NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مشكلة مش بعرف اخرج من الاوضه الصبح

سادي اسود حقيقي

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
جماعه انا عندي مشكله حرفيا ونا نايم بتاعي واقف لدرجه باجي اتقلب بتقلب عليه بقوم غصب عني وطبعا لما اقوم لازم ع الأقل نص ساعه انزلهم عشان اعرف اخرج حتي من الاوضه ، ايه الحل ؟

• بيضحكني
التفاعلات: عاشق نيك الطيز ٢٢ و الصقر_الجارح
عادي كل الشباب في سن معينه بتكون كدا وحسب طوله ومين معاه في البيت وهو حر فمش لوحدك وموضوع الانتصاب الصباحي دور عليه هنل او جوجل هيقولك طبيعي وكل البشر مرت بيه ..

حلول عاديه اشغل وقتم قبل بنوم بحاجه مش سكس ولما تصحي فكر في اي حاجه فطار او مشكله او مذامره او شغل ٣ ٤ دقايق هيهده او اصح قبل ما هم يصحو ب٥ دقايق وعدي لحمام حط عليه مايه ساقعه وفكر في غير حنس ومع الوقت والتدريب هيبهدا

• عجبني
  • الكلام ده مش عجبني
التفاعلات: شبراويشي و سادي اسود حقيقي
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عادي كل الشباب في سن معينه بتكون كدا وحسب طوله ومين معاه في البيت وهو حر فمش لوحدك وموضوع الانتصاب الصباحي دور عليه هنل او جوجل هيقولك طبيعي وكل البشر مرت بيه ..

حلول عاديه اشغل وقتم قبل بنوم بحاجه مش سكس ولما تصحي فكر في اي حاجه فطار او مشكله او مذامره او شغل ٣ ٤ دقايق هيهده او اصح قبل ما هم يصحو ب٥ دقايق وعدي لحمام حط عليه مايه ساقعه وفكر في غير حنس ومع الوقت والتدريب هيبهدا
كمان الواحد هيفكر ليه و لبتاعو
شكرا لمجهودك

جماعه انا عندي مشكله حرفيا ونا نايم بتاعي واقف لدرجه باجي اتقلب بتقلب عليه بقوم غصب عني وطبعا لما اقوم لازم ع الأقل نص ساعه انزلهم عشان اعرف اخرج حتي من الاوضه ، ايه الحل ؟

بعيد عن الهير ده كله
فى حل بسيط
اول ما تصحى و تلقيه منتصب اعمل حركه القرفصاء و افضل ثابت لمده ٥ دقيق تقريبا و هتلقيه رجع لوضعوا الطبيعى
الحركة ده بتشد عضلات السمانة و عضلات الظهر ظنظا يؤدي إلى تركيز الاهتمام على تغزية العضلات و سحب الدم من القضيب

• عجبني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: الصقر_الجارح و سادي اسود حقيقي
بعيد عن الهير ده كله
فى حل بسيط
اول ما تصحى و تلقيه منتصب اعمل حركه القرفصاء و افضل ثابت لمده ٥ دقيق تقريبا و هتلقيه رجع لوضعوا الطبيعى
الحركة ده بتشد عضلات السمانة و عضلات الظهر ظنظا يؤدي إلى تركيز الاهتمام على تغزية العضلات و سحب الدم من القضيب
طبعا نا مش هصحي وأقوم اقرفص صعب ده

اول ما تصحى و تلقيه منتصب اعمل حركه القرفصاء

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: الصقر_الجارح و سادي اسود حقيقي
استنى لبعد الضهر وابقا اخرج

• بيضحكني
التفاعلات: القط عاشق الملبن و الصقر_الجارح
الانتصاب الصباحي ده طبيعي محتاج تتبول مش تنزل

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣​

بعيد عن الهير ده كله
فى حل بسيط
ممكن لو سمحت صورة او كلمة غير قرفص؟ اريد احرب الموضوع

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%