NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بصي يااا روحى اول حاااجه تسيبله ورقه بكل احتياااجاتها الشخصيه وتقوله حااجه البيت مسؤوليتك هتجيب هاعمل مش هتجيب براحتك زى المثل بتاع اطبخى يا جاريه كلف يا سيدى
تانى حاااجه تتعامل معااه بمبداه ادالها اللى هى عاوززاه يبقي فيه مكافاه مدلهااش تطلع عينيه حزن وغم
ثالثا بقدر الامكااان تحسسه بالاهمال من ناحيتها ليه لحد لما يحس انه مكروووة وفيه حاجه غلط
صح كلامك وكمان تتمنع عنه في المعاشرة الزوجية أو لو هيبقي غصب عليها تكون زي الجثة الهامده باردة بمعني أصح

مهوة اعتمادها عليه كليا هوة سبب تعامله معاها بهالطريقة

بدك أقلك تروح تطلق مثلا؟ مفكرة الطلاق سهل ؟ الطلاق هوة باب أول من مجموعة أبواب رح تنفتح عليها وكل واحد رح يكون أسوأ من التاني
الي يعملك انك مو انسانة هات حيوان وليس بشر يعني هو ينتظر منها المصاري مثلا ؟؟

معاكي حق لازم تطلق
وقتها رح تلاقي المعاملة الانسانية بجد 👍🏻
ما قلت طلق بس هو بيسوي هيك فيه مو من أجل المال هو بيتعمل معها بي حتقر حتي وصل الدرجة ان يرمي لها المال في وجه

جماعه عايزه اخد رائيكو ..

انا متجوزه بقالي سنتين ووجوزي مش بيسبلي مصاريف خالص ولما اطلب منو فلوس يرميها ف وشي ....اتفقت معاه وقولتلو سبلي مصاريف كل يوم او كل اسبوع قال لا اللي انتي عايزاه قولي عليه ....باجي اقولو هات فلوس يزعق ويتعصب ويرميها ف وشي انا بتصعب عليا نفسي ومش برضي اخدها واقعد اعيط ... ب**** عليكو قولولي اعمل اي

ملحوظه لما بحتاج فلوس باخد من اهلي ..
لا اله الا ****
هو الناس جرالها ايه
ليه المعاملة دي من اصله
وكمان المصروف من أهلك هروب من المذلة بتاع شبه الراجل لعايشه معاه .
هو كان كدة من الاول
ولى تغير مع الوقت

لا اله الا ****
هو الناس جرالها ايه
ليه المعاملة دي من اصله
وكمان المصروف من أهلك هروب من المذلة بتاع شبه الراجل لعايشه معاه .
هو كان كدة من الاول
ولى تغير مع الوقت
بتقول اتغير مع الوقت صار لا يحبني ولا يهتم ولا شي ابدا

• عجبني
التفاعلات: جدع من شبرا
ما قلت طلق بس هو بيسوي هيك فيه مو من أجل المال هو بيتعمل معها بي حتقر حتي وصل الدرجة ان يرمي لها المال في وجه
انتي أصل موضوعك كان محوره المال يا قلبي والطريقة اللي بيعطيها مصروفها فيها
أما موضوع الاهانة و التقليل من شأنها ف اذا كان موجود بتعامله معاها بشكل عام ف المصيبة انها ساكتة وصابرة سنين!

يعني أكيد سوء المعاملة ما انوجد بيوم وليلة ومع هالشي مستمرة معاه
الانسان هوة طبيب نفسه لازم تلاقي الحل اللي بيناسبها هية وبتشوفه سبيل لنجاتها اما انها تبقى وتتحمل وهالشي انا مستحيل اعمله

أو انه تدخل حكم من أهله وأهلها وهما يحلو الموضوع ب حكمتهم ومعرفتهم مع انه ملاحظتك الأخيرة انه بتاخد المصروف من اهلها لو احتاجت ف هذه اشارك انه اهلها بيعرفو بالوضع وساكتين

أتمنى انه تلاقي الحل المناسب 🌷

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

انا متجوزه بقالي سنتين ووجوزي مش بيسبلي مصاريف خالص ولما اطلب منو فلوس يرميها ف وشي ....اتفقت معاه وقولتلو سبلي مصاريف كل يوم او كل اسبوع قال لا اللي انتي عايزاه قولي عليه ....باجي اقولو هات فلوس يزعق ويتعصب ويرميها ف وشي انا بتصعب عليا نفسي ومش برضي اخدها واقعد اعيط ... ب**** عليكو قولولي اعمل اي

اوعي بقا انتي و انا هتصرف معاه
يا ريم ايه المواقف اللي اتخدت معاه الاول هل في خناق حصل مثلا هل سابت البيت و راحت لاهلها هل حاجات كتير لو كل ده حصل يبقي طلاق لطيف و بس

انتي بتحبي؟؟ لو بتحبي يبقاا لازم تستحملي او تقعدي تتكلمي معاا وتعرفي اي اللي مضيقه .. لكن لو مش بتحبي اطلقي منوا ورايحي بالك انتي كدا كدا بتاخدي من اهلك مفرقتش كتير

معاكي حق لازم تطلق
وقتها رح تلاقي المعاملة الانسانية بجد 👍🏻
من رأيي تصبر شويه
قبل الطلاق هي من حقها تمنع نفسها عليه .
في طرق .وفي سئل قبل الطلاق

الموضوع ان هي مثل الكلبة في البيت حتي اوقت ممكن يمارس معها بدون اي زيت او شي يلين الدخول تصير تبكي
لازم تقف واقفه ليه مع حد يكون كويس من أهلو عشان ده شايف غيرها أو حابب وضع أنو يكون راجل عليها وهو هلفوت برة البيت

الطريقه طبعا مرفوضه جملة وتفصيلا
الاول هي عايزه فلوس ليه اكل وشرب ولا تصرف ع نفسها
لو اكل وشرب دي سهله تقوله كل طلباتها مره واحده ولو مجبش هي متعملش الاكل ولما يجي يطلب ياكل نقول انت مجبتش َتكلمه بصياعه
لو ع نفسها لو العادي ولا للرفاهيه وممكن تمسكه من الناحيه الجنسيه وتطلب منه وقت المتعه

ناقص وللأسف عنده نقص شديد

دة لزملو وقفة من حديد لزم أبوها أو أخوها يقفلو ويعرفو أن بنتهم مش وحدا جيبها من الشارع علشان يعملها المعاملة دي بس هوا تقريباً ملقاش حد يردة فذاد فيها وكل ما تسكت او محدش يردو هيذيت اكتر واكتر

خليه يسبلك مسروف اسبوع باسبوع

ما تخليه ينيك و ذليه لبين ما يصل لكسك

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%