NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مشكلة مشكلتي مع الأمهات والستات الكبيرة

Tamer Farag

نسوانجى متقحرط
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
مشكلتي إني مبقيتش بهيج غير ع الستات الكبيرة والأمهات والقصص والأفلام اللي فيها علاقة بين الابن وأمه .. حتى لما بتعرف على واحدة دايما بحبها تكون أكبر مني ودايما بحب السكس شات بتاعي معاها يبقى فيه تخيل إنها أمي وأنا ابنها
غير كده مش بهيج خالص على الأصغر مني أو على العلاقات الطبيعية بين الراجل والست أو حتى علاقات المحارم التانية إلا لو كانت علاقة أم وابنها

• عجبني
التفاعلات: Y0uSèf
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عندي نفس مشكلتك بالظبط و مبقتش بعرف ابص للبنات الصغيره و بحاول مع ستات كبيره و محاولاتي بتفشل دايما

مشكلتي إني مبقيتش بهيج غير ع الستات الكبيرة والأمهات والقصص والأفلام اللي فيها علاقة بين الابن وأمه .. حتى لما بتعرف على واحدة دايما بحبها تكون أكبر مني ودايما بحب السكس شات بتاعي معاها يبقى فيه تخيل إنها أمي وأنا ابنها
غير كده مش بهيج خالص على الأصغر مني أو على العلاقات الطبيعية بين الراجل والست أو حتى علاقات المحارم التانية إلا لو كانت علاقة أم وابنها
عادي حتتطور مع الوقت وحتهيج علي حاجة فيها تاء مربوطة 😂😂😂

دايما بنميل للنقيض الصغير بيدور على الكبير والكبيره عاوزه صغير

علشان عاوز تنيك و خلاص ذي بس انا بهيج ع اي حد

دايما بنميل للنقيض الصغير بيدور على الكبير والكبيره عاوزه صغير
و هو فين الموضوع ده انا بحس ان الستات كلها بتشوفني عيل صغير و انا ٢٣ اصلا

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%