NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

حلم العمر 1

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
أنا شغال في طلبات قولت اهو حاجه ازود بيها الدخل بتاعي وكدا بدل ما بخلص شغلي واروح اقعد في البيت
امبارح روحت على المنطقه الي بيبقى فيها تجمع كتير ومطاعم كتير وكدا وفتحت الابلكيشن وبما انى نازل على رجلي مش معيا مكنه ولا عجله وكمان نازل في الابلكيشن أن أنا بوصل الاورات على رجلي والدنيا تمام مستني بقى اول اوردر جالي واستقبلتو وبفتحو اشوف فيه ايه وكدا لقيت العميله بتتصل عليا وصوتها الصراحه يحل من على حبل المشنقه صوتها يخلي الواحد يهيج من غير اي حاجه وكانت عايزه حجات زياده مش لاقيها عند حد مع انها متوفره اصلا في كل الصيدليات بس قولت عادي مش مشكله أجلها بالمره روحت اخدت الاوردر من الصيدلية ورحت اوصلو وهيه مبطلتش كلام كل شويه تكلمني مستعجله على الاوردر وكدا لغايت لما وصلت وهنا يظهر البطل بجد حاجه فاخر من الاخر جسمها مظبوط صح مفيش دهون زياده وجسمها زي القشطه وملامحها كمان حلوه وشعرها طويل وناعم ومهتميه بنفسها جدا الاوردر بتعها بقى كان ايه عمك الحاج دا

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: Abo hassan, غريب عن العالم, 𝔼𝕝 𝕄𝕆𝕂ℍ.... و 2 آخرين

• بيضحكني
التفاعلات: mido tito, غريب عن العالم, Life Arch و 2 آخرين
  • بيضحكني
التفاعلات: حلم العمر 1
يا ليلة بيييضة كانت ليلتهم قشطة 😉😉🔥🔥🤣
كانت ليله قنبله تكلها من هنا تقفل معاك 😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: EL_BEBO
يعني لما يجيلك شغل حلال و رزق تخون الامانه؟

الصورة اللي منزلها دي سهل يتجاب بياناتك من اطلب و يتعمل تقرير عليك

• عجبني
التفاعلات: مثير زوجتي و حلم العمر 1
يعني لما يجيلك شغل حلال و رزق تخون الامانه؟

الصورة اللي منزلها دي سهل يتجاب بياناتك من اطلب و يتعمل تقرير عليك
فين خيانه الامانه معلش أنا مش منزل اسم العميله ولا رقم تليفونها ومش مبين اي حاجه سواء تخصني أو تخص العميله دا حتى السعر شلتو

فين خيانه الامانه معلش أنا مش منزل اسم العميله ولا رقم تليفونها ومش مبين اي حاجه سواء تخصني أو تخص العميله دا حتى السعر شلتو
خيانه الامانه في تفكيرك مش ف الفعل

انك دخلت الشهوة في أمور الشغل

• عجبني
التفاعلات: بحب الا و حلم العمر 1
خيانه الامانه في تفكيرك مش ف الفعل

انك دخلت الشهوة في أمور الشغل
الشهوة الجنسية بنسبالي مش تخيل وافضل اضرب عشرات وكدا ومش بدخل الشهوة الجنسيه في حاجه زي كدا لأن في شغلي الأساسي بشوف انيل من كدا ومفيش مره تخيلت حاجه من الي شوفتها وكمان لو الواحده خارجه قدامي ملط مش هسخن عليها لاني حاطط شروط على نفسي أن أنا نازل اشتغل مش نازل اشقط أو ادلع مع أن الشقط في شغلي سهل جدا واسهل مما تتخيل

• عجبني
التفاعلات: real human
كان اية الاوردر مش ظاهر حاجة

• عجبني
يعنى انت هيجت على صوتها على طول ولا هيجت عشان جايبه ديوركس غالبا لجوزها

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: siwa و حلم العمر 1
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
أنا شغال في طلبات قولت اهو حاجه ازود بيها الدخل بتاعي وكدا بدل ما بخلص شغلي واروح اقعد في البيت
امبارح روحت على المنطقه الي بيبقى فيها تجمع كتير ومطاعم كتير وكدا وفتحت الابلكيشن وبما انى نازل على رجلي مش معيا مكنه ولا عجله وكمان نازل في الابلكيشن أن أنا بوصل الاورات على رجلي والدنيا تمام مستني بقى اول اوردر جالي واستقبلتو وبفتحو اشوف فيه ايه وكدا لقيت العميله بتتصل عليا وصوتها الصراحه يحل من على حبل المشنقه صوتها يخلي الواحد يهيج من غير اي حاجه وكانت عايزه حجات زياده مش لاقيها عند حد مع انها متوفره اصلا في كل الصيدليات بس قولت عادي مش مشكله أجلها بالمره روحت اخدت الاوردر من الصيدلية ورحت اوصلو وهيه مبطلتش كلام كل شويه تكلمني مستعجله على الاوردر وكدا لغايت لما وصلت وهنا يظهر البطل بجد حاجه فاخر من الاخر جسمها مظبوط صح مفيش دهون زياده وجسمها زي القشطه وملامحها كمان حلوه وشعرها طويل وناعم ومهتميه بنفسها جدا الاوردر بتعها بقى كان ايه عمك الحاج دا
يا عم حقها تستعجل الست 🤣🤣🤣

• بيضحكني
كل ماسبق 🤣🤣

• بيضحكني
يعنى انت هيجت على صوتها على طول ولا هيجت عشان جايبه ديوركس غالبا لجوزها
ولا حاجه من دول
الموضوع بنسبالي جديد أن واحده تطلب مني حاجه زي كدا وكمان تبقى بطل في كل حاجه

😂

• بيضحكني
ولا حاجه من دول
الموضوع بنسبالي جديد أن واحده تطلب مني حاجه زي كدا وكمان تبقى بطل في كل حاجه
بصراحه انا مش مستوعبه ايه اللى هى عملته غلط عشان يحصل معاها كدا و حد يهيج عليها و يتكلم عنها بالطريقه دى لمجرد مكالمة تليفون عاديه

بس تقريبا كدا لازم اخلى بالى و انا بعمل اى اوردر توصيل او امنع الطلبات خالص عشان متحطش مكانها

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: adel adel, majiddda, siwa و شخص آخر
بصراحه انا مش مستوعبه ايه اللى هى عملته غلط عشان يحصل معاها كدا و حد يهيج عليها و يتكلم عنها بالطريقه دى لمجرد مكالمة تليفون عاديه

بس تقريبا كدا لازم اخلى بالى و انا بعمل اى اوردر توصيل او امنع الطلبات خالص عشان متحطش مكانها
المعروف عن المنطقه الي هيه فيها انها منطقه كلها شمال وكل حاجه فيها متاحه بس تبقى في الخباثه
هيه معملتش حاجه غلط وهيه بنسبالي كان اوردر وخلص وانا مش من النوع الي بيهيج على اي حد مع أن لبسها مكنش محتشم لان هيه قاعدة في بيتها وعادي براحتها في بيتها
أما بالنسبة ليكي أو أي واحده لو هتجيبي حاجه جنسيه من الصيدليه يبقى انزلي هاتيها بنفسيك منعنا للتفكير السئ

هب هب هب يابابلو منتج يابابلو منتج
علبه برشام دى ولا ايه

• بيضحكني
اوعدني تبطل جربعة

• بيضحكني
التفاعلات: ALbrens

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%