NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه مخنوق ونفسي افضفض بجد معاكم

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

doctor_massage

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
اولا انا مش بقالي كتير هنا في المنتدى ولكن انا اتشرفت بصداقة ناس كتير منهم اللي تواصلت معاه بشخصي واتكلمنا وكانو علي قدر كبير من الاحترام والمسئولية ومنهم اللي اقتصر تواصلنا علي الاشباع الجنسي .

سبب اني حابب افضفض معاكم هو احساس داخلي بالوحده الفترة الاخيرة بعد عده مشاكل حصلتلي قل نشاطي في المساج وفقدت الشغف وده خلاني جتي اقفل حسابات الفيس بوك وتويتر اللي كنت بمارس من خلالها الحجوزات .

دلوقتي انا حاسس ان في حاجة نقصاني الهاله اللي كانت حاصلة ليا والاتصالات والمواعيد والمقابلات والعلاقات كل ده لما وقف حسيت إني محتاج ارجع تاني

انابجد مخنوق مش عارف اعمل ايه ؟

اسف لو طولت عليكم

• عجبني
التفاعلات: سلطان غلبان, SNIPER89⛓️, غريب عن العالم و شخص آخر
ارجع بس ركز اكتر على شغلك مش الجنس

• عجبني
التفاعلات: doctor_massage
  • عجبني
التفاعلات: مصطفى مصطفى
لا يا صاصا الجنس مكنش هو الهدف من شغلي
عارف بس ارجع لشغلك لان دا اكل عيش فا مينفعش تقعد في البيت حتى لو زهقان وقرفان دي سنه الحياه

• عجبني
اولا انا تحت امرك لو عاوز تتكلم وتفضفض وكلنا اخوات
لكن سؤال واجباتك هى اللى هتحدد هل انت اللى فارق معاك مجرد شغلك وتواصل الناس ولا اللى فارق معاك العلاقات فى حد ذاتها

• عجبني
اولا انا تحت امرك لو عاوز تتكلم وتفضفض وكلنا اخوات
لكن سؤال واجباتك هى اللى هتحدد هل انت اللى فارق معاك مجرد شغلك وتواصل الناس ولا اللى فارق معاك العلاقات فى حد ذاتها
العلاقات اخر حاجة لانها جت نتاج الصداقة والتواصل أنا مفتقد التواصل الأحاديث اليومية ومشاركة الامور الحياتية اللي كانت مع الفئة ده باكملها

يبقى ارجع مرة تانيه لشغلك وتواصلك مع الناس وخلى ده هدفك الفترة الجايه بعيدا عن اى شئ تانى واكيد هيفرق معاك

• عجبني
يبقى ارجع مرة تانيه لشغلك وتواصلك مع الناس وخلى ده هدفك الفترة الجايه بعيدا عن اى شئ تانى واكيد هيفرق معاك
اشكرك علي ذوقك ودعمك

• حبيته
اولا انا مش بقالي كتير هنا في المنتدى ولكن انا اتشرفت بصداقة ناس كتير منهم اللي تواصلت معاه بشخصي واتكلمنا وكانو علي قدر كبير من الاحترام والمسئولية ومنهم اللي اقتصر تواصلنا علي الاشباع الجنسي .

سبب اني حابب افضفض معاكم هو احساس داخلي بالوحده الفترة الاخيرة بعد عده مشاكل حصلتلي قل نشاطي في المساج وفقدت الشغف وده خلاني جتي اقفل حسابات الفيس بوك وتويتر اللي كنت بمارس من خلالها الحجوزات .

دلوقتي انا حاسس ان في حاجة نقصاني الهاله اللي كانت حاصلة ليا والاتصالات والمواعيد والمقابلات والعلاقات كل ده لما وقف حسيت إني محتاج ارجع تاني

اسف لو طولت عليكم
اعمل اي تغيير في روتين حياتك كنوع من كسر الملل يعني سافر بلد ريفي غير مناظر او رحله بحريه الحاجات دي بتدي طاقه ايجابيه جامده و بتحسن المود و ممكن تنفعك

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اعمل اي تغيير في روتين حياتك كنوع من كسر الملل يعني سافر بلد ريفي غير مناظر او رحله بحريه الحاجات دي بتدي طاقه ايجابيه جامده و بتحسن المود و ممكن تنفعك
الايام ده عندي ضغط شغل رهيب في عملي التاني بخلاف المساج وللاسف ممكز يكون ده احد الاسباب

• عجبني
التفاعلات: Hard man
الايام ده عندي ضغط شغل رهيب في عملي التاني بخلاف المساج وللاسف ممكز يكون ده احد الاسباب
فتره و حتعدي متقلقش و حترجع تلاقي شغفك تاني

• عجبني
بص ركز في شغلك ولما تشتغل هترجع لدوامه الشغل والحياه ويروح منك الشعور ده تدريجيا

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: غريب عن العالم

اسف لو طولت عليكم
ارجع ركز في شغلك وحياتك الواقعيه ويب العالم الافتراضي والمنتدي لوقت فراغك فقط علشان ماتبنيش واقع علي اوهااام

• أتفق

اسف لو طولت عليكم
ده طبيعي يصحبي لانك حسيت بفراغ بس طالما بطلت حاول مترجعش حاول تعمل اي حاجه تانيه صدقني ده افيد ليك

• أتفق

اسف لو طولت عليكم
احب اوضحلك نقطه.. انا كنت شغال في شرم الشيخ
كنت في Health club وكنت شغال زيك
قعدت فتره طويله لحد ما قرفت بجد وزهقت واخدت قرار ابعد عن الشغل ده، الكلام ده كان من 2006 لحد 2010
رجعت اسكندريه وقررت اغير مجال شغلي تماما وابعد عن اي مغريات، في الاول تعبت جدا جدا وعانيت جدا لكن قدرت ابعد
وحاليا رجعت اشتغل تاني واعمل جلسات تاني وندمان صدقني اني رجعت وبحاول ابعد تاني
بس لما بعدت عن الشغل زمان صدقني حسيت اني مرتاااح من ضغط نفسي وتأنيب ضمير بشع بجد
وحاليا رجع ليا نفس احساس تأنيب الضمير ده واني بعمل حاجة المفروض معملهاش.. البعد عن المجال ده راحه واللي ميعرفش مش هيحس زينا

• أتفق
احب اوضحلك نقطه.. انا كنت شغال في شرم الشيخ
كنت في Health club وكنت شغال زيك
قعدت فتره طويله لحد ما قرفت بجد وزهقت واخدت قرار ابعد عن الشغل ده، الكلام ده كان من 2006 لحد 2010
رجعت اسكندريه وقررت اغير مجال شغلي تماما وابعد عن اي مغريات، في الاول تعبت جدا جدا وعانيت جدا لكن قدرت ابعد
وحاليا رجعت اشتغل تاني واعمل جلسات تاني وندمان صدقني اني رجعت وبحاول ابعد تاني
بس لما بعدت عن الشغل زمان صدقني حسيت اني مرتاااح من ضغط نفسي وتأنيب ضمير بشع بجد
وحاليا رجع ليا نفس احساس تأنيب الضمير ده واني بعمل حاجة المفروض معملهاش.. البعد عن المجال ده راحه واللي ميعرفش مش هيحس زينا
المشكلة ان النفس بتدفعنا للشوق في والتنوع الللي كنا بنشوفه

• عجبني
التفاعلات: سلطان غلبان
المشكلة ان النفس بتدفعنا للشوق في والتنوع الللي كنا بنشوفه
ده شئ وارد وطبيعي لاي بني ادم
التنوع.. صفه زي الزفت بصراحة لكن..
خدها من منطق شغل فقط واوقف اي حاجة جنسيه
انا حاليا بجاااهد اني اعدل الكفه بحيث تكون شغل ليس إلا

• عجبني
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.