NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة واقعية ازاي قضيت ليله حلوه مع صاحب جوزي ـ أحدي عشر جزء 6/5/2023

أنثى لا مثيل لها

نسوانجى الاصلى
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجية كيوت
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
انجذب للذكور
انا اول مره اكتب حكايه ليا... ف ي *** تعجبكم
القصه دي حصلت معايا فعلا ومازالت مستمره وطبعا هستخدم أسماء مش حقيقيه
انا متجوزه من خمس سنين جواز صالونات يعني مكنش حب خالص.. اتجوزت وانا عندي ١٨ سنه حاليا عندي ٢٣.. جوزي أكبر مني ب 10 سنين واسمو احمد.. وحياتنا عاديه جدا.. اعرفكم بيا انا اسمي لولي.. بشرتي بيضه اوي وشعري كستنائي ووزني ٧٣..وطولي ١٦٦ و عيوني عسلي فاتح وجسمي مظبوط اووي و بزازي متوسطه وشفايفي منفوخه صغيره وطيزي مدوره وكبيره.. مغريه اووي بتهبل كل الرجاله والستات😂من الاخر جسمي ولا كلمه انا بحب الجنس جددا شيئ اساسي ف حياتي من غيرو مقدرش اعيش.. المهم حياتي كانت ممله اووي ومازالت يعني الموضوع بدأ بالظبط من سنه.. السنه دي حياتي اتغيرت فيها اووي للاحلي بصراحه.. صاحب جوزي اسمو... حسام وعندو ٢٥ سنه.. كان معجب بيا من قبل ما اتجوز أحمد وانا كنت معجبه بيه.. بس من بعيد ل بعيد كان يفضل يعاكسني لأن هوا ساكن قدامنا بالظبط... وف يوم راح الجيش وأحمد اتقدملي وأهلي كانو مرحبين بيه جدا وانا كنت خارجه من علاقه حب فاشله وعشان اغيظ اللي كنت بحبو دا وافقت اني اتخطب وفضلت سنه وبعدين اتجوزنا... خلصنا الفرح و طلعنا على بيتنا... دخلنا البيت ساعدني ف قلع الفستان وطبعا كنت متوتره خايفه اووي وهوا بيقلعني الفستان كنت لابسه سونتيال ابيض واسترتش ابيض نزل الفستان وراح ضاممني من ضهري وباسني ف رقبتي.. جسمي قشعر وهربت منه لاني كنت مكسوف و خايفه وبعدين دخلت اخدت شاور ولبست قميص ابيض قط وقصير يادوب مغطى طيزي واندر فتله تحتيه أحمد لما شافني فضل يبوصلي اوي وقرب مني وباسني من شفايفي ونزل على رقبتي بووس ونزل ع صدري وايدو بتلعب ف جسمي كلو فضل يبوس ف صدري ويمص فيه وراح منيمني ع الارض وفضل يبوس فيا ويلعب ف صدري وراح مطلع زبو وحط عليه زيت وجرب يدخلو ف صوت وقومت انا كنت مرعوبه حاول يطمني بس مافيش فايده فضل يحاول لحد ما زقو مره واحده وانا فضلت اصوت واعيط واقول كفايه وانا فضلت انزف ددمم ومسحو بالقماشه البيضه وجريت ع الحمام اخدت شاور وغيرت ونمنا اليوم دا من التعب... بكره هنزل الجزء التاني لو عجبتكم القصه.. احب اعرف رأيكم وأكمل الحكايه ولالا

الجزء الثاني

ازيكم يا حلوين.. متأخرتش عليكوا اهو زي ما قولت.. تعالوا نكمل باقي الحكايه
نمنا انا وجوزي من تعب ليله الدخله واللي حصل وبعدين مرت الايام بينا عادي بس انا دايما كنت حاسه ب حاجه ناقصه حياتي مش كامله... جوزي بدأ اهتمامو بيا يقل ونسيت اقولكم اني عايشه مع حماتي اصلا يعني ف بيت عيله ودي اسوء حاجة بجد.... المهم ف يوم كنت تعبانه رايحه المستشفى اكشف كانت حماتي معايا.. واحنا قاعدين منتظره دوري... اجا شاب عندو ٣٠ سنه طولو حوالي 170 وجسمو حلو اوي رياضي وعريض واسمر وانا بعشق الرجاله السمره.. كان جاي مع باباه.. فضل يبوصلي اووي وعيونو كانت بتاكل ف جسمي اكل وكان واضح عليه اوي ان هوا أعجب بيا.. الدكتور طلب مني تصوير ورق وهوا كان بردو هيصور ورق طلعنا مع بعض لاني مكنتش اعرف اصور ورق فين واخدني معاه... الحوار اللي دار
هوا: معلش سؤال هوا انتي مرتبطه
انا: اه متجوزه
هوا:انتي بتتكلمي جد ازاي دا مش باين عليكي خالص
انا: هكدب ليه و**** متجوزه
هوا: **** يهنيكي بس انتي قمر اووي وخطفتي قلبي مشوفتش ف حلاوتك دي
انا: ميرسي بس انت بكاش اووي(بكاش يعني بيقول كلام اونطه بيجامل يعني)
هوا:لا و**** انتي فعلا قمر ممكن رقمك
المهم رفضت طبعا بس الورق اللي كنا بنصوروا عليه رقمي خد رقمي من عليه مع اني رفضت.. روحت اليوم دا لقيتو بيكلمني وبدأت قصتي معاه... اسمو عمر ومتجوز وعندو ولدين ومش مبسوط ف حياتو زي معظم المتجوزين يعني.. وفضل يوصف اد اي انا عجبتو واتعرفنا اكتر وقربنا من بعض كان حنين اوي وحبني بجد وف يوم طلب نتقابل وانا مكنتش بعرف اخرج لوحدي ف اقترحت عليه اجيب بنت خالتي معايا وهوا يجيب واحد صاحبو وافق طبعا.. وظبطنا الدنيا ونزلت انا وبنت خالتي اسمها سلمي طبعا صغيره بالنسبه ليا بس عايزه اقابلو بقا هايجه ع نفسي😂😂المهم كنا هنتقابل ع البحر.. كنت لابسه بنطلون ديق وبلوزه وتحتها بادي كات كنا ف الشتا اصلا بس خففت هدومي عشان لو حصل لعب😂😉دخل علينا هوا وصاحبو وكل واحد مشي ف طريق انا وعمر لوحدنا وسلمى وصاحب عمر لوحدهم.. مشينا بعيد عنهم والحوار دا
عمر:انا مش مصدق اني شوفتك تاني
انت: ولا انا بصراحه مش عارفه ازاي اتجننت وجيت اشوفك كدا
عمر: عشان بتحبيني وعيزاني
لقيت جسمي قشعر من كلامو وكمان كنا بليل والبحر كان فاضي خالص لأننا كنا ف الشتا طبعا.. اخدني تحت دراعو وفضلنا ماشيين لما وصلنا ل طوبه كدا العشاق بيقعدو عليها لقينا اتنين نازلين دعك ف بعض واحده قاعده ع حجر حبيبها ونازلين بوس ف بعض ويدعك ف بزازها بجد كان منظر يهيج
انا: اي دا يالهوي تعالا نمشي نشوف حته تانيه
عمر: لا هنقعد هما اللي يمشوا
انا: يا عمر عيب هنحرجهم
عمر: تعالي بس
وفعلا دخلنا عليهم وقاموا مشيوا.. قعدت وهوا قعد جمبي.. لقيتو بصلي اوي وقالي بحبك.. اتكسفت وجسمي قشعر راح مقرب على شفايفي وبايسني اووي وكان لسانو بيتحرك جوا بوقي بطريقه عشوائيه تجنن بادلتو البوس اووي وسخنت وفضلت اقول ااه مش قادره.. وهوا نازل بوس فيا وراح حاطط ايدو على بزازي وفضل يدعك فيهم من ع البلوز وانا خلاص سخنت ع الأخر راح رافع البلوزه ومخرج بزازي من البادي وفضل يرضع فيهم اووي وانا بتأوه... اااه بزي مش قادره... براحه ااااااه ياني حلو اوووي كدا... راح واخد ايدي وحاطتها على ذبوو وكان منفوخ اوي هيقطع البنطلون.... وكان عندي البيرود للأسف معرفش طبعا يدخلو ولا يحوط ايدو فضلنا شويه وبعدين تليفوني رن من جوزي وقومنا بقا روحنا ويومها سخنت اووي روحت البيت اخدت شاور افتكرت كل حاجه تاني... فضلت ادعك ف بزازي وارفعهم ل بوقي اموص فيهم واعض فيهم وكنت ممحونه اوي من اللي حصل... نزلت ايدي ع كسي وفضلت ادعك في ذنبوري اووي والايد التانيه بتلعب ف بزازي فضلت العب جامد... ااااه ااااااه كسي تاعبني اوووي.. نفسي في زبك يا عمر.. فضلت اتخيلو وادعك ف كسي وبزازي اووي لحد ما اترعشت وغرقت ايدي وفخادي وارتحت شويه كملت الشاور ولبست هدومي وطلعت كلمتو عمر : انا انبسطت اووي معاكي وانتي حلوه اوي بجد
انا: عيونك الحلوين انا كمان انبسطت
عمر: نفسي فيكي اووي عايز ادخلو ف كسك
انا: عمر.... بس بقا
عمر: مش قادر نفسي ف كسك
كلامو هيجني اووي وخلاني اجيب عسل من كسي من هيجاني
انا: حرام عليك ما صدقت اهدا انت ولعتني اصلا
عمر: لازم اشوفك تاني بس بعد البيرود عشان ادوق حلاوت كسك
انا: يخربيت كلامك بتهيجني اووي خلاص بقا
عمر: تعالى ادخلو ف كسك عايز اجبهم
انا: اااه وانا مش قادره
عمر: افتحي رجلك
انا: اهووو
عمر:هذوقو براحه اهو.... ااه كسك ناار
انا: اااه يا عمر ااااه زبك حلو اوووي يخربيتو
عمر:كسك اللي حلو وديق
انا:يلا حركو بسرعه متعني بموت ف العنف كماان
عمو: اهووو يا قلبي خوديه اووي خوديه كلو اهووو وامسك بزازك ادعكهم هقطعهوملك خالص
انا: براحه على وبزازي انت فااجر اووي مش ادك انت
عمر: انتي بطل اووي وجسمك موت مجنني
انا:اووي يا عمر اوووي اسرع
عمر:اهو يا عمري بسرعه اهووو هخليك يفرتك كسك
انا: ااه يا حبيبي ااااااااي كسي مش قادره ناااار يا حبيبي نااااار
عمر:هنزل ف كسك
انا: يلا نزلهم هنزل معاك يلااا اااااااااه واتشنجت تاني مره وجيبتهم وهوا نزل معايا وكانت مكالمه ناااار بجد.. قلنا بعديها ودخلت غسلت كسي كويس وجوزي اجا ونمنا وفضلت اكلم عمر ومبقتش بهتم بالسرير مع جوزي عمر كان مكفيني اوي وكان بجد مغرقني حب واهتمام وغيره وحاجات حلوه... وف يوم كانت البيرود خلاص خلصت وقرارنا نتقابل تاني انا وعمر بس المره دي كانت غير المره اللي فاتت خالص حواااار❤️🔥🔥🔥🔥🔥استنو الجزء التالت😍❤️

الجزء الثالث

ازيكم يا حلوين... جيتلكم من تاني❤️الجزء التالت
اكيد انتوا متشوقين للي حصل بيني وبين عمر😂💓
انا جالي رسايل كتير اني أطول ف الأجزاء شويه واحكي بتفاصيل اكتر وإنشاء **** هحاول اظبط ف الجزء دا وبردو رأيكم يهمني.. 😊
.................................................................
اجا اليوم اللي هشوف فيه عمر للمره التانيه... صحيت من بدري لاني كنت مبسوطه اوي اني هشوفو تاني والمره دي هنعمل كل حاجة... طبعا كنا ف رمضان السنه اللي فاتت.... صيام بقا جوزي صحا دخل الحمام خد شاور ونزل وحماتي نايمه فضلت لوحدي ودخلت اوضتي قفلت الباب وكلمت عمر..
عمر:صباح الفل يا عمري يا حياتي يا كل ما ليا
انا: صباح الفل... اللهم إني صايمه
عمر:عامله اي يا قلبي وحشاني مووت
انا: وانت اكتر😊
عمر:هشوفك انهاردا ولا اي
انا:انشاء **** هشوف واعرفك
عمر:لا لازم اشوفك انا مبطلتش تفكير فيكي
انا:عمر خلاص بقا بلاش انهارده مينفعش كدا
عمر:خلاص يا قلبي اعرفي وقوليلي
انا:حاضر
عمر:سلام
انا:سلام
قفلت مع عمر واتصلت على سلمي
سلمي:الو اي يا لولي عامله اي
انا:الحمد**** أنتي عاملة اي
سلمي:تمام.. أي يا اوختشي سر الاتصال قولي
انا:مش هنخرج مع عمر انهاردا ولا اي
سلمي:انا عادي بس هنعمل اي وتقولي ل جوزك رايحه فين
انا: بوصي هقولو رايحين نصلي التراويح
سلمي: التراويح بتقعد نص ساعه باين ولا ساعه
انا: طيب كويس اوي هنكون لحقنا
ملحوظه البحر اصلا قريب من بيتنا يعني خمس دقايق وبنكون وصلنا......
سلمي:خلاص اتفقنا
انا: ماشي باي
العصر إذن روحت حضرت الفطار وعلي ما خلصت كان المغرب ادن واحمد اجا فطرنا وقومت اخدت شاور.. وعملت جسمي بالشيفينج ع السريع لاني ملحقتش اعمل سويت وهوا كان شعر خفيف اوي لبست برا احمر واندر احمر و عبايه جيل لازقه ع الجسم اوي)(انا مبعرفش البس بناطيل تحت العبايات لازم شورت أو اندر) وكان عليها بلورو يادوب مغطى طيزي اللي كانت بارزه اوي من ديق العبايه...
احمد: رايحه فين
انا:هصلي التراويح انا وسلمي
احمد: هتتأخري
انا:لالا على طول
احمد: ماشي
ونزلت انا بقا لقيت سلمي مستنيه ف الشارع
سلمي: دا منظر واحده رايحه تصلي😂
انا:اتلمي يابت
سلمي:ايوا ياعم حقك هتقابل حبيب القلب عيزاه يهرسك بوس وبس
انا:ع الاقل مش خايبه زيك 😂😂
سلمي افتكرت اليوم اللي قابلنا عمر وصاحبو فيه وايه اللي حصل مع صاحبو... فلاااش باااك
سلمي كات متوتره اوي و قلقانه صاحب عمر اسمو فارس... سلمي فضلت حاطه وشها ف الارض وفارس حاول يتكلم معاها بس مش عارف زيها... فضلو ساكتين وبعدين قالها اسمك اي وعندك كام سنه واتعرفو وهوا عرفها ع نفسو اسمو فارس وعندو ١٥ سنه
فارس: بس انتي طلعتي عسوله
سلمي وشها احمر واتكسفت.. :شكرا دا من زوقك
فارس: مش بجامل ع فكره
سلمي: ميرسي
وسكتو الاتنين فضل فارس يفرجها ع الميوزكلي بتاعو ويضحكون ويهزروا وبس😂
نرجع بقا من الفلاش باااك😊
ركبنا انا وسلمى تاكسي وروحنا ع البحر..
عمر اتصل عليا: انتو فين
انا: واقفين اهو والدنيا ضلمه خالص وخايفين
عمر:احنا جايين اهو متتحركوش
انا: طب يلا يا عمر هتأخر كدا
عمر: مسافه السكه بس.... وقلت معاه
ربع ساعه ولقيتهم داخلين علينا سلمنا ع بعض كلنا وبعدين قولت ل سلمي.. عايزه حاجه يا اوختشي
سلمي: لا يا اوختشي بالسلامه
انا:سلامااات
مشينا انا وعمر وراح ماسك ايدي.. جسمي قشعر وبصلي اوي وقالي وحشتيني وحشتيني وحشتيني اووووي
انا: وانت كمان و**** ❤️😊
عمر راح ماسك ايدي وباسها
انا: عمر بس بقا افرض حد شافنا
عمر: هيا فين الناس دي اصلا انتي مش شايفه احنا فين😂
انا: ههههههههه بردو
مشينا طالعين ع البحر بقا راح ماسكني من طيزي وقالي هيا مصر كبرت ليه كدا واحلوت اووي
انا شهقت والحركه ولعت جسمي.. قولتلو اتلم عيييب.. راح حاضني تحت دراعو ووصلنا للمكان اللي كنا قاعدين فيه ف الاول
عمر بصلي اوي وراح مقرب ع شفايفي وبايسني وحط لسانو جوا بوقي وايديه بتلعب ف جسمي براحتها وانا سايحه خالص ف ايدو.. حاط ايدو على بزازي يدعك فيهم وانا بقول ااااه يا عمر ااااااه وحشتني وعمر مش معايا مستمتع بيا اوي.. فضل يبوس ف وشي كلو وراح رافع العبايه
انا:عمر بس بتعمل اي
عمر: هحوط ايدي بس
انا: لالا افرض حد طب علينا
عمر: مافيش حد اوعي ايدك
انا: يا عمر بقا هتتعبني اووي
عمر: هريحك يا قلب عمر
راح مدخل ايدو تحت العبايه وصل للاندر وقالي
عمر:لابسه ايه عايز اشوف
انا: تؤتؤتؤ
عمر:قومي ابت اقفى كدا
انا:بس بقا ****
عمر راح مقومني ورافعلي العبايه وشاف للاندر الاحمر
عمر:احاااا ايه الجمدان دا
انا:حلو
عمر:اوووي واكيد كسك احلي
ااااااه كلامك بيهيجني
عمر:احوط ايدي على كسك كدا
راح ممشى ايدو ع الاندر من برا كدا وانا خلاص دوبت فضل يدعك فيه راح قالي:ارفعي رجلك على ركبتي.. قولتلو عايزني افشخ نفسي عليك قالي يلاا عايز ادووق وامتعك
راح مقلعني الكلوت ورفعت رجل واحده ع ركبتو وراح قافشني من طيزي اووي وفضل يدعك فيها ويقولي ملبن اوووي.. وانا ااااااه يا حبيبي اوووي كمان
راح حاطط ايدو ع كسي لقاه غرقان ف عسلو
وحط شفايفو عليه وبقا شاددني من وسطي على شفايفو... فضل يبوس ف كسي واحده واحده وانا خلاص همووت من الهيجان... وبعدين طلع لسانه وفضل يمشيه ع كسي ويقولي طعمو حلو اووي ويشفط فيه اوي بشفايفو..... ااه يا حبيبي كمان كمان دخل لسانك جوا كسي بسرعه
قالي لا تعالي ادخل زبي احسن
راح مطلع زبو من البنطلون ولقيتو حلوو اووي تقريبا كان ٢٠ سنتي أو ٢٢ وطخين وشكلو يهبلللل.... طبعا هوا كان قاعد وانا واقفه ف رفعت العبايه واديتو ضهري فضل يبوس ف طيزي ويحسس عليها اووي ويلعب ف خرم طيزي لحد ما جنني... دخلو يا عمر بقا حرام عليك همموووت
ولعتني خاالص... راح مقعدني عليه وكسي كان غرقان ف عسلو وراح بالع زبو كلو مره واحده فضلت اصوت... ااااااه يالهوووي جامد اوووي ااااااه زبك فاااجر يخربيتوووو...عمر: كسك اللي ديق وحلو اوووي فضل يرزع ف كسي جامد بتاع 10 دقايق
انا: ااااااه يا عمر كمااان مترحمنيش
عمر راح ماسكني من وسطي وبقا يرزعني ع زبو جامد
انا:ااااااه مش قادره خلااااص هجيب ياعمر هجيييب
عمر: وانا كمان يا عمري هاتي وهنزل معاكي انتي هيجتيني اوووي
اااااااااااااه اااااااااااااه ياااني واترعشت ع زبو وهوا حضني من ضهري اوي وجابهم ف كسي معايا🔥🔥🔥🔥
انا:يالهوووي ايه دا بس
عمر:انتي حلوه اووي بجد
انا: انت اللي حلو.... معاك مناديل
عمر: ااه استنى... راح مطلع مناديل وادهالي حاولت امسح اللبن بس كان كتير بردو
لبست الاندر وحطيت كام منديل كدا جوا الاندر
ولقيت سلمي بتتصل: يلا انتو فين
انا:جايين اهو... وقفلنا
عمر بصلي اوي ووقف قدامي
عمر:انا اسعد انسان ف الدنيا انهاردا... بحبك اوووي بجد
انا:وانا كمان بحبك
وراح حاضني اوووي ولف بيا
وفضل يقولي بحبببببببك يا قلبي يا عمري واحلى كلام ممكن يتقال لأي واحده وانا كنت مبسوطه اووي وفرحانه ومشينا قابلت سلمي وخدناها وركبنا تاكسي وعمر دفعلنا حق التاكسي وروحنا... روحت البيت وسلمى طلعت معايا دخلت ع الحمام... وفتحت الدوش وقلعت الهدوم وشوفت المنادي اللي كنت حياها ف الاندر غرقانه لبن فضلت اشمها وكان ريحتو مميزه وحلوه... لقيت سلمي واقفه ع الباب اتخضيت وروحت رمياهم ف الحوض
سلمي: ايوا ياعم كانت ليله ولا اي
انا: بت اطلعي عيب
سلمي: عيب اي بحب اتفرج
انا :لا يا اوختشي ماليش ف البنات
سلمي: ومين قالك اني ليا اتنيلي
انا: انتي ولا بنات ولا رجاله😂😂
وفضلت تتفرج ع جسمي بطريقه غريبه... ملحوظه.. سلمي رفيعه اوي صدرها فلات خالص بتلبس كذا برا على بعض عشا يبان انها ليها بزاز الحلو اللي فيها أن طيزها مدوره وبارزه شكلها مغري.....
فضلت تتفرج عليا وانا بغسل جسمي وانا شيفاها... خلصت الشاور ولبست... وقعدنا شويه نتكلم ع اللي حصل بس مش حكيتلها كل حاجه قولتلها بوس و أحضان بس.. سألتها عملت اي مع فارس قالتلي زي قبل كدا ولا حاجه وان هيا معجبه بيه مش اكتر ووووووبس كدا انهاردا وبكره نكمل علشان الأحداث اللي جايه محدش هيتوقعها اصلا تابعوني وتاني مره رأيكم يهمني❤️🔥💋

الجزء الرابع

مسااااااء الفل يا حلوين....... يارب تكونوا بخير.... كلاكيت رااابع مرره😊...... تعالوا نكمل.....
سلمي فضلت قاعده معايا شويه وبعدين نزلت روحت.. فضلت قاعده وفردت ضهري ع السرير وبقيت امشي ايدي ع جسمي كلو وافتكر اللي حصل مع عمر وكنت مبسوطه اووي... لقيت فوني بيرن وكان عمر
عمر:اي يا قلبي وصلتي
انا: اه يا وصلت
عمر:انا بجد اسعد انسان ف الدنيا مبسوط اوي مكنتش عايز اسيبك
انا: ولا انا بجد بس معلش بقا عشان جوزي
عمر:اكيد هشوفك تاني
انا:مش عارفه و**** **** يسهل
عمر: لا لازم اشوفك انا مشبعتش منك
انا: هشوف لو ينفع تاني هقولك... وصلت ولا لسه
عمر:ف الطريق اهوو
انا:ماشي لما توصل طمني
عمر:ماشي يا عمري باي
انا: باي
ريحت ضهري شويه وبعدين كلمت أحمد وعرفتو اني روحت وكان الحوار كالأتي
احمد:روحتي
انا:اه من نص ساعه كدا
احمد: ماشي... اعملي حسابك عايزك بليل
انا: لالا تعبانه
احمد: هوا كل شويه تعبانه
انا:معلش و**** تعبانه
احمد:ماشي يا لولي ع راحتك
انا:هعوضك و**** بس انهاردا لا
احمد:ماشي خلاص سلام
وقفلنا طبعا انتوا فاهمين انا مش عايزه تحمد ينام معايا ليه... علشان عمر جايب لبنو ف كسي وانا اخدت شاور كويس وكل حاجه بس كان لسه بينزل بردو ف خوفت أحمد ينام معايا يلاقي لبن ويقولي منين دا... فضلت قاعده اكلم عمر ونحكي ع الليله واللي حصل... وقفلنا خلاص... واحمد اجا اتسحرنا ونمنا على طول وتاني يوم صحيت كنت بغسل هدوم وبنشر لقيت مين واقف ف الشباك اللي قصادي..... طبعا حسام... ومن هنا بدأت قصتي مع حسام اللي انتوا مستنينها..........
لقيت حسام بيبوصلي اوي وانا اول ماشوفتو معرفش ليه قلبي دق وبصيتلو بردو
راح مرخم عليا وداخل وقفل الشباك ف وشي... لقيت نفسي غصب عني ضحكت 😅وافتكرت ايام زمان انا وحسام.... فلاااش بااااك
اول ما عرفت حسام كان عندي تقريبا ١٣ سنه وهوا كان عندو ١٥ كنت معجبه بيه اووي وهوا نفس الشعور.... نسيت اوصفلكم حسام.... حسام بشرتو بيضه وعيونو خضرا وشفايفو منفوخه كدا وحلووه اووي وطولو حوالي ١٧٠ ورفيع وشعرو كستنائي وراجع ل ورا شاب عسل اووي... وانا اصلا ساكنه ف الشقه اللي قدامو و متجوزه ف الشقه اللي فوقيها أحمد جوزي دا جارنا اصلا... المهم كنت أفضل واقفه ف الشباك بليل وحسام واقف قدامي يفضل يعاكس فيا ويبوصلي وانا اضحك ب كسوف وكنت اقفل ف وشي الشباك يجيب المشابك يفسخها ويحدفها ع الشباك عشان افتح وكنا كدا كل يوم لحد ما كبرنا بقا عندي ١٥ سنه وهوا ١٧ سنه كنا معجبين ببعض اووي بس هوا كان خايف يكلمني لانو كان صاحب اخويا وانا كنت خايفه بردو لحد ما جيه اليوم اللي يدخل فيه الجيش وهنا بقا كل حاجة اتغيرت بجد حسام كان واحشني اوي وفضلت افكر فيه بس قولت دا مجرد اعجاب ونسيت بعدها ب فتره.... طبعا الباقي انتوا عارفينو ف اول القصه أن هوا جواز صالونات وكدا.... نرجع من الفلااش باااك
لما قفل الشباك ف وشي ضحكت وافتكرت ايام زمان لما كان يعملها بردو عشان يرازيني وانا كملت غسيل وخلصت نشير واليوم عدا عادي.... بليل بقا أحمد اجا
احمد:بردو مش ناويه تحني
انا:الحاجات دي مش بتطلب ع فكره دي بتتحس
احمد: يعني اي ما انا لما بطلبك تقولي تعبانه
انا: خلاص يا احمد هدخل اخود شاور واطلعلك
احمد: يعني اخود الحبايه
انا: ايوا يا سيدي
ملحوظه بسيطه.... أحمد ماشي بالمنشطات من غيرها زبو بينام مبيعرفش يعمل حاجة
دخلت اخدت شاور ولبست قميص أحمر شيفون اوي مش مغطى حاجه خالص ومكنتش لابسه سونتيال كنت لابسه أندر فتله من نفس لون القميص شيفون بردو وسايبه شعري وحاطه روج احمر ومعطره جسمي حلو اوي كان شكلي يحرك الحجر.... نمت ع السرير وهوا كان جمبي راح قرب مني وقام شويه وباسني ف شفايفي وانا بصراحه كنت بحاول اندمج بس مش عارفه... فضل يبوس ف شفايفي ورقبتي ونزل ع بزي يبوس فيه من برا وكانت حلماتي واقفه بتقول اني هايجه ع الأخر وانا بزازي نقطت ضعف كبيره ليا فضل يمشي لسانو دواير ع الحلمه بتاعت بزي وانا حسيت ب عسل من كسي بينزل ف الوقت دا بدأت اهيج واسخن ونفسي بدأ يبقا سريع من الهيجان فضل يمص ف بزازي اوي وانا بتأووه ااااااه براحه... وهوا مش مبطل وراح منزل ايدو يلعب ف كسي من ع النادر لقاه غرقان عسل
احمد: كسك غرقان اووي
انا: اااه مش قادره
احمد: ما انتي عيزاني اهو هايجه اومال منعاني عنك لييييه وراح جايب النادر ع جمب وراشق صوباعين ف كسي.... فضلت اتلوى من الهيجان.... اااه يا احمد كمااان كمااان حلوين اوي صوابعك
احمد: عايزه كمان ولا دول كفايه
انا: ااااه حركهم اووي
احمد: اهوو.... تحبي أجبلك زبي
انا: ااه ياريت بسررعه كسي مشتااق
أحمد راح قايم وقال البوكسر وفاشخ رجلي وراح راشق زبو مره واحده ف كسي وانا عشان صوتي مش يطلع عضيت ف المخده وفضل يدخلو ويطلعو وانا بقول اااه حرام عليك وجعتني ااااااه كسي مش قادره
احمد: عحبك
انا: اووي يا احمد اوووي
احمد: طب لفي اديني طيزك
انا: مش هتدخلو ف طيزي
أحمد: لا عايز كسك
انا لفيت ليه عملت وضع الكلبه.... راح ماسكني من وسطي ومدخلو تاني وانا بقيت اقول ااه مكتوم عشان حماتي معانا ف البيت نايمه...... اااه حلو اوووي بعشق كدا
احمد: خوديه كلو اهو دا انا هفشخك
انا: اشتمني يا احمد وامسك وسطي ب ايدك اووي مترحمنيش
احمد: ماشي يا لبوه يلا يا متناكه هفشخ كسك خالص
وفضل يرزع فيا اووي وقافش وسطي ب ايديه وانا بقول ااااااااه كسي هايج اووي كمان كماان حاسه اني هجيب خلاص
احمد: هاتي يا شرموطه وغرقي زبي من عسل كسك
ااااااااه يا احمد اااااااااي بتوجعني اووووووي
احمد: يلا يا لبوه غرقى كسي يااااا عايزك احس ب كسك وهوا بيقفش ع زبي..... كلام كان بيهيجني اوي وبيبسطني خلاص حسيت اني هجيب ومش قادره نزلت ايدي ل كسي وفضلت ادعك ف ذنبوري اوووي
انا: هجيب يا احمممد هجيب
احند:غرقى زبي يا متناكه يلاا
انا:ااااااااااااه يالههههوي ااااااه كسييييييي واترعشت اوووي
احمد: ايوا كدا يا معرصه كسك قفل ع زبي اووي
انا:اااه حركو اوي يا احمد بسررررعه
احمد:هنزل لبنى اهووو
هات على طيزي.... راح مطلعو وجايبهم ع طيزي وجبت فوطه وخليتو مسحلي اللبن واترمينا ع السرير من التعب و الهيجان اللي كنا فيه❤️ وقومنا بعديها اخدنا شاور عشان الصيام طبعا ونمنا من التعب.... صحيت تاني يوم عادي جوزي نزل وحماتي نزلت تجيب اكل كنا الضهر
وقفت ف الشباك لقيت حسام واقف انبسطت لما شوفتو وفضل يبوصلي اووي بردو وانا بادلتو النظرات... وبعدين عمر كلمني يطمن عليا بس لاحظت أن كلامي بدأ يقل مع عمر لما طلب يشوفني وانا اتحججت وقولتلو مش ينفع مش عارفه ليه... هوا مكنش بيبطل ابدا يقولي كلام حلو ولا كان بيعرف يزعل مني كنت ازعلو وادايقو ويكلمني تاني.... يمكن عشان هوا كان كويس معايا بدأت اغير من ناحيتيو وان هوا مطيع معايا اوي وانا احب الراجل الجامد اللي وكلمتو واحده التقيل أو يمكن مشاعري ل حسام بتاعت زمان اللي دفنتها بدأت تصحا من تاني وبتخليني ابعد عن عمر..... عمر بدأ تدايق من تجاهلي معاه
عمر:مالك يا لولي حاسك متغيره
انا: مالي كويسه
عمر: لا فيه حاجه انتي مكنتيش كدا
انا:لا عادي و****
عمر:و**** فيكي حاجه... انتي معنتيش عايزه تكلميني صح
انا: ليه بتقول كدا
عمر: انا حاسس لو مش عايزه تكلميني عرفيني
انا: لا يا سيدي هوا انت عملت فيا حاجه
عمر: ما دا اللي مجنني انا مش اذيتك ف حاجه في اي
انا:مافيش يا عمر
عمر:ماشي يا لولي هكلمك تاني باي
وقفلت معاه وبقا حسام اللي ف بالي وكلامي خلاص قل اووي مع عمر لحد ما بقيت ازهق منو ومش بطيق كلام وانتهى الموضوع ب بلوك... اتدايقت وصعب عليا عشان مش عملي حاجة بس كان تفكيري مشغول ب حسام اوي بالذات أن حسام تقيل عليا يعتبر وعمر كان خفيف اووي.. حسام فضل شاغلني ورجع ستناني ف الشباك زي زمان وانا كمان وف مره كان طالع السطح بيعمل حاجة وقعد ع السطح وكان شايفني وشيفاه فضل يبوصلي اووي وانا فضلت متنحه مش عارفه انزل عيني من عليه لقيتو شاورلي ب معنى في اي يعني ف هزيت كتافي ب معنى مش عارفه ف كان فيه واحد صاحبو طالع ع السطح راح مشاور ليا عشان ادخل ودخلت وكنت مبسوطه اوي...... بقيت اقول.... **** بيغير عليا وخايف عليا يخربيت عسلو... وبقيت افكر فيه ومش عارفه أوقف... لحد ما قررت اني هكلمو وفضلت افكر ماكنش قدامي غير فون جوزي عليه رقمو لأن طبعا صاحبو... مسكت فون جوزي ودخلت اوضتي واخدت الرقم ع فوني بسرعه من غير ما ياخود بالو... وكلمتو...... وووووبس كدا انهاردا.... بكره ان شاء **** احكيلكو ايه اللي حمسااااااء الفل يا حلوين....... يارب تكونوا بخير.... كلاكيت رااابع مرره😊...... تعالوا نكمل.....
سلمي فضلت قاعده معايا شويه وبعدين نزلت روحت.. فضلت قاعده وفردت ضهري ع السرير وبقيت امشي ايدي ع جسمي كلو وافتكر اللي حصل مع عمر وكنت مبسوطه اووي... لقيت فوني بيرن وكان عمر
انا:مش عارفه و**** **** يسهل
وقفلنا طبعا انتوا فاهمين انا مش عايزه تحمد ينام معايا ليه... علشان عمر جايب لبنو ف كسي وانا اخدت شاور كويس وكل حاجه بس كان لسه بينزل بردو ف خوفت أحمد ينام معايا يلاقي لبن ويقولي منين دا... فضلت قاعده اكلم عمر ونحكي ع الليله واللي حصل... وقفلنا خلاص... واحمد اجا اتسحرنا ونمنا على طول وتاني يوم صحيت كنت بغسل هدوم وبنشر لقيت مين واقف ف الشباك اللي قصادي..... طبعا حسام... ومن هنا بدأت قصتي مع حسام اللي انتوا مستنينها..........
راح مرخم عليا وداخل وقفل الشباك ف وشي... لقيت نفسي غصب عني ضحكت 😅وافتكرت ايام زمان انا وحسام.... فلاااش بااااك
اول ما عرفت حسام كان عندي تقريبا ١٣ سنه وهوا كان عندو ١٥ كنت معجبه بيه اووي وهوا نفس الشعور.... نسيت اوصفلكم حسام.... حسام بشرتو بيضه وعيونو خضرا وشفايفو منفوخه كدا وحلووه اووي وطولو حوالي ١٧٠ ورفيع وشعرو كستنائي وراجع ل ورا شاب عسل اووي... وانا اصلا ساكنه ف الشقه اللي قدامو و متجوزه ف الشقه اللي فوقيها أحمد جوزي دا جارنا اصلا... المهم كنت أفضل واقفه ف الشباك بليل وحسام واقف قدامي يفضل يعاكس فيا ويبوصلي وانا اضحك ب كسوف وكنت اقفل ف وشي الشباك يجيب المشابك يفسخها ويحدفها ع الشباك عشان افتح وكنا كدا كل يوم لحد ما كبرنا بقا عندي ١٥ سنه وهوا ١٧ سنه كنا معجبين ببعض اووي بس هوا كان خايف يكلمني لانو كان صاحب اخويا وانا كنت خايفه بردو لحد ما جيه اليوم اللي يدخل فيه الجيش وهنا بقا كل حاجة اتغيرت بجد حسام كان واحشني اوي وفضلت افكر فيه بس قولت دا مجرد اعجاب ونسيت بعدها ب فتره.... طبعا الباقي انتوا عارفينو ف اول القصه أن هوا جواز صالونات وكدا.... نرجع من الفلااش باااك
لما قفل الشباك ف وشي ضحكت وافتكرت ايام زمان لما كان يعملها بردو عشان يرازيني وانا كملت غسيل وخلصت نشير واليوم عدا عادي.... بليل بقا أحمد اجا
دخلت اخدت شاور ولبست قميص أحمر شيفون اوي مش مغطى حاجه خالص ومكنتش لابسه سونتيال كنت لابسه أندر فتله من نفس لون القميص شيفون بردو وسايبه شعري وحاطه روج احمر ومعطره جسمي حلو اوي كان شكلي يحرك الحجر.... نمت ع السرير وهوا كان جمبي راح قرب مني وقام شويه وباسني ف شفايفي وانا بصراحه كنت بحاول اندمج بس مش عارفه... فضل يبوس ف شفايفي ورقبتي ونزل ع بزي يبوس فيه من برا وكانت حلماتي واقفه بتقول اني هايجه ع الأخر وانا بزازي نقطت ضعف كبيره ليا فضل يمشي لسانو دواير ع الحلمه بتاعت بزي وانا حسيت ب عسل من كسي بينزل ف الوقت دا بدأت اهيج واسخن ونفسي بدأ يبقا سريع من الهيجان فضل يمص ف بزازي اوي وانا بتأووه ااااااه براحه... وهوا مش مبطل وراح منزل ايدو يلعب ف كسي من ع النادر لقاه غرقان عسل
احمد: ما انتي عيزاني اهو هايجه اومال منعاني عنك لييييه وراح جايب النادر ع جمب وراشق صوباعين ف كسي.... فضلت اتلوى من الهيجان.... اااه يا احمد كمااان كمااان حلوين اوي صوابعك
أحمد راح قايم وقال البوكسر وفاشخ رجلي وراح راشق زبو مره واحده ف كسي وانا عشان صوتي مش يطلع عضيت ف المخده وفضل يدخلو ويطلعو وانا بقول اااه حرام عليك وجعتني ااااااه كسي مش قادره
انا لفيت ليه عملت وضع الكلبه.... راح ماسكني من وسطي ومدخلو تاني وانا بقيت اقول ااه مكتوم عشان حماتي معانا ف البيت نايمه...... اااه حلو اوووي بعشق كدا
وفضل يرزع فيا اووي وقافش وسطي ب ايديه وانا بقول ااااااااه كسي هايج اووي كمان كماان حاسه اني هجيب خلاص
احمد: يلا يا لبوه غرقى كسي يااااا عايزك احس ب كسك وهوا بيقفش ع زبي..... كلام كان بيهيجني اوي وبيبسطني خلاص حسيت اني هجيب ومش قادره نزلت ايدي ل كسي وفضلت ادعك ف ذنبوري اوووي
هات على طيزي.... راح مطلعو وجايبهم ع طيزي وجبت فوطه وخليتو مسحلي اللبن واترمينا ع السرير من التعب و الهيجان اللي كنا فيه❤️ وقومنا بعديها اخدنا شاور عشان الصيام طبعا ونمنا من التعب.... صحيت تاني يوم عادي جوزي نزل وحماتي نزلت تجيب اكل كنا الضهر
وقفت ف الشباك لقيت حسام واقف انبسطت لما شوفتو وفضل يبوصلي اووي بردو وانا بادلتو النظرات... وبعدين عمر كلمني يطمن عليا بس لاحظت أن كلامي بدأ يقل مع عمر لما طلب يشوفني وانا اتحججت وقولتلو مش ينفع مش عارفه ليه... هوا مكنش بيبطل ابدا يقولي كلام حلو ولا كان بيعرف يزعل مني كنت ازعلو وادايقو ويكلمني تاني.... يمكن عشان هوا كان كويس معايا بدأت اغير من ناحيتيو وان هوا مطيع معايا اوي وانا احب الراجل الجامد اللي وكلمتو واحده التقيل أو يمكن مشاعري ل حسام بتاعت زمان اللي دفنتها بدأت تصحا من تاني وبتخليني ابعد عن عمر..... عمر بدأ تدايق من تجاهلي معاه
وقفلت معاه وبقا حسام اللي ف بالي وكلامي خلاص قل اووي مع عمر لحد ما بقيت ازهق منو ومش بطيق كلام وانتهى الموضوع ب بلوك... اتدايقت وصعب عليا عشان مش عملي حاجة بس كان تفكيري مشغول ب حسام اوي بالذات أن حسام تقيل عليا يعتبر وعمر كان خفيف اووي.. حسام فضل شاغلني ورجع ستناني ف الشباك زي زمان وانا كمان وف مره كان طالع السطح بيعمل حاجة وقعد ع السطح وكان شايفني وشيفاه فضل يبوصلي اووي وانا فضلت متنحه مش عارفه انزل عيني من عليه لقيتو شاورلي ب معنى في اي يعني ف هزيت كتافي ب معنى مش عارفه ف كان فيه واحد صاحبو طالع ع السطح راح مشاور ليا عشان ادخل ودخلت وكنت مبسوطه اوي...... بقيت اقول.... **** بيغير عليا وخايف عليا يخربيت عسلو... وبقيت افكر فيه ومش عارفه أوقف... لحد ما قررت اني هكلمو وفضلت افكر ماكنش قدامي غير فون جوزي عليه رقمو لأن طبعا صاحبو... مسكت فون جوزي ودخلت اوضتي واخدت الرقم ع فوني بسرعه من غير ما ياخود بالو... وكلمتو...... وووووبس كدا انهاردا.... بكره ان شاء **** احكيلكو ايه اللي حصل وحسام كان رد فعلو اي لما كلمتو ومن هنا قصتي هتبدأ معاه❤️😍استنونننيييييي
صل وحسام كان رد فعلو اي لما كلمتو ومن هنا قصتي هتبدأ معاه❤️😍استنونننيييييي

الجزء الخامس

صباح الفل او مساء الفل بحسب الوقت اللي بتقرأو فيه اي الاخبار يا حلوين يا رب تكونوا بخير..... قبل ما نكمل قصتنا كنت حابه اقول لكم حاجه مهمه جدا... جواز الصالونات بجدد اكبر مصيبه في الدنيا بلاش جواز صالونات يا جماعه متتجوزوش اي حد اتجوزوا اللي تحبوه اللي تشوفوه عمر ليكم اللي تشوفوه سند ليكم ونصكم التاني بلاش نتجوز حد ما نعرفوش انسوا خالص كلمه الحب بيجي بعد الجواز لان الحب بيموت بعد الجواز ما بيجيش فب**** عليكم صالونات لا صالونات لا ودي نصيحه مني ليكوا بجد... وبس كده يلا بينا نبدا الجزء الخامس وتعالوا نعرف عملت ايه مع حسام حب حياتي
.........................................................
بعد تفكير كبير فضل الرقم معايا حوالي ثلاث ايام بقيت افكر اكلمه ما اكلموش اكلمه ما اكلموش.... كنت خايفه اكلمه يطلع واطي او يقول عليا ان انا مثلا سهله او رخيصه ما بقتش عارفه اعمل ايه... وبعد تفكير دام ثلاث ايام قررت ان انا خلاص هكلمه بعد الفطار دخلت اوضتي وقفلت عليا الباب وفتحت الوتس وسجلت رقمو ولقيت ان هو حاطط صورته على الواتس قررت ان انا هبعت له على اساس ان هو واحده صاحبتي وده كان رقمها يعني اشتغاله عبيطه.... واول ما سجلت الرقم لقيته اون لاين هو ده كان من حظي الحلو دخلت وكلمته والحوار كان كالاتي
انا: هاي
حسام: مين
انا: ازيك يا اسراء عامله ايه مش فاكراني ولا ايه
حسام: طب بذمتك الصوره اللي انا حاططها دي صوره اسراء
انا: اكيد لا على فكره بس يعني ممكن تكون صوره اخوكي او خطيبك اي حاجه انا من زمان ما كلمتكيش وما اعرفش عنك حاجه اصلا
حسام: لا يا ستي انا مش اسراء وبعدين تعالي دغري انتي مين
انا: ما فيش الرقم ده كان عندي وكان بتاع صاحبتي
حسام: مش مصدقك مش عارف ليه بقول لك تعالي دغري وقولي انت مين
انا: ما فيش بصراحه كده انا واحده معجبه
حسام: وجبتي رقمي منين يا معجبه
انا: مش هينفع اقول لك بس انا جبته وخلاص يعني ممكن نتعرف
حسام دخل على تروكولر بس انا كنت عامله حساب الحته دي وسجلت التروكولر بتاعتي مش هقول لك اسمي طبعا... لقيته بعت لي سكرين من التروكولر وبيقول لي ايه ده وبيضحك
انا: ايوه عادي انا مش بحب اعرف حد اسمي يعني
حسام: طب وحياه اغلى حاجه عندك تقولي انتي مين عشان انا حاسس ان انا اعرفك
انا: بص بصراحه انا خايفه اقول لك مش عارفه رده فعلك ايه
حسام: قولي وما تخافيش و****
انا: لا بصراحه انا قلقانه اصلا يعني فكرت كتير قوي من قبل ما اكلمك بس انا كنت عايزه اكلمك
حسام: طب قولي وانا بقول لك ما تخافيش
انا: انا واحده ساكنه قدامك انت عارفني على فكره
حسام: لا ما اعرفكيش في كتير ساكنين قدامي يعني لكن مش انت لوحدك
انا هنا طبعا عرفت ان حسام عرفني انا مين بس مش راضي يقول عايز يسمعها مني انا لانه مش مصدق
انا: و**** على فكره انت عرفت انا مين ما تفضلش تستعبط بقا
حسام: ما اعرفش و**** قولي بس
انا: يعني اديك الامان واقول انت مش هتاذيني
حسام: على فكره انت لسه ما تعرفنيش ولو في ايام مع بعض وتكلمنا هتعرفي حسام ده على ايه
انا: حاضر انا لولي
..... عايزه اقول لكم حسام في الوقت دا ما بقاش مصدق وكان طاير من الفرحه اصلا
حسام: انتي بتتكلمي جد طب احلفي و**** انتي لولي
انا: اه و**** انا لولي
حسام: اقسم ب**** مش مصدق نفسي حاسس ان انا اطير من الفرحه انا هموت عليك من زمان يا بنتي انت اللي مش معبراني
انا: و**** مش كده بس انا خايفه ان انت تقول لاخويا او جوزي انا ما اعرفش برده انت ايه انا كنت بصراحه خايفه اكلمك
مش هطول عليكم لاني قعدنا نتكلم المهم ان هو كان مرحب بيا جدا وفجاه لقيته بيقول لي انا بحبك
حسام: على فكره انا بحبك ومن زمان ممكن تقولي عليا اوفر او بضحك عليك او بشتغلك بس الايام هتثبت لك على فكره
انا: بصراحه يا حسين انت بكاش قوي حب ايه بس يا ابني انت تلاقيك بس معجب والاعجاب يعني اخذ ومدي معاك قوي في حقه
حسام: يا ستي انا ما بحبش الكلام الكتير واللي بيعمل ما بيقولش واللي بيقول ما بيعملش
انا: حصل قوي ده مش عارف الحياه اصلا متفقين يا عم
......... فضلنا نتكلم بعديها كثير وبعدين قفلنا وجوزي كلمتو فون وكان اول مره يسمع بالذات ان انا اصلا صوتي عامل زي صوت *******😂😂 هو صوته اصلا يعني كان هادي قوي بحكم ان احنا اول مره فضلنا نحكي كتير جدا وان هو كان نفسه فاهم من زمان وكان نفسي ان احنا نتكلم من زمان وكتير قوي يحاول ان هو يبقى عايز يكلمني وما عرفش واحاول في مره ياخد رقمي من فون جوزي وما ما صدقش يعني ما كانش مصدق ان انا ممكن في يوم من الايام اكلمه كنت مبسوطه جدا وانا بتكلم بالساعات كان رصيده يخلص ويشحن ويكلمني بقى واخد كل وقتي وعقلي وتفكيري بقى معاه هو فاضل نتكلم كتير قوي وفضلت حياتي ماشيه طبيعي ونسيت عمرو وبقا هو حسام كل تفكيري
بقيت استنى الوقت اللي جوزي ينزل فيه علشان اكلمه لدرجه ان انا اوقات كنت بعمل اي حاجه عشان جوزي ينزل عشان اعرف اكلمه❤️ ادمنت الكلام معاه بجد اكني دخلت في حاله حب وفي يوم كنا بنتكلم
انا: حسام عايزه اقول لك حاجه
حسام: قولي في ايه
انا: يعني اقول اقول ولا غور😂😂
حسام: لا غوري😂
انا: بحبك
حسام:🙄 انتي بتهزري بجد
انا: لا و**** انا فعلا حبيتك انا بقولها من قلبي بجد
انا: وانا بموت فيكي انت قلبي وروحي وعمري وكل حاجه حلوه ليا و**** العظيم
انا: يا روحي ما اتحرمش منك ابدا ويخليك ليا
من اليوم دا حسام بقى عندي حاجه ثانيه اغلى من اي حد في حياتي مستعده ابيع الدنيا كلها علشانه
فضلنا نتكلم ان هو كان بيحلم بيا كتير ونفسي بيقابلني نفسه ان احنا نخرج مع بعض بس هو بيخاف عليا قوي يخاف ان حد يشوفني او ان هو يعمل لي وفي رحت عند وخالتي قاعده عندها اللي هي طبعا عندها بنت خالتي رحنا قعدنا وفجاه لقيت سلمى بتقول لي ان عمر وكان الحوار كالاتي
سلمي: عمرو كلمني يا لولي وبجد حرام عليكي هيموت عليكي يا بنتي
انا: طب اعمل ايه يا لولي انا ما بقتش عايزه اكلمه خلاص
سلمي: يبقى تقولي له يا ستي ما عدتش عايزه اكلمك مش تعملي له بلوك وخلاص
انا: ما قدرتش بصراحه قالوا لي من كتر ما هو كان متعلق بي انا ما قدرتش اقول له
سلمي: عمر كلمني يا لولي وكان هاين عليه يعيط بجد هيموت عليك
انا: بس بقى يا سلمى ما تقلبيش ضميري و**** العظيم انا قلبي واجعني عشان بجد صعبان عليا انا عارفه ان هي وحشه قوي ان انا اعلق حد بيا وفجاه اسيبه انا بس مش بايدي يا سلمى انا مره واحده حسيت ان انا ما بقتش بحبه خلاصسلمي: ده عمر اللي انتي كنتي وجعه دماغي بيه وكل شويه انا بموت فيه انا مش قادره انساه ده كل حياتي ده حب حياتي مش عارفه ايه فجاه كده خلاص ما عدتش عايزه تكلمي في اي انتي متغيره يا لولي
انا: ما فيش حاجه يا سلمى صدقيني
سلمي: قولي لي يا لولي في حد في حياتي الجديد حبيتي حد تاني
انا: لا طبعا ما فيش حد بس انا بجد ما عدتش عايزه اكلم اي حد سهله يعني
... ملحوظه... انا ما كنتش عارفه اقول للولي اي حاجه لان حسام كان خلاني وعدته ان الموضوع يفضل سر بينا عشان ما حدش لان هو خايف عليا ولان هو ما بيرتاحش لسلمى قوي يعني
وانا قاعده مع سلمى فجاه لقيت عمر بيتصل
سلمي: اهو اتفضلي بيتصل عليا وجعلي دماغي كل شويه عايز يكلمك
انا: احيه لا مش هقدر طب بصي قولي له ان انا مش موجوده قولي له ان انا ما جيتلكيش اصلا مش عارفه
سلمي: و**** يا لولي ما لي دعوه خدي كلميه قولي لي انت ما عدتيش عايزه تكلميه ثاني وخلصيني من الفيلم ده
انا: يا سلمي هيوجع قلبي ويحسسني بالذنب اكتر ما انا معلش كلميه انت
وخليت فعلا سلمى كلمته وفتحت السبيكر وبقيت سامعه كلامه كلامه بصراحه وجع قلبي وخلاني قد ايه انا وحشه واد اي انا علقته بيا وقلت له وعود كذابه وسبته
افتكرت في مره كنت قلت له انا حاسه ان هيجي يوم وتسيبني قال لي لا انت اللي هتسيبيني انا حاسس بقى ان انت اللي هيجي يوم قلت له لا انا عمري ما اسيبك قالي خليكي فاكره الكلمتين دول عشان يوم ما هتسيبيني هفكرك وكنت مقتنعه جدا ان انا عمري ما هسيبه لحد ما اجلي بجد يخليني اسيبه واسيب اي وسلمى بتكلموا لقيتها بتقول لولي قاعده جنبي خد بجد في الوقت ده كنت حاسه ان انا اتكب عليا جردل ميه ساقعه كنت هموت
عمر: الو لولي قلبي يا عمري
انا: خلاص يا عمر انا لقلبك ولا عمرك
عمر: لا طبعا انتي قلبي وعمري مهما عملت فيا انا عمري ما هنساكي ليه سبتيني انا عملت لك ايه طيب
انا: ما فيش حاجه انا اللي وحشه بس انا بجد ما بقتش قادره اكمل
عمر: طب قولي لي انا غلطت معاكي في ايه قولي لي اصالحك عاتبيني اتكلمي في انت عرفتي حد ثاني صح في حد في حياتك
انا: لا طبعا ايه الهبل ده بس انا جوزي بدا يشك فيا وانا بصراحه مش عايزه بيتي يتخرب
عمر: بصراحه يا لولي انا مش انت الحاجه الحلوه اللي كانت ليا في الدنيا دي انت اللي كنتي بتنسيني همي وتعبي تعملي فيا انا كده انا عملت فيكي ايه بس
انا: انا اسفه يا عمر حقك عليا بس انا فعلا ما عدتش قادره اكمل
عمر: ماشي يا ست على العموم انا عمري ما هنساكي وافضل فاكرك عشان اللي انا عشته معاكي ما كانش قليل.. **** يقدم لك اللي في الخير ولو احتجتني باي حاجه كلميني انا مش ندل ولا انا واطي وقت ما تحتاجيني وتتصلي عليا هتلاقي عمر جنبك وبيقف معاكي في اي حاجه
انا: انا اسفه بجد ما كانش قصدي اجرحك بس مش بايدي
عمر: ولا يهمك الدنيا كلها زفت وطين يعني جيت عليكي
ساعتها سبت الفون واديتو ل سلمى و قفلت في وشه
قاعدين انا وسلمى عادي نهزر ونضحك بس ما حكيتلهاش اي حاجه عن حسام....... روحت غيرت هدومي وخدت شاور وجوزي قال لي ايه مش ناويه
انا: عادي عايز تيجي تعالى
احمد: ماشي هستحمى كده واجي لك
فضلت قاعده مستنيه احمد وبعدين اجا...نام جنبي على السرير وكنت لابسه قميص عادي قط وفوق الركبه لونه كحلي ومرسوم عليه نجوم ملونه ما كنتش لابسه تحتيه ولا اندر ولا سنتيال لانه كنت عامله حسابي ان انا هنام خلاص ... قرب مني وباسني علي شفايفي بس ما كنتش طايقه البوسه بتاعته فوديت وشي الجنب التاني قلت له معلش عندي برد ونفسي مكتوم مش قادره اخد نفسي راح نزل على بزازي مطلعهم وفضل يبوس فيهم ويمص فيهم... وانا ما كنتش حاسه باي نزل ايده عند كسي وفضل يمشي ايده عليه ويلعب فيه وانا زي حته الثلجايه تحت ايده بجد مش حاسه باي حاجه... بس كنت بحاول امثل ان انا مبسوطه ومندمجه معاه بس كنت بفشل
وقام فجأه نام وراح مطلع زبو من البوكسر ومدخلو في كسي على طول... طلعت مني اه خفيفه.. وفضل يدخله ويطلعه وانا اقول اه بس مش من قلبي لحد ما فجاه لقيته نام مش هو لا زبو😂😂😂 كنت مبسوطه قوي لان العلاقه كانت تقيله على قلبي عملت نفسي زعلانه قلت له ايه ده هو نام هو احنا لحقنا
احمد: مش عارف في اي اصل انا اصلا ما اخذتش حبوب
انا: يا عيني عليكي يا لولي و على حظك المنيل جوزك بقى ماشي بالحبوب من غيرها ما يعرفش يعمل حاجه
احمد: بقول لك انت هتسيحي لي نامي نامي
انا: قوم يا احمد قوم يا احمد عشان بجد انا عايز انام
احمد: مش هعرف انام كده ساعديني اجيبهم
انا: بس بقى يا احمد سيبني انام
احمد: و**** ما انتي نايمه الا ما تجيبهم لي
وطبعا ما كانش قدامي اي حل غير اني اعمل كده عشان اعرف انام
نام على ظهره وانا قمت قعدت بين رجليه وحطيت ايدي على زبو و حطيته على شفايفي.. بدات ابوس فيه وامشي لساني فضلت امشي لساني عليه بالراحه من تحت وبعدين حطيته علي شفايفي ودخلته في بوقي وفضلت ادخلو واطلعو ادخلو واطلعو هو كان مبسوط قوي عمال ماسكني من شعري ويزوقني ع زبو عشان يدخل ف بوقي اكتر.. فضلت ماسكاه بايدي وعماله ادخل واطلع فيه كده تقريبا ربع ساعه وفجأه قالي انا هجيبهم اجيب في بقك قلت له لا هاتهم على صدري رح منيمني على ظهري وراكب عليا و جابهم على صدري... قمت اخذت شاور تاني ودخلت اوضتي ولبست قميص ابيض قصير بنص كم فوق الركبه ونمت.... صحيت تاني وكان يوم جوزي صحي ونزل برده راح الشغل وانا اتصلت على حسام وكلمته
انا: صباح الفل
حسام: صباح القشطه يا قلبي عامله ايه
انا: الحمد لله تمام انت اخبارك ايه
حسام: تمام الحمد لله
انا: دائما يا رب يا قلبي
حسام: انا وانت يا رب بقول لك ايه صحيح كنت شايف الاباجوره شغاله امبارح😜
لما بنكون انا واحمد نايمين مع بنشغل اباجوره بنبقى طافيين نور الاوضه كلها..
انا: طب يعني ايه يعني الابراج كانت شغاله مش فاهمه...
عملت نفسي بستعبط
حسام: طب كنت يا عم تسيب حاجه للخميس
انا: حسام اي قله الادب دي في ايه😂
حسام: ما فيش يا عم بشوقك
انا: والنبي اسكت دي كانت ليله منيله اصلا
حسام: اوبا ليه كده بس
انا: معرفش يعمل حاجه يا اخويا موكوس بعد ماشي بالعلاج
حسام: عيني عليكي يا لوزه شيلتي الهم بدري
انا:هههههههههه اه والنبي انت بتقول فيها حسب المنيل بقى اعمل ايه
حسام: ادعي في يوم نتقابل
انا: هيحصل ايه يعني
حسام: احنا قلنا ايه اللي بيعمل ما بيقولش واللي بيقول ما بيعملش
انا: حصل يا قلبي ماشي
وبعدين فضلنا نضحك بعدها ونهزر وقفلنا والباب خبط... روحت افتح لاقيتو تامر ابن اخو جوزي عندو ١٨ سنه تامر دا بقا اكبر مصيبه حصلتلي ف حياتي بجد عايزين تعرفو تامر هيعمل معايا اي واي حكايتو معايا استنوني ف الجزء السادس انشاء ** عشان اللي حصل معاه محدش هيتوقعو نهائي.....هيكون مفاجاه كبيره جدا ليكم... استنوني ان شاء ** في الجزء السادس ومش هتاخر عليكم.... ولو في اي حاجه عرفوني بكومنت

ازيكم يا حبايبي معلش اتاخرت عليكم... بس كان عندي شويه خنقه وشويه لخبطه في حياتي كده والحمد لله عارفه ان كتير منكم مستنين اكمل الجزء السادس هو بجد انا اسفه ثاني مره على التاخير.. مش هطول عليكم في المقدمه وتعالوا نبدا في

الجزء السادس

................................................................
كنت بتكلم مع حسام وبعد كده قفلنا لان الباب وكنت لابسه وقتها بيجامه نص وبنطلون ولزقه على وكنت رافعه شعري ديل الحصان.. رحت افتح الباب ولقيته تامر ابن اخو جوزي.. انا طبعا كنت قلت لكم ان هو عنده 18 تامر تقريبا في نفس ويعني يعتبر شكله حلو نوعا بس اللي كان بيميزه ان هو دمه خفيف جدا ومرح قوي انا كنت برتاح جدا في الكلام معاه حتى هو كان يجي يحكي لي عن صحابه عن البنات اللي كلمهم هو كان بتاع بنات درجه في يوم من الايام حصل مشكله بيني وبين مامته اللي هي طبعا تبقى اكبر واحده في اللي هيا تبقي مرات اخو جوزي الكبير.. كانت شتمت جوزي وانا شتمتها ويعني كانت مشكله ومن وقتها وكان تامر بطل يجي عندنا وبطل اصلا وطبعا اجا اليوم الموعد اللي لقيته بيخبط وفتحت لقيته طبعا اتفاجئت وكنت في حاله من الصدمه معقول ده تامر
انا: اي دا انت بتعمل اي هنا
تامر: ما تستغربيش يا لولي انا جاي اشوف تيته مش جاي لك
انا: تمام يا تامر بس تيته مش موجوده تيته نزلت
تامر: خلاص ممكن اتكلم معاكي شويه
انا: اتفضل يا تامر ادخل ما فيش حاجه

دخلوا قعدنا في الصالون
تامر: بصي انا مش عارف ابدا اتكلم معاكي منين بس اللي انت عملتيه مع امي ده كان غلط وانا بسبب كده ما بس **** يعلم انت كنت بالنسبه لي اي و انا ازاي كنت برتاح معاكي في بس انتي ما كانش ينفع تغلطي في امي اللي انتي بالنسبه لها قد بنتها
انا: وهو ينفع كانت امك تغلط في عمك عادي انا لما كنت بكلمها ولقيتها بتشتم عليه شتمتها لان انا اعتقد امك حقها وصل لها ثالث وامتلت صح ولا لما خلت اخوك يشتمني وزقت ناس عليا يشتموني باوسخ الشتايم فهي كده اخذت حقها
تامر: انا عمري ما وافقت امي على اللي هي بتعمله وكنت ضد جدا ان اخويا شتمك وربنا يعلم احنا عملنا في ايه
انا: على العموم يا تامر انت عندي غير اي حد واحنا كنا قريبين من بعض جدا والمفروض ان احنا ما كانش لينا في الحوار ده اصلا بس عادي يا سيدي حصل خير
تامر: اتمنى ان ما يكونش بزعل مني واحنا فعلا ملناش دعوه بالحوار ده واتمنى ان احنا صحوبيتنا ترجع تاني
انا: ما فيش مشكله يا سيدي انا ما شفتش منك حاجه وحشه
انا: ولا انا بصراحه شفت منك حاجه وحشه
تامر: خلاص احنا كده اتصالحنا ونبقى نرجع نتكلم تاني ونشيل بلوكات بقى
انا: تمام ماشي ابقى تعالى
تامر قال لي ان شاء **** هبقى اجي لكم ثاني وطلع وانا قفلت الباب وبجد يا ريتني ما كنت وافقت على الصلح ولا صدقت اي كلمه من اللي كان بيقولها لي هتشوفوا تامر ده عمل فيا ايه
المهم عدا اليوم عادي جدا وبالليل جوزي ينزلوا فضلت قاعده لان كمان حماتي راحت عند وكلمت حسام على الوتس
انا: يا ناس يا اللي هنا
حسام: ايوه مين بينادي
انا: انا يا عمري وحشتني قوي
حسام: انتي اكتر يا روح قلبي
انا: عامل ايه تمام
حسام: بخير طول ما انتي بخير الحمد لله
انا: دايما يا قلبي
حسام: بقول لك ايه يا لولي هموت واشوفك
انا: ومن سمعك بصراحه نفسي اقابلك قوي
حسام : بخاف عليكي حد يشوفك
انا: طب هنعمل ايه يعني هنشوف بعض ازاي
حسام : افتحي فيديو كده اما اشوفك
انا: يا لهوي بتكسف قوي عمري ما كلمت حد فيديو😂
حسام : هو انا حد يا حيوانه
انا:ههههههههه لا انت قلبي وروحي وعمري
حسام : طب يلا افتحي بسرعه بس بالراحه
انا: تصدق انك قليل الادب بس بحبك😂😂
جريت على طول على الاوضه ظبطت شعري وسرحتو و نزلته قصه كده حلوه من قدام.. وكنت لابسه بيجامه كت عاديه وبرمودا لونها بمبي بس ما كانش صدرها مفتوح قوي.. قعدت على السرير واتصلت عليه ومسكت التليفون في ايدي.. وفتح عليا كنت مبسوطه قوي اني شايفاه قدامي وكان هو اول ما شافني فضل متنحلي وبيضحك وقال لي ايه القمر ده يخرب بيت جمال امك
انا : بس بقى عشان بتكسف
حسام : يعني في حد يشوف القمر ده قدامه ويسكت لازم اقول لك طبعا رايي
انا: عيونك الحلوين يا قلبي عشان كده بتشوفني حلوه
حسام : لا طبعا ما بشوفش احلى منك اصلا وانتي فعلا حلوه
فضلنا نتكلم شويه وبعد كده قفلنا لان هو كان نازل يقعد مع ما حصلش بينا اي حاجه في الفيديو كان كلام لما نزل كلمته ولقيته بيقول لي انا نفسي اقابلك بس مش عارف ازاي
انا: عندي فكره
حسام : اي هيا
انا: عماره تيته ضلمه جدا وهس قوي واصلا ما حدش فيها يعرف حاجه عن حد ايه رايك لما اروح عندها بره واطلع لك واشوفك
حسام : طب وسلمى بنت خالتك دي بتبقى لزقالك على طول
انا: ممكن اقول لها يا حسام على فكره لو قلت لها مش هتقول لحد
حسام : انا خايف عليكي انتي يا لولي انتي ضمناها
انا: اه طبعا ما تخافش عليا
حسام: خلاص اتفقنا شوف هتروحي امتى وقولي لها وعرفيني عملت ايه
انا: تمام ماشي هقول لها واعرفك
قفلت مع حسام واتصلت على سلمى قلت لها تعالي عشان عايزاكي وفعلا ما فيش نص ساعه ولقيتها جات لي
سلمي: خير فيه اي الفضول هيموتني اكيد في حب جديد في حياتك
صحيح يا جماعه نسيت اقول لكم ان سلمى كانت معجبه بحسام بس كان على المتداري كنت اما اجي اتكلم عليه تفضل تقول لي انا مش بطيقو انا مش بحبه بعد كده تقول لي ده قمر ده عينيه جميله ده مش عارفه ايه طبعا هي كانت معجبه بيه بس ما كانتش بترضى تقول هو عمره ما بص ليها لانها عيله بشخه بالنسبه لي
انا: ايوه يا اختي في حب جديد بس المره دي بقى حب غير اي حب عدى في حياتي اصلا ده اللي انا ختمت بيه الحب كله
سلمي: قولي لي هو مين
انا: مش هتصدقي
سلمى : شوقتيني قولي بسرعه
انا: حسام
سلمي: نعم حسام مين
انا: حسام يا بنتي ابو عيون خضرا ايه ما تعرفهوش هو في غيره في الشارع
سلمي: يخرب بيت عقلك يا لولي ازاي ده عرفتي امتى وكلمتيه ازاي
قعدت وحكيت لسلمى على كل حاجه من اول ما كلمته لحد ما قررنا ان احنا نشوف وحكيت لها ازاي هو عايز يشوفني وانا طالبه مساعدتها ان هي طبعا تامنلنا بعد ايه الحاح شديد مني لانها كانت رافضه جدا وافقت ومشيت وخلاص وكلمته وعرفتها ان هي وافقت واتفقنا تاني يوم ان احنا طبعا اليوم ده كنت مجهزه في حاجات كتيره اول ما سلمى نزلت بدات اجهز هلبس ايه بكره وهعمل ايه لان اول مره يقابلني فلازم يشوفني في احسن صوره
دخلت نمت وتاني يوم صحيت كنت نشيطه جدا لاني كنت مبسوطه ان انا اليوم عدى بسرعه حضرت الفطار وفطرنا وبعدين قلت لاحمد ان انا هنزل عند نينا وافق وقال لي ماشي بس ما تتاخرش كنت لابسه ترنج اسود وفيه احمر ولابسه طبعا ال**** طلعت عند سلمت عليهم وقعدت وكانت خالتي مش شويه و نينا نامت وقعدنا انا وسلمى طبعا حسام في العماره اللي قدامنا ونينا في العماره اللي جنبها يعني كلنا في شارع اتصلت على حسام وقلت له تعالى ما فيش خمس دقائق ولقيت حسام بيكلمني بيقول لي انا طالع فضلت ظبطت شعري في المرايه وخلاص ظبطت نفسي والترنج كان ليه سوسته فتحتها حته لقيت الباب بيخبط رحت افتح وانا فرحانه جدا ولما فتحت ما لقيتوش حسام وذي مفاجأه هقولها لكم في الجزء السابع يا ترى طلع مين اللي على الباب وحسام لما يطلع ايه اللي هتعرفوا ان شاء **** في الجزء استنوني ومش هتاخر عليكم❤️💋

ازيكم يا حلوين جيت لكم ب

الجزء السابع......

هدخل في الباقي على طول عشان ما اطولش عليكم...................................
بعد ما ظبطت نفسي وخلصت لقيت الباب بيخبط اتفاجئت وقلت اكيد حسام رحت افتح وانا مبسوطه قوي بس ما طلعش حسام طلع شاب قريب نينا من بعيد كان جاي يطمن عليها اول ما فتحت الباب الشاب طبعا تنح وانا خلاص بطلت اضحك اللي هو خلاص ما بقتش مبسوطه ايه ده وفين حسام وبقيت افكر طب حسام دلوقتي هيطلع طب انا هعمل ايه وبدات الم شعري اللي انا كنت سايباه والسوسته اللي كنت فاتحاها وبقيت في موقف محرج جدا المهم سلمت على الشاب ده لانه عارفني وانا عارفاه وندهت لسلمى وقلت لها ان قريب نينا اجا سلمى دخلته جوه عند نينا وقالت لي خلاص اقفي انت بره وانا هقفل باب الشقه قلت لها تمام وطلعت وقفت بره وكلمت حسام انا يا دوب بتصل عليه لقيته قدامي كنت هطير من الفرحه والتوتر والكسوف كان جوايا احاسيس ملخبطه اوي وقتها... فضلت بصله وكنت مبسوطه قوي وانا شايفاه قدامي
حسام: اي فيه حد هنا
انا:لا دا قريب نينا لقيته جاي
حسام: مين طب سلام انا بقى
انا: استنى يا حسام هو خلاص دخل جوه مش هيطلع
حسام بصلي اوي ف عيوني وانا خلاص عايزه احضنو اووي واحشني... راح ماسكني من دقني ومقرب وشي علي وقرب مني ب شفايفو واخدني ف احلي بوسه ف حياتي... فضل يموص ف شفايفي وانا طلعت مني اه خفيفه من المتعه... وراح ماسك طيزي من ع البنطلون وايدو التاني ع صدري يدعك فيه من ع البلوزه وفضل يدور ب صوابعو ع الحلمه لحد ما وصل ليها وقرصني منها.. حركه هيجتني اوي وخليتني والعه قولت ااه براحه وروحت حضناه تووي و بوستو من رقبتو وفضلت حضناه مش عايزه اسيبو... راح بعد عني بقا وقالي... يلا عشان محدش يطلع ويشوفنا
انا: بصراحه مش عايز اسيبك
حسام : ولا انا و**** بس لازم امشي
انا: ماشي يا قلبي هبقى اكلمك
ونزل حسام وخبطت ع سلمي فتحت لي وفضلت واقفه متنحه مش عايزه ادخل بصيتلي
سلمي: مالك في ايه انت وشك احمر كده ليه
انا بردو مش قادره ارد عماله اضحك زي الهبله ووشي احمر خالص مش عارفه اقول لها ايه هطير من الفرحه وحاسه ان قلبي هيقف مش مصدقه اللي حصل
سلمي: في ايه يا لولي مالك عامله ليه كدا
انا: مش عارفه اقول لك ايه يا سلمى مصدومه حاسه اني هموت😍😍😍
سلمي: تعالي بس يا حبيبتي خشي واحكي لي **** يهديكي
انا دخلت البيت وروحت ع المطبخ فضلت اتنطط من الفرحه وحط ايدي على شفايفي وافتكر البوسه اللي هو بسها لي كنت مبسوطه قوي بجد
سلمي: احكي لي باسك صح
انا: ايوه بس ويخرب بيت جمال امه يخرب بيت البوسه بتاعته يا لهووووي حواااار❤️❤️💋
سلمي: **** يحرقك و**** العظيم عارفه ان ده هيحصل
انا: سلمى ما قدرتش امسك نفسي يخرب بيتو همووت😍😍
سلمي: طب بس اهدي عشان الشاب اللي جوه ده ما ياخدش باله هدي واسكتي بقا
قلت لها حاضر ودخلت عشان اغسل وشي وفوق شويه من الحلم اللي انا عايشاه ده
فضلنا قاعدين شويه وبعد كده قمت وروحت فتحت الباب بالمفتاح ولقيت مين اللي موجود... تامر قاعد مع حماتي سلمت عليه عادي وهو سلم عليا وفضلنا قاعدين نضحك ونهزر مفاجاه حماتي نامت وفضلنا قاعدين لوحدنا....
تامر: اي اخبارك اي بقا
انا:تمام
تامر:عمي عامل معاكي اي
انا:اهو انت عارف زي ما هوا
تامر:ههههههههه بكره يبقا كويس ياستي دا بيحبك
طبعا تامر ما كانش بيتكلم على قله الادب اللي في دماغكم كنت دايما بشكيله من عمو ان هو تصرفه معايا مش حلو مش معيشني زي بقيه الستات هو كان دايما بيصبرني على العيشه دي وبيقول لي ان هو بكره هيتغير..... وبعدين لقيته بيقول لي ما تيجي نقعد في الصالون عشان نينا نامت... فانا اخذتها عادي وقلت له تمام ماشي عادي تعالى طلعنا على الصالون وقعدنا كنت انا قاعده على الكنبه وهو جايب كرسي وقاعد قدامي فاضل يسالني عن حبي القديم وهل بحن له او بفتكره يعني كلام كتير فضلنا نتكلم عادي بس طول الوقت ما كانتش بصاتو مريحه بالنسبه ليا كنت دايما حاسه ان هو بيبص على جسمي فقال لي انا عايز اشرب دخلت اجيب له كوبايه ميه وقفت على الحوض وبشطف الكوبايه عشان امليها لقيته اجى من ورايا راح قال لي يلا عشان عطشان بس زبو حك ف طيزي رحت لفه ليه على طول قلت له بقول لك ايه ابعد وانا هجيب لك اللي انت عايزه ايه الهبل ده... اللي في ايه يا بنتي انا كلمتك
انا: مش شايف نفسك لزقت فيا ازاي يا تامر
تامر: لا و**** انا مش قصدي حاجه انا اسف خبطت فيك غصب عني
انا: ماشي يا تامر المره الجايه ابقى خلي بالك
تامر: اقول لك حاجه يا ستي كمان انا هشرب وامشي مش قاعد لك فيها😂
انا: احسن غور ياض ده انت صدعتني😂 وفضلنا نهزر والموضوع عدى اكني ما فيش حاجه حصلت بس انا ما نسيتهوش وعرفت ان هو كان قصده...
هو نزل وقال لي هبقى اجي لكم بكره اتصلت على حسام وكلمته
حسام: ما كلمتنيش يعني اما طلعتي
انا: معلش يا قلبي و**** بس كان تامر هنا
حسام طبعا عارف جوزي وعارف اهلو كلهم
حسام: وده عايز ايه بقى ان شاء ****
انا: ما فيش انا طلعت لقيته قاعد مع حماتي كان عايز يشوفها يعني
حسام: خلي بالك يا لولي من الواد عشان انا ما برتاحلوش
انا: لا و**** على فكره ده طيب يعني واحنا زي الاخوات
حسام: هو مش اخوك وانت مش اخته سمعاني خلي بالك منه
انا:حااضر يا قلبي
حسام : وكنت لابسه ايه حضرتك بقى وهو قاعد
انا: ما فيش كنت لابسه الطقم اللي انت شفتني بيه ده ما قلعتش
حسام : وانت في الاساس بتلبسي قدامه اما بيكون موجود
انا: اوقات بيجامه اوقات قميص بيت طويل عادي يعني على حسب
حسام: بيجامه انت هتستعبطي ما فيش الكلام ده لما تشوفيه جاي تلبسي قميص بيت واسع ما تقعديش قدامو ب شعرك وتلبسي طرحه
انا: طب بس بس انت بتزعق ليه كده في ايه
حسام: في اني بحبك وبغير عليك وما برتاحش للواد ده وعارف نيته الوسخه وانت جسمك ملفت يعني ما ينفعش تقعدي قدامه باي حاجه ضيقه ولا حتى يكون صدرها واسع سمعاني يا لولي
انا طبعا كنت طايره من الفرحه وقتها لان جوزي ذات نفسه ما بيغيرش عليا كنت مبسوطه قوي ولقيت نفسي بقول له سامعه يا قلب لولي قفلنا وبعدين كنت تعبانه طبعا دخلت اخذت شاور وكلمته تاني
انا :اي يا عمري
حسام: اي يا قلبي
انا: كنت مبسوطه قوي اني شفتك
حسام : وانا اكتر و**** العظيم ما كنتش عايز اسيبك
انا: ومن سمعك انا اللي ما كنتش عايز اسيبك خالص
حسام: عايز اشوفك بجد يا لولي عايز اعمل معاكي كل حاجة
انا: وانا نفسي فيك قوي يا حبيبي
حسام: عايزه اقابلك ما يكون في شقه لوحدنا ويتقفل علينا باب واحد
انا: انا من ايدك دي لايدك دي انوي انت بس وعرفني
حسام: يعني لو جت فرصه ولقيت شقه ينفع نتقابل هتعرفي تنزلي ولا هتقولي لي مش هعرف
انا: لا لا ما تقلقش هعرف
حسام: طب هتقولي لجوزك رايحه فين
انا: هقول له رايحه عند نينا عادي وبعد كده انزلي اقابلك وبعد كده اروح عند نينا اكني كنت عندها
حسام : طب وهتقولي ان انت رايحه فين ل سلمي
انا: هقول لها رايح اجيب حاجه مع ماما او مع سلفتي عادي يعني هتصرف
حسام : خلاص اتفقنا يبقى ما تنزليش عند نينا الا اما اقول لك
انا: خلاص يا قلبي اتفقنا..
وقفلنا مع بعض معلش لو الجزء ده قصير ولا قبليه كان قصير بس اوقات الوقت عندي بيكون ضيق قوي في اني اكتب وانت عارفين ان احنا خلاص قربنا على العيد وكل سنه وانتم طيبين وطبعا في مشاغل كتير في البيت شغلاني استنوني في الجزء الثامن عشان اقول لكم عملت ايه مع حسام وازاي تقابلنا وعملنا ايه لما تقابلنا مش هتاخر عليكم ان شاء ****❤️💋💋❤️❤️💋

الجزء الثامن

ازيكم يا حلوين يا رب تكونوا بخير... جيت لكم بالجزء الثامن واتمنى اكون ما تاخرتش عليكم
بعد ما قفلت مع حسام احمد اجا قمت حضرت السحور وتسحرنا وبعديها دخلنا الاوضه علشان ننام........ احمد:مش هتيجي ولا اي
انا: لا ما ليش مزاج وانا بكره عندي صيام ولسه اخده شاور وما عنديش استعداد اقوم اخد شاور تاني
احمد: هو انا ليه كل ما ابقى عايزك تقولي لا
انا: معلش يا احمد مليش مزاج والحاجات دي بقت عندي بالمزاج خلاص
احمد: انتي شايفه كدا
انا: ايوه يا احمد فكك بقى.... واحمد طبعا اتضايق وانام وسابني وانا بصراحه ما كانش ليا مزاج ليه فكره ان هو بقى ماشي بالعلاج وما بقاش طبيعي زي الاول مخلياني رفضاه مش عارفه ليه نفسي ابقى مع راجل طبيعي مش محتاج قبل ما ينام معايا لازم ياخد حاجه وده اللي بيخليني فعلا ارفضه برغم ان هو تغير كتير جدا علشاني احمد كان كل همه ينام معايا يدخله ينزلهم خلاص كده لكن ما كانش بيهتم بيا ابدا بدات اتضايق وازعل واقول له لا انا بحبك كذا وما بحبش كذا وما ينفعش تعمل كده وما ينفعش تسيبني... وفعلا اتغير ولما اتغير بقى بيمشي بالعلاج🙄😁
فضلت نايمه جنبه بس ما كانش جاي لي نوم كنت عماله افكر في حسام وانا لما بكون مش جاي لي نوم بصراحه بفضل اغني فضلت اغني لقيت احمد بيقول لي بقول لك ايه قومي نامي جوه قلت له حاضر من عيوني ودخلت فعلا نمت جوه... نمت وصحيت على الساعه حوالي 7:00 او 6:30.. ولقيت قدامي منظر ما كنتش متخيله ابدا انا كنت نايمه في اوضه ******* وحماتي بتكون نايمه في اوضه ******* برده ببص لقيت حماتي نايمه ومتغطيه وايديها بتلعب في كسها... ايوه ما تستغربوش ايديها كانت بتلعب في كسها😂😂 انا كنت هموت من اللي انا شايفه اللي هو ايه ده في ايه ده بجد انا بحلم😂😂 كنت مغطيه نفسي حته صغيره كده يعني بس شايفه بعيني ولو هو فضلت شويه يعني عشان اتاكد بجد هي بتعمل كده فعلا حماتي عندها 64 سنه بس تحسوها ست هاجي على نفسها كانت تخلي عيال ابنها الصغيرين يقعدوا يلعبوا في صدرها ويرضعوا منه بتبقى مبسوطه قوي وكانت بتطلع صدرها قدام اي حد وما بتتحرجش حتى قدام عيالها الشباب كانت بتعمل كده وانا كنت ببقى قاعده محروجه اللي هوا ازاي بتعمل كدا ما كنتش بطمن لها ابدا مفاجاه لقيت ايديها مستمره في اللعب في كسها عينيها بستغرب ل فوق عرفت انها قربت تجيب ما انا خبره بقا😂😂 مفيش خمس ثواني ولقيتها شلت ايديها وراحت لفه بضهرها نايمه... وما كانتش اول مره اشوف حماتي في الوضع ده شفتها كذا مره بعديها ومن اللي شفته ما جاليش نوم وفضلت صاحيه وعدى اليوم عادي بقينا الظهر احمد صحي من النوم ولبس ونزل شغلو وحماتي نزلت كمان... وانا فضلت قاعده لوحدي لقيت جالي رساله على الوتس دخلت اشوفها من مين طلعت من تامر
تامر:ازيك يا لولي
انا:تمام الحمد**** انت اخبارك اي
تامر:تمام و****
انا: دايما
تامر:تسلميلي.... بقولك اي
انا:اي
تامر: هيا تيتا عندك
انا:لا نزلت
تامر: راحت فين
انا: نزلت تجيب اكل
تامر: خلاص ماشي ابقى قولي لها ان انا ممكن اعدي عليها بالليل
انا:ماشي.. باي
وفضلت قاعده عادي وبفكر يا ترى تامر ده عايز مني ايه انا لو سن صغير فانا عقلي كبير وعندي خبره كبيره في الرجاله وبفهمهم قوي وبعدين ده عيل صغير مستحيل ابوص ليه أو أعجب بيه بس مش عارفه ليه كانت مشاعري او شهوتي بتتحرك ناحيته اوقات كنت اول ما بفكر في الحاجات دي برفضها تماما من دماغي احساسي ان هو عايز يقرب مني ويعمل معايا حاجه بس هو مش عارف يجيبها ازاي قلت لنفسي بطلي تفكير يا بت وكل حاجه هتيجي في وقتها.... كلمت حسام وفضلنا نحب بعض شويه وكان خلاص كنا اخر يوم في الصيام يعني الوقفه وبكره العيد كنت بالليل بقى وبعمل في البيت وكده والبيت فاضي وحماتي عند سلفتي اللي جمبي وكنت قاعده بكلم حسام وانا بعمل البيت
حسام: اي يا عم هتعيد انهاردا والعه معاك
انا: لا طبعا مش عايزه
حسام :بس ابت متمثليش عليا
انا: و**** يا حسام مش عايزه ماليش نفس ليه
حسام: طب تعالى ليا انا يا قلبي
انا: وانا اصلا مش عايزه غيرك
حسام : احم احم طب اي كلامك دا بيصحي حاجات
انا حبيت استعبط.... حاجات اي مش فاهمه
حسام:ههههههههههه لما تكبر اقولك
وفضلنا نضحك ونهزر وبعدين قالي اسيبك تروقي شويه ولو فضيتي ابقي كلميني قفلت معاه وبدات اعمل في البيت ولقيت الباب بيخبط طبعا كلكم متوقعين مين اللي على الباب اكيد تامر بفتح لقيت حماتي وتامر وراها طبعا اتضايقت عشان جاي وانا بعمل البيت سلمت عليه ودخل لقيت حماتي بتقول له اجيب لك كحك يا تامر واعمل لك كوبايه شاي ولقيته بيقول لها ماشي يا تيتا انا جعان اصلا اللي هو كان نفسي اقول لهم احا انتوا في اي بجد المهم تامر قعد و حماتي عملت له كوبايه شاي وجابت له كحك وبسكوت وانا قاعده بعمل في البيت وهو عمال يألث عليا ويرازي فيا... فضلت انا كنت بعمل في اوضتي جوه وسبتهم قاعدين مع بعض في اوضه ******* نص ساعه كده ودخلت عليهم لقيت حماتي نايمه وتامر قاعد بيلعب في تليفونه قلت **** دي احلوت اوي فقلت لتامر
انا شايفه ان انت شربت الشاي واكلت كحك وبسكوت ونينتك نامت يبقا تقوم تهوينا
تامر: انت مالك يا بنت انا قاعد في بيت جدي
انا:تاك نيله ف شكلك هو البعيد ما بيحسش مش شايفني بعمل في البيت
تامر: **** طب ما تعملي هو انا معطلك
طبعا انا بجد صبري كان قرب يخلص لاني فهمت ان هو عايز يتفرج عليا وانا بعمل البيت ودخلت الحمام مليت جردل المسيح وبدات ان انا خلاص عايزه امسح
انا: قومي يا تامر امشي بقى عشان همسح
تامر: اقول لك حاجه يا لولي امسحي وانا مش هبص عليك يا حبيبتي انا بتفرج على التليفون
انا: ازاي يعني امسح وانت قاعد مش فاهمه
تامر: يا ستي بقول لك مش هبص مش هبص
طبعا انا عارفه ان هو هيبص بس مش عارفه ليه اللبوه اللي جوايا اتحركت وقالت لي امسحي وانا بمسح كنت شايفه عينيه وهي مقطعه جسمي عمال يبص على طيزي وانا موطيه.... كنت لابسه قميص بيت نص كم طويل وكنت رابطاه من على الوسط يعني كانت حته من رجلي باينه حته صغيره.... مفاجاه قمت ولفيت وبصيت له قلت له انت بتبص عليا يا ولا لقيته اتخضي كده وقال لي لا يا ستي ببص في تليفوني انت مش شايفه
انا: طب قوم بقى يا تامر امشي عشان بجد ما ينفعش كده
تامر: بصراحه المنظر حلو قوي
انا طبعا فهمت ان هوا بيتكلم عليا
انا: منظر ايه يا اخويا اللي حلو قوي
تامر: البيت يعني نضيف وكده
انا: اااه البيت
تامر: سلامتك حاجه وجعاكي
انا: تصدق انك قليل الادب ولو ما قمتش دلوقتي هرش عليك ميه
تامر: ترش على مين يا بنت انتي
انا: عليك
راح قايم وقال لي طب وريني هترش عليا ازاي جريت على المطبخ اجيب ميه لقيته جايه ورايا ومسك ايدي قلت له سيب ايدي هو قال لي لا مش سايبك اسيبك عشان تغرقيني روحت فلت منو وجريت ع الصالون وكنت عارفه ان هوا عايز فرصه عشان يلمس جسمي بس للأسف شهوتي اللي كانت بتحركني ودي مبقدرش اسيطر عليها... روحت ع الصالون وجرى ورايا ومسكني من القميص وراح لازقني ف الحيطه... ف انا بصيتلو وهوا بصلي ف عيني وقالي بتهربي مني.. انا اسرع منك ع فكره
انا: طب ابعد وسيبني
تامر: اسيبك ليه
انا: كدا يا تامر ابعد بقا
وكنت حاسه ب نفسو السخن على وشي وقرب مني اوي وهوا كمان حس اني سخنت وانا فعلا صوتي بدأ يهدأ وسخنت
انا:تامر بس بقا مينفعش كدا
واكنو مش اسمعني قرب شفايفو مني اوي ولما ملاقاش مني رفض راح رجع ل ورا وسابني
تامر كان عايز يشوف تجاوب معاه ولالا وانا طبعا اتجاوبت وبعديها لومت نفسي جدا جريت ع الحمام وغسلت وشي وبدأت اضرب نفسي ١٠٠ قلم أن ازاي شهوتي بتمشيني كدا ازاي انا غبيه كدا دا عيل دا جوزك يبقا عمو ايه الجنان دا بس وعقلي مبطلتش تفكير وهوا قالي انا ماشي اشوفك يوم تاني بقا..... سايبني ف حيرتي وغبائي اسئله كتير ف دماغي ملقتش ليها اجابه.... كملت البيت وخلصت الساعه ٤ الفجر دخلت اخدت شاور وكان أحمد لسه جاي وكنا لسه هنام بقا.... نمنا وصحينا تاني يوم كان العيد وأيام العيد مافيهاش اي حاجة مهمه احكيها..... نيجي بعد العيد بقا... ف يوم كنت سهرانه عادي وكان أحمد لسه مجاش... كلمت حسام وقعدنا نحب ف بعض شويه ولقيتو بيقولي تامر طالع عندك
انا: و****
حسام: اه و**** طالع اهو شايفو
انا: اووف يخربيت كدا حاجه قرف
حسام : انتي اللي عطيالو وش قلبي وشك عليه وبطلي هزار معاه وهوا هيبطل ييجي
انا: بعتبرو زي اخويا و****
حسام: وهوا مش اخوكي يلا روحي البسي حاجه واغطي شعرك
انا: حاضر نشوف عايز اي وهكلمك
حسام :ماشي باي
وقفلنا وسمعت كلام حسام لبست قميص ع البيجامه بس مش غطيت شعري😁
لقيتو فعلا بيخبط فتحتلو
تامر: ادبابه عامله اي
انا: يعني اي دبابه دي
تامر: مش مهم
بس فعلا مكنتش اعرف يعني اي بس بعدين عرفت انها معناها جامده
تامر: اومال نينا فين
انا: عند عمك روحلها
تامر: طب عايزك ف حوار
انا:في اي
تامر راح داخل وقافل الباب وانا طبعا شهوتي تحركت تاني **** يحرقها😂
لقيتو وقفني ورا الباب وقالي بصراحه انتي حلوه اوي
انا:انت عبيط يا تامر ابعد عني
تامر: ولو مبعدتش هتعملي اي
انا:هضربك طبعا ابعد بقولك
روحت برفع ايدي اضربو را ماسك دراعي ولاويه ورايا ولازقني بضهري فيه راح زبو راشق ع طيزي ع طول وفضل يحكو فيا وانا الحركه دي بتهيجني موووت بعشقها.... لقيت اعصابي سابت وبدأ ينزل عسل من كسي راح لافف وشي ليه وبايسني ع شفايفي بس مكانش بيعرف يبوس لأن انا كنت اول تجربه ليه وجاي يجرب فيا ابن الوسخه😂
طبعا ميعجبنيش البوسه بتاعته وفصلتني روحت زقاه وجريت ع الحمام وفضلت اغسل ف وشي وشفايفي وبدأت اهدا وطلعت لقيتو قالي بوصي مش عارف ازاي دا حصل بس انا فيه حاجة بتشدني ليكي مش عارف هيا اي... وفجأه الباب خبط🙄🙄🙄واستنوووووووني ف الجزء التاااااسع سلاااااام يا حلوووين😍😍

الجزء التاسع

ازيكم يا حلوين يا رب تكونوا بخير عارفه ان انا اتاخرت عليكم بس غصب عني و**** واسفه جدا بسبب التاخير ما كنتش لاقيه وقت اكتب فيه ومش هطول عليكم يلا بينا نبدا في الجزء التاسع............
لما الباب خبط وانا وتامر كنا لسه بنتعاتب في اللي حصل طبعا توترنا جدا وانا خفت قوي مش عارفه مين بيخبط ومش عارفه هعمل ايه قلت له اتفضل ادخل جوه وافتح نور اوضه ******* واقعد فيها.......فعلا عمل كدا و خل قعد فيها وفتحت الباب لقيت بنت اخو جوزي( ملحوظه مش عارفه قولتها ليكم ولالا بس اخو جوزي ساكن معايا ف نفس العماره يعني جمب بعض) لقيت البنت بتقول معلش معاكي رصيد نكلم بابا قلت لها لا و**** مش معايا وقولي ل نينتك ان تامر هنا وعايز قالت لي طيب ماشي خليه ندهت عليه بصوت عالي وانا واقفه على الباب
تااااامر.... قال لي قلت له تعالى علشان نينتك بتقول لك روح لها وهو طالع لقيته بيقول لي الموضوع لسه ما خلصش قلت له فكك مني يا وراح انا فضلت قاعده متضايقه ومخنوقه وبفكر ازاي ده حصل وازاي انا سبت نفسي وبجد كانت الدنيا سوداء في عيني قوي وكلمت اتصلت عليه ورد عليا
حسام: ايه يا قلبي الواد الملزق ده نزل ولا لسه
انا: لا يا حبيبي راح عند عمو
حسام: انا شايفه وهو واقف في الشباك كان بيعمل ايه عندك
انا:ااااا.... لا دااا... كان بيحمل حاجه من على النت بس ومشي
حسام: ماشي يا قلبي انا بس بجيب حاجه مع واحد صاحبي كده وشويه وهروح
انا: ماشي يا عمري خلي بالك من نفسك
حسام:باي
قفلت وسرحت فيه وفي حبه ليا وفي حبي فضلت افكر في غيرته عليا وان انا جوزي ما بيغيرش عليا ومن تفكيري افتكرت ايام خطوبتي اللي هي المفروض بتكون احلى مرحله في حياتنا دي كانت اسوء مرحله في فلاش باك.... كنت في يوم خارجه كنت لابسه بنطلون وعليه من فوق بلوزه سوداء قصيره من قدام على القمر ومن ورا يا دوب مغطيه الهنش😂😂 وكانت ب اكمام وكنت لابسه وكنت حاطه روج نبيتي وكان شكلي بجد كان شكلي يهيج هو شافني ما قالش اي حاجه على لبس غير ايه القمر خرجنا ورحنا على البحر وكان في شباب كثيره جدا لاننا كنا في الصيف والناس كلها خارجه
طبعا بدات المعاكسات وهو لا حياه لمن حتى كان في شباب بيمشوا ورانا بالمكن ويعاكسوني وهو مافيش لدرجه ان انا كنت ماشيه واحد عدى من جنبي قال لي طبعا بقيت ماشيه عماله ابص ليه وهو مطنش قلت له تعالى نقعد شويه وقعدنا على الكورنيش قعدت وحطيت رجل على رجل وهو جنبي بيتكلم في ببص لقيت شباب قدامنا كانوا قاعدين من 16 سنه او 15 لقيتهم ماسكين الفون وموجهينه في وشي والفلاش بينور في وشي فقلت له الحق على فكره الشباب دي اللي لا يا ستي صوروكي اي تلاقيهم فسكت لقيتهم برده بيعملوا نفس الكلام وما ارتحتش رحت مزعقه فيهم بصوت عالي... امال هو في ايه بالظبط هو انتم بتصوروني يعني ولا ايه الهبل ده واحد منهم رد عليا.. واحنا هنصورك ليه احنا بنتصور... لا انا شيفاكم وانتم بتصوروني الفلاش بينور في وشي... راح قايم رايح لهم قال لهم هو انتم بتصوروها قالوا له لا هنصورها ليه احنا بنتصور راح جاي لي قال لي مش قلت لك هم بيصوروا نفسهم قومي بينا نمشي من الحته وقمت فعلا بس طبعا دمي كان محروق قلت حسام لو كان مكانك دلوقتي كان زمانه فشخهم والدنيا دي لا لو كان مكانك ايه ده ما كانش اصلا هينزلني من البيت بالمنظر ملحوظه انا اصلا كنت بتقصد البس لبس زي ده ان هو مثلا يقول لي ايه اللي انت لابساه ده او لا او ما ينفعش ان هو يغير عليا ما كانش بيغير خالص...... نرجع من الفلاش بااك
وانا قاعده سرحانه لقيت الباب بيخبط تاني روحت افتح لقيتها سلمي سلمنا ع بعض ودخلت قالتلي انا جيالك مفاجأه تحفه
انا: خير بخاف من مفجأتك دا غير اني مش بحب المفاجأت وانتي عارفه
سلمي : هدخل ف الموضوع ع طول
انا: يارييييت
سلمي: فيه واحد شافك واعجب بيكي وعايز يكلمك واداني رقمو
انا: انتي عبيطه يا سلمى انا عمري ما اكلم حد غير حسام
سلمي: يا لولي دا الواد قمر ومعاه عربيه وشكلو متريش(يعني معاه فلوس)
انا: ياستي يغور انا ميهمنيش الكلام دا ولا يهمني الفلوس وانتي عارفه
سلمي: طب بوصي رقمو اهو
انا: وريني كدا... روحت وخداه ومقطعه الورقه ورميتها
سلمي: ليه يا لولي كدا بجد انتي بارده كنت هكلمو انا ياستي
انا: اه ناصحه تكلميه ع اساس انا وتجبيلي مصيبه اسكتي ونبي يا سلمى مش ناقصه و****
فضلنا قاعدين واتكلمنا ف كذا حاجه... وبعدها مشيت وكلمتو حسام وحكيتلو ع اللي حصل مع سلمي
حسام: جدعه انك قطعتيه عشان هيا كان ممكن تكلموا وتجبلك انتي مصيبه
انا: مش فاهمه كذا مره قولتلها مش هكلم حد وهيا مصره
حسام : البت دي اصلا عايزه تعاملك مشكله وانتي مخدوعه فيها
انا: و**** يا حسام هيا طيبه بس عقلها قليل بقا
حسام : انا قولتلك وانتي حره
انا: حاضر
حسام : يلا عشان جوزك زمانو جاي
انا: حاضر يا قلبي... باي
وانا قاعده حسيت نفسي شهوتي بتتحرك مفهمتش فيه اي بس متهيألي عشان البيرود كانت قربت ف طبيعي بكون هايجه ف الوقت دا... دخلت أخدت شاور ولبست قميص بمبي شيفون كلو وحملاتو رفيعه وهوا قصير فوق الركبه ولبست أندر فتله من نفس لون القميص وشيفون بردو وخليت شعري سايب وعطرت جسمي وكان شكلي حلو اوي بالذات حلمات بزازي اللي كانت واقفه واضحه من القميص اووي... يادوب خلصت لقيت الباب بيخبط وكان أحمد اول ما شافني
احمد: **** **** احنا ليلتنا فل ولا اي خير
انا: و**** دا بدل ما تقولي ايه الجمال دا
احمد: طب كنتي قولي عشان اعمل حسابي
انا: اااه يعني ادخل انام احسن
احمد: لا ثانيه هنزل اجيب نص واجي ع طوول
انا: ماشي بسررعه
نزل مافيش 10 دقايق واجى اخد النص وانا كنت مستنيه ف الاوضه نايمه ع السرير راح جاي عليا وقالي ايه الحلاوه دي... حسيت ان جسمي قشعر... وبدأ يمشي ايدو ع بزازي وباسني من شفايفي معرفش ليه غصب عني تفكيري كلو كان ف حسام بتخيل أن حسام اللي نايم معايا كان التفكير فيه بيهيجني اكتر وبعدين لقيتو قام نام عليا وراح مدخلو مره واحده ف حطيت ايدي ع بوقي عشان صوتي كان هيعلا وحماتي نايمه طبعا فضلت كاتمه اهاتي وهوا عمال يرزع زبو ف كسي وانا خلاص حاسه اني هنفجر لو مطلعتش اللي جوايا.. وبعدين طلع زبو من كسي وراح قالبني ف وضع الدوج وانا بعشق الوضع دا جددا وراح راشق زبو ف كسي تاني وشدني من شعري وانا خلاص مش قادره ااااااه كمان كمان....... خوديه كلو اهو خوديه يا شرموطه...... ااااح كسي وللع ااااااه ااااااه....... وطي صوتك يا لبووه امي تصحا..... نزلت ايدي ع كسي وفضلت ادعك فيه اووي وهوا يسرع اكتر لحد ما قولتلو هجيب خلاص اااااااااه.... هاتي يا متناكه وغرقي زبي..... واترعشت ونزلت عسلي وغرقت زبو وهوا راح ناطر لبنو جوا كسي وكان سخن اووي وفضل كسي قافش ع زبو لما عصرو خالص وراح زبو طالع لوحدو.... جريت انا ع الحمام اخدت شاور ونمت زي المقتوله...... صحيت تاني يوم جوزي نزل ولقيت رساله جيالي ع الواتس طبعا من الزفت تامر.. كلمني يسألني ع حماتي الحجه بتاعت كل مره وحماتي مكانتش موجودة لقيتو بيقولي ماشي هجيلها بليل... لما لقيت نفسي لوحدي دخلت لبست قميص نوم مش عارفه ليه بس حبيت استمتع ب نظرتي ل جسمي ف المرايه شويه لبست قميص لونو اسود ف احمر قصير من جمب وطويل من جمب وشيفون من غير سونتيال أو أندر... ووقفت اتفرج ع جمال جسمي ف المرايا وامشي ايدي ع جسمي كلو ولقيت نفسي بعض ع شفايفي وفجأه الباب خبط...... يخربيت الفصلااااان حطيت الجروب عليا وفتحت ولقيت مين...... تاامر
انا: اي دا انت عايز اي دلوقتي قولتلك نينتك مش هنا
تامر: انا عايزك انتي مش نينتي
انا: امشي يا تامر بلاش هبل
تامر: طب ثانيه و**** هقولك حاجه بس... وراح زاقق الباب وداخل.. وأول ما شافني راح مصفر وقالي ايه الحلاوه دي هوا عمي جوا ولا اي ما توريني اللي تحت الروب
انا: بس بقا بطل قلت ادب ****... اتفضل امشي
تامر: مش قبل ما ادووق
راح باصص ع شفايفي ونازل فيا بوس حاولت ابعدوا لكن فشلت برغم فرق السن بينا لكن كان أقوى مني وانا اصلا كانت اعصابي سايبه من هيجان وهوا بيبوسني راح فاتح الروب ومنزلو ع الارض
تامر: اهدي بقا انا هموت عليكي انتي حلوه اوي
انا:بس بقا حرام عليك كدا مينفعش
تامر مش اسمعني اصلا.... راح مطلع بزازي من القميص وفضل يموص فيهم وانا اعصابي خلاص سابت وراح نازل راكع ف الارض ورفع القميص وباس كسي ومشا لسانو عليه كأنو بيستكشف لسه لأن انا اول تجربه ليه وراح لاففني وطيزي بقت عند زبو راح رافع القميص من ورا ومكنش عارف يدخل زبو ازاي ف انا لفيت وبصيت و..... وااو ايه الذب دا بجد كان حلو اووي وكبير ع سنو أكبر من بتاع جوزي مقدرتش اقاوم وروحت حطاه ع باب كسي وقولتلو زووق.. راح زقو وفضل يدخلو ويطلعو خمس ثواني تقريبا وراح جايب... وانا اتصدمت ايه دا دا مكملش احاااااات... لقيت كسي بينزل لبن منو جريت ع الحمام عسلت جسمي وهوا غسل زبو وقالي هبقا اكلمك سلام وراح ماشي انا فضلت قاعده كدا مش مصدقه اللي حصل دا اد اي انا شهوتي غلباني واد اي انا ضعيفه جريت ع الحمام قلعت القميص وفتحت الدش ودخلت تحت المياه الساقعه يمكن افوق بقيت امسح وشي من مكان البوسه بتاعته وشفايفي وامسح جسمي كلو وبقيت اعيط وكنت قرفانه من نفسي اووي ومش عارفه اعمل اي حطيت نفسي ف مصيبه مش هخلص منها ولازم اخلص منها لااازم... طلعت من الحمام لبست بيجامه واسعه وكنت مخنوقه جدا وحبيت اكلم حسام... اتصلت عليه....
حسام: اي يا قلبي عامله اي
انا: الحمد**** انت عامل اي
حسام: مالك يا لولي
انا: مافيش تعبانه شويه
حسام: مالك يا عمري
انا : بطني وجعاني بس شويه
حسام: هتلاقيكي مفطرتيش روحي افطري يلا
انا: ماليش نفس دلوقتي شويه كدا
حسام: سمعتي انا قولت اي يلا قومي متكلمنيش غير لما تكوني فطرتي
انا: حاضر يا حسام
وقفلت معاه وفضلت افكر ولقيت جالي رساله من تامر... ادبابه عامله اي
انا: مالكش دعوه
تامر: طب بوصي يا ستي انا عارف اني تعديت حدودي بس انا حبيتك مش ب أيدي وانا معاكي بكون مبسوط وفرحان
انا: انت عبيط يا تامر كل دا غلط مينفعش حرااام
تامر: يعني اي يا لولي انا مش قادر أوقف نفسي
انا: لا هتوقف عشان دا حرام ولو حد عرف هتبقا مصيبه
تامر: انتي عايزه تبعدي ليه انا كنت باجي ارمي نفسي ف حضنك من تعريص الدنيا معايا
انا: خلاص مبقاش ينفع خلينا زي ما كنا أصحاب واخوات اكتر من كدا لا
تامر: لا انا مش هقدر طب هقولك نقعد ونتكلم مع بعض بس ميكونش حد موجود
انا: لا يا تااامر خلصت بجد المره دي مش هنقعد مع بعض ولا حاجه ولو مبطلتش كلام هعملك بلوك
تامر: و**** هيا وصلت ل كدا دا ذنمبي اني حبيتك يعني
انا: و**** مقولتش ل حضرتك تحبني بس بقا وابعد عني كفايه كدا
تامر: طب وحيات الحسنه اللي ف صدرك خلينا نقعد مره كمان بس
انا: اتلم يا تامر وفكك مني بقا سلااام
وقفلت وحاول يبعتلي تاني مش رديت عليه واكتشفت أن كدا صح عشان بجد قرفت من نفسي ومن اللي انا فيه ازاي اصلا اخلي عيل زي دا يتحكم فيا كدا دا عبيط ولا بيعرف يعمل حاجة وجاي يجرب فيا **** ياخدو اليوم عدا عادي وبليل قاعده انا وحماتي لقيت تامر بيخبط حماتي فتحتلو وانا دخلت اوضتي عملت نفسي نايمه فضل قاعد معاها لما نامت ك عادتها وانا افتكرت مش لما دخلت انام لبست قميص بيتي كات قصير اووي يادوب مغطى طيزي لونو اصفر من غير برا أو سونتيال وبفتح الباب اطلع اشرب وعاطيه الأمان أن مافيش حد ببص لقيت تامر قاعد شافني تنح وانا دخلت جرى ع اوضتي لقيتو اجا ورايا وخبط ع الباب خبطه صغيره وقالي افتح بسرعه قولتلو امشي من هنا بدل ما أعلى صوتي انت معندكش ددمم
تامر: هكلمك و**** افتحي بس
انا: امشي يا تامر بقا انساا
تامر: مقدرش انتي جامده اوي بصراحه
انا: اوووف امشي بقا وبدأ صوتي يعلا
تامر: خلاص هتفضحينا خلاص انا ماشي
وفعلا مشي............... ومكنتش اعرف ان تامر بيحضرلي ل مصيبه😔........ ووووو بس كدا واستنوني ف الجزء العاشر يارب ما اتأخر عليكم المره دي عشان فيه أحداث مهمه جدا ف الجزء الجاي سلام يا حلوين💋❤️💋❤️

الجزء العاشر

ازيكم يا حلوين... يارب تكونوا بخير... متأخرتش عليكم اهو خالص.... تعالو نبدأ عشان فيه أحداث كتير ف الجزء العاشر دا...........
فضلت قاعده سرحانه بعد ما تامر مشي ومكنتش مرتاحه حاسه ان فيه حاجه وحشه هتحصل بس طلعت الفكر دا من دماغي وقولت يابت طنشي هوا خلاص كدا مكانش خلاص ولا حاجه😢مكنتش اعرف اللي مستنيني واللي حصلي💔......... بعد ما نزل اتصل عليا كتير ومكنتش برد وف الاخر قررت ارد
انا: عايز اي يا زفت سيبني ف حالي بقا **** يخربيتك
تامر: بقولك اي انا مش هسيبك غير ما نقعد مره كمان انا تعلقت بيكي حرام عليكي تسيبني كدا
انا: اوووف انا زهقت ابعد عني يا تامر بقا
تامر: طب خلاص اهدي بس ممكن تهدي انا و**** مش عايز منك حاجه مره كمان بس ومش هلمسك صدقيني
وعشان اخلص منو ومن زنو وافقت
انا: ماشي يا تامر مره وخلاص وخلاص بجد
تامر: بكره اكلمك ونتفق لما نينا تنزل يلا باي
وقفلنا مع بعض وكنت متدايقه جدا وبتمني اليوم اللي الهم فيه يتشال من ع قلبي اللي هوا تامر طبعا
كنت قاعده لقيت رقم غريب بيتصل عليا الرقم دا رجعني ل ذكريات كتير فات عليها وقت..... وسرحت... فلااش بااك
كنت شغاله ف مصنع ملابس مع مامتي وكان حواليا صحاب كتير بنات وكان فيه بينا شاب متجوز اسمو حسين ومعاه ولد بس كان دمو خفيف اووي وكل البنات تحب تتكلم معاه وتضحك معاه بس كان محترم لكن معايا كان دايما يتغزل فيا وف جمالي وكنت مصحباه اوي وكان يهتم بيا وميحبنيش ابوص ل حد ولا حد يبوصلي تقدرو تقولو غيره أصحاب وكنت بنتكلم ف الفون كتير وف الشغل أفضل قاعده جمبو انا واحده صاحبتي وف يوم لقيتو بيقولي هاتي فونك ابحث عن حاجه و معاكي نت قولتلو معايا اتفضل اديتو فوني كنت فاتحه قبلها موقع نسوانجي وكنت قرأت كام قصه كدا ازاي اتنكت من خطيبي وازاي قضيت ليله حلوه ف الجامعه وحاجات كدا وكنت عامله سيرش عن ازاله الشعر حاجه محرررجه جددا ف لقيتو جايبلي الفون وبيضحك بيقولي خلاص
انا: بحثت ع اللي انت عايزو
حسن: اه تمام..... إلا قوليلي
انا: اي
حسن: انتي مشتركه ف نسوانجي
انا طبعا اتوترت ولوني اتخطف😂
هواا.. ااا... انت مشترك فيه ايش عرفك
حسن: ماااا هوا انا عضو فيه
انا:😂😂احييييه
حسن: خلاص بقا كنت بهزر بس متبقيش تسيبي سيرش جوجل كروم زي ما هوا امسحيه ع طول
انا اول ما قالي كدا كنت هموووت بجد افتكرت اللي انا باحثه عنو وجريت ع الحمام فتحت السيرش وبقيت نفسي اصووت بجد مووت من الاحرااااج قولت دلوقتي هيستلمني بقا ويعرف اني هايجه وما هيصدق يخربيت كدا كنت بقول يا أرض اتشقي وابلعيني روحت اليوم دا للبيت وهوا كلمني وفضل يسألني ع القصص وحسيت أن هوا هيموت عليا كان باين اوي ف كلامو....المهم محصلش بينا حاجه خالص وفضلت تقريبا اسبوع وتعبت من الشغل ومشيت وكنا بتكلم بعض كل فين وفين... نرجع من الفلاش بااك
بعد ما افتكرت ذكرياتي معاه كان هوا خلاص قفل ف اتصلت انا
حسن: الوووو الناس اللي نسيتني
انا: ههههههههه عيب عليك يا شقيقي
حسن: عامله اي يا واطيه
انا:تمام الحمد لله انت اخبارك اي
حسن:تمام و****.... أي يا اختي اللي عطاكي يعطينا
انا: الدنيا تلاقي و**** يا حسن معلش بقا
حسن: طب ابقى اسألي يا اختي
انا: حاضر و**** بليل اكلمك يا سيدي
حسن: ماشي عشان عايزك ف موضوع
انا:اوكي باي
وقفلنا خلاص
فضلت افكر واقول ايه اللي فكرو بيا دا معقول بعد كل الوقت دا لسه فاكرني ومسجل رقمي كمان وخرجني من فكري اتصال أحمد جوزي
انا: الو اي يا احمد
احمد: اي يا قلبي عامله اي
انا: قلبك.... غريبه مالك يا احمد انت تعبان
احمد: تعبان اوووي
انا : ااااه هنشتغل اهو قول عايز اي بسررعه
احمد: عايزك يا جميل انهاردا بليل
انا: ماليش مزاج خااالص
احمد :وربنا ما هحلك انتي حرره انا قولتلك وخلاص
انا: اووف يا احمد لما نشوف بقا
احمد: ماشي يا قلبي نتقابل بليل
وقفلت معاه... لقيت تامر بيبعتلي ع الواتس يسألني إذا كان فيه حد ولالا مش رديت عليه... نص ساعه لقيت الباب بيخبط ومكنش حد موجود غيري وقفت ورا الباب وقولت مين عشان حسيت ان هوا تامر.... قالي انا... وفعلا تامر
انا: عايز اي
تامر: افتحي نتكلم
انا:لا انا باخود شاور..... (وطبعا بكدب عليه)
تامر : طب افتحي اشوفك فيها أي يعني
انا: فيها كتير وامشي بقا
تامر: ماشي يا لولي مااشي
ونزل من عندي دمو محروق ع الأخر ومش طايقني راح باعتلي ع الواتس... انا متفتحيش الباب ليا ومترديش عليا... قولتلو انا كنت باخود شاور... قالي كان ممكن تفتحي عادي جدا بس ماشي يا ستي براحتك... قولتلو.... انا قولتلك خلاص مبقاش ينفع افهم بقا... وقفلت معاه وطنشتو...... وبقيت اكلم نفسي.... ايه اللي بيحصل دا تعبت بجد دا كابوس اكيد وهصحا منو بجد انا مقرفه وحياتي قرررف....اتصلت على حسام واتكلمنا عادي واطمنا ع بعض وجينا ل بليل أحمد اجا.... وكنت ف اوضتي بستعد للنوم خلاص لقبت أحمد اجا وفتح نور الاباجوره
احمد: متمثليش عارف انك صاحيه
انا مش رديت
احمد: عارف هفوقك ازااي
كنت عطياه ضهري راح قرب مني ومشا ايدو ع ضهري براحه وعلى طيزي وفضل يدعك ف طيزي ب ايديه وراح ضاربني عليها ضربه صغيره وانا طلعت مني اه خفيفه... وراح ماسكني من داعي ولفني ليه... وانا حبيت اتقل.... بس بقا يا احمد عايزه انااام
احمد:تعالى كدا بس انا عايزك اووي
ف اتقلبت ع ضهري وراح منزل ايدو ع كسي وفضل يلعب فيه وطلع بزي من القميص وفضل يموص فيه جامد وانا بتأووه اووي ااااااه بس كفايه....
احمد: اي عاجبك
انا:تؤتؤتؤ
احمد: طب اكيد اللي جاي دا هيعحبك اووي... اتفاجئت أن هوا قام وقعد بين رجليا وراح موطي ع كسي فضل يبوس فيه ويلعب فيه بلسانو واااه من دا احساس... ااااااااه امممممم حلو اوووي كمااان وهوا مستمر ف اللحس والمص ااااااه دخل لسانك جواا مش قادره وراح ماسك بزازي ب ايدو وهوا بيلحس ف كسي اووي وراح قايم ومطلع زبو ومدخلو ف كسي ااااااااه براحه شويه ااااااه واجعني وفضل يدخل ويطلع ويرزعو ف كسي جامد اااااي على مهلك بيوجع اوووووي ااااااااه وبقا يكتم بوقي ب ايدو عشان صوتي كان عالي.... فضل ربع ساعه ينيك فيا وبعدين قالي هجيب قولتلو ع صدري راح مطلع وناطر لبنود على بطني ووصل ل شعري ورقبتي.... وراح مرمى جمبي من التعب وانا اخدت فوطه ومسحت اللبن واتغطيت وبدأت ارتاح شويه ونمنا من التعب.... تاني يوم.... قومت اخدت شاور ولقيت تامر مكلمنيش خالص ودي كانت حاجه غريبه اوي... قولت الحمد**** تلاقيه اقتنع وشالني من دماغو... عملت فطار وفطرت مع جوزي وحماتي وطبعا جوزي بقا عمال يبوصلي ويغمزلي عشان طبعا انبسط والليله كانت حلوه هيا بصراحه كانت حلوه وانا مش متعوده أن أحمد يلحس كسي اصلا بس انا كنت دايما بطلبها منو واخيرا عملها.... خلصنا فطار وهوا نزل وانا دخلت اوضتي واتصلت على حسام حبيبي لقيتو نايم كلمني وصوتو نعسان اووي
حسام : دا مين الحيوان اللي صحيتني من الحلم
انا: ههههههههه انا يا عمرري
حسام : حرام عليكي كنت لسه هبقا عنيف صحيتيني
انا : كنت بتحلم ب مين إنشاء **** 🤨
حسام: مافيش واحده كدا بس اي يا بت يا لولي بطلللللل
انا: بقا كدا.... ماشي يا حسام اسيبك تكمل الحلم
حسام : طب تبقى تقفلي يا لولي
انا: اوووف عايز تحرق دمي واسكت يعني
حسام : هوا فيه بطل غيرك ف حياتي يا قلبي
انا: انت ررررخم
حسام : وانتي قلبي وعمري
انا: اااه ثبتني ثبت
حسام : مقدرش انا بقول الحقيقه بحبك اووي اصلا
انا: وانا مش بحبك.... انا بمووت فيك
حسام : بت اقفلي
انا : ليه بس
حسام : كدا عشان صوتك دا بيعمل مشاكل
انت: وانا بموت ف المشااكل
حسام : مش حلوه ليكي انا مشاكلي عنيفه اووي
انا: ههههههههههه اموت انا
حسام : قلبي يا نااااس اللي معايا ف اي حاجة
انا:يا ما نفسي اطولك يا بلح بس النخل عاالي
حسام : **** عليكي بتقولي حكممممم
وفضلنا نهزر ونضحك زي عادتنا ولقيت ماما بتتصل عليا قفلت معاه وكلمتها قالتلي أن هيا وبابا هيخرجو بليل وقالتلي تعالى معانا غيري جو... قولتلها ماشي واتصلت على أحمد عرفتو ووافق وبعدين كنا المغرب اجا أحمد وكنا حضرنا الغدا واتغدينا وقومت لبست وانا بلبس اخو جوزي اتصل على حماتي...( جوزي ليه تلات اخوات وهوا الرابع هوا اصغرهم اللي اتصل دا اخوه الوسط أكبر من جوزي ب ٦ سنين تقريبا ومتجوز ومخلف)
مكناش سامعين كلامو بس سامعين حماتي لقيتها بتقولو.....في اي.... موضوع اي.... اه أحمد جمبي.... اطلع برا يعني..... في اي طيب عرفني.... طب تعالا انت.... قلقتني قولي طيب..... موضوع تطير فيه رقاب.... في اي يابني..... خلاص اقفل انا جايه اهو جايه.... وقفلت وكان وشها اصفر زي الملونه فضلنا نسألها فيه اي قالت معرفش اخوك بيقولي فيه مصيبه وموضوع تطير فيه رقاب ومش عايزني اعرفك ولا اعرف حد مش فاهمه في اي أحمد قالها طب روحي وعرفيني لبست على طول ونزلت وانا نزلت ومخبيش عليكم كنت حاسه ان الموضوع ليه علاقه بيا بس ف نفس الوقت كدبت احساسي.... نزلت مع ماما وبابا وروحنا ع البحر وبعت ل حسام رساله عشان مكانش معايا رصيد.... اتصل عليا ولما عرف اني مش معايا رصيد شاحنلي... واتصلت على أحمد لاني مكنتش مرتاحه....
احمد: الو
انا: اي ياعم مش كلمتني يعني..... لقيت صوتو هادي اووي واكنو مش ف الشارع
احمد : لا و**** عادي موجود اهو
انا:مالك في اي شكلك مش شغال
احمد: لا شغال مافيش حاجة
انا: لالا فيه انت روحت
احمد: لا ههه تحبي اخليكي تكلمي الذبون اللي معايا
انا: لا خلاص ماشي
احمد : اومال جبتي رصيد منين
انا : مااا.. انا شحنت
احمد: امممم ماشي
انا: اومال اخوك كان مالو
احمد : مافيش دا كان متخانقه مع مراتو بس
انا: ياسلام وهوا من امتا بيخلي امك تدخل ف مشاكلهم
احمد: عادي بقا هما اتصالحو خلاص
انا: ماشي يا سيدي
احمد: يلا وانتي مروحه كلميني باي
وبصراحه صوتو مكنش يطمن هادي وعندو هدوء مفهمتش في اي كان فيه حاجة غريبه ومش من

العادي بتاع اخوه أن هوا يعرف حد ب مشاكلو كنت حاسه ان الموضوع خاصصني وبردو كدبت احساسي... فضلنا شويه وبعدين قومنا روحنا وكلمتو عرفتو اننا مروحين دخلت البيت وكانت حماتي موجوده بس مش بتتكلم دخلت لبست قميص لونو اسود حالات وفيه رسوم كور موفي وصدرو مفتوح وواصل ل نص فخادي
نمت ع السرير واتصلت حسام مش رد عليا ف اتصلت على حسن اشوف كان عايزني ف اي
حسن: اي يا قلبووو
انا: اي حسونه عامل اي
حسن: الحمد**** تمام... كنتي فين كدا
انا :مافيش كنت خارجه مع ماما وبابا
حسن: ماشي ياعم... اومال مش ناويه ترجعي الشغل تاني ولا اي
انا: معتقدش و**** يا حسن الشغل تعبني اووي
حسن: وانتي وحشتيني اووي
انا: **** **** **** اي يا حسن اتلم
حسن: ما انتي عارفه مبعرفش اتلم معاكي
انا: ليه يا اخويا مكتوب ع وشي للسفاله فقط
بكلمو وبضحك ورااح الباب مفتوح عليا🤕😳😳😲😲ايواااا جووزي اتخضيت ومووت من الرعب
احمد: بتكلمي مين
انا: لااا مافيش بكلم صاحبتي
احمد: صاحبتك مين وريني
انا: أوريك اي في اي طيب
احمد: بقولك هاتي التليفون وريني وبدأ يشدو مني روحت قافله ف وش حسن وروحت قافله الفون من الجمل وجوزي مكنش يعرف الباسورد وتخدو مني وحاول يفتحو معرفش رااح شاددني وقالي قوميلي وبيزعق وانا خلاص هموت اتمنيت اووي اموت ف اللحظه دي
احمد: افتحي ام التليفون ابن الوسخه دي انا هعرفك
انا: طب استنا هفهمك و****
احمد: خخخخخ افتحي يا بنت الوسخه التليفون عشان مكسرش وشك وراح لاوي دراعي ورا ضهري.... ااااي سيبني بقا حرام عليك
احمد: افتحييييييه
اخدتو منو وفتحتو وانا كنت مسجله رقم حسن ب اسم واحده راح مسجلو على تليكولر عندو وظهر اسم حسن قالي نص ساعه بتكلمي ف اي ومين داااااا
انا: دا دا واحد معانا كان معايا ف المصنع وكنت بطلب منو يجبلي ميكاب وحاجات
احمد: احاااا فكراني نايم على وداني ميكب مين الساعه ١٢ ميكب ميييييين
انا: اه ميكب اوعا ايدك عني معملتش حاجه غلط
وكان كل خوفي أن هوا يشوف رقم حسام واني اعمل مشكله ل حسام.... وشااف رقم حسام😲😲😲ودا رقم مين كمان
معرفش رقم غريب اتصل وقفلت ف وشو....
وروحت قافله الفون تاني ومعرفش يفتحو قالي لا دا انا هطلعلك امك قولتلو طلعها وراح متصل على ماما وجايبها😭😭😭😢 ماما طلعت طبعا مرعوبه مش فاهمه في اي.... راح مقعدها ف اوضتي وحماتي جابت كرسي وقعدت قدام باب اوضتي قالها دلوقتي انا دخلت ع بنتك لقيتها بتكلم كذا وكذا وحكالها اللي حصل واني مش عايزه افتحلو الفون وعايز يعرف مين الرقم التاني طب ماما بقت بالي بستغراب ومش مصدقه الكلام اللي بيتقال... قالها دلوقتي اتصلي على حسن دا وخليه ميتصلش تاني اتصلت فعلا
حسن: الو
ماما : ايوا يا حسن
حسن: ايوا ام لولي في اي
ماما: مافيش انت اتصلت على لولي
حسن: اه انا لقيت متصله ف كنت بشوف في اي
مانا: مافيش حاجة بس هيا عندها مشكله ف البيت متتصلش تاني بقا
حسن: ماشي خلاص باي
وقفل معاه وكانت فاتحه اللسبيكر وقالي يعني كمان انتي اللي متصله هههههههه دا انا غبيييييييي وراح مطلع فونو وقال ل امي خودي كدا شوفي الحاجات دي واتسلي بيها شويه😲😲😲وبميل راسي ببوص هوا بيفرجها ع اي وياريتني ما بصيت😵😵😵😵..... استنوني ف الجزء الحادي عشر عشان تعرفو حصلي اي وهوا كان بيفرج ماما ع اي....... سلام يا حلوين💔

الجزء الحادي عشر والأخير

ازيكم يا حلوين يا رب تكونوا بخير.... طبعا كلكم متشوقين عايزين تعرفوا ماما شافت اي على فون جوزي وايه اللي حصل معايا...... بس قبل ما ابدأ حبيت اقولكم حاجه...... بلاش تثقوا ف اي حد لو أقرب الناس ليكوا حتى لأن الثقه الزياده ف اي شخص بتجيب مشاكل ومصاايب زي ما حصل معايا اقولكم متثقوش ف نفسكم حتى لأن ممكن احساسكم يخونكوا..... انا وثقت ف ناس كتير اوي وكلهم خذلوني مكن حد فيهم يستاهل الثقه دي واتعلمت ابطل أثق ف اي حد........ يلا نكمل

ماما مسكت الفون ولقيتها بتقرأ ف حاجه وبعدين بدأت عينيها توسع وتبرق😳 ف انا ميلت ب راسي اشوف هيا بتقرأ اي..... لقيت اسكرينات من شاتي مع تامر😨😨😱كنت بتمنى ف الوقت دا الأرض تنشق وتبلعني😱😱ازاي دا حصل الاسكرينات دي جابها منين دا انا مسحاها من عندي اصلا😵هوا الزباله هوا عملها فيا...... لقيت ماما بتقولي اي دا مش فاهمه حاجه....
احمد: اتفرج على بنتك كانت بتحب ف تامر ابن اخويااا ابن اخويااا ومغفلاني فكراني اهبل وعبيط وبتتكلم واحد كان معاها ف الشغل الرقم الغريب دا انا عايز اعرف دا مييين دلوقتي
ماما: دا معناه اي يا لولي كان فيه اي بينك وبين تامر
انا: و**** محصلش حاجه بينا هوا ف مره حاول يبوسني وانا رفضت وضربتو انا كل كلامي معاه غلط وحرام ومينفعش ما الشات قدامكوا
احمد: ومقولتيش ليه مقولتيش ل امي ليه ولا انتي الموضوع كان عاجبك عشان كدا سكتي
انا: ايه الكلام دا.... لا طبعا😳انا كنت خايفه يحصل مشكله😨😨عشان كدا سكت
احمد: نهايتو اقعدي مع بنتك واخليها تفتح تليفونها دا عشان لازم اعرف مين الرقم التاني واشوف ايه مصايب عملاها تاني........ أمي كانت ساكته مصدومه ف بنتها ومش عارفه ترد مش مصدقه اللي بيحصل وازاي بنتها كدا...... راح طلع من الاوضه وسابني معاها
ماما: افتحي تليفونك دا
انا: طيب اهو..... وفتحتو
ماما: ايه اللي عليه بقا ومين الرقم دا
انا:.............
ماما: انطقي قوليلي يا بنتي خليني اساعدك البيت هيتخرب
انا: انا خايفه 😱😢😢😢
ماما: قولي بس عشان نعرف نفكر مين الرقم دا جوزك لو جابو ع تليكولر هيظهر واحد تبع سلمي
انا: لا😔
مانا: طب من هنا يعني من الحته
انا: ااه
ماما : مين.... انطقي
انا: حسام😬
ماما: حسام صاحب اخوكي😱
انا: اه
ماما: يا بنت الوسخه ملقتيش الا حسام حرام عليكي دلوقتي يقول على اخوكي عرص الشرموطه بتكون شرموطه برا منطقتها وتيجي ف منطقتها تعمل قطه مغمضه وانتي راحه تفضحي نفسك
انا:............ 😨😢
ماما: طب افتحي وامسحي الرقم يلا وشوفي الرسايل فيها أي وامسحيها واحنا هنجبها ف سلمي بنت خالتك هنقول انها كانت بتكلم ولد من رقمك ودا كان رقمو واحنا مسحناه

انا طبعا كنت متدايقه لأن سلمي مالهاش ذنمب يبقا شكلها وحش قدام جوزي وأهلي بس ماما أصرت وقالت إن مافيش غير الحل دا وفعلا عملنا كدا شيلت كل البسوردات اللي ع الفون ونضفت الفون تاني وهوا اخد الخط وسابلي الفون عشان كان بتاعي وماما ندهت عليه
وأجا واديتلو الفون
ماما : هيا خلاص يا احمد شالت كل البسوردات والفنون ف ايدك اهو
احمد: مين الرقم اللي كان عليه
ماما: دا واحد سلمي كانت بتكلم من عندها وانا زعقتلها قولتلها ١٠٠ مره تبعد عن سلمي مافيش فايده
احمد: وهيا تدي تلفونها ل سلمي ليه وتكلم من عليه شباب😏
ماما: خلاص انا عرفتها غلطها
احمد: تعرفوا أو متعرفوش مبقتش تلزمني😒
ماما: ماشي يا احمد انا هخودها عندي كام يوم عشان انت تهدا
وفعلا لميت كام غيار ليا ونزلت مع ماما..... كنت حاسه ان الدنيا كلها بتلف بيا..... ليه حصلي كدا ليه اتأذيت اوي كدا انا مش اذيتو ف حاجه اول ما دخلت بيت ماما.... كان بابا موجود محدش فيهم كان طايق يبوص ف وشي وبابا فضل يقولي.... كدا يا لولي كدا تحوطي راسنا ف الطين تعملي فينا كدا دا احنا بنحلف ب أخلاقك ليه كدا ليه....... الكلام كان زي السكاكين بيقطع فيا مكانش ب ايدي حاجه غير اني اخيرا دموعي نزلت فضلت اعيط وادعي **** ف سري ميرفعش سترو عني اكتر من كدا😢😭فضلنا قاعدين ولقيت ماما جايبه الفون بتقولي خودي كلمي حسام وعرفيه ميتصلش وان الخط مع جوزك قولتلها مش هيتصل.......... دخلوا نامو وانا فتحت الفون طبعا كان الواتس موجود عادي بعت ل تامر ع الواتس قولتلو امسح كل حاجه من عندك ع الواتس عشان عمك عرف كل حاجه....... قالي انا اصلا معنديش حاجه....... شوفتو اد اي انا عبيطه وكنت فكره ان هوا مظلوم وحد شاف الشات من ع فونو بالغلط ف بعتو ل عمو هههههههههه اد اي انا هبله و عبيطه....... وبعد ل حسام حكيتو نص الحقيقه
انا: حسام
حسام: اي يا قلبي مالك
انا: متتصلش عليا ولا تبعتلي ع الواتس عشان جوزي اخد الخط
حسام :ليه في اي😳
انا: تامر ابن سلفتي حب ينتقم ل امو وكان عايز يبوسني وانا ضربتو وراح قالهم ان انا كنت بغويه وكلام محصلش حسبي **** ونعم الوكيل فيه
حسام : اي دا اي دا مش فاهم حاجه انتي بتقولي اي
انا: هفهمك بعدين بس انا شكلي هطلق اصلا والدنيا كلها على دماغي خلي بالك من نفسك
حسام :خلي بالك انتي من نفسك وابقي طمنيني عليكي😢
وقفلت ومسحت الشات ومسحت الشات بتاع تامر وكل حاجه وراح ماما جايه و اخده مني الفون😔منمتش طول اللي وبطلت الاكل والشرب كنت مبسوطه اني هتطلق بس ف النفس الوقت محبتش أطلق بالشكل دا.... عدت الايام مافيش اي جديد...... تلات ايام... كنت بتقطع فيهم من شوقي ل حسام ومكنتش عارفه اشوفو خالص حتى ف الشارع........ كنا قاعدين واحده من سلفاتي اتصلت على ماما وقالتلها بنتك ازاي تعمل كدا كان عقلها فين.... الواد تامر طلع عامل كل دا عشان ينتقم ل امو... مش عشان بيحب بنتك ولا حاجه كان عايز يكسرها ويكسر عينها وبنتك مقصرتش وقالتلها أن هوا قصد يكلمني ع الواتس ف اللي حصل بينا عشان يصور الاسكرينات دي ويبعتها ل عمو ب علم امو واخواتو وان هوا نام معايا ١٠ مرات😢ودا محصلش و**** .....

لما سمعت الكلام دا كنت حاسه اكني اضربت على دماغي بقيت اعيط ومنهاره مش مصدقه ليه يعمل فيا كدا دا انا كنت كويسه معاه جدا اعمل اكل حلو اكلمو ييجي واهزر معاه ومصحباه وصدقتو... اه وصدقتو.... ليه كدا ليه استفاد ايه لما كسرني قدامهم كلهم وانا اللي كنت برفع عيني ف اي حد.... سلفتي قالت ل ماما انها هتيجي هيا وجواها عشان يرجعوني تاني لازم ارجع عشان محدش يشمت فيا وتامر يقول ان خطتو نجحت لازم ارجع عشان تامر يعرف أن عمو أحمد مصدقش حاجه عليا..... وفعلا اجو بليل وكانت عيني منهم ف الارض مش ارد ع اي حاجة سألوني كتير.... ليه وازاي وعقلك كان فين المهم خلصوا الكلام ب اني هطلع معاهم هنتكلم وانا هوافق ب اي شرط يقول عليه وطلعت معاهم قعدنا كلنا واتكلموا معاه وأحمد بقا عمال يقولي ليه عايز اعرف ليه...... كنت حاسه عايز يقولي دا انا ليلتها رازعك نيكه محصلتش قبل كدا معانا😅.... متبقاش ابوص ليه راح ماسكني من دقني جامد عشان يشوف وشي روحت نطرت ايدو قولتلو اوعا متمسكنيش كدا😭😭وفضلت اعيط المهم مش هطول عليكم انا قولتلهم أن هوا مبقاش يهتم بيا ولا يسمع منو كلمه حلوه ولا بيخرجني ولا بيغير عليا ولا بيعبرني اصلا....... وهوا كانت شروطو كالآتي.........
مافيش بناطيل لبسك كلو عبايات وفساتين
مافيش تليفونات مدى الحياه
مافيش نزول عند نينتك تاني
مافيش واتس ولا فيس ولا اي حاجه خالص
اللي اقولو تسمعيه مافيش لا ولا ازاي ولا ليه
قالولي موافقه قولتلهم ماشي😭بس كنت بتقطع من جوايا بجد كان نفسي اتطلق😢😢😩
كلهم مشيوا وانا دخلت اوضتي وقعدت اعيط لقيتو دخل عليا وضربني بالقلم وبعدين حضني وفضل يصالحني المهم دخلت اخدت شاور لأن سريري وحشني جددا ونمت........ تاني يوم لما صحينا بدأ أحمد يكلمني ويسألني إذا كان فيه علاقات تانيه ولالا وقلتلو لا وفضلنا نتكلم المهم فطرنا ونزل وكنت هموت واكلم حسام كنت واقفه ف الشباك وشوفتو ف البلكونه فرحت اووي ولما أحمد نزل اخدت تليفون حماتي وقررت اكلم حسام وفعلا دخلت اوضتي قفلت الباب و اتصلت عليه
انا: الو
حسام : الو مين
انا: مش عارف صوتي
حسام : يخربيت عقلك كنت هموت عليكي عامله اي
انا: الحمد**** انت اللي عامل ايه وحشتني اوي
حسام :وانتي اكتر و**** انبسطت لما شوفتك ف الشباك عرفت ان كل حاجة خلصت.... رقم مين دا صحيح
انا: رقم حماتي
حسام : طب اقفلي بقا ل تسمعك ولا حاجه وابقي طمنيني عليكي لو عرفتي تاني
انا: حاضر باي
وقفلت معاه و عدت الايام وكنت ع الحاله دي اكلم حسام من فون حماتي وعايشه ايامي عادي...... مع الوقت بدأ أحمد يثق فيا تاني ورجعلي فوني وجابلي خط جديد وبدأت اكلم حسام من عليه...... وف يوم طلبت منه اروح ل نينا عشان وحشتني وبعد صعوبه وافق..... روحت عند نينا واعتذرت ل سلمي لانها كانت زعلانه مني ومن اللي تقال عليها تقريبا انا اتفضحت كل اهلي عرفو..... المهم قعدنا وضحكنا وهزرنا وخلاص

وروحت كلمت أحمد عرفتو اني روحت وبعديها كلمت حسام
حسام: اي يا حبيبتي
انا: اي يا قلبي انا روحت
حسام : مين عندك
انا: مافيش حد لوحدي
حسام : طب افتحي فيديو اشوفك وحشاني
انا: حاضر اغير هدومي وافتح اهو
حسام : مستنيكي
دخلت غيرت هدومي ولبست شورت أحمر وبادي كات بيج وسيب شعري وحطيت روج احمر خفيف
اتصلت عليه فيديو من على Meet وفتح عليا كان لابس تيشرت نص كم ابيض وشورت اسود وكان قمررررر اوي بيكون قمر ف الأبيض اول ما شافني قالي.... وااااو اي الحلاوه دي.... وانا اتكسفت وقلبا الفون ع وشو فضل يعلى صوتو وعدلت الفون تاني.... قولتلو انت مجنون صح😂قالي زيك يا عبيطه 😂ف ب طي اجيب حاجه من الأرض صدري بان.... لقيتو متنح وقالي اي دا يا لولي يخربيت امك🤤🤤
انا: **** فيه اي ايه اللي حصل
حسام : صدرك حلو اووي
انا: احم احم اتلم يا حسام
كنت وقتها حاسه ان جسمي بيسخن وحسيت ب حررر
حسام : ما توريني
انا: اوريك اي
حسام :صدرك ابت
انا: هاهاي بس بقا بطل
حسام: يابت يلااا عايز اشووف.... محسساني انهم مكانوش ف ايدي اصلا
انا:ههههههههه دا حاجه ودا حاجه
وبعد إصرار منو قررت اني هوريه......قولتلو تشوف واحد ولا اتنين.... قالي الشماال
انا: اشمعنا😉
حسام: كدا بحبو
انا: ولا عشان بيوصل احساس اكتر😎😂
حسام: ماشاء **** ما انتي عارفه اهووو شطوره يا قلبي
وضحكنا وبعدين بدأت اطلع بزي الشمال وكنت متوتره اوي وطلعتو وكان عمال يبوص ل صدري وبعض على شفايفو حركاتو كانت مهيجاني اوي قالي العبي فيه ب ايدك.... فضلت العب في بزي ب ايدي واعض ع شفايفي عشان بجد سخنت..... قالي طلعي التاني روحت مطلعه البر تاني وكان شكلهم اوووف جااامد انا اصلا حلمات صدري صغيره وشكلها مغري و الهاله اللي حواليهم لونها بمبي مش بني وكدا.... قال لي العبي في الاثنين فضلت العب فيهم......... وهو قال يخرب بيتك يا لولي صدرك جامد اوووي...... قال لي نفسي فيكي اووي قلت له وانا اكثر.... وبجد كنا هايجين على بعض جامد.... حسيت ان كسي خلاص وجعني من كتر الهيجان... قلت له حسام انا بجد مش قادره قالي ولا انا بصراحه كده كتير..... خلاص عيني حاجاتك دي😂عشان بصراحه تعبتني اوووي..... وفعلا عينت بزازي مكانهم تاني ولقيتو بيقولي تعالى فون عايز اقولك حاجة... وكلمتو فون
انا: اي يا قلبي خير
حسام :عايز اشوفك اووي نفسي فيكي
انا: وانا اووي بجد.... ما فيش حته اشوفك فيها
حسام: هو بصراحه فيه بس انا مش عارف انتي هتعرفي تيجي ولا لا
انا: انا عشانك اعمل اي حاجه وانا نفسي فيك اووي بصراحه
حسام: في شقه لواحد صاحبي.... مراته قاعده عند امها والشقه فاضيه
انا: طب ودي قريبه مننا ولا بعيد
حسام: لا لا قريبه مننا خالص
انا: طب ماشي انا معاك
حسام: اه هتنزلي ازاي بقى وتقولي لهم رايحه فين
انا: زي ما قلت لك قبل كده هعمل ان انا نازله عند نينا واروح عندها واقول لها نازله اجيب حاجه واجي اشوفك وبعد كده اروح
حسام: يعني هتقعدي معايا قد ايه
انا: نص ساعه او ساعه الا ربع كويس تقريبا
حسام: ماشي ياستي كويس
انا: خلاص اتفقنا يومين بس كدا عشان اعرف انزل تاني
حسام: طيب متطوليش عليا عشان مش عارف مراتو هترجع امتا..........

انا عارفه ان كتير منكم مستني الليله دي واهي جايه خلاص😂😂❤️

عدا تقريبا اربع ايام وقولت ل أحمد اني هروح اشوف نينا ووافق دخلت بقا أخذت شاور وكنت اصلا عامله جسمي من قبلها مش محتاج ولبست برا احمر واندر اسود ولبست وبلوزه وبنطلون وعليهم جاكيت..... الناس اللي ممكن تقول مش جوزك كان قالك مافيش بناطيل.... لا بقا فيه عادي😂 نزلت وكلمت حسام وقالي نص ساعه وانزلي هستحما بس واغير وأول ما أنزل هقولك فضلت مستنياه وعرفت سلمي اني هشوفو هقعد معاه ف كافيه و هاجي ع طول..... الساعه جات ٩ كلمني قالي يلا انزل ووصفلي الطريق وطلعت عماره غلط فضلت ادور عليه مش لقياه😂😂😂وكلمتو وفضلت ازعق قالي انتي اللي غبيه😂قولتلو نفسي اتقطع لأن العمير مان ٦ أدوار وهوا ف الخامس ويعد معاناه وصلت للعماره وطلعت لقيتو مواربة الباب ودخلت مكنتش مصدقه انا وحسام مقفول علينا باب واحد دا ايه السعد دا😊😊😍
اول ما شافني قالي انتي غبيه ابت...... انا خلاص مكنتش قادره اخود نفسي قولتلو انا بردو قالي اجبلك مياه.... قولتلو لا راح جابلي 😂قالي خودي اشربي ل تموتي وتجيبلنا مصيبه😂😂شريتها وقعد جمبي ع الكنبه وقالي اقلعي الشوز طيب وقلعتو.... قالي معقول انتي قدامي استنى اتأكد.... وراح مزغزغني ف نطيت من مكاني😂قالي **** انتي بتركبي الهوا😂😂....... قالي تحبي نقعد ف اوضه الأطفال ولا النوم... وقولتلو عادي اي حاجة قالي يبقا النوم... تعالي واخدني من أيدي دخلنا قعدنا ع السرير وكنت متوتره وهوا زيي مش عارف يقول اي ولا يعمل اي.... لقيتو حط ايدو ع خدي وراح بايسني من شفايفي كانت بوسه حلووه اووي وبصلي ف عيوني وقالي اقلعي الطرح دي ف قلعتها وسيبتني شعري وقلعت الجاكت..... وقعدت تاني جمبو وراح حاضن جمبي ب ايديه الاتنين وباسني اووي وايديه بتلعب ف شعري وانا كنت حضناه وايدي بتلعب ف شعرو من ورا وراح منيمني ع السري وهوا جوبي وفضل يبوسني وقالي.... مش مصدق انك معايا😊😍وراح بايسني تاني وقومني وقلعني البلوز وقلعني البنطلون وهوا قاع الهاف كول والبنطلون وبقا قاعد البوكسر والفانله بس.... راح منيمني تاني.. وفضل يبوس ف شفايفي ورقبتي وراح مطلع بزازي من البرا وفضل يموص فيه وانا بتأوه من المتعه.... روحت اتعدلت شويه وقلعت البرا.... راح قافش بزازي ب ايديه وفضل يموص فيهم جامد ويعضهم ....... ااااه يا حسام براحه..... وهوا مش سامعني اصلا... وراح منزل ايدو ع كسي دخلها من تحت الاندر ودخل ضوباع واحد ف كسي...... ااااااه امممممم احححح دخلو اووي.... راح مطلع ايدو وشادد الاندر مقلعني.... وفضل يبوسني ويموص ف بزازي وايد على كسي ف زقيتو خليتوا نايم ع ضهرو وهوا راح مطلع زبو من البوكسر وانا قمت عليه فضلت ابوس ف شفايفو ورقبتو وقولتلو بحبك❤️..... ونزلت على زبو واااه من حلاوتو تقريبا كل الازبار احلى من زب جوزي😂 بس دا كان حلو اووي ولا عمر ولا الزفت تامر... بوستو ب شفايفي فضلت ابوس فيه وامشي لساني عليه وعلى راسو واعضو عض خفيف اوي... وروحت مدخلاه ف بوقي بس حجمو كان اكبر من بوقي ومفلحتش 😅قولتلو لا انت تصغرو شويه قالي مش مكفي بوقك.. قولتلو لا..... قالي طب تعالى هنشوف هيكفي كسك ولا لا..... وراح ساحبني عليه.... طلعت فوقيه وحاولت ادخلو كان ناشف روحت زقاه بالعافيه قالي ليه كدا قولتلو كدا...... ااااااه حلو وفضلت اتحرك عليه اوووف بجد كان مالي كسي اووي محسسني ب متعه محسيتهاش قبل كدا ااااااه يا حسام مش قادره بجد.... لقيتو فجأه وقفني قولتلو اي قالي كنت هجيب..... قولتلو احا احنا لحقنا😂قالي انا هموت عليكي من زمان وانتي جامده اوووي مش قادر اقاومك ممكن لو فضلت اتفرج عليكي بس اجييهم على نفسي وراح بايسني تاني وفضل يعصر ف بزازي اووي وراح ضاربني على طيزي وراح مدخلو تاني وفضل يرزع فيا تقريبا ربع ساعه وقولتلو هجيب يا حسام قالي وانا مش قادره اااااااااه اااااااااه يااااني..... واترعشت ع زبو وهوا اترعش معايا.......بالمناسبه(انا مركبه لولب جهاز منع حمل يعني مستحيل أجمل عشان محدش يستغرب هما ازاي بيجيبو ف كسي) ودخلت جريت ع الحمام غسلت جسمي وهوا معايا بس معملناش حاجه وبعدين طلعنا وجابلي مناديل حطيتها على كسي عشان كان فيه لبن بينزل لسه.....

محدش يقولي حكايتك اي مع المناديل 😂😂المهم لبست الاندر ولبست البراك وقوا وقف ورايا وقفلهالي وطبعا باسمي من رقبتي ومشا ايدو ع وسطي وقالي مش عايزك تمشي... قولتلو ولا اناَ و*.... ساعدت ف باقي لبسي وبوستو بوسه اخيرره وروحت ع البيت..... وووبس يا حلوين كدا قصتي خلصت ودي النهايه واستنوني انشاء * ف قصص تانيه كتير 😍😊❤️💋

• عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: amersex, mido013, Ghost2025 و 67 آخرين
انا متجوزه من خمس سنين جواز صالونات يعني مكنش حب خالص.. اتجوزت وانا عندي ١٨ سنه حاليا عندي ٢٣.. جوزي أكبر مني ب 10 سنين واسمو احمد.. وحياتنا عاديه جدا.. اعرفكم بيا انا اسمي لولي.. بشرتي بيضه اوي وشعري كستنائي ووزني ٧٣..وطولي ١٦٦ و عيوني عسلي فاتح وجسمي مظبوط اووي و بزازي متوسطه وشفايفي منفوخه صغيره وطيزي مدوره وكبيره.. مغريه اووي بتهبل كل الرجاله والستات😂من الاخر جسمي ولا كلمه انا بحب الجنس جددا شيئ اساسي ف حياتي من غيرو مقدرش اعيش.. المهم حياتي كانت ممله اووي ومازالت يعني الموضوع بدأ بالظبط من سنه.. السنه دي حياتي اتغيرت فيها اووي للاحلي بصراحه.. صاحب جوزي اسمو... حسام وعندو ٢٥ سنه.. كان معجب بيا من قبل ما اتجوز أحمد وانا كنت معجبه بيه.. بس من بعيد ل بعيد كان يفضل يعاكسني لأن هوا ساكن قدامنا بالظبط... وف يوم راح الجيش وأحمد اتقدملي وأهلي كانو مرحبين بيه جدا وانا كنت خارجه من علاقه حب فاشله وعشان اغيظ اللي كنت بحبو دا وافقت اني اتخطب وفضلت سنه وبعدين اتجوزنا... خلصنا الفرح و طلعنا على بيتنا... دخلنا البيت ساعدني ف قلع الفستان وطبعا كنت متوتره خايفه اووي وهوا بيقلعني الفستان كنت لابسه سونتيال ابيض واسترتش ابيض نزل الفستان وراح ضاممني من ضهري وباسني ف رقبتي.. جسمي قشعر وهربت منه لاني كنت مكسوف و خايفه وبعدين دخلت اخدت شاور ولبست قميص ابيض قط وقصير يادوب مغطى طيزي واندر فتله تحتيه أحمد لما شافني فضل يبوصلي اوي وقرب مني وباسني من شفايفي ونزل على رقبتي بووس ونزل ع صدري وايدو بتلعب ف جسمي كلو فضل يبوس ف صدري ويمص فيه وراح منيمني ع الارض وفضل يبوس فيا ويلعب ف صدري وراح مطلع زبو وحط عليه زيت وجرب يدخلو ف صوت وقومت انا كنت مرعوبه حاول يطمني بس مافيش فايده فضل يحاول لحد ما زقو مره واحده وانا فضلت اصوت واعيط واقول كفايه وانا فضلت انزف ددمم ومسحو بالقماشه البيضه وجريت ع الحمام اخدت شاور وغيرت ونمنا اليوم دا من التعب... بكره هنزل الجزء التاني لو عجبتكم القصه.. احب اعرف رأيكم وأكمل الحكايه ولالا
متتاخريش فى باقى الاجزاء ويا ريت تخلى الجزء طويل شوية

• عجبني
  • معجبنيش
  • أتفق
التفاعلات: ناقد بناء, robert2, زبري في كسكوسك و 2 آخرين

هيجتيني علي وصفك لجسمك
وانك بتحبي النيك

• عجبني
  • معجبنيش
  • أتفق
التفاعلات: ناقد بناء, زبري في كسكوسك, وليد العمده وليد و 2 آخرين
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء، دكر تعشير و عاشق للاناث
فين الجزء التاني

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و أنثى لا مثيل لها
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء، meedo32 و Hard man
نزلى
باقى الاجزاء هنا

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
كمل يا برنس

• عجبني
حلوة كملي

• عجبني
:coffee: :coffee: (y) (y) :unsure: :unsure: :love: o_O o_O 🤪 🤪 🤩 🤩 😎 😎 :censored: :censored:

• انا معترض
  • عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
احسنت السرد

• عجبني
انشري الجزءين الثاني والثالث هنا في تعليق

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء، أنثى لا مثيل لها و Mahmoud abdo
  • عجبني
لية الاجزاء مش مترتبة ! 🙄

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و ᎻᎯᎠᎬᏚ
  • عجبني
تنشر الاجزاء هنا في تعليق

• عجبني
  • عجبني

الجزء الثاني

ازيكم يا حلوين.. متأخرتش عليكوا اهو زي ما قولت.. تعالوا نكمل باقي الحكايه
نمنا انا وجوزي من تعب ليله الدخله واللي حصل وبعدين مرت الايام بينا عادي بس انا دايما كنت حاسه ب حاجه ناقصه حياتي مش كامله... جوزي بدأ اهتمامو بيا يقل ونسيت اقولكم اني عايشه مع حماتي اصلا يعني ف بيت عيله ودي اسوء حاجة بجد.... المهم ف يوم كنت تعبانه رايحه المستشفى اكشف كانت حماتي معايا.. واحنا قاعدين منتظره دوري... اجا شاب عندو ٣٠ سنه طولو حوالي 170 وجسمو حلو اوي رياضي وعريض واسمر وانا بعشق الرجاله السمره.. كان جاي مع باباه.. فضل يبوصلي اووي وعيونو كانت بتاكل ف جسمي اكل وكان واضح عليه اوي ان هوا أعجب بيا.. الدكتور طلب مني تصوير ورق وهوا كان بردو هيصور ورق طلعنا مع بعض لاني مكنتش اعرف اصور ورق فين واخدني معاه... الحوار اللي دار
هوا: معلش سؤال هوا انتي مرتبطه
انا: اه متجوزه
هوا:انتي بتتكلمي جد ازاي دا مش باين عليكي خالص
انا: هكدب ليه و**** متجوزه
هوا: **** يهنيكي بس انتي قمر اووي وخطفتي قلبي مشوفتش ف حلاوتك دي
انا: ميرسي بس انت بكاش اووي(بكاش يعني بيقول كلام اونطه بيجامل يعني)
هوا:لا و**** انتي فعلا قمر ممكن رقمك
المهم رفضت طبعا بس الورق اللي كنا بنصوروا عليه رقمي خد رقمي من عليه مع اني رفضت.. روحت اليوم دا لقيتو بيكلمني وبدأت قصتي معاه... اسمو عمر ومتجوز وعندو ولدين ومش مبسوط ف حياتو زي معظم المتجوزين يعني.. وفضل يوصف اد اي انا عجبتو واتعرفنا اكتر وقربنا من بعض كان حنين اوي وحبني بجد وف يوم طلب نتقابل وانا مكنتش بعرف اخرج لوحدي ف اقترحت عليه اجيب بنت خالتي معايا وهوا يجيب واحد صاحبو وافق طبعا.. وظبطنا الدنيا ونزلت انا وبنت خالتي اسمها سلمي وعندها ١٣ سنه طبعا صغيره بالنسبه ليا بس عايزه اقابلو بقا هايجه ع نفسي😂😂المهم كنا هنتقابل ع البحر.. كنت لابسه بنطلون ديق وبلوزه وتحتها بادي كات كنا ف الشتا اصلا بس خففت هدومي عشان لو حصل لعب😂😉دخل علينا هوا وصاحبو وكل واحد مشي ف طريق انا وعمر لوحدنا وسلمى وصاحب عمر لوحدهم.. مشينا بعيد عنهم والحوار دا
عمر:انا مش مصدق اني شوفتك تاني
انت: ولا انا بصراحه مش عارفه ازاي اتجننت وجيت اشوفك كدا
عمر: عشان بتحبيني وعيزاني
لقيت جسمي قشعر من كلامو وكمان كنا بليل والبحر كان فاضي خالص لأننا كنا ف الشتا طبعا.. اخدني تحت دراعو وفضلنا ماشيين لما وصلنا ل طوبه كدا العشاق بيقعدو عليها لقينا اتنين نازلين دعك ف بعض واحده قاعده ع حجر حبيبها ونازلين بوس ف بعض ويدعك ف بزازها بجد كان منظر يهيج
انا: اي دا يالهوي تعالا نمشي نشوف حته تانيه
عمر: لا هنقعد هما اللي يمشوا
انا: يا عمر عيب هنحرجهم
عمر: تعالي بس
وفعلا دخلنا عليهم وقاموا مشيوا.. قعدت وهوا قعد جمبي.. لقيتو بصلي اوي وقالي بحبك.. اتكسفت وجسمي قشعر راح مقرب على شفايفي وبايسني اووي وكان لسانو بيتحرك جوا بوقي بطريقه عشوائيه تجنن بادلتو البوس اووي وسخنت وفضلت اقول ااه مش قادره.. وهوا نازل بوس فيا وراح حاطط ايدو على بزازي وفضل يدعك فيهم من ع البلوز وانا خلاص سخنت ع الأخر راح رافع البلوزه ومخرج بزازي من البادي وفضل يرضع فيهم اووي وانا بتأوه... اااه بزي مش قادره... براحه ااااااه ياني حلو اوووي كدا... راح واخد ايدي وحاطتها على ذبوو وكان منفوخ اوي هيقطع البنطلون.... وكان عندي البيرود للأسف معرفش طبعا يدخلو ولا يحوط ايدو فضلنا شويه وبعدين تليفوني رن من جوزي وقومنا بقا روحنا ويومها سخنت اووي روحت البيت اخدت شاور افتكرت كل حاجه تاني... فضلت ادعك ف بزازي وارفعهم ل بوقي اموص فيهم واعض فيهم وكنت ممحونه اوي من اللي حصل... نزلت ايدي ع كسي وفضلت ادعك في ذنبوري اووي والايد التانيه بتلعب ف بزازي فضلت العب جامد... ااااه ااااااه كسي تاعبني اوووي.. نفسي في زبك يا عمر.. فضلت اتخيلو وادعك ف كسي وبزازي اووي لحد ما اترعشت وغرقت ايدي وفخادي وارتحت شويه كملت الشاور ولبست هدومي وطلعت كلمتو عمر : انا انبسطت اووي معاكي وانتي حلوه اوي بجد
انا: عيونك الحلوين انا كمان انبسطت
عمر: نفسي فيكي اووي عايز ادخلو ف كسك
انا: عمر.... بس بقا
عمر: مش قادر نفسي ف كسك
كلامو هيجني اووي وخلاني اجيب عسل من كسي من هيجاني
انا: حرام عليك ما صدقت اهدا انت ولعتني اصلا
عمر: لازم اشوفك تاني بس بعد البيرود عشان ادوق حلاوت كسك
انا: يخربيت كلامك بتهيجني اووي خلاص بقا
عمر: تعالى ادخلو ف كسك عايز اجبهم
انا: اااه وانا مش قادره
عمر: افتحي رجلك
انا: اهووو
عمر:هذوقو براحه اهو.... ااه كسك ناار
انا: اااه يا عمر ااااه زبك حلو اوووي يخربيتو
عمر:كسك اللي حلو وديق
انا:يلا حركو بسرعه متعني بموت ف العنف كماان
عمو: اهووو يا قلبي خوديه اووي خوديه كلو اهووو وامسك بزازك ادعكهم هقطعهوملك خالص
انا: براحه على وبزازي انت فااجر اووي مش ادك انت
عمر: انتي بطل اووي وجسمك موت مجنني
انا:اووي يا عمر اوووي اسرع
عمر:اهو يا عمري بسرعه اهووو هخليك يفرتك كسك
انا: ااه يا حبيبي ااااااااي كسي مش قادره ناااار يا حبيبي نااااار
عمر:هنزل ف كسك
انا: يلا نزلهم هنزل معاك يلااا اااااااااه واتشنجت تاني مره وجيبتهم وهوا نزل معايا وكانت مكالمه ناااار بجد.. قلنا بعديها ودخلت غسلت كسي كويس وجوزي اجا ونمنا وفضلت اكلم عمر ومبقتش بهتم بالسرير مع جوزي عمر كان مكفيني اوي وكان بجد مغرقني حب واهتمام وغيره وحاجات حلوه... وف يوم كانت البيرود خلاص خلصت وقرارنا نتقابل تاني انا وعمر بس المره دي كانت غير المره اللي فاتت خالص حواااار❤️🔥🔥🔥🔥🔥استنو الجزء التالت😍❤️

الجزء الثالث

ازيكم يا حلوين... جيتلكم من تاني❤️الجزء التالت
اكيد انتوا متشوقين للي حصل بيني وبين عمر😂💓
انا جالي رسايل كتير اني أطول ف الأجزاء شويه واحكي بتفاصيل اكتر وإنشاء **** هحاول اظبط ف الجزء دا وبردو رأيكم يهمني.. 😊
.................................................................
اجا اليوم اللي هشوف فيه عمر للمره التانيه... صحيت من بدري لاني كنت مبسوطه اوي اني هشوفو تاني والمره دي هنعمل كل حاجة... طبعا كنا ف رمضان السنه اللي فاتت.... صيام بقا جوزي صحا دخل الحمام خد شاور ونزل وحماتي نايمه فضلت لوحدي ودخلت اوضتي قفلت الباب وكلمت عمر..
عمر:صباح الفل يا عمري يا حياتي يا كل ما ليا
انا: صباح الفل... اللهم إني صايمه
عمر:عامله اي يا قلبي وحشاني مووت
انا: وانت اكتر😊
عمر:هشوفك انهاردا ولا اي
انا:انشاء **** هشوف واعرفك
عمر:لا لازم اشوفك انا مبطلتش تفكير فيكي
انا:عمر خلاص بقا عشان صايمه و**** مينفعش كدا
عمر:خلاص يا قلبي اعرفي وقوليلي
انا:حاضر
عمر:سلام
انا:سلام
قفلت مع عمر واتصلت على سلمي
سلمي:الو اي يا لولي عامله اي
انا:الحمد**** أنتي عاملة اي
سلمي:تمام.. أي يا اوختشي سر الاتصال قولي
انا:مش هنخرج مع عمر انهاردا ولا اي
سلمي:انا عادي بس هنعمل اي وتقولي ل جوزك رايحه فين
انا: بوصي هقولو رايحين نصلي التراويح
سلمي: التراويح بتقعد نص ساعه باين ولا ساعه
انا: طيب كويس اوي هنكون لحقنا
ملحوظه البحر اصلا قريب من بيتنا يعني خمس دقايق وبنكون وصلنا......
سلمي:خلاص اتفقنا
انا: ماشي باي
العصر إذن روحت حضرت الفطار وعلي ما خلصت كان المغرب ادن واحمد اجا فطرنا وقومت اخدت شاور.. وعملت جسمي بالشيفينج ع السريع لاني ملحقتش اعمل سويت وهوا كان شعر خفيف اوي لبست برا احمر واندر احمر و عبايه جيل لازقه ع الجسم اوي)(انا مبعرفش البس بناطيل تحت العبايات لازم شورت أو اندر) وكان عليها بلورو يادوب مغطى طيزي اللي كانت بارزه اوي من ديق العبايه...
احمد: رايحه فين
انا:هصلي التراويح انا وسلمي
احمد: هتتأخري
انا:لالا على طول
احمد: ماشي
ونزلت انا بقا لقيت سلمي مستنيه ف الشارع
سلمي: دا منظر واحده رايحه تصلي😂
انا:اتلمي يابت
سلمي:ايوا ياعم حقك هتقابل حبيب القلب عيزاه يهرسك بوس وبس
انا:ع الاقل مش خايبه زيك 😂😂
سلمي افتكرت اليوم اللي قابلنا عمر وصاحبو فيه وايه اللي حصل مع صاحبو... فلاااش باااك
سلمي كات متوتره اوي و قلقانه صاحب عمر اسمو فارس... سلمي فضلت حاطه وشها ف الارض وفارس حاول يتكلم معاها بس مش عارف زيها... فضلو ساكتين وبعدين قالها اسمك اي وعندك كام سنه واتعرفو وهوا عرفها ع نفسو اسمو فارس وعندو ١٥ سنه
فارس: بس انتي طلعتي عسوله
سلمي وشها احمر واتكسفت.. :شكرا دا من زوقك
فارس: مش بجامل ع فكره
سلمي: ميرسي
وسكتو الاتنين فضل فارس يفرجها ع الميوزكلي بتاعو ويضحكون ويهزروا وبس😂
نرجع بقا من الفلاش باااك😊
ركبنا انا وسلمى تاكسي وروحنا ع البحر..
عمر اتصل عليا: انتو فين
انا: واقفين اهو والدنيا ضلمه خالص وخايفين
عمر:احنا جايين اهو متتحركوش
انا: طب يلا يا عمر هتأخر كدا
عمر: مسافه السكه بس.... وقلت معاه
ربع ساعه ولقيتهم داخلين علينا سلمنا ع بعض كلنا وبعدين قولت ل سلمي.. عايزه حاجه يا اوختشي
سلمي: لا يا اوختشي بالسلامه
انا:سلامااات
مشينا انا وعمر وراح ماسك ايدي.. جسمي قشعر وبصلي اوي وقالي وحشتيني وحشتيني وحشتيني اووووي
انا: وانت كمان و**** ❤️😊
عمر راح ماسك ايدي وباسها
انا: عمر بس بقا افرض حد شافنا
عمر: هيا فين الناس دي اصلا انتي مش شايفه احنا فين😂
انا: ههههههههه بردو
مشينا طالعين ع البحر بقا راح ماسكني من طيزي وقالي هيا مصر كبرت ليه كدا واحلوت اووي
انا شهقت والحركه ولعت جسمي.. قولتلو اتلم عيييب.. راح حاضني تحت دراعو ووصلنا للمكان اللي كنا قاعدين فيه ف الاول
عمر بصلي اوي وراح مقرب ع شفايفي وبايسني وحط لسانو جوا بوقي وايديه بتلعب ف جسمي براحتها وانا سايحه خالص ف ايدو.. حاط ايدو على بزازي يدعك فيهم وانا بقول ااااه يا عمر ااااااه وحشتني وعمر مش معايا مستمتع بيا اوي.. فضل يبوس ف وشي كلو وراح رافع العبايه
انا:عمر بس بتعمل اي
عمر: هحوط ايدي بس
انا: لالا افرض حد طب علينا
عمر: مافيش حد اوعي ايدك
انا: يا عمر بقا هتتعبني اووي
عمر: هريحك يا قلب عمر
راح مدخل ايدو تحت العبايه وصل للاندر وقالي
عمر:لابسه ايه عايز اشوف
انا: تؤتؤتؤ
عمر:قومي ابت اقفى كدا
انا:بس بقا ****
عمر راح مقومني ورافعلي العبايه وشاف للاندر الاحمر
عمر:احاااا ايه الجمدان دا
انا:حلو
عمر:اوووي واكيد كسك احلي
ااااااه كلامك بيهيجني
عمر:احوط ايدي على كسك كدا
راح ممشى ايدو ع الاندر من برا كدا وانا خلاص دوبت فضل يدعك فيه راح قالي:ارفعي رجلك على ركبتي.. قولتلو عايزني افشخ نفسي عليك قالي يلاا عايز ادووق وامتعك
راح مقلعني الكلوت ورفعت رجل واحده ع ركبتو وراح قافشني من طيزي اووي وفضل يدعك فيها ويقولي ملبن اوووي.. وانا ااااااه يا حبيبي اوووي كمان
راح حاطط ايدو ع كسي لقاه غرقان ف عسلو
وحط شفايفو عليه وبقا شاددني من وسطي على شفايفو... فضل يبوس ف كسي واحده واحده وانا خلاص همووت من الهيجان... وبعدين طلع لسانه وفضل يمشيه ع كسي ويقولي طعمو حلو اووي ويشفط فيه اوي بشفايفو..... ااه يا حبيبي كمان كمان دخل لسانك جوا كسي بسرعه
قالي لا تعالي ادخل زبي احسن
راح مطلع زبو من البنطلون ولقيتو حلوو اووي تقريبا كان ٢٠ سنتي أو ٢٢ وطخين وشكلو يهبلللل.... طبعا هوا كان قاعد وانا واقفه ف رفعت العبايه واديتو ضهري فضل يبوس ف طيزي ويحسس عليها اووي ويلعب ف خرم طيزي لحد ما جنني... دخلو يا عمر بقا حرام عليك همموووت
ولعتني خاالص... راح مقعدني عليه وكسي كان غرقان ف عسلو وراح بالع زبو كلو مره واحده فضلت اصوت... ااااااه يالهوووي جامد اوووي ااااااه زبك فاااجر يخربيتوووو...عمر: كسك اللي ديق وحلو اوووي فضل يرزع ف كسي جامد بتاع 10 دقايق
انا: ااااااه يا عمر كمااان مترحمنيش
عمر راح ماسكني من وسطي وبقا يرزعني ع زبو جامد
انا:ااااااه مش قادره خلااااص هجيب ياعمر هجيييب
عمر: وانا كمان يا عمري هاتي وهنزل معاكي انتي هيجتيني اوووي
اااااااااااااه اااااااااااااه ياااني واترعشت ع زبو وهوا حضني من ضهري اوي وجابهم ف كسي معايا🔥🔥🔥🔥
انا:يالهوووي ايه دا بس
عمر:انتي حلوه اووي بجد
انا: انت اللي حلو.... معاك مناديل
عمر: ااه استنى... راح مطلع مناديل وادهالي حاولت امسح اللبن بس كان كتير بردو
لبست الاندر وحطيت كام منديل كدا جوا الاندر
ولقيت سلمي بتتصل: يلا انتو فين
انا:جايين اهو... وقفلنا
عمر بصلي اوي ووقف قدامي
عمر:انا اسعد انسان ف الدنيا انهاردا... بحبك اوووي بجد
انا:وانا كمان بحبك
وراح حاضني اوووي ولف بيا
وفضل يقولي بحبببببببك يا قلبي يا عمري واحلى كلام ممكن يتقال لأي واحده وانا كنت مبسوطه اووي وفرحانه ومشينا قابلت سلمي وخدناها وركبنا تاكسي وعمر دفعلنا حق التاكسي وروحنا... روحت البيت وسلمى طلعت معايا دخلت ع الحمام... وفتحت الدوش وقلعت الهدوم وشوفت المنادي اللي كنت حياها ف الاندر غرقانه لبن فضلت اشمها وكان ريحتو مميزه وحلوه... لقيت سلمي واقفه ع الباب اتخضيت وروحت رمياهم ف الحوض
سلمي: ايوا ياعم كانت ليله ولا اي
انا: بت اطلعي عيب
سلمي: عيب اي بحب اتفرج
انا :لا يا اوختشي ماليش ف البنات
سلمي: ومين قالك اني ليا اتنيلي
انا: انتي ولا بنات ولا رجاله😂😂
وفضلت تتفرج ع جسمي بطريقه غريبه... ملحوظه.. سلمي رفيعه اوي صدرها فلات خالص بتلبس كذا برا على بعض عشا يبان انها ليها بزاز الحلو اللي فيها أن طيزها مدوره وبارزه شكلها مغري.....
فضلت تتفرج عليا وانا بغسل جسمي وانا شيفاها... خلصت الشاور ولبست... وقعدنا شويه نتكلم ع اللي حصل بس مش حكيتلها كل حاجه قولتلها بوس و أحضان بس.. سألتها عملت اي مع فارس قالتلي زي قبل كدا ولا حاجه وان هيا معجبه بيه مش اكتر ووووووبس كدا انهاردا وبكره نكمل علشان الأحداث اللي جايه محدش هيتوقعها اصلا تابعوني وتاني مره رأيكم يهمني❤️🔥💋

الجزء الرابع

مسااااااء الفل يا حلوين....... يارب تكونوا بخير.... كلاكيت رااابع مرره😊...... تعالوا نكمل.....
انا:مش عارفه و** ** يسهل
وقفلت معاه وبقا حسام اللي ف بالي وكلامي خلاص قل اووي مع عمر لحد ما بقيت ازهق منو ومش بطيق كلام وانتهى الموضوع ب بلوك... اتدايقت وصعب عليا عشان مش عملي حاجة بس كان تفكيري مشغول ب حسام اوي بالذات أن حسام تقيل عليا يعتبر وعمر كان خفيف اووي.. حسام فضل شاغلني ورجع ستناني ف الشباك زي زمان وانا كمان وف مره كان طالع السطح بيعمل حاجة وقعد ع السطح وكان شايفني وشيفاه فضل يبوصلي اووي وانا فضلت متنحه مش عارفه انزل عيني من عليه لقيتو شاورلي ب معنى في اي يعني ف هزيت كتافي ب معنى مش عارفه ف كان فيه واحد صاحبو طالع ع السطح راح مشاور ليا عشان ادخل ودخلت وكنت مبسوطه اوي...... بقيت اقول.... ** بيغير عليا وخايف عليا يخربيت عسلو... وبقيت افكر فيه ومش عارفه أوقف... لحد ما قررت اني هكلمو وفضلت افكر ماكنش قدامي غير فون جوزي عليه رقمو لأن طبعا صاحبو... مسكت فون جوزي ودخلت اوضتي واخدت الرقم ع فوني بسرعه من غير ما ياخود بالو... وكلمتو...... وووووبس كدا انهاردا.... بكره ان شاء ** احكيلكو ايه اللي حمسااااااء الفل يا حلوين....... يارب تكونوا بخير.... كلاكيت رااابع مرره😊...... تعالوا نكمل.....
انا:مش عارفه و** ** يسهل
وقفلت معاه وبقا حسام اللي ف بالي وكلامي خلاص قل اووي مع عمر لحد ما بقيت ازهق منو ومش بطيق كلام وانتهى الموضوع ب بلوك... اتدايقت وصعب عليا عشان مش عملي حاجة بس كان تفكيري مشغول ب حسام اوي بالذات أن حسام تقيل عليا يعتبر وعمر كان خفيف اووي.. حسام فضل شاغلني ورجع ستناني ف الشباك زي زمان وانا كمان وف مره كان طالع السطح بيعمل حاجة وقعد ع السطح وكان شايفني وشيفاه فضل يبوصلي اووي وانا فضلت متنحه مش عارفه انزل عيني من عليه لقيتو شاورلي ب معنى في اي يعني ف هزيت كتافي ب معنى مش عارفه ف كان فيه واحد صاحبو طالع ع السطح راح مشاور ليا عشان ادخل ودخلت وكنت مبسوطه اوي...... بقيت اقول.... ** بيغير عليا وخايف عليا يخربيت عسلو... وبقيت افكر فيه ومش عارفه أوقف... لحد ما قررت اني هكلمو وفضلت افكر ماكنش قدامي غير فون جوزي عليه رقمو لأن طبعا صاحبو... مسكت فون جوزي ودخلت اوضتي واخدت الرقم ع فوني بسرعه من غير ما ياخود بالو... وكلمتو...... وووووبس كدا انهاردا.... بكره ان شاء ** احكيلكو ايه اللي حصل وحسام كان رد فعلو اي لما كلمتو ومن هنا قصتي هتبدأ معاه❤️😍استنونننيييييي
صل وحسام كان رد فعلو اي لما كلمتو ومن هنا قصتي هتبدأ معاه❤️😍استنونننيييييي
كمل يا برنس

• يالهوي هي وصلت لكده
  • عجبني
التفاعلات: المحترف الرقيق و ناقد بناء

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%