NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الفحل السكندريي

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا من ساعة ما عملت علاقة فون مع واحدة اكبر من ب ٢٠-٢٥ سنة وانا بقيت بموت عليهم بجد
انا ٢٠ سنة بس خلاص بقت دماغي كلها للسن الكبير اللي فوق ٣٠ ويعتبر هما اللي بيقوموه الفكرة ان مش عارف دة عادي ولا لا وممكن يعمل مشكلة فالجواز ؟

انا من ساعة ما عملت علاقة فون مع واحدة اكبر من ب ٢٠-٢٥ سنة وانا بقيت بموت عليهم بجد
انا ٢٠ سنة بس خلاص بقت دماغي كلها للسن الكبير اللي فوق ٣٠ ويعتبر هما اللي بيقوموه الفكرة ان مش عارف دة عادي ولا لا وممكن يعمل مشكلة فالجواز ؟
كلنا كده متقلقش

• أتفق
التفاعلات: الفحل السكندريي
للأسف هيؤثر على سلوكك الجنسي سلبيا لو اتجوزت واحده في سنك او اصغر منك

طب ارجع الطلو عايز ترجع طبيعي يبقى تقاوم ال
لو عايز ترجع طبيعي يبقى تقاوم الفكرة دي وتطلعها من دماغك لان الموضوع يبدأ من عقلك, لو مش هتقدر يبقى خليك في الي انت فيه ومتظلمش بنات الناس معاك

• أتفق
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا بقدر عادي اعمل مع اي سن بس الفكرة فالمود يعني بوصل للشبق وانا مع واحدة اكبر مني بس فاهمني ،

انا بقدر عادي اعمل مع اي سن بس الفكرة فالمود يعني بوصل للشبق وانا مع واحدة اكبر مني بس فاهمني ،
ماشي مقلتش حاجه لو ده لونك من الستات خليك عليه بس متتجوزش حد صغير متتبسطش معاه عشان ده هيأثر عليك وعليها

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%