NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مشكلة مشكله عندي معرفش عند حد تاني ولا لا

siwa

نسوانجى الاصلى
نسوانجي متفاعل
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
عندي مشكله دايما ملازماني
أفضل احفر واتشقلب لما أعرف واحده عشان أنام معاها ممكن الموضوع ياخد معايا شهر واكتر وابقي مبسوط فشخ طول الفترة دي
وأول ما اوصل للسرير وانيك واخلص
شكراً افصل بقي وابقي قرفان ومش طايق نفسي ولا طايق الي نمت معاها ولا اكلمها تاني ولا أبقي بفكر حتي أشوفها واتقفل من كل حاجه
ولو اتصلت عليا ١٠٠ مره لفتره طويله ببقي خلاص مش طايقها
والموضوع اتكرر كتير جداً جداً جداً
معايا
لدرجه انهم بقو كتير أوي ومش طايق ولا واحده منهم
وكلهم مش بنات لا أرامل ومطلقات وفي منهم متزوجات
بس كله عندي زي بعضه
حرفياً مخنوق جداً
واخرها امبارح أسرع نيكه عملتها اتعرفت علي اتنين دبابات بشريه حرفياً وفي ظرف ساعه كنت معاهم في البيت بنيك الاتنين
بعيد عن انهم اتبسطو ولا لا ورغم أنها تعتبر أول تجربة ليا مع اتنين في سرير واحد لكن بعد ما خلصت ونزلت كنت عايز اولع في نفسي من الخنقه
والاتنين يتصلو عليا الصبح النهارده يصبحو عليا مكنتش طايق أرد عليهم ولا أسمع صوتهم

حد بيحصل معاه نفس الي بيحصل معايا ده ولا الحاله دي عندي لوحدي

• عجبني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
  • أتفق
التفاعلات: gasser selim, karama, زوج متحرر عن تجربة و 6 آخرين
أفضل احفر واتشقلب لما أعرف واحده عشان أنام معاها ممكن الموضوع ياخد معايا شهر واكتر وابقي مبسوط فشخ طول الفترة دي
شكراً افصل بقي وابقي قرفان ومش طايق نفسي ولا طايق الي نمت معاها ولا اكلمها تاني ولا أبقي بفكر حتي أشوفها واتقفل من كل حاجه
معايا
بس كله عندي زي بعضه
حرفياً مخنوق جداً
واخرها امبارح أسرع نيكه عملتها اتعرفت علي اتنين دبابات بشريه حرفياً وفي ظرف ساعه كنت معاهم في البيت بنيك الاتنين
بعيد عن انهم اتبسطو ولا لا ورغم أنها تعتبر أول تجربة ليا مع اتنين في سرير واحد لكن بعد ما خلصت ونزلت كنت عايز اولع في نفسي من الخنقه
والاتنين يتصلو عليا الصبح النهارده يصبحو عليا مكنتش طايق أرد عليهم ولا أسمع صوتهم

مهو حاجه من اتنين ي اما انت وصلت للي انت عايزه ف قرفت منهم ي اما انت ضميرك بيانبك

مهو حاجه من اتنين ي اما انت وصلت للي انت عايزه ف قرفت منهم ي اما انت ضميرك بيانبك
هتصدقني لو قولتلك مش عارف وبفضل اقطم في نفسي بصوره بشعه واقول خلاص مش هعمل كده تاني
لكن نفسي بتغلني بس مبرجعش لحد من الي أعرفهم لا بدور على حاجه جديده مع أن اي واحده من الي أعرفهم لو رنيت بس وقولتلها ياله هتجري جري
لكن لا ادور علي حاجه جديده

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
معايا
بس كله عندي زي بعضه
حرفياً مخنوق جداً

حصل معايا كتير.
بحس بتأنيب الضمير فشخ
بس في منهم اللي بكررها اكتر من مره بس بعد كل مره بقرف منها و من نفسي

• عجبني
التفاعلات: siwa
حصل معايا كتير.
بحس بتأنيب الضمير فشخ
بس في منهم اللي بكررها اكتر من مره بس بعد كل مره بقرف منها و من نفسي
نفس الي بيحصل معايا بس بيبقي صعب اني أكررها
مببقاش طايقها

انت صياد وبتهوى الصيد ومتعتك انك توصل الست لسريرك وتفتحلك رجلها .مش متعتك انك تتمتع معاها
علشان كدا بتزهق منها من اول مره وبتبتدى تدور على فريسه تانيه .
وبعد مابتخلص وتاخد غرضك وتشبع بقايا ضميرك بينقح عليك

• أتفق
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: مزاجنجى كييف, M07amed Alaa, Moheb sex و شخص آخر
انت عندك تانيب الضمير بزايد و عامل فيك.
عشان ترتاح اختار وحدة ترتاح لها اوي و تزوج حتهدا نفسيتك اوي.

انت صياد وبتهوى الصيد ومتعتك انك توصل الست لسريرك وتفتحلك رجلها .مش متعتك انك تتمتع معاها
علشان كدا بتزهق منها من اول مره وبتبتدى تدور على فريسه تانيه .
وبعد مابتخلص وتاخد غرضك وتشبع بقايا ضميرك بينقح عليك
يعني من وجهة نظرك ده اسمه ايه
وحاجه حلوه ولا وحشه
أنا أو اقسمتلك إن الشهر ده بس نمت مع ٦ لحد دلوقتي

معايا
بس كله عندي زي بعضه
حرفياً مخنوق جداً

انت ضميرك هو اللى قايم عليك انا موصلتش للمرحله انى اقابل واحده لسه بس عرفت واحده بكلمها كتير ومش كلمنا على نيك وبحبها الغرض من العلاقه قايمه على حب متبادل مش اول ما نوصل للسرير خلاص وكده انت بتخلى شعور الست اللى معاك وحش جدا هى مش شرط تكون عابزه نيك وبس راجع نفسك

انت عندك تانيب الضمير بزايد و عامل فيك.
عشان ترتاح اختار وحدة ترتاح لها اوي و تزوج حتهدا نفسيتك اوي.
المصيبة اني متجوز بس طفس

انت ضميرك هو اللى قايم عليك انا موصلتش للمرحله انى اقابل واحده لسه بس عرفت واحده بكلمها كتير ومش كلمنا على نيك وبحبها الغرض من العلاقه قايمه على حب متبادل مش اول ما نوصل للسرير خلاص وكده انت بتخلى شعور الست اللى معاك وحش جدا هى مش شرط تكون عابزه نيك وبس راجع نفسك
يا حبيبي كلهم مش صغيرين ومش بتوع حب علي فكره خالص والموضوع من بدايته بيكون واضح بنا أنه في جنس يعني مبضحكش عليها واعشمها واخلع خالص
ومفيش منهم بنات أصلا وحب وكده

احب اقولك انك كدا بني ادم لسة مش واحد ماشي ورا زبة وخلاص
كمان انت ضميرك بيصحيك لحاجة لازم تاخد بالك منها الد ين ياصديقي ركز الد ين

هتصدقني لو قولتلك مش عارف وبفضل اقطم في نفسي بصوره بشعه واقول خلاص مش هعمل كده تاني
لكن نفسي بتغلني بس مبرجعش لحد من الي أعرفهم لا بدور على حاجه جديده مع أن اي واحده من الي أعرفهم لو رنيت بس وقولتلها ياله هتجري جري
لكن لا ادور علي حاجه جديده
مهو زي مقولتلك ده ضميرك انا قبل كده كسرت خطي وبيعت موبيلي وجبت موبيل جديد ورجعت برضو بعد فتره

• عجبني
التفاعلات: siwa
احب اقولك انك كدا بني ادم لسة مش واحد ماشي ورا زبة وخلاص
كمان انت ضميرك بيصحيك لحاجة لازم تاخد بالك منها الد ين ياصديقي ركز الد ين
ده حقيقي علي فكره لأني كل مره بموت من جوايا وببقي عايز اولع في نفسي
وفي حالات بتوصل معايا إني اقعد لوحدي وابكي

• عجبني
التفاعلات: El-5dewy
مهو زي مقولتلك ده ضميرك انا قبل كده كسرت خطي وبيعت موبيلي وجبت موبيل جديد ورجعت برضو بعد فتره
فكرت امبارح اكسر الخط بس المشكله انه بتاع الشغل للأسف مش ملكي

وحاجه حلوه ولا وحشه
هيا حاجه وحشه طبعا لانك بتستغل الستات دى استغلال سيئ وفيه منهم الى ممكن ينضر نفسيا لما يعرف كدا
بس تانيب ضميرك بيديك علامه انك ممكن تغير نفسك لاحسن لو انت عايز كدا

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: الصقر_الجارح, كريم الأربعيني, مزاجنجى كييف و 3 آخرين
يا حبيبي كلهم مش صغيرين ومش بتوع حب علي فكره خالص والموضوع من بدايته بيكون واضح بنا أنه في جنس يعني مبضحكش عليها واعشمها واخلع خالص
ومفيش منهم بنات أصلا وحب وكده
عارف هيكونو متجوزين او ارامل زى ما انت ما قولت مش قصدى حب انك تتجوزها قصدى حب مش اول ما تنكها وتجبهم خلاص بلح على الاقل يكون فى تواصل مجرد سلامات مش تحسسها انها حيوانه اتناكت وخلاص فاهم قصدى

هيا حاجه وحشه طبعا لانك بتستغل الستات دى استغلال سيئ وفيه منهم الى ممكن ينضر نفسيا لما يعرف كدا
بس تانيب ضميرك بيديك علامه انك ممكن تغير نفسك لاحسن لو انت عايز كدا
أنا مبستغلش حد خالص علي فكره الموضوع بيكون واضح بنا من أول المعرفه أنها هتبقي فيها علاقه جنسيه وهيا مش رافضه بس بتسيب الموضوع ياخد وقته
يعني مش حب وغرام وكده خالص
ومبدخلش في علاقه مع بنات اصلا أو حد سنه صغير واضحك عليه وكده خالص أنتي فاهمه الموضوع غلط

• أتفق
التفاعلات: نسوانجي راقي
عارف هيكونو متجوزين او ارامل زى ما انت ما قولت مش قصدى حب انك تتجوزها قصدى حب مش اول ما تنكها وتجبهم خلاص بلح على الاقل يكون فى تواصل مجرد سلامات مش تحسسها انها حيوانه اتناكت وخلاص فاهم قصدى
ما لو في الو واحد مني اول كلمه منهم
انها عايزه تنام معايا تاني
وأنا أصلا ببقي مش عايز اعمل كده تاني بيبقي ضميري مموتني وبستغرب اوي هما ليه ضميرهم مبيعملش فيهم كده

• الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: نسوانجي راقي
وحاجه حلوه ولا وحشه
بتلاقيهم فين ازاي ٦ في شهر انا يوم ما عملت رقم قياسي كان ٣ في ٤ ~ ٥ شهور هنا الدنيا شاحة 😂🤷🏻‍♂️

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%