NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Midoxxd1

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
بتاعي صغير وبتكسف من نفسي اوي طوله 14 حتي السوالب لما بكلمهم بيتريقو عليا والموضوع مأثر عليا

• عجبني
التفاعلات: بنوتي اسمر و Jimmi
بتاعي صغير وبتكسف من نفسي اوي طوله 14 حتي السوالب لما بكلمهم بيتريقو عليا والموضوع مأثر عليا
بص ياصاحبي انت كده طبيعي ومفيش حاجه اسمها صغير وكبير الي بيكيف المراه هو الاداء وليس الطول والقصر ومتقنعش نفسك ان انت مش هتعرف عمق الفرج ٧سم انت مش هتنيك في حيوانه عندهم احساس وبيتوجعو علي فكره متوهمش نفسك

• عجبني
التفاعلات: بنوتي اسمر، Ashek elteeez و Jimmi
طوله طبيعي جدا وهو كدا يمتع و يكيف اي واحده بس الفكره في انك تعرف تكيفها و تمتعها ولا لا ادائك انت اي يعني تسخنها الاول و تولعها و تشوف نقاط ضعفها مش تبدا نيك علطول

• عجبني
التفاعلات: Jimmi
وانا زيك بمر احيانا بحالة اكتئاب
لما افتكر حجم ايري بس ده بعد مابكون
شايف أحجام بلاوي من محطات السكس
بس ارجع أقول في تضخيم بالتصوير
وزي ماقالولك كله يرجع للأداء

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
طبيعي جدا ما تخليش حد يقلل ثقتك بنفسك
المهم الاداء ولو سمكه تخين يبقي احلي من الطويل الرفيع

انا بحب الحجم ده بيمتعني مالكش دعوه بكلام حد طوله جميل جدا المهم الانتصاب مصيت ازبار كتير طويل وتخين والانتصاب زي الزفت متبصتش

• عجبني
التفاعلات: FahdFahd
يسطا فكك في ولاد تحسهم شبه المبولة العمومي الي بتكون بالمولات معدي عليهم ازبار لدرجة ان خرم طيزه بقى نفق فهو عشان يشبع عاوز ايد مش زبر انت فكك منهم ودور عحد رايق بيبحث عن علاقة عشان عالاغلب دا هيكون شخص طبيعي وبيدور على حجم طبيعي

• عجبني
انا بحب الحجم ده بيمتعني مالكش دعوه بكلام حد طوله جميل جدا المهم الانتصاب مصيت ازبار كتير طويل وتخين والانتصاب زي الزفت متبصتش
معنديش مانع ابسطك

بص ياصاحبي انت كده طبيعي ومفيش حاجه اسمها صغير وكبير الي بيكيف المراه هو الاداء وليس الطول والقصر ومتقنعش نفسك ان انت مش هتعرف عمق الفرج ٧سم انت مش هتنيك في حيوانه عندهم احساس وبيتوجعو علي فكره متوهمش نفسك
الراجل ده بيتكلم كلام زي الفل الموضوع في الوقت انك تجبهم معاها او بعتها و على فكره ده مس هيحصل غير بالمدعبا و بالنسبه للحجم مش بيفرق لو هي اول مره

ههههههه حلوة حتي السوالب بيتريقو ديه

يا ويت بلاش تجريح في ميول الاخرين في التعليقات و المواضيع
لا يوجد حد احسن من حد.
انت خللي عندك ثقة في نفسك طول زبك صغير لكن الزب ليس كل شيء في العلاقة
العب رياظة و سيبك من السيكس وًمن الشات!

صديق اذا طبيعي مافي مشكله اذا الاداء عالي والنسق مرتفع الحجم اخر ما تشوف له الأنثى اذا الاداء ممتاز جدا

• عجبني
لا انت كده كويس

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%