NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

يتشكى منه لكبيره ، و لو ملوش كبير أو متصلحش حله يبقى تطلق
مش عاجبك دي في غيرها مش عاجبك دي في غيرهههههههها مش عاجبك دي في غيرهههههههااااااا😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: Maxxx_PlayerxXx
جماعه عايزه اخد رائيكو ..

انا متجوزه بقالي سنتين ووجوزي مش بيسبلي مصاريف خالص ولما اطلب منو فلوس يرميها ف وشي ....اتفقت معاه وقولتلو سبلي مصاريف كل يوم او كل اسبوع قال لا اللي انتي عايزاه قولي عليه ....باجي اقولو هات فلوس يزعق ويتعصب ويرميها ف وشي انا بتصعب عليا نفسي ومش برضي اخدها واقعد اعيط ... ب**** عليكو قولولي اعمل اي

ملحوظه لما بحتاج فلوس باخد من اهلي ..
خلي حد من أهلك يكلم حد من أهلك الكبار بتوعه و يتعمله قعده و **** يهدي

نصيحة تنسحب من حياته اللي ذي ده عايش دور سي سيد علشان بيصرف على البيت لازم تبعد لان النوعية دي مش بتتغير مع العلم انه لازم يكون فاهم ان الست تقدر تصرف ذيه

دا اي الاشكال المريضة دى لازم تدخلى اهلك ف الموضوع وهما يتصرفوا معاه ده واجب علية

ممكن رأيي يختلف مع الناس التانيه
بس رأيي انها تجيب اهله و أهلها ويتكلموا معاه و يحاولوا و بعد كده لو فضل علي نفس المنوال يبقي الانفصال هوا الحل بس الانفصال ده اخر طريقه تتنفذ

تحاول تعدل من اسلوبه ده لانه اكتر ناس هتعانى منه هما الاولاد لو ربما رزقهم باطفال

معاكي اولاد ولا لا
ومتجوزة في قرية ولا مدينة ولا ايه
وله كبير بيسمع له ولا لا
وعندكم كام سنه وبقالكم قد اي متجوزين عشان اعرف ارد وانصح صح

نصيحة تنسحب من حياته اللي ذي ده عايش دور سي سيد علشان بيصرف على البيت لازم تبعد لان النوعية دي مش بتتغير مع العلم انه لازم يكون فاهم ان الست تقدر تصرف ذيه
الطلق مو هين و بعدين امه ما راخ تسكوت

معاكي اولاد ولا لا
ومتجوزة في قرية ولا مدينة ولا ايه
وله كبير بيسمع له ولا لا
وعندكم كام سنه وبقالكم قد اي متجوزين عشان اعرف ارد وانصح صح
مش معها و الباقي لا اعرفه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بسيطه اول شىء هل هو هلكان فى شغله ولا عادى لو هلكان فى شغله اعذريه القرش مبيجيش بالساهل لو مش هلكان و الى هو بيعمله دا مجرد مرض نفسى او عقده نقص بيطلعها عليكى انا كراجل بقولهالك عليكى و على محكمه الاسره و هو هناك هيعرف تمامه

جماعه عايزه اخد رائيكو ..

انا متجوزه بقالي سنتين ووجوزي مش بيسبلي مصاريف خالص ولما اطلب منو فلوس يرميها ف وشي ....اتفقت معاه وقولتلو سبلي مصاريف كل يوم او كل اسبوع قال لا اللي انتي عايزاه قولي عليه ....باجي اقولو هات فلوس يزعق ويتعصب ويرميها ف وشي انا بتصعب عليا نفسي ومش برضي اخدها واقعد اعيط ... ب**** عليكو قولولي اعمل اي

ملحوظه لما بحتاج فلوس باخد من اهلي ..
هنتكلم ف الاصل براحه كده
الأصل انه يتكلف بنفقة البيت ونفقتها من كل حاجه
ف هيا ملهاش تقوله هات فلوس ولا تنزل تشتري حاجه للبيت وكده
وهو اللي يجيب اي حاجه هيا محتاجها كده الأصل اهو طب لو قصر بقا ف كده وخلاص بقا ميؤوس منه تتكلم مع أهله او مع الكبير بتاعه بس يكون حد هيا لما تتكلم معاه يقف جنبها ميذودش الطين بلة ويقف جنب جوزها وكده هيا هتتكسر خالص
تروح لحد كبير ليه وتحكيله وتمشي بالاصول لو متحسنش معاها تطلب الطلاق

• عجبني
التفاعلات: DarkHorse
هنتكلم ف الاصل براحه كده
الأصل انه يتكلف بنفقة البيت ونفقتها من كل حاجه
ف هيا ملهاش تقوله هات فلوس ولا تنزل تشتري حاجه للبيت وكده
وهو اللي يجيب اي حاجه هيا محتاجها كده الأصل اهو طب لو قصر بقا ف كده وخلاص بقا ميؤوس منه تتكلم مع أهله او مع الكبير بتاعه بس يكون حد هيا لما تتكلم معاه يقف جنبها ميذودش الطين بلة ويقف جنب جوزها وكده هيا هتتكسر خالص
تروح لحد كبير ليه وتحكيله وتمشي بالاصول لو متحسنش معاها تطلب الطلاق
اتكلمت مع أهله و جو البيت لها و مستنظرين جوزه لحين يأتي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%