى مش عوز خنقات عوز اريح شويه مع مراتى ازن انت فاهم

انا.. خش خش ياخويه وفى الاخر انا الى بشيل اليله انضرب وتشتم وتجيب عصبيتك فيه..

بابا خد ماما الاوضى وتاكت انهم قفلو الباب وجريت على الاوضى فتحتها ولقيت😳😳😳🤨
يوسف بينيك نادين فى كسها واول مشفت كدة شديته من فوقها وشورت ليه يلبس وينزل وحول يردينى زعلت منه ومشى وقفلت وراة وكنت زعلان نادين علشان خاطري متزعلش منته عارف انه بينكنى من زمان مفرقتش حاجه هو مكملش خمس دقايق وانت دخلت طب انا كسى مولع نكنى

انا.. نادين روحى اوضتك دلوقتى 😡😡😡نادين خافت ومشيت وبليل حولت تصلحنى وانا مطنش ويوسف رن عليه كتير طنشته لانى نبهت عليه وهو محترمنيش وكنت زعلان منهم الاتنين

روحت الشغل ويوسف حول يرادينى ويتاسف انه مش هتتكرر تانى وانا زعلان طول اليوم مكلمتوش وهو هيتجنن عوز يردينى خلصت شغل وروحت نادين قعدة قدام التلفزيون هى وماما

انا. مساء الخير ياماما عوز اكل ممكن..

ماما.. حاضر ياقلبي قومى يابت حضرلى لاخوك الاكل تعاله حبيبى عمل ايه وشغلك..

انا.. تمام ياماما مشيه بعد ازنك هخش اخد دش على نادين متجهز دخلت خت الدش ولقيت نادين جيبه الاكل ليه فى الاوضه وحطته وقعت جمبى وبتبص عليه وتبتسم...

نادين.. مالك هتفضل كدة يعنى انا مش وحشاك يرخم طب كلمنى اضربنى لكن بلاش تخصمنى

انا.. نادين انتى منفزتيش كلامى اخرج واخش القيه راكب لوحدة خلاص انا مليش لازمه بقى

نادين.. مين قال كدة انت الى فتحت كسى اول زب يدخل فيه زبك ياود بحبك ويوسف و****

انا.. ماشى ياقلبى حضرى نفسك هخرج نتفسح اليله بعد متعشه ماشى..

نادين.. ماشى يادكرى هتفسحنى فين بقى فسحه كدة حاف مفهاش حاجه...

انا... ههههههه همك على كسك يابت اتقلى هيجى ونفشخك مع بعض بس انا كنت بعرفه انى بزعل

نادين.. و**** بيحبك انت اكترمنى وبيعزك متيجى نروح له الشقه ونفرفش مع بعض

انا.. هى فكرة حلو ومجنونه هعرص برحتى وكمان امان اسمعى احنا بعد كدة مش هنعمل جنس وحد معنا هنا الى لما يكون بابا وماما هيباتو يومين ونتاكد انهم هيباتو المرة الى فاتت عدت على خير مش عرف بعد كدى عوز نحرص ياقلبى هاتى بوسه يابت هههههه اممممممممم.

وانا وندين بنبوس بعض جرس الباب ضرب وسمعت امى بتقول ايوة موجود جوة باب الاوضى خبط ونادين فتحت طلع يوسف سلم عليه وسلم على نادين بوسه مشبك قدامى وقفش فى طزها وكسها وقالى لسه زعلان معلش مقدرتش اقاوم كس اختك وقولت اخبطها واحد سريع معرفش انك هتقفشنا هههههه بقولك ايه متيجى نروح عند تامر انت بتروق لما بتروح ياخول...

انا.. يلا اهى حاجه تفك عن الواحد بدل الكبت دة بابا قعدلى ومش عارف انيك الزفته دى

يوسف.. طب بقولك متحول تجبها وتجينى شقتى وياعم نسخه اهى من المفاتيح علشان لو حبيت تخبطها زب ولا حاجه على منا مجيلكو ها موفق وهو احسن من هنا وامان وهنتمتع ماشى..

انا.. و**** فكرة روعه تمام نتقابل عندك احسن واهو امان اكتر علشان بابا وماما..

ندين دخله بشاى ويوسف خدة منها وهى قعدت معنا انا بقلها ماما ممكن تشك فينا

انا نادين روحى انتى دلوقتى ويوم كدة وهظبط ونتقابل عند يوسف احس حد يخش ونتفضح

نادين.. حاضر بس ماما نزلت وانا كنت عوزة امص شويه ممكن زبك وزب يوسف..

انا.. يابنت المتناكه مش وقته كسك بيقلك يالبوة انا عارف بص اصبرى شويه متقلها يايوسف

يوسف.. حاضر هقولها وشدها وقعد يبوس فيها وانا هجت عليهم ولقيت نفسى بطله زب يوسف العب فيه وهو بصلى وابتسم وهى شجعتنى ومعرفش ايه الى خلانى احطه فى بقى وامص فيه ويوسف كان هيتجنن من المتعه الى شيفها انا بمص زبه وبلحس بيوضه وهو بيلحس كس اختى
واختى بتشتمنى ياخول ياديوث يامعرص يامتناك يابن المتناكه انت اخرك كلب تحت رجلينا مص حلو زب سيدك ياكلب مش عوز تكون معرص انا هعلمك ويوسوف مسكنى من شعرى وتف فى وشى وانا مش عارف ايه صبرنى على كدة وساكت ليهم بس طعم زب يوسف يجنن وريحه بيوضه واختى جات عليه وضربتنى قلمين قدام يوسف وهو ساكت ومشك شعر ى وبيخنقنى بزبه ويقولى ياكلب يابن المتناك انتى ايه رد ياكلب انت ايه ومين دى ستك نادين وانت خدام لها مص يابن المموس ونادين وقفه بتتفرج عليه وانا بمص جامد لحد منزل فى بقى جيت اطلع زبه علشان اتف البن كتم بقى بايدة هو ونادين وهى ضربتنى قلم وقالت اشرب البن ياعرص الديوث والعرص الى بيعرص لازم يتعود على شرب البن وبوس الرجلين وانه كلب ليا ولسيدك يوسف وخد بوس رجلى ولازم تتعود انك تكون خاضع ليه ياعلق بوس😡😡😡😡نزلت وبس رجليها ويوسف بيضحك وانا شايف الفرحه فى عينه وحضنها وبيبوسها وانا ببوس رجليها ومص صوابع رجليها كانى مغيب
يوسف... طب انا همشى بقى ياقلبى وهستناكى انتى وهو فى الشقه هو عرفها ومعه النفتاح

نادين.. افرد انت مش هناك هنستناك ولا نمشى انا والكلب دة الخدام الخرق ابو كرون...

يوسف.. تستنينى ياقلبى لحد ماجى وبعدين ازى كلبك ميسمعش الكلام.يلا سلام يانادر .... يوسف خرج وندين بتوصله وانا مش عرف ايه الى انا عملته دة سبتهم يعمله فيه كدة ليه وشربت البن بتاعه ازى اول مرة اشرب لبن هو عجبنى بس مش بمزاجى غصب عنى ازى يوسف شم نفسه عليه
كدة يوسف هيركبنى ونادين كمان انا ليه سبتهم يمكن حبيت اجرب زى مسمتعت وشفت فى النت

نادين.. نادر مالك اوعه تقول انك متبسطش ازعل منك ههههه يوسف اتمتع اوى المرادى وبيشكرك

نادر.... 😔😔😔😔😔😔😔
نادين.. نادر مش بترد عليه ليه مش كنه مبسوطين من شويه مش دة الى انت نفسك تجربه...

نادر.. 😪😪😪😪😪.......

نادين... نادر مالك انت بتبكى انا اسفه انا فكرت انك هتتمتع ياقلبى طب بس متفكرش وعادى وجرب تانى لو معجبكش صدقنى محدش هيغصبك على حاجه لاانا ولا يوسف رد عليه عشان خاطري نادر نااااادر

سبتها وخرجت مش عارف انا رايح فين عوز افكر شويه مع نفسى هل استمر ولا لا مش قادر احدد نفسى افضل وخايف من بعد كدة خيف يوسف ميحترمنيش لا فى الشغل ولا فى البيت ولا قدام زميلى مع ان نادر بيعمل كدة بيتناك وبيعرص وبيمص وبيشرب البن وكمان انا هنسبه واخطب اخته طب انا ليه زعلان مش قدر احدد قولت اروح لانى اتاخرت برة والتلفون مبطلش رن من ماما وبابا واختى ويوسف وتامر قولت اروح وانام وبكرة يحلها حلال وروحت ودخلت الشقه لقيت نادين اول مشفتنى جريت عليه وحضنتنى وهى بتبكى وبتتاسف ليه ولقيت بابا طلع من اوضته

بابا.. كنت فين ياصايع كل دة وعمل ارن عليك مبتردش ليه انطق مش بكلمك....

انا.. اسف يابابا التلفون كان صامت 🔇 مختش بالى اسف

ماما.. خلاص بقى يابونادر مختش باله واخر مرة مش كدة يانادر...

انا.. ايوة ياماما اخر مرة اصلى *** صغير هتخطف دنا لو بنت مش هتعمل كدة معها

بابا.. كمان بترد وبتعلى صوتك عليه ياكلبى طخ على وشى انت فكر نفسك كبرت عليه ياكسمك

انا... ارتحت كدة لما ضربت انت معيشنى فى جحيم ليه هو انا مش ابنك لو لقينى قدام بيتك قول
انا زهقت من عشتك ياخى كسم دى عيشه انا خارج وسيبهالك اشبع بيها انا هخرج بحياتى من جحيمك دة اوعوا محدش يمسكنى...
ماما.. نادر. استهدى ب**** يانادر مهما كان ابوك وخيف عليك علشان خاطري انا....
نادين... نادر ارجوك علشان خطر ماما متسبش البيت بلاش علشانى انا 😭😭😭😭😭😭
بابا.. انتوا بتتحيلو عليه انا الى بقوله برة اطلع برة يلا...
سبتهم ورزعت الباب ورايه ومش عارف اروح فين عند يوسف مش بكلمه ومحروج منه بعد الى حصل منه هو ونادين اه مفيش غير تامر اتصلت عليه ورد عليه

انا. الوووو ياتامر ممكن ابات عندك اليله على مدبر نفسى ينفع ولا لا متنحرجش

تامر.... انت بتقول ايه بيتك ياقلبي واحنه ضيف عندك تعاله مستنيك.

روحت لتامر وضربت الجرس وفتح ليه وهو مبتسم وحضنى ومحبش يسال عن السبب الى جبنى

انا.. تامر انا متخانق مع بابا هى اليله ومش هتقل عليك ياغالي ومتشكر اوى

تامر.. انت عبيط يلا انا سعيد انك كلمتنى انا ومكلمتش يوسف انت كدة خلتنى احس اقرب ليك من يوسف نادر انا بعزك وبحبك جدا وانت عارف بس مش هكون حشرى واقولك ايه الى حصل

انا... صدقنى ياغالي هحكيلك بس اصبر عليه شويه ممكن...

تامر.. طيب هتنام فى حضنى ولا حضن لولو هههههه اختار انا اتمنه تنام فى حضنى انا...

نمت فى الصاله علشان مزاجى زفت من امبارح ورحت الشغل ودخلت على يوسف من غير مصبح عليه وهو زعل اوى وجانى وقعد جمب منى وكلمنى...

يوسف.. تصدق انك ندل ومعندكش ددمم تخش عليه متصبحش يابنى ادم.

نادر..........

يوسف.. نادر مالك فى ايه مالك انا حصل منى حاجه زعلتك مش كنه مزجنه عال ايه الى حصل

نادر..............
سبته وقمت روحت للمدير بتعى وطلبت نقلى لفرع تانى ويكون بعيد عن المحافظه مش الفرع انا مش عوز اشوف حد ولا اكلم حد فى الشغل ولا فى البيت وهاجر اوضه حتى المهم مكنش تقيل على حد كلمت المدير وقدمت طلب له وحول يرجعنى عن طلبى وانا صممت واستازنت ورجعت مكتبى ويوسف كل شويه يبصلى ومستغرب انا مالى وعوز يريحنى مش عارف انى زعلان منه هو ونادين المدير طلب يوسف ورحله شويه ويوسف جالى وهو على وشه الغضب 😡😡😡😡😡

يوسف.. ممكن اعرف ايه دة عوز تنقل نفسك ليه انا حصل منى حاجه متقول اتكلم منا مش هسيبك تمشى من هنا انا قطعت الطلب بتاعك متتكلم ياحيوان عوز تسبنى ليه اتكلم..

انا.. بسببك ايوة بسببك علشان الى عملته انت ونادين فيه زلتونى وانا انا 😭😭😭😭انا ايه
انا بقيت كلب ليكم خلتونى من فحل لكلب ليكم تزلونى وقت متحبوا انت ياصحبى تعمل كدة

يوسف.. يخربيت ابوك يابن الجزمه احنه كنه ساعه شهوة وبعد مخلصنه كل حاجه رجعت زى مهيه
كل دة كلام تسخين ياروحي انت هتفضل صحبى اعز صاحب كمان وعمرى مهتغير من نحيتك

انا... بجد يايوسف انا هفضل زى منا حتى لو عملت الى انتم عوزينه انا كنت متلغبت اوى

واحنه بنتكلم دخل ابويه علينا وخدنى فى حضنه وطبطب عليه وقالى انه كان متنرفز خايف عليا

وبعدالشغل روحت البيت وامى فرحت وخدتنى فى حضنها ونادين كمان فى حضنى قلتلها فى ودنها جهزى البله فى مفجاة هنخرج هنتفسح فرحت وجريت تجهز نفسها وماما جبتلى الاكل
بعد مكلت قولت لبابا انى هفسح اختى وفرح انى بحب اختى ومهتم بيها وقالى خدو رحتكم
نادين.. حبيبي لسه زعلان منى يوسف فهمنى سبب زعلك انا فكرت انك هتكون متمتع اسفه

انا.. هسسسس عوزة الحق انا كنت متمتع بس خوفت تزلينى على طول ومدام بتتمتعى خلاص

نادين.. هتفسحنى فين بقى مش كنت نكتنى او روحنه ليوسف شقته يااخى...

انا... ههههه عوزة يوسف يالبوة كسك سخن لا يوسف هو الى يجينا بصى انا هدوقت زب بمزاج

نادين... ومين بقى صاحب الزب دة اعرفه..

نادر... لا انتى تتناكى وانتى سكته وقت مقولك يلا يلا انا هعرص وانفز طلباتك وانتى تتناكى

نادين.. نادر جربت تتناك فكرت فى كدة صدقنى متعه رهيبه..

نادر.. بصرحه لسه بس هفكرة واحدة واحدة عليه ههههههه يلا انزلى الشقه اهى فى الرابع..

خت نادين وروحت لتامر وعملتها مفجاة لتامر عوزة يتمتع واتمتع ونعمل تبادل واختى تدوق زب جديد ولسه هجبلها الى يفشخها مدام عوزنى اكون كلب ليها ههههههه تامر فتح وتفاجا باختى

انا.. ايه ياخول مجاة مش كدة اختك فين يلا خلص..

تامر.. 🥰🥰🥰🥰جوة طب مش تعرفنى بالقمر مين دى يانادر...

نادر.. اختى ياخول وجايه معيه هتديها درس فى الحياء هتعرف ههههههه ولا اشوف غيرك

تامر... اخخخخخخ غيرى مين ياخول دى بتعتى اليله هى فردانى ولا جماعى ولا كله مفوته ولا لسه عوز اعرف يابابا...

انا... مفتحوه ياخول منى وجماعى او فردانى حسب الطلب يلا اندة لولو..
لولو جات وقعت معنا وتعرفت على اختى وتامر خدها ونيمها. وبيبسها وانا طلعت زبه امص فيه
وهو مبسوط ولولو بتلحس طيزى ودى اول مرة حد يلحس طيزى وبقيت متمتع اوى ااااف كمان يالولو اااااه احححححح طيزى نار مش قادر اول مرة احس بكدة اخخخخخخ ايه دة ياندين

نادين.. ولسه نيكه ياتامر صحبك مولع هتسيبه كدة تامر نيكه والى مش هتلمسنى ههههه

تامر.. ايه ياصحبى النظام انت عوز تتناك بجد هتجرب انا خيف عليك بلاش احسن

نادر... تامر من برة بس لو حلو هخليك تفتحنى يلا ياتامر انا وانت اخوات ودة سر بنا

تامر جانى وفضل يلعب فى خرم طيزى بصبعه وحط زيت وبعبصنى بصبع وبعدها اتنين وانا نار فى طيزى وبعدين متعه ااااف حط تالت صواع وسبتهم شويه واشتغل لحد الالم بقى متعه بعدها بل زبه ودخل الراس وانا بتالم دخل شويه بشويه لحد زبه مدخلةكله وبعد شويه فضل يدخل ويطلع لحد منا بقيت اهز طيزى عرف انى متمتع اوى وفضل ينكنى شويه لحد منزل البن فى طيزى ااااف ناررر طيزى البن بيلسع نادين انا مبسوط تامر قوم نفشخ نادين انا وانت تامر مسك نادين وفشخ رجليها ودخل زبه وكان اكبر من زب يوسف واتخن ونادين بقت تصرخ وتامر فضل ينكها لحد منزل فى كسها وقام وانا نزلت الحس البن من كسها وهى الحس ياكلب يامعرص اااف
فضلت الحس لحد منضفت كسها من البن ومسكت لولو نكتها انا كمان وتامر لحس لبنى من كسها ونكنا لولو انا وتامر مع بعض ونكنه نادين انا وتامر مع بعض وخدنا دوش جماعى ونكناهم تانى وكنه كلنه سعداء واخد اختت وانا سعيد جدا بحياتى الجديدة وهى كمان وروحت البيت

نادر.. مبسوط ياملكه قلبى...
نادين. هطير من السعادة متحرمش منك يانادر بحبك اوى..
نادر.. المرة الجايه عند يوسف وتامر ولولو معنه انا هخطبها وهى دى الى تنفعنى وعرفه ميولى

دخنه الشقه واختى من التعب دخلت الاوضه بتعتها ونامت بهدمها هههههه اصلها اتفشخت
وانا طالع الحمام سمعت اهات كدة قولت بابا بينيك ماما وبعدين قولت نفسى اتفرج ورحت براحه
اتفرج يالوووووى ايه دة معقول الى شوفته دة 😳😳😳😳😳بابا مفنس وماما بتنيكه بصناعى
احااااا دى احلوت اوى اوى اوى طب اخش ومسكه زله عليهم طب منا لسه متناك من تامر هو حر
سبتهم ونمت ويوسف اتصل بيه..

نادر.. الووو ياقلبى فينك وحشنى..

يوسف... بقى يامعرص تروح لتامر وانا لا ولا علشان لولو اخص عليك زعلان منك 😂

نادر.. ياقلبى اسال نادين تقولك انى قيلها المرة الجايه عندك ياض انت عرف بحبك قد ايه

يوسف... هههههههه خلاص مسمحك بعد كدة عندى الاول وبعدين تامر هههههههه

خلصت مع يوسف وتامر رن عليه وفضلى يرن

نادر... فيه ايه يابن العرص مش كنه عندك امبارح لحقت اشتقت لطيزى هههههههه

تامر.... بص انا فعلا مشتاق لطيزك بس مش دة الموضوع الى عوزك فيه

نادر.. قول يامتناك صدعنى ههههههه

تامر... نادر انا انا عوز اتقدم لاختك واسطر عليها وانت هتتجوز اختى وبردو هنعيش المتعه زى محنه اختك هتكون مراتى وانت تنكها فى اى وقت وانا كمان ويوسف معنا واى صاحب ايه رايك

تامر.. انا موفق بس هخد رايها الاول ولو موفقه خلاص هنكون تمام انا بفكر نخلف منهم انت من اختك وانا من اختى موفق..

تامر... موفق لو اتجوزت اختك انا موفق تخلف منها 😂

نادر.. تمام سبنى اظبط ليك بابا وهخليه يوفق وغصب عنه كمان

قفلت من تامى ونمت وصحينه. ورحت افطر مع بابا وصبحت عيهم بابا وماما لكن نادين لسه نيمه
نادر.. صباح الخير ياجماعه..

ماما.. صباح حبيبي قلبي..

بابا... نادر ايه الى انت لبسه دة مختش بالك مننفسك ولا نايم زى عويدك

نادر.. ايه يابابا هو كل مرة على الاكل اقوم بلاش افطر هو حد غريب دة انت وماما واختى نيمه
وبعدين انا لبس برمودة وتشرت ماله لبسى بقى.....

بابا.. يعنى ايه ماله انت مش شايف زبك الى وقف دة لو امك ولا اختك شفته انت مبتفهمش..

نادر.. بصوت عالى لما زبى يقف ويكون زب طبيعى بنيك بيه مشةاحسن من الصناعى الى بتتناك بيه من ماما طب قولى وانا موجود احسن الطبيعى احسن ولا ايه😡😡😡😡😡😡😡

بابا... 😳😳😳😳🥺🥺🥺🥺🥺🥺انتى شفتنا بليل....

وبكدة وصنا انهايه الجزا دة والجزا الجاى هنعرف نادر هيعمل مع ابو وامه ايه...

...... تحياتى لكم جميعا 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷..........

الجزا الرابع.......

وقفنه فى الجزا الى فات لما بابا بيزعق ليه على لبسى وانا بفطر كمنى لبس برمودة وتشرت
بابا.. نادر ايه الى انت لبسه دة مختش بالك من نفسك ولا نايم زى عويدك

نادر..ايه يابابا هو كل مرة على الاكل اقوم بلاش افطر هو حد غريب دة انت وماما واختى نيمه وبعدين انا لبس برمودة وتشرت ماله لبسى بقى......

بابا... يعنى ايه ماله انت مش شايف زبك الى واقف دة لو امك ولا اختك شفته انت مبتفهمش

نادر..بصوت عالى لما زبى يوقف ويكون زب طبيعى بنيك بيه مش احسن من الصناعى الى
بتتناك بيه من ماما طب قولى وانا موجود احسن الطبيعى احسن ولا ايه😡😡😡😡😡😡

بابا.. 😳😳😳😳🥺🥺🥺🥺🥺🥺 انت شفتنا بليل........

نادر... 😂هههههه شوفت بس دنا شوفت وسمعت واتفرجت كمان على فلم شواز يجنن وبصرحه انت استاز ولا الشرموطه عجبنتى يلا بعد ازنك يابابا.....

ماما.. مراد مش هتفطر يابنى مالك فى ايه هو انت كل مرة تنكد عليه كدة ارحمو بقى هطفشه

بابا... اسكوتى خالص احنا فى مصيبه انا وانتى ابنك سمع وشاف كل الى حصل بليل انا مقدرتش اتكلم ولا ارفع عينى فيه لكن لو قل ادبه هربيه
انا ابوة اعمل الى انا عوزة مش الى هو عوزة اوعى تخافى منه طول منا موجود فهمه روح صحى بنتك علشان تفطر معنا وهتفطرى ايك تولى لا

اناخرجت وانا متديق ازى اكلم بابا كدة اصلا مهما كان دة ابويه اخخخخ احااا ابويه بيتناك من امى
نفسى.ههههه طب وانتى مش بتتناك وصحبك فشخك بمزاجك واختك هى السبب خلتك كلب لها يبقه تسكت خالص متتكلمش على ابوك كدة تانى
انا. عندك حق انا اتنكت بمزاجى علشان اختى اتشرمتطه عليه لكن لو حبيت ارجع زى الاول هحط اختى تحت رجلى انا ساكت علشان متمتع انا وهى
نفسى.. يعنى هتسيب نفسك ليها تعمل فيك الى هى عوزة يابنى.....
انا.. اخرسى بقى وحل عنى انا متمتع كدة اتناك واعرص وهعرص يلا غورى

لفيت شويه لبليل وروحت متاخر وفتحت الشقه ودخلت واول مدخلت لقيت بابا قعد مستنى عادى ولا كان عمل حاجه ولا كانى شوفته بيتناك من ماما

بابا.. 😡😡😡😡نادر تعاله عوزك فى كلمتين ممكن...

نادر... 🥺🥺🥺بابا قبل اى كلام من حضرتك انا اسف على كلامى معاك وانى عليت صوتى عليك مهما كان انت ولدى انا اسف...

بابا.. تمام يابنى انا هنا ابوك يعنى كبير البيت لو انت شيف انى قليت فى نظرك ممكن تسيب البيت وتسكن لوحدك وتعيش حياتك زى منته عوز...

نادر. 😮😮لا يابابا دى حياتك وحريتك عشها زى منته عوز وانا هعشها معاك اعمل الى تحبه وانا معاك وسبنى اعيش انا كمان وانا وانت ستر على بعض

بابا خدنى فى حضنه وانا زبى وقف وايدى نزلت على طيزة وحسست عليها وهو حس وطلعت منه اه سمعتها وبصيت فى عنيه وخت شفيف بابا وهو كمان وفضنا نبوس بعض جامد وانا حضنه وهو حضنى وبصلى وسبنى ومشى خش اوضته وانا بضحك عليه وبقول فى سرى (اصبر بس يابابا هعرص عليك انت وماما زى المتناكه اختى ولازم اكون انا المسيطر عليكم واجيب الى يفشخكم قدامى الصبر حلو اجيب رجلك الاول وانيكك وتنكنى وبعدها مش هتقدر تعترض) فوقت على ايد اختى بتكلمنى...

نادين.. مالك يانادر سرحان فى ايه انت مش طبيعى من اول النهار ماما حكتلى خنقتك مع بابا هو انت تايه عنه ولا لسه هتعرفه هو شديد عليه بس بيحبك

نادر.. ههههه اسكتى انا شفت حاجه مش هتصدقيها تعالى اقولك عليها جوة عندى او عندك حاجه هتخلينا نتمتع ومحدش يقدر يتكلم معنا حتى بابا

نادين.. تعاله خش وادى الباب قفلته احكيلى بقى شفت ايه ياخول ياديوث

نادر.. شوفت بابا وماما.... وحكيت لها كل الى شفته لحد محضنت بابا وفكرت فى ايه..

نادين.. اححححح انت هيجتنى ياخول وكسى ولع عوزة زب يطفينى دلوقتى

نادر.. بت بقولك ايه متجربى زب بابا ونحول نوقعه ونزله بجد ايه رايك

نادين.. ااااف صعب ياخول مهما كان دة بابا ومن حقه يقتنه عوز اتناك عوززززز

نادر.. تعالى انيكك ختى الحبايه ولا تحملى وتفضحينا ههههه وطلت زبى لختى تمص فيه وهى بصالى وعنيها تسحر والشهوة والمتعه بينين عليها نادين فضلت تمص فى زبى وانا امص صوابع رجليها والحس فيهم وكسها بينزل عسله وانا بلحس العسل ومتمتع اوى اوى وهى كمان متمتعه بزبى اوى
نادين.. زبك يجنن ياقلبى انا جربت زب يوسف وتامر بس زبك ليه طعم مختلف عنهم دة غير انه اكبر منهم بحبك بحب فيك خضوعك ليه وقت النيك
وخفك عليه وقت الجد واخ وسند ليه فى ازومتى وخوفك عليه كاخت ليك انت مفيش منك يانادر بس فى حاجه واحدة نفسى فيها وتحققها ليه هى صعبه بس نفسى فيها ولو مرة واحدة ولو مش عجبتك مش هطلبها منك تانى

نادر.. ايه هى يامالكه انت تامرى وانا انفز عوز ايه من ديوثك والعرص بتاعك

نادين.. نفسى تلحس لبن فحلى من رجليه وتمص زبك قدامى زى معملت مع تامر واشتمك واهينك وتكون كلب تحت رجلى مرة واحدة بس ايه رايك

نادر.. بس بلاش يوسف لانى خايف يسوق فيها ويعمنى وحش فى الشغل

نادين.. لا متخفش لو عمل كدة مش هيلمسنى تانى اوعدك انت حبيبي اعز منه

نادر.. ماشى ياقلبى هعمل الى تحبيه بس لو معجبنيش متزعليش منى هطحنكم مع بعض كله الى كرمتى ماشى يلا نكمل عوز انزل لبنى فى كسى

ومست اختى ودخلت زبى فى بقها وكانت بتتخنق اممممم اغغغغغغغ مصى زى يامومس ياخت العرص الى بيجبلك الفحول ينكوكى..

نادين.. اممممم. زبك يجنن احححح مص بزازى ياديوث اختك كسى نار

وفضلت الحس فى رقبتها وبعدين شفيفها امص فيهم وبعدى لسنها بقيت امص فيه وهى تمص لسانى واقفش فى طزها وهى تلعب فى زبى ونزلت على بطبنها بلسانى ولحست بطنها وسرتها ودخلت لسانى فيها وبعدين لحست تحت بطها وبقيت اكل تحت بطها وبعدين رجعت لبززها واعض الحلمه وهى تصرخ واول متصرخ اكتم صوتها بشفيفى علشان بابا وماما ميسمعوش ونزلت على كسها الاحس فيه واشرب العسل ورفعت رجليها وهى مغمضه رايحه فى دنيا تانيه مسكت زبى ومشيته على زمبرها وهى تتلوة تحتى ودخلت الراس وزقيت زبى جوة كسها وبرقت ودخلته كله وطلعته ودخلته كام مرة وهى تنزل عسلها وتقولى دخله مش قادرة عشرنى وهات صحابك ينكونى بحبك بحبك وبحب زبك انت جوزى انا لوحدى نكنى عشرنى عوزة لبنك فى كسى اااااف
وانا اقلها زبى عجبك يالبوة بتحبيه يامتناكه هعملك مجاة هتعجبك بكرة يالبوة متروحيش الكليه واستانى المفجاة وهى تقولى ااااااه بحب مفجاتك ياخول نكنى متوقفش كسى بينزل لتانى مرة ااااااااه سرع اوى وانا بقيت اسرع فى النيك وبفشخ فى كسها برحتى وبيوضى بتخبط فيها ااااف بنيكك جامد يالبوة
برزع فى كسمك يالبنت المتناكه عوزهم فين هجيب ااااف ااااح هنزل فى كسمك يامومس احححح ونزلت لبنى فى كسها وفضلت فوقها لحد زبى مخرج لوحدة بستها وقمت علشان انام بنت مبسوطه ولا عوز تانى قبل منام

نادين.. تسلم ياديوث وعرص اختك كسى اتكين كدة هنام بلبنك كدة...

سبتها وخرجت وخت دش ونمت وقمت الصبح لقيت بابا بيبتسم ليه ودى اول مرة يبتسم ليه...

نادر.. صباح الخير يابابا عمل ايه..

بابا.. تمام ياقلبي الحمد**** وحشنى يابن الكلب 💋وبسنى

نادر.. 😮😮😮بابا حضرتك كويس يعنى مفيش زعيق ولا شتيمه زى ........

بابا... 🤨🤨🤨🤨لا ياكسمك مفيش انا غلطان ليك يابنى انت كبرت ومينفعش افضل ازعق واشتم والمثل بيقول ان كبر ابنك خويه وانت راجل...

ماما... 🥹🥹🥹انا مش مصدقه انكم قعدين من غير خناق معقوله انا مش مصدقه انكم كويسين....

بابا.. مالك ياست انتى فى ايه هو انتى زعلانه انى كويس مع امبنى اافف

نادر.. ولا تزعل ياحجيج و**** منا قعد غير على رجلك انت بابا وخلى ماما تبص وتغير ههههههه

قعت على رجل بابا وايدى جت على زبه لقيته بيقف وبابا بيعرق ومحروج منى
ومسك فيه وحضنى زى مكون *** صغير وخيف يقع من على رجله هههههه
خلصنا الاكل وماما راحت تعمل الشاى وبابا حضنى وبيكلمنى فى امور عديه

بابا.. مش هتبطل شقوة ياواد انت ايه حركات العيال دى انا ابوك ومينفعش

نادر.. بابا من الاخر انت عارف انا عوز ايه هتريحنى واريحك وانا وانت ستر على بعض ليه خايف منا شفتك مع ماما ومقدر ميولك بابا انا كمان نفس ميولك 😳😳😳😳😳ايوة متستغربش انا زيك فكر يابابا ورد عليه برحتك
لسه بابا هيرد عليه لقينا جرس الباب بيرن وامى فتحت لقيت يوسف وتامر
رحبت بيهم ودخلو عليه وهظرو معيه انا وبابا وشويه وبابا قال انه هنام شويه وماما قالت هتخرخ السوق وانا وهما دخنا الاوضه...

يوسف.. بقى يامتناك يابن المتناكه تروح لتامر تتناكو منهم انت واختك وانا معرفش حاجه هو انا مش صحبك زيه مطلبتش انيكك ليه بجد انا زعلان منك

نادر.. 🤨🤨🤨😮😮😮عرفت ازى يايوسف مين قالك انت ياتامر صح

يوسف.. 🤨🤨🤨مالك ياخول مكنتش عوزنى اعرف عادى دى حاجه حريتك انا عارف انى عزيز عليك ومكنتش عوزنى اعرف علشان متقلش فى نظرى صح
بلعكس انت زت انت هتتجوز اخت تامر وهو هيخطب اختك وانا هخش لى حد فيكم انيكه وانيك مراته يعنى بدل مكنت بنيك تامر واخته هنيكك انت كمان واختك فرفش بقى وانسى وب**** عليك متزعل تامر ولا اخته ماشى
لو ليه معزة عندك يانادر.....

نادر.. حاضر ياقلبي انت تامر عنيه وعلشان صرحتك دى وبلعند فى تامر هخليك تنيك هنا وبابا موجود وهعرص ليك علشان تعرف بحب قد ايه ومتخفش مش هزعل زى المرة الى فاتت وانت ياخول نجلكو امته علشان نخطب اختك رسمى شوف وحدد علشان نخلص بقى دقيقه وارجع ليكم
وخرجت وروحت لاختى ودخلت اوضتها...

نادر.. نادين حبيبتي عندى ليكى مفجاة جهزة تعرفيها....

نادين.. ايوة انا من امبارح عوزة اعرفها قولى ياخول اختك ايه هى يلا قول

نادر.. البسى الروب وتعالى يوسف وتامر فى وضتى منتظرينك على نار يلا

روحت ودخلت ليهم ويوسف بيقولى مفيش حاجة نشربها ياخول لسه هرد لقيت الباب بيفتح واختى دخله علينا لبسه روب وبتقدم ليه عصير وبتضحك لينا وقدمت لتامر الاول وبعدين يوسف وبعدين انا ولسه وقفه بتشفنا عوزين حاجه ولا تخرج لكن انا قولت لها مش تخدى المفجاة بتحتك وهمه مستغربين
قمت لاختى وختها فى حضنى قدمهم وبستها من شفيفها ولعبت فى بززها وبعبصت طزها وكسها قدمهم وبتسمت وقولتلها مفجاتك اهى ياقلبى يوسف وتامر انا كلمتهم يجو هنا علشان يفشخوكى قدمى واحققك ليكى طلبك والحس البن من على رجلك ياملكه انتى تامرى وانا انفز وروحت خالع الروب من عليها وقلعتها السنتيانه وانا ببوسها وعض بززها وهى احححح وقلعتها الكلوت وقولت اتفضلو ياحبيبي اختى البوة تحت امركم افشخوها وانا هعرص

يوسف.. احااااا انت مجنون وابوك الى موجود دة ياكسمك وامك زمنها جايه

تامر.. خطر كدة يانادر علينا وعليك ياصحبى طب مقولتش ليه كنه رحنا عندنا اوعند يوسف احنا خيفين عليك وعليها كمان ...

نادر.. تصدقوا انتم عندكم حق انا هلبسها زى مقلعتها وتفضلو روحوا وانسوا انكم تلمسوها تانى ياخولات يلا ياندين البسى انتى سمعتى بنفسك كلامهم

يوسف.. متهدى بكسمك بقى احنه منقصدش نهينك خيفيش عليك ياعرص

تامر.. نمشى مين من غير منيك هنكها لو قدام ابوها دى هتكون مراتى اخخخخخ تعالى يالبوة يابنت العرص انا هفشخ كسك قدام المتناك دة اااف

يوسف.. احاااااا وانا الى هرفض هنكها انا كمان وانت ياعرص طلع زبى ومص جهزة لكس اختك يابن المتناكه..

وفعلا طلعت زب يوسف صحبى والعبت فيه ونزلت مص فيه ويوسف يقول ااااه يامتناك مصك يجنن اااااف عند حق تامر لما حكالى عنك ااااف مص كمان اخخخخخ البيوض ياعرص الحسهم ايوة كدة دخل البيوض فى بقك ايوة مصهم احااا انت احسن من البنات من هنا ورايح هنيكك مع اختك ياكلب فهم
وتامر مسك اختى قفش فى بززها وبيمص فيهم وبعدين شفيفها ونزل لكسها يلحسه وبعدين بل زبه ودخله كسها لانه مستعجل وخيف بابا يقطع عليه النيك ونزل فشخ فيها وهى تكتم اهتها ومتمتعه من زبه..

يوسف اتمتع من مصى لزبه ونيمنى ودخل زبه فيه صخرت وكتم بقى بادة
مع ان زبه اصغر من زب تامر بس دة تانى مرة اتناك وكنت مستمتع من زبه وهو نازل فحت فى طيزى ويقولى اااااحح طيزك نار ياخول متعه بجد انت متعه زى تامر ياكسمك هتكونوا ملكى انا ايكم حد تانى يلمسكم غيرى فهم..
اااف وانا اقوله امرك ياسيدى هكون كلبك وخدم زبك بس وقت النيك وبس لكن وقت غير النيك احنا صحاب متقلش منى يايوسف والى هتخصرنى..

يوسف.. اخخخخخ انت اهبل يلا منا عرف الكلام دة دنا علشان نكت اختك زب ومكلمتوش وانت دخلت وزعلت وانت كبير فى نظرنى وهتفضل ااااااف هنزيل يابن البوة عوزهم فين فى بقك ولا طيزك ونزلهم فى طيزى من غير مرد

تامر لسه بيفشخ فى نادين وانا نايم على الارض وتامر نزل لبنه فى كسها وقالى تعاله ياعرص نضف كس اختك من البن بتاعى وقعد يشرب سجارة هو ويوسف وانا نزلت الحس الحبن من كس اختى ونضفته وهمه شافونى هاجو ويوسف مسك اختى ودخل زبه فى كسها وتامر زبه فى طزها ونزلين نيك فيها وانا هجت ونزلت تحت منهم الحس وامص بيوضهم وامسك زب يوسف مرة وزب تامر مرة امص وادخله تانى كسها وهى متمتعه منى انى بقيت كلب ليها وبجيب صحابى ينكوها وفضلو ينيكو فيها لما شبعو ونزل يوسف لبنه فى كسها ونزل تامر فى طزها وطبعا انا نزلت الحس واشرب البن كله من كسها وطزها وقعدنا نستريح شويه...

يوسف.. اما نيكه تجنن بصرحه ياريت متحرمناش منها يانادر تانى وانت ياتامر لما تتجوزا

تامر.. ههههه عنيه احنا معاك وانت معنا وهتفضل تنكنا كلنا مع بعض

يوسف... اتمنه منكم كدة فعلا متسبونيش بعد الجواز واتمنه منكم انى اخلف من نادين ومن اختك ياتامر ويكولى ولاد منهم..

تامر.. انا موفق شوف نادين ونادر واختى لكن انا من نحيتى موفق

نادر.. بقولكم ايه احااا انا عوز اتناك منكم زى اختى واحد فى بقى والتانى فى طيزى يلا علشان اسبكم فى النيكه الجايه مع بعض

قام يوسف وتامر مسكونى وهمه سعداء ويوسف دخل زبه فى طيزى وتامر فى بقى وكان خنقنى وفضلو ينيكوا ويبدلو عليه لحد منزلو لبنهم واتمتعت منهم
ولبست وقولتلهم هخروح اجيب عصير وخرجت وانا خرج لقيت ابويه قاعد برة قدام التلفزيون انا اترعبت لما شفته وقولت له

نادر.. بابا تشرب عصير اصلى هعمل لصحابى بابا هز راسه وانا دخلت المطبخ

بابا دخل ورايه وحضنى من ضهرى وبسنى وفضدل حضنى وانا بعمل العصير،

بابا.. صحابك هيفضلو كتير ياندور انا عوز اقعد معاك شويه مصدقت امك واختك يخرجو انا سمع اهتهم من برة انتم كنتوا بتتشقوا جوة ههههههه

نادر.. 😳😳😳بابا احنا كنه بنهظر اسف لو كنه ازعجناك انا همشيهم حلا

بابا.. 😘😘ايوة مشيهم بعد العصير علشان عوزك فى موضوع خصوصى قبل
امك واختك ميجوا من برة هات كوبيتى اشرب انا واخش انتظرك يلا ياقلبي

دخلت لقيت نادين فى النص ويوسف فشخ كسها وتامر طزها وهى عرقانه ومتمتعه على الاخر وتامر ااااه هنزل ياكسمك تعاله ياخول خود لبنى فى بقك ومسكنى من شعرى ودخل به فى بقى ونزل البن كله وشربته ونضفت زبه وقعد يشرب العصير ويوسف لسه بينيك كسها اااااه كسك نار يلبوة زى طيزى المتناك اخوكى ياعليه شرميط انا سيدك وسيد اخوكى اااااف اف بحب كسك يالبوة هنزل ونزل لبنه على رجليها وقالى تعاله ياديوث اختك نضف لبن سيدك من على رجل اختك البوة ونزلت الحس لبنه من على رجليها وامص صوبع رجليها وهى تضربنى بلقلم وتقولى نضف حلو رجل ستك يامتناك وبعد منضفت رجليها يوسف شتمنى وخلانى انضف زبه كمان وشرب العصير ونادين كمان

نادر.. محدش يخرج الى لما اشوف بابا لانه قعد فى الصاله 😮😮😮
بصى يانادين بابا بين دخل اوضته فى ثوانى تكونى فى اوضتك ولو سالك قولى كنت نايمه اصل فكر انك خرجتى يلا بابا خش الحمام تقدرى تخرجى على اوضتك بستنى وتاسفت ليه على ضربها القلم والشتيمه وانا قولتلها بعدين
خرجت ودخلت اوضتها وبابا كان فى الحمام معرفش انا جبت الجراءة دى منين اجيب صحابى ينكونا وبابا قعد فى الصاله المهم يوسف وتامر لبسوا وانا وقف علشان اوصلهم

يوسف.. اسف يانادر متزعلش منى فى الكلام الى قولته ليك الشهوة بيتسيطر

نادر.. انت عبيط يايلا ازعل ليه انا قولتلك ساعه النيك قول الى انت عوزة لكن ساعه الجد لا نحترم بعض ومنقلش من بعض وانت ماشى بنفس زمان متغيرتش انا مش زعلان واسال تامر اهو لما بكون مع اخته بعمل ايه ومش بيزعل منى يلا ياهبل والمرة الجايه عندك بقى حضر نفسك هعرفك امته

يوسف.. بجد يانادر انت احسن اخ وصديق ياريت يكون قريب انا بشتاق لكس اختك واخت تامر وطيزك وطيز تامر ههههههه

نادر.. طي يلا ياكسمك ابويه قاعد فى الصاله ومش عوزة يحس بحاجه..

خرجنا وسلموا على بابا ومشيوا وانا قعت جمبه بابا وخدنى اقعد على رجليه وبسنى وحضنى وبص ليه وبيقولى اختك نيمه جوة انا افتكرتها خرجت كدة
مش هعرف اتكلم معالك..

نادر.. طب متيجى اوضتى ولا اوضتك يابابا نتكلم وتاخد رحتك وبعدين انت مكسف من اختى وماما ليه عادى اب وابنه مفهاش حاجه ياقلبى تعاله....

بابا.. ماشى ياكسمك يلا ندخل اوضتك بس مليش دعوة لو الشطان غلبنى وخلانى ااغتصبك ماشى مفناش زعل ههههههه تعاله ياقلبى تعاله...

لسه بنقوم نخش لقينا ماما دخلت وقعدت معنا وجيبه طلبات السوق وبابا بصلى وضحك بس شكله متديق انها جات انا ضحكت وماما قالت لبابا عوزاك فى موضوع وخش معها وهو هيطق هههههههه انا قولت ماخد دش ونام شويه
نمت محستش غير بامى وهى بتصحينى وعنها على زبى الى وقف انا خبيته

نادر... ماما فى ايه عوزة حاجه مالك ياماما..

ماما.. مالك بتخبيه ليه منا يامه شوفته وانت صغير وشوفت جسمك كله وياما غسلت لك وانت عملها على نفسك لحد مكبرت مكسف منى ياولا ههههههه

نادر.. ماما متقولى عوزة ايه وبعدين منتى عندك بتاع بابا سيبه وجايه تبصى لبتاع غيرك انتى ياوليه عوزة ايه بظبط انا مش فايق ليكى..

ماما.. عوزاك تقوم تطفح هعوز منك ايه هو انت حلتك حاجه يازفت انت

نادر.. 🤨🤨🤨🤔🤔🤔🤔ماشى ياماما حاضر اتفضلى واتا هجى واركى

خرجت ماما وكلامها مش مريحنى من ساعه معرفت انى شفتهم قولت اصبر
واشوف اتعشيت معهم وكنه بنهزر وسهرنا شويه وبعدين كله دخل نام وطبعا خشيت نكت اختى وفشختها زبين ونمت مفشوخ وصحيت الصبح فطرنا وروحت الشغل وعدة اليوم ومبطلناش انا ويوسف هزار وكل شويه يوقولى كلام على كس اختى وطيزى وانا اسعد واحد انى صحبك وانه سعيد معيه
ونفسه يفتح طيز اختى قولتله ماشى فى يوم نكون عندك افتحها علشان الصوت ونخد رحتنى وتعرف تامر يكون معنه كمان هو واخته قالى تمام وخلص اليوم وروحت واتغديت وماما خرجت وبابا كمان ودخلت غيرت هدومى وقولت اروح اخبط اختى زبين قبل ميرجعوا من برى ودخلت الاوضه
وفتحت الباب لقتها نيمه على بطبها وبتتكلم فى التلفون بتكلم شاب اول مرة اسمع صوته وبتقوله عوزة تقبله وانها مفتوحه واخوها ديوث وعرص وكلب ليها انا سمعت الكلام اتديق وكنت هضربها بس معرف ايه خلانى مستمتع منها

انادر... 🤨🤨🤨🤨بتكلمى مين يالبوة وازى تقولى عنى كدة مع واحد غريب.

نادين.. ايه ياعرص نسيت نفسك ولا ايه انت كلب ديوث عرص على لحم اختك وجبت صحابك ينكونى قدامك واتنكت منهم هتعمل راجل عليه لا اصحه انت رقبتك تحت رجلى اعمل الى عوزاة واتناك من الى عوزة وانت كلب تلحس لبنهم من كسى وطيزى ورجلى فهم ياخول ولا ايه انا سكت متكلمتش
وهى فتحه الاسبيكر والخول سمعنى وبيتكلم هو كمان وهى بتتكلم معه

الشاب.. هههههه مالك يامتناك بتعلى صوتك على ستك ليه انتهتعمل راجل عليها كسمك هى حكيالى كل حاجه من اول صحبك لحد مفتحتها ونكتها انت وهو هههههه اسمع ياخول انت تجبها وتجينى اليله والى هنيكك زى تامر صحبك الى ناكك قدام منها ههههههه انا بامرك كمان نص ساعه تجبها وتتجينى شقتى هى عرفها نكتها مرتين فيها بعد منته فتحتها يلا مستنيكم باياقلبى

نادين.. يلا اختار ليه لبس علشان اتناك من سيدك فيه يلا بسرعه احسن نتاخر.

نادر.. حاضر ياستى حاضر اومرك ياملكه...

اخترت لها البس 👗وحطت ميكب وجهزت نفسها ولقتها جيبالى طقم من بتعها
البسهم وبتقولى البس دول تحت هدومك مختار هو الى طلب تلبسهم ليه هههه

نادر.. حاضر امرك ياملكه (اصبرى عليه وكسمك لهطلعه عليكى بس الصبر لما اشوف الخول دة واعرف عنوانه وبعد كدة هعرفك انتى وهو مقمكم) لبست انا وهى وركبنا ونزلت قدام عمارة واتصلت عليه يفتح لينا الباب وطلعنه الدور الخامس وفتح لينا وسلم عليها طبعا بحضن وتقفيش وبعبصه وانا وقف ودخنا وقعدو وهى على رجله وبيقفش لها وبتضحك له وبيبسها فى شفيفها كل دة وانا وقف محدش قالى اقعد اختى قامت وجتلى ورقعتنى بلقلم وقالت ستك عوزة قهوة وسجارة ياخول ياعرص روح اعملى قهوة انا 😡😡😡خت القلم ومش مصدق ماشى ساعه النيك بتعمل الى عوزة وبعد منخلص بنرج تانى اخوات لكن دلوقتى ليه بتضرب وبتتامر عليه جيب امشى مختار قالى ريح فين المطبخ من هنا لكن هنا بابا الشقه محدش امرك تروح ياكسمك غور اعمل القهوة وعقبنا ليك هتعملها ملط يلا قلعت ملط فعلا مش خوف ولكن بصبر عليهم ودخلت عملت القوة ورجعت ليهم لقيته بيرضع كسها وهى ملط وهو كمان وزبه مش قوى يعنى زب مصطفى اكبر من زبه قالى حط القهوة عندك

نادين... تعاله ياعرص ياخول الحس كسى على ماسيدك يشرب القهوة

نادر... حاضر ياستى ونزلت الحس كسها وهى تف عليه وتضربنى برجلها وتقولى ياعرص يابن المتناكه ياخول ياديوث شايف شرفك هيتناك قدامك

مختار.... كفايه دة يابن الزنيه وزقنى برجله وضربنى قلم ورفع رجلين اختى ودخل زبه فى كسها وبينيك فيها ويشتمنى ويطلع زبه ويقولى تعاله يمتناك لما زبى يطلع انت دخله بايدك فى كس اختك يابن الخول والحس زبى وبيوضى
وفضلت الحس وامص زبه وانا مش طيقهم من عميلهم محبش حد يكلمنى كدة فضلت مستحمل كلامهم وزلهم واهنتهم علشان اجيب اخرهم..

نادين... شكلك يجنن وانت عرص واختك بتتناك من فحلها قدامك ياعرص

نادر... حاضر الى تامرى بيه يانادين هنفزة انتى تامرى...

مختار... هههههه عارف ياخول يامعرص ياديوث هنيكك بعد اختك ولا انا مش زى تامر ههههه

نادر... 🤨🤨🤨🤨لا انت احسن من تامر كمان وانا هلاقى حد احسن منك

ومختار بينكها ورفع رجليها وبعدين نيمها وفنيسى ودخل زبه من ورة فى كسها وبينكها وبعدين اول منزل نزل على رجليها وقالى تعاله ياخول نضف زبى زى منضفت زب تامر يلا ياخول نزلت مصيت زبه ونضفته والحست البن من رجليها وزقتنى برجلها كانى كلب وانا خلاص جبت اخرى وهى بتقولى يلا ياكلب علشان نروح هخش اخد دش ونمشى وانا زى منته فهم..

مختار.. خشى انت ياملكه وانا هديله زب بسرعه كدة مش معقول يروح وميدقش زبى ولا ايه واهو جانه من السما وقتى متعوز تجيلى هتجيلى وهو معاكى ههههههه ديوث حمايه خش انت وانا هخلص معه قبل متخلص اختى تفت عليه ودخلت الحمام وانا خلاص جبت اخرى منهم ومختار جالى وبيلعب فى طيزى وبينيمنى علشان ينكنى وهو بيضحك عليه اوى لكن مجاة مسكته واديته براسى فى منخيرة داخ ووقع على الارض جريت قفلت الحمام من برة على اختى ولقيت مختار بيفوق نزلت فيه ضرب ضرب لحد مخلاص مبقاش عارف يقاومنى ومبقاش فيه نفس وقالى وجبت حبل وربطه فى الكرسى وفوقته وقولتله اصحه ياكسمك انت مفكر انى هسيبك وسبها انا بس كنت ساكت لحد معرف انت عرفتها ازى وخلى بالك لو شفتك فى الشقه دى او فى الشارع هخلص عليك انطق تعرفها من امته وايه حكيتكم انطق يابن المتناكه

مختار.. انا اعرفها من زمان وكنت بقفش لها وانكها من طزها وكتير كانت بتستحايل عليه افتحها وانا خفت لانى مش هتجوزها انا بس كنت بقضى معها ايام متعه لكن جواز لا طبعا وبعدين حولت كتير معيه وانا رفض تماما لحد فى يوم قالت ليه ان انت بتتحرش بيها وبتحاول معها تعرف هى بتعمل حاجه مع حد ولما اكتفشف انها بتتحرش مع يوسف قلتلها حلو اوى كدة خليه هو يفتحك او يوسف وفعلا لعبت عليك وانت فتحتها ونكتها انت ويوسف وتامر وعرفت منها ان تامر طلب ايدها منك وكلمتنى علشان اتقدم ليها لكن انا قولتلها قريب لحد مخلع منها وامشى من هنا الشقه دى اجار سنه وكنت همشى

نادر.. تمام وطبعا انت مصورها وانت بتنكها صح متكزبش عليه لانى شايف الكمرات كلها وهى اول واحد ياكسمك انا شيفهم من اول مدخلت ههههه وساكت عارف عرفت ازى من التلفون بتاعى اصل فيه برنامج بيكشف الكمرات تسمحلى المهم اة ياخبيس كمان عمل تلفونك وضع طيران وحطه يصور هههه

مختار.. ابوس رجلك بلاش التلفون فرمته وهاته والكمرات خدها وكسرها وسبنى وانا همشى قبل اختك متخلص ابوس رجلك التلفون مش بتاعى 😭😭😭😭😭😭😭😭😭

نادر.. ههههه طب ايه رايك اول حاجه هتتكسر التلفون وكسرت التلفون رزعته فى الارض وجبت مفتاح الانبوبه وكسرته ميت حته وبعد مخت الى عليه طبعا وفرغت الكمرات وكسرتهم ونزلت فيه ضرب وحطيت التلفون بتاعى يصور ونكته ونزلت فيه لبنى وقولتله لو فكرت بس تعمل حاجه هفضحك ولو شفتك فى اى شارع او هنا هفضحك وفتحت لاختى وطلعت بعد متكشفت ان الباب مقفول وكانت عماله تنادى لمختار مفكرة انه بينكنى علشان كانت سمعه صويت....

نادين.. مختار مقولتلك براحه عليه متغتصبو...... 😳😳😳😳😳😳😳

نادر... اهلا بلعروسه صبحيه مباركه ياعسل 😡😡😡😡😡انا تبعينى وتلعبى بيه مع كلب زى دة طب اسمعى كدة بيقول ايه وسمعتها كل كلامه كله..

نادين... ق😭😭😭😭😭😭😭😭ضحك عليه يانادر انا اسفه ليه ياحبيبي

نادر.. 🤨🤨🤨🤨🤨حبيبك مش كنت كلب ليك وليه مش كنت خول وعرفتيه اسررنا وكان مصورك ياهنم وهو بينكك لكن انا اكتشفت كل حاجه وكسرت التلفون والكمرات وهو قدامك اهو مربوط زى الكلب الى بعتينى علشانه تعالى نصفى حسبنا بقى ومسكتها ضرب لما ورمتها علشان تحرم تعمل حاجه تانى من ورايه وبعدين فكيت مختار واديت مهله اسبوع ورجع ليه تانى بس مش لوحدى وهو خاف وقالى هميشى وخت اختى وهى طول الطريق بتعيط وبتعتزر ليه صعبت عليه صلحتها وقولت لها انا هعمل كل حاجه انت عوزها بس زى مقولتلك وقت الننيك خدى رحتك وقت الجد اختى وانا اخوك لو غلطى هكسر عظمك وكمام ممنوع تكلمى حد من غير معرف فهمه..

نادين.. حاضر ياقلبي عمرى مهكلم حد من غير مستازنك ومش هعمل حاجه تانى تزعلك منى وانا موفقه على مختار لو طلبنى سمحتنى بيقه..

نادر.. خلاص مسمحك انتى اختى وحببتى ومراتى وعشقتى وملكتى وانا كلبك وعرصك وديوثك ياملكه هههههه..

وضحكنه تانى ورجعنا زى الاول وروحنه البيت واتعشينه وهى دخلت الاوضه وانا روحتلها ونكتها زبين تمام صلحتها بيهم ولحست البن من كسها وطزها وطلعت خت دش ودخلت اوضتى ونمت وانا نايم حسيت بحد بيمص شفيفى كانه حلم وبعبصنى فى طيزى وبيلعب فيها بحنيه وبعدين حسيت بحاجه دفيه دخله طيزى وتخينه وانا بتوجع ومستحملتش وفتحت عنيه من الوجع لقيته مش حلم لا دى حقيقه لقيت بابا مدخل زبه فيه وبيكنى بجد ولما شفنى فتحت عنيه ابتسم ليه بحنان وانا كنت مزهول مين بابا🥺🥺🥺🥺🥺🥺

نادر...مييييين بابا بتعمل ايه ياباب.....

بابا...🤨🤨🤨🤨🤨🤨هسسسسسسسس ياقلبى بابا

وبكدة خلص الجزا بتعنا وهنشوف نادر وابوة هيعملو ايه مع بعض فى الجزا الجديد اشفكم على خير واسف على التاخير وارجوا المعزرة لظروف شغلى

......... وتحياتى لكم جميعا 💋💋💋🌹🌹🌹🌹🌹🌹.........

الجزء الخامس..............

اهلا بيكم وقفنه فى الجزا الى فات لما دخلت اوضتى ونمت وحسيت بحد بيحسس عليه بحنيه وبيبعبصنى وبعدين حسيت بحاجه سخنه دخلت طيزى فتحت عنيه من الوجع لقيت بابا بيبتسم ليه وبينكنى وفتحت عنيى ابتسم ليه بحنان وبينكنى .......

نادر... ميييين بابا بتعمل ايه ياباب........

بابا.. 🤨🤨🤨🤨🤨🤨هسسسسس ياقلب بابا.....

انا بحلم بيوم دة كل لمه اشوف جسمك وطيزك بتكبر قدام منى جسمى بيولع وبهيج عليك وبفشخ امك بسببك مكنش عارف اجبهالك ازى لحد مشفتنى وامك بتنكنى واستنيت اشوف رد فعلك لقيتك سكت قولت تمام بعد كدة لما بستنى فاكر منمتش طول اليل انا بحبك يانادر وعوزك ليا انا بس مش عوز حد يلمسك لا ولد ولا بنت يابنى يبنى اتمتع بيك وانا بعهدك انى هكون ليك وامتعك

نادر... 😳😳😳😳😳بابا اااححححح برحه طيب انا ممم... احححححح.. موفق ممممموفق.
نكنى الاول يابابا وبعدين نتفاهم لو فقت على شروطى هفضل ليك لوحدك صدقنى...

بابا.. 🤨🤨🤨🤨هنيكك وهفشخك ياكسمك تعاله مص زب بابا سيدك وسيد امك ياعرص

نادر.. عنيه ااااف زبك كبير وفحل يابابا اممممم احححححح. طعمه يجنن احححححح بحبك
بحبك اوى يابابا اول مرة اشوف زبك مكنتش اعرف انه كبير وجميل اوى كدة دة بتاعى انا لوحدى

بابا... 😂😂😂😂😂انت هتنق على زبى يابن الكلب هههه هو بتاعك ياغالي لوحدك انت وبس من اليله بس ممكن لو متزعلش امك لييها حق ولازم تخدة بردو بس انت اكتر منها...

وقام بابا فضل يبعبص طيزى بصبعه ويوسع فيها ويتف فى بقى ويقولى ابلعه ياخول انا لازم اعلمك تكون كلب ليه انا عوزك مطيع ليه يامتناك انا سيدك وانت كلبى انا ولا صحبك الى بينكك ياخول زبه ولا زبى ويرجع يبقه رمانسى ويبوس شفيفى ويلحس صدرى اااااف بابا معلم فعلا وانا خلاص كسم النسوان بعد متقت حلاوة زب بابا مش عوز اى كس خلاص بس لازم اتجوز حببتى لولو زى موعت تامر نرجع لبابا تانى فضل يكل شفيفى ومش عوز يسبها خالص وبعدين بقى يعض بزازى ونيمنى على بطنى ونزل ضرب على طيزى وانا اصرخ بصوت مكتوم لماما تصحه وبعدين رفع رجليا على كتفه وبص فى عنيه ودخل زبه مرة واحد انا برقت وصرخت جامد من زبه بابا بسرعه حط شفيفه على شفيفى وكتم الصرخه وفضل يبوس فيه لحد ملاقنى سكت وبدا يحرك زبه دخول وطلوع وبدا ينكنى جامد مكنتش اعرف ان بابا سادى وكل شويه يتف على وشى ويتف فى بقى ويضربنى بلقلم ويشتمنى ويضرب على جسمى وانا ببكى بجد من عميله ومتمتع فى نفس الحظه وبابا بينكنى وقالى....

بابا... طيزك نار ياكسمك ناارررر كسم طيز امك وكسها جمب طيزك ااااف خد زبى فى طزيك يامتناك هعشرك لبن ابوك هيدخل طيزى حلم عمرى بيتحقق بحبك يانادر اسف متزعلش منى، اااااه. طزك بتقمط على زبى ياخول هنزل مش قادر ااااااف احححححح زبى بينزل اححححح ونزل فى طيزى لبن نار اول مرة اتمتع كدة بجد محدش متعنى من صحابى زى بابا خبرة بس الضرب والاهانه بهدنى بابا جامد... بابا نام على ضهرة وخدنى فى حضنه وطبطب عليه وباس راسى وقالى...

بابا... اسف حبيبي انا كنت عوز اجرب اكون سادى لانى شفت مقطع وحبيت اجربه ودى اخرة مرة

نادر... عادى يابابا انا مش زعلان منك انا ابنك اعمل الى تحبه 😔😔😔😔😔

بابا... لا دى اخر مرة ياقلبى بعد كدة رمنسيه ودلع انا مش عوز اسيبك بس لازم اروح علشان امك

نادر.. يسلام وليه متنمش هنا معيه فى حضنى هو انا مش ليه حق زيها انا بغير مها دلوقتى

بابا. 😂😂😂😂😂شغل الدراير اشتغل حبيبي انت خت حقك وهى كمان ليها حق وانا بعد كدة هظبط موعيدى بنكم مبسوط ياقلبى امممموا يلا..

وسبنى ومشى راح لماما وانا مكنتش عوز يمشى بس هعمل ايه نمت بلبن بابا وصحيت الصبح وماما بتصحينى....

ماما... نادر اصحه يابيضه صبحيه مبركه ياخويه يلا هتتاخر على الشغل..

نادر.. 😳😳😳😳صبحيه ايه ياماما على الصبح مالك وبعدين انا اجازة النهادر خارج انا ولولو

ماما.. طيب قوم بابا مصمم تفطر معه شكله عوز يهزقك ههههه وبعدين بهزر معك يلا انا رحه احط الفطار متتاخرش مش نقصه زعيق ابوك...

قومت غسلت ولبست وطلعت لبابا وقعدت جمبه وماما ونادين فى المطبخ...

نادر.. صباح الخير يابابا...

بابا.. صباح الورد والياسمين على حبيبى تعاله هات بوسه مش قدر من امبارح ياقلبى

نادر... حاضر ياقلبى خد اممممممو وبسنى من شفيفي...

فطرنا وبابا خرج وانا قعد سرحان فى الى حصل امبارح ونادين جتنى وقعدت جمبى...

نادين.. مالك سرحان فى ايه متيجى نخرج يانادر عند تامر ولا يوسف...

نادر.. كسك بيكلك يالبوة عوزة زب حد منهم طب ايه رايك نشوف زب جديد من النت اى شات او فيس كسك لازم يتغير عليه ازبار مش هتفضلى على قد تامر ويوسف بس عوزين ندخل احمد كمان وناس تانيه جديدة منعرفهاش عوز اعرص وقرونى تكبر واتناك معكى والحس البن ورجلك واعمل زى كل المعرصين انا اتفرجت على مقاطع فيدو لتعريص والدياثه ولقتهم مش بينكو الملكه بيكون كلاب تحت رجلها وانا هتحرم من كسك دة عشان اكون معرص وديوث بس مش هحرمك ولا هحرم كسك من النيك مع ازبار شباب ورجاله وابوك زانت نفسه بس طولى بالك ياقلبى...

نادين.. بجد انت احن واعظم اخ بتضحى بمتعتك معيه علشان متعتى بحبك بحبك ❤وانا معاك هعملك كل الى انت عوزة بجد موضوع بابا دة ااااف كسى ناز عسله ياخربيتك لما قوت بابا ينكنى تعاله الحس كسى مش قدرة.....

نادر... معلش ياملكه انا خارج مع لولو شويه افسحها من يوم متكلمت عليها مخرجتهاش سمحينى

نادين.... هخرج معكم ممكن هى احسن منى علشان تخرج معاك وانا لا...

نادر... 🤨🤨🤨🤨ايه دة غيرة دى بتغيرى عليه يابت طب متامر موجود اخرجى معه او يوسف

نادين... يسلام اخرج معهم لوحدى منغيرك من غير المعرص بتاعى مينفعش...

نادر... 😂😂😂😂😂😂عندك حق طب يلا اجهزى يالبوة بسرعه يمكن نتعرف على خول جديد وانتى معيه...

نادين لبست 👗بسرعه ومتمكيجت وكانت قمر بجد ❤ونزلت معيه واحنه نزلين نادين حضنتنى وبستنى من شفيفى جامد وانا كمان بستها وركبنه وجات لولو وتامر معها وكل واحد خد خطبته واتمشنه دخنا سيما وكان فلم رمنسى وقعدنا جمب بعض انا حضن لولو وتام حضن نادين وكل واحد بيبوس الى معه ومطلعين بززهم بنمص فيهم وبنلعب فى كس كل واحدة شويه وكمان بقينا نبدل مع بعض انا مع نادين وتامر مع لولو نادين حبت تروح الحمام وانا قولت لتامر يروح معها بس هى قالت متخفش عليه وغمزت ليه ومشيت وانا وتامر مسكنه لولو تقفيش وبوس وعض فى بززها نادين وهى مشيه مشى وراها واحد شاب بطول وبعرض اسمر صعيدى على افريقى او سودانى المهم انه شاب فحل فعلا واتكلم معها...

معتاز.... لو سمحتى يااااا..

نادين.... انا بتنادى ليه انا... اسمى نادين ♥♥♥

معتاز... وانا معتاز هو القمر رايح فين وساب الى معه اقدر اقوم باى خدة للقمر بين علكى مرتحتيش مع الى كنتى معهم انا موجود وفى الخدمه ياقمرانتى رايحه فى انا شغال هنا امن..

نادين... بشرمطه وعنيها على زبه الى وقف من شرمطتها ريحه الحمام يا....

معتاز... معتازززز تعالى اوصلك لحد يديقك ودة الكرت بتاعى فيه رقم تلفونى هيعجبك اوى

نادين... هو ايه الى هيعجبنى الحمام هههههههه

معتاز.. لا عندى حمام 🛀 اجمل فى شقتى انا عيش لوحدى هيعبك اوى وفيه بنيوا يخد اتنين وكمان فى تلاجه ملينه لبن تعالى توقى البن واحكمى بنفسك وفى موز 🍌كبير اوى مش هتشبعى
هستناكى الكرت فيه العنوان والتلفون ياقمر...

نادين.. بس انا مش لوحدى لو جتلك هيكون معيه اخويه...

معتاز... 🤨🤨🤨🤨🤔🤔🤔🤔اخوك ازى هوووو........

نادين... 😂😂😂😂😂ايوة هو معرص عليه مهو الى معيه وصحبه واخته يعتبر خطيبى وهو بيعرص وخطب اخت صحبه وبنعرص لبعض بقولك ايه عوزة اشوف البضاعه بتعتك ممكن...

معتاز.. 🙄🙄🙄علشان كدة كان بيبدل كل شويه وسيبك برحتك معه اخوكى دة لقطه احب الاخ الى بيفهم وبيسيب اخته تتمتع ويتمتع معها بجد شوقتينى اتعرف عليه انا شيفكم من اول مدخلتم وانا مرقبكم بقولك ايه تعالى مفرجكك على البضاعه علشان انا كدة هتاخر على شغلى وممكن حد يقفشنا فى شقتى احسن ياجميل يلا....

ودخل معها الحمام وطلع زبه لها زب 25سم زب افريقى نادين اتخضت منه🥺🥺🥺🥺🥺ونزلت تمص فيه شويه وتلحس بيوضه شويه ومعتاز متمتع وخيف حد يقفشهم ويترفد ويتفضحم وبيقلها كفايه ياقمر لحد يمسكنا انا اتاخرت على شغلى انا مش عوز اسيبك بس غصب عنى ياقلبى
انا ببوس لولو وتامر بيرضع بززها وبيلعب فى كسها

نادر.. نادين اتاخرت اوى البوة دى مقولتها تخدك معها لتوة مننا هههه

تامر... ياعم تلقيها لقيت شاب بيريحها سبها تتمتع متحجرش عليها زمنها جايه تعالى انتى ياقلبى

نادر... كسمك يامعرص انا قلقان لتكون تاهت والفلم قرب يخلص انا رايح اشفها وانت ولولو متتحركون من هنا مش هتاخر عليكم وبسها كويس ريحها ياكسمك على ماجى...

خرجت وبدور على نادين ودخلت الحممات ملقتش حد وانا طالع سمعت ااااه من حممات تانيه دخلت لقيت حمام مقفول وسمعت نادين بتقول كل دة زب جيبه منين دة فتحت الباب عليهم اتخضوا الاتنين ابتسمت ليهم ونزلت مسكت زب معتاز امص فيه وهو فهم وعرف انى اخوها

معتاز... انت نادر اخو نادين انا معتاز ااااف انت شفيفك متعه انت كمان انا اسف ياجماعه عوز امشى اتاخرت اوى على شغلى..

نادر... البس وروح انت شغلك واحنا مشين يلا يانادين ممكن تلفونك.....

معتاز.. 😂😂😂اوى اوى اتفضل 10.......... مستنى منكم مكلمه والشقه عندى فضيه وعيش لوحدى فيها بعد ازنكم همشى انا بقى علشان شغلى انت جتلى نجدة اختك مكنتش هتسبنى ههههه

نادين... 😔😔😔كدة يامعتاز ماشى زعلانه منك......

معتاز... يخبر وانا اقدر على زعلك ياقمر انتى 💋💋💋💋غصب عنى الشغل..

نادر... 😂😂😂😂ياعم روح شوف شغلك وبعدين صلحها فى التلفون او لما نجيلك وانا هصلها مكانه روح انت واطمنى ياقلبي هى مش زعلانه يلا يابت تامر ولولو منتظرنا الفلم زمانه خلص سلام يامعتاز
وختها ودخلت على تامر لقيته بينيك لولو احااااا ياكسمك وانا ايه قدامك مخطبتك اهى..

تامر.. منته الى اتاخرت ياخول يامتناك انت والبوة بتعتى كنت فين يابنت المتناكه ومع مين...

نادر... طب خلص ونزل فى كس لولو الاول وهقولك انها كانت مع واحد سودانى فحل وزبه متر ههههههه

تامر... اخخخخخ احاااا ومندتش عليه ليه يمتناك اوعى يالولو كفايه على كسك كدة تعالى يالبوة هاتى كسك زمانك هيجه هو نكك ولا لسه

نادر... لسه يامعرص كانت بتمص زبه تعارف يعنى ولما نكلمه ونظبت هنخدك مرة معنا وبعدها مع نادين هههه متخفش ياصحبى تعالى يالولو دخلى زبى فى كسك مش شيفه اخوكى فشخ نادين وبينكها ازى تعالى ريحينى عوز انزل انا كمان ومتخفيش بقا لين ناس هنا يحمونا ههههه ايوة كدة

وكل واحد فينا فضل ينيك خطبته لحد منزل فى كسها وعدنا لبسنا ومشينا وسلمنه على معتاز وعرفته على تامر وغمزت له فهم ان تامر زى حلاتى معرص وعرفته على خطبتى وغمزلى واقلى فى ودنى عوز ادقها قولتله حاضر وروحنا بعد موصنا تامر ولولو لحد العمارة وكل واحد حضن وباس خطبته ومشينا روحنا البيت وفتحت لقيت بابا مزجه زفت معرفش ليه..

بابا.. كنت فين ياستاز انت وهى لحد دلوتى 😡😡😡😡😡رد عليه انا مش بكلمك....

نادر... 😳😳😳مالك يابابا كنه فى السنما انا ونادين ولولو انت حد مزعلك...

بابا.. خت ازنى هو انا طرطور هنا وانتى خشى جوة غورة من وشى..

ماما... متهدة يارجل هو ابنك عمل ايه لكل دة انت عمرك متدله كلمه حلوه هتطفش الواد الى حلتى انا بقولك اهو ابنى لو طفش انا كمان همشى معه...

نادر... اهدى بس ياامى بابا مدايق شويه وانا الى هريحه ايه يابابا مالك بس انا اسف بعد كدة هستازن منك انت الخير والبركه ولو حضرتك برة هيتازن منك بتلفون خلاص بقى تاعله عوزك جوة
بعد ازنك ياماما هخد بابا يضربنى جوة ههههههه

خت بابا معيه اوضتى وقفلت الباب واتشرمط عليه وانا بقلع هدومى وهز طيزى قدامه وهو عرق وهجم عليه وانا ملط..

بابا.... بحبك بحبك بعشقك بغير عليك يابن المتناكه اياك تخرج مع حد تاني من غير معرف فهم...

نادر.. بابا انت بغير عليك من بنتك معقوله🥺🥺🥺🥺

بابا... ايوة بغير عليك من هدومك ياخول يامتناك انت بتاعى انا وبس انا كنت هرجع ليك ابات معك انا مش عوز حد غيرك ياتامر اطلب اى حاجه تكون تحت رجلك ومحدس يلمسك غيرى

نادر.. حاضر يابابا انا ليك انت وبس يابابا بس بلاش التعصب دة قدمهم ليشكوا او يلحظو حاجه

بابا... كسمهم كلهم انت اهم عندى منهم الى هيتكلم هنيكه قدامك ياقلبى امممموا

وفضل بابا يبوسنى كانى غاي عنه ويقفش ويبعبصنى لحد مخلاص مبقتش قادر نيمنى وادانى زبه امصه وانا نايم وفضلت امص فيه لحد مابابا شبع ودخل زبه فى طيزى وهو رفع رجليه بيحب الوضع دة اوى علشان يفضل باصص فى عنيه وهجم على شفيفى وهو بيدخل زبه فيه وفضل ينكنى برمنسيه تجنن اااااف زبه يجنن

بابا... بحبك يانادر طيزك مجننانى بغير عليك من هدومك كنت بزعقلك وانت بتقعد بشوت وفلنه وعضلاتك بينه علشان كنت بغير عليك من امك واختك ومش قادر اقولك انى زعيقى لك غيرة

نادر... ولا يهمك يابابا انا ليك انت بس 💋زعق اضرب انا خلاص عرف حبك ليه اكتر من اختى وامى بابا انا هتجوز لولو هى شرموطه وهتنفعنا هتكون لينا انا وانت وتنكنا مع بعض واول ولد هيكون منك انت ياقلبي شوفت بحبك قد ايه..

بابا... بجد يانادر عوز اخ وابن ليك منى انا بجد ياقلبي انا بعشقك بجنون اقسم ب****

وفضل بابا ينكنى لحد منزل فى طيزى وفضل نايم عليه مقمش الى من الخبط على الباب لبس بسرعه وعمل نايم وانا فتحت كانت امى..

ماما.. بصوت واطى باا نيم صح انت عملت ليه ايه دة كان حريقه ههههه متحرمش منك ابدا ياقلبي صحى بابا الاكل جاهز...

نادر... 😂😂😂😂😂😂اصحه يابابا الاكل جاهز 😅😅😅😅😅😅

بابا.... كسمك انا عوز اكلك انت انا لسه مشبعتش منك ولا اوعه تقفل الباب فهم هنيك بعد مينامو

نادر.. حاضر يابابا عمرى مقفل الباب بعد كدة وقت متجيلى تخش تنكنى هكون جاهز ليك كل يوم

قعدنا ناكل وخلاصه وطبعا البن لسه موجود فى طيزى بابا دخل ينيم امى وانا دخلت على اختى

نادين.. استنه لما تخش ليه بعد كدة على ايدك ورجلك زى 🐕الكلب فهم والى هعقبك..

نادر... 😳😳😳امر ك ياملكه الى تامرى بيه يامولاتى انا كلبك وتحت رجلك ممكن الحس 🦵رجلك ياملكه..

نادين... تعاله ياكلبى الحس رجلى ومص صوبعى وخرم طزى بيكونى وافتح بقك الاول وتفت فيه ابلع التفه علشان تكون كلبى والحس على مكلم معتاز علشان ناخد معاد معه

نرلت على 🦵رجليها لحس ومص صوبعها والحس وهى تشتمنى باوسخ الشتايم وتف عليه وسيترط عليه فعلا وخلاتى كلب ليها نادين بتتصل على معتاز ورد عليها...

نادين.. الووو يادكرى وحشنى اااااه براحه ياكلب رجلى... لا دة الكلب نادر بتاعى بيلحس رجلى

معتاز... عقبال ميلحس لبنى من كسك وطيزك وصدرك ورجليكى ها هتيجوا امته انا على نار...

نادين..... حسب اجزتك انت حدد اى يابن البوة يامعرص بتعض ليه 💥💥💥💥💥الحس براحه

معتار.. 😂😂😂😂براحه عليه اخوكى كنز يالبوة معه هتعرفى تمشى وتيجى واى حد ميقدرش يتكلم اخوها معها لكن لو لوحدك الناس هتشك وهتتكلم وهترقبك سيسيه يابت فهمه بكرة انا اجازة بنهار على طول وبليل شغل يلا هستناك بكرة هقفل ياقمر علشان عندى شغل هستناكم بكرة

نادين... ماشى ياقلبي ... اااف ولا متخبيش عليه بابا ماله كان متنرفز ليه...

نادر... بابا بينكنى من يومين يالبوة وبيغير عليه وزعل انى خرجت من غير مقوله نفسى تدوقى زبه يالبوة يجنن بس دة مالى طيزى لبن ياملكه يلا بعد ازنك هقوم انا علشان شغلى

نادين.. غور فى دهيه بس قولى هتخلى بابا ينكنى ازى يامعرص يابن المتناكه ياكلب

نادر... سيبها عليه انا بابا بقى عشيقى بيموت فى طيزى انا عمل خطه واخليه ينكك وطبعا الخطه عنفزها انا وانت مع بعض ماشى ياملكه بعد زبك ونزلت بوست رجلها ومشيت نمت وصحيت الصبح روحت شغلى...

يوسف.. صباح الخير حبيبي ايه مش نوى تجينى انت واختك كسها وحشنى يامعرص وطزك كمان

نادر.... انت مبتشبعش مش كنت انت وتامر معها وبابا برة فى الصاله ههههههه حاضر ياقلبي يوم كدة ولا اتنين واجبها واجيلك بس قولى هتجيب تامر ولولو معنا ولا ايه..

يوسف... لا بلاش المرادى عوزك انت واختك مع بعد عوز اشبع منكم تامر بينكها اكتر منى

نادر.. منته بتنيك لولو اكتر منى انا اتكلمت عادى ياقلبي متخدهاش كدة وبعدين انت دكرنا كلنا بتنكنا انا وتامر ونادين ولولو....

يوسف.. المردى بس علشان خاطري عوز اشبع منكم ياقلبى ممكن..

نادر.. عنيه ياقلبى اى وقت عوزنا لوحدنا تحت امرك ولو عوز نادين لوحدها طول اليوم هغطى عليك هنا عادى انت اعز صاحب واخ ليه..

يوسف... تسلملى ياقلبي يعنى ممكن اخلع فى يوم وتغطى عليه واكون انا ونادين لوحدنا طول فترة الشغل وانت تجى تخدها ااااف انت اجدع اخ ليه بحبك بحبك بعشقك و****..

خلاصنه شغل وروحنا ودخلت اخت دش ونادين بعدى واستازنت بابا اننا هنخرج انا ونادين النهادة

بابا.. ماشى ياقلبي خلى بالك منها واوعه حد يعكسك انا بغير وجهز نفسك بليل انا هبات معاك امك هتبات عند خلتك اسبوع ياعم حظك حلو ههههههه انا كمان خارج اشوف صحابى ووصل امك وهنتظرك بليل بعد ندين متنام عوز انيكك فى سرير امك وتلبس ليه قمصها وانام فى حضنك..

نادر... حاضر يابابا عنيه ليك وخت شفيفه فى بوسه طويله وقالى كفايه لامك ولا اختك يشفونا

نادين..... انا جاهزة يا نادر...

نادر... يلا ياقلبي هفسحك والى نفسك فيه هعمله انت النهاددة تامرى وانا انفز بعد ازنك يابابا

بابا... مع السلامه ياحبيبى **** يخليكم لبعض..

نزلت انا ونادين وهى متشعبطه فيه وسعيدة بتعريصى لها وانى موصلها لفحلها وهينكها قدامى

نادين... نادر انا بشكرك اوى انت فعلا احن اخ ساعه النيك بتكون كلب ومعرص وديوث وساعه الجد بتكون اخ وسند ليه وبتعرف تفرق بين الاتنين وبتدى كل حاجه حقها ومش بتزعل منى

نادر... ياقلبي انا شخصيتى كدة وبحب كدة وازن قولتلك انى كدة من الاول واديكى عرفتى انا ايه

ركبنه انا وهى موصلات واتصلت عليه وانا معها علشان يجهز نفسه......

نادر.... الوووو يامعتاز انا على وصول انت جاهز ياقلبى طيب خمس دقيق ونكون عندك الشقه رقم كام وفى اى دور يامعتاز..

معتاز.... حبيبي نورتونى الدور الرابع الشقه رق 3هتلاقنى على الباب وقفل وراح يستناهم خمس ديقق ولقهم طلعين وسلم عليهم على السلم ودخلو وقفل الباب واول مقفل خد نادين فى حضنه وخد شفيفها مص وبوس وبيقفش فى كسها ونادر نزل تحت منهم طلع زبه وبيوضه وقعد يمص فيه ويلحس بيوضه ويبوس رجليه ومعتاز متمتع اوى من عمايل نادر خلص بوس وبص لنادين وال نادر وقال يلا يانادين جهزى نفسك خش الاوضى دى فيها لبس علشانك جيبه جديد ليكى وانت ياخول تعاله مص وجهز زب سيدك لاختك الى هفشخها ومرمرط شرفكم على زبى...

قلع نادر بقه ملط ونزل بوس فى رجلين معتاز وبعد مخلص بوس طلع على بيوضه لحس وبعدين مص فى زبه ومعتاز هيتجنن من المتعه واحد بيمص زبه وبيعرص على اخته نادر بيمص ومعتاز بيبعبص طيزى..

معتاز... ايوة ااااف يامعرص مصك حلو ياديوث اختك اول مرة اتمتع كدة محدش متعنى زيك كدة احححح يابن الزنيه يامعرص انت واختك من اليله كلابى انا هسيب كل الى اعرفهم وكفايه عليه انت وهى ااااااف كمان يامتناك مصك يجنن هنيكك بعد اختك وهمتعك انت كمان انت وهىااااف

طلعت نادين لبسه قميص نوم موف يجنن قصير لحد طزها معتاز شفها زبه بقى حديد زق نادر برجله وقعه على الارض وجرى عليها حضنها ونزل بوس فيها وتقفيش وشفيفه بتاكل شفيفها وبعدين بيرضع بززها وبيعضهم وهى بتصرخ جامد من العض وشاور لنادر يمص زبه ونادر رجع يمص ويلحس بيوضه ويبوس رجليه شويه ونيم نادين على ضهرها ونزل يلحس كسها وهى بتصرخ من المتعه ونادر بيمص زبه وبيوضه وبعدين قالى لنادر تعاله يامعرص الحس كس اختك علشان افشخها قدماك وامرمط شرفك المتناك قدامك ومسك نادر من شعرة وحط راسه على كس احته بيلحس فى ونادر مستمتع اوى من الى بيحصل له ولها ومعتاز خله نادر بيلحس كسها وبل زبه ودخله فى طيز نادر ونادر صرخ من حجم زب متعاز ومعتاز فضل يضرب فيه ويشتمته

معتاز.... اسبت يابن المتناكه هفشخك انت والبوة ياكلاب انت وهى جيب اختك افشخها ياديوث
يامعرص انا بنيكك اهو وهنيك اختك وهنيك شرفك وامك ومراتك وعليتك كلها يابن البوة الحس كويس اااااف طزك متعه ياخول سخنه هتخلينى انزل وانا مش عوز انزل دلوقتى ااااااااف ناااار

وطلع معتاز زبه من طيز نادر لان ممكن ينزل من متعت طيزة وقوم نادر وقاله

معتاز... امسك زبى يامعرص مصه ودخله كس اختك بايد واطلب منى افشخها يابن البوة يامعرص

نادر.. مص زب معتاز وقاله سيدى ارجوك دخل زبك فى كس اختى النجس المتناك وافشخها

معتاز... سمع كدة ودخل زبه للبيوض فى كس نادين وهى صرخت وتقوسط ومعتاز قفش شفيفها بوس علشان متصرخش ونادر تحت منهم بيلحس بيوض وزب معتاز...

نادر... ايوة نكها ياسيدى انت سيدى وفحلنه عشرها بزبك المتر دة طيزى هتتجنن عليه ااااح نكها قدامى انا معرص وخول وديوث ارفع قرونى اااااح زبك يجنن وانت بتنكها وهو خارج دخل وانا بلحس اااااف

نادين... الحس يامعرص ياديوث اختك ياكلب شايف الرجاله مش انت يامعرص شيف زبه طول ايه دة سيدك الى فشخك من شويه يابن الخول وسيد ابوك بوس رجله والحس زبه اااااااح برحه

معتاز.... مفيش براحه يالبوة انا سيدك اعمل الى يعجبنى انا عوزك ياخول تجبها كل يوم او يومين افشخها انا مش هقدر استغنه عنكم اااااح ايوة الحس يامتناك بيوضى وزبى وهو خارج دخل فى كس اختك المتناكه حتى بعد متتجوزى هنيكك انتى وجوزك واخوكى ومراته هكون فحلكو اااااااف
زبى مبقتش قادر من المتعه انتم مفيش زيكم يارتك تتجوزينى انا وبلاش الخول التانى ااااااح هنزل عوزهم فين عمله حسابك ولا تحملى منى يالبوة ااااااااااح هنزل ولسه بيطلع زبه نادين كتفته من ضهرة برجليها ونزل فى كسها اااااف اااااح ااااامممم ليه كدة يالبوة افرضى حصل حمل...

نادين... متخفش عمله حسابى وخدة حبوب منع حمل امال عوزنى اسيب البن دة كله برة تعالى ياعرص ياخول نضف كسى والحس البن دة منه....

نادر... امرك ياستى ونزل يلحس البن من كسها ومعتاز زبه وقف تانى ونيم نادر جمب اخته وبقه يخدل زبه فى طيز نادر وينيكه شويه ويطلعه ويدخله گسها ينكها شويه ويبدل بينهم وهو فى قمه المتعه والسعادة ونادر ونادين بيصرخوا متعه ولما جيه ينزل قومهم ونزل لبن كتير اوى على صدرها ورجليها وبق نادر ونادر نزل يلحس رجليها من البن وصدرها وفضفهم كويس ومعتاز خدهم الحمام مع بعض يخدو دش ومع شويه بوس من معتاز لنادر ويبعبصه ويبوس نادين زى نادر وشويه تحرشات فى الحمام مشك نادين وقال لنادر معلش يانادر الزب دة لنادين واحدة ومسك نادين بمسعدت نادر فشخها بجد فى الحمام وطبعا طول لانه الزب التالت ولما حس ان نادر زعل اول مهينزل مسك تامر وحط زبه فى بق نادر ونزل البن كله فى بقه ونادر شرب البن كله ونضف زبه ومعتاز قاله مبسوط يانادر ميهونش عليه زعلك وباسه من شفيفه وخدة فى حضنه وباس نادين وخدم دش وطلعو لبسوا ومعتاز عمل لهم اكل وشاى وعصير وكان معملته لنادر اتغيرت كلها احترام بعد النيك...

نادر.. معتاز ممكن اسالك سوال انت ساعه النيك كنت بتهنى جامد وبعد مخلصنه معملتك بقت حاجه تانيه حنين اوى معيه وبتحترمنى مع ان المفروض تحتقرنى..

معتاز.. نادر ياقلبي ساعه النيك حاجه وساعه الجد حاجه احنه دلوقتى خلاصنا لك منى كل الاحترام والتقدير انا عمرى محتقرق لان دى ميولك وانا مقدرش احسبك عليها انا يشرفنى اننا نكون حبايب واخوات💋💋💋💋💋

نادر.. وانتى يانادين زى معتاز ولا بتحتقرينى مع نفسك..

نادين.. انت اهبل يابنى انت اخويه وسندى وكل حاجه ليه اى نعم بهنك ساعه النيك بس زى معتاز مقالك بعد مبنخلص انت اخويه وكل حاجه ليه ولو معتاز كان هنك بعد مخلصنه مكنتش هسكت ليه ولا كان هيلمسنى تانى انت اعز من روحى يانادر اخويه وكل حاجه ليه مقدر اسيب حد يهنك او يزلك ياقلبى..

نادر... 😂😂😂😂💋💋💋💋متحرمش منكم طب يلا بقى اتاخرنا ومعتاز يدوبق يلحق يجهز نفسه وينام سعتين علشان شغله بيسهر طول اليل سلا م ياقلبي هتوحشنى هنجيلك على طول ومتنسناش تلفونات زى مهتكلمها تكلمنى زيها انا بغير اوى ههههههه يلا ينادين يالا ياقلبي

نادين... يلا ياروحى عوز حاجه يامعتاز 💋💋💋💋💋💋سلام ياقلبى....

روحنه انا وندين البيت ولقيت بابا لسه مجاش من برة واكنا وبعد الاكل كنت بودع اختى ببوسه من شفيفها على باب اوضتها وطونا فى البوس وحضنتها وبقفش فى جسمها وسبتها لانها تعبانه من زب معتاز وانا كمان تعبان ومبقتش عوز انكها تانى خلاص بعرص وبس وبتلفت اخش اوضتى
لقيت بابا وقف مزهول وشاف كل حاجه 😳😳😳😳😳😳بابا انت هنا من امته........

بابا..من بدرى ياكسمك 😡😡😡😡😡😡😡😡خش الاوضه من غير دوشه عوزك😡😡😡

وبكدة انتها الجزا دة وهنعرف بابا ونادر الى هيحصل بينهم فى الجزا الجديد.....

ملحوظه صغيرة.... انا بتاسف لان فى غلطات املائيه فى الكتابه علشان اول مفكرة بتجينى بحوشها فى دماغى والف الجزا فى دماغى واكتب الجزا مباشر على التابلت مش فى ورق الاول
وبعدين انقل لا بكتب مباشر من دماغى بحب كدة وسعات بيحصل غلطات او كامه بتكون نقصه
علشان كدة بتاسف لحضرتكم على كدة واتمنه قصتى او قصصى تعجبكم لان اهم حاجه اعجبتكم

...... وشكرا لكم جميعا وتحياتى لكم 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷........

الجزء السادس.........

وقفنا فى الجزا الى فات لما روحنه انا وندين البيت ولقينه بابا لسه مجاش من برة واكنا وبعد الاكل كنت بودع اختى ببوسه من شفيفا على باب اوضتها وطونا فى البوس وحضنتها وبقفش فى جسمها وسبتها لانها تعبانه من زب معتاز وانا كمان تعبان ومبقتش عوز انكها تانى خلاص بعرص وبس وبتلفت اخش اوضتى لقيت بابا وقف مزهول وشاف كل حاجه 😳😳😳😳😳😳بابا انت هنا من امته.........

بابا... من بدرى ياكسمك 😡😡😡😡😡😡😡😡خش الاوضه من غير دوشه عوزك😡😡😡

انا.. 🫢🫢🫢بابا هفهمك انا كنت ببسها عادى اختى مفهاش حاجه يابابا....

بابا.. احاااا وبوس الشفايف وتقفيشك فى جسمها والبوس الى طول دة ناقص ايه تانى💥💥💥💥💥💥ياخول انطق فى ايه بنكم يامتناك الى شفته دة يقول ان فى علاقه بنكم وهتقولى

انا.. يابابا دى اختى 😭😭😭😭 وكنت ببوسها عادى انت فهمت غلط يابابا حرام عليك

بابا.. هتقولى يعنى هتقولى 💥💥💥💥💥💥وهتتناك بردو عملت ايه معها بدل مكشف عليها وهعرف هاا هتتكلم ولا لا......

انا.. معملتش حاجة 😭😭😭😭😭انا كنت هعمل لكن اكتفيت بتحسيس على جسمها والبوس

بابا... دة اخر كلام متحولش تكزب عليه لانى هعرف....

انا.. 😭😭😭😭تعرف ولا لا انا هسبلك البيت وامشى وهريكم منى انا تضربنى كدة علشان بوسه منا بتناك منك وانت ابويه الصبح هسبلك البيت لا اليله لا دلوقتى حلا 😭😭😭😭

بابا... 🤔🤔🤔خلاص يا نادر متزعلش منى انا اسف يابنى انا قولت انك غلط معها ودى اختك

انا... وانت ابويه وبتنكنى ايه الفرق يعنى لو نكتها هى كمان ولا هى احسن منى يعنى....

بابا.. يبنى مينفعش هى بنت وممكن تتجوز متهيجنيش عليها تعاله فى حضنى هصلحك بزب دوبل

انا.. 😮😮😮😪😪😪مش عوز منك حاجه تاني ومن دلوقتى مش هتلمسنى تانى روح لماما

بابا بصلى بحزن وسبنى ومشى لانه ضربنى جامد واختى نيمه بس معرفش منى حاجه ونمت والصبح تانى يوم صحيت وبحضر فطار ليه وبابا صحى ولاقانى فى المطبخ بيصبح عليه مردتش عليه وسبته وخرجت اختى بتصبح عليه وانا سرحان مردتش وبابا رجع وحط الفطار هو واختى وانا سرحان وقمت مشيت من غير مكلم حد خالص منهم وروحت الشغل لقيت يوسف بيفطر قعت فطرت معه ونضحك شويه وقالى انه مشتاق لنادين وليه قولتله هروح معاك الشقه تنكنى ونادين ابقه اتصل عليها تجيلك تنكها لانى زعلان شويه مع بابا وعزم عليه اقعد معه كام يوم لحد متصالح مع بابا ووفقت وطلعت معه شقته ولقيته جايب ليه طقم قمصان تحفه وكلوتات وقالى خش الحمام جهز نفسك خشيت اخت دوش والبست طقم وطلعت ليه صفر واخضنى فى حضنى وفضنا نبوس بعض انا وهو وطول اوى فى بوس الشفايف وعض بزازى وبعبصنى وبعدين طلع زبه وخلانى امص من غير ملمس زبه ويضربنى لو حبيت المسه وبعدين نيمنى على ضهرى ولحس خرمى وبل زبه ودخل زبه لحد البيوض وفضل ينكنى ويفشخ فيه جامد وانا متمتع منه ويضرب فيه ويبص فى عينى وبعدين ينكنى وكانت نيكه تجنن لحد منزل فى طيزى....

يوسف.. ااااف انا اتمتعت اوى يامعرص بطزك دى امتع من طيز تامر تعاله مص زبى يلا علشان تشرب البن انت بتحبه...

انا.. اموت فى لبنك ونزلت امص فى زبه ومتمتع من زبه والبن فى طيزى يجنن وفضلت كدة لحد منزل فى بقى وشربته ونمنا والصبح صحيت لقيته بينيك فيه وفضل يفشخ فيه وخلص ونزل فى طيزى وفطرنا ورحنا الشغل...

عند بابا ونادين فى البيت.....

نادين قعدة بعد محضرت الاكل وبابا طلع من اوضته وطلب قهوة ونادين عملتها وجبتها ليه...

نادين... اتفضل يابابا القهوة بابا اتفضل سرحان فى ايه...

بابا.. اخوك اتاخر يابنتى برن عليه غير متاح ومرة مغلق انا قلقان عليه...

نادين.. زمانه جاى يابابا متقلقش هو مش صغير....

بابا.. لا اقلق يابنتى انا ضربته امبارح وهنته وممكن يكون طفش منى بعد الضرب...

نادين... 🫢🫢🫢😳😳😳😳ضربته وبعدين اخويه راح فين وضربته ليه يابابا بس كدة ليه

بابا.. الى حصل بقى لما شفته بيحضنك وبيبوسك مقدرتش وضربته جامد وبعدها اتاسفت له بي هو قالى هيمش ويسيب البيت وانا كنت مفكرة بيقول كلام ساعه الزعل يبنتى الساعه 1بليل ومجاش اعمل دلوقتى ابنى ضاع منى 😭😭😭😭😭😭....

نادين.. دة اخويه يابابا والى بيحصل بنا عادى ليه يابابا بس كدة ياترة انت فين يانادر...

عندى انا ويوسف فى الشغل...

قعد انا ويوسف بنشتغل وفجاة بابا دخل علينا يوسف وقف سلم عليه وانا عادى عندى قمت وسلمت عليه ويوسف استازن يجيب حاجه سقعه لينا.....

بابا.. كدة يانادر تقلقنى عليك يابنى تخلينى منمش طول اليل من القلق عليك تعمل فى ابوك كدة

انا.. بابا انا خلاص بيتك مش هرجعه تانى بعد الى حصل منك انا اتهنت منك جامد اوى اوى

بابا... عادى انا ابوك ودى مش اول مرة اشتمك او اضربك كبرت عليه يانادر خلاص مبقتش اوحشك عيب ارجع البت اختك مبطلتش عيط علشانك طول اليل عيب كدة....

انا.. بابا هرجع بس مش هتلمسنى تانى ماشى وهعيش بحريتى متقوليش دى حرام وحلال ماشى

بابا... 😔😔😔😔ماشى يابنى اعمل الى يريحك المهم متسبش البيت ولا تحرمنى من من....

انا.. هنشوف الموضوع دة بعدين يابابا لما ارجع ليك هنتكلم وفقت هفضل معاك رفض همشى...

يوسف رجع وبابا شرب الحاجه السقعه وكان مبسوط انه اتصالح معيه وانى هرجع البيت خلصت شغل ورجعت واول مدخلت اختى جريت عليه وخدتنى بلحضن قدام بابا ونزلت بوس فيه جامد
وبستنى فى شفيفى قدامه وهو لحظ وسكت وانا حضنها ومبسوط وسهرنا وبابا قام نام واختى قالت ليه...

نادين... انت يازفت يامعرص معتاز عوزنا وانا معرفتش اروح لوحدى جهز نفسك هنورح له..

انا.. تمام حاضر ياقلبى وقت متحبى نروح له...

نادين.. ونبى يانادر التلفون دة تقيل وبيهنج ممكن تشوفه ماله واصل بيهنك وانت بتفهم فيهم

نادر.. ماله يابنتى بس انا مش فايق بس هاتيه اشوفه والصبح خديه خليه هنا وانا هنام شويه ولما اصحه هعمله ليكى ووعد شرف الصبح هعمل.....

نادين.. ماشى ياقلبى بس متنساش علشان عوزة درورى ممكن معتاز او يوسف او تامر حد يكلمنى

مشيت نادين وانا نمت شويه وقلقت بفتح التلفون بتاع نادين لقيته تقيل فعلا الزكرة مليانه ملفات ملهمش لازمه نضفته وسرعته وخليته تمام وانا بجرب البرامج الى فيه علشان اتاكد انه بقى سريع وتمام لقيت الى صدمنى بجد. احااااا يانادين تحلف ليه وتعهدنى انها مش هتخبى عنى حاجه وفى الاخر تطلع شطانه لبوة فعلا دنا طلعت مخفل اوى كل دول مشيه معهم وانا معرفش كمان احمد صحبى مين امير دة كمان احااا دى اتناكت منه كمان ومين دة جرجس زملها وبعت زبه لها وهنا معاد بنهم فى شقته وكمان بشكرها على النيكه وان زبه اتمتع من كسها وعوز يكررها احااا وابن خلتى وكمان اتنين اخوات ايه دة ايمن اسلام عاطف ممدوح اسلام دى بقت لبوة عالميه وانا نايم على ودانى ماشى ياياندين تمام بتخبى عليه حلو اوى انا هعرفك ازى تخبى عليه خلصت التلفون ونزلت لها برنامج تجسس اسمع واشوف الشات والوتس بتعها ونمت والصبح جات ليه وصحتى

نادين... نادر خلصت التلفون ولا لسه نادر اف متصحه بقى خلصت الزفت ولا لسه انت ياعرص

نادر.. نعم ياقلبي ايوة بقى تمام اهو عندك خديه وسبينى انام بقى...

نادين... تنام ايه قوم علشان هتروح معيه ياعرص مش عوز تشرب لبن وتلحسه من كسى يلا

نادر... من مين يالبوة معتاز ولا يوسف ولا تامر....

تعاله بس وهتعرف يلا ياخول ياديوث اختك امى معيه وانت ساكت مفهم قولتلك قوم 💥💥💥

نادر.. حاضر ياملكه قومت اهو امرك ياملكه...

نادين... رجلى وجعانى الحسها ومص صوبعى بسرعه وتقوم تغسل علشان هتيجى معيه هتناك وهتلحس البن من كس ستك وليك الشرف ياديوث اختك يامعرص ياخول الحس رجلى نضفها

نزلت الحس رجلها وامص صوبعها كلهم وهى متمتعه منى وفجاة بابا دخل ومصدوم مننا...

بابا.. 😮😮😮😮😮ايه الى سمعته دة انت فعلا ديوث ومعرص على اختك يامتناك يعنى اختك مفتوحه كدة وبتتناك والبشا معرص صح...

انا وندين.... مصدمين 😳😳😳😳😳🥺🥺🥺🥺بابا احنا هنفهمك كل حاجه براحه ممكن

بابا.. هتفهمنى ايه انك مفتوحه ومتناكه والخول معرص علكى من ورانا 💥💥💥💥💥💥💥
اااااه يابابا اااااه😭😭😭😭اااااااااه 💥💥💥💥💥ااااااه كفايه كفايه......

نادر.. اااااف كافيه بقى ياخى عمال ضرب فينا ليه يعنى انتى مش بعمل زينا منته ماما كانت بتنيكك بصناعى جات علينا ونكتنى واغتصبتنى كان حلو ليك انت وبص ايوة انا ديوث لاختى وكمان انا الى فتحتها وبنكها وبعرص عليها عوز تعمل ايه تانى اتفضل اعمله وريحنى...

بابا.. 🫢🫢🫢🫢😳😳😳😳😳كدة يانادر تمام مدام عوز تعرص ماشى هخليك تعرض..

بابا مسكنى نيمنى وقلعنى هدومى كلها ومسك نادين وقلهعا ملط وانا مزهول وهو كمان قلع ومسك نادين نيمها على ضهرها ومشكنى من شعرى وجبنى على كسها وقالى الحس يانجس كسها
الحس يامعرص اختك بقى انت الى فتحتها لا دكر ياخول دنته متناك الحس يابن البوة وفضل يبعبصنى وانا بلحس كسها ونادين بعد مكانت خيفه من بابا بقت بتقول اهات وتشتمنى وتقولى الحس كس ستك يامتناك بابا وصحابك وقعت الحس الحس لما بليت كسها وبابا شدنى وقعنى على الارض ومسك شعرى ومسك زبه وقالى مص يامتناك ياخول يامعرص مسكت زبه وفضلت امص فيه وبابا بيتاوة ومتمتع جامد وبعدين زقنى ودخل زبه فى كس اختى ومسك شفيفها يمص فيهم ويخد لسنها كمان وانا واقف العب فى زبى وانا بتفرج عليهم بابا شخط فيه وقالى اوعه تمسك زبك تانى هقوم اكسرك فهم انزل تحتى الحس بيوضى وزبى وانا بنيك اختك ياخول يلا بسرعه وانت يالبوة عمله حسابك ولا انزل برة كسك

نادين.. من اول مفتحنى المعرص وهو جبلى حبوب منع الحمل نزل فى كسى يابابا اااااف بابا بقى عمال ينيك فيها ومتمتع اوى وبقى مسيطر علينا وقعد ينيك فيها ومستحملش ونزل فى كسها وهو بينهج قالى نضف زبى وبعدين كس اختك نزلت على زبه انضفه وخلصته وبعدين روحت انضف كس اختى من البن لقيت بابا دخل زبه فى طيزى وقعد ينكنى انا كمان وانا بلحس البن من كسها وكنت متمتع اوى من نيك بابا ليه وفضل ينيك فيه بعنف ويشتمنى ويضربى جامد ويقولى يامتناك من هنا ورايح انت كلب هنا لينا فهم هتتناك وتشوف طلبات ستك نادين مدام عوز تكون معرض واياك تلمسها تانى فهم انت كلب فهم كلب وهى ايه ستك فهم ستك وفضل ينكنى وانا الحس لحد منزل فى طيزى ونضفت زبه ونزلت بوست رجله وبعدين رجل نادين وقالى خلاص كدة كل واحد ينام يلا والى هلقيه صاحى هعقبه مفهم انا ونادين فى نفس واحد مفهم وسبنا ومشى وانا ماشى نادين قالت متنساش معدنا بكرة يامعرص ماشى قولتها حاضر ياستى مش ناسى حاضر..

نمنا وصحيت وروحت شغولى ويوسف كان غايب مجاش كان بيزور اهله وانا كنت لوحدى وخلصت وروحت ولقيت نادين مستنيانى واول مدخلت قالت خش بسرعه خد دش على محضرلك تاكل انا متاخرة يامعرص بسببك يلا بسرعه وفعلا دخلت بسرعه اخت دش والبست معرفش نادين بقت مسيطرة عليه وبخاف منها وكلامها كله لازم انفزة بخاق من عقبها ليه وخصوصا بابا بقى معها كمان كلت وخدتنى ولسه هنمش لقيت بابا بيقول على فين انتى والخول دة ياقلب بابا...

نادين.. باست بابا من بقه وقالت له هنخرج شويه ورجعين يابابا هتوحشنى ياشقى هههههههه
ونزلت معها بسالها ريحين فين قالت اخرس الكلب ميسالش سته يمشى وراها وهو ساكت واركبنه ومشينا لحد موصنه عمارة فخمه وطلعنه وفى الاسنسير اتكلمت فى التلفون وقالت انا وصلت افتح الباب طلعنا الدور العاشر والباب كان مفتوح ودخلت وهى مسكانى وانا مش عارف ريحين فين او شقه مين دى اختى بقت يتخاف منها فعلا دخنا وقعت ولقيت خمس شباب قدامى ملط وكل واحد زبه خرطوم نازل 😳😳😳😳😳😳سلموا علينا وكل واحد بسها وحضنها وهى بتضحك معهم وجات وقالت اعرفك بزميلى جرجس وامير ابن عمه فوزى اسماعيل ودة ادم زميلى متستغربش ليهم فى كل حاجه ناعم خشن بينكوا لو كلبه هههههه يلا ياكلبى جهزنى للفحول دول علشان نمتعهم اوى ههههههه نزلت الحس كسها واحد منهم بيمص بززها والتانى بيبوسها والتالت بيبعبصها ويبدل مع زميله والرابع بيبعبصنى ووبعدين دخل زبه فى طيزى صرخت قام ضربنى بلقلم وزميله جه ودخل زبه فى بقى وفضلوا يبدلو عليه واختى الاتنين التانين واحد زبه فى كسها والتانى فى طزها ومنيمنا جمب بعض ونزلين نيك فينا وانا وهى بنصرخ متعه وهى تقولى مبسوط ياخول بتتناك من فحلين والتنين بعدهم انا لازم ابسط كلبى وامتعه كويس

انا... اااااه هموت ياستى قولى ليهم براحه همووووووت اااااه طيزى...

نادين.. هههههه استحمل يامعرص ياخول محدش بيموت من المتعه والنيك اتمتع وعرص وديث عليا ارفع قونك لفوك ااااااه كسى براحه ياجرجس انت طور...

جرجس.. كسمك انا انيك زى منا عوز يالبوة ولسه هفشخ المتناك اخوكى كمان هتروحوا حوامل

فعلا الاتنين نزلو فيه نيك جامد وفشخ وبيبدلو عليه لحد منزلو واحد فى طيزى والتانى فى بقى
ونادين واحد نزل فى كسها والتانى فى طزها وبعدين بدلو الادوار ونزلوا والى معيه نفس الموضوع وخدو راحه شويه شربوا سجاير وبيرة واكلوا وخلونى امص زب كل واحد شويه لحد موقف زب كل واحد فيهم وخلونى انضف البن من كس اختى وابوس رجليهم ورجلها كمان وبعدين جرجس وزميله مسكونى والى كانوا بينكونى راحو لنادين واتعمل علينا حفله ونفس الموضوع كل واحد نزل فى كس وطيز وطيزى وبقى وبدلو ونكونا تانى والى نزل فى بقى نزل فى طيزى وهكزا نعيه ومع نادين وبعد شويه نيمونى على بطنى ونادين فوق منى وكل واحد ينيك فينا شويه لحد نقربوا ينزلو لبنهم وقعدونا انا ونادين ونزلوا على وشى وصدرها وبعدها انا فضلت الحس البن بتعهم وبعدين دخلت انا وندين الحمام وهمه الاربعه دخلو تانى وفشخونا مع بعض وخلصوا وطلعوا وانا وبدين خدنا دش وخرجنا لبسنا وجرجس والى معه بسوها وبسونى وخدو رقمى ووعدناهم فى نيكه تانيه وكنت مروح مش قادر طيزى اتفشخت اوى روحنا ونادين دخلت اوضتها وانا كمان خرجت لقيت امى قعدة بتضحك ليه وكسها بين عرفت ان ابويه حكلها الى حصل مهو مش بيخبى عليها حاجه شورت ليه وروحت لها قالت تعاله الحس ياعرص ياخول نزلت الحس لها وانا بقول طولى بالك انتى كمان لحست لها وبعدين قالت كفايه يامتناك روح نام بقى روحت نمت وصحيت الصبح اتصلت على احمد صحبى كان اجزة وانا كمان وبابا خرج واتصلت على يوسف وجم ليه

نادر.. بس يايوسف انت تخش لنادين افشخها وانا واحمد هدخله على امى وهعرص عليها وبعدين هنجبها جمب نادين عوزك ياحمد تفشخها ماشى لو مقدرتش مش هعرفك تانى انت فاهم...

يوسف... اشطا يامعرص انا دخل لها....

احمد.. انت معرص بقى من زمان يابن البوة ومقولتش ليه هو يوسف احسن منى يلا هو انا مش زميلك وصحبك زيهم..

نادر.. انا معرص وديوث وخول وبتناك وهتناك منك عوز ادوق زبك يلا بينا

يوسف دخل لنادين وكنه انا واحمد سمعنه صوتها وصرخها وهو بيفشخها وماما جات ليها

ماما.. 😳😳😳فى ايه نادين ملها ياخول حد معها جوة اوعه مشوف بنتى

نادر.. 😂😂😂😂😂بنتك بتتناك جوة من يوسف والصريخ دة صريخ المتعه ياماما وانتى هتصرخى زيها يلا يااحمد واقف تتفرج عليه ماما اهى قدامك..

احمد مسك ماما وهى بتعمل انها بتقومه وضربها قلم سكتت وشق العبايه وقلعها ملط ودخل زبك الاول علشان تسكت وتبطل مقومه وفضل ينيك فيها قدامى وانا بعرص ليهم ويعض بززها ويبوسها ويقولى....

احمد.. امك لبوة اوى ياعرص من هنا ورايح اعظمنى على لحمها النجس ولو عوز حد اجبلك يفشخها هى واختك ياديوث ااااف كسك نار يالبوة امال بتقومى ليه بقى ااااااااااه اححححححح

نادر.. احمد خد ماما على زبك وادخل الاوضى مع يوسف بدلو عليهم برحتكم عوز اعرص عليهم بجد دول حبيبى هههههههه..

احمد شال امى على زبه قدامى وخل بيها على يوسف الى اول مشفها طلع زبه من نادين وجرى دخله فى طزها وفضل ينيكوا فيها ويبدلو عليها هى شويه ونادين شويه الجرس ضرب وانا قولت ليهم كملو انتم وانا هشوف مين روحت افتح طلع بابا وفتحت ليه واول مرة مكنش خايف منه

بابا... امك واختك فين ياكلب يانعرص...

نادر.. بيتناكو جوة تعاله شفهم بنفسك وانا كنت بعرص عليهم هتشوف منظر يفرحك ههههههه

مسكت ايد بابا ودخلته الاوضه وشاف ماما علىةزب يوسف ونادين على زب احمد وفشخنهم قعد مكانه متكلمش بس المنظر عجبه وشدنى امص زبه ونزلت امص زبه وهو بيتفرج عليهم وقام ودخل زبه وفضل ينكنى وكان هايج وشويه واحمد بدل معه ودخل زبه فى طيزى وبابا راح لنادين

احمد.. ااااف طيزك متعه يامتناك تجنن طريه ممتعه زبى اوى اوى انا مش هسبكم تانى يانادر

وفضلو ينيكو فينا ويبدلو علينا لحد مشبعنا لبن وهمه شبعوا نيك وروحوا وانا وقفت وقولت ليهم

نادر... اسمعو بقى انا بقيت معرص ومتناك ومن هنا ورايح هعرص عليكم وهجيب الى ينككم ويفشخكم واعرص عليكم ماشى التعرص بقى علنى اهو مفيش اى اعتراض منكم لانى هعرص وهنتفشخ سوا انا قايم رايح اخد دش واريح فى اوضتى وانتى يانادين معدنا عند معتاز اليله الساعه تسعه جهزى نفسك وانتى ياماما جرجس جاى بكرة جهزى نفسك وممكن يكون معه ابن عمه امير يفشخوكى وبابا لو عوز يتفرج ماشى مش عوز يستنا على القهوة او اى حاجه بقى يلا

وسبتهم وروحت اوضتى كلمت لولو خطبتى شويه وتامر كمان ووعته بنكه منى وهو كمان ينكنى وينيك نادين وقفلت معهم وعملت صفحه على الفيس صفحه انا ديوث على اختى وجانى طلبات كتير لما شافو صورة لكسها وطزها وكنت بطلب اشوف زب كل واحد منهم علشان اختار الى هيفشخ امى او اختى ونمت والصبح كا العادة الشغل وبعد الشغل خت نادين وروحت لمعتاز الشقه وفتح لينا وكان سعيد وقولتله لو عوز بعد كدة عندى مفيش مانع عادى ولو عوز تنيك امى كمان عادى وهو مكنش مصدق وفرح اوى وقمت اعمل لنا حاجه نشربها ورجعت لقيته فشخ نادين بوس وتقفيش وعض وانا حطيت الصنيه جمبهم وتنزلت امص زبه والحس بيوضه وهو يقولى اااف ايوة متغبش عنى يانادر بحبكم انا بعد كدة هجلكم البيت لو غبتم عنى الحس ومص انت الوحيد الى بتمتعنى يامعرص فى المص اااااف كمان ومص صوبع رجليه يالبوة كمان وقعد يفشخ فى نادين كل ملحس او امص صوابع رجله او بيوضه وقام نمنى ونيم نادين فوقى وبل زبه الفحل ودخله كس نادين وقعد ينيك فيها وانا يبعبص طيزى وانا هتجنن من المتعه اختى بتتناك فوقى وانا بعرص عليها وفى البيت جرجس وامير بيفشخوا ماما كان نفسى اشفهم بس كافيه معتاز دلوقتى ممتعنا اوى وبعدين طلع زبه ودخله طيزى وبينكنى جامد وبيبعص اختى هى كمان ويفشخنى شويه وهى شويه ونزل لبنه فى كسها ومطلعش زبه وفضل ينيك فيها وزبه واقف وينكنى انا كمان وانا طيزى اتفشخت منه لحد منزل المرادى فى طيزى ونام فى النص بنا وشرب سجارة وبعدين قام كمل فشخ فينا ونكنا مع بعد وبعدها كل واحد لوحدة وكان مبسوط اوى...

معتاز.. ازن كدة انا عدلت بنكم يامعرص ياديوث اختك وكل مرة هتجبها او اجلكم هعدل بنكم

نادر.. تمام يامعتاز هنمشى بقى يلا ياستى...

نادين.. احاااا مش هتنضف كسى يامتناك من لبن سيدك هروح كدة بلبن فحلى...

نادر.. اسف ياملكه نسيت من حلوة النيكه وزب معتاز نسانى نفسى...

ونزلت نضفت البن من كسها خليته يلمع ولبسنا وروحنا ودخلت انا ونادين لقيت بابا قاعد بيشرب قهوة وسجارة وبيتفرج على المسلسل....

نادر.. مساء الخير يابابا الجامعه مشيوا وماما اكيد نيمه وسيباك لوحدك هههههه

بابا.. لا ياكسمك الجماعه بيتين نع امك جوة عجبتهم المتناكه وهيباتوا معها...

نادر.. طب كويس يعنى نامو ولا صحين اخش اعرص ليهم شويه ههههههههه
بابا.. لا نامو وكمان شويه هيكملوا وانتى يابت استنى انا هبات معكى اليله هفشخ امك وانت نام هنا او مع الجماعه متزعجناش انا ونادين فهم..

بابا خش مع نادين وفضل طول اليل ينيك فيها وانا مجاش ليه نوم كنت عوز اشفهم لكن دخلت لجرجس وامير وكانو صحيو وقمت سخنت ليهم الاكل وناكو امى لما شبعوا وانا انضف كسها من لبنهم ونكونى انا كمان لحد النهار مطلع وروحوا وانا دخلت نمت وبابا ونادين نيمين

مرت ايام وانا ونادين كل يوم اخدها اعرص عليها واتناك معها وسعات هى تخرج تتناك من ورايه وانا بعرف علشان مرقبها وعمل معرفش حاجه نادين بقت تخبى عليه حجات وانا بقيت زعلان بس مش مبين حاجه وبرقبها وعرف كل تحركتها لحد نادين مبقت تتهرب منى سعات مبقتش زى الاول وبقت ليها حيتها الخاصه وانا سيبها بردو وكلامى معها بحدود لكن بعرص عليها علطول وبعرص لماما كمان ونادين كل يوم تكلم واحد وانا شايف كل حاجه وحبيت اطنشها وفعلا عملت انى مش واخد بالى ومكنتش بتكلم معها كتير وكانت دايما برة بتتناك من ورايه او من بابا سعات
لحد فى يوم جات ليه تتكلم معيه وانا طنشتها ومشيت كتت زعلان منها ومن بعدها عنى...

نادين.. نادر انا محتجالك رد عليه يانادر مالك بقيت بتسرح انت ناسى انك كلبى وانا ستك والملكه عوزك فى موضع نادر........

سبتها ومشيت وكل متحول مردش عليها كنت فعلا زعلان منها بس دى اختى وكمان ستى والملكه بتعتى مقدرش ازعلها رجعه من شغلى ودخلت اوضتى وكنت بخلص شغل فى البيت فى اوضتى
وكل يوم اعزم ناس من الفيس او زميلى او صحابى على كس امى ينكوا ويتملى لبن وكل مرة اعزم اتنين او اكتر وبقيت ديوث وعرص رسمى وحبيت كدة وطلت دى ميولى بجد وانا سعيد

وانا طلع رايح الحمام لقيت بابا بينيك ماما ونادين مع بعض طنشتهم ودخلت الحمام وخرجت وكملت شغلى عادى وعزمت يوسف واحمد وتامر على امى ونادين يفشخوهم وكمان معهم واحد يبقه نادين اتنين وماما اتنين وجم وفشخهم وروحوا وفى يوم كنت قاعد لوحدى فى الاوضى لقيت نادين جاليه ليه وبتتاسف وشكلها حزين او فى مشكله عندها صعبت عليه وقولت اقف جمبها مدام جتلى انا ومرحتش لبابا دخلت وقعدت جمبى وبصت ليه ولقيت دمع فى عنيها
نادر.. مالك يابنتى مدمعه ليه منتى عيشه حياتك بعيد عنى مع بابا وصحابى ومتعه نفسك ايه بقى الحزن دة خير اتكلمى انا سمعك قولى كل الى مزعلك يانادين متخفيش منى....

نادين... نادر انا.. انا.. انا حمل من ابوك ومش عرفه اعمل ايه😭😭😭😭😭😭😭😭

نادر.... 🫢🫢🫢🫢😮😮😮ايييييه حمل من مين ياختى من بابا احااااااااااا

وبكدة ينتهى الجزا دة وفى الجزا الجديد هنشوف نادر هيخلص اخته من الحمل والمصيبه دى ازى

تحياتى لكم جميعا 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷.....

الجزا السابع.......

اهلا بيكم وقفنا لما نادين اختى جتلى الاوضى وكان عنينها مدمعه وشكلها معيطه

نادين... نادر انا.. انا.. انا حامل من ابوك ومش عرفه اعمل ايه 😭😭😭😭😭😭😭😭

نادر... 🫢🫢🫢🫢😲😲😲ايييييييييه حامل من مين ياختى من بابا احااااااااااا......
ازاى مش يمكن من تامر او يوسف او جرجس ولا اى حد من الى ناموا معاكى انتى متاكدة

نادين.. 😭😭😭😭 ايوة متاكدة بابا مرة نام معيه وانت برة وكانت الحبوب خلصانه وصمم ونزل فيه وقولتله ممكن احمل قالى عادى هنتصرف وانا دلوقتى خيفه اكلمه يتهرب ومش يساعدنى

نادر.... 🤔🤔🤔🤔لقتها بصى متقوليش لبابا حاجه وعوزك تمنعى نفسك عنه خالص فهمه وانا ليه واحد صحبى دكتور هكلمه واخليه يعملك العمليه من غير محد يعرف اوعى تقولى لحد بسى لازم تمنى نفسك عنه ولو صممه قليله انى عملت لك عمليه ترقيع غشاء وانك هتحفظى على نفسك لحد متتجوزى وانا كمان همنعه يلمسنى اتفقنا يابت انتى ولا هتضحكى عليه بعدها مش هقف تانى

نادين... انا هنفز كل الى تقولى عليه من غير ولا كلمه يانادر يلا اسيبك تنام....

انا مش عرف ازى دة حصل وازى تخليه يفضى فى كسها اف يابابا انت جبار ومش هقدر اعرفك
حاجه انا هكلم صحبى يعمله عمليه اجهاض من غير محد يعرف مع انى عارف انها متستهلش
اتصلت عليه وفتحت عليه......

نادر.... الووو يادكتور عمل ايه

الدكتور... مين معيه واقدر اخدمك بايه ممكن اسمك يافندم

نادر.. احاااا ياسامى يابن جابر نستنى يلا انا نادر حبيبك يامعفن يخونك السندوتشات ياعلق

دكتور سامى... يخربيتك انت فين يابن العرص بقالى زمان مشفتكش اخبارك ايه ياض

نادر... انا تمام كنت محتاجك فى خدمه ومفيش قدامى غيرك ولو قولت لا هتكون اخر حاجه بنا

دكتور سامى.. مالك يلا متجيب من الاخر وتقولى عوز ايه من غير لف يقبل يرفض خلص وقول

نادر.. بصرحه اختى حامل من زميل لها وطفش بعد عملته ومش عرف اعمل ايه بابا ممكن يقتلها

دكتور سامى.. 🤔🤔🤔بص انا مبعملش العمليات دى الى بمبلغ كبير بس هعملها ليها علشان خطرك انت بس ومش هقولك انام معها زى الدكترا علشان دى اختك هتها بعد بكرة الظهر هستناكم

نادر.. متشكر اوى ياكتور سامى جميلك دة مش هنساة لك وهردهولك الف شكر مع السلامه....

طبعا ارتحت لما حليت مشكله نادين وقولت هعملها مفجاة ليها وروحت نمت وقغلت الباب بلفتاح

صيحت الصبح عادى صبحت على بابا وماما وعلى نادين وفطرت وبشرب الشاى بابا بيبص ليه

بابا.. ايه يامتناك بتقفل الباب ليه انت مش عارف انى ممكن اجيلك مخلاص كل البيت عرف انك متناك بابا واختك هىكمان قفلت ليه انتوا متفقين عليه ولا ايه اسمع ياض انت وهى الباب ميتقفلش مفهم اخر مرة تقفل

ماما.. اهدى بس يمكن ميقصدوش حاجه نسيم...

نادر... لا ياماما منسناش بس خلاص كان فيه وخلص بابا معتش هيمسنى تانى لا انا ولا اختى باى

بابا.... 😲😲😲هو فى ايه الواد قلب علينا ليه وكمان منع اخته عنى انا لازم اعرف فى ايه

ماما... متخدة بسياسه االواد كان ممتعك وكان جيبلى صحابه فشخونى معقول هيحرمنى منهم

برجع عندى فى الشركه انا ويوسف...

نادر.. صباح الخير يايوسف اممم دنيا غريبه بجد ههههههههه

يوسف... عند حق بس ليه بتقول كدة

نادر.. انا حسس انك متغير معيه مش عرف ليه ولا خلاص بعد مخت الى عوزة مبقتش لازم ليك

يوسف... هاااا لا ابدا ياعم ولا اتغيرت ولا حاجه ياعم انت بس الى حساس شويه

نادر.. جايز يمكن اصل مبقتش اشوف قهوة ولا فطار ولا بقيت بتوصنى معاك زى الاول على العموم برحتك انا محبش اكون تقيل عليك بعد ازنك عندى شغل....

يوسف.... 🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔

خلصت شغل وجهزت نفسى ويوسف بيعزم عليه يخدنى معها طنشته وهو فضلت يقولى وانا مردتش عليه لانى بجد حاسس انه متغير من نحيتى ومدام متغير مع السلامه....

روحت وانا كنت بركب ويوسف حول يخدنى بس انا رفض وروحت الشقه وفتحت لقيت بابا قعد بيتفرج على التلفزين ونادين وماما بيحضرو الاكل وانا قعد بفكر هعمل ايه وبابا عمال يبص عليه

اختى وماما حضرو الاكل وقعت اكل من غير متكلم وبعدين قولت...

نادر.. بابا انا خارج وهخد نادين معيه هفسح لولو وهى هتكون معيه ولو اتاخرت متقلقش عليها

بابا.. ماشى بس خلى بالك منها ومتتاخرش..

نادر... حاضر يابابا يلا يانادين وختها ومشينا وروحتى لدكتور سامى وسلمت عليه وسلم علينا ودخل اختى تستعد للعمليه ودخلت اختى غرفه العمليات واناكنت قلقان واستلمت حجتها زى التلفون وشنطت ايدها استلمتهم من سامى وقالى دى عمليه ساهله وهتروح معاك ومخفش كدة وهى فى العمليات جات رساله لاختى فتحتها كانت من يوسف بيقولها على معاد كانو متفقين عليه واكتشفت حجات كتير تانى اختى مخبيها عليه واناكنت مفكر ان جرجس وامير واحمد همه بس
لكن طلعت ان فى ناس مخبياهم عنى وقولت ماشى وانا مش هبين لها انا كمان بعد خمس سعات طلعت نادين وجات قعدت جمبى والدكتور سامى جالى ورها وكان بيبص عليها وهى كمان وانا عملت انى مش واخد بالى وسكت وبسمع لسامى وقالى....

الدكتور سامى.. كدة كله تمام يانادر خلاص مبقاش فى بيبى نزل خلاص وهى تمام قدامك

نادر.. انا مش عارف اقولك ايه دة جميل فى رقبتى ياصحبى...

الدكتور سامى.. انت عبيط يلا احنا اخوات ونادين اختى زيك يلا خدها وروح والعلاج دة تخدة

مشينا انا ونادين وانا مبسوط انى حليت مشكلتها ومش مبين انى عرفت حاجه

نادر.. حمد**** بالسلامه ياقلبي كدة تمام بعد كدة خدى بالك واعملى حسابك

نادين.. انا متشكرة اوى يانادر على وقفتك جمبى

نادر.. بس يابت انتى اختى واى حاجه عوزها عنيه ليكى يلا بينا ومتبينيش حاجه قدمهم

يوسف رن عليه وانا طنشته وفضل يرن عليه كتير ويبعتلى على الوتس عوز نتقابل وينيكنى انا ونادين بس انا طنشته ولا كانه رن عليه ومرات ايام ونادين بقت افضل واحسن وطبعا انا مرقب الوتس بتعها ويوسف بتكلم معها عوز يكلمنى وبيقلها تحول تصلحنا انا وهو ورحت الشغل عادى والمجاة انى لقيت يوسف اجازة النهاردة قولت عادى وانا مالى خلصت شغل وانا مروح قولت انا هروح اطمن عليه من بعيد من غير ميلحظ ليكون عيان ودى اول مرة يخد اجازة وطلعت عليه وفتحت بلمفتاح الى هو متدهولى ملقتش حد قولت هخش الحمام وامى قبل ميرجع ويبقه احران
وانا ماشى دخل الحمام سمعت اااااه برحه انا تعبانه 😲😲😲😲😲الصوت دة صوت اختى
روحت نحيت الصوت لقيت اختى نيمه ويوسف بينكها وبيرزع فيها وانا وقفت مكانى وطلعت زبى العب فيه على منظرهم الاتنين البوة نيمه على ضهرها ويوسف بيرزع فيها...

يوسف.... اااااف كسك نار يالبوة ااااااف وبعدين انا حسس ان نادر حسس ان احنه بنتقابل من ورا

نادين... يلهوى لو عرف هيعرف انى كزبت عليه منا قولتلك متتغيرش من نحيته ااااح نادر لمار

يوسف... احاااا طب وبعدين لو حس هيزعل امال لو عرف ان الحمل منى هيعمل ايه يالبوة
خدى زبى فى كسك ااااحح اااف كسك يجنن ااااف زبى ولا زب سامى يالبوة ااااااه ناكك صح

نادين... ااااة كسى براحه انا لسه تعبانه يايوسف ااااااه من العمليه....

يوسف.. زبى ولا زب سامى يالبوة انطقى هو المعرص مشفكيش وانتى بتتناكى منه قبل العمليه

نادر.. 😲😲😲😲اااااة ياولد الزنيه ااااف كل دة يطلع منكم ماشى ويوسف نازل فيها رزع

يوسف... خدى يالبوة يم كس مش بيشبع واتناك من زبى ااااااف هنزل يالبوة خلاص مش قاررررر

نادين.. هتهم فى كسى يامتناك اوعه تنزل برة عمله حسابى عوزة لبنك ياعلق ااااااف كسى بينزل

ونا كمان بلعب فى زبى على منظرهم ويوسف نزل ونادين نزلت وانا كمان نزلت فى هدومى وسبتهم وطلعت من غير محد يخد باله وروحت غيرت وفضلت فى اوضتى بعد نص ساعه نادين جات ودخلت عليه وقفلت الباب وقعدت جمبى وقالت ليه

نادين.. مالك ياخول قاعد لوحدك ليه مش عويدك يعنى بص كسى وجعنى تعاله الحسه ليه...

نادر.. ابوك وامك برة مش هينفع يانادين مش عوز مشاكل معهم...

نادين.. يلا ياعرص اخلص خلينى اخد دوش عوزة انزل خلص يلاة مش هكررها تانى يامتناك ياعرص انت كلب وانا ستك تنفز اومرى كس ستك محتاج يتلحس خلص ياديوث ياعرص...

نزلت على الارض وهى شدتنى من شعرى ودخلت دماغى فى كسها وبقيت الحس ودخل لسانى فى كسها وهى تصرخ من الشهوة وانا طعم لبن يوسف لسه موجود فى كسها وانا بلحس وبقلها

نادر.. كسك طعمه غريب فيه طعم لبن رجاله يالبوة حد ناكك يالبوة ولا ايه..

نادين.. لا دة من العرق ياعرص ياديوث لو حد نكنى كنت ختك تعرص عليه وتتمتع ياعلق

نادر.. بس طعم عرقك زى البن يالبوة ااااف طعمه نارررر وفضلت الحس وهى ااااف كمان يامتناك اااااف لسانك يجنن مطلعوش انا قربت ياخول اااااف ونزلت نادين عسلها وانا شربته ولحست كسها ونضفته لها وبصت ليه وقالت شكرا ياخولياديوث اختك بجد انا اتمتعت من لسنك ياكلبى يلا باى وسبتنى ومشيت وانا بلعب فى زبى لحد من الهيجان الى فيه لحد منزلت وقمتزخت دش وعدى اليوم ورحت لتامر وقعت معه شويه وخرجنا انا وهو وعدينا على صحبنا وسهرنا وروحت بليل متاخر لقيت البيت هس مفيش صوت نمت وصحيت على حاجه سخنه فتحت عنيه لقيت اختى قلعه وبتمشى كسها على بقى وفى ريحه لبن لا دة فيه لبن بجد وقالت الحس يامتناك

نادر.. يابنتى على الصبح كدة ابوك ولا امك يشفونا ونتبهدل منهم

نادين... قولتلك الحس ياخول ياعرص كس ستك نضفه من البن بتاع سيدك خلص يامتناك

نادر.. لبن مين دى يالبوة على الصبح امممم ااااااح طعمه طازة سحن لسه وعرفتى تتناكى

نادين.. مش شغلك انت تلحس وتنضف وتعرص وبس مش شغلك اتناك ولا لا انت كلب ليه ملكش تعترض على حاجه فهم نضف كسى ايوة كدى ياديوث ااااف اشرب البن كله ااااح برافوا.....

نادر.. يعنى مش هتفرج عليكى وانتى بتتناك يالبوة من تامر او معتاز هو اخبارة ايه معاكى

نادين.. لما اروحله هخدك معيه ياخول بس كفايه كدة علشان شغلك يلا غور....

نادر....يعنى بتريحى نفسك ازى والبن دة منين اوعى يكون بابا يابت ومخبيه عليه....

نادين.. وانت مالك ان بابا ولا غيرة انت تلحس وتعرص وبس انت نسيت نفسك انت واحد معرص فتح اخته وشرمطها وكان دكر زمان وبينكها وبعرص عليها وجبلها ناس كتير وزميله نكوها نسيت يامتناك لما اتنكت معيه من تامر ولا معتاز لما نكك قدامى ههههه ولا بابا ااااف تانى مرة مترفعش راسك قدامى فهم انت كلب ليه تحت رجلى اندهلك تنضف كسى وبس..

نادر... 😔😔😔😔مع نفسه(طب ارد عليها اقلها ايه عندها حق ومقدرش انطق بكلمه حتى محدش وقف معها فى المصيبه وحملها من يوسف وتهمتها فى بابا ايه غيرها كدة ماشى الصبر جميل).......

نادين.. 🤨🤨🤨اتخرست ليه متنطق وقولى حاضر ياستى ولا ايه انا هنا الملكه وانت الكل....

نادر... قبل متكملها الحمل كان من بابا ولا يوسف يالبوة ههههههه انتى مفكرنى مش عارف ولا مغفل لا انا عارف انه من يوسف ووقفت معكى بس الى عوز افهمه ليه قولتى انه من بابا اممم يمكن علشان معرف اتكلم مع بابا واقف جمبك لا برفوا عليكى تانى مرة ابقى خلى يوسف يجبلك حبوب علشان ميحصلش حمل تانى هههههههه اطلعى برة وروحى نامى دلوقتى مممكن وسبينى..

نادين.. 😲😲😲😲نادر انت عرفت انى حامل من يوسف ازى.......

نادر... 🤨🤨🤨🤨ههههه انتى نسيه انه كان بينكك قدامى وكام مرة هو وتامر وبعدها كنت عندة انا وانتى وانت كنت خلصتى الحبوب وانا نبهتك بس انتى الشهوة كانت مسيطرة عليكى ههههههه
وحملتى منه وانا عملت عبيط وعملت انى مصدقك ووقفت جمبك لان يوسف معروف ومش ممكن يروح معكى حد يشوفه يبلغ اهله وكمان هو اتغير معيه اوى من بعد حملك منه ودلوقتى سيبنى لوحدى بقى لو سمحتى ممكن عوز اقعد فى اوضتى وانام ممكن.....

نادين مشيت وهى مكسوفه من نفسها انها اتكلمت كدة معيه حتى لو عوزة تسيطر عليه مش كدة لازم واحدة واحدة وفكرت وعرفت انها غلطانه لان محدش حسسها بمتعه غيرى ووقف جمبها وفتحها وجبلها زميله نكوها وكمان سمحها لما عرف ان يوسف بينكها وبعد كل دة بتكلمه كدة وبتهينه وهو محولش يضربها او يهنها مش خوف منها لكن هو عاقل وحنين عليها لانه اخوها قالت انا لازم اصلحه باى طريقه وراحت نامت وهى بتكلم يوسف وعرفته الى حصل بنهم ويوسف قلق
تانى يوم الصبح نادين راحت تصحى نادر لقيت الباب مقفول خبطت على الباب نادر مردش عليها
وهى بتقوله اصحه علشان تفطر وراحت تحضر الفطار مع ماما وبابا قعد مستنى يفطر وخرج نادر

نادر... صباح الخير يابابا.....

بابا.. صباح النورياقلب بابا عمل ايه انت انهاردة تتحسد ههههههخ

نادر.... ليه بس يابابا انا اسف لحضرتك انى عليت صوتى عليك انت وماما كنت فهم غلط بابا انا اسف سمحنى...

بابا... يابنى انت نور عينى ومهما تعمل قلبى مش ممكن يغضب عليك ..

نادر.. طيب لو انت مسمحنى بجد هستناك اليله يابابا

بابا.. 😲😲😲😅😅😅بتتكلم بجد ياقلبى عوزنى اليله يانادر ......

نادر... مش اليله وبس كل ليله يابابا بس فى شرط متلمس حد غيرى ازن انت فهمنى طبعا...

بابا.. 😂😂😂😂😂طبعا فهم ياقلبى وانا اوعدك مش هلمس حد لا ماما ولا اختك انا عوزك انت

نادر... اتفقنا يابابا هقوم انا لانى مش هفطر مليش نفس يلا يابابا اسيبك انا وهستناك بليل هههههه

ماما.. نادر مش هتفطر يابنى هو فى ايه زعلته زى عويدك يارجل....

بابا... اعدمك لو كان حصل حاجه من دى ياوليه ابنى كان بيهزر معيه ومبسوط هزعله ليه بس

ماما.. غريبه اول مرة يمشى من غير فطار حتى مختش اخته معه يكنش متخاصم مع اخته.....

بابا.. يتخصم يتصالح هو حر انا ماشى عوزة حاجه اتاخرت...

نادين.. خدنى معاك يابابا ممكن مدام نادر مشى وسبنى بس لما يرجع...

بابا... 😅😅😅😅😅😅😅😅😅يلا يالمضه اوصلك...

روحت الشغل ودخلت للمدير طلبت منه ينقل مكتبى فى مكان تانى ووعدنى انه هخلص الموضوع دة قريب ورجعت ودخلت مكتبى ولقيت يوسف مجهز الفطار والسجاير والقهوة ومبتسم ليه

يوسف... دخل على ميتين ياعلق مفيش صباح الخير ولا عمل ايه ماشى يلا قوم افطر معيه...

نادر.. 😔😔😔😔😔😔😔😔....

يوسف.. نادر انا عمرى مطنشك انت الى حساس انت عارف معزتك عندى قد ايه انا ملمستش اختك من اخر مرة كنت معاك علشان متزعلش منى مع ان كسها وحشنى اوى......

نادر.. 😡😡😡🤨🤨🤨🤨🤨.....

يوسف... نادر انت مش مصدقنى طب احلف ليك طيب رد عليه بلاش تفضل ساكت طب نفطر حتى مع بعض نادر ارجوك انا غلط فى حاجه انا بس كان عندى ظروف ومشكله....

نادر... بعد ازنك شيل الاكل والقهوة خلاص مبقتش عوز منك حاجه وانا طلبت نقلى من مكتبك لمكتب تانى لمنع الاحراج ليك وميهمنيش ازا كنت بتقبلها او لا مبقتش تخصنى لا انت ولا هى

يوسف 😲😲😲😲ازى طلبت نقل من غير معرف انت اتجننت يانادر هو فى ايه لكل دة

نادر.. بعد ازنك عندى شغل متاخر وعوز اكمله ممكن بعد الشغل نتكلم وشيل الحاجه دى ممكن

يوسف شال الاكل والقهوة ومشى برة واتصل على نادين وحكلها وانه متديق ومش عارف يصلحنى

يوسف مشى قبلى بسعتين استازن ومشى وانا كنت متديق مش طيقه من كدبه عليه وانه مقرطسنى وهى كمان روحت وسلمت عليهم ماما وبابا لكن نادين مسالتش عليها خت دش ولبست وقولت لبابا انى خارج شويه عند لولو علشان هنتفسح وبليل هستناك وبابا فرح اوى وبسنى.....
وصلت هناك وضربت الجرس ولولو فتحت ليه وحضنتها وبستها وقفشت فى بززها وعمال اكل فى شفيفها وسمعت صوت حد بيصرخ بصوت مكتوم الصوت دة انا عرفه صوت حد بيتناك هههههه

نادر... ايه ياقلبى اخوكى جايب لبوة بينكها وسيبك انتى معندوش ددمم ههههههه

لولو... 🫤🫤🫤🫤هى من جهه لبوة فهيا لبوة بس مش تامر لوحدة معها تعاله شوف واتفرج

نادر.. المهم نكوكى يالبوة ولا لسه هتتناكى انا موصى اخوكى يمتعك بزبه على منتجوز هههههه

لولو فتحت الباب ودخلت انا وهى وببص لقيت اختى نادين ملط ويوسف ونادر بينكوها هههههه

نادر.. 😂😂😂😂😂😂براحه ياتامر فشخت البوة يابنى مش حملك ههههههه وانت يايوسف ها تحلف ليه دلوقتى انك ملمستها من اخر مرة ههههه. هههههههه

نادين.. تامر انا انا 🫢🫢🫢🫢😲😲😲😲......

يوسف.... نادر افهمنى الاول انا عارف انى غلطان بس......

نادر.. اخرس مش عوز اسمع صوتك انا مش جاى اقطع متعتكم انا اخد خطبتى هنخرج نتفسح ممكن ياتامر ولا اجيلك فى وقت تكون فاضى فيه...

تامر.. مالك يانادر فى ايه هى اول مرة تشوف نادين معنا منته كنت بتنكها معنا وانت الى جبتها لحد هنا ليه ونكتها معاك وانت نكت اختى ويوسف ناك لولو قدامك وناك اختك فى ايه بقى زعلان ليه متفك كدة واقلع وتعاله اتمتع معنا انت ولولو وسيبك من برة قولت ايه..

نادر.. ازن انا استازنت منك اننا هنخرج ايه لازمته المحضرة دى انا ماشى....

لولو.. استنه انا جايه معاك عشر دقايق ورجعه ليك

دخلت لولو تلبس ويوسف وتامر ونادين ملط بيبسوا عليه وسكتين وانا قاعد بشرب سجارتى ومش بسس ليهم خالص....

تامر... ايه ياخول مش عوز تعرص شويه اختك ممتعه اوى اليله..

نادر... لا كفايه انت تعرص بلاش انا هفسك اختك اهم عندى ونشوف طلبتنا علشن نحدد الدخله

تامر.. هو انت زعلان معهم ومخبى عليه بين كدة عليكم طب انا ممكن اصلحكم على بعض

نادر.. لا مش وقته ياتامر لما يتادبوا شويه يلا خش انته ليهم وعيشوا وانا هفسح خطبتى ومش هاخرها متقلقش عليها سلام.....

وسبتهم ونادين ويوسف هيولعوا انى مبقتش اعبرهم ولا يهمونى حتى معتاز مبقتش اكلمه ولا ارد على تلفونه عدة شهر على الحال دة اروح شغلى واروح لا بكلم يوسف ولا نادين وبقيت اروح الكليه انتظر لولو وهى طلعه ونادين شيفانى والغيرة بقت هتموتها لانها شيفانى مهتم بلولو جامد وبقبلها كل يوم برة الكليه وفى الكليه ويوسف حلته بقت زفت بعد منقلت من مكتبه.....

مرت ايام وانا كل همى امتع لولو وتامر سعات مع نادين ونكون خرجين وتحول تكلمنى وانا مردش او اصدها وتامر حول معيه وانا رفض ولولو حولت معيه ونادين مش عرفه تعمل ايه وانا قعد فى يوم فتحت الوتس بتعها منا برقبها لقتها بتكلم واحد وبتتشرمط عليه وانا بقرا الكلام زبى وقف وافتكرت لما كنت بعرص عليها وكمن بتناك معها وامص واشرب لبن الفحول وحنيت تانى لايام دى وجسمى ارتعش وانا قاعد بفكر لقيت بابا دخل عليه اتلفت له وقمت قفلت الباب وجريت على بابا وخدنى فى حضنه وطبطب عليه وقعد يبوس فيه ويقولى وحشنى اوى يانادر متسبنيش تانى انا بكون سعيد وانا معاد مسالتش نفسك انا سكت ليه على الى عملته مع اختك وصحابك علشان بحبك وعوزك ويامه حلمت بيك وانت بتكبر قدامى لحد مبقيت فحل تعوضنى...

نادر.. بابا انا ملكك بس واعمل الى يمتعك وانا هعمل معاك وهمتعك ياقلبى....

بابا نيمنى وقلعنى وقلع وفضل يلحس فى جسمى كله ويحسس بحنيه عليه ويبوسنى جامد ويقولى وحشنى ياقلبى كنت خايف تسبنى بس كنت متاكد انك مش هتسيب ابوك لوحدة وقام بيسنى وطول فى البوسه مكنش عوز يسبنى ونيمنىةعلى بطنى ولحس طيزى ودخل زبه فى طيزى وانا اااااف يابابا على زبك يجنن اااح بموت فى زبك متعنى يابابا انت ليه انا وبس محدش يشركنى فيك اممممم احححح زبك بيفشخنى يابابا....

بابا.. خد يالبوة زب بابا الى بيحبك ومحبش حد قدك زبى وانا ملكك انت ومش هنيك حد الى برضاك ياقلبى مبسوط بحبك اوى يانادر...

نادر... اااااف بابا هتبات معيه اليله ماشى....

بابا... ولو عوز كل ليله هبات معاك ياقلبى انت طيزك دى كسم الكس جمبها ااااااف هنزل يانادر ااااف مش قادر يامتناك ونزل بابا فى طيزى وخدنى فى حضنه وولع سجارة ليا وليه وقعد يبوسنى ووزبه وقف تانى والمردى فضل ينكنى لما فشخشنى ولما جيه ينزل حطه فى بقى وطبعا انا فهمت هو عوز ايه ونزل فى بقى وشربت البن بتاعه ودخل زبه فى طيزى ونمنا

تانى يوم صحيت لقيت بابا نايم وحطط زبه فى طيزى جيت اقوم صحى وراح شددنى عليه

نادر... بابا هتاخر على الشغل كدة لما ارجع انت مشبعتش ولا ايه..

بابا.. هو انت يتشبع منك ابدا هخبطك زب على السريع اصل زب الصبح ميتعوضش كله حيويه
ومسكنى غصب عنى نكنى ومتعنى ومله طيزى لبن وبردو مصيت زبه وشربت البن وطلعنا مع بعض وماما كانت فى المطبخ ودخنا مع بعضخدنا دش ولبست وروحت الشغل وقاعد فى مكتبى خلصت الشغل وبشرب سجارة وفتحت الوتس بتاع اختى لقتها بتكلم واحد وبينكها شات قفلت بعد مقفلت وبعدها بشويه وانا بجهز نفسى علشان اروح تلفونى رن وكان معتاز وفضل يرن ومكنتش عوز اكلمه مليش نفس لحاجه افرض طلب اختى ينكها وانا زعلان معها هقولو ايه...
فضل يرن مرة واتنين وتلاته ومش عوز يبطل رن فتحت عليه.....

نادر... الووووو استاز معتاز عمل ايه...

معتاز.. تمام يانادر كدة تنسانى ومخصمنى طب اسالى حتى عليه ياعم

نادر.. الشغل يامعتاز وبجهز لفرحى ومشغول صدقنى...

معتاز.. لا زعلان منك وعوزك تجينى دلوقتى ممكن والى هزعل منك اوى..

نادر.. وعلى ايه بس الزعل حاضر مسافه السكه هكون عندك سلام......

طلعت وركبت وروحت له وضربت الجرس وفتح ليه وسلمت عليه وبسنا بعض بوسه طويله وخدنى وقعدنا فى الصلون وقام جبلى عصير وشربنا وقعد جمبى...

معتاز... مالك يانادر مبقتش مهتم بيه ولا بتسال عنى زى الاول مع انى حبيتك كاخ وصاحب من يوم مشفتكم ونكتكم انت ونادين بعت عنى ليه حصل منى حاجه زعلتكم...

نادر... لا ابدا انت انسان كويس وحنين وبتعرف تتعامل وقت الجد وقت النيك والهزار بس انا

معتاز.. انا بعتلك علشان حجتين الاول علشان نستنى والتانى علشان اختك الى انت مخصمها

نادر.. 😡😡😡مين قالك على الموضوع دة..

معتاز.. مالك ياعلق هو انا غريب تشكر يانادر واسف انى دخلت نفسى....

نادر.. اسف مقصدش بس الموضوع دة بيعصبنى يامعتاز انت متعرفش الى حصل منها.....

معتاز... لا عارف مفهاش حاجه يااخى لما لقتها مع يوسف وتامر فى شقته منته عارف انها لبوة ولا زعلان علشان مكنتش معهم هى قالت انك كنت مع خطبتك ولما رجعتم لقتها هناك صح..

نادر... 😲😲😲😲🤨🤨🤨🤨🤨🤨(يابنت المتناكه امال لو تعرف الى عرفته ههههه) اه هو كدة بظبط وانا زعلت منها علشان مكنتش معها وانا متفق معها على كدة....

معتاز... طب علشان خطرى هتصلحوا بعض ممكن..

نادر.. ماشى لما اروح هصلحها متحملش هم حاضر....

معتاز.... ههههههه لا هتصلحها هنا عندى ومش هى وبس تعالو اتفضلو..

دخل علينا يوسف ونادين مع بعض وقعدو قدامى وانا هتجنن

نادر... 😡😡😡😡انت متفق معهم يامعتاز ماشى انا غلطان انى جتلك...

معتاز.. انت عبيط يلا انا الى بعتلهم وبعتلك علشان اصلحكم على بعض مينفعش كدة قوم بوسها وقلعها لينا خلينا نعمل زبين نارر وانت معنا وسيبك بقى من الزعل دة

نادر... حاضر بس بعد كدة اعرف منها بتعمل ايه ماشى وقمت بستها وقلعتها ملط ومعتاز مسكها وقعد يلحس كسها ويوسف نيمنى وبيلحس خرمى وانا برضع بززها وبعدين معتاز دخل زبه فى كسها وبينكها ويوسف بينكنى وانا بلحس بيوض وزب معتاز وبعدين معتاز نزل فى كسها ويوسف نزل فى طيزى وانا قومت الحس البن من كسها لحد منضفته وبعدشويه يوسف دخل زبه فى كسها ومعتاز فى طيزى وفضلو ينكونا وبعد كدة معتاز طلع زبه من طيزى ودخله فى طيز نادين وفضلو ينيكوا فيها لحد منزلو لبنهم وتقالو تعاله يمعرص اشرب لبنا من كسها وطزها وفعلا نضفت كسها وطزها ونضف زب معتاز وزب يوسف وبعد متشطفنا يوسف روحنه وقضينه يومنا هزار وضحك وتقفيش ولحس كسها وتانى يوم روحت الشغل وهو الكليه وببص لقيت نادين جيالى المكتب وقععدت معيه شويه وعدين قلعت الكلوت قالت تعاله الحس كسى..

نادر.. نادين انا فى الشغل ممكن اتفضح واترفد اعقلى يابنت المجنونه..

نادين لو ملحستشكسى هنزل لاى حد دلوقتى يلحسه قولت ايه انت لسه قايل انى مجنونه

نادر... حاضر يامجنونه ونزلت الحس ولقيت لبن رجاله وفضلت الحس لحد منضفت كسها وخلصت

نادين... ااااف ريحت كسى من البن ياخول بجد كنت هموت وتلحس البن الى فى كسى...

نادر.. لبن مين دة يالبوة الى جيالى الشغل بيه مكنتيش قدرة تصبرى لما اروح

نادين.. مقدرتش قولت المعرص بتاعى اولى بلبن بدل ميضيع خصارة يلا انا مروحه بقى باى

ومشيت نادين وانا فرحان بالى احنه فيه بقينا متفهمين وعرفين ميول بعض وروحت وقولت لبابا يبقه يروح لتامر فى يوم علشان عوز اكتب الكتاب قبل الفرح بفترة علشان اطمن انها تكون مراتى وتعرف هى وتامر انى كلامى حقيقى وهو وعدنى يومين وهيروح وانا ابقه احصله على هناك

قاعد فى وضتى ونادين دخله عليه ازيك يانادر امال بابا فين..

نادر.. بابا فى مشوار وهيروح عند تامر يتفق على كتب الكتاب عقبالك ياقلبى..

نادين.. تسلم يانادر حبيبي ممكن تلحس كسى شويه تعبانه اوى وعوزة تلحسه علشان انام شويه

نادر.. عيونى ياقلبى ونزلت وهى قلعت ودخلت لسانى فى كسها وفضلت الحس لها وهى ااااف كمان لسانك ناررر ايوة كل الزمبور بسنانك ااااح كمان ياروحي لسانك يجنن اوى كمان كنان اااه

نادر.. كسك سخن يالبوة وطعمه لبن كنت مع مين بتتناكى من مين يابن المتناكه ااااااف ااااام

نادين... ههههههه ملكش دعوة نضف والحس وانت ساكت كسى مولع ااااح ااااااه كفايه ياقلبى..

خلصت لها لحس لحد منزلت ولحست عسلها كمان ودخلت دخد دش وتنام وانا قومت البس واروح عند تامر انتظر بابا لما يجى ليا هناك علشان يتفق على كل حاجه وقولت اسبقه واستنه معهم وفعلا روحت وبدل مخبط فتحت بمفتاحى والمفجاة 😲😲😲😲😲😲الى شفتها لولو بتمص زب اخوها وبابا بينيك كسها وهو ملط وتامر ملط ولولو كمان......

😲😲😲😲😲😲خلاص كدة اتفقت يابابا على كل حاجه ولا لسه....

نادين 😳😳😳😳😳😳نااااادر

تامر... 🤨🤨🤨🤨🤨مالك يلا.....

بابا.. 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅خلاص ياعم اتفقت على كل حاجه وكنت لازم امضى سبنى بقى امضى ياعلق متعطلنيش 😅😅😅😅😅😅😅😅😅.........

وبكدة انتها الجزا دة واشفكم فى الجزا الجديد وهنعرف نادر هيعمل ايه مع لولو وبابا وتامر.....

....... تحياتى لكم جميعا 🌹🌹🌹🌹🌹🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌹🌹🌹🌹🌹🌹.......

الجزا الثامن........

اهلا بيكم وقفنه فى الجزا الى فات لما قولت البس واروح عند تامر انتظر بابا لما يجى ليا هناك علشان يتفق على كل حاجه وقولت اسبقه واستنه معهم وفعلا روحت وبدل مخبط فتحت بمفتاحى والمفجاة 😲😲😲😲😲😲الى شفتها لولو بتمص زب اخوها وبابا بينيك كسها وهو ملط وتامر ملط ولولو كمان.....

نادر.. 😲😲😲😲😲😲خلاص كدة اتفقت يابابا على كل حاجه ولا لسه....

بابا.. 😅😅😅😅😅😅خلاص ياعم اتفقت على كل حاجه وكنت لازم امضى سيبنى بقى امضى ياعلق متعطنيش 😅😅😅😅😅.......

نادر.. انا كمان همضى زيك يابابا 😅😅😅😅ومسكت تامر دخلت زبى فى طيزو وفضلت انيك فيه وهو يصرخ ااااف ياكسمك زبك حلو اوى نكنى كمان ااااح وانا انيك فيه واقوله لازم امضى فى طيزك بلحبر بتاعى وبابا يمضى بلحبر بتاعه فى كس اختك ههههههه افشخها يابابا

بابا.. متخفش ياقلب بابا هفشخها ومش هنساك وفضل بابا ينكها ونزل فى كسها وراح لتامر ينضف زبه وانا بنيك فيه بابا دخل زبه فى طيزى وفضل ينكنى وانا بنيك تامر وبعد بابا غير الوضع وبقه بينيك تامر وتامر بينكنى وانا بلحس كس لولو وبلحس لبن بابا من كسها وبابا نزل فى طيز تامر البن وتامر نضف زبه واحنه قعدين نرتاح بابا لقانى زعلان بستنى وقالى متزعلش البن موجود. كتير علشانك اكتر منهم انت ابنى وهنيكك بليل واملك لبن اما تامر كان لازم يخد شويه زى لولو هههههه متزعلش بقى انا نزلت فى كس لولو وممكن تحمل منى انتى مش وخدة حبوب يالولو ولا ايه المهم الدخله وقت متحبو وتكونوا جهزين انا موفق لو من بكرة علشان الكس الجديد ينور بتنا ويمتعنى انا ونادر هههههه

نادر... بابا هو انت عرفت منين انهم بيتناكوا وازى اقنعتهم وتامر وفق هو ولولو ....

بابا... علشان انت خول ابوهم ياما نكنى ونكته وتامر انا نكته وهو فى الاعدادى ولما انت قولتلى عليهم قولت اروح وافكر تامر بايمه معيه واتفق معه على يوم انيكه فيه لكن المجاة انى لما روحت ليهم وبنيكه قالى ان اخته بتتناك منك ومن زميله ومن يوسف وانا هجت وقلعتها وزى منته شوفت

نادر... واتمتع ياسى بابا معهم وانا خلاص مليش لازمه بقى طب هتنكنى طول اليل عقابا ليك هههه

خلصنه وحددنا معاد الدخله وتامر طلب ايد اختى من بابا وبابا قالو هيسالها ومشينا وانا وبابا
روحنا واتغدينا وبابا خش ينام من المجهود وكان هايج وخد ماما معه وانا كنت داخل اوضتى سمعت نادين بتكلم حد اتسحبت ودخلت وهى مش وخدة بالها لقتها ملط وبتكلم شاب كامرة
وهى هايجه وانا روحت عليها ونزلت على كسها الحس فيه وهى اتنفضت وبعدين شدتنى على كسها والشاب لسه بيتكلم على الكامرة واستغرب انى بلحس ومتكلمتش معها وعرف انى اخوها وهاج اوى وانا بلحس وشايب الشاب بيلعب فى زبه ونادين هايجه من الى بعمله ومن زب الشاب
وبعدين نزلت عسلها وارتاحت والشاب نزل وقفل معها وانا سبتها بعد مرتاحت وروحت انام وضربت عشرة ونمت صحيت تانى يوم روحت شغلى عادى وجانى تلفون من ماما...

ماما.. الووووو ياقلبى هتتاخر ياروحي فى الشغل اصل انا وبابا هنسافر خمس ايام كدة علشان ابوك عوز يبيع الارض وهنرج خلى بالك من اختك وريحها كويش ابوك بيسلم عليه باى

نادر.. ماشى يابابا تسافر من غير متقولى ماشى اتصلت على بابا....

بابا.. حبيبي قلبي عوز حاجه يانور عينى اجبلك حاجه وانا جى..

نادر.. لا مش عوز منك حاجه مدام بتسافر من غير متقولى هو انا مش مراتك يارجل زعل منك

بابا.... لا علشان خاطري كله الىةزعلك ياقلبي مش هسافر مدام حبيبي زعلان كسم الارض..

نادر.. لا سافر بس متكررش لازم اعرف منك مش من ماما ماشى يلا وملكش دعوة بحد...

بابا.. متخفش ياغالي قلبى مفهوش غيرك ولا عينى هتبص لحد بحبك بحبك بحبك

قفلت مع بابا واستازنت بدرى شويه وقولت اروح اعملى لكمه لان نادين ممكن تتاخر روحت وبفتح ودخلت الشقه ودخل اوضتى سمعت خبط حد بيضرب حد واهات اتسحبت ولقيت الباب مفتوح ولقيت الشاب الى كان بينكها وتس بيفشخ فيها وبيقلها خصارة كنت عوز اتعرف على اخوك العرص بهيك اكتر انا كنت هايج وزبى حديد لما شفته بيلحس كسك ااااف اخوكزخول متحرر

نادين.. متنيك ياعرص قبل محد يجى ااااف كسى نكنى ريحنى ياخول كسى بينزل يامتناك

الشاب.. متناك. يابنت الزنيه انا هعرفك المتناك هيفشخ امك مش كفايه بتخدى المحضراتى منى وزبى منى هههههه وفضل ينيك فيها اااااه كسك نار يالبوة ااااف يجنن هنزل يابنت المومس هنزل فين عمله حسابك يابت الجزمه بنزل فى كسك ااااف نااار ونادين مكلبشه برجليها علشان ميخرجش زبه من كسها الشاب لبس ومشى وانا دخلت عليها وتفجاة بيه ونزلت الحس البن بتاع الشاب زملها من كسها وبعد مخلصت سبتها ومشيت من غير ولا كلمه ودخلت نمت وصحيت لقتها بتعمل اكل وخلصت وعملتلى شاى خته منها ومفتحتش موضوع الشاب معها وهى عوزة تكلمنى
وانا مش عوز احرجها حطت الاكل وقولتلها انا خارج شويه مع صحابى لو اتاخرت نامى انتى متقلقيش ونزلت قبلت احمد وتامر ويوسف على القهوة ويوسف استازن لان ابوة كلمه قدامنا وتامر ماشى علشان لولو وقالى انه هايج وعوز يفضى فى كسها قولتله بس براحه عليها ياخول هههه
واحمد كان ماشى وخدنى معه ونزلت عند اول الشارع وقولت اجيب سجاير روحت على محل بقال جرنا وبجيب منه سجاير وسلمت عليه عم كريم راجل كبير فى السن وعندة ولدين واحد موظف ومتجوز والتانى لسه شاب فحل صعيدى شغال مع ابوة وبيسعدة عم كريم اهلا يانادر يابنى خمس ديقيق هروح المخزن اودى الكرتونه دى واجبلك سجاير معرف الواد راح المخزن طول هناك بيعمل ايه مش عرف الواد دة انا زهقت منه بعد ازنك يابنى اقد هنا على مرجعلك

نادر.. هات الكرتونه دى انا هوديها لابنك واخد منه علبه السجاير مدام هو فى المخزن انا اروحله

ورحت وانا شايل الكرتونه ودخلت المخرن لاقين ابنه ملط ونادين تحته بينيك فيها احاااا هى البت بقت شرموطه دوليه ههههه وقفت مكانى ونزلت الكرتونه وطلعت زبى العب فيه على منظر اختى وهى تحته بتتناك منه وهو بيفشخ كسها بزبه وهى بتتشرمط عليه جامد والواد عرقان اوى وهايج

منتصر.. اااف كسك وجسمك مسخن جسمى يالبوة خلانى عرقان انا مصدقتش انك مفتوحه وكنت خايف تكونى عوزة تدبسينى هههه زمان ابويه بيسب ليه اتاخرت عليه بسبب كسك وجماله...

نادين.. وانا تاخرت على البيت وزمان اخويه راجع ويعرف انى برة ااااااه براحه كسى اتهرة منك

منتصر.. يلا يابنت المتناكه خلاص قربت اهو عوز انزل فى كسك عمله حسابك يابت ولا لا

نادين.. عمله يادكرى وخدة الحبايه قبل منزلك اااااح بنزل يافحلى اااااف كسى بينزل حسس بيه

منتصر.. كسمك طبعا حسس بينزل على زبى ولعه وانا بنزل يالبوة اااااف نزلت يامتناكه نضفى زبى خلينى امشى اتاخرت على ابويه هشوفت امته يابت ولا اقولك بكرة فى نفس المعاد اممممو يلا

نادر.. شال الكرتونه ونادى عليه من برة يامنتصر يامنتصر....

منتصر.. 😲😲😲😲اخوكى **** يخربتك اوعى تطلعى استخبى جوة ايو ياستاز نادر جاى..

نادر... مالك يابنى عرقان كدة وشك اصفر انت معاك حد جوة ولا كنت بتضرب عشرة ههههه وانا مال امى ياعم المهم انا روحت لحاج اجيب سحاير ملقتش قلى اجبلك الكرتونه اخد علبه سجاير

منتصر.. حاضر خد ياستاز نادر علبتين واحد على حسابك والتانيه على حسابى كفايه تعبك ههههه

نادر.. تعيش يسطا سلام اصلى سايب البت لوحدها ولسه هجيب شويه طلبات يلا بلازن...

مشى تامر ومنتصر طلع نادين ونادر عارف وعمل انه بيشترى طلبات ونادين روحت وقعدت فى الصاله ونادر روح واول مدخل لقها فتحه رجليها ليه وكسها عليه لبن نزل يلحس البن ويدخل لسانه فى كس اخته وهى تشد شعرة وتصرخ وهو بياكل كسها جامد لحد مخلص ونضفه لها وهى مسكت زبه مصته ليه لحد منزل وشربت البن وسبها وراح ينام وهى دخلت تنام بعد مخدت دش.

نادر كان نايمعلى بطنه ونادين خبطت عليه وقام فتح ليها وهى دخلت وقعدت معه..

نادر.. خير يانادين عوزة حاجه تانى بعد منضفت كسك من لبن معرفش مين بقيتى بالعبى من ورايه عادى دى حياتك وانت حرة عوزة حاجه قولى علشان عوز انام ورايه شغل بكرة الصبح

نادين.. انا عوزة اشكرك على الى بتعمله معه وعلى المتعه الى بخدها منك من غير مقابل ممكن طلب واحد يانادر تسيب نفسك ليه خمس دقيق بس امتعك فيهم من غير متعترض ممكن

نادر.. 😂😂😂😂بس كدة عنيه خمس دقايق اتفضلى عوزة ايه اعملى الى انت عوزة

نادين.. ممكن اغمى عنيك الاول وهمتعك بجد ياقلب اختك ممكن علشان خاطري......

نادر.. اتفضلى اعملى الى انتى عوة تعمليه عوزة اعمل ايه تانى قولى

نادين.. انا الى هعمل انت تقعد الخمس دقايق وبس متعملش حاجه خالص سيب نفسك ليه وقامت نادين وجبت اشرب وغمت عيون نادر بلاشرب وقلعته الفلنه وبعدين الشورت ومسكت زبه تلعب فيه وفى بيوضه وبعدين مص زبه وهو متمتع وساكت والحس بيوضه كمان ونيمته على بطنه وفضلت تلحس فى الخرم وهو بيتكهرب من لسنها وهيجان اوى وهى بتلحس وغاب فى المتعه ومش حسس وبعد شويه حس ان فى حاجه بتخش خرم طيزه وحس بالم بسيط لكن الاشرب على عينه وبيحسس بايدة لقى حاجه طويله جوة طيزة واخرها عند بطن نادين وهو بفكر ايه دة نادين بتنيكه بعنف ونادر بيصرخ ونادين بتقوله اتناك من اختك ياكلب ياديوث انا جبتلك زب صناعى انيكك بيه طزك عجبانى وكنت عوزة انكها اوى ااااف طزك خصارة متتنكش لسه بابا بينيك يلا وتامر ويوسف ااااااف عندهم حق طيز تسحر الراجل قبل الست ياكسمك ااااااح

نادر.. براحه يانادين كدة هتعورينى الصناعى غير الطبيعى ااااااه براحه يابنت البوة طزى اتعورت
ااااااح بجد حرام عليكى طزى اتفشخت يابنت المتناكه بس لما اقوملك براخه كفايه يالبوة

وندين فضلت تنيك فيه وتفشخ فيه وهو بيعيط من الالم ومش عارف يقوم من تحتها لانه تعبان من الفشخ واخته فضلت تفشخ فيه لحد لبنه منزل لوحدة طلعت الزب من طيزى وهو مرمى على الارض وسبته وطلعت ونادى حول لحد مقام ونام على السرير وصحى الصبح كان بيعرج من الفشخ واخته شفته ضحكت عليه جامد وحطتله فطار وقعدت تاكل معه.....

نادين... هههههه صبحيه مباركه ياقلبي اتمتعت ولا لا

نادر.. بنتى بتهرجى صح انتى كنتى مفتريه معيه وانا مش هخليكى تلمسينى تانى بجد زعلان

نادين... هههههه يامتناك انا شريه الصناعى علشان امتعك تقوم تقول كدة اخص عليك

نادر.. ماشى بس يكون براحه ممكن علشان بجد فشختينى وطزى وجعتنى اوى بجد يلا انا نزل

نزلت وبعد منزلت نسيت اوراق مهمه وطلعت تانى علشان اجيب الاوراق لقيت تادين طلعه وبتتلفت ورها طلعه على السطوح مشيت ورها من غير متاخد بلها لقتها طلعت وكان عبدة جارنه مستنيها على السطوح ومعه مفتاح اوضه وفتحها ودخلو مع بعد قعت الف ورا الاوضى لقيت شباك عالى بتلفت على حاجه اقف عليها لقيت سلم جبته وطلعت عليه لقيت عبدة جرنه قعد وطلع زبه وهى بمص فيه وزبه 18سم واسمر وانا هجت اوى وبعديت عبدو قلعها وهى بتمص وقلع هو كمان وقعد يبعبصها ويرضع بززها وقام دخل زبه فى كسها وفضل ينكها وانا بضرب عشرة عليهم وشايف زبه دخل خارج فى كسها وبينيك بعنف فيها وبيشكر فى كسها وجسمها وبيبوسها ويعضها

عبدو... انت ايه مكنه نيك يابت انا مكنتش مصدق انك مفتوحه كس اسخن وامتع من كس مراتى انت من النهادة مش هسيبك هفضل انيكك لحد متتجوزى ااااااف كسك يجنن يالبوة وانا فصلت اتفرج وانا هايج عبليهم لحد مزبى نزل لبنه وهو نزل فى كسها ومصت زبه وبتعدل عدومها وهو كمان وبسها وقفلت الباب ونزل هو الاول ونادين نزلت بعدة لقتنى وقف على بابا الشقه مستنيها شدتها على الصاله وفشخت كسها وفضلت الحس البن منه لحد منضف وسبتها وخت الاوراق ومشيت شغلى وقعت مع يوسف واستازنى يروح ينكها ويسبته يروح لها ينكها ويرجع الشغل نص ساعه زب تصبيرة ووافق وفعلا راح ونكها ورجع وقالى ليه هديه حلوة خلصت وروحت بتنا ولقتها لسه بلبن يوسف وقعت لحست البن ودخلت اخد دوش واكل لقمه وقولت لاختى انا نازل عند تامر وراجع متاخر متقلقيش روحت لتامر لقتهم عند خاله هو ولولو فرجعت على البيت ولما دخلت لقيت يوسف بيفشخ فى البوة ام كس مش بيشبع ابدا ويشتمها وبيشتمنى معها وانا سنع

يوسف.. اااااه يابنت البوة اخوكى المتناك العرص سبنى افشخك ووافق انى افشخك يالبوة مهو ديوث متناك وخول فعد فى الشغل وبعتنى اكيفك يامومس يام كس مش بيشبع ااااااح ااااام

نادين... اخويه دة كلب 🐶خول متناك بيعرص عليه ابنت خول بعتك ليه علشان هو ديوث ومتناك

يوسف.. طيزة فاجرة لبوة لما نكتها كسم كسك ااااف انتم عياله خولات مفيش راجل عندكم

نادين.. انت راجل العيله ونادر وبابا كلاب عندك سيبنى الخول ورايح للبوة بتعته وساب كسى

سوسف.. البن بتاعى يفضل لحد المتناك اخوكى يرجع ويلحسه كله فهمه لازم يلحسه اااااه هنزل

نادين... نزل فى كسى متخفش وانا هخليه يلحس كسى كلامك اوامر يادكرى.....

ونزل يوسف لبنه فى كسها وهى نزبت عسلها وانا نزلت لبنى فى هدومى ونزلت كام ساعه ورجعت
واول مدخلت نادين شورتلى ورحت لها شدتنى من شعرى والحست لبن يوسف من كسها وسبتنى ودخلت اوضتها وانا كمان دخلت اوضتى ومكلمتش حد لانى عوز ارتاح انا كمان عوز لبن....

صحيت وكان يوم اجازة وخرجت اجيب طلبات ورجعت لقيت اوضه اختى مقفوله وسمعت اهات جامدة قولت اشوف مين نعها يمكن اعرفه ولا شاب جديد اختى بقت فاجرة بجد خلاص....
طلعت البلكونه وبصيت من شباك فى اوضتها وشفت العجب اختى مع واحدة صحبتها وبيتسحقو مع بعض انا اول مرة اشوف بنتين مع بعض وزبى وقف ااااف نادين ملط وصحبتهاكمان ونادين بتلحس كس صحبتها والتانيه بتلحس كس نادين وبعدين عملو مصى وبقوا يدعكو الكس فى بعضه والزار فى بعضها وبيرضعوا لبعض وبيبوسوا بعض وانا هيجان على منظرهم كنت اتمنه اكون معهم والحس كس كل واحدة فيهم لقيت نفسى نزلت من غير ملمس زبى وشويه خلصوا وانا دخلت اوضتى وصحبتها مشيت وبعد شويه نادين جاتلى ملط وبتقولى ممكن تريحنى وتلحس كسى وانا نزلت الحس مكان كس صحبتها والحس ونادين متمتعه لحد منزلت عسلها وانا الحسته لها وبستنى ومشيت وانا قعد اتفرج على التلفزيون لحد مدخلت نمت علشان شوغلى الصبح

صحيت وروحت الشغب ويوسف رحب بيه وقالى لحست البن ياخول ولا لا..

نادر.. ايوة ياعرص لحسته وكان كتير المردى ليه هههههههه

يوسف.. علشان تشبع يامتناك متيجى تمص زبى شويه مصك وحشنى اوى ياعرص يامتناك

نادر.. ممكن حد يخش علينا ونتفضح ياعلق اعقل متودناش فى دهيه....

يوسف.. كسمك كلمتى هتمش علي كسمك تعاله قولتلك وطلع زبه ونادر نزلت يمص فيه وخايف

نادر... امممم اغغغغغ اغغغغغغغغغ اممممم انا خيف حد يخش يايوسف اتفضح بجد اممممممم

يوسف.. يمتناك مش هخد وقت انت مصك يجنن وانا بنزل بسرعه من شفيفك خلص بقى

نادر... حاضر وقعت امص امص والحس فى بيوضه وهو متمتعه اوى اوى وانا بمص جامد اوى

يوسف... ااااف يابن الخول هنزل خلى بالك احححححح اوعه حاجه تخرج برة هنيكك ااااف ونزل يوسف ونادر شرب البن ونضف زبه وقاله انا مش حرمك من حاجه فطرت لبن طازة اهو ههه

كملت ى عادى وكل شويه يوسف يخلينى امص له لحد مشربت لبنه تالت مرات وشيبع وانا كمان
روحت واكلت ونادين مخلتنيش الحس كسها انهاردة بين مفيش زباين ههههههه محبتش اعصبها ودخلت نمت وسبتها وروحت شغلى وخلصت عادى وعديت اشوف تامرةجيه ولا لسه لقيته لسه مجاش اتصلت عليهم وقالو لسه هيقعدو يويمن كمان قولت يلا مش فرقه اروح احسن روحت
وانا بفتح الباب سمعت صوت عالى دخلت اشوف المردى مع نادين لقتها مع اتنين شباب واحد فى كسها والتانى فى طزها ونزلين نيك فيها ويضربوا فيها ونزليت فحت البت كسها وطزها مستحملين ازى مش عرف دى بقت افجر شرموطه دى تاخد جايزة اوسكار فى الشرمطه احاااا

الشباب فضلوا ينيكو فيها لحد منزلو البن فى كسها وطزها وبدلو تانى وعملو جوله تانيه ومشيوا وهى بعد مقفلت لقتنى قاعد على الكرسى جات ولا كان كانت بتتناك ولا خيفه منى وفتحت كسها ليا وانا طبعا بشوف الكس وفيه لبن بنسه نفسى ونزلت الحس كسها وطزها لحد منضفتهك من البن خالص وسبتها ودخلت اوضتى وغيرت وكلت معها وقعدنا نتفرج على مسرحيه

وهى جات فى حضنى وانا ساكت ومسكت زبى طلعته وفضلت تمص فيه وانا ساكت لحد منزلت لبنى وشربته ونامت فى حضنى شويه والباب خبط وروحت افتح لقيت بابا وماما فرحت جدا

بابا.. وحشتنى اوى يانادر وحدنى بلحضن واخد نادين فى حضنه وبسها من شفيفها وانا بصتله وهو فهم انى بغير عليه وابتسم وغمر ليه وحابت لينا عشا وقعدنا ناكل وبعدين دخل ينام وكل واحد دخل اوضته وانا منمتش قولت يمكن يجيلى انا مشتاق ليه وعوز زبه والبن كمان وحشنى

بابا نام من تعب السفر وانا مستنى فى الاوضه وطلعت برة لقيت ماما بتلعب فى كسها..

نادر.. بتعملى ايه ياماما متدخلى لبابا يريحك ولا نام وسابك هههههه

ماما.. كسمك هو خلديت فيه حاجه ليه منته مشطب عليه ياخول تعاله ريحنى ولا هتلى صحبك احمد عليه زب يجنن ونبى اتصل وخليه يجى يبات معيه يانادر....

نادر.. ايه ياوله هتصل على الراجل فى نص اليل اقلقه انا هخليه يجيلك يوم بحاله هههههه
ونزلت على كس ماما الحس فيه وهى مش مستحمله وهيجانه وانا بلحس كسها طعمه يجنن وبعض فيه وهى تنزل عسلها وانا اشرب وبعدين بقيت ارضع بززها واعض الحلمه وهى تصرخ
وقمت ماسك زبى ومدخله كسها فرن اااااف وفضلن انيك فيها جامد واقول خدى فى كسك ياماما

ماما... ااااف احححححح زبك حلو ياخول وكبير دة اكبر من بتاع ابوك نكنى ياعرص ريحنى

نادر.. منا بفشخ كسمك اهو بزبى وهعشرك كمان ياماما بزبى بحبك ياماما اااااف كسك يجنن

ماما... نيك ياخول الكس الى حابك نكنى وهاتلى اصحابك ينكونى وعرص عليه ااااف زبك مجننى

نادر.. منا بنيكك اهو ياماما يازنيه بعشرك بلبنى وزبى وبابا نايم وسيبك بتتناكى من ابنه يالبوة

بابا.. مين قالك انى نايم ياخول ومسكه زبه ودخله طيزى وبينكنى وانا بنيك ماما والمتعه مجننانى بتناك وبنيك ااااف زب بابا مكيفنىةاوى وكس ماما مجننى موووووت ااااح اااف ااااامممم

بابا.. زبك عجبك يانادر مكيفك ياقلبى ومتعك بجد..

نادر.. زبك اجمل زب يابابا مكيفنى مووووت بحبه وبغيرةعليه وكس ماما سخن ومجنننى هنزل يابابا هعشر مراتك الزنيه اااااااااه بنزل فى كس امى المتناكه بعشر ماما البوة اااااااااااف امممممم

بابا.. بينيك فيه وهو هايج بعد منا نزلت وهو كمان هايج ونزلت من الشرمطه بتعتى وحدنىةانا وماما اوضته ونمنا مع بعض وعمل معيه زب تانىةمتين وانا نكت ماما مرتين كمان ونممنا وصحيت الصبح بدرى اخت دش وغيرت وروحت اوضتى ونادين فتحت الباب وطلعت لبن من كسها وانا لحست البن من كسها وعرفت بتاع مين بتاع جرنا هههههههه منا بقيت خبرة بردو وسبتنى ومشيت وبعدين نمت وروحت الشغل وطول اليوم مع يوسف امص ليه وينكنى فشخنى

خلصت شغل ورحت مع يوسف الشقه بتعته عوز ينكنى برحته وشربنا شاى وقهوة وعصير وسجاير وبعدين لقيته جيبلى طقم حريمى يجنن البسهم ليه وفعلا لبست ليه وصفر اول مشفنى بيهم وقام هجم عليه وقعد يعض بغباء وانا اصرخ ويضرب فيه ودخل زبه جامد وانا اشتمه وهو يضحك ليه
وفضل ينيك فيه ساعه فشخنى علشان هايج وشكله كان واخد حاجه لان مش يوسف الى اعرفه واعرف قدرته الجنسيه وقعد ينكنى لحد منزل ونضفت زبه ورجع خلانىةامص وفضلت امص له نص ساعه لحد منزل فى بقى وشربت البن بتاعه وبعد شويه قام نكنى جامد فى طيزى فشخنى ونزل وقولت خلاص كدة ولسه هقوم البس يدنى ونكنى تانى الواد دة ماله ونام عليه تانى وفضل ينيك وينيك لحد منزل ونام وهو ركب فوقى اتعدلت وشيلته ونيمته وغطيته وخت دش وروحت

ولقيت الكل نايم قولت كويس انا مش قادر اتناك تانى ونمت طبعا وانا ندمفشوخ وتعبان
وصحيت الصبح روحت الشغل ولقيت يوسف زعلان وبيتاسف ليه وبيبوس راسى وهو زعلان

يوسف.. انا اسف يانادر تعبتك وكان غصب عنى بجد المدير ادانى حبيه وقالى دى هتعيشك ملك وانا حبيت اجربها معاك معرفش انى هتعبك كدة 😭😭😭😭بجد انا اسف ياصحبى

نادر... مالك يلا انت اهبل انا عمرى مزعل منك ابدا انا كنت حسس ان انت واخد حاجه وسبتك تفضى شحنتك برحتك لحد متشبع وتخلص ودى الى حصل بعض مخلصت نيمتك وروحت اليت

يوسف... يعنى مش زعلان منى ياصحبى طمنتنى انا عمرى مهخد حاجه تانى ولا معاك ولا مع سوسن الطبيعى يكسب انا هروح اجيب فطار نفطر مع بعش ياقلبي ماشى اممممو

نادر... انت طيب اوى يايوسف وخيف على زعلى بعد مافشختنى يلا عادى اهى متعه بردو ههههه

يوسف راح يجيب فطار والمدير بعتلى وروحتله وخبط على الباب....

المدير... ادخول يانادر عمل ايه اتفضل اقعد..

نادر.. خير يافندم حضرتك بعتلى خير تحت امرك

المدير... يابنى هو انا لما ابعتلك يبقه فى حاجه انا عوز ادردش معاك شويه

نادر.. اتفضل حضرتك تحب امرك...

المدير... انا بكرة اجازة والنائب مكانى فى شغل مطلوب تخلصه على مهلك ممكن متروحش الى لما يخلص وبعد متخلصه تتصل عليه علشان اعرف انك خلصت اصلى هكون فى سهرة كظة مع واحد صحبى ومراته انت فاهم بقى واى حاجه تعوزها اتصل عليه يلا الشغلةهبعتهولك ...

طلعت من عند المدير وانا بلعن كسمه هو يقضى ليله حمرا وانا اسهرةلصبح كسمه ولقيت يوسف جاب الفطار وحطه وقالى تفطر لبن الاول ولا الفطار ..

نادر... سبنى بكسمك انت كمان المدير هيبعتلى شغل عيزنى اسهرةعليه ومروحش غير لما ارن عليه واعرفه ولا زم يخلص اليله

يوسف.. كسمه ولا يهمك انا معك وهنخلصه فى ساعه ومتعرفش حد انى خلصته ماعك ماشى يلا

نادر.. متشكر اوى يايوسف كدة انت فتحت نفسى افطر بلبن الاول وبعدين نفطر مع بعض وطلعت زبه وفضلت امص فيه والحس بيوضه وامص زبه والعبةفى بيوضه لحد منزل وشربت البن كله وزبه بقى بيلمع من نضفته بلسانى وقعدنا نفطر ودخل علينا الساعى وجيب الشغل وقال المدير مشى والنائب هو مكانه وانا ويوسف خلصنا الصغل كله فى ساعه وجيت اتصل عليه لقيت تلفونى شطب شحن ومغلق ويوسف روح قولت اروح واشحن التلفون واكلمه من البيت على انى فى الشركه وخلصت ومروح وركبت وروحت وخت معيه طلبات وفتحت ودخلت وانا دخل اوضتى سمعت ضحك عالى ابويه وامى وفى حد معهم انا استغربت ابويه جايب حد ينك امى واختى
طب ليه مهو وانا وصحابى قولت يمكن تامر وفتحت الباب وبابا شفنى اتخض وماما كانت ملك ونيمه بتمص زب المدير بتاعى ونادين بتلحس كس ماما المدير شفنى اتخض انت ايه الى جابك

نادر... 😡😡😡😡😡هو انا هستازن وانا داخل بيتى دة بيتى ودة ابويه والست ال ى بتمص زبك امى والى بتلح لها اختى عرفت بقى ايه الى جابنى انت بقى تعرفهم منين انطق حلا

المدير.. 😲😲😲😲😲😲😳😳😳😳😳😳نادر انا هفهمك اعرفهم منين وامته بس اهدى..

وبكدة ينتهى الجزا دة وفى الجزا الجاى هنعرف نادر هيمعمل ايه مع المدير ويعرفم اهله من امته

......... وتحياتى لكم جميعا 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷...........

الجزا التاسع........

وقفنا فى الجزا الى فات لما نادر مروح وفتح الباب وسمع ضحك عالى من عند اوضه ابوة وامه وفكر ان ابوة جايم حد ينيك امه وبعد افتكر يكون تامر مع ابوة وراح وخش لقى المدير نايم وماما بتمص زبه ونادين بتلحس لماما وماما شفتنى والمدير شفنى اتخض وقالى انت ايه الى جابك...

نادر.. 😡😡😡😡هو انا هستازن وانا دخل بيتى دة بيتى ودة ابويه والست الى بتمص زبك امى والى بتلحس لها اختى عرفت بقى ايه الى جبنى انت بقى تعرفهم منين انطق حلا..

المدير.. 😲😲😲😲😲😲😳😳😳😳😳😳نادر انا هفهمك اعرفهم منين وامته بس اهدى..

نادر... 😡😡😡😡سمعك اتفضل قول وانتى قومى البسى حاجه يلا وانتى كمان يلا....

بابا.. اهدى يانادر انا كمان متفاجاه انك شغال مع حسام طالعت السنين دى ومنعرفش

نادر... واديك عرفت هنلاخص وهتحكو ولا ايه انا صبرى نفز منى الراجل دة تعرفو منين

المديد... يابنى انا وابوك. كنا زمايل وكنت باجى لابوك واحنا عيال ونلعب لحد مكبرنا وتعلمنا واتخرجنا وانا اتجوزت وهو كمان وابوك كان ديما يشكى ليه انه مشتاق ليه لاننا كنه بنمارس مع بعض وعلشان انا وهو متجوزين ابوك حبنى اوى وانا كمان بس انا مقدرتش اقول لمراتى حاجه لكن ابوك حكه لمامتك على حبنا وكنت باى انيكه قدام امك وفى مرة كان ابوك تعبان عندة برد وامك كانت هيجه وعوزة فطلب منى انكها مكانه وانا مكنت حطتها فى دماغى ونكتها ومن يومه وانا بنكهم بس بعد معزلو مكنتش باى هنا علشنكم كانو خيفين منك ولا قالولى اجلهم اليله وهبات معهم اليله وبكرة مسكت النائب مكانى يومين وعرفت منهم ان ابهم شغال فى الشركه وميعرفوش ان دى شركتى ولما عرفوا طلبو منى ااخرك على مخلص معهم ادى كل الحكايه يانادر...

نادر... تمام كدة وانت بقى عرفت انى ابنهم هتعمل ايه دلوقتى....

المدير... هعمل ايه انت عوز ايه انا جاى لصحبى ولمرات صحبى وازن انت دخلت وشفتها صح سبنا ببى نعيش اليله متعه متبظش علينا اليله يانادر وليك مكافه عندى كنت محضرهالك هتعرفها

نادر.. تمام هسبكم برحتكم وهكون معكم كمان بس لو حد فى الشركه عرف حاجه هقتلك فهم

ونادر نادة على اما واخته وقلعهم ومسك نادين نيمها قدام المدير ونزل لحس كسها وهى اااااف يانادر ايوة جهز كسى لمديرك ياخول هينكنى قدمك انت وبابا يامتنكين اااااف الحس كمان

نادر... منا بلحس يالبوة اهو اااااف كسك مولع ومسك زب المدير ونزل مص فيه والمدير متمتع ومستعجب وزبك بقى حديد ومنادر مسك زب المدير وغرزة فى كس اخته وقاله نكها هى مفتوحه والمدير مصدق ونزل فيها نيك وفشخ وزبه كان بيدخل لاخر لحد بيوضه ونادين بتصرخ متعه
ونادر راح لامه لقىوابوة بيرضع بززها ومسك ابوة وقاله روح نيك بتنك مع مديرى وسيب ماما ليه ونيم امه ونزل فيها بوس ومص بززها ونزل لحس كسها وبحط زبه على كسها ودخله وقعد ينيك امه والمدير وبابا بينكو نادين بابا بينيك طزها والمدير بينيك كسها ولحد منزلو البن فيها والمدير سبها تخد نفسها وراح لنادر يبعبص فيه وحط زبه فى طيز نادر ودخله وفضل ينيك فى نادر وانادر ينيك امه وبابا يحط زبه فى بق ماما شويه وبق نادر شويه وبعدين راح حط زبه فى طيز المدير وفضلو شغلين ونادر متمتع وشايف زب ابوة فى طيز المدير وبابا نزل فى طيزة والمدير نزل فى طيز نادى ونادى نزل فى كس ماما...

المدير.. 😅😅😅😅انا متمتعتش قبل كدة طيزين وكسين ااااف انا سعيد جدا ياجماعه بحد

نادر.. لسه فى جوله تانيه ولا انت شطبت...

بابا... والد اخرس عيب صحبى راجل

المدير... متشكر اوى يا نادر انت طلعت راجل وبتفهم ممكن يانادر انام اليله مع ماما ونادين

نادر.. طبعا يابشا وانا هنام مع بابا عادى قام المدير وخد ماما ونادين معه وراحوا الاوضه وانا وبابا مع بعض ونما وتانى يوم صحيت لقيت بابا صاحى وجهزنا الفطار ودخلت صحتم والمدير صحى وقام شدنى وقعد يبوس فيه ونيمنى وركب فوق منى ودخل زبه فى طيزى وفضل ينكنى

نادر... ااااف طب افطر الاول وبتدين نيك اااااااااه طزى انت بتتعبنى اوى ااااااااااه افففففف

المدير... مش قادى من ساعه منكتك وطزك مجننانى كسم جمال طيزك ومتعتها يامتناك زى امك

نادر... تسلم ياقلبي خلص بقى طزى وجعتنى وفضل يني ينيك لحد منزل فى طيزى وقام يخد دش وقالى اوعه تنزل البن ددلوقتى وخد الدش ولبس ونزل علشان يفطر وقعد يفطر ونادين قعت على رجله وماما جمبه وانا على رجل بابا عمال يبوسنى والمديد بيبوس نادين وماما وماما نزلت بتمص زبك وهو ياكل ويرضع شويه فى بزاز نادين وخلص فطار وشال امى حطها على السفرة ونزل فيها نيك وبابا وقافنى ونزنى على زبه وفضل ينيك فيه والمدير ساب ماما بعد متهبت منه ونيم نادين مكانه وساب ماما ترتاح وفضل ينيك فى نادين ونزل فى كسها وسبها وخد ماما مكنها ينكها تانى ونادين جات ليه وانا كنت بلحس لبن مديرى من كسها وبابا بيتفرج وهايج ونزل لبنه فى طيزى وسبنى بلبنه ونضفت زبه ومسك نادين دخل زبه فيها وفضل ينيك فيها وانا روحت لماما لقيت المدير فشخها ونزل البن فى كسها ونزلت الحس قدمه هاج وزبه وقف ودخله فى طيزى على لبن بابا وهاج اكتر وبقه يفشخ فيه جامد ونزل لبنه وطزى بقت مليانه لبنهم

خلصنه الحفله والمدير لبس وبسنى وكان مبسوط منى اوى وباس ماما ونادين وبابا ومشى وانا دخلت اريح من المجهود دة ومعتار كلمنى وكان زعلان منى علشان مبقتش اروحله واتاسف ليه

عدة يومين كدة بابا راح لتامر وحدد نعها الفرح بتاعى انا ولولو وانا كنت معه وناك تامر ولولو وسبنى انا لبليل وتامر طلب ايد نادين وبابا قاله تشرفنا فى اى وقت نقرا الفتحه ومشينا وتامر بعد كام يوم جنا وكان جيب معه خاله وعمامه وطلبوا نادين رسمى وحددنا الرفحين مع بعض

انا كنت رايح الشغل ولقيت يوسف بيهنينى وبيبركلى للفرح ولترقيه ههههه كس ماما خلانى نائب مديد الشركه ههههههه وحضنى وبسنى ومصيت زبه لحد منزل لبنه وشربته طبعا واستملت مكتبى الجديد والمدير بعتلى........

نادر.. نعم يافندم تحت امرك..

المديد... تعاله عوز ابركلك على الترقيه بس لوحدنا تحب هنا ولا فى اى مكان

نادر... اى مكان ياقلبي تحب نروع عندنا..

المدير.. لا انا عوز احتفل معاك لزحدنا اسمع انت تجيلى بعد الشغل العناون اهو ماشى هستناك..

وطلعت من عند المدير لقيت يوسف منتظرنى خدنى فى حضنه وقالى انه هيسافر شهر حتى فرحى مش هيقدر يخضرة ابوة تعبان وبيعمل عمليه ولازم يسافر وحضنى وبسنى ومشى.....

بعد الشغل طلعت البيت غيرت وكان بابا برة ومسكت امى لحست كسها ونادين كانت برة مع تامر وانا بلحس كس امى زبى وقف وطلعته ووعملت وضع 69 وماما بتمص زبى وتلحس بيوضى وانا بلحس كسها وبكل زمبوها طعم كسها يجنن وماما بتعض زبى من الشهوة وهيجه وكسها بينل عسل كل ملحس وانا بكل فيه مش شبعان منه عدلت ماما ومسكت بززها مص ورضع وعض

نادر.... اااااف بحبك ياماما انا اسعد واحد انى بنيك ماما ياما حلمت انى المسك وكنت خايف

ماما... وانا كل مكنت بتكبر ااااه كنت بستنه اليوم احححححح دة الى هتنكنى وتتناك من ابوك اااه

نادر.... وانا ملكك ياماما وهنيكك وهعرص عليكى ومسكت زبى ودخلته كسها اااااف نار ومسكت شفيفها امص فيهم وزبى دخل خارج فى كسها برمنسيه محبتش اكون عنيف معها وهى طايرة من الساعدة معيه ومكلبشه فيه باديها ورجليها ومش مبطله بوس فيه ولعب فى صدرى وكسها بينزل

ماما.... نكنى كمان ياقلبى بنزل زبك طعمه اجمل زب اتنكت منه زب الابن ليه طعم تانى ااااااف

نادر.. زبى ملكك ياماما فى اى وقت تحبى تدخلى وطلعيه وتتناكى منه حتى لو لولو معيه ااااااف
هنزل ياماما ونزل لبنى فى كس ماما وماما نزلت لرابع مرة واترمت جمبى مش قادرة تعبت ههههه

بعد منزلت سبت ماما ودخلت اخد دش والبس وكلت وعملت لنفسى شاى ماهى ماما تعبانه من النيك وانا بشرب الشاى دخلت نادين ومعها تامر سلموا عليه وشافو ماما ملط فى الصاله والبن بينزل من كسها نادين قلعت وشورت ليه على كسها وتامر جرى على ماما وقلع ودخل زبه فيها

نادر.. يابن المتناكه سبها تعبانه مش شايف البن فى كسها...

نادين.. هههههه سيبه ونضف انت كسى من لبن تامر بحب لسانك انت كان تامر عوز ينضفه قولتله لا نادر حبيبي هو الى بينضفه هههههه

نادر... جايه بلنك يالبوة وجيباة يكمل هنا ههههههه

تامر... ياكسمك دة زب على السريع هتنق علينا سبنى بقى انيك ست الحبايب ااااااف كسها نااااار

ماما... نيك ياخول على لبن صحبك يامعرصين اااحححححح نيك ياوله يامتناك قوم نيكه يانادر

نادر.. اسف ياماما ورايه معاد خليه يبات معنا وانا هنيكه وهو بينكوا ههههههه

بابا... هههههههه وانا روحت فين ياعلق روح انت مشوارك وانا هنيكه هو ونادين...

بابا سحب نادين ونيمها جمب ماما ودخل زبه فى كسها وبص لتامر وقاله يلا نتسابق فى النيك وبقوا بينيكوا بعنف مع بعد وماما ونادين بيصرخو وبعدين بابا طلع زبه ودخله فى طيز تامر ونزل فيه نيك وتامر بينيك ماما ونزل فى كسها من هيجانه وبابا لسه بينيك تامر وخلع زبك ودخله كس نادين وبينكها وتامر وماما راحو الحمام يخدو دش وخلسوا وطبعا تامر اتحرش بماما وبسها وبعبصبها ونكها زب تحت الدش وخدها على الاوضه ونامو فى حضن بعض بابا كان لسه بينيك نادين فى كسها شويه وطزها شويه لحد منزل فى كسها وشلها ودخلو الحمام وعمل زى تامر بوس وبعبصه ونكها فى طزها المرادى ونزل البن فى طزها وطلعو وناموا فى حضن بعض انا سبتهم وخرجت ركبت وروحت للمدير وضربت الجرس وفتح ليه الباب ودخلت الفيلا بتعته......

المدير... اهلا ياحبببتى نورتى الفيلا المدام والاولاد مسفرين مصيف هههههه وانا كان المفروض اسافر بس انت اوله مكنتش هسافر من غير منيكك واشبع يانائب المدير الجديد

نادر.. 😳😳😳😲😲😲حضرتك قولت ايه نائب ليك طب والاستاز مصي......

المدير... حط شفيفه على شفيفى وبعد مخلص البوسه 😅😅😅😅كسمه انت مراتى اوله منه كنت عملها مفجاة ليك ايه رايك حلوة خد الاول امضى هنا على قرار تعينك نائب المدير..

نادر... 😲😲😲انا مش مصدق من موظف لنائب مدير ممكن طلب يافند........

المدير... بسنى تانى بلاش الكلمه دى انا جوزك وانتى مراتى قولى طعت حاف مش يافندم مفهوم

نادر... مفهوم ياطلعتى هههههه ممكن انقل يوسف فى مكان اكبر من الى هو فيه ارقيه يعنى

طلعت المدير... طبعا انت النائب بتاعى يعنى مكانى اعمل الى يريحك انتى مراتى وامضى بقى وخش الاوضه دى فيها حمام وفيها طقم حلو جيبه مخصوص علشانك يلا هموت عليك متتاخرش
دخلت اوضه النوم بتعته روعه والحمام يجنن ودخلت خت دوش وطلعت لقيت طقم يجنن قميص نوم زى بدله الرقص وشفاف وكلوت وسنتيانه لبستهم وعملت مياكب وطلعت ليه لقيته ملط وبيشرب 🍺بيرة واول مشفنى صفر وخدنى فى حضنه وقعد يبوس فيه ويمص شفيفى وقعدنى على رجله وكان بيخد بق بيرة ويحط شفيفه على شفيفى واشرب من بقه البيرة وبعدها يبوسنى ويط بيرة على زبه وبيوضه وانزل مصهم وعلى رجله وانزل الحسها وهو متمتع من الى بيعمله فيه

طلعت... انا اليله هفشخك لوحدك من غير امك ولا ابوك مش عوز غيرك اليله يالبوة وبعد كدة هتجينى العنوان دة وتاخد المفتاح اهو وقت مقولك تعاله تكون تحت رجلى مفهوم يالبوة..

نادر... مفهوم ياسيدى انا خدماك وتحت رجليك ونزلت ابوس رجليه الاتنين وهو يضرب طيزى

طلعت.. انا اترهنت مع ابوك انك هتطلع خول وديوث ومعرص لانك وانت صغير كنت بتمس زبى وانا بنيك ابوك وامك وكان بيخافو لعمل فيك حاجه بس طمنتهم وقولت ليهم لما يكبر هيطع خول
وبعدها انقطعت اخبرهم عنى وبقيت خزين انى افتقتهم كام سنه معرفش عنهم حاجه ولا عمرى نسيت طيز وكس امك ولا نسيتك ومكنوش لسه خلفوا نادين من اربع سنين كدة وانا ماشى بعربيتى لمحت واحد بيعدى الشارع 💚قلبى دق قولت هو ابوك ندهت عليه بصلى ورجع ليه ولما شفته عرفته وركب معيه واخدنى شقته ونكته هو وامك وكانت اجمل نيكه من بعد غياب واديته عنوانى وبيقت اتصل بيهم وانت فى الشغل واروح ليهم لحد فى يوم انت طلبت منى تتنقل مقر تانى شوفت الاسم بتاعك وعرفتك وكلمت يوسف يخليك ترجع فى قرارك ويوم مكنت عندكم حبيت اشغلك على مروح انكهم ههههههه بس انت طلعت زكى يالبوة ههههههه

نادر... صدقنى انا مكنتش اعرف انك بتنيك بابا ولا ماما لانى متوقعش ان المدير يعرفنا ههههه

طلعت... اخخخخخ احااااا هنفضل نتكلم ياكسمك يلا عوز انيك واعمل حسابك هتبات اليله معيه

نادر... بابا هيقلق عليه ياقلبي طب اتصل عليه اقوله انى هبات مع حبيبي ممكن.....

طلعت... قولت لا يالبوة كلامى يتسمع يلا مصى وحشنى مصلك ولو ابوكى قلق يتصل هو...

مسكت زب طلعت وقعت امص فيه وهو حطط رجله على رقبتى ومكلبش بيهم فى رقبتى ويشدنى بيهم ويبص فى عنيه ويضحك على منظرى ويشتمنى ويضربنى بلقلم وانا اصرخ يقولى اخرس ياكسمك انا سادى وهعرفك النيك الى بجد مش الى ابوك الخول بيعمله معاك ونزل ضرب فيه وكتفنى من ايدى ورجليه ونزل دماغى فى الارض وطيزى فوق على السريى وهو واقف دخل زبه جامد وانا اصرخ وهو نزل نيك فيه بيفشخ طيزى وجاب مشابك وحطهم فى بزازى وبعديى جاب سلم وقعدنى على الدرجه وتنى جسمى وطيزى كانت خرجه من السلم ونزل ضرب فيها باديه لحمدد محمرت ونكنى وهو واقف وبعدين نزلنى وسحبنى من رقبتى بعد مركب طوق وسلسله فيها وعلقنى على مرجيحه وبقى يزقنى وارجع يجخل زبه فى طيزى وانا اصرخ من الوضع الصعب دة
وبعدين خدنى وفك جسمى ونيمنى على ضهرى وحط رجليه عند رقبتى ودخل زبه حسيت انه دخل لحد زورى وجوة معدتى وفضل ينكنى بعنف لحد منزل البن فى طيزى ونام جمبى وخدنى فى حضنه وقعد يبوس فيه ويعتزر ليه لانه حب يعيش متعته معيه انا وبس محبش يعملها مع حد غيرى وقعد يبوس فيه وزبه لسه فى طيزى...

طلعت... تعبتك ياقلبي انا اسف بس انا كان نفسى اعمل كدة معاك انت وبس لانك حبيبي اكتر من مراتى وابوك وامك متزعلش منى انا تعبك بس هتاخد على كدة يابيبى....

نادر.. ولا يهمك ياقلبي انا اتمتعت اوى صحيح انت فشختنى وبهدلتنى لكن اتمتعت معاك اوى اوى

وخدنى طلعت ودخلنا الحمام ونكنى زب متين بس برمنسيه وطلعنا وشربنا وكنا وفضلت فى حضنه وانا وهو زى واحد ومراته ويقولى بحبك وانا كمان وشغل موسيقى رقص وقالى نفسى ترقصلى يالبوة وفعلا رقصت ليه وشانى ونام بيه على السرير ونكنى زبين وماله طيزى وبقى لبن

صحيت الصبح على طلعت بيبوسنى جامد فتحت عنيه وقعت ابوس فيه..

نادر.. صباح الخير ياقلبي ايه مشبعتش لسه ياراجل يلا علشان ورانه شغل....

طلعت.. كسم الشغل انتى اهم عندى صبحيه مباركه تعلى نعمل واحد سريع لان زب الصبح ملوش حل بكله فتمين لجسمك يالبوة وبعدها نفطر ونمشى الشغل....

نرجع عند بابا......

بابا... طول اليل فاشخ اختى نيك كس وطيز وناموا وماما تامر هو كمان فشخها نيك طيز وكس وقامو الصبح فطرو وبابا خد تامر الاوضه علشان ينيكه زب الصبح قبل ميمشى شغله
فعلا ناكه وفشخه وفطرهم وبابا حدد معاد فرحنا وتامر كان مبسوط وقام مسك نادين بسها

ومشى وبابا مشى شغله ويوسف سافر وسبنى علشان ابوة تعبان ووعدنى هيرجع وانا خلصت شغل وروحت البيت...

بابا... الف مبروك يامتناك الفرخ بعد اسبوعين ونا الى هخش مكانك وانت تخش على امك ههههه

نادر... تمام يابابا وانا قولت لا بس اوعه تحمل منك هههههههه وتجبلى ولد يورث معيا

بابا... كسمك هخليها تجيب ولدين وهكتب ليهم كل حاجه وانت خد زبى كفايه عليك ههههههه

سبت بابا ودخلت اوضتى وبليل دخل الحمام لقيت نادين بتكلم واحد وبتتشرمط عليه وبتلعب فى كسها قولت ماشى سيبها تتشرمط المهم متعتى وخلاص سبتها ودخلت الحمام وطلعت لقيت بابا دخل عند اختى وبيضحك ليه...

بابا... كسمك كنت عوز تبات عند اختك لا ياخول روح البوة الكبيرة مستنياك فى وضتك يلا ههههه

نادر....😅😅😅😅ماشى ياعم تاخد انت الكس الصغير وتسبلى الكبير ماشى هههههههه

وبابا بات مع اختى وانا كمان نمت مع ماما ومرت الايام وعدة ايام ومعاد الفرح خلاص بعد يومين وكان بابا عزم قريبى من البلد واهله والبيت اتمله ناس عندنا ههههه وطبعا الشقه الى هتجوز فيها فوق شقه بابا لانى البيت ملك بابا خمس ادوار ومسكن الباقى لناس بتسافر برة على طول كان فى ولاد عمى اتنين ومتجوزين بس هيكلو اختى مهم معندهمش الحريه زى هنا ولا نسوانهم بتلبس كدة كان كل واحد فيهم بيتحرش باختى شويه وهى بتتشرمط عليهم وبعدين الكل نام الستات مع بعض وبابا وعمى مع بعض وانا واولاد عمى مع بعض وانا نايم او عمل نايم حسيت بحد بيهز ابن عمى الى اتفاجاة باختى بتصحيه 😳😳😳واول مصحى سحبته معها على برة وزبه كان هيفرتك الترنج الى لبسه وانا حسيت بيهم وقمت وراهم ........

نادين... اصحه عوزاك بس براحه لحد يصحه...

ماجد.. 😳😳😳😳عو عو ززز عوزنى انا خير فى ايه طيب يلا...

نادر... 🤨🤨يابنت المتناكه حتى ولاد عمك مش سيباهم انى كسك دة هيفضحنه اكيد لو ماجد رفض ملحقها ليفضحنا قدام عمى **** يستر بقى.....

ماجد.. 😲😲😲نعم يابنت عمى عوزة ايه وجيبانى هنا ليه وشقه مين دى

نادين مسكت زبه وهو وقف متنح وزبه وقف حديد وكان عرقان ومكسوف وخايف حد يطلع..

نادين... هسس الشقه دى بتاعت نادر وانا عوزاك عوزة زبك انت كنت هتكنى بعيونك انت واسامه اخوك بس انت عجبنى اوى وكسى عوز زبك ونزلت تمص وهو اول مرة حد يمص زبه وحس بمتعه

ماجد... 😳😳😳كسك هو انتى مفتوحه يابت يعنى الجواز تصليح غلطه صح 😂😂😂😂

نادين.. مسكت زبه تمص فيه وتلحس بيوضه وهو متمتع اول مرة حد يمص زبه وهيشوف كدة وبقه يطلع اهات منه وهى شغاله مص وبعدين نيمته على ضهرة وطلعت على زبه بكسها وكسها بلع زبه وفضلت تطلع وتنزل عليه وهو كان زى العجينه فى ايدها بينفز الى هى بتقوله وبيتعلم منها
وبعدين هى نامت ورفعت رجليها وشدته عليها ودخل زبه فى كسها وفضل ينيك وهى بتعلمه ازى يعمل الاوضاع وهو متمتع اوى....

نادر كان بيتفرج عليهم وكان خلع بنطلونه وطيزى عريانه ومدخل صبعه وبيلعب فى زبه وفجاة لقى زب بيخش طيزة زى مش كبير يعنى بيتلفت لقى اسامه اخو ماجد بيضحك ليه...

اسامه... اه يمعرص عجبك اختك وهى بتتناك من اخويه وفرحها بعد بكرة هى مفتوحه ياخول

نادر.. ااااه ايوة مفتوحه من عرسها وبتتناك براحه يااسامه لحد يطلع اقفل الباب الاول دى شقتى

ماجد.. بيبص لقى اسامه عبط نادر وبينيكه ونيمه جمب نادين وبعد مناكه شويه بدل مع ماجد بقى اسامه ينيك نادين وماجد بينيك نادر

اسامه... انا هنزل يابت لحسن تحبلى منى....

نادر... نزل متخفش هى بتاخد حبوب يابنعمى...

اسامه... كدة ماشى ونزل البن فى كسها وماجد فى طيزى وبعدين استريحنا وماجد ناك نادين واسامه بينكنى وانا حطيت زبى فى بق نادين واسامه وماجد استغربوا الى بعمله قلتلهم منا بنكها عادى وماجد لما سمع كدة نزل فى كسها واسامه نزل فى طيزى ومكنوش مصدقين انى بنيك اختى ومسكتها ودخلت زبى فى كسها على لبن ماجد واسامه والبن كان كتير بينزل مع دخول زبى وطلوعه وماجد مكنش مصدق ودخل زبه فى طيزى وبينكنى ونزل البن فى طيزى واسامه كان مخلى نادين تمص زبه وطلعه من بقها ودخله طيزى ونكنى لحد منزل فى طيزى وانا نزلت فى كسها واتشطفنا مع بعد واتفقنا وقت ميجونا ينكونا انا ولا نادين وطبعا معرفتهمش ان بابا وماما بيتناكو علشان مينفعش طبعا ورجعنا لتحت ونادين خشت نامت وانا نمت فى حضن الاتنين واقموا نكونى تانى وفشخونى وتانى يوم كلنا كنا بنجهز للحنه انا وبابا والنسوان وعمى واولاد عمى..

وليله الحنه ولاد عمى فشخونى طبعا وفشخوا نادين وعملنا الحنه وتانى يوم الدخله خشيت البس ونادين راحت الكوفير وانا بجهز ولاد عمى نكنونى كل واحد زبين علشان يودعونى على منتقابل تانى علشان يدوبق يحضرو الحفله فى القاعه ويروحوا البلد علشان اشغلهم والارض......

فى القاعه.....

دخلت انا ولولو فى ايدى وتامر ونادين ورانا والاهل والمعازيم والزغريط والحفله اشتغلت واولاد عمى بركولى وقالو ليه مراتك نظامها ايه قلتلهم الطريق سالك وقت متظرونى هتنكونا مع بعض فرحوا اوى وبركولها وراحوا بركوا لنادين والكل كان بيرقص وانا ولولو رقصنا ونادين وتامر وبعدها الحفله اشتغلت والكل كان فرحان بينا وخلصنه الحفله وتامر اخد نادين وركبوا العربيه وراحوا شقتهم بعد **** على اخته وعليه وانا سلمت على نادين وتامر خدها ومشى وانا خد لولو ومشيت وطلعنا شقتى وعمى استازن بابا بلعفيه علشان يروحوا علشان الارض والبيت والبهايم
وعمى قال لبابا ابقى هتهم يشوفوا البلد ويقعدو عندنا يومين وبابا وعدة انه هيجبنا ليه وعمى مشى هو واولادة ونسوان عياله واولادهم ومرات عمى والكل مشى وطلعنا شقتى.....

نادر... اخيرا ياقلبى بقيتى ملكى وهنيكك برحتى ونخلف وتتمتعى زى منتى عوزة وانا اتمتع معكى ياروحي بحبك اوى...

لولو.. وانا اسعد واحدة انى مراتك وانى هتناك منك ومن بابا وتامر واى حد وهعمل اى حاجه تمتعك هعملها ياقلبى...
مسكتها وببوسها وبقفش فى بززها ونازل تقفيش فيهم رف الجرس وروحت افتح لقيت بابا وبيضحك ليه ولابس روب وجايب عصير وبيرة ودخل جوة على اوضه النوم...

بابا.. 😂😂😂😂يلا ياخول انا الى هدخل ياعلق انا عوزها تحمل منى خلاص بقت مراتك ولو حملت محدش هيتكلم ولا الناس هتشك يلا عند امك تحت وسبنى مع بنتى لولو انكها برحتى هههه

لولو... 😅😅😅😅بجد يابابا هتكون دخله هايله يلا يانادر متبوظش اليله 😂😂😂😂😂

نادر.... ياهبله يامجنونه انتى يالبوة والناس الى هتيجى تبارك لينا يلقونى تحت وبابا معاكى...

بابا... 😅😅😅😅😅لا مهو انت تطلع لينا بعد الفجر وانا هنزل على مالناس تبارك وتمشى....

نادر... بابا 😔😔😔😔خلينى معكم ونكنى معها علشان خاطري وانا مش هعمل حاجه تزعجكو

بابا... امممم مفيش مشاكل خليك بس تسمع الكلام بعد منيكك معها تخش الاوضه وتسبنى معها لوحدنا يلا خش البس حاجه من بتوع مراتك علشان احس انى مع اتنين لبو هههههههه

بابا مسك لولو مراتى مص شفيفيها ويرضع بززها وبيقلها....

بابا... حببتى اخيرا بقيتى بنتى ومرات ابنى الى هخلف منها واخوى نادر لان مراتى شطبت بدرى

لولو... بابا انا ملكك نكنى وخلينى ام ابنك عوزة منك عيايل كتير....

بابا... تعاله يخول مص زبى سخنى علشان انيك بنتى حببتى مراتك وانيكك

نزلت امص زب بابا والحس بيوضه وهو بيلحس لمراتى وبيعض بززها ولولو بتصرخ وبابا نيمنى جم لولو وبقه يدخل زبه فى كس لولو ويطلعوا يدخله فى طيزى وعمال يفشخ فينا وبابا شكله كان واخد من طلعت حاجه لانه كان فى قوة جبارة بيفشخ فينا انا ولولو بنصرخ جامد...

نادر... كفايه يابابا انا مبقتش قادر ابوس ايدك براحه يابابا طيزى ولعت ااااف انت واخد حاجه

بابا... احاااااا ايوة ياخول انا واخد من طلعت حبايه علشان افشخ مراتك وتحمل منى وحظك انت كمان تتفشخ معها استحمل وشيل عن مراتك شويه جسمى مولع عوز افشخكم....

ساعه وبابا بيفشخ فينا ونزل فى كس لولو وزبه لسه واقف حديد وبردو ركب طيز لولو بيفشخ فيها ولولو بتصرخ ومتمتعه اوى من بابا وانا مبقتش قادر شويه والجرس ضرب وقمت افتح

نادر... مين الى هيجنا دلوقتى يابابا ماما اكيد نيمه من تعب الفرح ياترة مين.....

بابا.... يمكن تكون ماما استغيبتك لانى قوتلها انك هتنزل تبات معها وطلعت تخف عنك شويه...

نادر... هروح افتح لها وانت ظبط لولو وماما تخش تخف عن لولو شويه هههههههه

روحت افتح لقيت طلعت بيحضنى اوى....

طلعت... حبيبتي وحشتينى اوى اوى اوى اوى شكلك يجنن بلقميص دة بابا فين اكيد مع لولو

نادر... هو انت وبابا متفقين تبوظوا الدخله بتعتى ولا ايه ههههههه اه بابا بينيك لولو وفشخنى معها بقاله ساعه كله منك لازم تديله الزفت الحبايه دى

طلعت... ههههههههه لازم ياروحي علشان يظبط ويخلف الولد الى بيحلم بيه ويخويك تعاله

طلعت مسكنى وشالنى ودخل لبابا لقاه بيفشخ لولو ونيمنى جمبه ودخل زبه فى طيزى وقعد يفشخ فيه وبابا يفشخ فى لولو وبيبدلو علينا لحد منزلوا فينا وطلعت بركلى وجبلى هديه انا ولولو

نادر... ليله تجنن ياروحي وكمان هديه مكلف نفسك ليه بس كدة

طلعت... بس ياعلق انت مراتى ومراتك مراتى وابوك حبيبى وامك حببتى الى هى فين..

بابا.. ههههه نيمه من تعب الفرح خلينا انا وانت نتمتع بلبو دول ونزلو فينا نيك تانى وفشخ لحد منزلو تانى وبعدين بابا وطلعت دخلو نامو مع لو لو وقالو ليا نام انت فى الاوضه التانيه وسبنا مع لولو لسه مشبعناش ولو عوز تنيك انزل لماما نكها وابقه اطلع علشان الناس الى جايه بكرة.

همه ناموا وبينيكوا فى لولو ومتمتعين وانا نايم فى الاوضه التانيه وسمعهم كل شويه يهيجوا وينكوها ويسكتوا والموسيقى تشتغل والرقص وبعدها يسكتوا والنيك يشتغل تانى هههههه

زهقت عوز اتناك وانيك شويه قولت انزل ولبست ودخلت ليهم لقيت طلعت بينيك لولو فى طزها وبابا فى كسها وبيبسها ومتمتعين اخر حاجه..

نادر.. بابا انا زبى وجعنى وعوز انيك وانزل هنزل انيك ماما والصبح هطلع اصحيكم قبل الناس متيجى خدوا رحتكم بقى ومش هوصيكم على لولو........

بابا... يلا ياخول توصينى على مين على بنتى ام ابنى هههههههه متخفش دى فى عنيه...

طلعت... يلا يامتناك وقبل الناس متطلع تجنا تصحينا علشان نلبس ونقعد معكم قدام الناس اننا جينا بدرى نبارك ليكم يلا بقى ياحببتى متعطلناش بقى ورانا نيك كس وطيز وسلملى على ماما

نزلت لماما وفتحت بلمفتاح ورحت الحمام وبعدين دخلت على ماما قولت هلقيها نيمه انام جمبها واصحيها انكها ونقدى اليله مع بعض بدل منا لوحدى ولولو مش فضيه ليه بابا وطلعت فشخنها
فتحت الباب لقيت ضحك وشفت ماما نيمه وفى واحد نيم عليها بيفشخ فيها وزبه فحل واسمر ببص ليه وزعقت ليهم ماما مين دة الراجل اتخض وبيتلفت وبص ليه احاااااااا مين عمى 😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳 عمى اتفاجاة بيه نادر 😲😲😲😲😲😲😲😲افهمنى الاول يانادر

وبكدة انتها الجزا دة وهنعرف نادر هيعمل ايه مع عمه وهل هيعرص عليهم ولا هيفضحهم كل دة هنعرفه فى الجزا الجديد............

...........تحياتى لكم جميعا 🌹🌹🌹🌹🌹🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹......

لجزا العاشر والاخير..........

وقفنه فى الجزا الى فات لما نزلت لما بابا وطلعت بينكوا لولو وانا لقيت زبى وجعنى وقلت ليهم هنزل انيك ماما ونزلت لماما وفتحت بلمفتاح وروحت الحمام وبعدين دخلت على ماما قولت هلقيها نيمه انام جمبها واصحيها انكها ونقدى اليله مع بعض بدل منا لوحدى ولولو مش فضيه ليا بابا وطلعت فشخنها فتحت الباب لقيت ضحك وشفت ماما نيمه وفى واحد نيم عليها بيفشخ فيها وزبه فحل واسمر ببص ليه وزعقت ليهم ماما مين دة الراجل اتخض وبيتلفت وبص ليه احااااااااا مين عمى 😳😳😳😳😳😳😳😳😳عمى اتفاجاة بيه نادر😲😲😲😲😲😲😲افهمنى الاول يانادر.......

نادر.... افهم ايه ياعمى انت مش روحت وسلمت علينا ومشيت مع اولادك وازى وصلت هنا ومن امته وانت بتنيك ماما وبابا يعرف ولا لا انا عوز افهم كل حاجه دلوقتى وانتى ياماما مخبيه عليه..

عمى... اسمعنى بس الاول امك انا عمرى ملمستها قبل كدة دى اول مرة يانادر بس عندنا فى البلد الستات مش زى هنا امك كانت لبسه لبس يهيج دة غير الزواق والاحمر ومراتى زى الجموسه تاكل وتنام بلبسها وريحتها تقرف وفى الفرح وانا داخل المطبخ حكيت فى امك من غير مقصد وشميت رحتها وشوفت الجمال الى بجد وزبى وقف من غير مقصد لقتنى بروح لها تانى وبحك فيها وهى سكته ودة شجعنى حضنتها وهى كمان......

فلاش باك......

عمى... انا هقوم اخش الحمام ياخويه النسوان كلهم مشغولين محدش يعملنا شاى انا هخش واعمل شاى تشرب معيه....

بابا... ماشى يبقه كتر خيرك ام نادر مشغوله وانا قعد مستنيك..

دخل عمى الحمام وهو خارج شاف امى لبسه ومتزوقه دخل عليها وحك فيها لقها سكته قال يجرب الحلاوه والجمال وخصوصا محدش فى الصاله غير بابا.....

عمى... لموااغزة ياام نادر هعمل شاى هو السكر والشاى فين..

ماما... اااه امممم هناك اهو فى المطبخ الى فوق دة تعاله هاته احسن مش هطوله ههههههه

عمى... ااااف بس كدة هزنقك وممكن اخويه يزعل منى وتحصل مشكله ممكن تعدينى ياام نادر

ماما... ههههه خايف من اخوك لا متخفش تعاله علشان اعرفك مكانه وهولع البتجاز اهو تعاله

عمى راح وزنق امى جامد وهو بيجيب السكر والشاى وماما اتشرمطت عليه وزبه وقف وماما مسكت زبه وعمى اتفاجا وحضنها وماما نزلت بوس فى شفيفه ودى كانت اول مرة لعمى حد يبوسه من شفيفه واندمج معها وقالت ليه روح العيال وتعاله بعد الفرح هستناك واخوك هيكون بيت برة ونزلت ماما طلعت زب عمى ومصت زبه وعمى من المتعه نزل لبنه فى بقها وعجبها زب عمى وخلصوا وعدل عدومه وبيتلفت لقى بابا..
بابا.. بتعمل شاى ولا بترضع مراتى هههههههه مالك اتخضيت ليه هو انت مفكرنى مش حاسس بيك خد راحتك بس مش دلوقتى تعاله بعد الفرح زى وهى قلتلك..
عمى... انت مش زعلان منى يااخويه بجد انت موفق ابات مع مراتك العسل دى اااف ياابو نادر

نرجع من الفلاش.....

عمى.. بس ياسيدى وابوك عارف انى بايت هنا وانا قولت للعيال انى هروح ابات عند صحبى اليله

نادر.. تمام ياعمى طيب انا عوز انيك ياماما تعبان اعمل ايه ولا عمى كفاكى واطلع انام فوق

ماما... هههههه لا ياقلب ماما هتنكنى مع عمك وعمك هينيكك انت كمان هههههه

عمى... 😳😳😳ايه هو نادر بينكك ياام نادر واخويه عرف وكمان انت بتتناك يانادر.....

نادر.. بتناك وبعرص وعلى فكرة ولادك نكونى اول مبارح انا ونادين كمان ههههه

عمى.. 😲😲😲😲نادين ازى هى مفتوحه من جوزها اااااه منك ولا كانى عمكم انا لازم انكها انا كمان زى ولادى وزى نادر واكيد اخويه بينكها طبعا انا اخر واحد يعلم وابوك طبعا مع مراتك فوق

نادر... طبعا بابا بينكها فوق وناك نادين يلا ياعمى وطبعا عمى نكنى وناك ماما لحد الصبح وانا عرصت عليهم وكنت بلحس لبن عمى من كس ماما والصبح عمى سلم علينا انا وماما ومشى...

طلعت لشقتى ولقيت بابا ولولو وطلعت صحين وطلعت بسنى ومشى وسلم على بابا وبابا قعد معيه ولولو دخلت تاخد دش وبابا بيبوسنى ومتمتع ومبسوط اوى ان ممكن يخلف تانى ولد او بنت

بابا.. يسلام ياواد يانادر لو لولو حملت منى هكتبلك العمارة كلها والارض عمك مشى صح ههههه

نادر.. ايوة مشى وانت مقولتش ليه عن عمى يعنى من امته واحنه بنخبى حاجه على بعض...

بابا... عادى يانادر مجتش منسبه يااخى ومتزعلش منى منته ونادين اتنكتو من ولاد عمك انا زعلت

بابا نزل ولولو طلعت من الحمام وقعدت على رجلى وبستنى جامد..

نادر.. اتبسطى ياقلبى مع بابا وطلعت انا مش حرمك من حاجه اهو زوج معرص وديوث ومتحرر

لولو... اااااف دول فشخونى طيز وكس مش هقدر اتناك اليله يانادر بجد كسى وطيزى اتمتعوا اوى

عند نادين وتامر......

اول مدخلو الشقه تامر حضنها جامد ونزل يقلعها الجزمه والفستان وقلع هو كمان وفضل يبوس فيها ويحضن ويبعبص طزها وكسها ويعض بززها ونادين مولعه..

تامر.. حببتى عملك مفجاة بعد شويه هتوصل هنا بس بجد ولاد عمك فشخوكى انتى وانادر زى مقولتيلى ااااف كان نفسى اكون معكى واعرص علكى..

نادين... متتصل بيوسف هو رجع من السفر ولا لا خليه يجى ينكنى معاك وتعرص برحتك هههه

تامر.. وحياتك اتصلت عليه لسه فى السفر وهيرجع كمان اسبوعين شويه والمفجاة هتوصل

رن جرس الباب وتامر فتح وكان احمد صحبه ومعه واحد صحبه ولبسين ومتشيكين..

تامر... اتفضلو ياجماعه البيت بيتكم خش ياحمد انت عارف الاوضه هات نادين على معملكم عصير

احمد دخل لنادين لقها ملط ولسه بتلبس شد منها القميص وشلها ونادين بتضحك وطلع بيها على صحبه وقلعوا ملط مع بعض ونزلين فيها فشخ بوس وبعبصه واحمد مستناش دخل زبه فى كسها وصحبه فى طزها ونزليت نيك فيها وتامر سمع الاهات وخرج بلعصير وقالهم...

تامر... متيجوا ياجماعه الاوضه احسن ناخد رحتنه احسن اتفضلو العصير احمد وصحبه طلعو زبهم وبيشربوا العصير وتامر بيمص ليهم ومتمتع اوى والجرس ضرب وتامر قال دة اكيد معتاز واح يفتح ودخل معتاز وسلم عليه وباسه ودخل لقيهم ملط قلع هو كمان زيهم وقعد يشرب العصير..
قام تامر يمص زب كل واحد شويه منهم ومعتاز بيلحس كسها واحمد بيلحس طزها وصحبه بيلحس طيز تامر ومعتاز دخل زبه فى كس نادين واحمد فى طزها وصحبه نادين كانت بتمص زبه وشويه صحب احمد دخل زبه فى طيز تامر وبينيكه ونادين بتمص زب تامر وفشخنهم جامد اوى وبيبدلوا عليهم ونادين هيجه وبتفتكر يوسف لانه وحشها فعلا وتامر مفشوخ من احمد ومعتاز بينكوا مع بعض وصحبه بيفشخ نادين وفضلو كدة يبدلو لحد مملهم لبن كس وطيز نادين وطيز وبق تامر ومعتاز استازن ومشى واحمد وصحبه باتوا مع تامر ونادين ينيكوا فيهم للصبح.....

وتانى يوم قام احمد وصحبه وناكوهم زبين كل واحمد وميشوا قبل ما الجمعه يرحلهم يبركلهم

عدت الايام ونادين بتروح الكليه وتامر بيروح شغله بقلهم شهرين متجوزين خلاص بقى هههه

ولولو هى كمان بتروح الكليه ونادر بيروح شغله وسعات عم نادر يخطف رجله ينيك مرات اخوة وسعات ينيك لولو هى كمان او ينكهم مع بعض ويمشى او ينكهم مع اخوة وبعدها ممكن يروح ينيك نادين وتامر مع بعض وسعات اولادة يروحوا يباتو ليله ويفشخوا نادر ومراتوا ونادين وتامر لكن ميعرفوش ان عمهم معرص ومرات عمهم بتتناك من نادر وصحابه ومن ابوهم....

نادين ولولو قعدين مع بعض فى الكليه وبيضحكوا وبيحكوا على الى حصل ليهم من عمهم واولادة ومن صحابهم وجوزهم ومبسوطين انهم عيشين الحريه وبيعملو الى عوزينه وجوزهم بيعرصوا عليهم وسيبنهم يتناكو من اى حد يعجبهم وبيحبوا الشرمطه اوى وسعداء بكل واحد بجوزها...

نادين... بنت يالولو انا كسى اتفشخ او من عمى وبابا ومعتاز ونادر وصحبه واولاد عمك وعمك..

لولو.. اسكتى يانادين عمك دة طلع وحش بس نادر زبه اكبر ولا ولاد عمك ااف يجننون هههههه

نادين.. بت انا فى حاجه مجنونه عوزة اعملها ايه رايك تباتى انتى مع اخوك اليله وانا ابات مع اخويه وكل واحدة تتناك زى مهيه عوزة من اخوها او بابها او الجران ها ايه رايك تجى نعمها ليهم

لولو... و**** فكرة اروح عندك والبس لبسك واكون مرات اخويه ليله واخليه يجيب صحبه ههههه

نادين.. وانا كمان اكون مرات اخويه واتناك منه ليله او من بابا او طلعت او اى حد يعنى ههههه

اتفقوا مع بعض وبعد الكليه راحت نادين شقه اخوها ولولو هى كمان وكل واحد قلعت ولبست قميص نوم وزكرت وجهزت الاكل وقعدت فى الصاله مستنيه اخوها او جوزها فى اليله دى.....

نادر... دخل ولقى الى نيمه على بطنها وطزها مرفوعه وبتتفرج على التلفزيون هاج من المنظر وقلع ملط ونزل يلحس كسها وطزها وحسس ان طعمه متغير مش كس لولو دة وقعت يلحس ويبعبص ويشرب عسلها وكدة اتاكد انها مش لولو وقلبها على ضهرها واتفاجاة 😲😲😲😲

نادر.. انتى ازاى وفين مراتى لولو وجوزك عارف ان انتى هنا ماشى يالولو كدة تعمليها فيه..

نادين.. فى ايه يامعرص عملتلك مفجاة بدلت انا ولولو اليله وحشنى تعريصك ياخول يامتناك تعاله بوس رجلى يابن الخول ولا خلاص نسيت وقولت مشيت ونسيتنى ولا مفكر نفسك دكر مالولو حكتلى على الدخله بتعتك هههههه ياكلب نضف رجلى وكس ستك بسرعه علشان الدكر الى جاى ليا

نادر.. دكر مين ياستى الى جاى هنا طب انيكك زب واحد ممكن قبل ميجى...

نادين.. انت كلب ليه وخدام كسى والكب مينكش سته يلحس وبس ينضف كسى وبس فهم 💥💥

نادر.. اااه فهم حاضر هلحس وانضف كسك ورجلك يامولاتى الملكه...

وهو نينضف كسها الجرس ضرب وكان بتاع الدلفرى جايب اكل ليهم نادين طلبت منهم اكل...

نادين... قوم ياكلب افتح الباب واياك تلبس حاجه وانا قعدة كدة هتفرج عليك عوزاك تمتع الخول الى جاى دة عارف لو مشى ومتمتعش منك هربطك وهعزبك طول اليل وهكهربك فهم يلا غور....

نادر.. 😓😓حاضر بس انا ملط ياستى بس حاضر امرك الى تامرى بيه....

راح نادر يفتح الباب ولقى شاب عندة 32سنه اسمر جسم تخين شويه وعضلات بطنه ودرعاته بينه وطويل وبشنب ودقن صغيرة والشاب شاف نادر ملط قدامه استغرب جدا ولمح نادين قعدى عريانه زبه وقف علطول وبيبس لنادر وعرف انه ديوث ومعرص علشان فتح وهو ومراته كدة...

الشاب... احمم احمم 😳😳😳حضرتك انا الدلفرى جايب الطلبات ممكن تستلمها هنا وا. وا. وا....

نادر.. 🤨🤨🤨وممكن تتفضل جوة على مجبلك الفلوس ممكن تعاله الحمام هناك اهو لو محروج..

الشاب.. احمم حمام اه ممكن بعد ازنك اخش..

دخل الشاب الحمام ولقى اندر وقمصان نوم تجنن فى السبت على الغساله وجاب قميص وبيشم فيه وزبه واقف ونادر فتح الحمام عليه والشاب اتكسف ورمه القميص وكان ناسى يققل الباب من جوة وتامر وطه وجاب القميص وحطه على وش الشاب ونزل مسك زبه وطلعه ونزل مص فيه والشاب اندهش وعرف انه خول ومعرص وقلع هدومه ونادر بيمص زبه ومسك نادر ونيمه على العدة ودخل زبه وفضل ينيك فيه ونادر يصرخ اااااف زبك يجنن نكنى يادكرى وسيدى نكنى قدام مراتى انت فحلى واسد زبك يجنن مالى طيزى ااااف كمان نكنى طيزى عوزة زبك ولبنك اااااف امم

الشاب.. هفشخك يامعرص على شرفك ولحمك يامتناك انا من اول مفتحت وشكيت فيك عوز انيك مراتك ياخول هنكم انت وهى مع بعض ااااف طيزك تجنن يابن الزنيه زى محشور فيها افففففف

الشاب شال نادر على زبه وخرج بيه وهو شيله ونادر متشعبط فى رقبته وزبه فى طيزى وخرج وراح لنادين الى شفتهم وضحكت والشاب قلها فين اوضه النوم يالبوة شورتله عليها قلها حصلينى
وراح على الاوضه ونيم نادر نام بيه وقعد يفشخ فيه جامد ونادين قعدة جمبهم والشاب بيمص بززها وهو بيحسس على جسمها وبينيك نادر ونادر بيصرخ من المتعه والشاب كمان ااااااف لحد الشاب منزل فى طيز نادر لبنه السخن وقعد على السرير ونادر بيمص زبك وبينضفه ونادين فشخه كسها قدام الشاب الى بيلحس كسها ونادر خلص مص ونضف زبه والشاب قاله

الشاب.. تاعله يامعرص الحس كس مراتك لسيدك الى هينيك شرفك قدامك...

نادر.. حاضر ياسيدى هلحس كس مراتى البوة ليك علشان تنيك شرفى وتفشخه واعرص ليك..

الشاب... اااف كمان يامعرص يلا امسك زب سيدك ودخله بنفسك فى كس البوة مراتك اااااف

نادر مسك زب الشاب ومصه وبله ودخله فى كس اخته الى الشاب مفكرها مراته والشاب قعد ينيك فى كسها ويفشخ فيها جامد ونادر نزل تحت منهم يلحس زبه وبيوضه والشاب يطلع زبه لنادر يمصه ويبله ويرجع يدخله كس نادين تانى وبعدين نيم نادر جمب نادين وبقه بينيك فيهم مع بعض لحد مقرب ينزل طلع زبه من طيز نادر ودخله كس نادين ونزل البن فى كسها وهو هيجان......

الشاب... اف كس مراتك يجنن يامعرص انا متشكرا اوى انك خلتنى انيكك انت والبوة مراتك..

نادر.. اى خدمه ياقلبى فى اى وقت تحب تجينا البيت بيتك وكس مراتى وطيزى مكك..

نادين.. الحساب كام ياروحي ومتشكرة اوى على النيك الحلو دة بجد انا اتمتعت اوى اوى....

الشاب.. الحساب عندى ياعسل المرادى وياريت تطلبينى على طول ودة رقمى الخاص يلا همشى انا لانى اتاخرت عليهم مع انى مش عوز اسبكم ابدا هاتى بوسه قبل ممشى اممممم وانت كمان...

نادين... مستنى ايه ياعرص نضف كس ستك يلا من لبن الفحل بجد انا مبسوطه منك انت كلب مطيع وهكفاك هتنام فى الحمام اليله طول اليل مفيش نقاش يلا على الحمام غور مشفكش الى الصبح......

نروح عند لولو واخوها......

لولو فى المطبخ خلصت الاكل ودخلت تاخد حمام وتامر وصل وشم ريحه الاكل افتكر اخته وقلع وخش الحمام لقى لولو......

تامر... 😳😳😳لولو انتى هنا من امته وفين نادين مراتى يالبوة هههههههه

لولو.... انا وندين كل واحدة هتنام مع اخوها اليله وحشتنى ياقلبي اوى اوى وزبك وتعريصك كمان

تامر.. 😲😲😲😲بجد يولاد الايه فكرة حلوة وتغيرر بردو كسك وحشنى يالبوة اوى ونزل يلحس فيه وبيبعبصها ونيمها على البنيو ودخل زبه وفضل ينيك فيها ويطلعه من كسها يدخله طزها ولولو فرحانه وكان نفسها فى احمد او يوسف مع تامر وهى بتصرخ من زب تامر الى بيفشخ فيها جامد

تامر... زبى وحشك يالبوة صح طب مكنتى خليتى نادين وانكم مع بعض اااااف كسك بيكل زبى

لولو... ايوة ااااف زبك وحشنى يامعرص اااحححح وكنت عوزاك انت اليله من غير مراتك احححح

تامر... خدى يالبوة زبى ليكى اليله لوحدك ااااف كسك ناار هو نادر مش بينكوا سيبه كدة مولع..

لولو.. نادر زبه بيفشخنى جامد وفحل بس انا كسى مش بيشبع اختك شرموطه ياخول ياعرص

تامر... مش قادر من نار كسك يابنت المتناكه هنزل خلاص ااااااف بنزل يالبوة خدى البن فى كسك

ونزل تامر مستحملش واخته مكنتش لسه نزلت وخلته يلحس كسها ولبنه لحد منزلت وناموا...

تانى يوم كل واحد راح شغله ونادين ولولو رحوا الكليه وكل واحدة حكت على الى حصل لهم...

نادر.. قاعد بيشتغل والسكرتيرة دخلت بلغته ان اخته منتظرا برة قالها دخليها ودخلت ليه....

نادين.. هاى يامعرص يامتناك يلا تعاله معيه هنروح مشوار مينفعش اروح لوحدى يلا بسرعه..

نادر.. 🤨🤨🤨مالك يابنتى عمله زى المحضر كدة مشوار ايه الى هنروحه ومختيش الخول جوزك ليه ولا انا الحيطه الميله بتعتك هههههه

نادين.. اخرس خالص لما اقولك يلا تقول حاضر وبس والى غضبى وحش وانت عرفه 😡😡😡

نادر..حاضر بس اهدى انا خلصت شغل يلا بينا ياستى وبلاش تزعلى نفسك مقدرش على زعلك

نادين اخدت نادر ومشيوة مع بعض وهو مش عارف ريحين فين وفضل ماشى بعربيته لحد موصلو مكان راقى فى المعادى ونزلو قدام عمارة فخمه ودخلو والبواب وقف وسالهم...

البواب... ايوة ياهانم انتى والبيه على فين ريحين لمين كدة حضرتكم...

نادين.. 😂😂دودى بيه موجود هو نرمان هانم انا صحبت نرمان هانم وطلعلهم ودة اخويه..

البواب... دقيقه ياهنام هكلمهم واشفهم موجدين ولا لا حضرتك....

نادر... 🤨🤨🤨🤨🤨مين دودى ونرمان دول يانادين وايه علقتى بيهم وجيبانى ليه هنا اصلا

نادين.. 😡😡😡😡😡انت تخرس خالص مسمعش صوتك تمشى وانت ساكت مفهم ولا لا...

نادر... 😓😓😓😓😓😓😓.........

البواب... اتفضلى ياست هانم همه فى انتظركم واسف على التاخير.....

نادين سحبت نادر وطلعو الدور 12ولقيت الباب مفتوح ودودى واقف بروب مفتوح ومستنى ودخلو وقفل وراهم...

نادين... اعرفك ياخول دة دودى زميلى فى الكليه ابن مصطفى الزناتى صاحب شركات ورجل اعمال تقيل اوى وبينكنى من زمان وجيبات تعرص علشان هو حب يشوفك بتعرص هو بيحب كدة وبيتمتع بكدة صح يادودى....

دودى.. صح ياقلبى دودى تعاله يامعرص بوس رجلى ومص زبى علشان افشخ كس شرفك قدامك

نادين.. 💥💥💥مسمتعتش سيدك قالك ايه يلا دة شرف ليك ياخول يامتناك مص زبه يلا

نزل نادر وقلعه الروب ونزل بلسانه يلحس جسمه لحد موصل لزبه وفضل يلحس في بيوضه ويمص زبه واخته تتف عليه وتخليه يبوس رجلها ويمص صوابع رجليها ورجلين دودى بيلحسها

دودى.. اااف ياكلب انت تجنن ابقى هتيه معاكى يانادين مدام مطيع كدة انا حبيت الكلب دة اوى
وقام دودى ومسك نادر من شعرة وحطه على كس اخته وقاله يلحس كسها علشان ينكها قدامه..

نادر بيلحس كس نادين وهى بتشتمه باوسخ الشتايم وبتهينه جامد ودودى مبسوط من كدة..

نادين... اححححح الحس ياكلب يامعرس انت خدام كسى وكلب ليه يابن الخول ارفع قرونك جامد دودى هيمرمط شرفك جامد ياخنيس ياعلق يامتناك اااااف كمان يابن المتناك ياخول..

دودى.. قام ومسك زبه ودخله فى كس نادين ورفع رجليها على كتفه ونادر بيبوس رجليه وبيلحس طيزة وينزل يلحس زبه وبيوضه ودودى متمتع اوى من عمايل نادر ومكنش مصدق الى مشاف بنفسه وبقى متمتع اوى من كس نادين ولحس نادر اااااف ااااااااف امممممم الحس كمان احححح

دودى... ايوة كدة ياخول هنيكك وانيك اهلك كلهم وهفشخ عليتك همله كس اختك النجسه لبن من زبى ياعليه وسخه انا سيدكم ياكلاب يابن الكللابب احححح مش قادر هنزل من المتعه اااااف هنزل

نادين.... قفشت برجليها على وسط دودى ونزل البن كله فى كسها ودودى قام من عليها ونادر نضف كسها وزب دودى وخدم دوش ودودى ناك نادين تانى وناك نادر بعدها علشان يكافه لانه مبسوط من واتمتع منه ومن لحسه وطلع شيك واداة لنادين وطلع علبه وادها لنادر فيها ساعه وتلفون ايفون ونادر فرح اوى بالهديه ونادين كمان ومشيم ونادر روح نادين البيت وتامر ناك نادر قبل ميمشى ونادر روح مفشوخ ومتمتع ومعه الساعه والتلفون وروح خد دش واتعشه ونام وابوة نادر خش على لولو وبات معها علشان اخوة بيت مع ام نادر وهيبات معها وبينكها وهيمشى بدرى

وتانى يوم ابو نادر لسه نايم فى حضن لولو ملط ونادر خش لبسه وسبهم ومشى على شغله وهو نازل لقى عمه طالع وصبح عليه وخدة يوصله وكانو بيهزرم مع بعض وعمه مشى ونادر فى شغله بيشتغل بتجيله ماموريه وبيبلغ لولو انه هيتاخر فى الشغل وهيرجع متاخر وبيروح لاقى المعاد اتاجل بيروح وبينسه يكلم لولو وبيفتح وبيدخل بيلقيها بتكلم شاب وبتقوله....

لولو.. اففففف ريحت كسى كان هايج اوى ااااف تسلم يابيبى...

الشاب.... هههههه استحميتى ولا لسه لحسن جوزك ياشرموطه يعرف انا جايب لحد دلوقتى 3مرات فى كسك هياخد باله يخربيتك ههههه..

لولو.... لا مش هستحمه ملكش دعوة انت جوزى معرص وعادى ولما يجى هخليه ينظف كسى من غير مايعرف ااااف نكنى انت بس كسمه كسى عوز لبنك تبردة عشربنى ياخول بسرعه افففففف

الشاب.. يخربيت شرمطتك زبى هاج يابنت البوة يازنيه مش قادر هنزل ااااااف بنزل يالبوة اااااف

نادر شاف الشاب وهو بينزل لبنه وسمع وشاف شرمتط لولو وطلع اتسحب برة بعد مخلصوا نيك وطلع وهبد الباب علشان يعرفها انه رجع من الشغل ولولو قفلت مع الشاب بسرعه وعرفته......

نادر... لولو حببتى عوز اكل وانام تعبان اوى من الشغل ومرهق وانتى وحشتينى اوى اوى...

لولو.. مالك ياخول متتعدل وحشتك ايه منا معاك كل يوم يامتناك لحقت بوحشك ههههههه

نادر... معيه طول اليوم بس مع بابا فى حضنه وهو الى جوزك مش انا ولو عوزك بترفضى....

لولو... هقوم اسخن الاكل انت راجل فيق اوى....

نادر.. كل ودخل نام ولما حب ينام مع لولو وهى رفضه وبتتحجج ليه باى حاجه وبقه متدايق

تانى يوم الصبح صحى وخد دش وفطر وهو قاعد بيفطر ولولو نيمه جات رساله لها وهو فتحها ولقى فيها (العرص هينزل امته كسك واحشنى اوى يابت) قام ومش وراح الشغل عادى وكمل يومه وخلص شغل وروح واول مدخل الشقه بيلاقى لولو مع شاب طويل وبعضلات وشعرة ناعم وربطه

لولو.. كان نفسى اتناك منك برحتى من زمان ياحبيبى واخد راحتى علشان المعرص ابن الخول المتناك جوزى الخول العرص....

نادر.. ايه دة مين دة يالولو وايه كل الشتيمه دى كلها....

الشاب... انا انا........

لولو... 💥💥💥💥ايه ياخول ازى تقطع النيكه عليه انت اتجننت...

لولو تمسك نادرمن شعرة وتروح بيه على زب صحبها وتقوله الحس كسى وبه وهو طالع من كسى ولو طلع دخله تانى مفهوم نزل نادر ولحس كسها ومص زب الشاب ولولو تشتمه والشاب كمان
قام مش شعر نادر محط زبه فى بقه وبقه بينيكه جامد اوى ولولو بتف عليه وبضربه وبضحك والشاب نيمه ودخل زبه وفضل ينيكه شويه ويحط رجله على دماغه وهو بينيكه جامد ولولو بتتفرج عليهم ونادر بيصرخ جامد وبعدين سابه وطلع زبه ودخله فى لولو وفضل ينيك فيها جامد ونادر يلحس زبه وهو بينكها ويمص ويدخله كسها تانى وفضل كدة ينيك فيها لحد منزل فى كسها و ارتاح شويه ونكها تانى وناك نادر تانى وبات معهم وابو نادر طلع وناك نادر وبات معه لما عرف ان لولو معها زملها والصبح بابا نزل والشاب نزل بعد مناك لولو زبين كمان الصبح ومشى ونادر راح شغله كان طيزة مفشوخه والمدير راح لنادر وناكه فى المكتب لانه كان وحشه وقاله هيبقه يروح لمراته كمان وامه ينكهم لما يكون فاضى ونادر روح البيت ملقاش لولو قعد خد دش وكل وشويه ورجعت لولو وقلعت وفشخت كسها لنادر وقالتله الحس كسى تعبنى ونادر بيلحس وطعم كسها متغير ...

نادر... حبيبتي طعم كسك متغير فى طعم لبن رجاله...

لولو.. لبن منين انا جايه من مشوار وعرقانه هجيب لبن منين يامعرص انت لو فى كان هيكون قدامك ولا ايه ياخول ......

نادر.... تمام عرقك طعمه حلو زى لبن الرجاله بحب للحسه يالولو اوى بحبك ياستى اوى اوى

لولو... وانا بحبك ياكلبى طول منته حلو معيه هحبك ماشى يامعرص..

نادر... عوز اكل وانام بعد ازنك تعبان هخش انام...

لولو... هتنام من غير متنكنى ياخول يلا كسى عوزك نكنى..

نادر مسكها وبيدخل زبه لقى كسها واسع اااف كسك بقى نفق يالبوة من كتر النيك ولا من ايه

لولو.. اااححححح كمان يانادر كسى مبيشبعش ياخول نكنى مش قدرة ااااف نكنى

نادر.. بنيكك يالبوة ياام كس نفق مش بيشبع واتناك من الناس كلها خدى زبى فى كسك اف كمان كسك نار مولع زبى اتحرق جوة كسك ياعلقه ااااااه جنان بحبك متعه كسك يالولو هنزل اااف ونزل نادر فى كسها وبعد شويه قام وخد دش ولولو جهزت الاكل وبعد مخلصت الاكل نادر بيكل ولولو رايحه تعمل شاى وقعت فى ارض اغم عليها ونادر جرى عليها وابوة طلع وامه وجابو دكتور

الدكتور.. مبروك المدام حامل فى شهرين الف مبروك..

نادر.. حامل 😅😅😅😅😅**** يبارك فيك يادكتور...
بابا.. 😲😲😲😲🤨🤨🤨🤨بتتكلم جد يادكتور مرات ابنى حامل يسلام الف مبروك يانادر

ماما... الف مبروك يابنى الف مبروك يالولو...

الدكتور مشى وبابا قالى انا مش مصدق يانادر لولو حامل منى اخيرا هيكون ليه ولد منها واخ ليك انا هكتب العمارة ليك ياابو ابنى ههههههههه انا فرحان اوى يانادر يابنى..

لولو... بابا نفسى فى مانجه ابنك عوز مانجه اى الواد شقى اوى يابابا..

بابا... دنا هجبله قفص مانجه هو انا ليه بركه الى ابنى ومرات ابنى وام ابنى ههههههههه...

نادر... بابا الولد الجاى هيكون منى ماشى لو ماما بتخلف كنت خلفت منها انا كمان ههههههههه

نادين... قعدة اول ماتامر روح جريت عليه وحضنته

تامر... 😲😲😲😲مالك فى ايه ياقلبي اول مرة تعمليها معيه....

نادين... عندى ليك خبر هيفرحك اوى اوى انا حامل ياتامر منك انت مش من حد تانى انا فرحانه

تامر...... 😅😅😅😳😳😳بتتكلمى بجد انتى حامل اااف يسلام احنه نهدة شويه لحد الحمل ميسبت مفيش نيك لا منى ولا من حد تانى لحد ميسبت ماشى يابيبى

نادين.... امرك ياقلبي تامر عوزة جوافه ممكن تجبلى جوافه ابنك عوزها....

تامر.... انا هقلب البلد على جوافه لحد مجبلك قلبى......

نادين عرفت امها واخوها وابوها انها حامل ولولو عرفت اخوها انها حامل من نادر معرفتهمش ان الحمل من بابا وشهور الحمل عدت وكل واحدة ولدت لولو جابت ولدين توأم ونادين جابت ولد وبابا كان فرحان اوى بولدة وكتب لنادر الارض باسم ولادة والعمارة لنادر وبيربى ولادة وبينيك لولو وعمى بيجى ينيك لولو وماما وبينكنى انا كمان واولاد عمى بينكونى انا ولولو وامى بعد معرفوا انها بتتناك من عمى وبيروحوا لنادين ينكوها هى وتامر ونادين حملت من احمد وخلفت بنت ونادر شغال والمدير بيروح ينكهم هو وامه ولولو وسعات بيروح لنادين كمان ولولو حملت من نادر وخلفت ولد كمان والعيشه بقت تمام نادر فى الشغل وبابا مع اولادة وابنى وفرحان بيهم اوى هو وماما وكل يوم نادين عندنا وسعات تخدنى لحد ينكها واعرص ليها والحس البن وسعات تجينى الشغل وكسها كله لبن والحس البن لها ويجى المدير وينكها وينكنى معها وانضف كسها وزبه من البن وايام لولو بتخرج برة وبترجع كسها كله لبن وتقولى نضف وانضفه وبكون هايج اوى وانا بنضفه من البن وبكون سعيد انى معرص عليها وبحب اشفها بتتناك قدامى هى واختى وماما

واكتر حاجه بحبها انى بعرص على اختى من بعد مكنت فحل بقيت ديوث لها ولعشقها من اى واحد بينكها قدامى وهى دى بقت حياتى انى اعرص على لولو مراتى واختى نادين ومتعتى اشفهم بيتناكو من الناس وصحابى وزميلى وعوز اولادى يطلعو زى معرصين وهى دى بقت حياتى انى اكون ديوث لختى وعشقها من بعد مكنت فحلى واختى السبب فى تحويلى من فحل لديوث اختى وعشقها وكدة بتنتهى قصتى تحولى من فحل لديوث اختى وعشقها وشكرا ليكم جميعا

...... تحياتى لكم جميعا 🌹🌹🌹🌹🌹🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌹🌹🌹🌹🌹.........

• عجبني
  • حبيته
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: nourgamal123, Alimohamed 65765, strong32 و 37 آخرين
القصة مسروقة من قصة موجودة هنا فى المنتدى
بس سرقة باسلوب ضعيف

• عجبني
التفاعلات: عوز موجب يفشخنى
متكتبش قصص تاني ملكش قصة حلوة متحاولش اقري وبس
دة رايك انت لكن ناس كتير بتقول حلوة انت الى متقراش مدام مش عجباك ورينى انت واكتب قصص حلوة شرفت

• عجبني
التفاعلات: AD7AM و kaboelaswany
بس سرقة باسلوب ضعيف
تمام انا بسرقش حاجه ورينى الى انا سارق منهاو

• عجبني
التفاعلات: مراتك صديقتي و kaboelaswany
البدايه كويسه
حاول توضح صوره الابطال وبداية الأحداث بشكل منطقي

البدايه كويسه
حاول توضح صوره الابطال وبداية الأحداث بشكل منطقي
حاضر مع ان واحد هنا بيقول ان قصصى وحشه وابطل كتابه واحد تانى بيقول مسروقه

• عجبني
التفاعلات: Lord Dark
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يعم ازاي كان الكومنت الي قبلي بيقول انها مسروقة (ب اسلوب ضعيف) فين الناس الي شيفاك بتكتب حلو بقي
انت وهو مش الناس كلها بس على المشهدة كام انا مبسرقش حجاتوحد ولا تعبةحد انا قصصى من دماغى وازكان الى يرحك انى ابطل حاضر هبطل واطلب بحزف القصه مبسوط بس انا كاتب 3قصص قبل دى شفهم لكون سرقهم كمان

• بيضحكني
التفاعلات: AD7AM
بس سرقة باسلوب ضعيف
ممكن تورينى القصه الى انا سرق منها انا كاتب 3قصص قبل دى سرقهم بردو فى ناس بتسرق القص كلها وتحط اسمها عليها انا لا يمكن اسرق تعب حد ممكن يكون فى شبه بسيط عندك مثلا مع وقف التنفير فى قصه نفس القسه اليمامه هل سرقها هو كمان مجرد تشابه لو انا سرقها المشرفين مكنوش سكتوا انا هطلب بحزفها وشكرا

التلت قصص مكتوبين بطريقة وحشة برضه وايوا بطا كتابة احسن وطالب بحذفهم
ياسيدى متقراش ليه انت ايه مزعلك بس فى ناس كتير شجعتنى هنا وفى منتدى تانى والتلت قصص لقوا نجاح انت شايف كدة متقراش ليه عندك ناس كتير على فكرك انا بالى طويل لحدبكرة قول كمان وانا مش هبطل كتابه وبلاش تقرا ليه

حاضر مع ان واحد هنا بيقول ان قصصى وحشه وابطل كتابه واحد تانى بيقول مسروقه
الاختلاف في الراي لا يفسد للود قضيه
ممكن كلامك يكون محبب بالنسبه لي ومرفوض من شخص ثاني ما تشغلش بالك بالنقد حاول تاخد الجانب الايجابي منه

• أتفق
التفاعلات: Lord Dark
مغلق بناء علي رغبة الكاتب

تم اضافة الجزء الثاني

الجزء الاول حلو لسة مشفتش التاين بس ياريت يعني متتقلبش لى انتقام وكدة زى قصتك التانية بتاعت مراتى وصحبي يعني ياريت دي تكمل على الدياثة والمتعة بدون دراما و كدة

• عجبني
ممكن تورينى القصه الى انا سرق منها انا كاتب 3قصص قبل دى سرقهم بردو فى ناس بتسرق القص كلها وتحط اسمها عليها انا لا يمكن اسرق تعب حد ممكن يكون فى شبه بسيط عندك مثلا مع وقف التنفير فى قصه نفس القسه اليمامه هل سرقها هو كمان مجرد تشابه لو انا سرقها المشرفين مكنوش سكتوا انا هطلب بحزفها وشكرا
القصة هنا فى المنتدى و اعتقد اسمها فيه كلمة الضياع
لو لقيتها هجيبهالك و تشوف نفس التفاصيل

كمل قصه رايعه جدآ

• عجبني
القصة هنا فى المنتدى و اعتقد اسمها فيه كلمة الضياع
لو لقيتها هجيبهالك و تشوف نفس التفاصيل
اقسم ب**** مسرقت قصه الضياع الى بتبول عليها ولا قرتها انا كل الى اقتبسته كام حاجه من قصه ميولى اتجاة اختى ماشى لانى بحب القصه دى اوى ولكن كله من تاليفى ودماغى انا اقسمت لك انى مسرقتش قصه باسم دة عوز تصدق تحت امرك مش عوز تصدق دى حاجه ترحع ليك وياريت تشوف الناس الى نسرق بجد القصه كلها وتكتب اسمها عليها هنا او فى منتدى تانى سيبهم وبتحسبنى على كلمتين او تشابه بين القصتين شرفت ونورت وانا هكمل القصه الى انا سرقها زى مبتقول شكرا لحضرتك

• عجبني
  • ايه ده
التفاعلات: نزيه الخاطر، yacciin و MAG 555
الجزء الاول حلو لسة مشفتش التاين بس ياريت يعني متتقلبش لى انتقام وكدة زى قصتك التانية بتاعت مراتى وصحبي يعني ياريت دي تكمل على الدياثة والمتعة بدون دراما و كدة
عنيه ياغالى

جميلة وشيقة ..هل ينضم الاب والام الي أحداث القصة في الجزء الثاني ويعرص عليهم الابن والابنة ..أين الجزء الثاني

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%